Προς το περιεχόμενο

Ενοικίαση αυτοκινήτου


audiokostas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχει σχέση με τη χρήση αλλά με την εκταμίευση κεφαλαίου. Με λίγα λόγια, πές ότι το έχω συνέχεια στο γκαράζ...τι με συμφέρει?, να αγοράσω ένα με 10.000 (άσε που με 10.000 δεν πέρνω 1.400cc) ή να το έχω με 2.500 το χρόνο?

Εκεί είναι το ερώτημα...

Αν είναι να το έχεις συνέχεια στο γκαράζ γιατί να πάρεις αυτοκίνητο; Εκεί είναι που πιστεύω ότι αλλάζει σιγά σιγά η νοοτροπία. Εγώ ας πούμε μένω 12 χρόνια στην Αθήνα και δεν έχω αυτοκίνητο, βέβαια στις δουλειές από τις οποίες έχω περάσει εξυπηρετούμαι με συγκοινωνίες (ή κ με τα πόδια!)

 

Για το 15ήμερο δηλαδή πόσο μπορεί να χρεωθεί κάποιος; 150 περίπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αν είναι να το έχεις συνέχεια στο γκαράζ γιατί να πάρεις αυτοκίνητο;

γιατί, ενώ έχω τη μηχανή και είμαι μάγκας, το Σάββατο πρέπει να πάω Supermarket ή στο Ικεα...ή μία ωραία ημέρα, ρίχνει τουλούμια ή κάπου πρέπει να πάμε ώς 4μελής οικογένεια...

 

Για το 15ήμερο δηλαδή πόσο μπορεί να χρεωθεί κάποιος; 150 περίπου;

Oh yes!! Και φτηνότερα, εάν πάρεις κανένα 1.000ράκι ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα supermini με μέσο κινητήρα και μέσο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει περίπου 15000.

Αν υποθέσουμε οτι το αγοράζεις με δόσεις θα βγεί ένα χιλιαρικάκι παραπάνω. Για 5

χρόνια θα πληρώσεις άλλο ένα χιλιάρικο σε τέλη κυκλοφορίας, άλλα 2 σε ασφάλεια. Άν

δεν προκύψει κάτι και κάνεις μόνο τα προκαθορισμένα service, ας το κρατήσουμε στο

χιλιάρικο ώστε να βγεί ένα αισιόδοξο στρογγυλό κόστος χρήσης χωρίς τα καύσιμα στις

20000. Αν υποθέσουμε ότι μπορεί να πουληθεί 7500 μετά τα 5 χρόνια, έχουμε κόστος

12500/60 200-210 ευρώ το μήνα. Μια χαρά deal φαίνεται η ενοικίαση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μετακινήσει κάποιος τις απαντήσεις σε νέο θέμα, γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον kateme.

 

Εύηηηηη!!!  :)

 

Ένα supermini με μέσο κινητήρα και μέσο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει περίπου 15000.

Αν υποθέσουμε οτι το αγοράζεις με δόσεις θα βγεί ένα χιλιαρικάκι παραπάνω. Για 5

χρόνια θα πληρώσεις άλλο ένα χιλιάρικο σε τέλη κυκλοφορίας, άλλα 2 σε ασφάλεια. Άν

δεν προκύψει κάτι και κάνεις μόνο τα προκαθορισμένα service, ας το κρατήσουμε στο

χιλιάρικο ώστε να βγεί ένα αισιόδοξο στρογγυλό κόστος χρήσης χωρίς τα καύσιμα στις

20000. Αν υποθέσουμε ότι μπορεί να πουληθεί 7500 μετά τα 5 χρόνια, έχουμε κόστος

12500/60 200-210 ευρώ το μήνα. Μια χαρά deal φαίνεται η ενοικίαση.

 

Φίλοσ, η ανάλυση σου είναι καλή αλλά μερικά νούμερα όχι και τόσο.

 

Αρχικά, η ασφάλιση για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να είναι μικτή. Αν δεν το κάνεις... κακό του κεφαλιού σου. Προσωπικά έβγαλα τα ετήσια έξοδα της μικτής με ΜΙΑ μόνο ζημιά (χαρακιά γύρω γύρω σε αυτοκίνητο 4 μηνών που έκανε κάποιο τομάρι που έχω ορκιστεί να φάω το συκώτι του με φάβα αν δώσουν οι θεοί και τον πετύχω... but I digress... ). Η ετήσια μικτή ασφάλιση για το αυτοκίνητο που περιγράφεις, είναι 1000-1200€.

 

Επίσης, τα τέλη κυκλοφορίας, όσο γερνάει το αυτοκίνητο θα αυξάνονται (χώρια οι αυξήσεις ούτως ή άλλως που θα επιβάλλει η ανιδιοτελής και φιλάνθρωπη, εκάστοτε, κυβέρνησή μας). 

 

Τέλος, το αυτοκίνητο των 15000 δεν πουλιέται με ΤΙΠΟΤΑ 7500 μετά από πέντε χρόνια, εκτός αν είναι Honda ή Toyota.  :D :D Ειδικά αν έχει και 2-3 αβαρίες, κλάφτα. Γύρω στο 6άρι θα το δώσεις και θα πρέπει να περιμένεις και 4-5 μήνες να τσιμπήσει κάποιος στην αγγελία.  :)

 

Ωραία ακούγεται η ενοικίαση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες όμως (για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αυτοκίνητο), η λύση του leasing, όπου πολλές φορές το κόστος αναλογεί στα χιλιόμετρα, είναι προτιμότερη. Έχεις ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, μικτή ασφάλιση, λάστιχα, σέρβις... πληρώνεις μόνο καύσιμα. 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία ακούγεται η ενοικίαση, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες όμως (για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αυτοκίνητο), η λύση του leasing, όπου πολλές φορές το κόστος αναλογεί στα χιλιόμετρα, είναι προτιμότερη. Έχεις ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, μικτή ασφάλιση, λάστιχα, σέρβις... πληρώνεις μόνο καύσιμα.  

Όχι όμως με 250 ευρώ...με το σύστημά σου και 250 ευρώ μου έδιναν το i10!!!!

Βέβαια ένα καινούργιο αυτοκίνητο να μην μυρίζει τσιγάρο, είναι πειρασμός ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύστημα που λέει ο Νίκος, το "cambio" (πολύ φτηνότερο του leasing) όντως συμφέρει τρομερά και είναι διαδεδομένο στην Ευρώπη, και σε τιμές πραγματική ξεφτίλα (με την βενζίνη ΔΙΚΙΑ τους...)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύστημα που λέει ο Νίκος, το "cambio" (πολύ φτηνότερο του leasing) όντως συμφέρει τρομερά και είναι διαδεδομένο στην Ευρώπη, και σε τιμές πραγματική ξεφτίλα (με την βενζίνη ΔΙΚΙΑ τους...)

!! Αυτό μάλιστα! Δηλαδή δε σου ζητάνε καν να το επιστρέψεις γεμάτο σε βενζίνη;;

 

Σέρνεται το νετ μου σήμερα κ δε σας προφταίνω...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχετε την υπομονή να περάσετε όλο το σάιτ από ένα Google translate για το πώς δουλεύει, τιμές κλπ κοιτάξτε το εξής: http://www.cambio.be/cms/carsharing/fr/2/cms?cms_knuuid=a77c4fdc-f93c-4313-92b7-58ca9e619583&cms_f4=1 (στα γαλλικά, αλλά έχει και ολλανδικά)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχετε την υπομονή να περάσετε όλο το σάιτ από ένα Google translate για το πώς δουλεύει, τιμές κλπ κοιτάξτε το εξής: http://www.cambio.be/cms/carsharing/fr/2/cms?cms_knuuid=a77c4fdc-f93c-4313-92b7-58ca9e619583&cms_f4=1 (στα γαλλικά, αλλά έχει και ολλανδικά)

Με μία γρήγορη ματιά...εκτός από το αρχικό 200ρι ευρώ εγγραφής κλπ...

πληρώνεις 140 ευρώ την εβδομάδα για τη μικρότερη κατηγορία (με αναπροσαρμογή του κόστους βενζίνης ανάλογα τις υπάρχουσες συνθήκες αγοράς)

"Cambio adapte son prix/km au prix du carburant en suivant une règle d'adaptation fixée dans les conditions générales."

Άντε βγάλε άκρη με την Ελληνική αγορά...

Έχω την εντύπωση ότι είναι στα ίδια με τα δικά μας

Σίγουρα πάντως είναι ενδιαφέρον και βολικό.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά, η ασφάλιση για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να είναι μικτή. Αν δεν το κάνεις... κακό του κεφαλιού σου.

Όντως μου διέφυγε, είναι μάλιστα υποχρεωτική αν το έχεις αγοράσει με δόσεις.

Για την τιμή μεταπώλησης μπορεί να έχεις και δίκιο, βέβαια είναι ρευστό το θέμα και δεν

μπορούμε να γνωρίζουμε την κατάσταση της αγοράς σε 5 χρόνια. Αν υπολογίσουμε

αυξημένα τέλη και μειωμένη μεταπώληση, ερχόμαστε πάλι περίπου στα ίδια νομίζω.

 

Σε ευελιξία πάντως η ενοικίαση φαίνεται να κερδίζει άνετα, ειδικά για κάποιον χωρίς

σταθερό εισόδημα. Όταν δεν έχεις, νοικιάζεις ένα χιλιάρι, όταν έχεις, μεγαλύτερο,

κάποιο μήνα δεν νοικιάζεις καθόλου. Το χειμώνα νοικιάζεις τζιπάκι και πας για σκί,

το καλοκαιράκι cabrio κοκ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου