Προς το περιεχόμενο

Μπάσο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν,αν και είμαι άσχετος από μπάσα, θέλω να πάρω ένα αρκετά φτηνό (250-300e :) ) για να βάζω στα κομμάτια που γράφω στο pc. Προς το παρον στρέφομαι περισσότερο σε κάποιο ibanez καθώς όσα λίγα έχω πιάσει μου φάνηκαν πολύ άνετα σε σχέση με άλλα λόγω του λεπτού λαιμού. Για πείτε και εσείς καμιά πρόταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<----Ibanez Artcore. Το μπάσο σαρώνει! Πολύ καλύτερο από πολύ ποιο ακριβά μπασα, και ο μαγνήτης του άψογος! Το sting ray μου έχει αραχνιάσει... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα παντως δεν πρεπει να κανεις κινηση πριν δεις τα Yamaha. Γενικα τα μπασσα της ειναι για μενα ανωτερα αυτων της Ibanez.

 

Δεν ξερω αν πιανεις και την φτηνη σειρα της Fernandes. Ψαξ'το παντως αξιζουν.

 

Απο τα Squier ειναι ορισμενα σε αυτη την τιμη που υστερουνε των προηγουμενων, αλλά εχει και ορισμένα κουκλια π.χ.:

 

http://www.stollas.gr/product.asp?intProdID=802

8)

Tigka metal!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry παραλειψη!!! :oops: :roll:

Τα πρωτα που πρεπει να δεις για τα χρηματα αυτα ειναι τα Yamaha και οπωσδηποτε τα Peavey! Μάλλον, τι μαλλον δηλαδη αν εξαιρεσεις τα Milestone οτι καλυτερο ποιοτικα στην κατηγορια.

Tigka metal!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω το gsr200 της ibanez. καλο μπασακι για τα λεφτα του.

 

βεβαια μην περιμενεις να εχεις σοβαρο ηχο στις ηχογραφησεις σου!

 

ειναι μοντελο για να βολεψει τον αρχαριο σε καλο επιπεδο, αλλα οχι για ηχογραφησεις!

 

εχει καλο σημα εξοδου οσον φορα την ενταση σε σχεση με το yamaha rbx270 fretless (αταστο μεν αλλα ιδια κατηγορια τιμης και ιδιο setup μαγνητων (p-j)) αλλα πασχει απο tone και τζιτζιραει αρκετα!

 

εχει βολικο μπρατσο και η ταστιερα του ειναι αρκετα ευκολη. βεβαια εχω παρατηρησει μια ευαισθησια σε σχεση με τις καιρικες συνθηκες αλλα ισως να ειναι ιδεα μου, δεν παιρνω κι ορκο!