Προς το περιεχόμενο

Fender USA-Fender Japan


Wickman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισης αν καποιον τον βαλεις να ακουσει το Ιαπωνεζικο και το Αμερικανικο απο τον ιδιο ενισχυτη αμφιβαλλω αν μπορει να ξεχωρισει ποιο ειναι το ενα και ποιο το αλλο!

 

Μεταξύ μας αν ο ίδιος παίκτης παίξει τον ίδιο τύπου μπάσου, με τους ίδιους μαγνήτες, τις ίδιες χορδές, ίδια τα πάντα όλα (ξύλα, ηλεκτρονικά, hardware), ίδιες ρυθμίσιες κλπ δεν νομίζω πως κάποιος θα καταλάβει (σαν ακροατής) την χώρα προέλευσης του κάθε οργάνου... Ίσως καταλάβεις κάποιες διαφορές και πεις "αυτό μ'αρέσει, αυτό όχι" αλλά μέχρι εκεί... Ο παίκτης από την άλλη μπορεί να καταλήξει ποιο του αρέσει και ποιο όχι με βάση κάποια στοιχεία που δεν είναι ο ήχος αλλά ποιο τον βολεύει, ποιο είναι ποιο ελαφρύ, ποιο έχει καλύτερο φινίρισμα κλπ... Εκεί νομίζω πως μπορεί να υπάρχει η ΚΥΡΙΑ διαφορά επιλογής ανάμεσα σε 2 ΚΑΛΑ όργανα (Japan, USA)... Η οποία όμως όταν παραγγέλνεις από απόσταση ΠΑΝΤΑ ρίχνεις ζάρι...

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική γνώμη

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 51
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Φαντάζομαι πως η ποιότητα των Γιαπωνέζικων οργάνων το 60 και το 70 ήταν αντίστοιχη με των κινέζικων (και λοιπών ανατολικών χωρών) το 2000-2005... Ίσως και για αυτό να βγήκε μία αρνητική προκατάληψη προς τα γιαπωνέζικα όργανα τότε και διατηρείται μέχρι τώρα!

 

 

Έτσι είναι ακριβώς...

Κύριε Hotspur, ότι γράφεται σε αυτήν την συζήτηση εκ μέρους μου είναι απόρροια προσωπικής εμπειρίας, και σε καμμία περίπτωση απόπειρα ισωπέδωσης των πάντων.

Είμαι κάτοχος Fender Telecaster Japan, ηλικίας 15 χρόνων περίπου, που μαμάει, καί απο ήχο και απο ηλεκτρονικά όσες Αμερικάνες είχε την ευκαιρία να μπεί δίπλα τους.

(Και μία χτές το βράδυ παρεπιπτόντως).

 

Κλειδιά θέλει πλέον, ( μετά  απο 20 χρόνια ), αλλά δέν ήταν έτσι το θέμα απο την αρχή.

 

Τα ποτενσιόμετρα δέν έχουν πάθει το παραμικρό.

Για την σύγκριση Αμερικάνικου J.Bass με κινέζικο αδερφάκι του έχω γράψει σε άλλη συζήτηση. Εκεί υπάρχει σαφώς θέμα μαγνητών κ ηλεκτρονικών, αλλά μιλάμε για όργανο στο 1/10 της αξίας του αμερικάνικου.

 

Και ναί, η F Japan, είναι μία εταιρία παντελώς ανεξάρτητη απο την αμερικάνικη, με lisence να χρησιμοποιεί το όνομά της.

 

Cool bro, οι καιροί που μόνο οι πέραν του Ατλαντικού ήξεραν να φτιάχνουν όργανα, πέρασαν πρίν 30 χρόνια.

 

Να δείς οργανάκια απο Κίνα με 200 ευρώπουλα, να κλαίς τα λεφτά που έδωσες για τα ακριβοπληρωμένα  σου.

 

Τόχω πάθει και το λέω. ;)  Γιατί στην ντουλάπα μου έχω όργανο που το αγόρασα το '91 με λεφτά που αγόραζα μία γκαρσονιέρα.  :'(

900.000 ταπεινές δραχμούλες.... όταν το αμερικάνικο JB  κόστιζε καμμιά 120.000 το πολύ.

 

Αλλά το να λέμε οτι οι σχολαστικοί Ιάπωνες δέν μπορούν να φτιάξουν καλύτερα όργανα απο τους Αμερικάνους μου ακούγεται τουλάχιστον άτοπο, μιας και η κατασκευή ενός οργάνου εκτός απο τα ξύλα, αφορά κυρίως την δουλειά που κάνει κάποιος με αυτά.

 

Επίσης υπάρχει και κάτι που λέγεται ανταγωνιστικότητα στο κόστος παραγωγής, εργατικά , φορολογία κλπ. το οποίο επιβαρύνει την τελική τιμή. Επίσης την σημαντικότερη επιβάρυνση στην τιμή, επιφέρει η αναμονή κερδών απο τους μετοχους μιας μεγάλης εισηγμένης στις ΗΠΑ  ;)

 

Κάποτε υπήρχαν τα Kumika, εκείνη την εποχή το 80, τα λέγαμε "κουπιά".

Πρίν κανένα μήνα έπεσε  ένα σακατεμένο στα χέρια μου, ασχολήθηκα ένα απόγευμα μαζί του, και την άλλη μέρα παρακαλούσα τον ιδιοκτήτη του να μου το πουλήσει... Πού τετοια τύχη...

 

Καλή αγορά στον op, με μυαλό  ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κάποτε υπήρχαν τα Kumika, εκείνη την εποχή το 80, τα λέγαμε "κουπιά".

Πρίν κανένα μήνα έπεσε  ένα σακατεμένο στα χέρια μου, ασχολήθηκα ένα απόγευμα μαζί του, και την άλλη μέρα παρακαλούσα τον ιδιοκτήτη του να μου το πουλήσει... Πού τετοια τύχη...

 

 

Πες τα, μαέστρο...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τοτε μη παρεις ουτε το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

 

Ειδες τελικα που οι περισσοτεροι ακουνε με τα...ματια? ;D

 

θα πρεπει να καταλαβεις οτι υπαρχουν διαφορετικες ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ιαπωνικων Fender ,στις υψηλες κατηγοριες (σαν το GL bass και τα περισσοτερα RI που ετσι κι αλλοιως φορανε αμερικανικους μαγνητες ) δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα μια και το hardware τους ειναι κορυφαιο.

  Καλημέρα. Δεν βρήκα το χρόνο να απαντήσω προχθές, οπότε... να μαι. Που είχαμε μείνει ? Α ! ναι ...  Τα specs του Geddy Lee Jazz bass τα χω δει τόσες πολλές φορές, που τα ξέρω απ έξω κι ανακατωτά. ΔΕΝ είπα οτι φοράει Γιαπωνέζικους μαγνήτες. Αμερικάνικους φοράει. Χαίρω πολύ... Ανέφερα σαν παράδειγμα το geddy lee, σε αυτό που λέμε για τον παράγοντα τύχη σε μια αγορά. Όπως και να χει, αν κοιτάξουμε και πιο πάνω ΔΕΝ αναφέρω ΠΟΥΘΕΝΑ οτι ΔΕΝ φοράει αμερικάνικους μαγνήτες. Άρα Superfunk, ...είδες που διαβάζεις και καταλαβαίνεις αυτό που ΘΕΣ και όχι αυτό που πρέπει ...    Άλλο, δεν έχω να καταλάβω ΤΙΠΟΤΑ για διαφορετικές κατηγορίες fender οργάνων, ουτε να δω, οργανάκια απο Κίνα με 200 ευρώπουλα, φίλε μου bassbill. ΑΝ δεν κάνω λάθος, που ΔΕΝ κάνω, στο αρχικό μου post, αναφέρω ξεκάθαρα τη λέξη ΙΣΟΤΙΜΑ ΟΡΓΑΝΑ. Εκεί φυσικά και είναι όλο το debate. Αυτό γράφει και ο φίλος μας που ξεκίνησε το θέμα. Το αν δηλαδή αξίζει να δώσεις 200 ευρώ παραπάνω για ενα αμερικάνικο όργανο, απ οτι κάνει ενα japan. Και δεν ξέρω αν οι υπόλοιποι ειστε " ΣΙΓΟΥΡΟΙ " για το τι αξίζει στην προκειμένη συζήτηση και τι όχι, πάντος εγώ ΔΕΝ είμαι σίγουρος. Δεν είμαι σίγουρος πως,  Π.Χ αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_70s_precison_bass_mn_ow.htm  είναι καλύτερο απ αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_american_standard_pbass_mn_ow.htm  Συγνώμη αλλά ΔΕΝ είμαι καθόλου σίγουρος πως αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_geddylee_jbass.htm  είναι καλύτερο απ αυτό http://www.thomann.de/gr/fender_american_standard_jbass_mn_bk.htm  Αν κάποιος ειναι σίγουρος και μπορεί να μας το αποδείξει, ... εδώ είμαστε ...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τα ηλεκτρικα στα MIJ Fender οντως δεν ειναι σπουδαια (βεβαια τα ειχα για δεκαετιες πανω σε MIJ Fender που ειχα χωρις κανενα προβλημα αλλα πρεπει να παραδεχτω οτι δεν αγγιζω ποτε μου τα ποντεσιομετρα για να χαλασουν...μια και τα εχω παντα στο φουλ ;D) ουτε οι μαγνητες λενε τιποτα,με εξαιρεση βεβαια τα μοντελλα που φορανε αμερικανικους μαγνητες.

   
 Πράγματι υπάρχει μια διαλογή και κατάταξη τους σε κατηγορίες.
  Κοιτάζοντας το αρχικό μου post, αυτό που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών, και συνυπολογίζοντας τις 3 φράσεις στις παραθέσεις που έβαλα ακριβώς απο πάνω, δεν θεωρώ πως εχω να γράψω κατι άλλο στο συγκεκριμένο θέμα. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, ούτε απο θέμα ήχου, ουτε απο θέμα Playabbility. Δεν έγραψα πουθενά - παιδιά, μακριά απο fender japan - και δεν το έκανα πόσο μάλλον, επειδή μπορεί να αποκτήσω κι εγώ ενα τέτοιο κάποια στιγμή. Πραγματικά δεν είπα τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω απ αυτα που εγραψαν και οι 2 φίλοι μου, στις παραθέσεις απο πάνω. Είπα οτι ΝΑΙ υπάρχουν διαφορές και απ οτι εχω διαβάσει και ακούσει, οι διαφορές αυτές εντοπίζονται σε αυτά τα 2 σημεία. Δεν προσπάθησα εννοήτε να παρακινήσω κάποιον για το τι θα αγοράσει και τι οχι. Απλα παρεθεσα μια άποψη ...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

    Συγνώμη αλλά ΔΕΝ είμαι καθόλου σίγουρος πως αυτό  http://www.thomann.de/gr/fender_geddylee_jbass.htm  είναι καλύτερο απ αυτό http://www.thomann.de/gr/fender_american_standard_jbass_mn_bk.htm  Αν κάποιος ειναι σίγουρος και μπορεί να μας το αποδείξει, ... εδώ είμαστε ...

 

Καλημέρα... καλημέρα

 

Καλύτερο δεν νομίζω ότι ξέρει κανείς μας, αν δεν τα πιάσει και τα δύο στο χέρι (καθώς η τυχαιότητα παίζει τον ρόλο της  :D)

 

Όμως υπάρχουν κάποιοι παράγοντες στα εν λόγο όργανα που λειτουργούν υπέρ ή κατά της επιλογής:

 

Α) Μπράτσο. Το Geddy έχει πιο λεπτό, το άλλο έχει το «κλασικό» και αυτό ή σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.

Β) Καβαλάρης. Badass  από την μια, hi mass αλλά προς το traditional από την άλλη...

Γ) Μαγνήτες. 62 US Jazz VS Alnico V-Split single coil

 

Πιο καθοριστικό απ' όλα θεωρώ το Α (μπράτσο) καθώς σε πολλούς που έχουν συνηθίσει στο C shape του Jazz, «ξινίζουν» με το C thin shape.

 

Τώρα αν είναι «καλύτερο» το ένα ή το άλλο, πολύ φοβάμαι ότι θα ακούσουμε πολλές και αντικρουόμενες απόψεις. Θεωρώ ότι κατασκευαστικά και τα δύο είναι εφάμιλλα. Όμως «καλύτερο» είναι αυτό που με βολεύει... καλύτερα και είναι πιο κοντά στα χέρια και αυτιά μου  ;D

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπα sorry ! Μόλις διαπίστωσα ενα λαθάκι. η δεύτερη παράθεση που υπάρχει στο τελευταίο μου post, είναι παράθεση στον terry και οχι στον superfunk. Sorry ... ;D  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee[...], χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !

 

Είπαμε, πολλοί ακούνε με τα μάτια. ΠΑΡΑ πολλοί.

 

Αλλά πέρα από τους ανούσιους καυγάδες, για την... υπηκοότητα των μαγνητών  ;D  υπάρχει η... μια και μόνη ουσία:  ;D

 

Αν ΔΕΝ μπορείς με ένα geddy lee ή με ένα αμερικάνικο ή με ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αξιοπρεπές jazz bass να βγάλεις ΗΧΑΡΑ και ωραία ΜΠΑΣΑΡΑ τότε, sorry φίλε μου, αλλά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε, πολλοί ακούνε με τα μάτια. ΠΑΡΑ πολλοί.

 

Αλλά πέρα από τους ανούσιους καυγάδες, για την... υπηκοότητα των μαγνητών  ;D  υπάρχει η... μια και μόνη ουσία:  ;D

 

Αν ΔΕΝ μπορείς με ένα geddy lee ή με ένα αμερικάνικο ή με ένα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αξιοπρεπές jazz bass να βγάλεις ΗΧΑΡΑ και ωραία ΜΠΑΣΑΡΑ τότε, sorry φίλε μου, αλλά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΟ  ;D ;D ;D

Καλημέρα... καλημέρα

 

Καλύτερο δεν νομίζω ότι ξέρει κανείς μας, αν δεν τα πιάσει και τα δύο στο χέρι (καθώς η τυχαιότητα παίζει τον ρόλο της  :D)

 

Όμως υπάρχουν κάποιοι παράγοντες στα εν λόγο όργανα που λειτουργούν υπέρ ή κατά της επιλογής:

 

Α) Μπράτσο. Το Geddy έχει πιο λεπτό, το άλλο έχει το «κλασικό» και αυτό ή σου αρέσει ή δεν σου αρέσει.

Β) Καβαλάρης. Badass  από την μια, hi mass αλλά προς το traditional από την άλλη...

Γ) Μαγνήτες. 62 US Jazz VS Alnico V-Split single coil

 

Πιο καθοριστικό απ' όλα θεωρώ το Α (μπράτσο) καθώς σε πολλούς που έχουν συνηθίσει στο C shape του Jazz, «ξινίζουν» με το C thin shape.

 

Τώρα αν είναι «καλύτερο» το ένα ή το άλλο, πολύ φοβάμαι ότι θα ακούσουμε πολλές και αντικρουόμενες απόψεις. Θεωρώ ότι κατασκευαστικά και τα δύο είναι εφάμιλλα. Όμως «καλύτερο» είναι αυτό που με βολεύει... καλύτερα και είναι πιο κοντά στα χέρια και αυτιά μου  ;D

 

  Εννοείτε πως, πάμε σε τελείως διαφορετική συζήτηση. Στην οποία, τουλάχιστον στην αρχή της, δεν υπάρχει περίπτωση να διαφωνήσουμε κάπου. Εννοείτε πως με οποιδήποτε μπάσο, (πόσο μάλλον με ενα μπάσο, στο μπάτζετ των προαναφερθέντων) αν δεν μπορείς να βγάλεις τη γ@μ@τη μπασιά που έχεις στο κεφάλι σου, υπάρχει πιθανότητα να ΜΗΝ ειναι θέμα ΜΟΝΟ του οργάνου. Απο κει και πέρα, ψάχνουμε, διαβάζουμε, ρωτάμε και αντλούμε γνώμες και πληροφορίες ο ένας απ τον άλλον (ίσως πολλές φορές με υπερβάλλων ζήλο και ανούσιους "καυγάδες", που κι αυτοί έχουν την πλάκα τους όμως ...) μόνο και μόνο γιατί, ΑΝ και ΌΤΑΝ μας δοθεί η δυνατότητα, να πάμε σε κάτι καλύτερο ποιοτικά, πχ απ το γεροφτωχό washburn μου, να ξέρουμε που θα κινηθούμε και γιατί. Να ξέρεις οτι θα πας να δοκιμάσεις αυτό, αυτό κι αυτό, γιατί αυτά κάνουν γι αυτό που θες και αυτά σε βολεύουν πάνω κάτω. Για μένα, το πρωτεύων θέμα που πρέπει να κοιτάζεις σε ενα καλό όργανο, όπως πολύ σωστά με πρόλαβε και ο terry πιο πάνω, είναι το playaddility. Ο κύριος λόγος που αξίζει να δώσεις ενα σεβαστό ποσό για μπάσο, είναι για να παίζεις αυτά που μπορείς να παίξεις, ΠΙΟ άνετα... Και αν μπορέσεις να συνδυάσεις το άνετο παίξιμο, με τον ήχο και την εξωτερική εμφάνιση της αρεσκείας σου, τότε θα είσαι άρχοντας...     
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα, το πρωτεύων θέμα που πρέπει να κοιτάζεις σε ενα καλό όργανο, όπως πολύ σωστά με πρόλαβε και ο terry πιο πάνω, είναι το playaddility

 

 

αν ειναι αυτο το βασικο θεμα σου τοτε εισαι ΠΟΛΥ τυχερος μια και ΟΛΑ τα μπασα ,και οι κιθαρες, μπορουν με ενα καλο ΣΕΤ ΑΠ να παιζουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλα.

 

φυσικα μιλαμε για οργανα χωρις σοβαρες κατασκευαστικες ανωμαλιες,αλλα εχω ΧΡΟΝΙΑ να δω τετοιο οργανο,ακομα και τα κινεζικα των 100 ευρω μια χαρα φτιαγμενα ειναι.

 

απο εκει και περα ολα τα αλλα ειναι θεμα ΓΟΥΣΤΟΥ,σε αλλους αρεσουν τα..ΧΟΝΤΡΑ,σε αλλους τα ΛΕΠΤΑ...και σε αλλους τα ΜΕΣΑΙΑ... σε αλλους τα...... καλολαδωμενα και  σε αλλους τα ξερα .....(μπρατσα βεβαια... ;D)  ενω θεμα γουστου ειναι αν σου αρεσουν τα ΠΑΧΙΑ & KONTA  ή τα ΑΔΥΝΑΤA & MΑΚΡΙΑ (ταστα βεβαια... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου