Προς το περιεχόμενο

Ηχογραφηση κιθαρας απο μικροφωνο η απο εξοδο ενισχυτη?


ThanosJ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, μολις πηρα ενα μικροφωνο ηχογραφησης παντος τυπου, δηλαδη ηχογραφει και φωνη και οργανα (απο ενισχυτη η ακουστικα) και ειναι το AKG Perception 120  (http://www.thomann.de/gr/akg_perception_120.htm) και κανοντας κατι ηχογραφησεις προχειρες αναρωτηθηκα αν τελικα ειναι καλυτερα πριν που ηχογραφουσα την κιθαρα μου απο το recording out του ενισχυτη καρφι στην καρτα ηχου, παρα τωρα με το μικροφωνο μπροστα στον ενισχυτη. Θα μου πειτε, ακουσε το αποτελεσμα και οτι σ αρεσει.Νταξει αυτο ισχυει και θα γινει, απλα θελω μια γνωμη πιο εμπειρη για το αν ενα μικροφωνο αυτης της ταξης ειναι ικανο να φερει καλα αποτελεσματα στην ηχογραφηση κιθαρας η αν ειναι καλυτερα τελικα να συνεχισω μεσω του καλωδιου (απο προσωπικες εμπειριες).

 

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Έχει καλύτερο αποτέλεσμα το μικρόφωνο για την δική μου εμπειρία. Βέβαια, πολλές φορές αν βαριέσαι να στήνεις μπορεί να βγάζει αξιοπρεπές line ο ενισχυτής αλλά το μικρόφωνο ανταποκρίνεται καλύτερα στο πως έχεις μάθει να ακούς τον ήχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και το μικροφωνο ειναι ο καλυτερος τροπος να ηχογραφησεις τον ενισχυτη σου,στα αρθρα του φορουμ θα βρεις και τον ΣΩΣΤΟ τροπο να το κανεις .    

 

Το δικο σου μικροφωνο,αν βαριεσαι να διαβασεις,ξεκινα να το χρησιμοποιεις τοποθετωντας το 10-15 εκατοστα απο το κεντρο του μεγαφωνου του ενισχυτη σου και με μια ελαφρια κλιση.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι η συντριπτική πλειονότητα των ενισχυτών, έχουν "recording" out του πρωκτού.

 

Το δήθεν line out που βγάζουν πολλοί φτηνοί ενισχυτές, είναι ένα ακόμα send από την προενίσχυση. Οι μέλισσες επιστρέφουν.

 

Πολύ λίγοι και εκλεκτοί ενισχυτές διαθέτουν transformer isolated line out, το οποίο μπορείς να πάρεις και να περάσεις από κάποιο cab simulator (Palmer, H&K, κλπ) και να ηχογραφήσεις αξιοπρεπώς. Εναλλακτικά μπορεί να γίνει επεξεργασία εκ'των υστέρων στο DAW με κάποιο VST και IRs.

 

Η άλλη λύση είναι η χρήση κάποιου attenuator ή load box, που να δίνει έξοδο line. Έτσι στην ηχογράφηση παίρνεις αυτό που "ακούει" η καμπίνα και είναι κατά τη γνώμη μου η πλέον ενδεδειγμένη μεθοδολογία.

 

Τα μικρόφωνα και η τοποθέτησή τους, αν υπάρχει υποψία απαιτήσεων, απαιτούν και επιδέξιους... τοποθετητές.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω διαβασει αρθρα για ηχογραφηση με mic του ενισχυτη και ξερω περιπου τι θα κανω. Απλα σκφτομουν οτι αν το μικροφωνο δεν ειναι αξιολογο τοτε ισως  θα ταν καλυτερη επιλογη το line out. Αν πχ σας ελεγα οτι εχω ενα μικροφωνο των 20 ευρω δ θα μου λεγατε καλυτερα να ηχογραφησω με το line out του ενισχυτη (η καλυτερα να παρω καινουργιο μικροφωνο :P ) ?

 

Υ.Γ. δε ξερω αν το recording out του ενισχυτη μου ειναι καλο, εχω εναν Roland Cube 30 βατ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα σκφτομουν οτι αν το μικροφωνο δεν ειναι αξιολογο τοτε ισως   θα ταν καλυτερη επιλογη το line out.

και καλά το σκέφτεσαι...απλά δίπλα στο μικρόφωνο, πρόσθεσε και τη προενίσχυσή του ;)...

για να καταλήξεις στο line out ;D

Πήγα πρόσφατα στο φίλο μου και υπέρμαχο του μικροφώνου Superfunk...πές του να σου πεί σε τι προενίσχυση έχει το μικρόφωνό του για να γράφει τόσο ωραία ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πχ σας ελεγα οτι εχω ενα μικροφωνο των 20 ευρω δ θα μου λεγατε καλυτερα να ηχογραφησω με το line out του ενισχυτη (η καλυτερα να παρω καινουργιο μικροφωνο  ) ?

 

το καλυτερο ειναι να παρεις ενα αξιοπρεπες μικροφωνο (σιγα το κοστος) το αμεσως καλυτερο ειναι να ηχογραφησεις με το μικροφωνο των 20 ευρω & τελος το line out.

 

αλλα αφου ΕΧΕΙΣ μια χαρα μικροφωνο γιατι στεναχωριεσαι?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. δε ξερω αν το recording out του ενισχυτη μου ειναι καλο, εχω εναν Roland Cube 30 βατ.

 

Sorry, νόμιζα ότι μιλούσες για λαμπάτο.

 

Αφού έχεις modeling ενισχυτή, το line out του είναι πιθανότατα η πλέον ενδεδειγμένη λύση. Άσε που το μεγάφωνό του (και ο ήχος της καμπίνας γενικά) δε λέει και τρομερά πράγματα.

 

Για να πειράξεις το σήμα από το line out, δοκίμασε αρχικά να περάσεις ένα low pass filter, μέσα από το DAW που χρησιμοποιείς. Έχε το νου σου στις στάθμες. Πιθανώς είναι καλύτερα να γράφεις με λιγώτερο hot σήμα και να ανεβάσεις το gain στην εισαγωγή της κάρτας σου, δεν ξέρω, δοκίμασε. Και γενικά φτιάχνε τον ήχο του ενισχυτή με βάση αυτό που ακούς ΜΕΣΑ από την ηχογράφηση, όχι από το μεγάφωνο.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθηστε τωρα γιατι μπερδευτηκα. ενας λεει οτι με το μικροφωνο ειναι η καλυτερη λυση

και οτι το line out πρεπει να ναι η τελευταια επιλογη, και ο αλλος λεει οτι με τον ενισχυτη που χω κανει μια χαρα το line out και ειναι και καλυτερο.  ???

 

Γενικα θα δοκιμασω και θα δω απλα θελω την θεωρητικα ενδεδειγμενη αποψη να την εχω κατα νου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα στο πώ πιό απλά...το line out είναι για τους άσχετους που θέλουν τον καλύτερο ήχο εύκολα και γρήγορα (όπως εγώ)...και με μόνο κόστος μία καλή κάρτα ήχου...

 

ΥΓ και καλά ηχεία...που έτσι κι αλλιώς θα τα χρειαστείς.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου