Προς το περιεχόμενο

Το σόλο μου για το MAYONES/SEYMOUR DUNCAN contest


Randime

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα αναγκαστώ να είμαι για ακόμη μία φορά αυστηρός-σκληρός μαζί σου.

Νομίζω ότι το σόλο σου πάσχει στην συνολική δομή του. Δεν έχει κατά την άποψη μου αρχή-μέση-τέλος.

Κατόπιν πάσχει σοβαρά στην μελωδικότητα του. Στο ξαναέγραψα το ότι να ανεβοκατεβάζεις αρπέζ και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα καλή τεχνική κατά την ταπεινή γνώμη μου,  δεν κάνει ένα σόλο καλό και δεν "κρατάει" αυτόν που το ακούει.

Δεν ξέρω σε τι είδους "παγίδα" έχεις ρίξει τον εαυτό σου με την οκτάχορδη κιθάρα, αλλά δεν νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα σε κολακεύει.

Συγνώμη αν σε στεναχώρησα, στα γράφω αυτά πολύ φιλικά, γνωρίζοντας ότι εγώ προσωπικά έχω χειρότερη τεχνική από την δική σου, αλλά πιστεύω ότι έχεις θέσει πολύ ψηλά τον πήχη, όσον αφορά τις δυνατότητες σου.   

όχι άλλο κάρβουνο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αναγκαστώ να είμαι για ακόμη μία φορά αυστηρός-σκληρός μαζί σου.

Νομίζω ότι το σόλο σου πάσχει στην συνολική δομή του. Δεν έχει κατά την άποψη μου αρχή-μέση-τέλος.

Κατόπιν πάσχει σοβαρά στην μελωδικότητα του. Στο ξαναέγραψα το ότι να ανεβοκατεβάζεις αρπέζ και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα καλή τεχνική κατά την ταπεινή γνώμη μου,  δεν κάνει ένα σόλο καλό και δεν "κρατάει" αυτόν που το ακούει.

Δεν ξέρω σε τι είδους "παγίδα" έχεις ρίξει τον εαυτό σου με την οκτάχορδη κιθάρα, αλλά δεν νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα σε κολακεύει.

Συγνώμη αν σε στεναχώρησα, στα γράφω αυτά πολύ φιλικά, γνωρίζοντας ότι εγώ προσωπικά έχω χειρότερη τεχνική από την δική σου, αλλά πιστεύω ότι έχεις θέσει πολύ ψηλά τον πήχη, όσον αφορά τις δυνατότητες σου.    

 

Δε με στεναχωρει καθολου φίλε μη σκας ;)

Θελω να μου πεις στα αρπεζιο που λες που ακριβως πάσχουν και σε ποιο σημείο του σολο ακριβως ειναι το λαθος οσον αφορα τα αρπεζιο πάντα.

Oσον αφορα το αν ειναι μελωδικο ή οχι το τι θεωρει ο καθενας μελωδικό ειναι σχετικο. ΑΛλοι θεωρουν τον Becker και αλλοι τον Gary Moore. Σχετικά όλα, οποτε δε θα μπω στο τρυπακι της ''μελωδικότητας'' ειναι εντελως χαζή μια τετοα συζήτηση, πραγματικά.

Αλλά στο συγκεκριμένο κομμάτι πραγματικα θα ήθελα να μου πεις σε ποιο σημείο πάσχουν τα αρπέτζιο, γιατι ειμαι περίεργος. Αν μου πεις εκει χανει νοτες πχ θα το καταλαβω, θα πω εχει δικιο το παιδί. Αλλα θελω να μου δωσεις δευτερολεπτα ακριβως που χανω τι, για να καταλαβω και τι εννοεις.

 

Αν και δε θα απολογηθω θα πω τα εξής:

1)Tα πρωτα 2 αρπετζιο ειναι πληρη στο παιξιμο.

2) τα λοιπα αρπέτζιο ειναι string skipping(δε παιζω δηλαδή 2η χορδη)

3)Οσον αφορα τα ενδιαμεσα αρπετζιο ειναι ολα intervallic arpeggio με καποια string skipping μεταξυ 7 και 4ης, 3ης χορδης μια τεχνική που έκανε διάσημη ο Jason Becker στο Opus Hopus, οπού και απο κει την πήρα βασικά.

 

Πες μου σε ποιο σημειο του κομματιου ακριβως δεν ακους αυτα που ΠΡΕΠΕΙ να ακουσεις βαση του δικου σου αυτιού, όσον αφορα τα αρπίσματα. Thanx :) :)

 

Με εκτιμηση,

Παναγιωτης  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Παναγιώτη αν μπορείς να  κάνεις κάτι με τον ήχο προσπάθισέ το γιατί δεν μπορούν να βγουν σωστά συμπεράσματα.

 

Έχω την εντύπωση πως σε κάποια σημεία το σόλο και τα ρυθμικά δεν συμβαδίζουν και αυτό παίζει να με μπερδεύει ο ήχος.

 

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Παναγιώτη αν μπορείς να  κάνεις κάτι με τον ήχο προσπάθισέ το γιατί δεν μπορούν να βγουν σωστά συμπεράσματα.

 

Έχω την εντύπωση πως σε κάποια σημεία το σόλο και τα ρυθμικά δεν συμβαδίζουν και αυτό παίζει να με μπερδεύει ο ήχος.

 

 

Pαιδια στο στουντιο εμεις μια χαρα το ακουσαμε. ΤΟ να μη ταιριαζουν τα ρυθμικα με το σολο δε παιζει, ημασταν πανω απο τ ρυθμικο 2 κιθαριστες στο στουντιο και το ξεψειρίζαμε... Εγω μια χαρα το ακουω στο στερεοφωνικο μου πάντως το κομματι guys. Και τα αρπισματα αμα δε τα ακουγαμε σωστα δε θα τα γραφαμε, αυτό το μόνο σίγουρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε με στεναχωρει καθολου φίλε μη σκας ;)

Θελω να μου πεις στα αρπεζιο που λες που ακριβως πάσχουν και σε ποιο σημείο του σολο ακριβως ειναι το λαθος οσον αφορα τα αρπεζιο πάντα.

Oσον αφορα το αν ειναι μελωδικο ή οχι το τι θεωρει ο καθενας μελωδικό ειναι σχετικο. ΑΛλοι θεωρουν τον Becker και αλλοι τον Gary Moore. Σχετικά όλα, οποτε δε θα μπω στο τρυπακι της ''μελωδικότητας'' ειναι εντελως χαζή μια τετοα συζήτηση, πραγματικά.

Αλλά στο συγκεκριμένο κομμάτι πραγματικα θα ήθελα να μου πεις σε ποιο σημείο πάσχουν τα αρπέτζιο, γιατι ειμαι περίεργος. Αν μου πεις εκει χανει νοτες πχ θα το καταλαβω, θα πω εχει δικιο το παιδί. Αλλα θελω να μου δωσεις δευτερολεπτα ακριβως που χανω τι, για να καταλαβω και τι εννοεις.

 

Αν και δε θα απολογηθω θα πω τα εξής:

1)Tα πρωτα 2 αρπετζιο ειναι πληρη στο παιξιμο.

2) τα λοιπα αρπέτζιο ειναι string skipping(δε παιζω δηλαδή 2η χορδη)

3)Οσον αφορα τα ενδιαμεσα αρπετζιο ειναι ολα intervallic arpeggio με καποια string skipping μεταξυ 7 και 4ης, 3ης χορδης μια τεχνική που έκανε διάσημη ο Jason Becker στο Opus Hopus, οπού και απο κει την πήρα βασικά.

 

Πες μου σε ποιο σημειο του κομματιου ακριβως δεν ακους αυτα που ΠΡΕΠΕΙ να ακουσεις βαση του δικου σου αυτιού, όσον αφορα τα αρπίσματα. Thanx :) :)

 

Με εκτιμηση,

Παναγιωτης  :)

Όσον αφορά το θέμα της μελωδικότητας, είναι καθαρά υποκειμενικό, οπότε δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, ούτε θα προσπαθήσω να σου επιβάλω την άποψη μου.

Αν τώρα τα διαστήματα μεταξύ 0.27 έως 0.37 και 1.00 έως 1.04 εσένα σου ακούγονται σωστά χρονικά και ως καθαρότητα παιξίματος, επέτρεψε μου να διαφωνήσω διότι έχω ακούσει πολύ καλύτερα εκτελεσμένα αρπέζ.

Τονίζω  ξανά ότι κατά την δική μου ταπεινή άποψη το όργανο σε δυσκολεύει και εάν έχεις την τεχνική δεν την αφήνει να φανεί. Ίσως να μας έδειχνες το ίδιο και με μια εξάχορδη κιθάρα ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε πιο αντικειμενικά.

Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα πάντως δεν είναι επιπέδου διαγωνισμού.

 

Φιλικά, Παναγιώτης και εγώ  ;) 

όχι άλλο κάρβουνο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια συγνωμη κιολας για την παρεμβολη απλα εχω μερικες αποριες να μου λυσετε και παιρνω το θαρρος..δεν εχω δικο μου λογαριασμο και για αυτο σας στελνω απο του Παναγιωτη.εγω ειμαι το παιδι πισω απο την κονσολα :p ποιο ηταν το προβλημα ακριβως με τον ηχο?το κομματι γραγτηκε σε cubase κανονικα και ο ηχος ειναι μια χαρα..οποτε ποιο ακριβως ειναι το θεμα?οι συχνοτητες μιξεις και εντασεις ειναι ολες κομπλε κ εγιναν προσεκτικα ωστε να ακουγεται οσο πιο καλα κ ομορφα γινεται το backing track με το solo part.με εκτιμηση,

Αντωνης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω με τον φιλο hyperpanos 100%!

Πραγματικα το σταδιο τεχνικης που βρισκεσαι ειναι αρκετα υψηλο, τοσο που εγω το βλεπω με τα κυαλια αλλα η μελωδια και φυσικα οι χρονοι ειναι σχεδον κατι στανταρ!Σε μερικα σημεια βγαινεις εκτος χρονου με αποτελεσμα το σολο να χανει την μελωδικοτητα του!

 

Αυτα κατα την ταπεινη μου αποψη και πανω απ' ολα φιλικη!

Let 's Play Some F@cking

          Rock 'n Roll

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το θέμα της μελωδικότητας, είναι καθαρά υποκειμενικό, οπότε δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, ούτε θα προσπαθήσω να σου επιβάλω την άποψη μου.

Αν τώρα τα διαστήματα μεταξύ 0.27 έως 0.37 και 1.00 έως 1.04 εσένα σου ακούγονται σωστά χρονικά και ως καθαρότητα παιξίματος, επέτρεψε μου να διαφωνήσω διότι έχω ακούσει πολύ καλύτερα εκτελεσμένα αρπέζ.

Τονίζω  ξανά ότι κατά την δική μου ταπεινή άποψη το όργανο σε δυσκολεύει και εάν έχεις την τεχνική δεν την αφήνει να φανεί. Ίσως να μας έδειχνες το ίδιο και με μια εξάχορδη κιθάρα ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε πιο αντικειμενικά.

Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα πάντως δεν είναι επιπέδου διαγωνισμού.

 

Φιλικά, Παναγιώτης και εγώ  ;)  

 

Το 1:00 - 1:04 και σε μενα και σε δασκαλους-κιθαριστες ακουγονται καθαρα, αν συνυπολογισουμε και τα full Μπασα που βγάζει το σωμα μιας 8χορδης και τον ηχο που ειχαμε φτιαξει. Βασικα ακουω ολες τις νοτες που παιζω στο 1:00 - 1:04. Αρα ναι μου ακουγονται καθαρα.

ΟΣον αφορα τα sweeping στα πρωτα δευτερα που ανέφερες ειναι καθαρα ναι. Χρονικα θα συμφωνησω, αλλα δεν δεχομαι οτι δεν ειναι καθαρα μιας και ξαναλεω εγω ακουω πεντακαθαρα ολες τις νότες που παίζω, Το αν ειναι ο ηχος βρωμικος αυτο δεν εχει σχεση με το αν τα sweep ειναι καθαρα ή οχι...

ΤΟ αν ο ηχος ''βρωμιζει'' τα sweep αυτο ειναι αλλο θέμα, αλλα τα sweeping μου τα ακουω πεντακάθαρα εγω προσωπικά

 

Εγω ξαναλεω οτι παιζω στο κομματι μου ακουγεται καθαρα. Μακαρι να ειχαμε λεφτα και δυνατοτητες να φτιαχναμε κιθαρα και ήχο καλυτερα.

 

Φιλικα και απο μένα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1:00 - 1:04 και σε μενα και σε δασκαλους-κιθαριστες ακουγονται καθαρα, αν συνυπολογισουμε και τα full Μπασα που βγάζει το σωμα μιας 8χορδης και τον ηχο που ειχαμε φτιαξει. Βασικα ακουω ολες τις νοτες που παιζω στο 1:00 - 1:04. Αρα ναι μου ακουγονται καθαρα.

ΟΣον αφορα τα sweeping ειναι στα πρωτα δευτερα ειναι καθαρα ναι. Χρονικα θα συμφωνησω, αλλα δεν δεχομαι οτι δεν ειναι καθαρα μιας και ξαναλεω εγω ακουω πεντακαθαρα ολες τις νότες που παίζω, Το αν ειναι ο ηχος βρωμικος αυτο δεν εχει σχεση με το αν τα sweep ειναι καθαρα ή οχι...

 

Εγω ξαναλεω οτι παιζω στο κομματι μου ακουγεται καθαρα. Μακαρι να ειχαμε λεφτα και δυνατοτητες να φτιαχναμε κιθαρα και ήχο καλυτερα.

 

Φιλικα και απο μένα :)

 

Γιατί το πόσταρες? Αφού έχεις ολοκληρωμένη (θετική) απόψη και από δασκάλους κιόλας!?!?!

 

Από μένα με λίγα λόγια και χωρίς αναλύσεις, δεν μου άρεσε καθόλου. Καλή συνέχεια.

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου