dmarin Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Κοιτα γνωμη μου ειναι οτι στο μπουζουκι οταν γραφω τουλαχιστον θελω να ακουω ενα καλο equalizing και λιγο βαθος οποτε θα το δοκιμασω και βλεπουμε γιατι μεχρι τωρα εγραφα τελειως φλατ με μονιτορ απο την κονσολα. Αλλα δεν ξερω πώς αυτο θα μου δωσει αυτον τον ´αερα ´ που θελω. Τι να πω ισως να ειναι και θεμα εφφε,θα δοκιμασω και διαφορα πραγματακια στο space designer στο logic και βλεπουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Κοιτα γνωμη μου ειναι οτι στο μπουζουκι οταν γραφω τουλαχιστον θελω να ακουω ενα καλο equalizing και λιγο βαθος οποτε θα το δοκιμασω και βλεπουμε γιατι μεχρι τωρα εγραφα τελειως φλατ με μονιτορ απο την κονσολα. Αλλα δεν ξερω πώς αυτο θα μου δωσει αυτον τον ´αερα ´ που θελω. Τι να πω ισως να ειναι και θεμα εφφε,θα δοκιμασω και διαφορα πραγματακια στο space designer στο logic και βλεπουμε... Δοκίμασε , και θα βρεις τι σου αρέσει. Μπορεί να θες ένα stereo imager π.χ ......έχει τις Παναγιάς τα Μάτια πλέον....κάτι θα βρεις. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmarin Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Ναι πραγματι μπορει να ειναι και αυτο θα το δοκιμασω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Administrator Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Σου προτείνω γενικά να ηχογραφείς το ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ δυνατο σήμα που μπορείς να πάρεις (τυχον EQ, reverb, compressor κ.λ.π), φτιάχνοντας τον καλλιτερο δυνατο ήχο που μπορείς, και μετά να κανεις ό,τι διορθωσεις θέλεις. Όχι να γραφεις flat και να λες ότι ¨θα το στρωσω στη μίξη". Το eq του συνολικού mix , αν χρειαστεί μετά, το "διορθωνεις" στο σταδιο της μίξης. Λογικότατο είναι να γραφεται έτσι "στεγνά-flat" όπως λες , αφού τετοιο ειναι το σήμα που του δίνεις. Διαφωνώ κάθετα με τον φίλτατο Λάκη. Μην τα τσουβαλιάζεις όλα. Το κάθε όργανο πρέπει να γράφεται με το ηχόχρωμα του. Μια ηλεκτρική κιθάρα παραμορφωμένη γράφεται έτσι στην πηγή, δηλαδή με το μικρόφωνο στο μεγάφωνο του ενισχυτή. Μη μπερδεύεις όλα τα είδη processing και επίσης τα ηλεκτρικά με τα ακουστικά όργανα. Μπορεί εσύ να έχεις βρει μανιέρα και να βολεύεσαι έτσι αλλά δεν είναι σωστή πρακτική καθως η λάθος ηχογράφηση δύσκολα διορθώνεται μετά. Η πρακτική είναι να διορθώνεις EQ μετά την εγγραφή για πιστότητα. Κατα την ηχογράφηση το Α και Ω είναι η σωστή τοποθέτηση των μικροφώνων καθώς αυτό απο μόνο του είναι μια μορφή ισοστάθμισης που δεν πετυχαίνεις με Equalizer. Θα έλεγα να πειραματιστείς περισσότερο με το μικρόφωνο ακούγοντας με ακουστικά αν είσαι στο ίδιο δωμάτιο, μέχρι να πετύχεις το βέλτιστο. Γράφε και σύγκρινε. Η ισοστάθμιση σου μου φάνηκε πολύ δραστική αλλά βέβαια το αποτέλεσμα φαίνεται μέσα στη μίξη. Δεν ξέρω τι θέλεις να πετύχεις καθως είναι περισσότερο αισθητικό το θέμα. Εχεις τα σωστά εργαλεία αλλά είσαι και απαιτητικός, οπότε δοκιμάζοντας ένα δεύτερο μικρόφωνο μπορεί να σε βοηθούσε. Σίγουρα θα βρείς διαφορές. Παράλληλα είναι σημαντική η ενορχήστρωση. Θέματα σαν το ηχογραφημένο πολλές φορές για να αποκτήσουν όγκο διπλοηχογραφούνται. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Ο ηχος σου ειναι ηδη ΚΑΛΟΣ,μπορεις να τον κανεις καλυτερο πειραματιζομενος με τη θεση του μικροφωνου (οσο πιο ΚΟΝΤΑ το φερνεις τοσο μεγαλυτερη αττακα θα εχεις,προσωπικα για να δωσω περισσοτερο αττακα και ογκο αυτο θα εκανα στο συγκεκριμενο τρακ που εδωσες),δοκιμασε και ενα δευτερο ΔΥΝΑΜΙΚΟ μικροφωνο το οποιο θα "κοιταζει" τον καβαλαρη στο μπουζουκι. Κατι που κανω συχνα στα ακουστικα οργανα ειναι να δημιουργω ενα αντιγραφο του καναλιου και να το επεξεργαζομαι "βαρια" με compression,reverb & eq & να το μιξαρω παραλληλα (και πολυ πιο χαμηλα) με το original δινοντας ετσι εξτρα χωρο και ογκο διατηρωντας ομως την χροια και τον χαρακτηρα του αρχικου τρακ. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 @ Yameth Δεν καταλαβα που διαφωνούμε όμως. ;D ;D ;D Το θέμα της τοποθέτησης του μικροφώνου (στο μπουζούκι), το είχα προτείνει ως πρώτο. Θεμα τοποθέτησης είναι σίγουρα. Του πρότεινα (2 μικρόφωνα) ή Line και mic (δηλαδή δύο κανάλια και panning) Σαν πρώτη ιδέα (έτσι όπως τα λες, και κυρίως όπως τα καταλαβαίνω). Αφιέρωσε 2 κανάλια στο μπουζούκι. Ή παίξε το δύο φορές (με διαφορετικές τοποθετήσεις του μικροφώνου), ή αν φοράει μαγνήτη, γράψε ένα κανάλι Line και ένα Mic. Πάναρε τα στη μίξη σου τα δύο κανάλια,. δεξιά και αριστερά (όχι τέρμα), και παίξε με το EQ , κυρίως να κόψεις συχνότητες που δεν θες (όχι να αυξήσεις αυτές που θες- το ίδιο είναι άλλωστε). Από εκεί και πέρα -και ως ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΥΣΗ-, επειδή ο φίλος επέμενε ότι , όπου και να το βάζει (μέχρι τώρα τουλάχιστον) –πάλι στεγνό του ακούγεται *, του πρότεινα να βάλει από τη αρχη EQ , reverb, compressor. Αν τα βάλει inserts όλα αυτά, πάλι φλατ θα γράφει, απλά θα «ακούει» το σήμα του όπως το φαντάζεται, για το «τελικό αποτέλεσμα» , πράγμα που ναι (αυτό το ισχυρίζομαι) βοηθάει στο παίξιμο. *Που μου φαίνεται λογικότατο (ενα πυκντικό μικρόφωνο- σε ένα δωμάτιο μικρό-με μπασοπαγίδες και ακουστικά πάνελ στους τοίχους). Εκτός αν εννοούσε χωρίς όγκο (δηλαδή "τζούφιο") , αυτό λυνεται κυρίως με τα 2 κανάλια, ή αν εννουσε "σκοτεινό", αυτό λυνεται με eq.....Το "στεγνό" είναι θέμα reverb. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmarin Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 @yameth Το eq είναι όντως "δραστικό" γιατί αλλιώς δεν ξεχωρίζει μέσα στην μίξη χάνεται. Όταν το ακούω και εγώ μόνο του είναι χάλια αλλά μέσα στην μίξη είναι ελαφρώς καλύτερο στο σύνολο. Θέλω τα μπουζούκια στην μίξη να έχουν αυτά τα "γλυκά" πρίμα με μέτρο βέβαια αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα. @superfunk Συμφωνώ ότι η τοποθέτηση του μικροφώνου είναι το Α και το Ω. Αυτό που σκέφτηκα είναι να πάρω ένα δεύτερο πυκνωτικό και να το βάλω να κοιτάει ακριβώς την τρύπα του οργάνου και το rode να κοιτάει τον καβαλάρη. Και λέω πυκνωτικό μήπως και σώσω και τις γυναικείες φωνές απο αυτό το σσσσςςςς που έχει το rode. Ένας φίλος μου είπε ότι το Akg c214 είναι πολύ καλό (και κάτω απο τη μισή τιμή απο το 414) και το σκέφτομαι έτσι. Γνώμη σου είναι ότι για τα όργανα το βέλτιστο είναι δυναμικό για δεύτερο; Από δυναμικό ποιο προτείνεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Administrator Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 @ Yameth Δεν καταλαβα που διαφωνούμε όμως. ;D ;D ;D Το θέμα της τοποθέτησης του μικροφώνου (στο μπουζούκι), το είχα προτείνει ως πρώτο. Του πρότεινα (2 μικρόφωνα) ή Line και mic (δηλαδή δύο κανάλια και panning) Από εκεί και πέρα -και ως ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΥΣΗ-, επειδή ο φίλος επέμενε ότι , όπου και να το βάζει (μέχρι τώρα τουλάχιστον) –πάλι στεγνό του ακούγεται *, του πρότεινα να βάλει από τη αρχη EQ , reverb, compressor. Αν τα βάλει inserts όλα αυτά, πάλι φλατ θα γράφει, απλά θα «ακούει» το σήμα του όπως το φαντάζεται, για το «τελικό αποτέλεσμα» , πράγμα που ναι (αυτό το ισχυρίζομαι) βοηθάει στο παίξιμο. *Που μου φαίνεται λογικότατο. Εκτός αν εννοεούσε χωρίς όγκο (δηλαδή τζούφιο) , αυτό λυνεται κυρίως με τα 2 κανάλια, ή αν εννουσε "σκοτεινό", αυτό λυνεται με eq.....Το "στεγνό" είναι θέμα reverb. Λάκη μου διαφωνούμε κάπως... :D Αλλο το να ακούει Χ και να γράφει Ψ όπως του προτείνεις στην τελευταία παράγραφο (που είναι και κοινή τακτική) και άλλο να γράφεις κατευθείαν με ισοστάθμιση και εφέ ένα ακουστικό όργανο. Στο δεύτερο διαφωνούμε. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 και άλλο να γράφεις κατευθείαν με ισοστάθμιση και εφέ ένα ακουστικό όργανο. Στο δεύτερο διαφωνούμε. Ναι , αυτό έχει διαφορά. Προσωπικά, τις ακουστικές τις γράφω από την αρχή με EQ στο μικροφωνο, και ολιγον βαθάκι. It's not an exact science. Trial and error πιο πολύ. ;D ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Γνώμη σου είναι ότι για τα όργανα το βέλτιστο είναι δυναμικό για δεύτερο; Σου ειπα για δυναμικο επειδη ειναι....φθηνοτερα... :).....και ενα πυκνωτικο ΜΙΚΡΟΥ διαφραγματος θα κανει εξισου καλη δουλεια....(π.χ. ενα AKG Perception 170 που ειναι φανταστικο για τα λεφτα του) Από δυναμικό ποιο προτείνεις; ακομα και ενα ταπεινο 57αρι θα κανει καλη δουλεια αν το τοποθετησεις σωστα,αν θες να ανεβεις σε Budget ενα Shure SM7 ή ενα Sennheiser 421 ή ενα EV RE20 ειναι εξαιρετικα μικροφωνα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση