Προς το περιεχόμενο

Πεταλάκια Behringer


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ποιά έχετε δοκιμάσει? εντυπώσεις? ποιά αξίζει να αγοράσει κανείς (δλδ κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους χωρις να βγάζουν θόρυβο)? ποια να αποφύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι? και παρακαλώ όχι απαντήσεις του τύπου κάνουν όσο μια έξοδος σε μπυραρία πα΄ρε και βλέπεις, γιατί αν είναι από το θόρυβο να το έχω μόνο σαν διακοσμητικό στο δωμάτιο προτιμώ να πάω σε μπυραρία :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το Vintage tube overdrive και το octaver ειναι αρκετά καλά. Γιατί δεν πας να τα ακούσεις να πάρεις μια γενική εικόνα. Εσένα μπορεί να μην σου αρέσει κανένα. Το overdrive πάντως το δουλεύω συνέχεια

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι τόσο ο θόρυβος όσο η ποιότητα κατασκευής. Είχα πάρει ένα eq 7 περιοχών και ήταν ελεεινής κατασκευής και το έδωσα πίσω για να πάρω το κλασικό boss. Το καλύτερο θα ήταν να πας να τ' ακούσεις σε κάποιο κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω τα OD100 και UC 100. Τα πήρα καθαρά και μόνο λόγω τιμής για να κλείσω μια παραγγελία από Thomann και να μην τα δώσω στα μεταφορικά.

Από θέμα θορύβου είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Το chorus είναι δε αξιοπρόσεκτα καλό για τα λεφτά του, ενώ το overdive, αν και δεν λέει πολλά σαν overdrive, αν τα βάλεις όλα τέρμα, κάνει ένα περίεργο... fuzz εφέ, που καθόλου δεν με χαλάει!

 

Συμπερασματικά: καλά για τα λεφτά τους, ΟΚ από θόρυβο, αλλά... ψευτικούρες φίλε, τα φυσάς και μετακινούνται!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω τα παρακάτω πετάλια ...

 

Guitar GDI21 & Bass BDI21

Είναι αντίγραφα της Tech21 και κατα την γνώμη μου πάιζουν πάρα πολύ καλά, χωρίς θόρυβο και με καλή κατασκευή αν και πλαστικά. Το GDI21 είναι πολύ καλό και σαν distortion πετάλι για να οδηγήσει τον ενισχυτή και φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το BDI21 (αν και δεν το έχω δοκιμάσει).

 

Compressor/Sustainer CS100

Ο CS100 επίσης είναι μια χαρά, δεν έχει περισσότερο θόρυβο απο τον Digitech ή αυτόν του GT8 που επίσης έχω.

 

GRAPHIC EQUALIZER EQ700

Το EQ700 βγάζει θόρυβο μόνο αν τονίσει κανείς πολύ κάποια συχνότητα, κάτι που είναι αναμενόμενο. Ενα σημείο που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν έχει "κούμπωμα" όταν το slider είναι στην θέση μηδεν.

 

Αν και πλαστικά είναι απο στιβαρό πλαστικό, με μία μεταλική πλάκα στο κάτω μέρος και δεν είχα κάποιο πρόβλημα σταθερότητας. Επίσης ο ποδοδιακόπτης είναι εντάξει με σαφήνεια στο πάτημα.

Ενα σημείο που -κατα κάποιο τρόπο- με ενόχλησε στα δύο τελευταία είναι ότι δεν έχουν την τρύπα για την τροφοδοσία στο πάνω μέρος όπως τα Boss και τα Digitech.

 

Για μένα είναι εξαιρετικά για την τιμή που πουλιώνται ιδιαίτερα για κάποιον που θέλει να πειραματιστεί με καινούργιους ήχους, να κάνει το χόμπυ του ή να μάθει πως να χρησιμοποιεί ένα εφε. Είναι σαφές πως απευθύνονται στην ερασιτεχνική αγορά, κατι που δεν είναι κακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η λύση: πας σε μπυραρία όπως πρότεινες αρχικά, ζητώντας συμβουλές από το μπυρόφιλο noiz (ανάμεσά τους κι εγώ). Μετά από 7-8 μπύρες, θα είσαι έτοιμος να κάνεις την απονενοημένη αυτή πράξη μιας και θα πιστεύεις σθεναρά ότι πατάνε κάτω μέχρι και την Tonelab (σπόντα προς τους Tonelab lovers του φόρουμ - δεν ανήκω σε αυτούς)

 

2η λύση: παίρνεις ένα, το ανοίγεις και το τρελαίνεις στα modifications. Η εμπειρία που θα κερδίσεις θα αξίζει τουλάχιστον όσο 10 φορές το ίδιο το πετάλι... Αν σταματήσει να δουλεύει το χρησιμοποιείς για circuit bending κουφούς ήχους ή για ανταλλακτικά (όπως τα ανέκδοτα με τα Yugo).

 

3η λύση: παίρνεις ένα και το χρησιμοποιείς σαν κατώτατο μέτρο σύγκρισης. Αυτό έχει και ψυχολογικά οφέλη διότι σου τονώνει την αυτοεκτίμηση & σε κάνει να νιώθεις καλά με τις μελλοντικές σου επιλογές μιας και όλες θα ακούγονται καλύτερα.

 

4η λύση: παίρνεις ένα, και σε στιγμές απίστευτης τσαντίλας λόγω της απόδοσής του το καταστρέφεις. Μιας και αυτό θα γίνει πολύ εύκολα, θα απολαύσεις την ευχαρίστηση του να καταστρέφεις τον εξοπλισμό σου (βλέπε πχ Who, Nirvana κλπ) χωρίς να έχεις ξοδέψει πολλά χρήματα. ¶σε που θα είναι και εντυπωσιακό προς τους ανυποψίαστους προς την πραγματική του αξία. Αυτή η λύση έχει και το πλεονέκτημα της (σχεδόν) ανέξοδης διοχέτευσης του θυμού σου, ένα ακόμη αναντίρρητα σημαντικό ψυχολογικό όφελος.

 

5η λύση: παίρνεις ένα, και το κρατάς για να το δείξεις στα εγγόνια σου (αν επιβιώσει μέχρι τότε). Τους λες "κοιτάξτε βρε με τι έπαιζα εγώ στην ηλικία σας και με τι παίζετε εσείς τώρα", και τους κάνεις μια διάλεξη σε στυλ "πτωχός πλην τίμιος οικοδόμος" για τα πέτρινα χρόνια, τα λιγοστά λεφτά, τις δυσκολίες, τις κακουχίες κλπ., με σαφείς επιρροές από Νίκο Ξανθόπουλο. Μόλις σβηστούν οι πρώτες εκφράσεις φρίκης από τα παιδικά τους πρόσωπα, θα σε αντιμετωπίζουν σαν θεό.

 

6η λύση: Παλιότερα σε ένα θρεντ για γκραντζ μαγνήτες είχα γράψει για τον Κομπέιν:

O λόγος που δεν έπαιζε με μια κιθάρα της προκοπής ήταν ότι πρώτον, απεχθανόταν οποιαδήποτε εξάρτηση από την μουσική βιομηχανία και δεύτερον, επίτηδες διάλεγε κιθάρες κακής σταθερότητας στο tuning γιατί πίστευε ότι σε ένα live έπρεπε να αγωνίζεται συνεχώς (βρισκόμενος σε μια κατάσταση διαρκούς ψυχολογικής έντασης - γνωστός μαζοχιστής) για να τα βγάλει πέρα.

Ακολουθώντας την ίδια μαζοχιστική τακτική, αγοράζεις πετάλια Behringer και είσαι απόλυτα έτοιμος να φτάσεις στην γκραντζιστική νιρβάνα.

 

 

 

ΥΓ. Προτείνω να αλλαχθεί ο τίτλος του θρεντ σαν "Η προσφορά των πεταλακίων Behringer στις ανθρώπινες σχέσεις και στην αυτοβελτίωση". Αν γίνει τίτλος διατριβής, θέλω το clopyright. Αν έχετε κι άλλες προτάσεις, πιστεύω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να τις καταθέσετε στη συζήτηση.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2η λύση: παίρνεις ένα' date=' το ανοίγεις και το τρελαίνεις στα modifications. Η εμπειρία που θα κερδίσεις θα αξίζει τουλάχιστον όσο 10 φορές το ίδιο το πετάλι... Αν σταματήσει να δουλεύει το χρησιμοποιείς για circuit bending κουφούς ήχους ή για ανταλλακτικά (όπως τα ανέκδοτα με τα Yugo).

[/quote']

 

Δεν το'χα σκεφτεί αυτό... κανα link με mods έχουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και πλαστικά είναι απο στιβαρό πλαστικό' date=' με μία μεταλική πλάκα στο κάτω μέρος και δεν είχα κάποιο πρόβλημα σταθερότητας. Επίσης ο ποδοδιακόπτης είναι εντάξει με σαφήνεια στο πάτημα.

Ενα σημείο που -κατα κάποιο τρόπο- με ενόχλησε στα δύο τελευταία είναι ότι δεν έχουν την τρύπα για την τροφοδοσία στο πάνω μέρος όπως τα Boss και τα Digitech.

 

Για μένα είναι εξαιρετικά για την τιμή που πουλιώνται ιδιαίτερα για κάποιον που θέλει να πειραματιστεί με καινούργιους ήχους, να κάνει το χόμπυ του ή να μάθει πως να χρησιμοποιεί ένα εφε. Είναι σαφές πως απευθύνονται στην ερασιτεχνική αγορά, κατι που δεν είναι κακό.[/quote']

 

+1!

 

Χρησιμοποιώ το bass overdrive (BOD100) και τον κομπρέσσορα για μπάσο (BLE100) και πιστεύω ότι έχουν απίστευτο value for money!

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ χρησιμοποιώ το GD21I και έχω σε μια άκρη το PB100(preamp booster).Το πρώτο είναι αρκετά αξιόλογο και αν δεν μου γ@μ%γε το σήμα της κιθάρας(όταν το βάζω μάζι και με άλλα πετάλια...) θα το κράταγα ίσως και για μόνιμο.Το δεύτερο είναι καλούτσικο ΜΟΝΟ για να το βάλεις μεταξύ κιθάρας και ενισχυτή ΧΩΡΙΣ άλλα πετάλια,αλλιώς γίνεται ένα μικρό χάος...Μιλάω για την παλιά σειρά.Τα καινούρια που βγαίνουν τώρα με καινούρια κατασκευή και τσιπάκια δεν ξέρω πόσο καλύτερα θα είναι...

Μυστικό:Τα 80's είναι κιτς πλεον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Για μένα είναι εξαιρετικά για την τιμή που πουλιώνται ιδιαίτερα για κάποιον που θέλει να πειραματιστεί με καινούργιους ήχους' date=' να κάνει το χόμπυ του ή να μάθει πως να χρησιμοποιεί ένα εφε. Είναι σαφές πως απευθύνονται στην ερασιτεχνική αγορά, κατι που δεν είναι κακό.[/quote']

 

+1!

 

Χρησιμοποιώ το bass overdrive (BOD100) και τον κομπρέσσορα για μπάσο (BLE100) και πιστεύω ότι έχουν απίστευτο value for money!

 

-1.

 

Το value for money λέτε ότι είναι ψηλό. Ας το αναλύσουμε λίγο. Έχουμε το εξής κλάσμα:

 

value

---------

money

 

Και οι δυο συντελεστές είναι θετικοί (ή τουλάχιστον ας υποθέσουμε ότι ο αριθμητής είναι θετικός - κι όχι αρνητικός - χάριν του επιχειρήματος βρε αδερφέ). Σύμφωνα με τα ανωτέρω σχόλια υπάρχει κάποιο value, οπότε o αριθμητής δεν ισούται με μηδέν. Επειδή όμως ο παρονομαστής τείνει προς το μηδέν στα Behringer, η τιμή του ολικού κλάσματος τείνει προς το + άπειρο. Αυτή η τιμή > τιμή μαρκών όπως T Rex, Carl Martin, Fulltone, Maxon, ΗΒΕ, D*A*M, Diamond, Electroharmonix και ακόμη περισσότερο από πιο προσγειωμένες όπως Boss. Ηθικόν δίδαγμα; Το αφήνω σε σας... :wink:

 

Λινκς για μοντς δεν έχω αλλά το Google ίσως βοηθήσει. Επειδή νομίζω ότι αυτά που φτιάχνει η B. είναι κλώνοι, πχ των Tube Screamer, Big Muff κλπ., βρίσκεις τα schematics τους και εφαρμόζεις αλλαγές κατά βούληση, ξεκινώντας από αλλαγή επιμέρους υλικών με άλλα καλύτερης ποιότητας.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου