AuditoryDriving Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Ντάξει, μιλάμε για άλλα επίπεδα :) Δεν έχω κλασική μουσική παιδεία για μουσική τέτοιου επιπέδου αλλά θα πω τη γνώμη μου που ίσως να εμπεριέχει κάποια αφέλεια. Αυτό που μάρεσε ήταν πως μου έδινε τη αίσθηση ότι οι μελωδίες μπλέκονται η μία με την άλλη (κυριώς ήταν το πρώτο μισό) σε μία "σκαλωτή" διαδοχή, σαν να προχωράς από επίπεδο σε επίπεδο με την μελωδίου του προηγούμενου να συνηχεί αρμονικά με αυτη του επόμενου, δεν ξέρω πως να το γράψω :) Επίσης η μελωδία από 3.40 κάπου και μετά και έπειτα ο τρόπος που ξαναμπαίνεις, ρισπέκτ! Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gskar Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Ντάξει, μιλάμε για άλλα επίπεδα :) Δεν έχω κλασική μουσική παιδεία για μουσική τέτοιου επιπέδου αλλά θα πω τη γνώμη μου που ίσως να εμπεριέχει κάποια αφέλεια. Αυτό που μάρεσε ήταν πως μου έδινε τη αίσθηση ότι οι μελωδίες μπλέκονται η μία με την άλλη (κυριώς ήταν το πρώτο μισό) σε μία "σκαλωτή" διαδοχή, σαν να προχωράς από επίπεδο σε επίπεδο με την μελωδίου του προηγούμενου να συνηχεί αρμονικά με αυτη του επόμενου, δεν ξέρω πως να το γράψω :) Επίσης η μελωδία από 3.40 κάπου και μετά και έπειτα ο τρόπος που ξαναμπαίνεις, ρισπέκτ! Σε ευχαριστώ πολύ αν και υπερβάλλεις λίγο ;D. το κομμάτι αυτό ξεκίνησε πριν από 3 περίπου χρόνια (η αρχική μελωδία) και ολοκληρώθηκε τώρα οπότε είχα χρόνο να το χτίσω ( καλά δεν ασχολήθηκα και παρα πολύ καιρό). Χαίρομαι που σου δίνει την αίσθηση αυτή της συνέχειας και της διαδοχής των μελωδιών :) http://www.youtube.com/user/gskarogiannis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Μεσα απο τη σκοπιά μου δεν υπερβάλλω, αλλά στην τελική ακόμη και αν το βλέπεις έτσι, η υπερβολή είναι το μέτρο της πραγματικότητας που έλεγε και ένα φιλαράκι ;) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Είναι πραγματικά πανέμορφο Γιώργο. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ! Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι επ' ευκαιρίας. Έχεις γράψει ότι δεν προτιμάς τις dreadnought. Θα εκτιμούσα πολύ αν μπορείς να γράψεις τις αιτίες, καθώς και τις δικές σου προτιμήσεις σχετικά με τύπους ακουστικών, και γιατί τις προτιμάς . Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nasokosm Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Μπράβο και απο μένα, και το όργανο αυτό επίσης εκπληκτικό, σίγουρα σε εμπνέει και με το πραπάνω :D Εξη χορδές και ειναι πολλές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2013 τσ τσ τσ τσ τσ.. :-X GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gskar Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 Είναι πραγματικά πανέμορφο Γιώργο. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ! Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι επ' ευκαιρίας. Έχεις γράψει ότι δεν προτιμάς τις dreadnought. Θα εκτιμούσα πολύ αν μπορείς να γράψεις τις αιτίες, καθώς και τις δικές σου προτιμήσεις σχετικά με τύπους ακουστικών, και γιατί τις προτιμάς . Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα. Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε. Λοιπόν δεν προτιμώ καθόλου τις dreadnought δύο λόγους Ο πρώτος είναι ότι το σχήμα της μου είναι πολύ άβολο στο παίξιμο, δεν μου κάθεται καθόλου καλά και με κουράζει. Ο δεύτερος και κυριώτερος είναι ο ήχος της. Οι περισσότερες dreadnought είναι κουρδισμένες με μπάσα-πρίμα και πιο υποτονικά μεσαία και φτιαγμένες κυρίως για συνοδεία (με πένα) περισσότερο, όπου δεν χρειάζονται πολλά μεσαία αλλά μπασα-πρίμα για να δίνουν τον ρυθμό και να μην μπλέκονται με τη φωνή. Όσες έχω παίξει δεν ταιριαζαν καθόλου στο παίξιμο με δάχτυλα, εκτός από μία που είχε ελαφρώς διαφορετικό ήχο και αίσθηση. Στο fingerstyle χρειάζεται πιο ισορροπημένος ήχος με δυνατά μεσαία ώστε να βγαίνουν καλά οι δακτυλισμοί. Αυτό μπορεί να βγει με μια μικρότερη κιθάρα το πολύ μέχρι μινι τζαμπο σαν την δικιά μου. Παίζουν ρόλο βέβαια και τα ξύλα. Η δικιά μου πχ έχει κέδρο που έχει δυνατά μεσαία, αντί για έλατο. Φαντάζομαι μια gibson j200 με maple θα είναι τραγική στο fingerstyle. Για μένα το καλυτερο μέγεθος- σχήμα για ακουστική είναι η OM (orchestral model) Που έβγαλε η martin και κάνει τα πάντα! http://www.youtube.com/user/gskarogiannis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gskar Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 Μπράβο και απο μένα, και το όργανο αυτό επίσης εκπληκτικό, σίγουρα σε εμπνέει και με το πραπάνω :D Σε ευχαριστώ πολύ!!! τσ τσ τσ τσ τσ.. :-X ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D http://www.youtube.com/user/gskarogiannis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 Ευχαριστώ πολύ για την πολύ αναλυτική σου απάντηση. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2013 Ένιωσα την αλμύρα και το ιώδιο της θάλασσας... :) ευγε! wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση