Προς το περιεχόμενο

Service Bon Studio και σειρά Τriton Classic- Le


cos_dr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτα τα "μεμονομενα περιστατικα" τυχαινει να ειναι το...90% των περιστατικων. Πραγματικα οταν γραφεται κατι για το Bon Studio 9 στις 10 φορες ειναι παραπονα για το service του.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επετρεψε μου να διαφωνησω για δυο λογους,

Πρωτον δεν εχουμε στατιστικα στοιχεια, αν ανοιξουμε ενα poll τοτε θα παρουμε μια ιδεα

Και δευτερον αν πχ εδω στο νοιζ διαβασες 100 τοπικ που βριζουν το bon, αυτοι οι 100 θα ειναι ολοι και ολοι οι πελατες του σερβις? Αμφιβαλω... Απλα αυτοι που εχουν εξυπηρετηθει δεν ανοιγουν τοπικ "ποσο τελεια εξυπηρετηθηκα", φανταζομαι καταλαβαινεις πως το εννοω...

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου , ως και συνδικαλιστης για ενα διαστημα και σφοδρος υπερμαχος των εργασιακων δικαιωματων , αναγνωρισμενος για την μαχητικη μου προσφορα, δεν κατηγορησα την κοπελα ως κοπελα, δεν ειχα την προθεση και σε ευχαριστω που μου εδωσες την ευκαιρια να το ξεκαθαρισω, αν η κοπελα φορτωθηκε την θεση της αποκλειστικης επισημης αντιπροσωπειας του σερβις και δεν ξερει, την ευθυνη γι αυτο την εχει ο εργοδοτης , ο διευθυντης προσωπικου, ο προισταμενος του τμηματος κλπ.. θελω να πεθανει ο εργοδοτης λοιπον, ειμαι και θα ειμαι κοντα στον απλο εργαζομενο και θα αγωνιζομαι για τα δικαιωματα του, την καλη αμοιβη , την εξασφαλιση και την προοπτικη του. πινω φρεντο καπουτσινο τωρα με τη γυναικα μου,

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εδω στο νοιζ διαβασες 100 τοπικ που βριζουν το bon...

Ναι. Ολο για το Bon διαβαζω, ειναι τυχαιο? Οι αλλες εταιρειες τι κανουν? Μαλλον καλυτερα τη δουλεια τους...

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι. Ολο για το Bon διαβαζω, ειναι τυχαιο? Οι αλλες εταιρειες τι κανουν? Μαλλον καλυτερα τη δουλεια τους...

 

Συμφωνω. Δυστυχως αν ψαξεις στο forum για αναφορες στο Bon Studio, οι πλειστες αφορουν το τμημα σερβις και ειναι σχεδον ολες αρνητικες. Τοσα χρονια που διαβαζω το noiz εγω δει απειρα thread με παραπονα για τη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια. Σε βαθμο που δεν γνωριζω καποια αλλη αντιπροσωπεια ή καταστημα που να εχει τοσες αρνητικες αναφορες. Πραγματικα δυσκολευομαι να σκεφτω καποια.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως και δεν φταιει η κοπελα, απλα shit happens ετυχε να ειναι αυτη εκει..

 

Waterfall, αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι, εστω οτι στο νοιζ υπαρχουν 100 ακομα και 200 τοπικ αν το θες που βριζουν το bon studio. Οκ? οι πελατες του σερβις δεν μπορει να ειναι μονο αυτοι οι 100 ή 200, ειναι σιγουρα πολλοι παραπανω (ειδικα αν το παμε σε βαθος 5ετιας), απλα καθε πονεμενος θα βγει και θα κραξει. Πραγμα που ειναι θεμιτο για να ξερουμε και εμεις οι αλλοι τι παιζει. Αλλα δεν μπορεις να το γενικευεις οτι ειναι χαλια το σερβις, εκει θελω να καταληξω. Επισης παιζει σημαντικο ρολο και η ζημια, ας μην το παραβλεπουμε αυτο!

 

Παρε παραδειγμα εμενα:

βριζω το σερβις του Νακα στην Παλληνη με τα χειροτερα λογια αλλα απτο bon ειμαι 99,5% ευχαριστημενος!

 

Τελοσπαντων νομιζω οτι δεν εχει πολυ νοημα να συνεχιζουμε αυτη την αντιπαραθεση, αν ξαναπαω στο bon και δεν μεινω ευχαριστημενος θα σας ενημερωσω!  :P

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβα τι θες να πεις Μιλτο. Μπορεις να μας εξηγησεις γιατι δεν υπαρχουν αναλογες αναφορες σε τετοιο ποσοστο για τη Yamaha ή τη Roland ή αλλη αντιπροσωπεια?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να πάρω μια 12ΑΧ7 για τον Marshall AVT που έχω. Σκέφτηκα λοιπόν να ρωτήσω στην επίσημη αντιπροσωπία για το κόστος.

 

Βρισκόμουν σε ένα κατάστημα στη Σπάρτη και τηλεφωνεί ο άνθρωπος στο Bon Studio. Τους ρωτά πόσο κοστίζει μια 12ΑΧ7. Και του λένε πως δεν μπορούν να του απαντήσουν από το τηλέφωνο αλλά ότι θα πρέπει να τους στείλει φαξ για να του απαντήσουν!!!  :o

 

Για να μην τα πολυλογώ, έστειλε φαξ ο άνθρωπος και του απάντησαν κι αυτοί με φαξ ότι η λάμπα κοστίζει 30 ευρώ... :o ::)

Περιττό να πω ότι δεν την αγόρασα από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσύ ντε προσπαθείς να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για το κόστος και τη διαθεσιμότητα ενός τόσο στοιχειώδους και εύκολα διαθέσιμου εξαρτήματος όσο πχ. μια βίδα? Είναι σαν να τους προκαλείς να κάνουν... Guinness book fail record. ;D

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσύ ντε προσπαθείς να συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία για το κόστος και τη διαθεσιμότητα ενός τόσο στοιχειώδους και εύκολα διαθέσιμου εξαρτήματος όσο πχ. μια βίδα? Είναι σαν να τους προκαλείς να κάνουν... Guinness book fail record. ;D

;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου