Προς το περιεχόμενο

mastering volume


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιλάς για stereo tracks, δηλαδή μίξεις που θέλεις να τους κάνεις mastering ή για μεμονωμένα tracks δηλαδή μπάσο, κιθάρα κλπ κλπ;

Μιλάω γιά τό τελικό αποτέλεσμα mastering οπως γράφω στόν τίτλο, όχι γιά τήν διαδικασία τής μίξης, tracks γιά νά προστεθούν σέ άλπουμ cd.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Mp3 Gain" λεγεται το προγραμμα που ψαχνεις φιλε μου :)

Δοκιμασμενο και δωρεαν...

 

Ελπιζω να βοηθησα !

Κάτι τέτοιο ήθελα ένα απλό πρόγραμμα όπως φαίνεται καί εδώ

αλλά αυτό μάλον είναι μόνο γιά συμπιεσμένα mp3 αρχεία.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Χάρη, η διαδικασία που θέλεις να κάνεις λέγεται leveling. Είναι μια εργασία του (pre) mastering που έχει ως αποτέλεσμα τα τραγούδια να ακούγονται ομοιόμορφα από άποψη έντασης, μεταξύ τους.

Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να τα βάλεις σε μια σειρά, να βρεις αυτό που έχει την χαμηλότερη στάθμη σε σχέση με τα υπόλοιπα, και να χαμηλώσεις την ένταση των πιο δυνατών. Έπειτα θα βρεις την συνολική στάθμη του cd από κάποιο limiter που θα βάλεις στο master bus ή/και από την στάθμη του master.

Αν σε ενδιαφέρει να έχουν μεγάλη ένταση τα κομμάτια σου, τότε θα πρέπει να βρεις το ήδη δυνατότερο τραγούδι και να αυξήσεις την ένταση των χαμηλότερων από αυτό (έχοντας φυσικά και από ένα limiter στο καθένα αν δεν υπάρχει   ).

Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό που θα πειράξεις στο κάθε κομμάτι είναι υποκειμενικό γιαυτό και σου είπα πως είναι θέμα των αυτιών περισσότερο παρά κάποιων άλλων βοηθημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, μια ερωτηση.

 

Αν, οταν τα κανει export απ το Cubase εχουν σχεδον ιδια ενταση (με peak σχεδον σταθερο στα 0,4-0,2 dB) δεν θα ειναι τα κομματια ομοιομορφα anyway?

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια συμβουλή-διευκρίνηση προς πάσα κατεύθυνση:

Μην κάνετε leveling και μη χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε δυναμικό επεξεργαστή συμβουλευόμενοι ένα peak meter.

Πάντα να το κάνετε με το αυτί και πάντα με βάση τη συνολική αισθητική των tracks.

Αν ένα album έχει μέσα ένα track που είναι κιθάρα-φωνή και ένα track με full μπάντα τότε το αποτέλεσμα θα είναι το πρώτο track να ακούγεται πολύ δυνατά και το δεύτερο χαμηλότερα και πολύ compressed.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε όλες τις μίξεις στο cubase σε διαφορετικά κανάλια σειριακά (για να μπορείς να ακούς).Τα mastering effects στα insert του κάθε καναλιού (έτσι ώστε να μπορείς να συγκρίνεις για ομοιομορφία).Θεωρώ ότι η ένταση κάθε κομματιού τείνει να είναι συγκεκριμένη.Παρόλα αυτά η χρήση maximizer σε κάθε track βοηθάει πολύ στην σωστή ένταση του κομματιού.Δοκίμασε να δουλέψεις με το maximizer του cubase.(αν οι μίξεις είναι οκ θα υπάρχει ένα average volume που θα δουλεύει σωστά σε όλα τα κομμάτια..με τις σωστές δυναμικές)

Guybrush Threepwood...mighty pirate!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασα να διευκρινίσω ότι όλο αυτό έχει νόημα αφού η μίξη είναι οκ (δυναμικές και max peak volume). Επίσης αφού χρησιμοποιηθούν στο mastering eq,compressor κλπ..και έχεις το maximum peak volume.Για αυτόν τον λόγο ακριβώς πλέον είναι θέμα maximizer το average volume που θέλεις. (Το οποίο ναι μεν το κάνει να ακούγεται δυνατά...αλλα ουσιαστικά χάνεις τις χαμηλές δυναμικές..για αυτό θέλει ψάξιμο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα κομμάτια...και για αυτό είπα για "ιδανικό volume")

Guybrush Threepwood...mighty pirate!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, μια ερωτηση.

 

Αν, οταν τα κανει export απ το Cubase εχουν σχεδον ιδια ενταση (με peak σχεδον σταθερο στα 0,4-0,2 dB) δεν θα ειναι τα κομματια ομοιομορφα anyway?

 

Όχι και μακάρι να ήταν έτσι, θα γλιτώναμε όλοι πολλές σκοτούρες.

Μπορεί ένα κομμάτι να "ψιθυρίζει" στα -20 και ξαφνικά να έχει ένα peak στο μηδέν, ενώ ένα άλλο να χτυπάει κάθε μισό δευτερόλεπτο μηδέν και μετά να κυμαίνεται στο -12. Δεν θα είναι το ίδιο. Το πρώτο θα είναι σίγουρα πολύ χαμηλότερο σε ένταση από το δεύτερο και ας έχουν peak στο μηδέν και τα 2.

Οι τιμή RMS είναι περισσότερο ενδεικτική γιατί μας δείχνει μια μέση τιμή της ακουστικής ενέργειας της μουσικής μας (κάτι σαν ένα VUμετρο) αν και δεν μας δείχνει ΠΟΥ είναι περισσότερο συγκεντρωμένη (η ενέργεια), στα μπάσα ή στα πρίμα? Θα υπάρχει διαφορά στην αντίληψή μας γιατί το αυτί μας δεν έχει την ίδια ευαισθησία σε όλες τις συχνότητες. Αυτό κυμαίνεται και από την ένταση που ακούμε.

 

fletchermunson.jpg.

 

Άρα, το αυτί παραμένει το ισχυρότερο εργαλείο για να κάνουμε τέτοιες ρυθμίσεις, κοιτώντας παράλληλα ένα rms meter και ένα frequency analyzer για βοήθεια και παράλληλα ακούγοντας σε μια στάθμη 82-83db ώστε να έχουμε μια βέλτιστη στάθμη για να κρίνουμε διαφορές εντάσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου