Προς το περιεχόμενο

Ο yngwie malmsteen είναι σρέντερ;


Insectius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη. Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει. Άποψη όμως μπορεί να έχει μόνον υπό προϋποθέσεις. Και οι περισσότεροι, ειδικά νεοέλληνες με αυτήν την απαίσια νοοτροπία, θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην άποψη δικαιωματικά. Όχι. Το δικαίωμα στην άποψη το κερδίζεις. Με δουλειά, αίμα, ιδρώτα και χρόνια. Όχι με το έτσι θέλω. Άλλο το «θέλω να έχω άποψη», άλλο το «έχω άποψη».

 

Όταν είστε μουσικοί που βρίσκονται σε ένα άλφα επίπεδο, τότε να κρίνετε τους μεγάλους μουσικούς. Όχι επειδή παίζουν πολλές νότες για τα αυτιά σας. Ακριβώς τα ίδια έλεγαν στο Μότσαρτ. Ποιός πέρασε στην ιστορία; Αυτοί, ή ο Μότσαρτ με τις πολλές του νότες; Και ως τι πέρασε ο Μότσαρτ; Ως ο συνθέτης που έγραφε πολλές νότες;

 

Και όχι, δε συγκρίνω Μότσαρτ με Malmsteen. Απλώς νοοτροπίες κριτικής συγκρίνω. Για να εξηγούμεθα.

 

Η προσγείωση μερικές φορές κάνει καλό.

Αυτή η πρόταση είναι ψευδής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 115
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Oσο κι αν μη  μ  αρεσουν καποια πραγματα στο  ολο στυλ,

ο Malmsteen ειναι ενας αξεπεραστος κιθαριστας  κι ας παιζουν 181729

κιθαριστες σαν κι  αυτον.Δεν ειναι Malmsteen.Για  πολλους λογους...

Πιθανολογω οτι ειναι ο  κιθαριστας με την εντονοτερη επιδραστικοτητα.

Ναφ σεντ.

 

Ευχαριστον διαλειμμα... ;D

 

https://www.youtube.com/watch?v=bSGlin1DG-E

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη.

 

Συμφωνώ αγαπητέ Sami με το σκεπτικό σου, ποιό είναι όμως αυτό το επίπεδο και πως είναι δυνατόν να μετρηθεί μέσα σε ένα forum;  :-\

 

Ναι, έχω κι εγώ κάπου κουραστεί να διαβάζω απόλυτες απόψεις απο μέλη που ακούγοντας τα μετά να παίζουν κάνω double facepalm, αλλά είναι αδύνατον να τραβήξει κάποιος μία γραμμή και να πει..."οι από εδώ της γραμμής είναι qualified, οι από εκεί όχι!"

 

Έπειτα, είναι και το ποιός θα ορίσει το επίπεδο πάνω απο το οποίο η άποψη θα έχει σημασία.

'Ενας πχ της δικής σου μουσικής παιδείας και αξίας μπορεί κάλλιστα να κατατάξει εμένα ως unqualified, απο την άλλη ο μέσος χρήστης του noiz θα με αποδεχθεί μάλλον ως qualified και πάει λέγοντας...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Συμφωνώ αγαπητέ Sami με το σκεπτικό σου, ποιό είναι όμως αυτό το επίπεδο και πως είναι δυνατόν να μετρηθεί μέσα σε ένα forum;  :-\

 

Ναι, έχω κι εγώ κάπου κουραστεί να διαβάζω απόλυτες απόψεις απο μέλη που ακούγοντας τα μετά να παίζουν κάνω double facepalm, αλλά είναι αδύνατον να τραβήξει κάποιος μία γραμμή και να πει..."οι από εδώ της γραμμής είναι qualified, οι από εκεί όχι!"

 

Έπειτα, είναι και το ποιός θα ορίσει το επίπεδο πάνω απο το οποίο η άποψη θα έχει σημασία.

'Ενας πχ της δικής σου μουσικής παιδείας και αξίας μπορεί κάλλιστα να κατατάξει εμένα ως unqualified, απο την άλλη ο μέσος χρήστης του noiz θα με αποδεχθεί μάλλον ως qualified και πάει λέγοντας...

 

 

 

Δεν θα έμπαινα ποτέ στη διαδικασία να γίνω ΕΓΩ ο κριτής του ποιός δικαιούται και ποιός όχι, ούτε μου πέφτει λόγος ούτε αναλαμβάνω εγώ τέτοιο ρόλο. Αυτό που ακράδαντα πιστεύω όμως είναι ότι ο κάθε ένας από μας θα πρέπει να είναι ο σωστός και αυστηρός κριτής του ιδίου του εαυτού του - άλλωστε, δεν θα κάνει τίποτε σοβαρό στη μουσική αν δεν αναπτύξει αυτό το προσόν. Να είναι ώριμος και σωστός κριτής του εαυτού του, να έχει κατατάξει τον εαυτό του στο σωστό σημείο, χωρίς έπαρση και χωρίς υπερβολή, και τότε θα ξέρει ο ίδιος αν μπορεί να κρίνει ή όχι.

 

Η κρίση δεν είναι «μου αρέσει/δε μου αρέσει» ή «παίζει πολλές νότες» ή «η αισθητική του δε μου πάει». Αυτό είναι απλώς θέμα γούστου. Κρίση, άποψη, εμπεριέχει σαφή γνώση του αντικειμένου, και μάλιστα όσο πιο πολύ από μέσα είναι τόσο το καλύτερο. Αλλιώς, το τίμιο και σωστό είναι να λέμε ότι δεν μπορούμε να τον κρίνουμε, αλλά δε μας αρέσει, και αυτό είναι και τίμιο και σωστό. Αυτό βέβαια όσον αφορά τη μουσική και μόνο. Το αν είναι ψωνάρα ή Σουηδός ή υπέρβαρος ή ό,τι άλλο, δεν το αγγίζω, δε νομίζω να τον θυμούνται για αυτό σε 200 χρόνια. Διότι θα τον θυμούνται τότε. Για τι ακριβώς θα τον θυμούνται; Για το βάρος του, ή το ψώνιο του; Όχι, μάλλον για το ότι άλλαξε την ιστορία της ηλεκτρικής κιθάρας θα τον θυμούνται. Και αυτοί που είναι αρκετά προχωρημένοι τεχνικά ώστε να παίζουν τα κομμάτια και τα σόλο του, θα μπορούν να κρίνουν με ακρίβεια τι ακριβώς έδωσε και τι όχι, τι ανέπτυξε, τι προσέδωσε στη μουσική ώστε να τον θυμούνται μετά. Και είτε αρέσει είτε δεν αρέσει, την ιστορία της κιθάρας την άλλαξε συθέμελα όσο ελάχιστοι. οι γνωστοί και μή εξαιρετέοι hall of fame τύποι.

Αυτή η πρόταση είναι ψευδής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη. Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει. Άποψη όμως μπορεί να έχει μόνον υπό προϋποθέσεις. Και οι περισσότεροι, ειδικά νεοέλληνες με αυτήν την απαίσια νοοτροπία, θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην άποψη δικαιωματικά. Όχι. Το δικαίωμα στην άποψη το κερδίζεις. Με δουλειά, αίμα, ιδρώτα και χρόνια. Όχι με το έτσι θέλω. Άλλο το «θέλω να έχω άποψη», άλλο το «έχω άποψη».

 

Όταν είστε μουσικοί που βρίσκονται σε ένα άλφα επίπεδο, τότε να κρίνετε τους μεγάλους μουσικούς. Όχι επειδή παίζουν πολλές νότες για τα αυτιά σας. Ακριβώς τα ίδια έλεγαν στο Μότσαρτ. Ποιός πέρασε στην ιστορία; Αυτοί, ή ο Μότσαρτ με τις πολλές του νότες; Και ως τι πέρασε ο Μότσαρτ; Ως ο συνθέτης που έγραφε πολλές νότες;

 

Και όχι, δε συγκρίνω Μότσαρτ με Malmsteen. Απλώς νοοτροπίες κριτικής συγκρίνω. Για να εξηγούμεθα.

 

Η προσγείωση μερικές φορές κάνει καλό.

 

Ενα εξαιρετικο ποστ :)

just changed avatar :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ακράδαντα πιστεύω όμως είναι ότι ο κάθε ένας από μας θα πρέπει να είναι ο σωστός και αυστηρός κριτής του ιδίου του εαυτού του - άλλωστε, δεν θα κάνει τίποτε σοβαρό στη μουσική αν δεν αναπτύξει αυτό το προσόν. Να είναι ώριμος και σωστός κριτής του εαυτού του, να έχει κατατάξει τον εαυτό του στο σωστό σημείο, χωρίς έπαρση και χωρίς υπερβολή, και τότε θα ξέρει ο ίδιος αν μπορεί να κρίνει ή όχι.

 

Έτσι όπως το θέτεις δεν έχω παρά να συμφωνήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει.

 

 

Μα ποια παραπάνω άποψη να έχει κανείς για έναν μουσικό; Οι περισσότεροι αυτό λένε, ότι δεν τους αρέσει, ότι τον θεωρούν δηλαδή βαρετό, ανούσιο και επαναλαμβανόμενο. Όταν θεωρείς κάποιον βαρετό, ανούσιο και επαναλαμβανόμενο, τότε δεν σου αρέσει  ;D Το ότι παίζει γρήγορα δεν σημαίνει κάτι από μόνο του, και το πετάει πετάει η μέλισσα να παίξεις στα 700 bpm shred θα βγει  ;D δε σημαίνει ότι θα έχει και κάποιο νόημα.

 

Βέβαια αντί για το περνά περνά η μέλισσα, ο χοντρός ξηγιέται κλεφτουριά από κλασσικούς, σίγουρα καλύτερη επιλογή, δεν το συζητάμε, αλλά μετά τα 20 πας κατευθείαν στην πηγή, και αφήνεις τους διάφορους μαλλιάδες πίσω, να τους κλέβουν με τη σειρά τους οι Ρουβάδες ;D ;D , κομματάρα BTW το Judas αλλά πλέον γελάω γιατί μου έρχεται στο μυαλό ο φούστα μπλούζα  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει να πει κάτι για κάποιον, καλό θα είναι να βρίσκεται στο επίπεδο που του επιτρέπει να έχει άποψη. Δε νομίζω πολλοί εδώ μέσα να δικαιούνται να έχουν καν γνώμη για το Malmsteen, πέραν του «μου αρέσει/ δε μου αρέσει» που είναι σαφές δικαίωμα του καθενός. Γούστο έχει δικαίωμα ο καθένας να έχει. Άποψη όμως μπορεί να έχει μόνον υπό προϋποθέσεις. Και οι περισσότεροι, ειδικά νεοέλληνες με αυτήν την απαίσια νοοτροπία, θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην άποψη δικαιωματικά. Όχι. Το δικαίωμα στην άποψη το κερδίζεις. Με δουλειά, αίμα, ιδρώτα και χρόνια. Όχι με το έτσι θέλω. Άλλο το «θέλω να έχω άποψη», άλλο το «έχω άποψη».

Δηλαδή πόσοι δικαιούνται να έχουν άποψη για βιρτουόζους; Μόνο οι επιγής βιρτουόζοι; Μήπως παραγίνεται κλειστή κλίκα η άποψη;

 

Υπάρχει μια επιστήμη που λέγεται μουσικολογία, υπάρχει ένας κλάδος της μουσικής θεωρίας που λέγεται μορφολογία, υπάρχει η αισθητική, υπάρχει επίσης και μουσικοκριτική από ανθρώπους βαθείς γνώστες της μουσικής. Όλοι αυτοί οι τομείς παρέχουν εφόδια για να σχηματίσει κανείς άποψη και κρίση για οποιονδήποτε, όσο σπουδαίος και αν είναι.

 

Οι απόψεις και οι κρίσεις δεν είναι δόγματα, δεν είναι κανόνες θετικής επιστήμης, αλλά μπορούν να έχουν μικρότερο ή μεγαλύτερο κύρος.

 

Κάποιοι μουσικοκριτικοί διατυπώνουν απόψεις για σολίστες κλασικής μουσικής, μεγάλες ορχήστρες, τραγουδιστές του λυρικού ρεπερτορίου και δεν είναι καν οι ίδιοι μουσικοί. Είναι απλώς εξαιρετικά ευαίσθητοι και μορφωμένοι ακροατές. Τις απόψεις τους τις λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι ίδιοι οι διάσημοι μουσικοί / αντικείμενα της κριτικής.

 

Δηλαδή όλοι αυτοί δεν μπορούν να έχουν άποψη μέχρι να παίξουν καθαρά το sweep picking στο 208 του μετρονόμου;

 

Έχουν υπάρξει άνθρωποι απελέκητοι που έκαναν πολύ εύστοχα σχόλια (από ένστικτο ίσως) για υψηλές μορφές τέχνης. Μπορεί οι ίδιοι άνθρωποι να πετάξουν κοτρόνες την επόμενη φορά. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το καίριο κάποιας παλιότερης παρατήρησης.

 

Γελοίος μπορεί να γίνει κάποιος που παίζει χειρότερα από τον Μάλμστιν μόνο αν ισχυριστεί ότι παίζει καλύτερα. Κατά τα άλλα μπορεί να τον κρίνει και ενίοτε ίσως το κάνει και εύστοχα.

 

Μπερδεύεις την ελληνική ξερολία με το δικαίωμα κριτικής πάνω σε έναν τομέα που είναι απριόρι υποκειμενικός ούτως ή άλλως. Ο καλός παίχτης που ίδρωσε και έφασε τον Μάλμστιν (άραγε πώς μετριέται αυτό, από τις πωλήσεις δίσκων, τις νότες ανά sec ή τις στάλες ιδρώτα; ) δεν φέρνει στα ιδρωμένα χέρια του κανένα εχέγγυο ότι θα είναι πιο αντικειμενικός από τους άλλους.

 

Εν κατακλείδι, κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα για την κριτική από τον κρίνοντα. Μόνο από το περιεχόμενό της μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι μόνο ένα επίθετο μπορεί να χαρακτηρίσει τον J. Malmsteen ...

τα έχει όλα ... και τα "κακα" και τα "καλα".

Μπορεί να είναι "μπουρμπουληθρας" όπως λένε οι "μεταλοπατέρες" μαθητές του wahammet , αλλά είναι ένας πολύ τεράστιος κιθαρίστας.

Στην τελική ...

ότι και να πούμε εμείς εδώ, η ιστορία τον δικαίωσε.

 

 

RESPECT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου