Προς το περιεχόμενο

Ο Billy Joe των Green Day το χανει on stage


Nikoubis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

άλλος μπορεί να πει ότι η free jazz είναι μαλακία και μαστούρα.

Ειναι! ;D ;D

 

Νάτος!

 

Σοβαρέεεψουυυυ.... :D :D

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 136
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Σοβαρέεεψουυυυ.... :D :D

Μη κανεις ετσι, "προσπάθησε να μην παίρνεις τα πάντα 100%. Ένας λέει ότι το πανκ είναι φασαρία και μόδα, άλλος μπορεί να πει ότι η free jazz είναι μαλακία και μαστούρα. Πίστευε εσύ αυτά που πιστεύεις και από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει." :P

Εξαλλου, "η αντικειμενικότητα στις τέχνες είναι πολύ υποκειμενική." pfeif.gif

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ το ξέρω, έχεις δίκιο. Υποκειμενικότητα πάνω από όλα, περισσότερο κουβέντα περί των άκρων ήθελα να κάνω.

 

Μιας που λέω για άκρα Εγώ ονειρεύομαι μια πανκού να είναι εξωτερικά σαν την Αμελί, να έχει απίστευτο χιούμορ, να αγαπάει τον πλησίον της και το πρωί που να ξυπνάω να έχει γράψει δυο κομμάτια στην κιθάρα να μου βάλει να ακούσω να πω γνώμη.

Καλά και το πρωινό έτοιμο εννοείτε.

:o :o ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη κανεις ετσι, "προσπάθησε να μην παίρνεις τα πάντα 100%. Ένας λέει ότι το πανκ είναι φασαρία και μόδα, άλλος μπορεί να πει ότι η free jazz είναι μαλακία και μαστούρα. Πίστευε εσύ αυτά που πιστεύεις και από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει." :P

Εξαλλου, "η αντικειμενικότητα στις τέχνες είναι πολύ υποκειμενική." pfeif.gif

 

Γιατί; Το ότι μπορείς να λες ό,τι θες σημαίνει ότι λες απαραίτητα και σοβαρά πράγματα;

 

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ το ξέρω, έχεις δίκιο. Υποκειμενικότητα πάνω από όλα, περισσότερο κουβέντα περί των άκρων ήθελα να κάνω.

 

Μιας που λέω για άκρα Εγώ ονειρεύομαι μια πανκού να είναι εξωτερικά σαν την Αμελί, να έχει απίστευτο χιούμορ, να αγαπάει τον πλησίον της και το πρωί που να ξυπνάω να έχει γράψει δυο κομμάτια στην κιθάρα να μου βάλει να ακούσω να πω γνώμη.

Καλά και το πρωινό έτοιμο εννοείτε.

:o :o ;D ;D

 

 

Μα ποιός είσαι ρε δάσκαλε τέλος πάντων ο Σγαρδέλης ?Μόνο αυτός είχε γκόμενα την Αλιμπέρτη και έβρισκε την αλήθεια στους Σεχ Μπίστολς  ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντικειμενικότητα στις τέχνες είναι πολύ υποκειμενική.

 

Κάθε σοβαρή συζήτηση για την καλλιτεχνική αξία ενός εκάστου εκπροσώπου κάποιου καλλιτεχνικού ιδιώματος, αφορά στη σύγκρισή του με τους επιφανέστερους αυτού του ιδιώματος, οι οποίοι πρέπει να έχουν προσυμφωνηθεί ανάμεσα στους συζητητές, ανάλογα με τις γνώσεις τους.

 

Π.χ. το να πει κάποιος ότι ο Καρβέλας είναι μεγαλύτερος τραγουδοποιός από τον Μπάκαρα, δεν είναι θρίαμβος της υποκειμενικότητας, αλλά θρίαμβος της ηλιθιότητας, ο οποίος επιχειρεί να "περάσει" σαν άποψη.

 

Η θέση του πανκ στη ιστορία της εξέλιξης της σύγχρονης τραγουδοποιίας είναι καταχωρημένη και αδιαπραγμάτευτη, καθότι το ταξίδι στο παρελθόν δεν είναι εφικτό. Το ίδιο ισχύει για την φρη τζαζ ή οτιδήποτε άλλο. Δεδομένου ότι πρόκειται για διαφορετικά μουσικά ιδιώματα, δεν τίθεται ζήτημα απ' ευθείας σύγκρισης των εκπροσώπων τους - άλλωστε το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο που συνέβαλλε στην ανάπτυξη και την καθιέρωσή τους απέχει.

 

Το σχόλιο ότι το πανκ είναι μουσική που παίζουν άσχετοι που ξέρουν τρία ακόρντα, είναι (κατ' αρχήν) ψευδές, διότι συχνά δεν ξέρουν ούτε ένα ακκόρντο :) :) :)

 

Το αν μπορεί να γίνει ένα τραγούδι με τρία ακκόρντα, το οποίο να διεκδικεί θέση στην ιστορία της μουσικής, το ξέρει οποιοσδήποτε έχει πιάσει κιθάρα στα χέρια του από τη δεκαετία του 50 και εντεύθεν, οπότε κάθε συζήτηση επ' αυτού περιττεύει θαρρώ.

 

Θα ήταν ωραίο - εδώ μέσα τουλάχιστον - να μάθαινε ο ένας στο άλλο πως να απολαμβάνει μουσικά ιδιώματα με τα οποία δεν του δόθηκε η ευκαιρία να σχετιστεί, από το 4:33 μέχρι το Highway To Hell. Αυτό θα ήταν σπουδαίο, και όχι να επικρίνουμε γενικως και αορίστως ολόκληρα μουσικά ιδιώματα, επιδεικνύοντας την ασχετίλα μας.

 

Κάτι ακόμη: έχω βρει εδώ και πολλά χρόνια, ότι πριν διατυπώσω γνώμη για κάτι, καλό θα είναι να βλέπω τι γνώμη έχουν γι' αυτό το "κάτι" όσοι το έζησαν από κοντά, ή έστω όσους εκτιμώ από αυτούς. Τόσο το πανκ, όσο και η φρη τζαζ, έχουν εμπνεύσει τόσους πολλούς καλλιτέχνες, από μουσικούς έως σκηνοθέτες που αξίζει να ελέγχει κανείς την εγκυρότητα και τη διάρκεια της όποιας πρώτης εντύπωσής του, μέσα από το δικό τους πρίσμα επίσης.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Trolley τα πες ολα.  ;D

Samy Paragaaaaaaa και εσύ εδώ τέκνο βρούτε? Ο Γαρδέλης ήταν και τζαζ και πανκ και ένωνε τέτοια topic σε μια ουράνια αρμονία.

8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήταν ωραίο - εδώ μέσα τουλάχιστον - να μάθαινε ο ένας στο άλλο πως να απολαμβάνει μουσικά ιδιώματα με τα οποία δεν του δόθηκε η ευκαιρία να σχετιστεί, από το 4:33 μέχρι το Highway To Hell.

Πσσσσσσσσσ....... 4:33 .......... τι μου θύμισες ρε φίλε.............ωραία χρόνια, ανέμελα.

 

Τιμή και δόξα στον σύντροφο Trolley που επιχειρηματολογεί τα αυτονόητα.

(και πιθανόν να μιλάω σοβαρά :o καθότι είναι το πιο δύσκολο για να επιχειρηματολογήσεις)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου