Προς το περιεχόμενο

Ενισχυτής και Ηχομόνωση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας φίλοι.

Είμαι ένας αρχάριος ντράμερ (πιο αρχάριος δε γίνεται) και θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις. Μόλις πήρα τα Ρολαντ TD-4KX για προπόνηση και για τα θέματα του θορύβου (μένω σε πολυκατοικία). Πάμε στις ερωτήσεις:

1. Ένας καλός ενισχυτής για να βγαίνει ωράια ο ήχος; Με τα ακουστικά ακούγεται σούπερ, αλλά συνέδεσα έναν ενισχυτή κιθάρας (είπαμε, είμαι άσχετος) και ακουγόταν αίσχος!

2. Με πρήξανε στη πολυκατοικία ότι ακούγεται το τουκ τουκ της κάσας! Υπάρχει κάποια λύση; Να βάλω μια - δυο μοκκέτες από κάτω;

Ευχαριστώ και συγχωρέστε με για την άγνοια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρειαζεσαι εναν full range ενισχυτη ,δοκιμασε καποιον ενισχυτη για keyboards.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω  χρησιμοποιω ενα απλο ηχοσυστημα της Sony με ικανοποιητικα αποτελεσματα.Χρειαζομαι ενα subwoofer καποια στιγμη για τα μπασα..αλλα δουλευω μια χαρα.

Τωρα οσων αφορα το προβλημα της κασσας...ξεκινα με ενα χοντρο χαλι..και εχει ο θεος..

Εγω επειδη ο χωρος που εχω το σετ [Τd9] ειναι ξυλοδαπεδο, ειχα μεταφορα κραδασμων στον αποκατω...

Αναγκαστικα να φτιαξω ενα ψευδοδαπεδο  1.5 χ1.5 που παταει σε λαστιχενιους τακους. το δαπεδο σηκωθηκε κατα 20 ποντους.

Εκανα δουλεια ομως.

Πειραματισου γιατι καθε σπιτι εχει διαφορετικη μονωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Οκ με ενισχυτή κατάλαβα...

 

Για το θέμα της ηχομόνωσης λέω να βάλω μια μοκκέτα και να πάρω και αυτό το mat που προτείνει η Roland:

http://www.roland.co.uk/products/productdetails.aspx?p=781

 

Τι εννοείς φίλε με το "ψευτοδάπεδο"? Από τι υλικό είναι αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2. Με πρήξανε στη πολυκατοικία ότι ακούγεται το τουκ τουκ της κάσας! Υπάρχει κάποια λύση; Να βάλω μια - δυο μοκκέτες από κάτω;