Προς το περιεχόμενο

Μidi keyboard-soft synths-ηχεια pc


savaoth

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους.Είμαι νέος στον χώρο των πλήκτρων καθώς προέρχομαι απο έγχορδα όργανα(βιολι,κιθάρα).

Σκέφτομαι να αγοράσω το xboard61 της e-mu ή το korg k61 για χρήση σε home studio.

Βασικά θέλω να ηχογραφώ ορχηστρικούς ήχους περισσότερο οπότε νομίζω ότι το aftertouch του e-mu θα είναι χρήσιμο.Aπ'την άλλη δεν θα παίζω τόσο πολύπλοκα πράγματα(δεν ξέρω άλλωστε) ώστε να χρησιμοποιώ συνεχώς το aftertouch και επίσης δεν νομίζω ότι το υποστηρίζουν πολλοί ήχοι απο soft synths..Οπότε έιμαι σε δίλλημα..

Αν τελικά πάρω το Korg k61 θα έρθει με το soft synth Μ1 της korg,λέει τίποτα ή είναι καλύτερο το proteus της e-mu?.Και εδώ έχω μία ερώτηση για εσάς ανεξάρτητα με ποιό midi θα πάρω..

:?: Οταν θα συνδέσω το Midi κλαβιέ στο laptop μου θα παίζει τον ήχο απο τα ηχεία του laptop ή θα πρέπει να πάρω κάρτα ήχου ώστε να συνδέσω πάνω ηχεία :?: ...

Help είμαι άσχετος :!:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν θελεις να κανεις σοβαρη δουλεια πρεπει να παρεις καρτα ηχου και ηχεια.

Οσον αφορα τα soft synth υπαρχουν τοσα πολλα...

Παντως εαν θελεις καλους ορχηστρικους ηχους κανενα απο τα δυο που ανεφερες δεν ειναι το καταλληλο....καταλληλοτεροι ομως να σου απαντησουν ποιο(ποια) θα χρησιμοποιησεις ειναι οι υπολοιποι πληκτροnoizades γιατι εγω ειμαι περισσοτερο hardwουερας. Ας ειναι καλα το kurzweil μου..... :)

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες