JohnyX Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Αν δεν κάνω λάθος, βοηθάνε και οι 8άρες που φοράει στις κιθάρες του. σοβαρά με 8άρες παίζει ?!?!? :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JohnyX Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Κατά την άποψη μου η ταχύτητα έρχεται σαφώς με την μελέτη,αλλά δεν είναι το κέραιο ζήτημα και μόνο.Αυτό που πρέπει να καταφέρεις είναι να παίζεις "Καθαρά".Να ακούγονται δηλαδή οι νότες ωραία και με ευκρίνεια ... ή αλλιώς να παίζεις "σωστά".Γιατί το να έχεις απλώς μία Α ταχύτητα στην πένα δεν λέει κάτι !! ;) Εκτός αυτού... ταχύτητα θα αποκτήσεις μέσω καθαρά εξάσκησης εξάσκησης εξάσκησης. Εξάσκηση και για το χέρι που κρατάς την πένα, αλλά και για το άλλο σου χέρι που κρατάς το μπράτσο. Ίσως βρεις σχετικό υλικό στο ultimate-guitar.com ... και σίγουρα σε youtube που παίζει να σε βοηθήσει και περισσότερο ! Σίγουρα patterns ,ασκήσεις , με κλίμακες θα σε βοηθήσουν ! Και στην ταχύτητα αλλά και στο σωστό παίξιμο σου !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Κατα ιδιαιτερη συμπτωση, τις τελευταιες μερες με βασανιζε οχι μονο η εξασκηση, αλλα και ΠΟΣΕΣ ωρες πρεπει να κανει κανείς εξασκηση Και βρηκα αρκετα ενδιαφεροντα αρθρα στο νετ Πχ http://www.bulletproofmusician.com/how-many-hours-a-day-should-you-practice/ Αρκετοι λενε πως απλα οι αψυχες ασκησεις ισως δεν βοηθανε πραγματικα ουτε τη αυτοπεποιθηση ουτε την ορεξη του μουσικου Αλλοι, πως καλυτερα 1- 1,5 ωρα σωστης και ουσιαστικης εξασκησης, απο 5-8 ωρες τη μερα εξασκηση με λαθος τροπο Αλλοι, πως πρεπει να κανεις εξασκηση κυριως τραγουδια και θεματα που σου αρεσουν και ετσι εχεις και το feel και την ικανοποιηση οτι καταφερνεις να παιξεις με το χρωματισμο του κιθαριστα το σολο και το τραγουδι που σου αρεσει.... Απο την αλλη, διαβαζοντας την ιστορια του Wes Montgomery, τοτε δεν ειχε ουτε youtube, dvd, forums, και μονος τροπος να μαθει ηταν οταν κατεβαιναν γκρουπ και παιζανε ζωντανα, προσπαθουσε να τα απομνημονευσει, και τις νυχτες που κοιμοντουσαν τα παιδια του για να μην ακουγεται επαιζε με τον αντιχειρα (κατι που τελικα ηταν και η ουσια του παιξηματος του...) Ουτε σωστο τροπο εξασκηση ειχε ουτε τιποτα... Απλα ειχε θεληση... Οπως ειχε πει και ο Steve Vai οταν τον ρωτησανε πώς εγινες τοσο μεγαλος κιθαριστας; Τοτε απαντησε: "- Καθησα και σκεφθηκα ΤΙ ηθελα να κανω. Την ωρα που το αποφασισα, τοτε εγινε η αρχη...Το μεγαλυτερο βημα ειναι να παρεις μιαν αποφαση..." Οποτε αγαπητε, κρατα την φλογα, και ολα τα αλλα ειναι θεμα χρονου... Μικροι στοχοι, μεγαλο το επαθλο ;) (Ο,τι γραφω, το γραφω και για να το ακουσω κι εγω...;) ) Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mangore Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2014 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ.... ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Κ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ! ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ.... ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ..... ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.. ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..... ΘΕΛΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ "ΑΡΑΧΝΗΣ" ΟΠΩΣ ΛΕΩ ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ. ΔΛΔ ΑΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΛΑΡΟ ΚΑΤΩ Κ ΜΕΤΑ ΠΙΑΣΕ ΤΗΝ ΤΑΣΤΙΕΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΓΡΑΠΟΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ BENDING. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΠΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ.... ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΟΛΟ ΣΕ ΑΠΛΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΧ IRON MAIDEN ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΑΜΠΛΑΤΟΥΡΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ... ΥΓ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΑ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΑΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΑΜΠΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΙΚΕΡΜΙ Η Κ.ΤΖΕΝΗ (ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΟΥ) ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ: ''TO MEΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΕΦΤΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.... ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theBox Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Φοβερές ΟΛΕΣ οι παραπανω συμβουλες, σε βαθμο που το thread θα μπορουσε να γινει και sticky. Ας δωσω κι εγω αλλη μια: OTI κι αν μελετησεις, καντο με τον BRIDGE μαγνητη! Ειναι πιο "δυσκολος" και αναδεικνυει τα λαθη ΠΟΛΥ περισσοτερο απο τον NECK. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gathulis Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Κατα ιδιαιτερη συμπτωση, τις τελευταιες μερες με βασανιζε οχι μονο η εξασκηση, αλλα και ΠΟΣΕΣ ωρες πρεπει να κανει κανείς εξασκηση Και βρηκα αρκετα ενδιαφεροντα αρθρα στο νετ Πχ http://www.bulletproofmusician.com/how-many-hours-a-day-should-you-practice/ Αρκετοι λενε πως απλα οι αψυχες ασκησεις ισως δεν βοηθανε πραγματικα ουτε τη αυτοπεποιθηση ουτε την ορεξη του μουσικου Αλλοι, πως καλυτερα 1- 1,5 ωρα σωστης και ουσιαστικης εξασκησης, απο 5-8 ωρες τη μερα εξασκηση με λαθος τροπο Αλλοι, πως πρεπει να κανεις εξασκηση κυριως τραγουδια και θεματα που σου αρεσουν και ετσι εχεις και το feel και την ικανοποιηση οτι καταφερνεις να παιξεις με το χρωματισμο του κιθαριστα το σολο και το τραγουδι που σου αρεσει.... Απο την αλλη, διαβαζοντας την ιστορια του Wes Montgomery, τοτε δεν ειχε ουτε youtube, dvd, forums, και μονος τροπος να μαθει ηταν οταν κατεβαιναν γκρουπ και παιζανε ζωντανα, προσπαθουσε να τα απομνημονευσει, και τις νυχτες που κοιμοντουσαν τα παιδια του για να μην ακουγεται επαιζε με τον αντιχειρα (κατι που τελικα ηταν και η ουσια του παιξηματος του...) Ουτε σωστο τροπο εξασκηση ειχε ουτε τιποτα... Απλα ειχε θεληση... Οπως ειχε πει και ο Steve Vai οταν τον ρωτησανε πώς εγινες τοσο μεγαλος κιθαριστας; Τοτε απαντησε: "- Καθησα και σκεφθηκα ΤΙ ηθελα να κανω. Την ωρα που το αποφασισα, τοτε εγινε η αρχη...Το μεγαλυτερο βημα ειναι να παρεις μιαν αποφαση..." Οποτε αγαπητε, κρατα την φλογα, και ολα τα αλλα ειναι θεμα χρονου... Μικροι στοχοι, μεγαλο το επαθλο ;) (Ο,τι γραφω, το γραφω και για να το ακουσω κι εγω...;) ) φιλε φανταστικο.στο αρθρο που παρέθεσες,ο τυπος που το γραψε είναι σαν να μιλαει σε μένα(κ σε πολλους αλλους φανταζομαι).ειναι τοσες πολλες κ καλες οι συμβουλες σε αυτο το θεμα που όλες μπορεις να τις πεις σωστες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Μου δυναμωσε απιστευτα το δεξι χερι..δεν το περιμενα..το θεωρουσα βαρετο αλλα it works.. Ακριβως αυτο εννοουσα με το πρωτο ποστ μου οτι ο μακροπροθεσμος στοχος ειναι να δυναμωσει το δεξι χερι και οτι η ταχύτητα/αντοχη ειναι καθαρα μυικο ζητημα! Αρκει βεβαια να εχεις εξαρχης σωστη τεχνικη και τοποθετηση των χεριων.. All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Παιδες τα πραγματα ειναι απλα...η τεχνική γενικα(και οχι μονο η ταχυτητα) ειναι σαν τις κινησεις των χεριων και των ποδιων που κανεις οταν οδηγεις...ενω η προσοχη στο δρομο, το διαλεγμα της ποιο καταλληλης διαδρομης, ειναι η μουσική.Στην οδηγηση αν δεν αυτοματοποιησεις τις κινητικες δεξιοτητες δεν μπορεις να συγκεντρωθεις στο δρομο οπως θες...ετσι και εδω αν δεν εξασκηθεις και αυτοματοποιησεις το κινητικο μερος του τι σημαινει παιζω κιθαρα δεν θα εισαι ποτε ελευθερος να ακολουθεις αυτο που συμβαινει στο μυαλο σου και που ειναι η πραγματικη μουσικη. Το μυαλο ειναι καλυτερος παικτης απο τα χερια μας παντα και εχει ωραιες ιδεες(γιατι τοσα χρονια ακουει τοσους καλους μουσικους με τον ενα η τον αλλο τροπο) αλλα περνανε οσο γρηγορα ερχονται..αν λοιπον δεν εχεις λυσει παιδικες ασθενεις του στυλ(ναι ωραιο μου ακουγεται αλλα χλωμο να το παιξω ετσι, η η παραλλαγη που θελω εχει τεχνικη που δεν διαθετω κτλ κτλ κτλ) τοτε αερας ηταν και εφυγε.Για να φτασεις στην αυτοματοποιηση θελει εξασκηση και drills τα βαριεστε δεν τα βαριεστε.Βεβαια αμα αυτα που ακους στο μυαλο σου ειναι περισσοτερο...Taylor Swift και λιγοτερο ...Marco Sfogli τοτε δεν χρειαζεται να το πολυκουραζεις γενικα... 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Pavlos.Sage Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ.... ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Κ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ! ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ.... ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ..... ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.. ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..... ΘΕΛΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ "ΑΡΑΧΝΗΣ" ΟΠΩΣ ΛΕΩ ΣΕ ΠΟΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ. ΔΛΔ ΑΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΛΑΡΟ ΚΑΤΩ Κ ΜΕΤΑ ΠΙΑΣΕ ΤΗΝ ΤΑΣΤΙΕΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΓΡΑΠΟΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ BENDING. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΠΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ.... ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΟΛΟ ΣΕ ΑΠΛΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΧ IRON MAIDEN ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΑΜΠΛΑΤΟΥΡΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ... ΥΓ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΑ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΑΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ Κ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΑΜΠΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΙΚΕΡΜΙ Η Κ.ΤΖΕΝΗ (ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΟΥ) ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ: ''TO MEΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΕΦΤΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.... ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ...... έτσι ακριβώς είναι.. ευχαριστώ πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vasilisgeo72 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2014 Φιλαράκι μου καλό διάβασα προσεκτικά ότι έχει γραφτεί και θα σου πω και εγώ την γνώμη μου που δεν είμαι ούτε μουσικός (πολύ θα το ήθελα) ούτε έχω γνώσης μουσικές (αυτό θα το ήθελα ποιο πολύ).Το ποιο σημαντικό είναι να μην τα παρατήσεις και να ασχοληθείς με αυτό που κάνεις ακόμα και όταν ...απελπιστείς.Εγώ το έχω πάθει πολλές φορές..... Τώρα εάν θες την γνώμη μου να πας σε ένα δάσκαλο να σου δώσει ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ τώρα εάν αυτό δεν γίνεται τότε εξαρτάτε από σένα πόσο το αγαπάς και πόσο μπορεις να καταλάβεις απο διάφορους στο youtube τι λένε..... Σου βάζω ένα ανάλογο θέμα που είχα ανοίξει όταν άρχισα να παίζω και ένα βίντεο που έκανα σήμερα με όλα τα λάθη μου στην φόρα.... χωρίς εφέ και λαλακιες... όμως μπορώ να παίζω και να ακούγομαι με αξιοπρέπεια και αυτό είναι μια καλή αρχή ..όσο για το βίντεο που βάζω ήταν άπιαστο όνειρο τότε... Διάβασε και δες ότι κάποιοι με φρέναραν και κάποιοι με έσπρωξαν....εσύ αποφασίζεις τι απο τα δύο θα κάνεις .Φιλικά http://www.noiz.gr/index.php?topic=199147.0 https://www.youtube.com/watch?v=xY7tFi0COZI&feature=youtu.be i love my stratogibsontele Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση