Προς το περιεχόμενο

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειναι λογικο να το χανει που και που ή αυτο συμβαινει λογο ελλειψης συγκεντρωσης κ πιθανοτατα δουλειας στο σπιτι?

 

Απαντησες μονος σου....οσο περισοτερο μελετησει  με μετρονομο τοσο καυτερος θα γινετε.

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα δώσω δυο παραδείγματα για αυτά που έλεγα περί πνεύματος, γιατί η κατάσταση έχει ξεφύγει. Αν είναι κάθε φορά που λέμε πνεύμα να μιλάμε για απατεώνες αγύρτες στυλ Οσσο, τότε να δέσουμε την πέτρα στο λαιμό μας και να πέσουμε στη θάλασσα.

 

Δε σας πάω σε Μπαχ Χέντελ και τέτοια, θα ήταν ίσως ανούσιο αφού δεν είχαν... ντραμς.  ;D

 

Λοιπόν, θα πάρουμε ένα παράδειγμα από το ροκ. Ξέρω ότι είναι cheesy, αλλά νομίζω το stairway to heaven έχει να επιδείξει μια κάποια εξέλιξη, δεν είναι ένα βαρετό ντουπου ντουπου. Το έχει σιχαθεί η καρδιά μας, μπροστά στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πνευματική μουσική είναι τσιχλόφουσκα, αλλά τέλος πάντων κάτι έχει να πει. Εδώ είναι το τέμπο του.

 

stairway.png?w=450&h=337  

 

 

Βλέπουμε ότι ο Τζον, που ήταν ΜΟΥΣΙΚΟΣ και ΟΧΙ ΝΤΡΑΜΜΕΡ, κάνει τα κουμάντα του ώστε ο ρυθμός να γίνει ο φορέας της ιδέας και όχι Η ΙΔΙΑ Η ΙΔΕΑ. Στον αντίποδα:

 

 

in-search-of-the-click-track-britney.png

 

 

Ξεφτίλα και ντροπή, από την Bimbo Spears.

 

Αυταπόδεικτα πράγματα.

 

 

Αλλά θέλω να πω το εξής: Αν νομίζετε ότι είστε Bohnam και παίζετε με τους... υπόλοιπους κουλούς,  ;D απλά ξεχάστε το. Οι καιροί έχουν αλλάξει, είμαστε πια ρομπότ, και η παραμικρή απόκλιση από το τέμπο θεωρείται ΛΑΘΟΣ. Όσοι πρόλαβαν- πρόλαβαν. Μπήτε τώρα στην κονσέρβα, και πολύ σας είναι: Σε λίγο έρχεται ο Ντραμερ της Toyota.

 

 

toyota-drummer.jpg

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην εισαι και τοσο σιγουρος,μπορει απλα απο καποιο σημειο και μετα να εχουν βαλει το μετρονομο να τρεξει γρηγοροτερα γιατι το θελουν

 

ειδικα οι U2 στα κομματια των οποιων "τρεχουν" ενα καρο sequencers & λουπες ειναι σιγουρο οτι γραφουν με μετρονομο...

 

απο το 1983 μαλιστα.... ;D

 

Δεν διαφωνώ σ'αυτό και δεν το έψαξα τόσο πολύ στο συγκεκριμένο κομμάτι. Αυτό βέβαια από την άλλη δεν σημαίνει κιόλας ότι όλα τα κομμάτια που φεύγουν από τον μετρονόμο έχουν απλώς ένα tempo map.

 

Eίναι σύνηθες να γράφει όλη η μπάντα μαζί χωρίς μετρονόμο μέχρι να βρεθεί το ιδανικό take, και από εκεί και πέρα να γίνονται overdubs για τα υπόλοιπα όργανα πάνω στα ηχογραφημένα τύμπανα (κρατώντας πολλές φορές και τα αρχικά συνοδευτικά όργανα αν είναι καλοπαιγμένα)

 

Και σαφώς μπορεί και εκεί να γίνει editing στα τύμπανα (στο ίδιο take περισσότερο) αν ο ντράμμερ δεν φεύγει πολύ (ευνόητο σε καλό take άνευ μετρονόμου). Γιατί να είναι απαγορευτικό?

Συμφωνώ πάντως στην δυσκολία που υπάρχει όταν θα πρέπει να μπεί και looped/sequenced υλικό πάνω από τα φυσικά τύμπανα, αλλά και εκεί μπορεί να γίνει και κάτι αυτοσχέδιο και να παιχτεί από τον ίδιο ντράμμερ. Δεν υπάρχουν σοβαρά εμπόδια, απλώς γίνεται περισσότερο χρονοβόρα η διαδικασία, αλλά αν το feel υπάρχει τότε χαλάλι νομίζω.

Μην μακρυγορώ πάντως, όλες απόψεις είναι και σαφείς νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μανο,

θα ηθελα να επισιμανω τη διαφορα της ηχογραφισεις με μετρονομο με το οταν παιζουμε λαιβ.οταν γραφεις στουντιο πατας στο μετρονομο.οταν παιζεις λαιβ ακομη και τα μεγαλυτερα ονοματα παιζουν + - εως και 20ΒπΜ(δεν ειναι απολυτο το νουμερα φυσικα)

η αδρεναλινη της στιγμεις το παει εκει αλλα οι μεγαλοι παιχτες ξερουν οτι ανευαινουν η πεφτουν ανοιστοιχα....

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάς για mainstream live, με synths, sequencers κλπ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ.

 

Αν μιλάς για ροκ- φάτε τους γκρουπ το συζητάω. Αλλά αν ο Ντραμμερ είναι στυλ του συγχωρεμένου του Cozy, τι να τον κάνεις τον μετρονόμο;

 

Ο ντράμμερ της γειτονιάς που θα πάει να το παίξει μάγκας και "τι το θες το μετρονόμο", το πιθανότερο είναι να γελάει η κοινωνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω πω ς ημουν κατανοιτος και μηλισα για μεγαλους μουσικους που ξερουν τη κανουν και οχι για λουπες μαινστρεμ και μουσικους της γυτονια που αναφερεις .

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, αφού θέλεις μεγάλους μουσικούς, δες αυτό και πες μου που είναι ο μετρονόμος και ο... ντραμμερ

 

J. S. Bach - (1/2) Passacaglia and Fugue in C minor BWV 582 (Orchestration: Stokowski)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω πως αλλα λεω και αλλα λες  η δε σε καταλαυαβαινω εγω? ???

 

1)δε τοποθετιθικες αν συμφωνεις η διαφωνεις τελικα μαζι μου. (η τοποθετιση μου ειχε να κανει με το δικο σου "Οι καιροί έχουν αλλάξει, είμαστε πια ρομπότ, και η παραμικρή απόκλιση από το τέμπο θεωρείται ΛΑΘΟΣ").

μολης παω σπιτη θα ποσταρω κομματι που ειναι εμφανεις που ανευαινει το τεμπο.

 

2)παρολα αυτα αν εισε της κλασσηκης μουσικης παιζει να μην συνονουμαστε ετσι και αλλιος.

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, αφού θέλεις μεγάλους μουσικούς, δες αυτό και πες μου που είναι ο μετρονόμος και ο... ντραμμερ

J. S. Bach - (1/2) Passacaglia and Fugue in C minor BWV 582 (Orchestration: Stokowski)

Στις συμφωνικές ορχήστρες ο μετρονόμος είναι ο μαέστρος. Και όπως έγραψα και πιο πάνω, δεν μπορείς να φανταστείς πόσες ώρες έχουν περάσει όλοι αυτοί οι μουσικοί αγκαλιά με το μετρονόμο, για να φτάσουν στο επίπεδο που είναι.

 

Συμφωνώ πάντως με το παράδειγμά σου για το Stairway to Heaven. Δεν υπάρχει λόγος όλα τα κομμάτια να είναι 99,9% quantized. Καλό όμως είναι αν χρειάστεί να μπορείς να το κάνεις .

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1)δε τοποθετιθικες αν συμφωνεις η διαφωνεις τελικα μαζι μου. (η τοποθετιση μου ειχε να κανει με το δικο σου "Οι καιροί έχουν αλλάξει, είμαστε πια ρομπότ, και η παραμικρή απόκλιση από το τέμπο θεωρείται ΛΑΘΟΣ").

μολης παω σπιτη θα ποσταρω κομματι που ειναι εμφανεις που ανευαινει το τεμπο.

 

 

πιστευω οτι ειναι τελειως διαφορετικο να μιλαμε για θελημενη αλλαγη τεμπο κατα τη διαρκεια ενος κομματιου σε ηχογραφηση,και διαφορετικο για καταστασεις οπου χανεται το τεμπο και τριγυρναει γυρω απο το σωστο.νομιζω αυτη ειναι η διαφορα σε αυτα που λετε. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου