Προς το περιεχόμενο

Διαφορες Alesis trigger με Αlesis DM5 drum module


sixtrip

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια.

Θελω να αγορασω καποιο e-drum set και ειμαι αναμεσα στο mps300+Alesis I/O και το mps300 + Alesis DM5.

Ποια η διαφορά μεταξύ των 2 συσκευών?Είμαι εντελώς αρχάριος στα ηλεκτρονικά ντραμσ.Εννοώ ποιες είναι οι πρακτικές τους διαφορές.Από οσο ξέρω θα χρειαστεί κάποιο pc για να συνδέσω τα ντραμσ και να βγαινει ο ήχος.Επίσης οι απαιτήσεις μου είναι μονο για πρακτις και οσο το δυνατον καλυτερη εξομείωση με τα ακουστικά

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Το Ι/Ο δεν περιέχει ήχους και απαιτεί σύνδεση με υπολογιστή και κατάλληλο πρόγραμμα για να παίξεις. Το DM5 είναι αυτόνομο, έχει δηλαδή ήχους και δεν απιτεί υπολογιστή για να παίξεις. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Ι/Ο δεν περιέχει ήχους και απαιτεί σύνδεση με υπολογιστή και κατάλληλο πρόγραμμα για να παίξεις. Το DM5 είναι αυτόνομο, έχει δηλαδή ήχους και δεν απιτεί υπολογιστή για να παίξεις. ;)

Οκ.Σε ευχαριστώ.Μόνο ++ έχει δηλαδή το DB5 σε σχέση με το trigger I/O?Eπίσης όταν θέλω να κάνω πρακτις ένα drumless κομμάτι από το pc to DB5 φαντάζομαι έχει υποδοχή για να μου βγάζει ταυτόχρονα τον ήχο των drums και τη μελωδία που παίζει απο το pc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι εχει αλλα δεν υπαρχει λογος. αν ειναι με midi θα το συνδεσεις θες και καρτα ηχου low latency βεβαια με midi interface και και θα χρησιμοποιησεις vst plugin (toontrack - bfd - κτλ κτλ) για να εχεις πολυ πιο ρεαλιστικους ηχους

Alesis_DM5_BACK.png.da12ee9b77962016fbdeb25d87112fcb.png

1240165452__.png.331daf522fd541418e5006d2f45a2b30.png

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες