Προς το περιεχόμενο

Περι σωστής τεχνικής αριστερού χεριού


Minoru

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Dreamdancer να σε ρωτήσω κάτι; Αλλά θα μου απαντήσεις με κάθε ειλικρίνεια...

 

Είσαι δάσκαλος ή μαθητής; Γιατί ΤΟΝ ΚΟΒΩ ότι είσαι ένα από τα δύο.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 79
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γιατί και αμα είναι δάσκαλος ο φίλος τι πειράζει? Ούτε τηλέφωνο έδωσε ούτε την κάρτα του. Είπε τίποτα λάθος? Είναι ή δεν είναι η κιθάρα το όργανο με τους περισσότερους ημιμαθείς που γρατζουνάνε λα μινόρε σολ ματζόρε Να ν'αγαπάς και Paranoid? Αφού αυτή η νοοτροπία έχει επικρατήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί και αμα είναι δάσκαλος ο φίλος τι πειράζει? Ούτε τηλέφωνο έδωσε ούτε την κάρτα του. Είπε τίποτα λάθος? Είναι ή δεν είναι η κιθάρα το όργανο με τους περισσότερους ημιμαθείς που γρατζουνάνε λα μινόρε σολ ματζόρε Να ν'αγαπάς και Paranoid? Αφού αυτή η νοοτροπία έχει επικρατήσει.

 

Σύνελθε το συντομότερο.

 

Δε νομίζω να σου ανέθεσε κάποιος την υπεράσπιση του Dreamdancer και να σταματήσεις να βγάζεις συμπεράσματα και να απαντάς με τσιτάτα του παραπάνω τύπου, αν θέλεις να τα πάμε καλά. Dig buddy?

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπα ρε σκληρέ! Δε τα έγραψα για να σου την πώ ούτε τον υπερασπίζομαι: αυτό που γράφω αυτό λέω. Γιατί μη μου πεις ότι δεν είναι έτσι ή ότι ισχύει αυτό για όλα τα όργανα? Ασε τις μαγκιες τώρα να κάνουμε κουβέντα. Σόρυ κιόλας δηλαδή αμα παρεξήγησες, στα ίσια σκέφτομαι στα ίσια γράφω εγώ και καμιά φορά βγαίνει απότομο. Μην ανησυχείς, αν ήθελα να σου την πω θα το καταλάβαινες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανένας λόγος για γκαρίλα (blue, 2011).  Το θέμα αφορά απόψεις και τέτοιες βλέπω να διατυπώνονται. Παρακαλείσθε όπως αφήσατε τις προσωπικές επιθέσεις και εκνευρισμούς κατά μέρος. Δεν είναι ανάγκη να είμεθα κυρίες (blue, 2008) αλλά ας μην τσακωθούμε για το ποιό όργανο είναι καλυτερότερο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dreamdancer να σε ρωτήσω κάτι; Αλλά θα μου απαντήσεις με κάθε ειλικρίνεια...

 

Είσαι δάσκαλος ή μαθητής; Γιατί ΤΟΝ ΚΟΒΩ ότι είσαι ένα από τα δύο.

Γυμναστης ειμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιαδηποτε μαθηση εχει καποιον ενδεδειγμενο τροπο διδασκαλιας ο οποιος εχει δοκιμαστει απο αυτους που εχουν αφιερωσει τη ζωη τους στη διδασκαλια και εχουν ενα υψηλο στατιστικο δειγμα επιτυχιας.

Στις περιπτωσεις οπου αυτο δεν λειτουργει,υπαρχει η εξατομικευμενη διδασκαλια η οποια προσαρμοζεται στις αναγκες αλλα και τους στοχους του μαθητη.

Η δευτερη δεν ειναι αποδεκτη απο τους εμμενοντες στην ''κατα το προγραμμα σπουδων'' διδασκαλια και δυστυχως αυτο στη μουσικη(που ισχυει κατα κορον) πολλες φορες ειναι καταστροφικο.

 

Η μουσικη ως τεχνη απαιτει ιδιαιτερες δεξιοτητες γιατι συνδυαζει την τεχνικη(γνωση)με το συναισθημα,την εκφραση μεσω του ηχου.

Για την κιθαρα:

Το τί αρεσει στον ακροατη ποικιλει τραγικα σε βαθμο που η τεχνικη η οποια απαιτει τον ''σωστο δρομο'' να περναει πολλες φορες σε δευτερη μοιρα.

Ευτυχως που ειναι ετσι γιατι αλλιως δε θα ειχαμε τη διαφορετικοτητα στο βαθμο που την εχουμε στις μερες μας.

Απ την αλλη:Υπαρχουν καποια πραγματα τα οποια παιζονται με εναν τροπο.

Ο τροπος αυτος ειναι ο ενδεδειγμενος απο τους ειδημονες.

Το θεμα ειναι κατα ποσο αυτα που παιζονται με εναν τροπο αφορουν εναν ανθρωπο που απλα θελει να εκφραστει με χιλιους δικους του.

 

Κλεινοντας:Δε νομιζω οτι καποιος πρεπει να σκαει για το πως βαζει το χερι στην κιθαρα.

Αυτο που πρεπει να μας ενδιαφερει ειναι να μπορουμε να παραγουμε με οιονδηποτε τροπο τον ηχο που εχουμε στο μυαλο.

Αν ο ηχος απαιτει αυστηρη τεχνικη,τοτε,ναι,πειθαρχια στα παραδεδεγμενα αφου εχουμε εξαντλησει τα ορια της προσωπικης αναρχιας και δεν..

:)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Aν βοηθάει καθόλου η άποψή μου, νομίζω ότι όσο το δυνατόν πιο κάθετα είναι τα δαχτυλα στην ταστιέρα, τόσο πιο ακριβές το παίξιμο, ειδικά τα γρήγορα παιξίματα. Το αν ο αντίχειρας θα είναι γατζωμένος στο πάνω μέρος της ταστιέρας ή λίγο πιο κάτω από εκεί που τελειώνει το μπράτσο ή κοντά στη μέση, έχει να κάνει με το μήκος των δαχτύλων.

 

Ακολουθώντας αυτή τη λογική, δηλ. να παίζεις όσο το δυνατόν πιο κάθετα

 

-η χορδή να ακουμπάει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο νύχι και να λυγίζουν και οι 2 αρθρώσεις των δαχτύλων σαν ''γάτζοι'' και όχι να ''σπάει'' η μια άρθρωση και να σχηματίζει ευθεία το μισό δάχτυλο ή ακόμα χειρότερα να κάνει και ''κούρμπα'' εκτός φυσικά αν κάνουμε μπαρέ ή πιάνουμε 2-3 χορδές ταυτόχρονα-

 

το πού θα βρεθεί ο αντίχειράς σου είναι θέμα των δαχτύλων σου (γι αυτό δεν μου φαίνεται περίεργο π.χ. που ο Vai ή ο Gilbert με τέτοιες δαχτυλάρες μπορούν να έχουν ψηλά τον αντίχειρα). Για κάποιους που έχουν ανθρώπινα  ;D ή και μικρά δάχτυλα, λογικό είναι στις χαμηλές χορδές να κατεβάζουν λίγο τον αντίχειρα. Με λίγα λόγια σωστά να πατάμε την ταστιέρα και ο αντίχειρας ''θα βρει'' τον τρόπο ''μόνος του''....ανάλογα με τη γεωμετρία της παλάμης μας.

 

Υ.Γ. Τα παραπάνω προσωπική άποψη, προς θεού δεν είμαι δάσκαλος....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα εγώ που έχω μεγάλα δάχτυλα τον αντίχειρα τον βάζω όπου θέλω.

 

 

 

Για κάποιους που έχουν ανθρώπινα  ;D ή και μικρά δάχτυλα, λογικό είναι στις χαμηλές χορδές να κατεβάζει λίγο τον αντίχειρα.

 

 

Δεν κατάλαβα στις χαμηλές χορδές αν κατεβάσεις τον αντίχειρα πως θα παίξεις? Και σε αυτές που είναι πιο ψηλά θα τον ανεβάσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα εγώ που έχω μεγάλα δάχτυλα τον αντίχειρα τον βάζω όπου θέλω.

 

Λογικά, πρέπει να τον έχεις λίγο ψηλά. Όχι στη μέση πάντως. Στη μέση βάζουμε στην κλασσική κιθάρα τον αντίχειρα, οι ηλεκτρικές, ακόμα και με χοντρά μανίκια, είναι πολύ πιο λεπτές. Δοκίμασα για πλάκα να παίξω κατι με τον αντίχειρα στη μέση του μπράτσου και...φοβήθηκα!  ;D

 

Το αν θα το έχεις λίγο ψηλά ή πολύ, εξαρτάται σε ποιά χορδή βρίσκεσαι, και πόσο μεγάλο άνοιγμα κάνεις με τα δάχτυλα (αλλο να παίζεις κάτι με διαφορά 3 τάστα και άλλο με 5...στη δεύτερη περίπτωση ο αντίχειρας κατεβαίνει μόνος του).

 

Δεν κατάλαβα στις χαμηλές χορδές αν κατεβάσεις τον αντίχειρα πως θα παίξεις? Και σε αυτές που είναι πιο ψηλά θα τον ανεβάσεις?

 

Χαμηλές χορδές εννοώ  τις μπάσσες...δύσκολο να το περιγράψω με λόγια..το καλύτερο θα ήταν να έπαιζα κάτι και να το παρατηρούσες γιατί είναι δύσκολο να γίνει από εδώ...πάντως ξαναλέω, ποτέ δεν κοιτάω τον αντίχειρα μου, κοιτάω μόνο την ταστιέρα αν παίζω στα σωστά τάστα και με το σωστό τρόπο! Ο αντίχειρας απλά ακολουθεί  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου