Προς το περιεχόμενο

Fender USA-Fender Japan


Wickman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα Hotspur

 

Έθεσες πολλά ζητήματα και αυτό των ξύλων. Πράγματι υπάρχει μια διαλογή και κατάταξη τους σε κατηγορίες. Όμως ας μην το θεοποιούμε- τουλάχιστον στα όργανα της γραμμής παραγωγής, καθώς εκεί μπαίνει ότι... κάτσει  ;D

 

Τα «τίμια ξύλα» (τα premium aaaaa κλπ) θα τα συναντήσεις στα του custom shop και όχι σε ένα «πτωχό πλην τίμιο»  ;D american standart Jazz bass  ;D

 

 

Αλλά ακόμα και στην περίπτωση του custom shop τα πράγματα δεν είναι τόσο «άψογα» όσο θέλουμε να πιστεύουμε. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που όταν ιδιοκτήτες τους τα πήγαν για βάψιμο τράβηξαν τις... κοτσίδες τους  ;D όταν είδαν τι υπήρχε όταν έφυγε από επάνω το χρώμα. Πέντε και έξι κομμάτια ξύλο (που μπορεί να ήταν aaaaa αλλά το σώμα ήταν... συναρμολογούμενο  ;D)

 

Σαφέστατα υπάρχουν καλώδια και καλώδια, ποτενσιόμετρα και ποτενσιόμετρα, μαγνήτες και μαγνήτες.

 

Πάντως θα το ξαναπώ: Έχοντας στην κατοχή μου δύο αμερικάνικα και δύο γιαπωνέζικα Fender δεν μπορώ να πω ότι τα δεύτερα υστερούν σε κάτι από τα πρώτα στην ποιότητα κατασκευής. Και αν έχω να πω κάτι είναι «κατά» των αμερικάνικων.

 

Το P του ΄79 έχει πλάκα στα ρουταρίσματα του- ο μπάρμπα Τζιμ δεν πρέπει να είχε κέφια εκείνο το πρωί  ;D

 

Στο Roscoe Beck ο τριθέσιος έχει αρχίσει να μου κάνει νερά (του '96)  :D. Αντίθετα το«Γιδολί» που είναι της ίδιας εποχής δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

 

Οπότε- λίγο πολύ- όλα είναι σχετικά.          

 

  Τον παράγοντα τύχη, φυσικά και δεν το λογαριάζουμε στη συγκεκριμένη συζήτηση, διότι έχουμε πει άπειρες φορές, πως αν δεν έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις πρώτα απο κοντά, αυτό που θα πάρεις, ενδέχεται να την πατήσεις. Δεν πα να δώσεις για όργανο 2 και 3.000 ευρώ, δεν πα να πάρεις μοντέλο μιας παρτίδας των 500 οργάνων, εκ των οποίων απ τα 500 εχουν βγει ελατωματικά ΜΟΝΟ ΤΑ 5...   αν είσαι γκαντέμης θα σου ρθει το ενα απο τα 5. Οπότε, προσπαθείς να επιλέξεις τι θα πάρεις ή να συμβουλέψεις ενα γνωστό σου, με βάση μια κοινή λογική και βάση των περισσοτέρων πιθανοτήτων.   Παρεπιπτόντως, monsieur Terry έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee, ενω εξιστορούσαν τα καλύτερα, οσων αφορα την ποιότητα κατασκευης και φυσικά το λαιμό, χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !  Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά είπα να το αναφέρω έτσι πληροφοριακά...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 51
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις το grading στα κσύλα (Β, Α, ΑΑ, ΑΑΑ κτλ.) αναφέρεται στην εμφάνισή τους (και στην παρουσία ή έλλειψη ελλατωμάτων όπως οι ρόζοι, οι τρύπες, οι ανεπιθύμητοι χρωματισμοί) και όχι στις πιθανές ηχητικές τους ιδιότητες.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα παρω Jazz bass, ποιος ο λογος να προτιμησω το Αμερικανικο και οχι το Γιαπωνεζικο?

Η διαφορα στην τιμη δικαιολογει και την διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης?

Έχουν περάσει διάφορα μπάσα απο τα χέρια μου (μεταξύ τους και ενα Fender Japan), από μέτρια  έως πααρα πολύ καλά. Αυτή τη στιγμή έχω δυο χειροποίητα, ένα ακριβό Warwick, το 6χορδο του patitucci και το Fender Vintage 75 που θέλεις να πάρεις. Όλα τα υπόλοιπα ειναι πιο ακριβά απο αυτό (το Warwick μόνο έχει την ίδια τιμή), και το Fenderaki απλώς τα σβήνει από το χάρτη. Τι ήχος!! Θα το καταλάβεις κυρίως από το πως κάθεται μέσα στη μπάντα, αλλά ταυτόχρονα έχει τον ήχο του Miller και του Jaco σε ένα. Άσε η ποιότητα κατασκευής (κενο στο neckpocket υπάρχει, για να ειμαι και δίκαιος).

Ένα άλλο θέμα είναι η μεταπωλητική αξία του αμερικάνικου, η οποία (κυριως αν το μπασο αξίζει) μένει παντα αρκετά ψηλα.

Αλλά αν δεν πιστεύεις εμένα, μπορείς να βρεις μια πολύ εμπεριστατωμένη κριτική από ένα μάστορα του είδους εδώ: http://bassemporium.com/blog/?p=120

Για μένα είναι απο τα καλύτερα ψώνια που μπορείς να κάνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

  Παρεπιπτόντως, monsieur Terry έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee, ενω εξιστορούσαν τα καλύτερα, οσων αφορα την ποιότητα κατασκευης και φυσικά το λαιμό, χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !  Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά είπα να το αναφέρω έτσι πληροφοριακά...

 

Κύριε Hotspur καλώς πράξατε και το αναφέρατε, αλλά παρακαλώ μπορείτε να τους ρωτήσετε αν ο... νονός τους είναι ένας ψηλός κύριος από τα Χανιά με έντονο τικ στον ώμο;  ;D ;D ;D

 

Στο δικό μου «Γιδολί» μόνο ψόφιους δεν μπορείς να τους πεις- μάλλον το αντίθετο, καθώς το «δάγκωμα» τους είναι εντυπωσιακό.

 

Οπότε μήπως θα έπρεπε να τσεκάρουν το ύψος των μαγνητών;  

 

ΥΓ: Και επειδή πρέπει να αποδίδουμε τα τους Καίσαρος τω Καίσαρι- καθώς ο juan de vian έθιξε το θέμα neckpocket- στο αμερικάνικο 70ς που έχω το pocket θυμίζει λίγο το Grand Canyon  ;D ;D ;D ;D. Βέβαια τότε η αγαπημένη μας εταιρία δεν βίωνε την καλύτερη περίοδο της αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής  ;D 

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- καθώς ο juan de vian έθιξε το θέμα neckpocket-

Να προσθέσω βέβαια πάνω σε αυτό, ότι σε τίποτα δεν επηρεάζει αρνητικά τίποτα πάνω στα όργανα. Εντάξει, χτυπάει λίγο άσχημα στο μάτι για κάποιον που ξέρει, αλλά ούτε στον ήχο χάνει το όργανο, ούτε στο playability επηρεάζει ούτε σε τίποτα. Άσε που στα καλύτερα vintage κομμάτια της fender των 70s υπήρχε πάντα (σκέφτομαι μηπως το έκανας επίτηδες και στο reissue ώστε να μοιαζει με τα παλια, καθώς τα υπόλοιπα πάνω στο όργανο ειναι τόσο άψογα που μου φανηκε παραξενο να τους "ξέφυγε" κάτι τετοιο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεπιπτόντως, monsieur Terry έχω υπάρξει μάρτυρας 2 περιστατικών, όπου 2 μπασίστες που έχουν στην κατοχή τους το jazz bass του geddy lee, ενω εξιστορούσαν τα καλύτερα, οσων αφορα την ποιότητα κατασκευης και φυσικά το λαιμό, χαρακτήρισαν ΚΑΙ ΟΙ 2 τους μαγνήτες του  ...μμμ...  πως να το θέσω διακριτικά...  τους χαρακτήρισαν ΨΟΦΙΟΥΣ !  Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά είπα να το αναφέρω έτσι πληροφοριακά

 

τοτε μη παρεις ουτε το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

 

Ειδες τελικα που οι περισσοτεροι ακουνε με τα...ματια? ;D

 

btw οι συγκεκριμενοι μαγνητες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟΙ μαγνητες jazz bass.

 

<<  Έδωσα 900 ευρω, για να πάρω το τάδε Γιαπωνέζικο μοντέλο και μετά απο λίγο καιρό, αφού άλλαξα τα κλειδιά, τη γέφυρα, τα ποτενσιόμετρα και τους μαγνήτες...  αφού άλλαξα ΌΛΑ αυτά, ΝΑΙ παίζει απίστευτα >>.

 

θα πρεπει να καταλαβεις οτι υπαρχουν διαφορετικες ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ιαπωνικων Fender ,στις υψηλες κατηγοριες (σαν το GL bass και τα περισσοτερα RI που ετσι κι αλλοιως φορανε αμερικανικους μαγνητες ) δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα μια και το hardware τους ειναι κορυφαιο.

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ παντως δεν εχω δει ΠΟΤΕ μου κακοφτιαγμενη Fender Japan ενω εχω δει..ουκ ολιγες αμερικανικες Fender..

 

διαβασε και αυτο it will educate you ... ;)

 

http://freespace.virgin.net/john.blackman4/history.htm

 

 

Both the US factory at Fullerton and Fender Japan set about producing vintage reissues- in fact the Japanese were the first to succeed and the superb quality of their instruments resulted in the famous quote by Dan Smith, Director of Marketing, Electric Guitars at the time :"Everybody came up to inspect them and the guys almost cried, because the Japanese  product was so good - it was what we had been having a hell of a time trying to do."

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

τοτε μη παρεις ουτε το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

 

Ειδες τελικα που οι περισσοτεροι ακουνε με τα...ματια? ;D

 

btw οι συγκεκριμενοι μαγνητες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟΙ μαγνητες jazz bass.

 

θα πρεπει να καταλαβεις οτι υπαρχουν διαφορετικες ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ιαπωνικων Fender ,στις υψηλες κατηγοριες (σαν το GL bass και τα περισσοτερα RI που ετσι κι αλλοιως φορανε αμερικανικους μαγνητες ) δεν χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα μια και το hardware τους ειναι κορυφαιο.

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ παντως δεν εχω δει ΠΟΤΕ μου κακοφτιαγμενη Fender Japan ενω εχω δει..ουκ ολιγες αμερικανικες Fender..

 

διαβασε και αυτο it will educate you ... ;)

 

http://freespace.virgin.net/john.blackman4/history.htm

 

 

 

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Πες τα βρε Νίκο (ουπς συγνώμη, κύριε Νίκο  ;D) γιατί ορισμένοι μπορεί να μας παρεξηγήσουν ότι έχουμε μετοχές στην Fender Japan  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αμερικανικο γιατι φοραει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ΙΔΙΟΥΣ μαγνητες με το Geddy Lee (αμερικανικους vintage RI)..

btw οι συγκεκριμενοι μαγνητες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟΙ μαγνητες jazz bass.

 

Βεβαίως  βεβαίως   ;) μ' αρέσουν πιο πολύ απο τους  custom shop

 

 

Αν δεν παινέψεις  το σπίτι σου ..... ;D

 

Όσο για το neck pocket  μην ανησυχείτε  υπάρχει για να κρύβεις την πένα  8)

 

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα ποτέ USA.. Είχα 2 Japan και τώρα έχω ένα MEX... Η καλωδίωση στο MEX είναι ΑΠΑΙΣΙΑ! 800 ευρώ όργανο (καινούριο στο Θωμά) και δεν έχουν κάτσει να προσέξουν τα καλώδιο και τις κολλήσεις!  :-[ Κατά τα άλλα καλό οργανάκι δεν μπορώ να πω...

Από τα 2 japan που είχα (και τα 2 δεκαετίας 80 ένα αρχές και ένα τέλος) ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος (τα πούλησα λόγω οικονομικής ανάγκης)... Γενικά οι Ιάπωνες ξέρουν να φτιάχνουν όργανα (όχι μόνο Fender) ... Όπως πλέον έχουν μάθει και οι Κινέζοι και οι Κορεάτες και οι Ινδονήσιοι και οι Βιετναμέζοι. Φαντάζομαι πως η ποιότητα των Γιαπωνέζικων οργάνων το 60 και το 70 ήταν αντίστοιχη με των κινέζικων (και λοιπών ανατολικών χωρών) το 2000-2005... Ίσως και για αυτό να βγήκε μία αρνητική προκατάληψη προς τα γιαπωνέζικα όργανα τότε και διατηρείται μέχρι τώρα!

ΥΓ: Δεν γνωρίζω για την περίοδο πριν το 2002 γιατί δεν έπαιζα μουσική, απλώς κάνω εικασίες.

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο την ολη εκταση που πηρε το θεμα, μπορω να συγκρατησω οτι τα Japan ειναι εξαιρετικης κατασκευης οργανα και τα αξιζουν τα λεφτα τους.

Επισης αν καποιον τον βαλεις να ακουσει το Ιαπωνεζικο και το Αμερικανικο απο τον ιδιο ενισχυτη αμφιβαλλω αν μπορει να ξεχωρισει ποιο ειναι το ενα και ποιο το αλλο!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου