tombas Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Από την άλλη μεριά fusionakis,εγώ προσωπικά,θεωρώ καλο κιθαρίστα,αυτόν που με ταξιδεύει με την μουσική του ,αυτόν που μπορεί και χρησιμοποιει την κιθάρα σαν μέσο για να εκφράσει συναίσθημα...Τι κι αν δεν κάνει καλό vibrato?το αποτέλεσμα μετράει...Οταν πάιζει πχ ο Santana ,νομίζεις ότι η ίδια η κιθάρα του τραγουδάει... Τι να το κάνω να παίζει κάποιος παπαδες ,σαν κι αυτόν με τον κουβά στο κεφάλι,και να μην έχει feeling στο παίξιμό του? Κρίμα που δεν υπάρχει ο Καιάδας σήμερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Άλλοι προτιμούν ν'ακούν μουσική, άλλοι τεχνική. Περί ορέξεως... Two sides to every coin. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusionakis Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Απόλυτα σεβαστό αυτό που λες... και γω ψάχνω αυτό που σ'αρέσει. Απλά θεωρώ πχ καλύτερο κιθαρίστα τον Gary Moore από το Santana, γιατί αν ακούσω το συναίσθημα που βγάζει ο ένας στο Europa και ο άλλος στο Still Got the Blues (καθώς και οι δύο είναι "συναισθηματίες"), με συνεπαίρνει πολύ περισσότερο το δεύτερο, και εξήγησα και το γιατί. Επίσης αναφέρθηκα στο vibrato, γιατί το θεωρώ τη θεμελιώδη τεχνική σε κάθε κιθαρίστα (η οποία σχεδόν καθορίζει το συνολικό παίξιμο κάποιου) και κατ'επέκταση σε κάθε μουσικό και τραγουδιστή. Και ναι, οι παπάδες, από μόνοι τους δεν λένε τίποτα... Σημαίνουν κάτι όταν υπάρχει και όλο το "πακέτο" από πίσω... Όσο για αυτό που είπες X-minor, πάντα μουσική ακούμε. Ακόμα καλύτερα όταν αυτή ακούγεται ωραία στα αυτιά μας και κάποιοι χρησιμοποιούν καλή τεχνική για αυτό. Ο Clapton ας πούμε δεν είναι μεγάλος βιρτουόζος όπως ο Paco De Lucia, αλλά μια τεχνική την κατέχει πολύ καλά και εκεί πάνω έχει στηρίξει όλη του την τέχνη σαν κιθαρίστας (vibratο)... Άλλο παράδειγμα είναι ο Vai, που μπορεί να είναι ίσως ο άνθρωπος που έχει κάνει τις περισσότερες ποζεριές που υπάρχουν πάνω στο όργανο, αλλά πίσω από αυτό έχει όλα όσα χρειάζεται για να κάνει το όργανο να ακουστεί όπως ο ίδιος θέλει... μιλάω για τεχνική, για μουσικότητα, για τα πάντα... επομένως όταν κάποιος ακούσει το Vai, επιλέγει να ακούσει τη μουσική του Vai, που απλά τυχαίνει να χρησιμοποιεί πολλές διαφορετικές τεχνικές για να αποδώσει αυτό που θέλει (και τις χρησιμοποιεί όλες με απίστευτη έκφραστικότητα και άνεση). Μακάρι όλοι μας να είχαμε την τεχνική του Vai και το τρομακτικό ταλέντο του Vai, και ας παίζαμε απλές φράσεις σαν τον Clapton (βέβαια και ο Clapton εάν είχε τη διάθεση να εξελιχθεί περισσότερο σαν οργανοπαίκτης, μην νομίζετε ότι θα έπαιζε μόνο αυτά που παίζει). Σας παραθέτω κάτι που είχε γράψει ο quintiplet σε παλιότερο topic(δεν το ξέρω το παιδί, απλά συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είχε γράψει)... "Κάποτε, σε μια συνέντευξη είπαν στον al di meola ''Παίζετε πολλές νότες και γρήγορα. Συμφωνείτε με αυτό που είπε ο John Lee Hooker (ότι πιο σημαντικές είναι οι νότες που δεν παίζεις και ότι μετράει το feeling και όχι η ταχύτητα)''. Τότε ο Al di Meola τα πήρε με τη νοοτροπία ''όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια'' και εξήγησε πως η ταχύτητα και η τεχνική είναι παρεξηγημένη, και πως το να μπορείς να παίζεις γρήγορα και τεχνικά μόνο θετικό είναι γιατί έχεις πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα έκφρασης. Έχουμε καταντήσει να λέμε feeling τα πανάθλια, αργά και κακοπαιγμένα πεντατονικά σολίδια και φλυαρίες όλα τ'άλλα !! Και κλείνω με μια φράση που είπε ο Satriani όταν τον ρώτησαν τη γνώμη του για τον Neil Young (ως κιθαρίστα, όχι ως καλλιτέχνη). Είπε λοιπόν ο joe : ''Neil Young is playing as good as he can. But if he could play better, he would.."" Γενικώς, καλή η υποκειμενικότητα, υφίσταται στο μυαλό όλων μας, αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει αντικειμενικά πράγματα, όπως το ότι ο Vai εκτός από όλα όσα κάνει έχει υπέροχο vibrato, και μπορεί να παίξει με συναίσθημα ένα μπλουζ, ή όπως το ότι ο Clapton δεν είναι βιρτουόζος... είναι ένας κιθαρίστας που έχει αφήσει μια κληρονομιά πίσω του στη ροκ/μπλουζ παράδοση, αλλά δεν είναι και κάποιος που θα δώσει solo concert να πας να ακούσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Ακριβώς τις ίδιες καραμέλες θα επαναλαμβάνουν οι shred-άδες κι ακριβώς τις ίδιες απαντήσεις θα έχουν οι άλλοι οι "άμπαλοι/αργοί/άχρηστοι/άτεχνοι" κλπ. Μην το κουράζουμε. Ακούει ο καθένας ότι γουστάρει, δεν χρειάζεται να υπερασπίσει κανείς τα γούστα του ΟΥΤΕ να τα επιβάλλει με τα γνωστά καραμελοεπιχειρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tombas Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Γενικώς, καλή η υποκειμενικότητα, υφίσταται στο μυαλό όλων μας, αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει αντικειμενικά πράγματα, όπως το ότι ο Vai εκτός από όλα όσα κάνει έχει υπέροχο vibrato, και μπορεί να παίξει με συναίσθημα ένα μπλουζ, ή όπως το ότι ο Clapton δεν είναι βιρτουόζος... είναι ένας κιθαρίστας που έχει αφήσει μια κληρονομιά πίσω του στη ροκ/μπλουζ παράδοση, αλλά δεν είναι και κάποιος που θα δώσει solo concert να πας να ακούσεις... O Vai blues?Θα με ενδιέφερε να το ακούσω... Κρίμα που δεν υπάρχει ο Καιάδας σήμερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2009 Raphael Rabello (1962-1995) http://www.youtube.com/watch?v=z0wc3Bd3ulU Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JollyJokker Δημοσιευμένο 21 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 21 Νοεμβρίου 2009 Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον fusionakis. Το vibrato είναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε έναν κιθαρίστα και όπως έχω διαβάσει, καθορίζεται από τη "μουσικότητα" του κιθαρίστα => ο κιθαρίστας πρέπει να έχει και καλή φωνή... οι speedakides guitar heroes μου άρεσαν κι εμένα κάποτε πολύ. Τώρα πλέον? Μόνο Andy LaRoque και Pete Blakk. period. Gimme Kramers! More Kramers!!! I WANT THEM ALL!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
avalon Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2010 Andy timmons (παρόλο που είμαι της ποιο heavy σχολης) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SteveB Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2010 Κάτι που κανείς δεν έχει σκεφτεί και ποτέ δεν θα σκεφτεί: Kenneth "K. K." Downing και Glenn Tipton....οι δύο κιθαρίστες των Judas Priest. Απολυτα συγχρονισμένη και με φοβερή χημεία στον ήχο τους! Λες και είναι γεννημένοι να παίζουν μαζί :) Επίσης, ο εκπληκτικός kirk Hammet, και ο απίστευος James Hetfield. Παρατηρείστε ότι ο Hetfield παίζει ΟΛΑ τα τραγούδια με downstrokes! Και ένα outsider ^^ Thomas Youngblood ποιός ξέρει τον κιθαρίστα των Kamelot? Συνθέτης των περισσότερων κομματιών, όλα με συναίσθημα, κάθε bend , κάθε Lick γραμμένο και τέλεια παιγμένο επάνω στην μουσικη που αγαπάει. Εκπληκτικά solo με φοβερές μελωδίες και όμορφα speed bursts. Κλασικό παράδειγμα?Το σολο του τραγουδιού Karma. I rest my case ^_^ Guitarist in training Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimicupo Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Μαρτίου 2010 Δεν ξερω τ μου εχει συμβει... Ξεκινησα την κιθαρα για να παιζω 1000000000 νοτες το λεπτο ( καλα κοψε κατι...) αλλα παντα τα ειδωλα μου ηταν τυποι με τεραστια μαλλια , δερματινα κολλητα suits και περιεργες κιθαρες. Τωρα τελευταια θελω να τα σταματησω ολα αυτα και να παιζω σαν τον Mckee,τον Chapdelaine και τον Emmanuel . Αλλα ειναι τοσο τρομακτικα δυσκολο που μπροστα του το Serrana φαινεται smoke on the water ευκολιας .................wow.........εδώ απλά υποκλινόμαστε και φεύγουμε... Μα καθόλου δεν αγαπάς τους ανθρώπους ???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση