Προς το περιεχόμενο

Ελληνική δισκογραφία: Συμπτώσεις ή αντιγραφές;


notlrac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Σπανιότατα η αγάπη είναι ισόποσα αμφίδρομη. Συνήθως δεν είναι καθόλου αμφίδρομη.

 

Σωστο. Γι' αυτο και στην αγαπη, καποιος/α....καπου...καποτε, θα αναγκαστει να κανει εκπτωση...εστω και εποχικη. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Από τις αντιγραφές, στον Φοίβο, στην κοπρολαγνία, στις πουτάνες, στις εκπτώσεις.

Αθάνατο καφενείο του Noiz...... ;D ;D

 

and from for the record (σκοτούρα σας, το ξέρω), δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο Φοίβος (και το κοινό του). Ούτε μου αρέσει.... (ο Φοίβος, γιατί το -θηλυκό- κοινό του ....  ;) )

Δεν πα να χει κάνει 300 νούμερο 1 (και μπράβο του) και να τον λατρεύει ο μισός ντουνιάς....

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΧΙ ΤΟ ΛΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΟΣ.

 

καφεδακι?

Τρου. Ένοχος όπως φόρτισα. (μτφ από Αγγλικά).

 

Αλλά και σε φίλους που δεν είναι από Αταλάντη, πάλι δεν τους αρέσει.  :P

 

πμ

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ακούστε μια φανταστική ιστορία που μου έλεγε ο παππούς μου :

 

Κάποιος παρήγαγε πολλά σκατά, αλλά μερικά σκατά δεν ήταν τόσο σκατά, αλλά σίγουρα καλύτερα από τα σκατά όσων δεν πληρώνονται για να χέζουν. Επιπλέον, αυτά τα σκατά πούλησαν πολύ εκείνη τη μακρινή εποχή που υπήρχαν δισκογραφικές και λουλουδού δεν ήταν όποια κι όποια στις καλές πίστες. Τότε για να είσαι παρκαδόρος δεν έπρεπε να είσαι σαν το λέτσο και μάλιστα μερικές από τις σημερινές πορνοσταρ ηχογραφούσαν με melodyne παρέα με ανερχόμενους παίχτες reality που μπορούσαν εν δυνάμει να πλασάρουν σκατά χαμηλότερου κόστους, αλλά στην ίδια λιανική τιμή (οι λεγόμενοι φτηνοί εργατικοί κwλee).

 

(εδώ ακούμε Τζούλια - Στόχος είναι τα λεφτά και προσέχουμε το στίχο τομή "τι ωραία πισίνα που έχεις/το pH της να ελέγχεις")

 

Λίγο αργότερα, αυτοί που αγόρασαν πολλά σκατά και δεν είχαν πλέον χώρους αποθήκευσης, αλλά και επειδή πέρασε η εποχή που έπρεπε να έχεις μέσο για να μπεις στο κλαμπάκι να δεις κανα στρινγκάκι (τότε που κάθε νοικοκυριό είχε το πολύ μέχρι 2 στρινγκς και τα υπόλοιπα εσώρουχα ήταν οι σημερινές περιοδοκυλότες) ή που υπήρχε περίπτωση να φας πόρτα αν με την παρέα σου σχηματίζατε ορχιδεόκαμπο και "θα χάλαγε η εικόνα του μαγαζιού", έπαψαν να αγοράζουν σε μεγάλες ποσότητες.

 

(εδώ θυμόμαστε οτι η πραγματική προ ιντερνετ πειρατεία βασίστηκε ακριβώς πάνω στην ιδέα οτι ο κόσμος δίνει το πολύ 5€ για να αγοράσει ένα προϊόν ελαφριού περιεχομένου. Απόδειξη αυτού η περιεκτικότητα σε Θλίβο στις στοίβες των πάλαι ποτέ πλανοδίων. Αποτέλεσμα αυτού η απαξίωση της μουσικής τέχνης ως εμπορικό προϊόν, γιατί έκτοτε "μουσικό εμπορικό προϊόν"="αρπαχτή/φούσκα")

 

Εξάλλου οι τότε ενεργοί πολίτες έλεγαν οτι κατά βάση τζαζ άκουγαν και σκατά αγόραζαν τα Σάββατα για τη φάση. Φυσικά, τότε δεν ήταν τα πράγματα περίπλοκα όπως είναι σήμερα. Τα λεφτά έμπαιναν κάθε 1η και 15 οπότε υπήρχε πλεόνασμα ώστε οι κάθε λογής βιβλιοφάγοι να καίνε πεντοχίλιαρα κάτω από τη λικνίζουσα ελευθέρας βοσκής.

 

Και κανένα κακό κίνητρο από τους παραγωγούς. Αυτό βγάζω, αυτό παρουσιάζω, αυτό πουλάω κύριοι και αυτή είναι η δουλειά μου. Δεν σε ανάγκασα να το αγοράσεις. Και αν ποτέ δεν εχεις να το πάρεις, δεν ξέρω πως θα ζούσες χωρίς αυτό.

 

Μετά δεν ξέρω πώς πάει γιατί με έπαιρνε ο ύπνος.

 

ΥΓ. Ντρέπομαι να συζητάω για τον Χ που επωφελήθηκε από κάποιες αποδεδειγμένα στραβές συνθήκες. Κι εγώ θα το έκανα στη θέση του και δεν τολμώ να ξεστομίσω τη λέξη ίθοσ.Το θέμα είναι οτι αν συμμερίζεστε αξία στα πολιτιστικά πεπραγμένα ενός σεμνού δουλευταρά, τότε θα πρέπει να είστε ενημερωμένοι οτι πράγματι μαζί τα φάγαμε και βρισκόμαστε στο σωστό τόπο και χρόνο.

 

ΥΓ2. Δε χρειάζεται να παρουσιάσουμε δικό μας χιτ για να συγκριθούμε με έναν καλλιτεχνικό κολοσσό. Νόμιζα οτι ήταν αρκετό το παράδειγμα του συναδέλφου Van Gogh, αλλά φευ. Ίσως αρκεί το γεγονός οτι οι διάσημοι καλλιτέχνες που παρακολουθούμε και σεβόμαστε ουδέποτε επείνασαν, αλλά και ποτέ δεν έβαλαν νερό στο κρασί τους, πάνω στα ζητήματα που εδώ συζητάμε σαν να υπάρχει κάτι να συζητήσουμε.

 

ΥΓ3. Ρε, της Στουκίδη το καινούριο (ΟΚ) το έχετε ακούσει?

 

________

 

Τα ονόματα και οι περιστάσεις είναι προϊόντα φαντασίας και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

 

...έγραψες.

 

Η φανταστική σου αυτή ιστορία με κάλυψε απόλυτα.

 

Το προιόν που παράγει κάθε καλλιτέχνης (δημιουργός), οφείλει πρώτα απ' όλα να αρέσει- εξιτάρει τον ίδιο.

Αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε η σχέση αρχίζει να μοιάζει με 'αναγκαστική συμβίωση' - που εξυπηρετεί συμφέρον. Κι εκεί η μαγεία κι ο έρωτας έχουν χαθεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προιόν που παράγει κάθε καλλιτέχνης (δημιουργός), οφείλει πρώτα απ' όλα να αρέσει- εξιτάρει τον ίδιο.

 

Σαφως,ειναι ομως και αδυνατον να γνωριζουμε οτι αν κατι που εμας δεν μας αρεσει ,δεν αρεσει και στον δημιουργο του  ;)

 

Και εμενα μου προξενει αισθητικη και ιδεολογικη φρικη το....90% της εγχωριας ‘‘ποιοτικης‘‘ και εντεχνης παραγωγης οπως και οι περισσοτεροι εγχωριοι....blues/jazz men ...δεν παει ομως να πει οτι οι ανθρωποι δεν γουσταρουν αυτο που κανουν, ουτε βεβαια οτι εχω το δικαιωμα να βγαινω και να τους μπινελικωνω αβερτα κουβερτα....  

 

Για να στο κανω ακομα πιο κατανοητο πριν απο καποιο καιρο ειχαμε εδω μεσα μια κουβεντα για το τεχνο ροκ και καποια στιγμη αναφερθηκαν τα ονοματα των Jethro Tull & Yes...για ΕΜΕΝΑ ειναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ πραγμα που εχω ακουσει στη ζωη μου (πραγματικα η ακροαση εστω και 20 ..δευτερων απο τη μουσικη τους μου προκαλει εμετο και τασεις αυτοκτονιας...)..ειπα ομως οτι απλα δεν μου αρεσουν καθολου,οχι οτι ειναι ασχετοι,ψευτικοι,δηθεν και βαρεμενοι (μια και δεν τους...ξερω προσωπικα) με τον ιδιο τροπο πιστευω οτι πρεπει να αντιμετωπιζουμε ΟΛΟΥΣ οσους κανουν μουσικη,ειτε μας αρεσει ,είτε οχι....εδω κοντεψαμε να ..φορτωσουμε τη χρεοκοπια της Ελλαδας στον ...Φοιβο... ::)

 

Παντως πληροφοριακα επειδη εχω σχεσεις με τον εμπορικο χωρο της εγχωριας μουσικης δεν εχω γνωρισει ακομα συνθετη που να....μισει αυτα που κανει,ολοι τα γουσταρουν απλα εχουν αλλα αισθητικα κριτηρια απο εσενα,απο εμενα ή απο οποιονδηποτε αλλο δεν τα γουσταρει.....

 

Επισης μη ξεχνας οτι η επιτυχια ειναι εθιστικη,δεν ξερω αν σου εχει τυχει ποτε,εμενα μου εχει τυχει για αυτο στο λεω,αλλα το να παιζει το ραδιο ενα ασμα σου πρωι-μεσημερι-βραδυ ειναι ωραιο συναισθημα και υπαρχουν πολλοι που ζουνε για αυτο....οποτε απο καποια στιγμη και μετα καποιοι "ζουνε" για να φτιαχνουν χιτ  (οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο) ,μια και η ικανοποιηση που παιρνουν απο αυτο ,την επιτυχια δηλ,ειναι μεγαλυτερη απο την..καλλιτεχνικη και καλα αξια του πονηματος τους...η οποια ετσι κι αλλοιως στην τελικη ειναι και θεμα γουστου.

 

Ενα εξαιρετικο βιβλιο επι του θεματος διαβαζω αυτον τον καιρο και το προτεινω σε οσους θελουν να ανακαλυψουν την αληθεια πισω απο την ποπ βιομηχανια

 

http://www.amazon.co.uk/Black-Vinyl-White-Powder-Napier-Bell/dp/0091880920

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προιόν που παράγει κάθε καλλιτέχνης (δημιουργός), οφείλει πρώτα απ' όλα να αρέσει- εξιτάρει τον ίδιο.

Σωστά...αλλά σε κανένα καλλιτέχνη δεν γίνεται αυτό σε καθημερινή βάση. Με λίγα λόγια, εάν κάποιος δεν έχει κατορθώσει να ζεί σε ένα ιδανικό κόσμο, υπάρχουν μέρες που το προϊόν είναι μέτριο, βιαστικό, κοινότυπο...αλλά περιέργως πως, αρέσει στο πελάτη!!! ;D

 

Αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε η σχέση αρχίζει να μοιάζει με 'αναγκαστική συμβίωση' - που εξυπηρετεί συμφέρον.

Και αυτό σωστό...αλλά μία "σχέση" έχει τα επάνω και τα κάτω. Ένα απλό (άσχετο) παράδειγμα...ο Dominique Miller βγάζει τα προς το ζείν σαν rock session κιθαρίστας, αλλά για τη πάρτη του, ηχογραφεί το Partita for Violin Solo No.1 in G minor ;)...και πολλοί λίγοι τον γνωρίζουν γι αυτό.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, αφού μας αφαιρέθηκαν τα κύρια "επιχειρήματά" μας, καταδείχθηκε η μικρότητα της σκέψης μας και ο κομπλεξισμός μας, εκτεθήκαμε για το έλλειμα πληροφόρησής μας γύρω από το συγκεκριμένο άνθρωπο.. βρήκαμε να αποδώσουμε τη φυσική του σεμνότητα σε σύνδρομο που έχει εξ' αιτίας του ότι κάποιος τρίτος επιχείρησε να σκοτώσει τη μητέρα του, ένα γεγονός που οποιοσδήποτε άλλος (με παρόμοιες προσβάσεις στα media) θα είχε πολλάκις επιχειρήσει να προσφέρει σα "θέμα" σε μεσημεριανές εκπομπές;

Επειδη εκτος απο βαρεμενος εισαι και ασχετος, να σου πω οτι αυτη την πληροφορηση την ειχα απο τα μεσα των 90s (τοτε που ακομα δεν ηταν ευρεως γνωστη η σχεση του με το γεγονος) απο πολυ στενο μου φιλο/επαγγελματια μουσικο που εχει παιξει στουντιο και live με τους παντες, και η πληροφορηση ηταν οτι ο Φοιβος κραταει χαμηλο προφιλ λογω του γεγονοτος αυτου, με σκοπο την αυτοπροστασια του απο αρνητικη δημοσιοτητα και μονο, και φυσικα οχι λογω καποιου κομπλεξ/συνδρομου που του εχει μεινει απο το γεγονος αυτο. Το να μη θελει καποιος να συζητανε για την προσωπικη του ζωη δεν ειναι θεμα "συνδρομου" ή κομπλεξ.

 

Αν ειχε κομπλεξ με το γεγονος να εισαι σιγουρος οτι τελικα η σχεση του με αυτη την ιστορια δεν θα ειχε γινει γνωστη παραεξω. Απεναντιας_και οπως μπορει να καταλαβει ο καθενας με ενα απλο περασμα απο Google_δεν κανει τιποτα για να την αποκρυψει. Οταν εισαι ομως νεος και αρχιζεις τωρα (90s) μια επιτυχημενη καριερα φυσικο ειναι να θελεις τα media να ασχολουνται με τη δουλεια σου και οχι με τα προσωπικα σου.

 

Απλα πραγματα, τοσο απλα που μονο ενας τυπος που εχει χασει το...Trolley της λογικης δεν καταλαβαινει και το_κακοπροαιρετο_μυαλο του σκαρφιζεται "συνδρομα" και κομπλεξ.

Οποτε το σχολιο σου "βρήκαμε να αποδώσουμε τη φυσική του σεμνότητα σε σύνδρομο που έχει εξ' αιτίας του ότι κάποιος τρίτος επιχείρησε να σκοτώσει τη μητέρα του" δεν εχει καμια βαση.

Τρικυμια εν κρανιω...

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η πληροφορηση ηταν οτι ο Φοιβος κραταει χαμηλο προφιλ λογω του γεγονοτος αυτου, με σκοπο την αυτοπροστασια του απο αρνητικη δημοσιοτητα και μονο, και φυσικα οχι λογω καποιου κομπλεξ/συνδρομου που του εχει μεινει απο το γεγονος αυτο.

Να είσαι σίγουρος ότι και ο ίδιος αλλά και το περιβάλλον του επεδίωξαν να μη βγει παραέξω η όλη υπόθεση. Πιστεύεις ότι αν τα κουτσομπολίστικα κανάλια και περιοδικά ήθελαν, δε θα έβγαζαν την υπόθεση στη φόρα; Και πολύ περισσότερο, δε θα τραβούσαν το θέμα απ' τα μαλλιά; Απλά είναι επιλογή του όλου συστήματος τα προσωπικά κάποιων πολύ συγκεκριμένων ανθρώπων να μη βγαίνουν παραέξω. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την χήνα με τα χρυσά αυγά, που αν δυσαρεστηθεί, σταματήσει να τροφοδοτεί το σύστημα; ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να είσαι σίγουρος ότι και ο ίδιος αλλά και το περιβάλλον του επεδίωξαν να μη βγει παραέξω η όλη υπόθεση.

Και το καταφεραν, τουλαχιστον στις αρχες της καριερας του.

 

Απλά είναι επιλογή του όλου συστήματος τα προσωπικά κάποιων πολύ συγκεκριμένων ανθρώπων να μη βγαίνουν παραέξω. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την χήνα με τα χρυσά αυγά, που αν δυσαρεστηθεί, σταματήσει να τροφοδοτεί το σύστημα; ;)

Τα τελευταια 10+ χρονια που ο κοσμος ξερει ποιος ειναι ο Φοιβος και τη σχεση του με την υποθεση, τι εγινε? Επαψε να ειναι η "χήνα με τα χρυσά αυγά"? Οχι βεβαια, αλλα η ιστορια εγινε γνωστη, οποτε ποιο "συστημα" τον προστατευσε? 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου