Προς το περιεχόμενο

gibson les paul classic '60 η standard?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προς τι αυτή η οικονομική διαφορά?

Αλλο οργανο απο καθε αποψη η R0(60s custom shop reissue) με την classic που εχεις.Οσο σχεση εχει με μια standard me 60s λαιμο αλλο τοσο εχει με την classic.

 

 

Παιδια υπαρχουν δυο κλασσικ. Και οι δυο εχουν κεραμικους, γραφουν 1960 στο pickguard, εχουν πρασινωπα inlays. Απο το 2006 και μετα ομως ειναι chambered αν δεν κανω λαθος.

Oχι δεν υπαρχουν δυο classic.Κατα καιρους αλλαξαν τα specs(swiss cheese contour,πρασινα inlays που δεν υπηρχαν στις early classic ect),αλλα ηταν αλλαγες στο ιδιο μοντελο (η φιλοσοφια και τα βασικα specs του οποιου παρεμειναν τα ιδια μεχρι και την καταργηση του),οχι δυο διαφορετικα μοντελα.Και της standard εχουν αλλαξει 40 φορες τα specs,δεν το λες οτι υπαρχουν 40 διαφορετικες standard,απλα standard διαφορετικων περιοδων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 42
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οι classic πολύ καλές κιθάρες, αλλα ποτέ καλύτερες απο τις Standard.

Οι διαφορές εχουν αναλυθεί.Και ναι, τα ξύλα δεν είναι ίδιας διαλογής.Αν σε κάποιους φάνηκαν πιό δυνατές, είναι οι κεραμικοί (500Τ) αλλά το output δεν έχει να κάνει με την ποιότητα...

Επίσης τα μπράτσα 60's ποτέ δε θα σου δώσουν περισσότερο όγκο-sustain απο ένα 50's αλλά πάντα μιλάμε για μικρές διαφορές.

 

Οσον αφορα τις PRS. Εκπληκτικες κατασκευαστικα, με προσοχη στην λεπτομερεια αλλα μια καστομ 22 δεν μπορει απλα να πλησιασει ηχητικα τον ογκο και το κρατημα της νοτας μιας LP. Απο την αλλη ομως φθανει κοντα, εχει τρεμολο, και καλυτερο playability.

ελιο

Εlio , + 10. Τις έχω και τις 2 (prs custom 22 και LP standard).Καλή η μοντερνιά της PRS και τέλειο όργανο ποιοτικά, αλλα η LP έχει μία χροιά ρε παιδί μου, κάτι εκεί στα μπασσομεσαία, μία γλύκα που δέν έχει καμμία άλλη .

 

Chambered κλπ...

Μέχρι τις αρχές του 80 ήταν όλες τελείως solid (μα τελείως).Αφού οι μισοί πάθανε δισκοπάθεια είπανε να τις ελαφρύνουνε και εφήβραν το 9 hole pattern.

swisscheese.jpg.

Μετά το 2007 (νομίζω) τις κάνανε όλες chambered (κούφιες)

Feature-Chambered-Body.jpg.

Συνεχίζει να βγαίνει και η παλιά standard (swiss cheese) με το όνομα traditional.

H νέα standard είναι chambered.

Έχω παίξει με πολλές , και βρίσκω τις chambered διαφορετικές. Πιό ακουστικούς ο ήχος, φέρνουν λίγο σε σκαφάκι.Προσωπικά προτιμώ τις παλιές, αλλα περι ορέξεως ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως μεταχειρισμένη όχι πάνω από 1000-1100 και να είναι σε καλή κατάσταση.

 

Ισχύει αυτό? Ευτυχές για σήμερα τραγικό για όσους δώσαμε τότε τόσα χρήματα.

 

 

www.myspace.com/pogr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι πως πολλοι ποια προτιμουν τις "κουφιες" Λες πωλ απο τις "κανονικες". Ειδικα στο Λες Πωλ φορουμ που τα ατομα ειναι κολημενα και αρκετα τρελαμενοι παρατηρω πως πολλα μελη αγοραζουν οχι μασιφ λεστερς.

 

Με οσες τετοιου ειδους εχω παιξει θα ελεγα πως εχουν ενα διαφορετικο αερα στην νοτα. Οι αμερικανοι εξαλλου λενε πως εχουν Old wood sound. Δεν συμφωνω..... Για εμενα αν επεζα λαιβ και  λογω προβληματος στην μεση θα προτιμουσα μια cloud 9. Για λογω υγειας καθαρα και μονον. Μια λες πωλ ειναι μασιφ. Τελος. Ολα τα αλλα ειναι μαρκετινγκ.

 

Για εμενα υπηρχαν δυο κλασσικ μια μασιφ και μια οχι. Για εσενα οχι, ηταν μια με αλλα σπεκς. Το ιδιο πραγμα λεμε διαφορετικα.

 

-Και εγω ειχα μια PRS custom 22 με 10 τοπ. Και με το που εβαλα διπλα της ηχητικα την 57VOS την πουλησα σε 3 μηνες.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η αληθεια ειναι πως πολλοι ποια προτιμουν τις "κουφιες" Λες πωλ απο τις "κανονικες". Ειδικα στο Λες Πωλ φορουμ που τα ατομα ειναι κολημενα και αρκετα τρελαμενοι παρατηρω πως πολλα μελη αγοραζουν οχι μασιφ λεστερς.

Μια λες πωλ ειναι μασιφ. Τελος. Ολα τα αλλα ειναι μαρκετινγκ.

 

Παραδοσιακά είναι αλήθεια, αλλά τα "ελαφριά" μαόνια με τα σωστά specs (8,5-9,5 lbs τελικό βάρος κιθάρας) τα κρατάνε για τις Custom Shop, και μάλιστα και εκεί τα διαλέγουν. Μια R9 ή R0 είναι συνήθως οι Top of the Tops σε τέτοιου είδους ξεδιάλεγμα. Και επίσης ακόμη και η ποιότητα του Custom Shop δεν είναι σήμερα αυτή που ήταν πριν 6-7 χρόνια όταν πρωτοξεκίνησε το '03, με βραζιλιάνικους παλίσανδρους στις ταστιέρες (για έξι μήνες), ολόισια νερά στο μαόνι, eastern maple καπάκια (ξύλα γερμανίας) κ.λ.π. απ' όσο διαβάζω και ακούγεται. (εγώ για να πώ την αλήθεια σταμάτησα να ψάχνω συστηματικά για LP το ΄03).

 

Αν δεν υπήρχε λοιπόν το weight relief ή το chambering στα standard μοντέλα, με τα ξύλα που χρησιμοποιούνται εκεί, το πιθανότερο είναι να κατέληγες με μιά κιθάρα που θα ζύγιζε όσο ένας μαντρότοιχος και θα ακουγόταν και έτσι.

 

Παράδειγμα γι' αυτό που λέω είναι η σειρά supreme και κάποιες LP τέλη δεκαετίας 70-αρχές 80, που ακούγονται περισσότερο σαν neck through ντουβάρια, παρά σαν L.P των 50s. Βεβαια και εκεί κερδίζει σε ταχύτητα attack, αλλά εμένα είναι ο ήχος και συνολικότερο feel της κιθάρας δεν μου αρέσει.  

 

 

-Και εγω ειχα μια PRS custom 22 με 10 τοπ. Και με το που εβαλα διπλα της ηχητικα την 57VOS την πουλησα σε 3 μηνες.

 

Ναι αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, Ποιός σου είπε ότι η συγκεκριμένη κιθάρα φτιάχτηκε για να παίζει σαν L.P...απλά είναι μια κιθάρα που οπτικά προσομοιάζει.

 

Εκ των προτέρων συγγνώμη για τις αποσπασματικές παραθέσεις. Συμφωνώ όμως με όλο το υπόλοιπο post σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

οι άλλες εταιρίες που φτιάχνουν LP τι κάνουν με το chambering, το βάρος κλπ?

 

Συνήθως ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Σε αυτές που προσέχουν πάρα πολύ τα specs και κοστίζουν το ίδιο ή και πολύ παραπάνω από μια Gibson (Τokai LS430 πχ, ή Gustavsson, Joelton Classic κ.λ.π) και σε αυτές που δεν ασχολούνται καθόλου Κορεάτικες, Κινέζικες κλπ κόπιες που είναι πανάλαφρες, βαφτίζουν μαόνι και maple το ότι να 'ναι και συνήθως είναι πανάλαφρες (όχι καλό).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναφέρομαι στην πρώτη κατηγορία μάλλον (όχι ότι δεν υπάρχουν αξιοπρεπή όργανα από Κίνα). Η Tokai δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στα ξύλα για να έχει solid και ελαφρύ σώμα ή έχει καταφύγει σε τεχνικές chambering όπως η Gibson? Πρέπει να το ψάξω λίγο μου φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

standard δαγκωτό...ότι πιο κοντά στο real thing...τίμια προσέγγιση κατά τη γνώμη μου από την gibson...σε αντίθεση με τη fender που το μοντέλο american standard απέχει παρασάνγκας από την stratocaster που θα έπρεπε να..είναι (για να μη μακρηγορώ)..

 

αν μάλιστα διαθέσει κάποιος τα Money για την standard 2008 ακόμα καλύτερα μια και υπάρχει το (για πρώτη φορά σε απλό usa μοντέλο)..long neck tenon (το μανίκι ..σε απλά ελληνικά μπαίνει πιο μέσα στο σώμα..καλύτερο δέσιμο..περισσότερο sustain.

 

Να με συμπαθάτε φίλοι αλλά το concept της classic δεν το κατάλαβα ποτέ (λεπτό μπράτσο..this is not what a lespaul is known for..χάλια φινιρίσματα και χρώματα..δείτε το wine red  σε μια classic και θα see what i mean..μαγνήτες...τους αλλάζω αμέσως κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου