Προς το περιεχόμενο

Πόσοι πληκτράδες ήξεραν στην αρχή πιάνο πιάνο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει ένα αυστηρό ξεκαθάρισμα στο χώρο να θεσμοθετηθούν μερικά βασικά κριτήρια επαγγελματοποίησης.

 

Σιγά να μην χρειάζετε να βγάλουμε και άδεια!

 

Αυτοί που σνομπάρουν τους αυτοδίδακτους απλά ζηλεύουν!

Όπως και το ακριβώς αντίθετο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

τι λέτε ρε παιδιά; Συγκρίνετε τους εν ελλάδι και εν γένει αυτοδίδακτους δήθεν μουσικούς με κάποια ταλέντα που είναι τρία τέσσερα στον κόσμο και φτιάξαν σχολή;

Μιλάμε για πιάνο! Ζηλεύω ποιον; αυτόν που δεν ξερει να βάζει τα χέρια του πάνω στο όργανο; ήμαρτον δηλαδή!

 

Και ναι να βγάλουμε και άδεια, στη Ρουμανία οι μουσικοί βγάζουν άδεια εργασίας με κατάθεση του πτυχίου τους!

 

Που ζείτε; Κάθε ενας πιάνει μια κιθάρα και ένα αρμόνιο και νομίζει πως έγινε μουσικός! Δεν είναι έτσι τα πράγματα, με την ίδια λογική και όλοι αυτοί που βγάζει η AGB είναι και τραγουδιστές! Χωρίς βέβαια να λέω ότι εγώ είμαι ο πετρουτσιάνι έτσι; δεν είμαι σνομπ, απλά έχω απαιτήσεις από την μουσική που ακούω και ειδικά από τους μουσικούς που παίζω όπως έχουν και αυτοί απο μένα. Πολλούς μέτριους γεμίσαμε και τώρα πια έχουμε και την αυτοκρατορία των ατάλαντων, μακάρι να υπήρχαν ουσιαστικά κριτήρια και ας αναγκαζόμουν να αποκλειστώ και εγώ από αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

 

Μάλλον σε πειράζει το γεγονός ότι εσύ ενώ έχεις φάει τα χρόνια σου στα ωδεία και στις "και καλά ανώτερες" μουσικοκαλλητεχνικές σπουδές, βλέπεις άλλους να πετυχαίνουν χωρίς τίποτα απ'όλα αυτά!

 

Καλές οι σπουδές και τα πτυχία αλλά αν δεν το έχεις όλα αυτά οδηγούν στην ρομποτική οργανοπαιξία που είναι γεμάτη "μη" και "πρέπει".

 

ΖΗΤΩ οι ατάλαντοι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο αυτούς που παράτησαν την μελέτη της κλασικης ειμαι κι εγώ, αυτό έγινε όμως αφού την έφαγα στη μάπα και την έσκισα. Το ταλέντο είναι η πρώτη ύλη, απαραίτητη βέβαια αλλά θέλει και τη γνώση, όπως και η γνώση δεν κάνει τίποτα χωρίς ταλέντο. Εντάξει δεν παίζω πια με ταλαντούχους άσχετους σόρρυ. Χρειάζεται και διάβασμα, η μουσική δεν είναι game θέλει διάβασμα. Ζήτω οι άσχετοι; Ε ζήτω και το φέημ στόρυ, έ ρε φέημ στόρυ που θέλουμε.

 

Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, κοίτα πως συνδέονται όλα.

Στο Πανεπιστήμιο σου μαθαίνουνε πως για να κάνεις κάτι πρώτο πρέπει να το "εχεις" και μετά να το υποστηρίξεις με γνώση και να το εμβαθύνεις με άσκηση και ανάλυση. Με τα όσα μύρια έχουν κάνει στην Παιδεία από το δημοτικο κιόλας (βλ. θρησκευτικά στην Β δημπτικού) έχουν παράξει εγκεφάλους που αποδέχονται την πληροφορία και δεν αναλύουν προς την απόκτηση γνώσης. Ετσι φτάσαμε στους άσχετους ταλαντούχους στης AGB και στους σχετικούς ατάλαντους της "κουλτούρας". Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και εδώ που μιλάμε. Επειδή ο χέντριξ δεν είχει κάνει ωδείο όλοι έγιναν χέντριξ χωρίς να πει κανεις ότι εντάξει για πολλούς λόγους συγκυρίας εγινε ο χέντριξ αυτό που είναι ή ότι τελικά όλο τα ίδια έπαιζε επειδή ήταν αδιάβαστος. Το ζήτημα αγαπητοι πιανίστες μου είναι να έχεις τη δυνατοτητα να φαντάζεσαι και την ικανότητα να παίξεις αυτό που φαντάζεσαι και όλο αυτό να είναι σε υψηλό επίπεδο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Band καταλαβαινω απολυτα τι λες. Εν μερη υποστηριζω την αποψη οτι ειναι απαραιτητο να εχεις γνωση του "θεματος" πριν πας να παιξεις, και συμφωνω με τη λογικη του οτι πολλες φορες βρισκομαστε προ τετελεσμενων γεγονοτων οσον αφορα το "πασαρισμα" μουσικων απο τα οπτιακουστικα μεσα.

Παρολαυτα, θα ειμαι αδικος, αν στα 22 μου χρονια, αρχιζω να κατακρινω των 16χρονο, που αφιερωνοντας ωρες απο τη σχολικη ζωη του, παιζει σε μια μπαντα. Και βεβαια, ακομα περισσοτερο εαν του απαγορευσω να παιξει με τη μπαντα του σε καποιο χωρο ή ακομα και σε καποιο οπτιακουστικο μεσο, επειδη δεν εχει τις βασεις γι'αυτο.

Ισα ισα, που πιστευω οτι στα 30 που βρισκεσαι, εχεις μια μικρη "διαφορα" με το τι κανει η σημερινη νεολαια. Δεν λεω οτι ολοι βγαινουν μουσικαρες, αλλα αν κανεις μια βολτα απο μουσικα σχολεια ( και κυριως φεστιβαλ τους, οπου παρουσιαζονται ολα τα συνολα που εχει το σχολειο ), θα μεινεις εκπληκτος, πως παιδια, που στην ουσια δεν εχουν κανενα πτυχιο ( τα μουσικα σχολεια ειναι μια πληγη γιατι ενω παρεχουν μουσικη εκπαιδευση, δεν την πιστοποιουν ) ανταποκρινονται τοσο ωραια στη μουσικη.

Και το πιο σημαντικο στο κατω κατω, αυτο δεν ειναι? Να βλεπεις ανθρωπους να "υπηρετουν" οπως μπορουν μια τεχνη! Οι περισσοτεροι απο αυτους τους ερασιτεχνες, δεν το κανουν για τα χρηματα και σιγουρα δεν παιρνουν την δουλεια των επαγγελματιων. Εχουν σπαταλησει ομως ωρες και χρημα, στο να εξοπλιστουν, να μαθουν να πατανε 3 νοτες και να βγαινουν με χαρα να τις παρουσιαζουν! Εξαλλου, δεν αναγκαζουν κανεναν να παει να τους δει, οπως επισης, δεν βγαζουν και σημαντικα λεφτα απο αυτο. Και που ξερεις...ειχα εναν μαθητη, που στα 16 του, αποφασισε να παει να συνεχισει πιανο ( μετα απο 3 χρονια αρμονιο ). Αυτη τη στιγμη, με βαζει κατω και μου διδασκει κυριολεκτικα οτι "αποκτησε" εκεινος μεσα σε 1,5 χρονο! Παρολαυτα, οταν παμε σε πιο κλασσικα κομματια, "κολωνει" γιατι απλα βαριεται να διαβασει! Ομως για μενα αυτο δεν σημαινει τιποτα. Του βγαζω το καπελο, που καταφερε απο τις λιγες κλασσικες γνωσεις που αποκτησε, να μελετησει κομματια, που εγω φανταζομαι οτι θα μπορουσα να παιξω!

Οποτε ας μην ειμαστε τοσο "απαιτητικοι" και "απολυτοι" σε θεματα μουσικης παιδειας και αναπαραγωγης. Εξαλλου, πολλοι τζαζ πιανιστες που εβγαλε η Νεα Ορλεανη, επαιζαν σε "μπορντελα" και σε "χαμομπαρ" και δεν ηξεραν καν τι ειναι ανιουσα μελωδικη! :roll: Γι'αυτο και η μουσικη ειναι τεχνη, και οχι επιστημη!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρειάζεται και διάβασμα' date=' η μουσική δεν είναι game θέλει διάβασμα.

[/quote']

 

Για τον hendrix και τον κάθε "hendrix"δεν θα μπώ στο κόπο να το αναλύσω μαζί σου, γιατί και εκεί μου φαίνετε οτί μπαίνει πάλι η ζήλια σου στη μέση!

 

 

Σίγουρα θέλει διάβασμα αλλά τι διάβασμα!

 

ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ διάβασμα! Αν ακούς και αρπάζεις ότι σου αρέσει από την μουσική γύρω σου τότε πραγματικά μπορείς να "μαγειρέψεις" αυτά τα ακούσματα και να κάνεις κάτι δικό σου! Είμαι αυτής της φιλοσοφίας και την ακολουθώ πιστά, ποτέ όμως δεν προσπάθησα να την επιβάλω σε κανέναν όπως κάνεις εσύ φίλε band! Ούτε βγήκα να κατακρίνω τους φίλους του πενταγράμμου

 

Το ζήτημα αγαπητοι πιανίστες μου είναι να έχεις τη δυνατοτητα να φαντάζεσαι και την ικανότητα να παίξεις αυτό που φαντάζεσαι και όλο αυτό να είναι σε υψηλό επίπεδο!

Δεν είμαι πιανίστας και ούτε ξέρω να διαβάζω νότες και ταμπλατούρες. Αλλά μια χαρά μπορώ να φανταστώ και να το παίξω αυτό που φαντάζομαι. Βλέπεις για να μιλάς δεν χρειάζετε να ξέρεις να διαβάζεις, μπορείς απλά να ακούς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον hendrix και τον κάθε "hendrix"δεν θα μπώ στο κόπο να το αναλύσω μαζί σου

 

Σίγουρα θέλει διάβασμα αλλά τι διάβασμα!

 

ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ διάβασμα! Αν ακούς και αρπάζεις ότι σου αρέσει από την μουσική γύρω σου τότε πραγματικά μπορείς να "μαγειρέψεις" αυτά τα ακούσματα και να κάνεις κάτι δικό σου! Είμαι αυτής της φιλοσοφίας και την ακολουθώ πιστά' date=' ποτέ όμως δεν προσπάθησα να την επιβάλω σε κανέναν όπως κάνεις εσύ φίλε band! Ούτε βγήκα να κατακρίνω τους φίλους του πενταγράμμου

 

Δεν είμαι πιανίστας και ούτε ξέρω να διαβάζω νότες και ταμπλατούρες. Αλλά μια χαρά μπορώ να φανταστώ και να το παίξω αυτό που φαντάζομαι. Βλέπεις για να μιλάς δεν χρειάζετε να ξέρεις να διαβάζεις, μπορείς απλά να ακούς![/quote']

 

fleamail εν αντιθεση με τον band το εχεις πιασει το νοημα 1000% :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα πω και την δική μου ιστορία - μιας και μάλλον,στα 37, είμαι από τους πρεσβύτερους εδώ μέσα...

Λοιπόν, τέλειωσα πιάνο (δίπλωμα και θεωρητικά) στην Ελλάδα και έκανα και 2 χρόνια μετεκπαίδευση στο Παρίσι (Ecole Normale) στο κλασικό πιάνο. Αλλά όταν γύρισα πίσω κατάλαβα πως θέλω να παίζω jazz, reggae ή οτιδήποτε groovy και όχι κλασσικό - που υπεραγαπώ και ακούω ακόμη πολύ...

Με τα σύνθια και το hammond ψάχτηκα μόνος και νομίζω έφτασα σε καλό επίπεδο το μεγαλύτερο σχολείο ήταν το live, οι πρόβες, τα αμέτρητα πιαξίματα. Τώρα, με γρίζα μαλιά στην κεφαλή (αλλά χωρίς...τα άλλα προβλήματα ελπίζω :lol: ) τελειώνω και τη jazz αρμονία καθώς ένοιωθα κενά σε πολλά θεωρητικά ζητήματα που δεν καλύπτει η παραδοσιακή αρμονία. Πιστεύω με λίγα λόγια πως μπορείς να γίνεις καλύτερος σε οποιαδήποτε ηλικία αρκεί να έχεις στόχο (οι υπόλοιποι συνομίληκοι πίνουν φραπέδες ή ξεσκατώνουν μωτά, εγώ μελετάω τα ΙΙ-V-I ή τα coltrane changes... αλλά αυτό μάλλον είναι το βίτσιο όλων ημών των μουσικών)

Αυτά και χαιρετίσματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου