Προς το περιεχόμενο

Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να πω και εγω την γνωμη μου; Αν δεν το εχεις μεσα σου..δε πα να σπουδαζεις 10 χρονια....πραγματα αλλων θα παιζεις.

 

Εγω παιζω πιανο 2,5 χρονια και αυτα σπαστα λογω σπουδων. Πριν επαιζα κανα δυο χρονια πληκτρα αλλα τιποτα παραπανω απο δυο ακκορντα.

 

Εχει τυχει ομως να γνωρισω ατομο σε live που επαιζα με την μπαντα μου το οποιο εκανε 14 χρονια κλασσικο και βγηκε για live με ενα Triton οπου στεκεται διπλα μου (εγω εστεινα ενα Fatar και ενα half rack Roland) και αρχιζει να παιζει...Εψαχνα τρυπα να κρυφτω....!

 

Με του παιζει ομως η μπαντα....τι κλασσικες σπουδες, τι βιρτουοζος...κραταγε μια πλατη απο την αρχη μεχρι το τελος σε κομματια που επαιρναν πολλα παραπανω (πραγμα που εγινε αφου αλλαχτηκε ο μουσικος αυτος) και λεω μεσα μου...

 

Ρε μπας και δεν φτανουν οι σπουδες;

 

ΥΓ. Και στην τελικη δεν καταλαβα...θελω αδεια για να αγαπω την μουσική; θελω αδεια για να δημιουργω; Αν ναι τοτε σαν πτυχιουχος φωτογραφος (σχεδον) απαιτω να βγαλεις αδεια κυριε band για να τραβας φωτογραφιες στις διακοπες σου!

Rockinger Teleplikter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Είναι μαγική συνταγή ρε παιδιά. Αν έχεις κάνει κάποιες σπουδές σίγουρα είσαι σε ευκολότερη θέση από έναν 100% αυτοδίδακτο!

 

Αυτός που λες φίλε chaostar μπορεί να μην έπαιζε το κάτι παραπάνω επειδή δεν είχε το θάρος να ξεφύγει από την παρτιτούρα! Δεν το ξέρεις το ανέκδοτο που λέει πότε αυτοσχεδιάζει ένας κλασσικός? Όταν του πάρει ο αέρας την παρτιτούρα από το αναλόγιο! :lol:

 

Ξέρω αρκετούς μουσικούς που τώρα είναι σε ανώτερα επίπεδα σπουδών και οι περισσότεροι στο εξωτερικό και πραγματικά τους θαυμάζω και τους ζηλεύω γιατί δεν βλέπουν τις σπουδές τους σαν ΤΟ απόλυτο, απλά σαν άλλη μια πηγή γνώσης και έμπνευσης που πάνω της θα χτίσουν τα ακούσματα τους!

 

Βέβαια αυτό οφείλετε στο γεγονός ότι όλοι σπουδάζουν jazz και αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κλασικές σπουδές είναι σπουδές με παρωπίδες. Αν δεν βγάλεις τις παρωπίδες για να εκμεταλευτείς τις σπουδές σου σαν πλεονέκτημα και όχι σαν τον απόλυτο δρόμο καθοδήγησης, τότε γίνεσε just another brick in the wall.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που ανεφερε ο φιλος Chaostar το εχω δει και γω. Κοπελια πληκτρου σε metal σχημα, με κλασσικες σπουδες, να παιζει οχι ακορντα αλλα τους τονους με το ενα χερι μονο. Οποτε προφανως περα απο το να 'διαβαζεις' τη μουσικη, σιγουρα πρεπει και να μπορεις να ακους τη μουσικη.

 

Παντως εγω στα 28 μου χρονια, και μετα απο 8-9 χρονια 100% αυτοδιδακτης πορειας στα πληκτρα, θα λεγα οτι μαλλον δεν θα πηγαινα πλεον σε καποιο ωδειο ή σε δασκαλο. Και αυτο γιατι θεωρω οτι ξερω ο'τι χρειαζομαι για να παιζω αυτα που θελω και να περναω καλα. Οποτε το θεμα ειναι κυριως τι απαιτησεις εχεις και ως που θες να φτασεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόσο εξελίσσεσαι στην μουσική σαν performer είναι καθαρά συνάρτηση του πόσο ασχολείσαι. ¨Οσες σπουδές και να κάνεις, η εκτέλεση έρχεται με την επανάληψη, την τριβή.

 

Αν το θέμα είναι πως γίνεσαι καλός πιανίστας, θα σας έλεγα κι εγώ που έχω κάνει χρόνια πιανο οτι δεν είμαι κάν πιανίστας, γιατι 1ον το έχω παρατήσει απο 20 χρονών και 2ον γιατι τον καλό πιανίστα - σολίστα τον κάνουν μόνο οι σπουδές.

 

Μιλάμε για πιανίστα η πληκτρά τελικά?

 

Πληκτράς 'εχει να κάνει με το στύλ των πλήκτρων που παίζει π.χ. συνθ σε μια μπάντα ροκ, arranger σε ενα σχήμα με εναν τραγουδιστή και μια τραγουδίστρια, πλήκτρα σε λαϊκό σχήμα (αρμονίστας), πλήκτρα και λαπτοπ σε εναλλακτικό γκρούπ, πλήκτρα session σε παραγωγές, sound engineering to all decks, auxiliary power test in 5 minutes που με soft και hard synths-samplers και κονσόλες τα κάνει συνήθως και ένας ηχπλήπτης, ακορντεον στην Ομόνοια, πληκτοκίθαρα,

 

Η πιανίστας που παίζει στις εκπομπές τύπου ¨Κοιτα τι έκανες" , "Ομορφος κόσμος το πρωϊ" Αν μιλάμε για τέτοιο πιανίστα πάω και παίζω κι εγώ.

 

Αν θέλετε chopin δεν μπορώ να παίξω πια γιατι τα έχω παρατήσει.

 

Είναι σχετικά όλα αυτά, απλά πιστεύω οτι ο βερος πληκτράς αυτοδίδακτος μπορεί υπο προυποθέσεις. να βάλει κάτω τον καλύτερο σολίστ, γιατί άλλο είναι το ζητούμενο απ τον ένα και άλλο απ τον άλλο.

 

Δηλαδή πρέπει να ξέρουμε για ποιο πληκτρά μιλάμε για να δούμε τελικά πόσο βοηθάει ή αν δεν βοηθάει καθόλου το πιάνο. Παρεπιπτόντως είχα δώσει μια απάντηση στον freeminder μετά το δικό του post μετά απο το δικό μου. Απλά σου έλεγα ότι μετά την επεξήγησή σου για το θέμα πλήκτρα- μουσική , συμφωνώ κι εγώ μαζί σου φίλε,(άρα αποσύρω το αναχρονιστικό γιατι το εξέλαβα λάθος, αλλά χάθηκε η απάντηση.

 

Μην ξεχνάτε οτι τα συνθ παίζουν αλλιώς. τα πλήκτρα έχουν velocity , αναθέτονται envelopes, έχουμε joystick , wheels knobs και ΕGs πράγματα που απο ότι θυμάμαι εγώ δεν διδάσκεται η χρήση και ο προγραμματισμός τους στα ωδεία, (αν και μπορεί να κάνω λάθος γιατι έχω χάσει επαφές απο δεκαετία) με αποτέλεσμα πολλοι νέοι στα συνθ να μην εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες τπυ συνθ τους γιατι δεν ξέρουν η θα αργήσουν να ανακαλύψουν τι έχουν κάτω απο τα δάκτυλά τους .

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

alexd, είπες το βασικότερο που εκφράζει και εμένα. αφου περνάω καλά και με ακούνε και οι άλλοι και δεν τρώω ντομάτες, τι να μου πούν οι σπουδές. Και εγώ δεν πάω ωδείο οπότε φίλε rivera που με πήρες στην μπάντα σου, μην περιμένεις τίποτα καλύτερο απο εμένα. Γέρασα πια, δεν τα μπορώ τα θρανία και τις κλίμακες.

 

Παρεπιπτόντως μπορώ να μελετήσω κάθε κομμάτι σε οποιαδήποτε κλίμακα αν θέλω. Χρόνο πια δεν έχω λόγω δουλειάς, γυμναστικής, δεύτερης δουλειάς περιστασιακής, γυναίκας , φίλων. Αφού υπαρχει το transpose και μπορείς να το αναθέσεις ανεξαρτητα και σε κάθε programm ή combi θα κάθομαι να παιδεύομαι για μία ωρίτσα που μου μένει να μάθω ένα δύο νέα κομμάτια, για να κάνω τον ήρωα?

 

Γιατι το είπα αυτό. για να δείξω την νοοτροπία του πληκτρά, αλλιώς δουλεύει ο πληκτράς και αλλιώς ο πιανίστας.. Είναι και αυτά μες στο παιχνίδι

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι μπορούν να γράψουν, δεν είναι κάτι το δύσκολο. Αυτό που θέλουν να το πουν θα το πουν. Υπάρχουν όμως και αυτοί που έχουν διαβάσει όταν έπρεπε. Αυτοί λοιπόν είναι ορθογράφοι, όχι μόνο λένε αυτό που θέλουν, αλλά το λένε σωστά, με ωραία σύνταξη και στίξη. Το αποτέλεσμα είναι αφενός (και κυρίως) να διαβάζεται πιο ευχάριστα και αφετέρου να μη γίνονται ρόμπα όταν γράφουν κάτι (είτε postάρουν σε forum, είτε γράφουν στίχους, είτε τα ψώνια του supermarket). Χαζοί δεν είμαστε, μεταφέρετέ αυτό το παράδειγμα στη μουσική. Μία απ' τα ίδια ισχύουν. Να είστε καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ εύστοχη αναλογία. ¶ραγε την είχε στο μυαλό του ο Band

όταν μας την έλεγε και για την ορθογραφία και για τις μουσικές

γνώσεις; Μάλλον ναι.

 

Πάντως υπάρχουν ανορθόγραφοι άνθρωποι ή άνθρωποι με καθόλου

πλούσιο λεξιλόγιο που έχουν ιδέες, φαντασία χιούμορ και υψηλό IQ.

Όπως υπάρχουν και λόγιοι που λένε όλη την ώρα μπούρδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά wind. Η γνώση καλό είναι να υπάρχει, όπως και η ορθογραφία. Από εκεί και πέρα όμως, το πως θα εκμεταλλευτεί ο καθένας το μυαλό του ή τις γνώσεις του είναι στο χέρι του. Καλό δεν θα ήταν, όμως, να μπορούσαν να διατυπωθούν σωστά και όμορφα οι ιδέες και η φαντασία του εκάστοτε ανθρώπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα.

 

Όμως κάποιες φορές αυτά δεν έχουν σημασία. Εξαρτάται τι ζητάς.

Μια φίλη μου είναι φαινόμενο ευφείας κ τώρα βρίσκεται στο Λονδίνο

για διδακτορικό με τον Ινδό φίλο της ο οποίος δεν έχει σπουδάσει

τίποτα κ δουλεύει σε εστιατόριο. Συνεχώς μου μιλάει για το πόσο

έξυπνο τον θεωρεί κ πόσο όμορφα νιώθει μαζί του.

 

Έτσι καμμιά φορά μπορεί να ακούσεις τις μελωδίες κ το

παίξιμο ενός αυτοδίδακτου και να σε ταξιδέψει και να σε πλημμυρίσει

ζεστασιά...

 

Ας μην είμαστε λοιπόν απόλυτοι και ας κρίνουμε τον καθένα για

αυτό που πραγματικά είναι κ όχι για αυτό που θα μπορούσε να

είναι ή για αυτό που κακώς δεν έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα χρειαζονται..οι θεωρητικες γνωσεις θα σου ανοιξουν το μυαλο αν o καθενας μας εχει το ταλεντο και την ικανοτητα να τις εκμεταλλευτει και να τις χρησιμοποιησει σωστα...

αν δεν εχεις τις θεωρητικες γνωσεις θα εισαι παντα περιορισμενος σε οσα κανεις..εκτος βεβαια αν εισαι ο ..hendrix..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου