Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, trolley είπε

Ειλικρινής απορία: Ποιος είναι ο Μίτζελος;

Έλα ντε...

Επεξεργασμένο από Waterfall-K

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Έλα ντε..

 

"Έλληνας συνθέτης και κιθαρίστας της ελληνικής έντεχνης και ροκ σκηνής", και απορείς που δεν τον ξέρω;  Το πρώτο είδος με απωθεί, το δεύτερο έχω γράψει ευθέως ότι δεν υπάρχει. Μάλλον πρόκειται για φανταστικό Όν, που λειτουργεί σε υπο-διαστάσεις. Του χρόνου ας στείλει τη δική του συμμετοχή.

 

 

  • Χαχα 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από αυτήν δεν έχω ξαναματαδιαβασει.

Τρανή απόδειξη ότι το ταλέντο, γιατί έχει ταλέντο ο Μιτζέλος, και η ευφυΐα , γιατί και από αυτήν έχει,δεν συμβαδίζει πάντα με την βασική αντίληψη της πραγματικότητας.

 

 

Το πλέον τραγικό και ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ βέβαια είναι ότι αυτά τα γράφει κάποιος που έκανε ολόκληρη ΚΑΡΙΕΡΑ προβάλλοντας ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που προβάλει η Σατι στο βίντεο...

Πως γίνεται ένας άνθρωπος  με  ταλέντο να βγάζει τέτοια χολή για άλλη συνάδελφό του μουσικό. 🤔

Πράγματι, υποκριτής είναι. Καλά τα λες. 😀

  • Συμφωνώ 2

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε, σεις... "Θεμελίωσε το Ελληνικό Ροκ με τους Τερμίτες [4]την δεκαετία του 1980" γράφει η Wikipedia και τώρα θυμήθηκα ότι είχα διαβάσει μία συνέντευξη των Τερμιτώνε όπου ρώταγε ο δημοσιογράφος τη γνώμη τους για τον πακτωλό νέων συγκροτημάτων που υπήρχε εκείνα τα χρόνια στην Αγγλία (κάτι ασήμαντους, σαν τους Clash, που ανέφερα και νωρίτερα στο νήμα).

 

Ο ... Μίζερος (και οι φίλοι του) το έθαβαν όλο αυτό με απαξιωτικούς αφορισμούς... από τότε είχε δείξει αυτό το παιδί πόσο σύγχρονο ήταν το σκεπτικό του και πόσο... μπροστά έβλεπε. Δεν ξέρω πόσο καλός κιθαρίστας είναι, φαντάζομαι από το κούρεμα ότι πρέπει να είναι πολύ καλός, αλλά τύφλωση διάρκειας 40 ετών, την λες και μόνιμη.

 

 

  • Χαχα 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω: Από τη μία κάποιοι θεωρούν ότι η Eurovision είναι trash, από την άλλη θα ήθελαν να στείλουμε τους Van der Graff Generator  και τους ενοχλεί ένα κομμάτι που την τρολάρει, τρίβοντας στη μούρη αυτού του διαγωνισμού την trashίλα του.

  • Like 4
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ κακό για το τίποτα.

 

Η Σάττι, αναμφίβολα μουσικό ταλέντο και με μια καταπληκτική φωνή, ακολούθησε έναν ακραία edgy/hipster δρόμο, μουσικά και στυλιστικά και έκανε κάτι που (μας αρέσει δε μας αρέσει) είναι πρωτοπόρο,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.

 

Με λίγα λόγια, πήρε στοιχεία της υποκουλτούρας διαφόρων λούμπεν κοινωνικών ομάδων και τα διάνθησε με μουσικό ύφος που συνδυάζει ό,τι πιο δημοφιλές μουσικό τρεντ υπάρχει με παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία αλλά και ανατολή/Ασία. Στα βίντεο κλιπ της δε, φέρει τον εαυτό της λίγο σαν τη Dua Lipa των Βαλκανίων.

 

Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι απλά μια αρπαχτή/κόπια προγούμενων project της που ήταν σαφώς πιο ορίτζιναλ.

 

Θα έχει καμιά τύχη στον διαγωνισμό; Η στατιστική λέει όχι γιατί η Γιουροβίζιον έχει παραδοσιακά χαντακώσει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) οποιαδήποτε προσπάθεια ξεφεύγει από το εμετικά easy listening.

 

Αν τελικά πάρει θέση η Σάττι με αυτό το κομμάτι, θα είναι ουσιαστικά μια επανάσταση μέσα σε ένα τραγικά συντηρητικό μουσικά κατεστημένο.

 

  • Like 3
  • Συμφωνώ 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχάσαμε να βάλουμε τους στίχοι.

 

[Intro]
Τα-τα-τα-τα
Τα-τα-τα-τα

[Bridge]
Πόνος μη μας έρθει μακάρι
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' όνομά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα
Ο άνεμος για πού θα μας πάρει;
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' άρωμά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου

[Verse 1]
Ε, I'm gonna do it my way, στο μυαλό σου θα μπαινοβγαίνω
Γιατί δε μου ‘δωσες το χέρι ούτε για να πιαστώ
Κάποτε είχα πόνο για 'σένα κρυφό
Τ’ αφήνω όλα να βγούνε

[Refrain]
Πάμε, put your hands up, κάνω ότι δεν ήτανε ψέμα
Ρίξε άλλη μια τελευταία φορά
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
(Τα τα-τα-τα-τα-τα)
 
[Chorus]
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει

[Verse 2]
Να μη θυμηθώ
Τις ώρες που κόντευα να τρελαθώ (Μαρίνα)
Άσε να μη θυμηθώ
Δεν πίστευες το κάρμα ότι είναι αληθινό

[Refrain]
Πάμε, put your hands up, κάνω ότι δεν ήτανε ψέμα
Ρίξε άλλη μια τελευταία φορά
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
(Τα τα-τα-τα-τα-τα)

[Verse 3]
Μόνη κι αν μένω, πάντα σε περιμένω
Τρέμω σαν φλόγα, σαν σπίρτο αναμμένο
Όταν χαράζει με τρώει το μαράζι
Μόνη πεθαίνω αν είσαι αλλού
 
[Chorus]
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει

[Bridge]
Πόνος μη μας έρθει μακάρι
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' όνομά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα
Ο άνεμος για πού θα μας πάρει; (Οε οε)
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' άρωμά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα

Όπα, όπα, όπα
Κάτσε, κάτσε, κάτσε
Θα σου πω, θα σου πω εγώ

[Instrumental Break]
 
[Outro]
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει
(Ε οε οε οε οε)
Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
(Ε οε οε ο)
Τα-τα
Ε οε οε οε οε
Ε οε οε
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα
 
 
 
 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
56 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού

Ποιου;;; Ας μας εξηγήσει - ο συμπαθής κατά τα άλλα κ. Μιτζέλος- πώς αντιλαμβάνεται τον "ελληνικό πολιτισμό", πότε άρχισε η παρακμή του, καθώς και το πώς αντιλαμβάνεται τον "ευρωπαϊκό πολιτισμό"; - καθότι αν τον ερμηνεύω σωστά, ο μέσος Ευρωπαίος διάγει τον βίο του σε ένα πολιτισμικό "Όλυμπο" και θα μας ατενίσει αφ' υψηλού. 

Ημάρτωνε δηλαδής...

  • Χαχα 2

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
6 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Πολύ κακό για το τίποτα.

 

Η Σάττι, αναμφίβολα μουσικό ταλέντο και με μια καταπληκτική φωνή, ακολούθησε έναν ακραία edgy/hipster δρόμο, μουσικά και στυλιστικά και έκανε κάτι που (μας αρέσει δε μας αρέσει) είναι πρωτοπόρο,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.

 

Με λίγα λόγια, πήρε στοιχεία της υποκουλτούρας διαφόρων λούμπεν κοινωνικών ομάδων και τα διάνθησε με μουσικό ύφος που συνδυάζει ό,τι πιο δημοφιλές μουσικό τρεντ υπάρχει με παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία αλλά και ανατολή/Ασία. Στα βίντεο κλιπ της δε, φέρει τον εαυτό της λίγο σαν τη Dua Lipa των Βαλκανίων.

 

Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι απλά μια αρπαχτή/κόπια προγούμενων project της που ήταν σαφώς πιο ορίτζιναλ.

 

Θα έχει καμιά τύχη στον διαγωνισμό; Η στατιστική λέει όχι γιατί η Γιουροβίζιον έχει παραδοσιακά χαντακώσει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) οποιαδήποτε προσπάθεια ξεφεύγει από το εμετικά easy listening.

 

Αν τελικά πάρει θέση η Σάττι με αυτό το κομμάτι, θα είναι ουσιαστικά μια επανάσταση μέσα σε ένα τραγικά συντηρητικό μουσικά κατεστημένο.

 

Υπάρχει συνέχεια αυτή η απορία με τη Satti:

 

Τρολάρει; Δίνει φωνή και κάνει mainstream το λούμπεν; Κάνει την επανάσταση της ενάντια στον αστικό καθωσπρεπισμό απ'τον οποίο προέρχεται;

 

Πάντως σίγουρα δεν είναι το συγκεκριμένο κομμάτι το όριο των δυνατοτήτων της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου