Προς το περιεχόμενο

Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !


Starter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Αν εννοείς ως προσωπικό φραγμό, π.χ τον φόβο του μήπως εμπλακεί σε κάτι «μεγαλύτερο », τότε ίσως συμφωνούμε, αν και εγώ μια τέτοια λ.χ φοβία, την εντάσσω στο «τόσο μπορούσε, τόσο έφτασε» από τη σκοπιά τον «Guts»  και δεν την ανάγω σε ηθικό φραγμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δηλαδή τα τελευταία 30 χρονια ο κόσμος πλήρωνε τα διόδια του Δημοσιου επειδή παρείχαν δρόμους ασφαλείς και με προδιαγραφές, με συνεχείς περιπολίες αυτοκινήτων υποστήριξης?

Κατά τη γνώμη μου, ο κόσμος πλήρωνε τα διόδια του Δημοσίου (ενώ ξέρει πως τα χρήματά του πάνε σε σημαντικό βαθμό χαμένα) διότι δεν πιστεύει πως μπορεί να κάνει κάτι για να αλλάξει αυτό που ζει. Θα ήμουν ευτυχής αν γινόντουσαν λιγότερες πορείες στο κέντρο και περισσότερες κινήσεις τέτοιου (ακτιβιστικού, ας πούμε) χαρακτήρα. Το σκεπτικό είναι απλό: Αντί να ξαποστείλεις και να ξεπουλήσεις αυτό το διεφθαρμένο κράτος, προσπαθείς να πιέσεις ώστε να εξυγιανθεί. Ο λόγος  για τον οποίο το κάνεις είναι ότι ξέρεις ( ; ) πως το κράτος είναι δικό σου. Δυστυχώς η ελληνική πολιτική κουλτούρα αποστρέφεται το κράτος (οι λόγοι είναι πολλοί και σύνθετοι) και τις λιγότερο παραδοσιακές μεθόδους διαμαρτυρίας και διεκδίκησης.  

@yameth

Νομίζω πως υπάρχει διαβάθμιση, αν έχω καταλάβει σωστά τι ακριβώς εννοείς με την λέξη αυτή. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να είσαι μπλεγμένος π.χ. στην ιστορία των ομολόγων απ’το να λαδώνεις έναν γιατρό σε ένα δημ. νοσοκομείο. Είναι, δυστυχώς, απελπιστικά διαφορετικό.

 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εννοείς ως προσωπικό φραγμό, π.χ τον φόβο του μήπως εμπλακεί σε κάτι «μεγαλύτερο », τότε ίσως συμφωνούμε, αν και εγώ μια τέτοια λ.χ φοβία, την εντάσσω στο «τόσο μπορούσε, τόσο έφτασε» από τη σκοπιά τον «Guts»  και δεν την ανάγω σε ηθικό φραγμό.

 

Όχι. Εννοώ το "εντάξει, θα πάρω 500 ευρώ για να μη δηλώσει τον ημυπαίθριο ο τύπος, αλλά δεν θα πάρω 3000 ευρώ για να μη βάλει μια κολώνα και να πάρω στο λαιμό μου 100 ανθρώπους όταν φτερνιστεί ο Εγκέλαδος".

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και όποιος θέλει απο "τον παλιό" (τζάμπα).

 

Aκριβώς, χαλαρά, μουσικούλα, καφεδάκι, σίγουρα πιο ενδιαφέρουσα διαδρομή απο την

εθνική. Λάρισα-Αθήνα με 25 ευρώ βενζίνη έκανα, 30χμ λιγότερα και αναγκαστικά με

χαμηλότερη ταχύτητα, 5.8lt/100km 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Όχι. Εννοώ το "εντάξει, θα πάρω 500 ευρώ για να μη δηλώσει τον ημυπαίθριο ο τύπος, αλλά δεν θα πάρω 3000 ευρώ για να μη βάλει μια κολώνα και να πάρω στο λαιμό μου 100 ανθρώπους όταν φτερνιστεί ο Εγκέλαδος".

 

Εδώ λοιπόν τίθεται θέμα ερμηνείας των παραγωγικών αιτίων της βούλησής του. Αν δεν κάνει το «χοντρό» ας το ονομάσουμε έτσι για να συνεννοηθούμε, διότι φοβάται τις χοντρές συνέπειες, ή δεν το κάνει επειδή έχει «κόφτη», όπως η BMW πάνω από τι 6.000 σ/λ. Δύσκολη ερμηνεία….δεν ξέρω ειλικρινά…….και δεν ξέρω αν μπορεί να μετρηθεί η πρόθεση. U got a point thought.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το αν οι ελληνικοί δρόμοι φταίνε ή όχι και αν ναι σε τι βαθμό για τα τροχαία είναι ένα θέμα για το οποίο δεν νομίζω ότι μπορούμε ελαφρά την καρδία να εκφράζουμε άποψη. Και μην ξεχνάμε ποιοί κυκλοφορούν σε αυτούς τους δρόμους...οι έλληνες οδηγοί.

 

2) Η οικονομική συναλλαγή του τύπου...σου φτιάχνω τον δρόμο, δεν πληρώνεις εσύ και παίρνω εγώ τα έσοδα από τα διόδια για Χ χρονικό διάστημα, μου ακούγεται απόλυτα φυσιολογική και λογική. Τώρα, το τι παίζει από πίσω, πόσο χρηματισμός υπάρχει, ποιοί επωφελούνται και πως, πόση διαφθορά υπάρχει, είναι θέματα που και εδώ μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Το ότι όμως είναι δίκαιο να ζητάει η εταιρία λεφτά από τον πολίτη, είναι απόλυτα δίκαιο πως να το κάνουμε. Γιατί τον έφτιαξε άλλωστε, για την φουκαριάρα την μάνα της;

 

3) Ναι τα διόδια είναι ακριβά, αλλά πείτε μου, εκτός αυτών που κινούνται καθημερινά στις εθνικές, για τους υπόλοιπους είναι τόοοοοσο σημαντικό έξοδο; Και πριν βιαστείτε να μου πείτε "Τι λες ρε μεγάλε" να σας θυμίσω ότι όλοι μας πληρώνουμε καθημερινώς πολύ περισσότερα αγαθά και υπηρεσίες σε πολύ πιο δυσανάλογες τιμές και δεν βλέπω αντίστοιχα κινήματα. Μήπως χαιδεύουμε τα αυτιά μας;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ λοιπόν τίθεται θέμα ερμηνείας των παραγωγικών αιτίων της βούλησής του. Αν δεν κάνει το «χοντρό» ας το ονομάσουμε έτσι για να συνεννοηθούμε, διότι φοβάται τις χοντρές συνέπειες, ή δεν το κάνει επειδή έχει «κόφτη», όπως η BMW πάνω από τι 6.000 σ/λ. Δύσκολη ερμηνεία….δεν ξέρω ειλικρινά…….και δεν ξέρω αν μπορεί να μετρηθεί η πρόθεση. U got a point thought.

 

Δεν μπορεί να είναι όλα άσπρο - μαύρο. Από την ώρα που έγινες απατεώνας, δε σημαίνει ότι δεν σε πειράζει να γίνεις απαραίτητα και συνεργός σε φόνο εκ προμελέτης. Αλλιώς την είχαμε γ@μήσει.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν μπορεί να είναι όλα άσπρο - μαύρο. Από την ώρα που έγινες απατεώνας, δε σημαίνει ότι δεν σε πειράζει να γίνεις απαραίτητα και συνεργός σε φόνο εκ προμελέτης. Αλλιώς την είχαμε γ@μήσει.

 

Απλά λέω…ότι δεν ξέρουμε τελικά , ακόμα και τον ηθικό φραγμό να δεχθούμε, πως να τον ορίσουμε. Το "φτάνω μέχρι ενός σημείου" την απατεωνία και δεν πάω παρακάτω εξίσου καλά μπορεί να σημαίνει , ότι δεν έχω τα guts να φτάσω παρακάτω. Που μπορεί να σημαίνει  επίσης ότι "όχι δεν μου το επιτρέπει η ηθική μου να πάω παρακάτω"….που η ηθική όμως μπορεί να επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες όπως ο φόβος των συνεπειών….etc etc…κατά τη γνώμη μου είναι αλυσιτελές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δυστυχώς η ελληνική πολιτική κουλτούρα αποστρέφεται το κράτος

Αυτό κι αν είναι το overstatement της χρονιάς! :D Δεξιοί, αριστεροί, μεσαίοι, όλοι στο κράτος βολεύουν τα παιδιά τους. Ασχετα αν μπορει αυτο να τους πληρώσει. Εσύ προφανώς αναφέρεσαι στην καθημερινή πολιτικολογία απο τα μέσα τα τελευταία 10 χρόνια. Δυστυχώς όσο μιλάνε κατα του κράτους, ταυτόχρονα προσλαμβάνουν κομματικά μέλη με κάθε τρόπο. Πλάγιο ή ευθύ.

 

Νομίζω πως υπάρχει διαβάθμιση, αν έχω καταλάβει σωστά τι ακριβώς εννοείς με την λέξη αυτή. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να είσαι μπλεγμένος π.χ. στην ιστορία των ομολόγων απ’το να λαδώνεις έναν γιατρό σε ένα δημ. νοσοκομείο. Είναι, δυστυχώς, απελπιστικά διαφορετικό.

Τα μπερδεύεις λίγο. Και ο γιατρός λαδώνεται σαν μελος της κρατικής μηχανής και της ανεπάρκειας της σε όλα τα επίπεδα. Το πόσα μπορεί να πάρει ο ένας σε σχέση με τον άλλο είναι άλλο θέμα, αφού μη ξεχνάς πως ο γιατρός τα ζητά από αυτόν που τα'χει δεν τα'χει, πρέπει να τα δώσει αφου βρίσκεται στο κρεββάτι του πόνου (τον όρκο του Ιπποκράτη μου μέσα...). Ο "ομόλογας" είναι σε καλύτερο ηθικό επίπεδο...  ::) Τι να πεις... :'(

 

Πάντως επι του θέματος τα είπε όλα ο δόκτωρ:

 

Όποιος θέλει πάει από την Αττική, όποις θέλει απο την Εθνική και όποις θέλει απο "τον παλιό" (τζάμπα).

Κάποιο προτιμούν να πηγαίνουν από την "Αττική" τζάμπα και μετά να γίνονται ήρωες του youtube.

Συμφωνώ σε στοχευμένες κινήσεις καταναλωτικού εμπάργκο αλλά αυτό με τα διόδια (όταν είναι γενικό και απροσδιόριστο) είναι λίγο φαιδρό.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόσα μπορεί να πάρει ο ένας σε σχέση με τον άλλο είναι άλλο θέμα, αφού μη ξεχνάς πως ο γιατρός τα ζητά από αυτόν που τα'χει δεν τα'χει, πρέπει να τα δώσει αφου βρίσκεται στο κρεββάτι του πόνου (τον όρκο του Ιπποκράτη μου μέσα...). Ο "ομόλογας" είναι σε καλύτερο ηθικό επίπεδο...  ::) Τι να πεις... :'(

Είναι; Ο γιατρός που παίρνει 500 ευρώ (σόρρυ δεν ξέρω τις ταρίφες) είναι χειρότερος από το λαμόγιο που κατασπατάλησε/έφαγε 1 δισ. ευρώ από τα οποία τα 200 εκατ. (όλα τα ποσά υποθετικά) θα πήγαιναν στα νοσοκομεία; Δεν είναι. Δλδ ο Γερμανός στρατιώτης του Β' Π.Π. που σκότωσε δέκα συμμάχους είναι σε χειρότερη ηθική θέση από τον Γκέρινγκ που δεν σκότωσε κανέναν (λέμε τώρα);

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου