Προς το περιεχόμενο

Mackie Onyx


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα. Έχω απορεία όσων αφορά τις κονσόλες Mackie. Παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει την 32/8 (που είναι για στούντιο) και ήμουν ευχαριστημένος με την ποιότητα των προενισχύσεων. Τώρα θέλω να πάρω καινούρια κονσόλα για PA και σκεφτόμουν την Μackie Onyx 32.4 . Σε ξένα φόρουμ έχω ακούσει χλιαρά σχόλια. Έχει κανένας να πει κάτι για αυτήν την κονσόλα ή ποιο συγκεκριμένα για αυτές τις προενισχύσεις?

mackie-onyx-32-4-top.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω εικόνα από τη συγκεκριμένη κονσόλα, έχω όμως αρκετή εμπειρία με την Onyx 1640, η οποία έχει τις ίδιες προενισχύσεις.

Να επισημάνω ότι την είχα δουλέψει σε περιβάλλον recording studio και στην ουσία η κονσόλα χρησιμοποιούταν σαν 16κάναλο preamp και EQ από το οποίο έφευγαν τα σήματα για να πάνε στο DAW για ηχογράφηση και μίξη.

 

Γενικά έχω πολύ καλές εντυπώσεις από την κονσόλα αυτή. Οι προενισχύσεις ήταν το δυνατό της σημείο, το EQ ήταν εξίσου καλό αλλά ήθελε προσοχή γιατί οι αλλαγές στα controls άλλαζαν αισθητά το ηχητικό αποτέλεσμα. Και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής επίσης!

 

Τα παράπονά μου ήταν ότι δεν είχε direct outs σε jack 1/4" ή XLR (έπρεπε να πάρεις multi καλώδιο που κατέληγε σε DB-25 βύσμα), ότι είχε κάποια ρυθμιστικά σε περίεργη θέση και ότι τα direct outs έβγαιναν αμέσως μετά την προενίσχυση αλλά πριν το EQ (καλό αν θέλεις raw ήχο, όχι και τόσο καλό αν θέλεις να εκμεταλλευτείς τα EQ).

Δεν ξέρω βέβαια τί από τα παραπάνω σε ενδιαφέρει ή όχι, ούτε αν τα ίδια προβλήματα ισχύουν και για την 32.4 οπότε...

 

Hope it helps! :)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμε! ِΑυτό με το Direct Out τώρα το πρόσεξα. Αλλά εφόσων δεν την θέλω σε περιβάλλον στούντιο (εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις) δεν με πειράζει τόσο. Βέβαια είναι ένα θέμα αν ηχογραφείς πολυκάναλα με κάρτες ήχου. Υπάρχει κάποιος αντάπτορας για να τα συνδέσω πολυκάναλα ή μόνο με spliter από stagebox? Όλα τα υπόλοιπα οκ. Βασικά την 24.4 σκεφτόμουν κυρίως (αφού και με την 20κάναλη (20 προενισχύσεις) που εχω τώρα μία φορά έφτασα τα 18 κανάλια). Αλλά με 100ε παραπάνω παίρνεις 32...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια Phonic Helix Board "ρεπλικα" της 1640 FireWire έχει κανεις ίδεα μιας και είναι πολύ πιο φιλική ως προς την τιμή της?

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παράπονά μου ήταν ότι δεν είχε direct outs σε jack 1/4" ή XLR (έπρεπε να πάρεις multi καλώδιο που κατέληγε σε DB-25 βύσμα), ότι είχε κάποια ρυθμιστικά σε περίεργη θέση και ότι τα direct outs έβγαιναν αμέσως μετά την προενίσχυση αλλά πριν το EQ (καλό αν θέλεις raw ήχο, όχι και τόσο καλό αν θέλεις να εκμεταλλευτείς τα EQ).

Δεν ξέρω βέβαια τί από τα παραπάνω σε ενδιαφέρει ή όχι, ούτε αν τα ίδια προβλήματα ισχύουν και για την 32.4 οπότε...

 

Όσον αφορά την Onyx 1640 έχει Direct Outs σε Jack 1/4 αν χρησιμοποιήσει κανείς μόνο τον Send κλάδο του Insert. Μπορεί κανείς με 2 τρόπους να φύγει από το Insert Point κάθε καναλιού ανάλογα με το αν επιθυμεί Signal Interruption to Master ή όχι. To κακό σε σχέση με το DB-25 είναι οτι το Direct Out από Insert Jack θα είναι Unbalanced.

Δείτε τη συνημμένη φωτογραφία που δείχνει i) πώς χρησιμοποιείται η εξοδος-είσοδος Insert ως Direct Out χωρίς να διακόπτει το σήμα προς τα Master/Sub Buses, ii) πώς χρησιμοποιείται η εξοδος-είσοδος Insert ως Direct Out διακόπτωντας το σήμα προς τα Master/Sub Buses και iii) πώς χρησιμοποιείται ως κλασσική Insert.

 

Η ίδια λογική ακολουθείται και στην 32.4

Insert_used_as_Direct_Out.JPG.3e4e830c2ee3ddf0b2867e074daffe10.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά την Onyx 1640 έχει Direct Outs σε Jack 1/4 αν χρησιμοποιήσει κανείς μόνο τον Send κλάδο του Insert. Μπορεί κανείς με 2 τρόπους να φύγει από το Insert Point κάθε καναλιού ανάλογα με το αν επιθυμεί Signal Interruption to Master ή όχι. To κακό σε σχέση με το DB-25 είναι οτι το Direct Out από Insert Jack θα είναι Unbalanced.

Δείτε τη συνημμένη φωτογραφία που δείχνει i) πώς χρησιμοποιείται η εξοδος-είσοδος Insert ως Direct Out χωρίς να διακόπτει το σήμα προς τα Master/Sub Buses, ii) πώς χρησιμοποιείται η εξοδος-είσοδος Insert ως Direct Out διακόπτωντας το σήμα προς τα Master/Sub Buses και iii) πώς χρησιμοποιείται ως κλασσική Insert.

 

Η ίδια λογική ακολουθείται και στην 32.4

 

Αυτή την τεχνική την έμαθα πρώτο έτος μουσική τεχνολογία. και είναι 'εξυπνη λειτουργία. αλλά από τα direct out που τα έχει ώς 25πινα, μπορώ να τα μετατρέψω σε xlr i Jack?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαίως. Υπάρχουν έτοιμα καλώδια για αυτή τη δουλειά.

 

DB25 σε XLR Male (για απευθείας σύνδεση σε XLR Inputs ενός Recording Interface) : http://www.thomann.de/gr/cae_subd_25polxlrmale.htm

 

DB25 σε TRS Jack Male (για απευθείας σύνδεση σε Balanced TRS Jack Inputs ενός Recording Interface) : http://www.thomann.de/gr/cae_subd_25polstkl_3m.htm

 

4x75€=300€ (TRS Jacks)

4x96€=384€ (XLR)

 

Είσαι σίγουρος οτι ο τρόπος που έμαθες στο πρώτο έτος δεν σε συμφέρει καλύτερα;

 

Εσύ βέβαια θα κρίνεις κατά πόσο τα +4dΒu της DB25 αξίζουν τα παραπάνω χρήματα όπως επίσης και το πόσο αναμένεται να επηρεάσει η απόσταση Μackie-Multitrack Recording Interface την "ησυχία" του Unbalanced Line σήματος των Send Paths των Insert Points των καναλιών της Mackie.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου