Προς το περιεχόμενο

Live rig με Digitech GSP 1101 + (?) ή λαμπατο και ποιο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Γεια χαρα παιδια

 

Φιλος ψαχνει λυση για live καταστασεις αλλα και για παιξιμο στο σπιτι.Εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια για χρηση του GSP με Tech 21 Power Engine σαν τελικο(ναι ... για Live!).Απο την αλλη , για λαμπατο του προτεινα ν'ακουσει τον καινουριο Marshall JMD ο οποιος ειναι υβριδικος με 16 διαφορετικα Marshall μοντελα στην προενισχυση και 2 EL34 στο τελικο σταδιο + καποια βασικα εφε.Ο ηχος που ψαχνει ειναι κυριως metal αλλα θα γινουν και καποιες πιο χαλαρες rock διασκευες.Το budget ειναι στο 1000αρικο πανω κατω.

 

Η αληθεια ειναι οτι εγω του προτεινα τη λυση GSP γιατι στα 1100 ευρω εχει , περα απο τις πολυ καλες προσομοιωσεις ενισχυτων, πολυ καλης ποιοτητας εφε με πολυ καλο foot controller(στο πακετο θα ειναι και το Control 2) και μια αξιοπρεπη καρτα ηχου.Με λαμπατο  , δεδομενου οτι θα χρειαστει και καποια εφε , βλεπω να φευγει εκτος budget(για κεφαλη , καμπινα , εφεδιερα).Ενα αλλο καλο της πρωτης εκδοχης ειναι οτι εφοσον θα παιζει και στο σπιτι , θελει ενα μηχανημα που να ακουγεται καλα και σε εντασεις δωματιου(κεντρο μενει).Τον λαμπατο δε νομιζω να τον ευχαριστηθει στο σπιτι.

 

Γενικα αλλες προτασεις εχετε να κανετε , για τελικο στην πρωτη περιπτωση και λαμπατο στη δευτερη;

Εσεις που εχετε δοκιμασει και τα δυο (zebric , TGL) ... τα φωτα σας please!

 

Υ.Γ.Τα IR στο GSP μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε live ή ειναι μονο για home recording;

Live fast , die ... hard!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τη λύση GSP+C2+PE60 την έχω εγώ, αλλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει σε live. Σ'αυτή την περίπτωση, θα χρησιμοποιούσα το PE περισσότερο σαν monitor και θα έστελνα από τα XLR του GSP στην κονσόλα του μαγαζιού. Σημειωτέον ότι και το PE έχει XLR out.

 

ΔΕΝ είναι FRFR λύση αλλά προσεγγίζει πολύ και σίγουρα δίνει την αίσθηση ενός combo ενισχυτή.

 

Εναλλακτικά στο παραπάνω υπάρχουν (πάντα για το GSP, γιατί τη λύση του "μοντελολαμπάτου" δεν την προκρίνω...), θα πρότεινα δύο ακόμα setup:

 

1) Τελικό ενισχυτή όπως ο Rocktron Velocity 300 με χρήση μιας κιθαροκαμπίνας. Λίγο ακριβότερο από 1000€ αλλά δίνει πιο "κιθαριστική" αίσθηση.

 

2) Για... ακόμα πιο κιθαριστική αίσθηση  ;D χρήση ενός "μικρού" λαμπάτου με FX loop. Αυτή η λύση είναι προτιμότερη αν θέλει κάποιος να κρατήσει και τον βασικό ήχο από κάποιον λαμπάτο που έχει. Το GSP μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σαν προενισχυτής είτε σαν φέτα εφφέ, μ'αυτό το setup, αλλά και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να στέλνει την φουλ έξοδο από τις XLR στο PA. Το αυτό ισχύει και για τη λύση (1) παραπάνω.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη λύση GSP+C2+PE60 δεν ετυχε να τη δουλεψεις σε live ή θεωρεις οτι δε θα σε καλυψει για χ,ψ λογους;

 

Εναλλακτικα ειχα σκεφτει κι εγω καποιες αλλες λυσεις τελικου οπως Velocity που ανεφερες , ART SLA , ακομη και Crate Power Block που πηρε τωρα τελευταια το ματι μου στις αγγελιες , ολα σε συνδιασμο με μια καμπινα 2x12 μαλλον.Ολα ειναι εκτος budget , ομως τωρα σκεφτομουν και κατι αλλο.Πιστευεις οτι το Control2 ειναι απαραιτητο σε live;Σιγουρα εξαρταται απο τις απαιτησεις του παικτη , θα μου πεις , αλλα αν λεγαμε οτι θα θελαμε να εχει  3-4 presets  , θα βγαινε ανετα ή θα υπηρχε προβλημα;Γιατι αν βγαινει χωρις το control εχουμε ενα 250αρι τουλαχιστον το οποιο μπορουμε να διαθεσουμε στον τελικο/καμπινα.Για τελικο λαμπατο(αν βρεθει κατι καλο στα μεταχειρισμενα) σε αυτην την περιπτωση τι θα λεγες;Οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει λαμπατος.

 

Για τα IRs που γραφω πιο πανω ... τι ισχυει;

 

Thanks

Live fast , die ... hard!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη λύση GSP+C2+PE60 δεν ετυχε να τη δουλεψεις σε live ή θεωρεις οτι δε θα σε καλυψει για χ,ψ λογους;

 

Δεν έτυχε.

 

 

Εναλλακτικα ειχα σκεφτει κι εγω καποιες αλλες λυσεις τελικου οπως Velocity που ανεφερες , ART SLA , ακομη και Crate Power Block που πηρε τωρα τελευταια το ματι μου στις αγγελιες , ολα σε συνδιασμο με μια καμπινα 2x12 μαλλον.Ολα ειναι εκτος budget , ομως τωρα σκεφτομουν και κατι αλλο.Πιστευεις οτι το Control2 ειναι απαραιτητο σε live;Σιγουρα εξαρταται απο τις απαιτησεις του παικτη , θα μου πεις , αλλα αν λεγαμε οτι θα θελαμε να εχει  3-4 presets  , θα βγαινε ανετα ή θα υπηρχε προβλημα;Γιατι αν βγαινει χωρις το control εχουμε ενα 250αρι τουλαχιστον το οποιο μπορουμε να διαθεσουμε στον τελικο/καμπινα.Για τελικο λαμπατο(αν βρεθει κατι καλο στα μεταχειρισμενα) σε αυτην την περιπτωση τι θα λεγες;Οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει λαμπατος.

 

Ο Velocity είναι πιο "κιθαριστικός" από τους άλλους τελικούς (και σε πολύ ελκυστική τιμή). Δίνει καλύτερη αίσθηση, σαν λαμπάτος τελικός. Κατά τη γνώμη μου, εκτός αν βρει πολύ φτηνό μτχ, δεν αξίζει να πάει σε λαμπάτο τελικό, λόγω όγκου, βάρους, κόστους και, στην ουσία μικρής διαφοράς στην απόδοση τελικά, πάντα για την συγκεκριμένη εφαρμογή.

 

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν το PΕ υπάρχει ήδη ή θα αγοραστεί? Γιατί και εκεί

χρειάζεται ένα 250άρι περίπου (μεταχειρισμένο).

 

Το C2 σαφώς δεν είναι "απαραίτητο". Εδώ δες τι γίνεται: το C2 συνδέεται με το GSP με ένα CAT5 καλώδιο και παίρνει κατευθείαν τροφοδοσία από το τελευταίο. Η συνεργασία τους είναι αυτόματη και άψογη. Ένα MIDI controller θέλει ψάξιμο και προγραμματισμό.

 

Το πιο φτηνό είναι το Behringer, αλλά είναι γκουμούτσα και θέλει δική του τροφοδοσία. Πολύ κοντά μπορεί να βρει μτχ Rocktron Midimate (αλλά θέλει και expression pedal) ή καινούργιο Peak (πάλι δεν έχει pedal). Ωστόσο ένα MIDI controller του μένει και για κάτι άλλο στο μέλλον. Κόστος από ~120 έως 200+ ευρώ λοιπόν, στην καλύτερη.

 

Σαφώς, για απλές λύσεις σε live μπορεί και να δουλέψει το GSP μόνο του (με το front knob) αλλά βέβαια με περιορισμούς. Κανείς δεν τον εμποδίζει να ξεκινήσει έτσι και να προσθέσει έναν controller αργότερα.

 

Για τα IRs που γραφω πιο πανω ... τι ισχυει;

 

Α ναι, το ξέχασα...

 

Τα IR οπωσδήποτε μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε live. Εδώ υπάρχει ένα catch βέβαια.

 

Μερικοί θεωρούν (όχι παράλογα) ότι είναι λίγο αλλόκοτο να αλλάζει ο ήχος της καμπίνας από το ένα preset στο άλλο. Είναι και θέμα μουσικού ιδιώματος βεβαίως. Φαντάσου στο ένα κομμάτι να ακούγεται ήχος καμπίνας 2Χ12" τύπου Vox και στο επόμενο 4X12" τύπου Recto.

 

Γι'αυτό και πολλοί, και με Fractal κλπ, όχι μόνο GSP, προτιμούν να έχουν έναν βασικό ήχο καμπίνας και, ενδεχομένως, να μιξάρουν και δεύτερη καμπίνα ανάλογα με τα preset. Το GSP δίνει αυτή τη δυνατότητα έχοντας global cabinet στα XLR.

 

Εναλλακτικά, αν χρησιμοποιείται ενισχυτής, ή καμπίνα κιθάρας, στα XLR δίνεις κανονικά τα IR (και ακούγονται από το PA απευθείας) και με μικρόφωνο παίρνεις τον "στάνταρ" ήχο της καμπίνας σου. Είναι τρομερά ενδιαφέρον το αποτέλεσμα αν στηθεί σωστά ("τεράστιος" ήχος κιθάρας... αν ο ηχολήπτης δεν το παίξει βέβαια...).

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα.Επεξηγηματικοτατος οπως παντα!

 

Ο Velocity είναι πιο "κιθαριστικός" από τους άλλους τελικούς (και σε πολύ ελκυστική τιμή). Δίνει καλύτερη αίσθηση, σαν λαμπάτος τελικός. Κατά τη γνώμη μου, εκτός αν βρει πολύ φτηνό μτχ, δεν αξίζει να πάει σε λαμπάτο τελικό, λόγω όγκου, βάρους, κόστους καδι, στην ουσία μικρής διαφοράς στην απόδοση τελικά, πάντα για την συγκεκριμένη εφαρμογή.

 

Τον Velocity τον εχεις ακουσει προσωπικα;Αν θυμαμαι καλα τον δουλευε ο Blackie σαν τελικο με το GSP αλλα εχει καιρο να τον παρει το ματι μου εδω μεσα για να τον ρωτησω.Με το "συγκεκριμμενη εφαρμογη" εννοεις οτι αν συνδιαστει με καποια αλλη προενισχυση , ενδεχεται να μην εχει το ιδιο καλα αποτελεσματα ειδικα σε σχεση με καποιο λαμπατο τελικο;Κατι αλλο ... δεν ειναι πολλα τα 300 watt;

 

Το PE δεν υπαρχει αλλα εχει υπολογιστει στην τιμη που αναφερω πιο πανω! ;)

 

Αν τελικα δεν αγοραστει το C2 δεν νομιζω να παει σε καποια αλλη λυση κοντρολερ(δεν το προτεινω τουλαχιστον εγω για τους λογους που αναφερεις κι εσυ).Αλλωστε δεν ειναι μεγαλη η διαφορα απο τα φθηνοτερα controllers και οπως ειπες μπορει να αγοραστει και μελλοντικα.Θα το δουμε αυτο!

 

Εναλλακτικά, αν χρησιμοποιείται ενισχυτής, ή καμπίνα κιθάρας, στα XLR δίνεις κανονικά τα IR (και ακούγονται από το PA απευθείας) και με μικρόφωνο παίρνεις τον "στάνταρ" ήχο της καμπίνας σου. Είναι τρομερά ενδιαφέρον το αποτέλεσμα αν στηθεί σωστά ("τεράστιος" ήχος κιθάρας... αν ο ηχολήπτης δεν το παίξει βέβαια...).

 

Αυτο το τελευταιο μ'αρεσε.Δεν καταλαβα ομως ... θα δινει την εντυπωση stereo ή ο ηχος απο τις δυο πηγες θα μιξαρεται;Σε καθε περιπτωση σιγουρα ακουγεται ενδιαφερον φτανει να μας βγει και στην πραξη!

 

Υπαρχουν αξιολογα δωρεαν IRs;

Live fast , die ... hard!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας το topic μου γεννήθηκε η εξής απορία.

Σε παλαιότερο topic έιχα διαβάσει ότι οι δυνατότητες και οι ήχοι του GSP και της RP1000 ειναι οι ίδιοι. Γιατί λοιπόν να προτιμήσει κάποιος το Rack με τον Controller του που κοστίζουν 760 ευρώ και να μην πάρει την RP1000 που είναι όλα σε ένα με 400. ?

Ειδικά απο τη στιγμή που το θέλει και για το σπίτι θα είναι και πιο βολικό.

Επίσης πιστεύω οτι θα είναι τσαμπα να πάρει καμπίνα και ηχεία ΑΝ μπορεί να βγεί σε live καρφι μεσα από το PA , το πολύ πολύ θα μπορούσε να πάρει εναν μικρό λαμπάτο με fx loop για να τον χρησιμοποιεί για μονιτορ και για να παίζει στο σπίτι που θα του έδινε και το πιο κιθαριστικό Feel που αναφέρθηκε πιο πάνω. πχ τον Bugera V22.

Και πάλι δεν θα ξεπερναγε τα 650-700 ευρώ. Γιατί λοιπόν ειναι προτιμότερη η λύση GSP και κοντρολερ. Είναι πραγματικά τόσο ανώτερο σε ποιότητα το ρακ?

 

Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην λαθος διαβασες ή δεν το θυμασαι ακριβως οπως το διαβασες.Εχουν πολλες ομοιοτητες αλλα και βασικες διαφορες.

 

Δυο που μου ερχονται στο μυαλο αμεσως ειναι το οτι το GSP εχει 1000ohm στην εισοδο ενω το RP500/1000 εχει 500ohm , πραμα που σημαινει καλυτερη αποκριση στις δυναμικες σου , στα χερια σου δηλαδη.Η δευτερη ειναι οτι το RP500/1000 εχει ενα τσιπακι(επεξεργαστη) DNA2 ενω το GSP εχει 2 , πραμα που σημαινει καλυτερη/ταχυτερη επεξεργασια σηματος και επομενως (λογικα) καλυτερο ηχητικο αποτελεσμα.

 

Τελος θα ελεγα οτι το μεγαλυτερο ατου της GSP ειναι η παρα πολυ καλη υποστηριξη που εχει απο custom firmwares χαρη στα οποια , εκτος πολλων αλλων , μπορει πλεον να φορτωσει  και IRs.Πλεον μιλαμε δηλαδη για "αλλο" μηχανημα που συνεχως αναβαθμιζεται.Μαλιστα καπου ειχα διαβασει οτι αυτος που ανανεωνει τα firmwares , το κανει σε συνεργασια με την Digitech , πραμα που σημαινει οτι τα custom δεν ειναι και τοσο custom αλλα ... ψιλοεπισημα.

 

Για ολα τα παραπανω(και για ακομα περισσοτερα) μπορει να σε ενημερωσει καλυτερα ο TGL που εχει το μηχανημα και το ξερει ... απ'οξω!

 

Παντως σιγουρα δεν ειναι τυχαιο το οτι στα εξωτερικα , αποκαλουν το GSP ... "The poor man's AXE-FX"  ;)

 

Επίσης πιστεύω οτι θα είναι τσαμπα να πάρει καμπίνα και ηχεία ΑΝ μπορεί να βγεί σε live καρφι μεσα από το PA , το πολύ πολύ θα μπορούσε να πάρει εναν μικρό λαμπάτο με fx loop για να τον χρησιμοποιεί για μονιτορ και για να παίζει στο σπίτι που θα του έδινε και το πιο κιθαριστικό Feel που αναφέρθηκε πιο πάνω. πχ τον Bugera V22.

 

Για το τελευταιο μπορει να μην εχεις και αδικο.Θα ηθελα τη γνωμη του TGL σ'αυτο αν και απ'οσο ξερω τα περισσοτερα modelling μηχανηματα , αποδιδουν καλυτερα σε ενισχυτες που δεν χρωματιζουν τον ηχο οπως οι λαμπατοι.Γι' αυτο και πολλοι ειναι αυτοι που τα δουλευουν ακομα και με ενισχυτες για πληκτρα!

Live fast , die ... hard!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Περί Velocity: δεν τον έχω ακούσει (δεν υπάρχουν και πολλοί εδώ...), έχω ακούσει clips και διαβάσει απόψεις δεκάδων χρηστών, όχι μόνο με το GSP αλλά και με άλλους processors. Όλοι συμφωνούν ότι δουλεύει σαν λαμπάτος τελικός. Εξάλλου η Rocktron αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία προωθεί. Δεν είναι σαν τον SLA δηλαδή που είναι ένας, όσο γίνεται, καθαρός τελικός για πολλαπλές χρήσεις.

 

Τα πολλά watt σε solid state τελικό είναι εκ'των ουκ άνευ. Θυμίσου ότι ανάλογα με την εμπέδηση είναι πολύ λιγώτερα από 300, ειδικά αφού μιλάμε για το ένα μόνο κανάλι (mono).

 

O συνδιασμός PA και μικροφωνιασμένης καμπίνας δίνει περισσότερες επιλογές στο να εμπλουτίσεις τις συχνότητες που θα ακούγεται η κιθάρα στη μίξη, και φυσικά στο panning. Δυστυχώς το GSP δεν μπορεί να στείλει dry σήμα μαζί με wet, αλλιώς με την παραπάνω μεθοδολογία θα έφτιαχνε κάποιος και Dry/Wet καταστάσεις.

 

Το GSP βασικά υπερέχει λόγω firmware από τα μικρότερα αδέλφια του. Και σε ποιότητα κατασκευής βέβαια. Εκτός από το 1MΩ input, στα τελευταία firmware έχει και input meter. Ωστόσο ο δεύτερος DNA2 το μόνο που κάνει είναι να τρέχει τα trails των delay/reverbs όταν αλλάζεις presets (πιθανώς να χρησιμοποιείται και στις αλλαγές preset έτσι κι'αλλιώς). Το ίδιο ισχύει και στο 11Rack παρεμπιπτόντως.

 

Οπωσδήποτε η λύση μιας RP1000 είναι επίσης πολύ καλή, ιδιαίτερα αν χρησιμοποιεί κάποιος λίγους ήχους. Άλλο format, άλλες ανάγκες.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok ομολογώ πως δεν είχα διαβάσει και τις 40 σελίδες του GSP -RP τοπικ αλλά για μέταλ και ροκ ήχους με 4-5 preset που είναι το ζητούμενο για τον φίλο μου φάνηκε οτι θα τον κάλυπτε και η RP. anyway όντως ο καθένας επιλέγει με βάση τις αναγκές του και τον ήχο που θέλει να πετυχει.

Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok ομολογώ πως δεν είχα διαβάσει και τις 40 σελίδες του GSP -RP τοπικ αλλά για μέταλ και ροκ ήχους με 4-5 preset που είναι το ζητούμενο για τον φίλο μου φάνηκε οτι θα τον κάλυπτε και η RP. anyway όντως ο καθένας επιλέγει με βάση τις αναγκές του και τον ήχο που θέλει να πετυχει.

 

Σωστά το σκέφτεσαι. Όπως έχω ξαναγράψει, η επιλογή του GSP αφορά όσους κυρίως θέλουν rack format για τον έναν ή τον άλλο λόγο. Στην πορεία βέβαια, με τα αλλεπάληλα firmware updates το GSP πέρασε σε άλλη διάσταση λειτουργικά και πραγματικά έγινε a poor man's Axe-Fx.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου