Προς το περιεχόμενο

cabinet model


sergei

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπαρχει καποιος κανόνας για το τι τυπου καμπινα χρησιμοποούμε με έναν ενισχυτή?

 

Εχω ενα προσομοιωτη ενισχυτών (και καμπινών) και έχω μπερδευτεί λιγο.΄προφανώς οταν επιλέγεις εναν ενισχυτή σου επιλέγει την καμπίνα που του ταιριάζει... απλα για να πειραμαιτιστώ λιγακι

 

όταν λεω κανονα εννοώ κατι σαν αυτό που λέμε οτι ο neck μαγνητης ειναι για rythm και αυτός στην γέφυρα ειναι ο lead (το οτι εγώ κανω το αντίθετο δεν παιζει ρολο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει καποιος κανόνας για το τι τυπου καμπινα χρησιμοποούμε με έναν ενισχυτή?

 

Εχω ενα προσομοιωτη ενισχυτών (και καμπινών) και έχω μπερδευτεί λιγο.΄προφανώς οταν επιλέγεις εναν ενισχυτή σου επιλέγει την καμπίνα που του ταιριάζει... απλα για να πειραμαιτιστώ λιγακι

 

όταν λεω κανονα εννοώ κατι σαν αυτό που λέμε οτι ο neck μαγνητης ειναι για rythm και αυτός στην γέφυρα ειναι ο lead (το οτι εγώ κανω το αντίθετο δεν παιζει ρολο).

 

 

O neck μαγνήτης είναι για τα πάντα και ο bridge είναι για τα πάντα.

 

Αντίστοιχα όλες οι καμπίνες είναι για όλους τους ενισχυτές (να αντέχουν το Wattage βέβαια...), ανάλογα με το τι ήχο θέλει να βγάλει ο καθένας και τι έχει στο μυαλό του.

 

Βέβαια υπάρχουν κάποια στερεότυπα του τύπου 4Χ12 Celestion Vintage 30 για Rock ήχο κλπ, τα οποία δεν ισχύουν όμως κατά την γνώμη μου, γιατί όλα είναι θέμα τι ήχο θέλεις να βγάλεις.

 

Ο μόνος τρόπος να πειραματιστείς και μάλιστα σε ένα πράγμα τόσο εύκολο όσο το modeling καμπινών (φαντάσου να άλλαζες καμπίνες... :lol: ), είναι με το αυτί σου / γούστο σου και μόνο.

 

Καλό ψάξιμο. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανόνες μπορεί να μην υπάρχουν, αλλά κάποια δεδομένα για τον ήχο που μπορεί να περιμένει κανείς από τις 4-5 κυριώτερες μάρκες μεγαφώνων καθώς και από ανοικτή/κλειστή καμπίνα, ή 1/2/4 μεγάφωνα, σίγουρα υπάρχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Υπαρχουν καποιοι υποτυπωδεις κανονες. Σε ενισχυτη με πολλα μπασα, οπως οι περισσοτεροι hi gain, χρειαζεσαι καμπινα κλειστη γιατι αν βαλεις ανοιχτη καμπινα, πολυ απλα θα καταστρεψεις τα ηχεια/μεγαφωνα. Επισης τα watt και τα Ohm της καμπινας πρεπει να ταιριαζουν με αυτα του ενισχυτη. Τα υπολοιπα ειναι θεμα γουστου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα περί βατ και ωμ είναι γνωστά και αναμφισβήτητα, το άλλο με το μπάσο και την ανοικτή καμπίνα... πώς ακριβώς προκύπτει; τι ακριβώς θα καταστρέψει τα μεγάφωνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι ανοικτές καμπίνες έχουν πιό χύμα μπάσα, οι κλειστές πιό σφιχτά με περισσότερο definition.

Αυτό με την καταστροφή των ηχείων πρώτη φορά το ακούω!!!

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογω της πιεσης που δημιουργειται μεσα σε μια κλειστη καμπινα απο τον αερα, τα ηχεια εχουν μικροτερες διαδρομες εξ'ου και τα σφιχτα μπασα. Αν χρησιμοποιοηθει ανοιχτη καμπινα με hi gain ενισχυτη με πολλα μπασα, το μπασο θα κανει το ηχειο να κινηθει εντονα με μεγαλη διαδρομη και αυτο, λογω ελειψης αντιστασης του αερα, θα κινηθει αρκετα. Αν αυτο γινεται συνεχεια, μετα το περας ευλογου χρονικου διαστηματος, η μεμβρανη του ηχειου ισως να σχιστει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Λογω της πιεσης που δημιουργειται μεσα σε μια κλειστη καμπινα απο τον αερα' date=' τα ηχεια εχουν μικροτερες διαδρομες εξ'ου και τα σφιχτα μπασα. Αν χρησιμοποιοηθει ανοιχτη καμπινα με hi gain ενισχυτη με πολλα μπασα, το μπασο θα κανει το ηχειο να κινηθει εντονα με μεγαλη διαδρομη και αυτο, λογω ελειψης αντιστασης του αερα, θα κινηθει αρκετα. Αν αυτο γινεται συνεχεια, μετα το περας ευλογου χρονικου διαστηματος, η μεμβρανη του ηχειου ισως να σχιστει.[/quote']

 

Sozo, αυτό που λες ενώ είναι λογικοφάνες δεν είναι ακριβώς έτσι. Ξεχνάς ότι στην πράξη, αν το μεγάφωνο ταλαντώνει με μεγαλύτερο πλάτος στις χαμηλές, θα εκπέμπει και αντίστοιχα περισσότερη ισχύ στην αντίστοιχη φασματική περιοχή. Και τότε θα γυρίσεις λίιιιγο κάτω το αντίστοιχο κουμπί του eq. Το τι θα πάει στο ηχείο το αποφασίζουμε εμείς ακούγοντας όχι ο ενισχυτής μόνος του. :wink: :wink: :wink: :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι open καμπίνες έχουν πολλά "ψεύτικα" μπάσα λόγω του ότι όντως οι μεμβράνες κινούνται πιό ελεύθερα, δεν νομίζω να παίζει θέμα καταστροφής όμως, εκτός αν το ηχείο είναι για τον λούτσο καβάλα.

Από την άλλη οι εντελώς closed έχουν πολύ καλύτερο ήχο χαμηλά, όμως σου δίνουν την εντύπωση ότι είναι πιό αδύναμες. Χρησιμοποιούνται κυρίως σε πολύδρομα hifi συστήματα ως sub.

Οι πιό συνhθισμένες πάντως είναι οι ported, είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στα δύο είδη.

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογω της πιεσης που δημιουργειται μεσα σε μια κλειστη καμπινα απο τον αερα' date=' τα ηχεια εχουν μικροτερες διαδρομες εξ'ου και τα σφιχτα μπασα. Αν χρησιμοποιοηθει ανοιχτη καμπινα με hi gain ενισχυτη με πολλα μπασα, το μπασο θα κανει το ηχειο να κινηθει εντονα με μεγαλη διαδρομη και αυτο, λογω ελειψης αντιστασης του αερα, θα κινηθει αρκετα. Αν αυτο γινεται συνεχεια, μετα το περας ευλογου χρονικου διαστηματος, η μεμβρανη του ηχειου ισως να σχιστει.[/quote']

 

Sozo, αυτό που λες ενώ είναι λογικοφάνες δεν είναι ακριβώς έτσι. Ξεχνάς ότι στην πράξη, αν το μεγάφωνο ταλαντώνει με μεγαλύτερο πλάτος στις χαμηλές, θα εκπέμπει και αντίστοιχα περισσότερη ισχύ στην αντίστοιχη φασματική περιοχή. Και τότε θα γυρίσεις λίιιιγο κάτω το αντίστοιχο κουμπί του eq. Το τι θα πάει στο ηχείο το αποφασίζουμε εμείς ακούγοντας όχι ο ενισχυτής μόνος του. :wink: :wink: :wink: :wink:

 

harilatron λυπάμαι αλλα και αυτό που λές εσύ ενώ είναι λογικοφάνες δεν είναι ακριβώς έτσι :D . Το μεγάφωνο μπορεί να ταλαντώνει περισσότερο αλλα η ακτινοβολία προς τα μπρός και πίσω αλληλοακυρώνονται εν μέρει λόγω διαφοράς φάσης 180 σε ανοικτή καμπίνα. Το ανάλογο σε ηλεκτρικά κυκλώματα λέγεται άεργος ισχύς. Όλα αυτά είναι κατα περίπτωση, αφού μπορεί με ανοίγματα και διαδρομές να αναγκάσουμε τον ήχο να βγαίνει απο πίσω σε φάση σε κάποιες χαμηλές συχνότητες (bass reflex).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου