Προς το περιεχόμενο

Μάστορας για "δέσιμο" partcaster


Αετός

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
49 λεπτά πριν, kein είπε

Βρε Guys ... δεν βαρεθήκατε τόσα χρόνια να διαφωνείτε για τα ίδια και τα ίδια ?  Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να αποδεχτούμε ότι κάποιος άλλος έχει αντίθετη γνώμη ? γιατί πρέπει να προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλο ?  

 

Ο Φάνης (Πνοή και Νύξη) έγραψε κάτι πολύ σωστό και με πολύ ωραίο τρόπο. Ο OP επέλεξε να απαντήσει σε όλα τα άλλα μηνύματα πέρα από αυτό, με τρόπο μάλιστα που οξύνει τα πνεύματα.

 

Ωραίοι οι Έλληνες κατασκευαστές, σέβομαι και όποτε θεωρώ ότι πρέπει στηρίζω την προσπάθειά τους, αλλά δεν έγινε ξαφνικά θέσφατο η άποψη του Βραχάτη και και του κάθε Βραχάτη, μη νομίζει ο άνθρωπος ότι έχω και κάτι μαζί του. 

 

Κάτι ξέρανε ο Leo Fender, ο Les Paul, o Marshall, o Paul Reed Smith, κλπ. Ό,τι είναι μετρήσιμο και αποδεικνύεται βεβαίως να το συζητήσουμε, τα άλλα είναι λίγο πολύ μυθολογία. Καλές "σειρές" θα έχουν στην πλειοψηφία τους καλά όργανα, με ίδια specs πάντα. Μπορεί 4-5 κιθάρες στις 100 να μην παίζουν, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το δέσιμο του οργάνου είναι καμία μυστικιστική/μαγική διαδικασία. Απλά μερικές φορές μπορεί το κομμάτι ξύλου να είναι από διαφορετικό σημείο, ή να ήταν ακόμα και διαφορετικά δέντρα.

 

Επίσης τα όργανα με τον καιρό στρώνουν, οπότε μία κιθάρα που δεν έχει παιχτεί καθόλου, με μία που έχει μερικές εκαντοντάδες ώρες πάνω της δε θα ακούγονται το ίδιο, ούτε θα έχουν το ίδιο feel, όσο κοντά και να πας να τις φέρεις με χορδές, setup, κλπ.

 

Όλα παίζουν ρόλο, όλα αλλάζουν το τελικό αποτέλεσμα, όλα μετράνε. Το πόσο πολύ ή λίγο έχει να κάνει με την εμπειρία του καθενός, τα αυτιά του, τα χέρια του, το γούστο του, ακόμα και το πόσο τον ενδιαφέρει να τα δει/νιώσει/ακούσει ή όχι. Οπότε με συγχωρείς kein, αλλά πραγματικά είναι δύσκολο να μην απαντήσει κανείς σε posts που έχουν τέτοιο ύφος, ειδικά για ένα ζήτημα με τόσες παραμέτρους.

Επεξεργασμένο από BillTrantos
  • Like 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, kein said:

Βρε Guys ... δεν βαρεθήκατε τόσα χρόνια να διαφωνείτε για τα ίδια και τα ίδια ?

 

Κάτσε ρε συ, τώρα μπήκε νέο αίμα στο forum, και πρέπει να γίνουν μερικές επαναλήψεις.

Όλοι εμείς που αναπολούμε τις παλιές καλές εποχές, ήρθε η στιγμή που περιμέναμε.

 

fpkhqyaxla4eb5875514a3b.jpg

  • Χαχα 3

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/1/2019 στις 8:16 ΜΜ, Αετός είπε

Πέρα από αυτούς που "δένουν"μόνοι τους τις parcaster τους.

Αν θέλετε, καταθέστε τις  εμπειρίες σας,θετικές ή αρνητικές, από μάστορες που τους έχετε αναθέσει τη δουλειά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, fusiongtr said:

 

Κάτσε ρε συ, τώρα μπήκε νέο αίμα στο forum, και πρέπει να γίνουν μερικές επαναλήψεις.

Όλοι εμείς που αναπολούμε τις παλιές καλές εποχές, ήρθε η στιγμή που περιμέναμε.

 

fpkhqyaxla4eb5875514a3b.jpg

 

κοίτα, όπως στον στρατό, νέος στην μονάδα δεν σημαίνει και νέος γενικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετο θεμα σχολιασμου, μονο που μου ειναι δυσκολο απο που να ξεκινησω.

 

Μαλλον απο το μαρκετινγκ, το οποιο ακροβατει αναμεσα στο εμπορικο δαιμονιο και...την απατεωνια!

 

 

Οποιος επικεντρωθει στην ακουστικη συγκριση των οργανων θα διαπιστωσει οχι απλα απατεωνια αλλα ξεδιαντροπια.

1,5 περιπου db αυξηση στον ηχο της originall 59 και σοβαρη υποψια reverb στην τελικη μιξη.

 

 

 

Σε αυτη την περιπτωση εχουμε εναν εμπορα....ελαφρα απατεωνισκο, καθοτι θα επρεπε να αναφερει τις κατασκευαστικες διαφορες των δυο οργανων και οχι να αναλισκεται σε ανοησιες τυπου more agressive vs more mature.

Η Huber ειναι 25αρα scale vs 24,75 αλλα αυτο ειναι μικρη διαφορα. Τα bridge sadlles ειναι 3,6- 3,8 αποσταση απο τον μαγνητη στην Huber vs 2,6- 2,8 στην Les Paul. Ετη φωτος διαφορα αυτο το εκατοστο, για οσους γνωριζουν απο κατασκευη οργανων.

Aν τα specs ηταν ομοια θα ηταν σχεδον ομοιες στον ηχο. Ετσι απλα.

Μιας κι αναφερομαι στο μαρκετ προτιμω τον πλεον αρμοδιο να μιλησει αντι εμου.

https://reverb.com/news/former-gibson-chief-ted-mccarty-on-tonewoods-and-the-problems-of-top-heavy-management

Για τον πρωτοπορο Leo Fender ουτε κουβεντα περι εμπορικου δαιμονιου.....φτηνα υλικα, αξιοπρεπεις κατασκευες, επιτυχια!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
12 ώρες πριν, rgxinap είπε

που ακριβώς είναι το μπέρδεμα?? δεν έχω σχέση με τον άνθρωπο. Και συμφωνώ οτι τα υλικά (δηλ ξύλα) προφανώς παίζουν τεράστιo ρόλο, και στο sustain και στον "φακελο" συχνοτήτων.

Ζητώ συγγνώμη rgxinap, θεώρησα την απάντησή σου, λανθασμένα ως συνέχεια απάντησης του DanAgg και μου φάνηκε σαν να μιλάει ο ίδιος άνθρωπος.

Επειδή βγαίνουμε εντελώς εκτός θέματος, το οποίο είναι "προτάσεις τεχνικών μουσικών οργανων για συναρμολόγηση partscaster και γνώμες/εμπειρίες από κάποιους" θα προτιμούσα να συνεχιστεί σε άλλο θέμα η κουβέντα.

Επίσης, υπάρχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου. Το θέμα λοιπόν εδώ δεν είναι αν παίζουν ρόλο τα ξύλα. Το θέμα είναι αν υπάρχει συνθήκη που να δίνει πράσινο φως ή να απορρίπτει τη συναρμολόγηση partscaster ως ΑΚΥΡΗ με βάση το μανίκι και το σκάφος. 

Κι επειδή  η υπομονή μου μάλλον εξαντλείται, την ώρα που σκαρώνω ακουστικά όργανα, στα οποία πρέπει να κάνω voicing ανάλογα με το που θέλω να πάει ηχητικά η κατασκευή μου, δοσμένων των εκάστοτε υλικών μου και των κατά ομολογία, παρατήρηση και παράδοση χαρακτηριστικών που προσδίδουν, το να ασχολούμαι με το υποτιθέμενο matching σε τραπέζια και σκουπόξυλα σε ανθρώπους που όχι μόνο δεν έχουν τη διάθεση να ακούσουν, αλλά κινούνται στα όρια της αγένειας το λιγότερο, δεν είναι πεδίο του ενδιαφέροντός μου.

Είναι δικαίωμα του καθενός να αγοράζει αστικούς μύθους περί ταιριάσματος μερών και αν αυτό τον κάνει σοφότερο και πιο ευτυχισμένο μουσικά, τότε κανένα πρόβλημα και επικροτώ. Αν όμως γίνεται με τρόπο παρεμβατικό προς τρίτους τότε θα πρέπει να με πείσει με επιχειρήματα (και το χιούμορ δεκτό) και όχι με αλλαλαγμούς.

Και το παρατηρώ αυτό και σε άλλους τομείς προσφάτως, με κάτι κουβάδες που πωλούνται ως "σπουδαία" συλλεκτικά μουσικά όργανα (από αυτά που αγοράζονταν με τα τσουβάλια απο Μοναστηράκι προς 20 ευρώ έκαστο) με τιμές pre-war Martin, επείδή κάποιοι πίστεψαν τα μυθεύματα περί θεϊκού ήχου και σπανιότητας.

Μην παραχαράσσετε την κιθάρα:classic_biggrin:

  • Like 2
  • Χαχα 1
  • Ευχαριστώ 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

το να ασχολούμαι με το υποτιθέμενο matching σε τραπέζια και σκουπόξυλα

 

 

Ακριβως.

 

H "κατασκευη" μιας tele ή strat δεν ειναι παρα 

 

ΑΥΤΟ

 

images?q=tbn:ANd9GcSeqVqYwaSw6CzEgyN6DbR

 

το οποιο χρειαζεται ΑΥΤΗ την ΤΡΟΜΕΡΗ τεχνογνωσια  :classic_biggrin:

 

 

image_7873.jpg

 

 

NeckScrews-large.jpg

 

για να ..ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ με αυτο

 

%2524T2eC16J_%2521%2529oFIfMzVNWvBSIQo4%

 

τωρα αν θΕτε να πΛΕρωσετε τα κερατασαςτατραγια για μια σανιδα και ενα βιδωμενο μπρατσο...of course you can....δΕμοκρατια εχομεν....  

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
3 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

 

Ακριβως.

 

H "κατασκευη" μιας tele ή strat δεν ειναι παρα 

 

ΑΥΤΟ

 

images?q=tbn:ANd9GcSeqVqYwaSw6CzEgyN6DbR

 

το οποιο χρειαζεται ΑΥΤΗ την ΤΡΟΜΕΡΗ τεχνογνωσια  :classic_biggrin:

 

 

image_7873.jpg

 

 

NeckScrews-large.jpg

 

για να ..ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ με αυτο

 

%2524T2eC16J_%2521%2529oFIfMzVNWvBSIQo4%

Φίλως όχι βίδες. Άμα βάνεις τίτεμποντ θα έχει πιο πολύ περισσότερο υπερσαστέην. Κάποιοι βάζουν ζεστή ψαρόκολλα για ακόμη πιο καλυτερότερα. Και κάποιοι βάζουν  και τιτεμποντ και ζεστη ψαρόκολλα και βίδες για το σαστέην που είναι λίγο πιο μικρό απ' το σύμπαν, γιατί πρέπει να χωράει κάπου.

 

  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γράψω κι εγώ την άποψη μου.

Είχα usa fender hw1 strat alder σώμα-maple μπράτσο με 22 τάστα (hell no) το οποίο μου φαινόταν πολύ λεπτό και δεν με βόλευε.

Μια ωραία πρωΐα παίρνω απόφαση και παραγγέλνω από warmoth ένα boatneck μπράτσο maple με rw ταστιέρα και 21 τάστα (hell yeah) γιατί μου άρεσε καλύτερα στο μάτι.

Έρχεται και τα στέλνω όλα πακέτο σε μάστορα για βάψιμο του μπράτσου-ταστοδουλειές και τοποθέτηση.

Επιστρέφει η κιθάρα και είναι άλλο όργανο στην κυριολεξία.Από θέμα εργονομίας το "παχύ" με βολεύει πολύ, πολύ, πολύ όμως περισσότερο. Στα του ήχου τώρα, εμένα μου φαίνεται ότι "μπιστάει" καλύτερα, έχουν αυξηθεί οι δονήσεις που νιώθω από όλο το όργανο, γενικά κάτι έχει αλλάξει που δεν μπορώ να το περιγράψω με σαφήνεια.

 

Τώρα μετά από όλα αυτά αν με ρωτήσεις σε τι οφείλεται όλη αυτή η αλλαγή και αν "ταίριαξαν" τα ξύλα, θα σου απαντήσω ότι μάλλον τον πιο μεγάλο ρόλο παίζει το θεϊκό set up που έγινε απ' τον μάστορα, εννοείται πέρα απ' το θέμα της εργονομίας απ' το σχήμα του μπράτσου.

 

Μετά από 2 χρόνια από όλη αυτή την μετατροπή, την έχω παρατημένη (εντός θήκης) σε ένα δωμάτιο με λίγη υγρασία, καθότι μένουμε και σε νησί, και την πιάνω για να παίξω περίπου 2-3 φορές τον μήνα και η κιθάρα είναι όπως την πρώτη μέρα που την πήρα απ' τον μάστορα, lurpak και βάλε.

 

disclaimer: συγνώμη που ξαναγράφω την ίδια ιστορία πολλές φορές αλλά πιστεύω ταιριάζει σε αυτούς που έχουν αμφιβολίες σχετικά με κατασκευή-συναρμολόγηση bolt-on κιθαρώνε και ταιριάσματος tonewoods 

 

 

Επεξεργασμένο από ekim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

 

 

Ακριβως.

 

H "κατασκευη" μιας tele ή strat δεν ειναι παρα 

 

ΑΥΤΟ

 

images?q=tbn:ANd9GcSeqVqYwaSw6CzEgyN6DbR

 

το οποιο χρειαζεται ΑΥΤΗ την ΤΡΟΜΕΡΗ τεχνογνωσια  :classic_biggrin:

 

 

image_7873.jpg

 

 

NeckScrews-large.jpg

 

για να ..ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ με αυτο

 

%2524T2eC16J_%2521%2529oFIfMzVNWvBSIQo4%

 

τωρα αν θΕτε να πΛΕρωσετε τα κερατασαςτατραγια για μια σανιδα και ενα βιδωμενο μπρατσο...of course you can....δΕμοκρατια εχομεν....  

Όταν άνοιξα το θέμα, προφανώς και δεν εννοούσα μόνο, το δέσιμο σώματος-μπράτσου.

Εννοούσα ταστοδουλειές,κόψιμο nut ηλεκτρικά που δεν κατέχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου