Προς το περιεχόμενο

Aν οι Dream Theater ζούσαν Ελλάδα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

.ποιος εισαι ρε ...μουσατε....χαλαρωσε να καταλαβει και ο κοσμακης.... ;D

 

Για μουσική μιλάμε, τι ακριβώς να καταλάβει ο κοσμάκης και πόσο μάλλον να τον αφήσει/διευκολύνει ο κάθε μουσάτος; Και στην τελική μακάρι το πρόβλημα να ήταν η έλλειψη "οπαδών" μουσικής Μεγάρου. Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω το συγκεκριμένο σκεπτικό.

 

ΙΜΗΟ, συνήθως το πόσο θα είμαστε ανοιχτοί σε ακούσματα ως ενήλικες έχει διαμορφωθεί και αποφασιστεί από πολύ νωρίς για εμάς χωρίς εμάς. Δεν νομίζω ότι ο ...μουσάτος... είναι το πρόβλημα.

 

Πώς απομακρύνεις κάποιον από τη γνώση? Την εποχή που η γνώση είναι πιο προσβάσιμη από ποτέ.

 

Η απόκτηση γνώσης (να την βάλεις στο μυαλό σου) απαιτεί χρόνο, κόπο και πνευματικά εφόδια. Λίγο να έχεις μάθει να βαριέσαι, τέλος. Η μουσική απ' την άλλη είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Δεν απαιτεί κάποιο είδος προσπάθειας για να εκτεθείς σ' αυτή. Επιπλέον, είναι σχεδόν απαραίτητη κατ' αναλογία φυσικών αναγκών, όπως η τροφή. Η (επιπλέον) γνώση όχι. Μπορείς κάλλιστα να ζείς χωρίς να ΞΕΡΕΙΣ (σχεδόν) τίποτε.

 

Ε, κάπως γίνεται : το δικό μου μοντέλο λέει οτι συμμεταβάλλονται οι νοοτροπίες ώστε ο ένας να παρουσιάζει τη δική του κατοχή ειδημοσύνης ελιτιστικά (είναι δύσκολο, πού να καταλάβεις τώρα) και ο άλλος να βρίσκει πρόσβαση στο zeitgeist (το καταλαβαίνω, άρα ισχύει).

 

Σίγουρα, όμως η ελιτιστική στάση του άλλου δεν μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικά αποτρεπτικός παράγοντας για να ασχοληθείς με ένα ιδίωμα. Τόσο πολύ μας νοιάζει τι λένε οι άλλοι;

 

αλλά με βάζεις να μιλάω για το ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού που ήθελα να αποφύγω :

 

Κανένα ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού. Υπάρχει ελεύθερη βούληση. Δεν ασχολούμαι με κάτι γιατί δεν θέλω, όχι γιατί οι άλλοι με απέτρεψαν.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 111
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παντως εγω ΧΑΛΑΡΑ προτιμω να ακουσω 24 ωρες συνεχεια ΚΙΑΜΟ (που ειναι και μαμω τα παιδια,ωραιος τραγουδιστης,μια χαρα διασκεδαστης για αυτο που κανει και σεβεται και τιμα τους μουσικους του)  παρα 5 ΛΕΠΤΑ DT..... ;D (που μου προκαλουν ατελειωτη υπνηλια στην καλυτερη περιπτωση και πληρη αποστροφη στη χειροτερη και μουσικα και ιδεολογικα και "εμφανησιακα" )

 

+1000000000000000000

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αστειο ποιο ειναι?

Οτι ολοι εμεις κραζουμε αυτους τους ταλαιπωρους τους μουσικους που αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα...και οτι θα προτιμουσαν κατι  αλλο ...κλπ...κλπ....Ενω ολοι εμεις,το πρωι που ξυπναμε και παμε στη δουλεια μας κανουμε αυτο που παντα ονειρευομαστε και δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας!Οτι εμεις δεν προσποιουμαστε μπροστα στο δικο μας κοινο για τα φραγκα..!!!!! .Ολοι εμεις μπαινουμε το πρωι στο αμαξι-τραινο για τη δουλεια μας και δεν αναθεματιζουμε....ΤΡΑΓΩΔΙΑ .

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αστειο ποιο ειναι?

Οτι ολοι εμεις κραζουμε αυτους τους ταλαιπωρους τους μουσικους που αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα...

 

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν κράζουμε (τουλάχιστον όλοι μας) τους μουσικούς. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν κράζουμε (τουλάχιστον όλοι μας) τους μουσικούς. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους.

Καλα....δεν το ειπα αποκλειστικα για εσενα...γενικα μιλαω... ;)

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 98% αυτών που πάνε στον Κιάμο δεν ξέρουν καν τους DT ούτε καταλαβαίνουν ότι η εισαγωγή είναι αυτό που είναι οπότε μη σκάτε! απλώς νομίζουν ότι βγαίνει ο κιθαρίστας που παίζει εισαγωγή...(γιατί πρέπει να βγει κάποιος να παίξει εισαγωγή).

 

Απλώς κερδίζουν και το άλλο 2% γιατί είναι μουσικάρες και μπορούν και το παίζουν και γουστάρουν βέβαια.  

 

 

 

 

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς ελιτιστική διάθεση και χωρίς να υπονοώ πουθενά οτι μπορώ να κάνω "αυτό" που γίνεται σε τέτοια μέρη (δεν είναι απλή μουσική ικανότητα, να εξηγούμαστε), κι εγώ βρίσκω θλιβερό το όλο πράμα.

 

Σε αυτές τις συζητήσεις πάντα ανακύπτει το δεοντολογικό ψευδοεπιχείρημα κότας-αυγού ("αυτό θα συνέβαινε ούτως ή άλλως χωρίς χειραγώγηση", "ο κόσμος το ζήτησε", "απλά κάνω τη δουλειά μου", κλπ). Δεν ενδιαφέρομαι να εστιάσω εκεί, αλλά έπρεπε να το αναφέρω για να ορίσω ποιό περίπου έιναι το "όλο πράμα" που βρίσκω θλιβερό.

 

Απλά επειδή είναι τεράστιο θα προσπαθήσω να συνοψίσω πολύ χοντρά στα πολύ κεντρικά σημεία :

  • η δουλειά ικανότατων μουσικών είναι να υποστηρίξουν (να προσδώσουν σημασία) στην καρικατούρα ενός καλλιτέχνη (εδώ μπαίνει ο διαχωρισμός μουσικού - καλλιτέχνη)
  • ο καλλιτέχνης είναι καρικατούρα επειδή πρέπει να ικανοποιεί συνθήκες περιφερειακές της τέχνης (που συνοψίζονται στα τηλεοπτικά νεοελληνικά από τη λέξη "πακέτο")
  • Ο κόσμος πάει εκεί γιατί εκεί πάει ο κόσμος
  • ο κόσμος έχει εκπαιδευτεί να αποδέχεται αυτό το πράγμα ως κανονικό (ό,τι υπάρχει στην τηλέοραση είναι αλήθεια). Κάθε άλλη εκδοχή κατηγοριοποιείται ως περιθωριακή, με ευθύνη που αποδίδεται στην εσωτερικότητα των καλλιτεχνών (οι τζαζίστες είναι αποτυχημένοι ποπάδες, οι μπλουζίστες δεν δουλεύουν σε βαμβακοφυτείες, η κλασική μουσική είναι μουσειακό είδος, η ηλεκτρονική δεν είναι μουσική).
  • ο κόσμος έχει επιχειρήματα για να υποστηρίξει το παραπάνω bullet με ένα αφοριστικό "μ' αρέσει". Ποτέ δεν απαντάει στην ερώτηση "πώς ανακάλυψες οτι σου αρέσει" ή "το έχεις συγκρίνει με κάτι άλλο για να δεις ποιο σου αρέσει πιο πολύ"
  • ο κόσμος δικαιολογεί αυτή την ασυνέχεια στα νοήματα με το εμπορικό επιχείρημα (βγάλε τόσα και μετά μίλα), οπότε η συζήτηση περνάει σε άλλα πεδία ακόμα πιο άσχετα από το αρχικό ζήτημα
     

 

Και αφού είπα τόσα, να προσθέσω οτι αυτές κατά τη γνώμη μου είναι οι αιτίες που διέλυσαν τη μουσική βιομηχανία (μουσικοί θα υπάρχουν , "καλλιτέχνες" βρίσκουμε και είναι αναλώσιμοι, ό,τι πουλάει είναι αποτελεσματικό) και όχι η πειρατεία per se. Γιατί με τέτοιες ελαφρές νοοτροπίες που πωλήθηκαν πακέτο με τα παραπάνω καλλιεργήθηκε και η βαθιά ασέβεια στην πνευματική ιδιοκτησία (πρώτα αλλοιώθηκε η έννοια "πνευματικό" και μετά το "ιδιοκτησία")

 

 

Ευχαριστώ και +1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Βλέπω πήρε μακρύ δρόμο η κουβέντα. Ίσως παρεξηγήθηκα από κάποιους (φάνκυ) ή δεν ήμουν αρκετά σαφής. Επιτρέψτε μου -έστω και καθυστερημένα- να πω: δεν έχω τίποτε εναντίον των μουσικών. Ούτε ποτέ είχα. Είναι οι τελευταίοι στη λίστα εκείνων που θα κατηγορούσα για οιοδήποτε -σημαντικό ή επουσιώδες- επι του θέματος. Και στο φινάλε, μάλλον λίγα έχω και με τον Κιάμο ή την όποια άλλη φίρμα. Έχω όμως πολλά με όλους εκείνους που στήνουν τέτοιου τύπου "προγράμματα" και προωθούν αναλόγου ύφους θεάματα κι αισθητικές. Η βαθύτερα κρυμμένη χυδαιότητα που συντηρείται κατά κανόνα απο κείνους που δεν φαίνονται είναι αυτό που με ανακατώνει. Και η συνειδητοποίηση πως τέτοια "σώου" αποτελούν σταθερά στο τι είναι διασκέδαση στη χώρα μας.

Αλλά όπως είπε κι ο Μάραθον, καθείς εφ'ώ ετάχθη.

Αν σας αρέσουν, να πάτε. Κανείς δεν σας εμποδίζει, τουναντίον θάλεγα.

Συζήτηση κάνουμε, τις απόψεις μας μοιραζόμαστε, δεν "αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν"...

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Με το συμπάθιο σύντροφοι και ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά η εικόνα είναι θλίψη.

 

Οι μουσικοί είναι εξαίρετοι και καλώς έχουν τα 10 λεπτά «εκτόνωσης» τους...

 

Όμως όταν βγαίνει ο... Αζόρ στην σκηνή, το θέαμα ξεπερνά τα όρια του γελοίου...

 

Φυσικά πιο κατάπτυστα είναι «γκριφόν- κανίς» που το παρακολουθούν αποχαυνωμένα, αλλά αυτό είναι μια άλλη τεράστια κουβέντα περί της νεοελληνικής βλαχομπαρόκ αισθητικής- που συγχωρέστε με δεν είμαι στο mood να την κάνω σήμερα. 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αστειο ποιο ειναι?

Οτι ολοι εμεις κραζουμε αυτους τους ταλαιπωρους τους μουσικους που αναγκαζονται να παιζουν αυτα που παιζουν με το ζορι για τα φραγκα...και οτι θα προτιμουσαν κατι  αλλο ...κλπ...κλπ....Ενω ολοι εμεις,το πρωι που ξυπναμε και παμε στη δουλεια μας κανουμε αυτο που παντα ονειρευομαστε και δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας!Οτι εμεις δεν προσποιουμαστε μπροστα στο δικο μας κοινο για τα φραγκα..!!!!! .Ολοι εμεις μπαινουμε το πρωι στο αμαξι-τραινο για τη δουλεια μας και δεν αναθεματιζουμε....ΤΡΑΓΩΔΙΑ .

 

+10000000000000000000000000000000000000000000000........

Πες τα χρυσοστομε.....μες στο μυαλο μου εισαι ρε Αντωναρε....που να δουμε την καμπουρα τη δικη μας ρεεεεεεεεε....ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ και τα μυαλα στα καγκελα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου