Προς το περιεχόμενο

Yπαρχει τελικα κακο συνθ?


kilon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και θέτω το άλλο ερώτημα:

 

Το κόστος κατασκευής του ΤΕΛΕΙΟΥ synth πιστεύετε ότι θα είναι μεγαλύτερο απο ένα κοινό synth των 3000 ευρώ? Εγω είμαι κάθετος στο ΟΧΙ. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να πουλάνε το φανταστικό ΤΕΛΕΙΟ συνθ (που δεν υπάρχει για τους λόγους που προανέφερα) κάτω απο 4000 ευρώ και να είναι πολύ κερδισμένοι.

 

Αυτό όμως δεν ταιριάζει στην καπιταλιστική μας κοινωνία (ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ). Κανένας δεν θέλει να κυκλοφορεί 1 αυτοκίνητο, 1 συνθ, 1 κινητο ακόμη και αν είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η τεχνολογία. Η διαφορετικότητα, ο ανταγωνισμός πρέπει να υπάρχουν ανάμεσα στις εταιρίες.

 

Φιλε lambrosgg δεν ξέρω με τι κριτήρια κάνεις αυτές τις "αυθαίρετες κοστολογήσεις" 3000-4000 του στιλ του μπακάλικου "είναι καλά να το αφήσω ή να βγάλω λίγο...?"

 

Θα πρέπει να αναρωτηθείς πρώτα τι πληρώνεις όταν αγοράζεις ενα synth...

 

Σίγουρα δεν είναι μόνο η αξία του synth σαν υλικά και πνευματικά δικαιώματα των εργαζόμενων μηχανικών και επιστημόνων του R&D department της κάθε εταιρείας.

 

Εχεις αναρωτηθεί τι έξοδα μπορεί να έχουν όλες οι εταιρείες για να διατηρούν αντιπροσωπείες και εργοστάσια σε ξένες χώρες? Εχεις αναρωτηθεί ποτέ τι έξοδα πληρώνει μια εταιρεία για να συμμετέχει σε μια έκθεση (βλέπε NAMM) στην οποία πρέπει να έχει ένα φανταχτερό περίπτερο...

 

Επίσης τα σεμινάρια πωλήσεων και technical support που διοργανώνουν συνεχώς για να εκπαιδεύουν τους αντιπροσώπους τους και ένα κάρο άλλα έξοδα.

 

Το OASYS για παράδειγμα είναι ένα project που είχε ξεκινήσει 10 χρόνια πριν βγει στην παραγωγή και είχαν πέσει πολλά χρήματα σαν επένδυση...

 

Όσο για το σχόλιο σου περί κυκλοφορίας ενός synth μόνο και όχι άλλου πιστεύω οτι αυτό είναι που κινητοποιεί την κάθε εταιρεία να εξελίξει και να βελτιώσει τα μηχανήματά της...

 

Αν δεν υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών τότε θα ήταν πολύ πιθανόν να είμασταν πολύ πίσω...

 

Και αυτό φυσικά ισχύει για όλα τα είδη και προϊόντα...

Φιλικά

 

Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η μπουγκατι βεϊρον κοστίζει στη VW 7.5 εκ $ και το πουλάει 1.5 εκ $ (όχι δεν κάνω λάθος, σωστά είναι αυτά που γράφω)

 

λάθος κάνεις  ;D

δε κοστίζει προφανώς το 1 αμάξι τόσο αλλά το batch,,περιμένει να συμπληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός παραγγελιών (δε ξέρω ποιος αριθμός είναι αυτός),και μετά τα κατασκευάζει.

την είδα απο κοντά στο Βερολίνο το καλοκαίρι και έπαθα πλάκα,ξαφνικά οι ferrari έμοιαζαν με κοινά αμάξια....

 

Όχι εσύ κάνεις λάθος. Εκτός από την ίδια την εταιρία, ψάξε στο youtube που έχουν από το top gear την εκπομπή με τον αγώνα μπουγκάτι-αεροπλάνου και εκεί το λέει ξεκάθαρα και ο Clarkson (ότι δλδ πρόκειται στην ουσία για μια επίδειξη τεχνολογία, αλλά ουσιαστικής οικονομικής καταστροφής). Α ναι επίσης λέει ότι τα αυτοκίνητα έχουν προπαραγγελθεί τα περισσότερα από αυτά και σκέφτονται ίσως να επεκτείνουν την παραγωγή σε άλλα τόσα. Μάλιστα για να καταλάβεις το μέγεθος του κόστους έδειξε 1 λεβιέ αλουμινένιο για τα φλας που κάνει 30.000€ κοντά. Και αν το Εnzo κοστίζει  650.000$ κοντά, φαντάσου πόσο πάει η Μπουγκάτι των 12 ψυγείων, 1000 αλόγων και 450 χλμ τελική.

 

Α να και από wikipedia:

Each Veyron is being sold for €1,100,000 (net pay, without taxes), prices vary by exchange rates and local taxes (like value added taxes). The production costs of the car are approximately £5 million per vehicle[citation needed].
βάλε πόσο είναι 1,1 εκατομμύρια ευρώ (και αυτά δίχως φόρους) και 5 εκατομμύρια λίρες. Τελικά όντως στο νούμερο αυτοκινήτων έκανα λάθος καθώς θα είναι 300 αυτά που θα κατασκευαστούν, με πάνω από τα μισά να έχουν ήδη προπαραγγελθεί.  Αν και αυτή είναι η τιμή των 2 πρωτοτύπων...**

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

 

Πω στο μεταξύ πόσο πιο άκαιρο είναι αυτό το ποστ μου για την κουβέντα......

 

**Γιατί μου φίνεται όμως ότι κι εσύ αυτό είπες, αλλά εγώ κατάλαβα στην αρχή ότι εννόησες ότι όλα τα αμάξια σύνολο κοστίζουν τόσο;

 

 

Στο θέμα τώρα, κάπου συμφωνώ με τον eye σε αυτό που λέει με τα soft synths και ότι όντως τα κονσεπτ σαν το reaktor κάτι έχουν να πουν καινούριο. Τώρα αυτό που δεν κατάλαβα όμως με τα vst, είναι γιατί να πρέπει οπωσδήποτε, είτε να εξομοιώνουν παλαιότερα αναλογικά συνθς (minimoog, arp, κτλ κτλ), είτε ακόμη και αν δεν το κάνουν αυτό να συγκρίνονται με αναλογικά; Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πρόκειται για παρόμοια περίπτωση σχετική με αυτή των κιθάρων, που τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκε μια τάση-μόδα για vintage όργανα, ενώ παλιότερα αποτελούσαν μάλλον έκθεμα για μουσεία. Απλά τα vst δεν πρόλαβαν την προ-vintage αναθέρμανση της μουσικής σκηνής!   

 

απο wikipedia (αυτό που έγραψες + 1 πρόταση)

 

Each Veyron is being sold for €1,100,000 (net pay, without taxes), prices vary by exchange rates and local taxes (like value added taxes). The production costs of the car are approximately £5 million per vehicle[citation needed]. This is not the price to produce one vehicle, but rather the cost of the entire Veyron project divided by the number of vehicles produced at that time.

 

απο αυτό δλδ εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις?

ασε που η wikipedia δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο μέρος. την ερώτηση το ποσο στοιχίζει πραγματικά στην εταιρεία την έκανα σε έναν υπάλληλο της volkswagen στην έκθεση και παρόλο που δε θυμάμαι να μου είπε συγκεκριμένο νούμερο θυμάμαι το "depends on the batch".

σορυ για το ανελέητο offtopic

 

ps:πολύ γέλιο το βιντεάκι με το αεροπλάνο  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε καλά τώρα δες αυτό:

Αν και αυτή είναι η τιμή των 2 πρωτοτύπων...**

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

 

Πω στο μεταξύ πόσο πιο άκαιρο είναι αυτό το ποστ μου για την κουβέντα......

 

**Γιατί μου φίνεται όμως ότι κι εσύ αυτό είπες, αλλά εγώ κατάλαβα στην αρχή ότι εννόησες ότι όλα τα αμάξια σύνολο κοστίζουν τόσο;

 

 

Μάλλον το ίδιο πράμα λέμε

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

korg_nikos πιστεύεις ότι το triton tr που έχει 1200 ευρώ,  κοστίζει πάνω απο 400-500 ευρώ για να κατασκευαστεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω ρε lambrosgg απο ποτε χαλασε μια εταιρεια να χει το μονοπωλιο. Εχει ο προβλημα ο Gates που σχεδον ολοι εχουν Windows ή μηπως χαλαστηκε η Yamaha οταν εβγαλε το DX-7 που το πηρανε ολοι?

 

Ο μονος λογος που υπαρχουν διαφορετικα προιοντα ειναι επειδη εξυπηρετουν διαφορετικες αναγκες, που δεν ικανοποιουνται με ενα και μονο προιον. Αν καποιος εβρισκε αυτο το προιον, πιστεψε με θα το εβγαζε. Απλα η διαφορετικοτητα πλεον, ειδικα στη μουσικη, ειτε μιλαμε για αισθητικη ειτε μιλαμε για το budget του καθενος ειναι πλεον μεγαλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα σας εκπλήξω δηλώνοντας ότι τα περισσότερα από τα synth που κυκλοφορούν στις μέρες μας είναι πράγματι "κακά synth" με την έννοια ότι κάπου αυτή η βιομηχανία έχει χάσει τον προσανατολισμό της.

 

 

ΤΣΑΑΑ  ;D ;D ;D ;D

 

Ωραία έκπληξη. Τι λέω μόλις 4 post πιο πάνω?

 

Κατ' αρχήν, δε λες αυτό.

Κατά δεύτερον, όταν λέω "θα σας εκπλήξω" δεν εννοώ ότι θα πω κάτι που δεν έχει σκεφτεί κανένας άλλο ποτέ στην ιστορία του κόσμου - εννοώ ότι θα πω κάτι έξω από τα πλαίσια του συνήθους θαυμασμού μου για τις νέες τεχνολογίες.

 

Όπως και αν έχει, νομίζω ότι η συζήτηση έτσι όπως έχει εξελιχθεί δεν έχει κανένα νόημα: άλλη μία μάταιη προσπάθεια να συζητήσουμε κάτι σοβαρά.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

korg_nikos πιστεύεις ότι το triton tr που έχει 1200 ευρώ,  κοστίζει πάνω απο 400-500 ευρώ για να κατασκευαστεί?

 

Είπα εγώ οτι πληρώνεις μόνο κόστος κατασκευής?

 

Το κόστος της κατασκευής ενός κοματιού κοστίζει στο εργοστάσιο κάτω και απο 100€/κομμάτι ειδικά αν η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη.

 

Εγώ όμως δεν μίλησα για κόστος κατασκευής μόνο αλλά για όλα τα καπέλα που επιβαρύνουν τελικά τον end customer...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου