Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      6.291


  2. Rebel_Of_South

    Rebel_Of_South

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.271


  3. panorios

    panorios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.206


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5.240


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/08/2019 σε όλα

  1. Εγώ αρχικά διάβασα Νάκας them all.
    3 βαθμοί
  2. Πάντως και οι Metallica, αν δεν έγραφαν στα καραμπαλίκια τους το thrash και τους στίχους για το Μακαρθισμό και το σύνδρομο του θερμοκηπίου, και αν δεν έριχναν τα BPM και να μιλάνε για μπαμπούλες και με μπαλαντίτσες να χορεύουν στα πάρτι τα 13χρονα, τους έβλεπα να βάζουν και αυτοί αγγελία για επαγγελματία μπασίστα με δικά του χρήματα.
    3 βαθμοί
  3. Οταν δεν υπηρχε petrucci malmsteen κλπ για να μελετησουμε ταχυτητες, τι μελεταγαμε νομιζεις? Race with Devil on Spanish Highway, Casino , Elegant Gypsy, Egyptian Danza Και μας αξιωσε αργοτερα και ο Θεος να παιξουμε σε ενα κομματι μαζι.
    2 βαθμοί
  4. REVOLUT αγαπητέ. αΦτη είναι η καλύτερη λύση για τη διαχείριση νομισμάτων εκτός ευρώ. Εγώ ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ για τα ταξίδια μου σε ψιλοthirdworld βαλκανοανατολικοευρωπαικες χώρες με κλειστά νομίσματα "χαρτοπετσέτες" , μειωμένη ασφάλεια συναλλαγών και τρελλα fees στα ΑΤΜ (Σερβία, Ουκρανία, Γεωργία κτλ.). αλλά πλέον έχει τόσο απίστευτα fees και flexibility που τη χρησιμοποιω οπουδήποτε δεν υπάρχει ευρώ ακόμα και στις ΗΠΑ Γράφεσαι αμέσως ,κατεβάζεις το Αpp και ακόμα πριν σου έρθει η κάρτα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟ λογαριασμό που ανοίγεις άμεσα (είναι κανονικός λογαριασμός τραπέζης) και να στέλνεις εμβάσματα η να λαμβάνεις εμβάσματα από τον λογαριασμό σου στο ΡΡ ,η απλά να μετατρέπεις τα λεφτά σου σε ευρώ και να την χρησιμοποιείς σαν απλή προπληρωμενη χρεωστική κάρτα χωρίς fees. Do it.
    2 βαθμοί
  5. μόλις σήμερα ανακάλυψα αυτό και έμεινα χαζός με το μεγαλείο του και τις επιλογές του ( οι άλλες διασκευές του λίγο πολύ είναι γνώστες και κάποιες καλύτερες απ τα οριτζιναλ )
    2 βαθμοί
  6. Δεν συμφωνώ. Πρώτα δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες. Μετά, ακόμα και το ισοζύγιο να είναι μείον ή πάτσι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι επαγγελματίες. Μπορεί να βγάζουν όσα βάζουν στη δουλειά τους αλλά κάπως πρέπει να ξεκινήσεις, εδώ ένα ψιλικατζίδικο ανοίγεις και παίρνεις δάνειο για τα πρώτα χρόνια. Γιατί; Ένα έτοιμο υλικό πρέπει να το βλέπεις με σεβασμό. Η πειθαρχεία και η συνεργασία μόνο μπροστά πηγαίνουν τους μουσικούς.
    2 βαθμοί
  7. Ελληνική μέταλ μπάντα στο παρελθόν, και μάλιστα με πολύ καλούς μουσικούς, αποφάσισε να κάνει το παραπάνω βήμα. Έτρεξε promotion, και ήρθαν και οι προτάσεις. Tour και live σε όλη την Ευρώπη, τους φώναζαν σε φεστιβάλ, κλπ, και κάποια στιγμή επέστρεψαν. Και η μπάντα διαλύθηκε σχεδόν αμέσως. Ερώτηση σε μέλος της, "και που παίξατε?" "Άσε ρε φίλε, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Αγγλία, στο τάδε φεστιβάλ, στο άλλο φεστιβάλ, κλπ". "Και πώς πήγε?" "Μια χαρά, μας πρότεινε συμβόλαιο η τάδε μεγάλη εταιρία, μας πλησίασαν οι τάδε γνωστοί μάνατζερ, μας ξαναφώναξαν για live του χρόνου, κλπ " "Και πόσα βγάλατε συνολικά ρε συ?" "Πέντε χιλιάρικα". "Έλα ρε, πέντε χιλιάρικα σε ενάμιση μήνα?" "Κάτι παραπάνω από πέντε, γύρω στο ένα-ενάμιση ο καθένας" "Και καλά ρε μαλάκες είστε και διαλυθήκατε?" "Είχα πάρει δάνειο δύο χιλιάρικα, και μου έφυγε σχεδόν ενάμιση σου λέω, να κάνω κανένα σέσσιον μπας και τα γυρίσω στην τράπεζα" "Μα καλά ρε συ, τόσα live δεν σας πληρώνανε?" "Κάτι παίρναμε δεν λέω, αλλά βάλε διαμονή, διατροφή, βενζίνες, ενοικίαση βαν που πληρώναμε από την τσέπη μας ...., και οι αποστάσεις από live σε live ήταν τεράστιες, ο δε ύπνος ελάχιστος". Η ιστορία είναι (χοντρικά) πραγματική. Επίσης σχετικά με το "επαγγελματική", κάποιοι εννοούν ότι δεν παίζουν για τον χαβαλέ, αλλά το πάνε σοβαρά το πράγμα, το κυνηγάνε, και αυτό ήδη προχωράει σωστά (σε αντίθεση με το "ερασιτεχνική", που δίνει την εντύπωση μιας μπάντας που παίζει για την πλάκα της και την ευχαρίστησή της, χωρίς περισσότερες φιλοδοξίες, έχοντας πολλές φορές πιο χαλαρούς "κανόνες" συνέπειας στην λειτουργία της).
    2 βαθμοί
  8. Εμένα η αγγελία μου βγάζει ένα γκρουπ αφιερωμένο που ψάχνει κάποιον ανάλογο - το αν μπορεί να τον βρει από αγγελίες τώρα... Μέταλ παίζουνε. Διαβάστε συνεντεύξεις οποιουδήποτε μέταλ γκρουπ, ακόμα και των πιο πετυχημένων, όλοι κάνανε περιοδείες για χρόνια χωρίς να βγάζουνε μια, μένανε όπου νάναι, ζούσαν μόνο για τη μουσική τους. Πολλοί το κάνουν ακόμα ακριβώς έτσι, έχουν κάνει ένα σωρό CD και κάνουν τουρ με τ αμαξι τους, δε γίνεται πιο real .. Αυτό εννοεί η αγγελία. Ψάχνει κάποιον που να θέλει να είναι σε μια σοβαρή μοντέρνα μέταλ μπάντα, με όλο το πακέτο που έρχεται μαζί. Στην πραγματικότητα αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο, αντιθέτως ΔΕΝ είναι ελληνικό, το βλέπεις δηλαδή παντού έξω, αλλά όχι εδώ.. μερικά πράγματα δεν γίνονται με χλιαρό τρόπο, είναι η όλα η τίποτα. Πχ. Η για πιο καινούργιους..
    2 βαθμοί
  9. Με ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των συναδέλφων από πάνω και παραθέτω και τη δική μου οπτική: Κατ' αρχήν δεν συμφωνώ με τον τίτλο του thread και την ερώτηση. Αυτή η αγγελία δεν έχει κάτι το "ελληνικό", αν υπάρχει δηλαδή κάποιο τέτοιο ποιοτικό χαρακτηριστικό ας πούμε στον κόσμο της αναζήτησης μουσικών. Με άλλα λόγια θεωρώ ότι θα μπορούσε αυτούσια να υπάρχει σε οποιοδήποτε site μουσικών ή μη αγγελιών οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ουσία ο συντάκτης αναζητά session μπασίστα τον οποίο όμως δεν θα πληρώσει με κάποια εξαρχής συμφωνία (εκτός κι αν κατ' ιδίαν υπάρχει άλλη πρόταση). Θεωρώ ότι εννοείται ότι από τα κέρδη των όποιων δραστηριοτήτων της μπάντας, το νέο μέλος θα πάρει το ποσό που του αντιστοιχεί. Συνχεχίζοντας: Νομίζω ότι το "όντας απογοητευμένος" εξηγεί το υπόλοιπο, αν μου επιτρέπεις, αυθαίρετο συμπέρασμα. Δηλαδή εσύ απογοητεύτηκες για τους λόγους σου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι μουσικοί εν γένει δεν θέλουν τις συνεργασίες. Μπάντες δημιουργούνται και αλλάζουν μέλη συνέχεια και ειδικά στην μικρή Ελλάδα είμαστε λίγο σαν συγκοινωνούντα δοχεία, τουλάχιστον μέσα στο ίδιο μουσικό είδος. Τα μέλη πάνε κι έρχονται και μετά από κάποια χρόνια στην "πιάτσα" καταλήγεις να έχεις παίξει κατά καιρούς με πάρα πολλούς μουσικούς του χώρου σου. Δεν είναι καθόλου ελληνικό φαινόμενο χωρίς να έχω καμιά καούρα να υπερασπιστώ την ελληνική πραγματικότητα, μουσική ή μη. Ο αρχηγός/συνθέτης/ιδρυτής έχει την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τα μέλη της μπάντας. Το τι ζητά είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και καλά θα κάνει να το δηλώσει εξαρχής (όπως κι ο συντάκτης της αγγελίας). Από εκεί και πέρα η "αγορά" θα δείξει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του με προτάσεις. Π.χ. σε έναν μικρό πληθυσμό όπως ο δικός μας, μια εξαιρετικά απαιτητική αναζήτηση, μπορεί να μην αποφέρει καθόλου καρπούς. Όσο αυξάνεται το δείγμα στο οποίο κανείς απευθύνεται όμως, αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρει ακριβώς αυτό που ζητά. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, το μόνο που αναγνωρίζω ως ελληνικό χαρακτηριστικό στον χώρο, είναι μια εξαιρετικά διαδεδομένη ασυνέπεια. Και το λέω γιατί αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ κοινό σε όλους τους επαγγελματικούς και μη χώρους στην Ελλάδα. Η ασυνέπεια που προσωπικά συναντώ πάρα πολύ συχνά, ξεκινά από το να αγνοεί (ή ακόμα και να μην διαβάζει) κανείς τους όποιους όρους μιας αγγελίας μέχρι να μην είναι ποτέ διαβασμένος ή στην ώρα του. Το τελευταίο ειδικά, κυρίως στο χώρο των μη αμοιβόμενων/ερασιτεχνών μουσικών είναι κάτι σαν παράδοση. Δηλαδή αν πας στην ώρα σου μπορεί και να κινήσεις υποψίες. Όποτε χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία με την μπάντα μου για να βρούμε νέο μέλος, έπεσα σε αυτή την ιδιαιτέρως κοινή συμπεριφορά κι εξηγούμαι: Επειδή κατ' αρχήν το θέμα της μουσικής είναι για μένα κάτι παραπάνω από χόμπι και δευτερευόντως επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, οι αγγελίες που κατά καιρούς έχω συντάξει είναι "σεντόνια" και αναφέρουν συγκεκριμένες απαιτήσεις. Όχι κάτι εξεζητημένο φυσικά αλλά π.χ. όταν γράφω "απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αρκετού ελεύθερου χρόνου για μελέτη και πρόβες" το εννοώ και δεν το βάζω επειδή είναι της μόδας ξέρω γω. Από τα αποτελέσματα της εκάστοτε αναζήτησης είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ένα ποσοστό τουλάχιστον 50% αυτών που ανταποκρίνονται, δεν διαβάζουν καν τι γράφει το κείμενο. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές και με πόσα μέλη έχω ανατρέξει στην αρχική μου απαίτηση κι έχω εισπράξει βλέμα απόλυτης άγνοιας ή απλά αδιαφορίας. Το "έλα μωρέ τώρα" είναι το θέμα μας πριν από οτιδήποτε άλλο πιστεύω.
    2 βαθμοί
  10. Άνοιξες μεγάλο θέμα και είναι αργά αλλά δε βαριέσαι, είμαι σε διακοπές. Λοιπόν όσο περίεργη και αν φαίνεται η αγγελία κρύβει κάποιες αλήθειες πίσω από τον κυνισμό της. -1ον. Ο καθένας δικαιούται να ζητάει ότι θέλει. -2ον. Πολλές φορές σε μια ομάδα ανθρώπων χρειάζεται να υπάρχει κάποιος που κάνει κουμάντο, θα τον πεις "αρχηγό"; "ενορχηστρωτή"; δεν έχει σημασία. Είναι σπάνιο να μοιράζονται όλοι μια αισθητική και ένα κοινό όραμα, κάποιος το κάνει συγκεκριμένο στο μυαλό του και προσκαλεί τους υπόλοιπους. Εάν θέλουν ακολουθούν. -3ον. Το να είσαι καλός μουσικός δεν σημαίνει αυτόματα και επιτυχία, υπάρχουν πολλές παράμετροι που μπορεί απλά να μην είναι το δυνατό σου σημείο. Εάν μιλάμε για φίλους που θέλουν απλά να περνάνε καλά παίζοντας μουσική τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει, σκέψου όμως την άλλη περίπτωση. Έχεις φάει χρόνια φτιάχνοντας ένα υλικό, σύνθεση, στίχους, ενορχήστρωση. Έχεις κάνει κάποιες ηχογραφήσεις, γνωριμίες, κάποια αναγνώριση, καμιά 500αριά φάνς. Έχεις κάνει χάρες, έχεις παρακαλέσει, έχεις χαλάσει χρήματα, κυνηγώντας το όνειρο. Ο μπασίστας που παίζατε μαζί φεύγει στο Ντουμπάι γιατί δεν τον παίρνει άλλο, ή γιατί παντρεύεται την πριγκίπισσα Jasmine. Έχεις κλεισμένες ημερομηνίες για εμφανίσεις. Έχεις ακούσει 2-3 μπασίστες. Ο ένας ήθελε να κάνει τα κομμάτια περισσότερο φάνκ, ο άλλος περισσότερο Reggae. Γράφεις μια αγγελία. Άμεση, χωρίς φτιασίδια. Δεν γνωρίζω τον συντάκτη και μπορεί να πέφτω πολύ έξω αλλά με αυτό το σενάριο δεν του δίνεις κάποιο δίκιο; Κάτι ακόμα, Ψάχνω χρόνια να βρω κάποια μπάντα με συγκεκριμένο σκοπό και αισθητική που να μου ταιριάζει, με έτοιμο το υλικό που δεν κατάφερα ποτέ να φτιάξω. Να πω "αυτό είναι" και να γίνω το δουλάκι τους. Δεν με νοιάζει να βγάλω λεφτά ούτε να γίνω διάσημος, θέλω απλά να παίζω μουσική που μου αρέσει, σε ένα σύνολο που εκτιμώ, με μια ιδέα. Μέχρι στιγμής τζίφος. Και θα μου πεις, γιατί δεν φτιάχνεις αυτό που θέλεις εσύ; Γιατί δεν είμαι ικανός; Εργατικός; Αφοσιωμένος; Επίμονος; Κατάλαβες που το πάω;
    2 βαθμοί
  11. Καλημέρα στην ομάδα, Την πρωτοβουλία να ανοίξω το συγκεκριμένο thread πυροδότησε μια αγγελία που ανέσυρα από το section των μουσικών. Σε καμία περίπτωση δεν λογοκρίνω τον συνάδελφο μουσικό για την αμεσότητα των προθέσεων του , κάθε άλλο που εκτίμησα την ειλικρίνεια του σε αντίθεση με άλλους που η αναζήτησή τους δεν εμπεριέχει τέτοιες λεπτομέρειες για να μην αποθαρρυνθεί ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος. Όντας απογοητευμένος με την ελληνική πραγματικότητα διερωτώμαι τι είναι αυτό που περιορίζει τους μουσικούς να κάνουν συνεργασίες. Που ξεκινάει η χαρά της δημιουργικότητας, η πρόκληση των συνεργασιών και πειραματισμού, η ανάγκη να γίνεις καλύτερος μέσα από την μουσική και που τελειώνει ο εθελοντισμός, οι δωρεάν παροχές υπηρεσιών και η κατασπατάληση του προσωπικού χρόνου και χρήματος για το έργο ενός ατόμου-founder; Άποψη μου είναι ότι όταν κάποιος αναζητά συνεργάτες- μετόχους μουσικούς για να διατηρηθεί το κεφάλαιο της μπάντας του τότε ο founder θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ δύο εναλλακτικών: 1. Είτε θα επενδύσει οικονομικά βρίσκοντας κάποιον session μουσικό. 2. Είτε θα αναγκαστεί να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι η ''επιχείρηση'' του χρεοκόπησε και το μετοχικό κεφάλαιο πλέον θα το διαχειρίζονται όλα τα μέλη που επενδύουν στην επιβίωση της μπάντας. Είτε το μέλος είναι νέο είτε παλιό. Η λογική θα βρω εφήμερα μέλη για να καρπωθώ τα οφέλη από τον εθελοντισμό τους, μέχρι να βρω νέα εφήμερα μέλη για να προωθήσω την νέα μου δουλειά, είναι ένα ελληνικό φαινόμενο στην κοινωνία της μάταιης αναγνωρισιμότητας, που αν και επικρατεί εδώ και χρόνια πρέπει κάποτε να σταματήσει και αναφέρομαι σε όλους τους founders συγκροτημάτων που στερούν δικαιώματα από μέλη της μπάντας τους. Θέλω να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας και να κάνουμε έναν διάλογο για το πως οι επαγγελματίες ή οι ερασιτέχνες μουσικοί μπορούν να προστατευτούν από αυτήν την τάση. Υ.Γ.: Ανέβασα την αγγελία όχι για να θίξω αλλά για να προβληματίσω.
    1 βαθμός
  12. Φρεσκια ακουστικη διασκευη. Ακομα μυριζει στουντι-ιλα 3 δωδεκαχορδες, 3 εξαχορδες και 1 μπασο I Just Wasn't Made For These Times - Beach Boys απο το αλμπουμ Pet Sounds Και το Original για να μη ψαχνετε
    1 βαθμός
  13. Πωπω τι λες τώρα, με τρέλανες, μιλάμε για εμπειρία ζωής! Το μαγικό με τον Al είναι ότι πραγματικά τα έκανε πρώτος, δεν υπήρχαν αυτά τότε. Τον άκουσαν οι επόμενοι και το πήγαν μπροστά το άθλημα. Αλλά δεν είναι μόνο τα γυμναστηριακά που κάνει, έχει γράψει και φοβερές μελωδίες, φοβερά τραγούδια. Τιτάνας.
    1 βαθμός
  14. Θυμάμαι την πρώτη φορά που το άκουσα, πρέπει να είναι 15 χρόνια πριν. Είχα σοκαριστεί χαχαχα. Πλέον απλά μαγεύομαι κάθε φορά με τον Al Di Meola. Δάσκαλος μεγάλος.
    1 βαθμός
  15. Το λοιπόν, ο κάθε τραπεζικός λογαριασμός έχει ένα σταθερό νόμισμα, είναι δεμένος στο νόμισμα. Οτιδήποτε πράξη, συναλλαγή γίνεται απο/προς τον λογαριασμό γίνεται σε αυτό το νόμισμα. Αν η συναλλαγή έχει προέλευση ή προορισμό ένα άλλο νόμισμα τότε γίνεται μετατροπή με 2 τρόπους : 1) είσαι μεγάλος πελάτης και συμφωνείς την ισοτιμία με την τράπεζα για την συγκεκριμένη συναλλαγή 2) είσαι μικρός παίκτης οπότε η τράπεζα (συμπεριλαμβανομένου του paypal) κάνει την μετατροπή με μια ισοτομία που ορίζει ή την ισοτιμία της ημέρας. Δηλ Σπύρο αν ο λογαριασμός σου είναι σε ευρώ τότε η μετατροπή θα έχει συμβεί ήδη. Απο ότι βλέπω στο δικό μου έχει 2 υπόλοιπα ένα σε EUR και ένα σε USD. Η μεταφορά απο/προς καθορίζεται απο την ισοτιμία της ημέρας.
    1 βαθμός
  16. Δεν είναι κακό. Ωραίες οι κιθάρες στο ρεφραιν
    1 βαθμός
  17. Γύρισα στη βάση μου στη κεντρική ευρώπη. Ίσα ίσα που τσέκαρα Νάκα κι έφυγα.
    1 βαθμός
  18. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί, για μένα τα πράγματα είναι πολύ απλά. Είμαστε οι *όνομα μπάντας* και ψάχνουμε *αυτό*. Ζητάμε αυτά τα χαρακτηριστικά και προσφέρουμε αυτά. Το δεύτερο μέρος της εξίσωσης δεν ήταν πολύ ξεκάθαρο, αλλά όπως αναφέρθηκε ένα τηλέφωνο τα λύνει όλα. Προωπικά διαβάζοντας την αγγελία κατάλαβα οτι ψάχνουν κάποιον να γίνει προσωρινό μέλος μέχρι να γίνουν τα live και μετά βλέπουμε. Επίσης θα πρέπει να συμμετέχει στα έξοδα, οπότε ουσιαστικά να το κάνει για την κ@βλα του να συμμετέχεις σε περιοδεία. Με άλλα λόγια "έλα να μας πληρώσεις για να κάνουμε τον σκοπό μας πραγματικότητα". Προσωπικά δεν θα πήγαινα, αλλά ίσως κάποιος άλλος θέλει. Τουλάχιστον ήταν ξεκάθαρο - ή θα μπορούσε να γίνει πολύ εύκολα. Αυτό που με πειράζει είναι ο τρόπος σύνταξης της αγγελίας που εμένα μου βγάζει οτι προεξοφλεί οτι το 95% δεν κάνουν, οπότε μην μας τα πρήζετε. Ειδικά σε περιπτώσεις που ψάχνεις κάποιον για να συμμετέχει σε αυτό που θέλεις, και ειδικά αν πρόκειτα να περάσεις κάποιο Χ διάστημα με πολύ στενή επαφή, θέλεις να υπάρχει καλό κλίμα και εμένα η αγγελία δεν μου το έβγαλε. Δεν είμαι μπασίστας, αλλά αν ήμουν λογικά δεν θα ασχολιόμουν λόγω αυτού.
    1 βαθμός
  19. Ευχαριστώ πολύ παιδιά, με καλύψατε πλήρως. Αφού αξίζει τοσο πιο πολύ, θα περιμένω λίγο και θα πάω για το Arturia. Ας ελπίσουμε να καταφέρω να το χρησιμοποιήσω και να μην αρχίσει να μαζεύει σκόνη..
    1 βαθμός
  20. Καλημερα παιδια, διαβασα ολο το νημα και λεω να "αναβιωσω" λιγο το θεμα . Και εχω να σταθω στα εξης: Οι Αμερικανοι εχουν οντως διαφορετικο τροπο σκεψης... Τωρα, εγω εχω να παρατηρησω: 1. Μπορει και να τους ξεφυγε το βιντεο, μπορει και οχι... Σκεφτειτε μονο οτι δεν ξυπνησαν μια μερα, μονοι τους μια Κυριακη και ειπαν "ρε σεις, ρε, ρε δεν παμε να στρωσουμε καμια 300ρια κιθαρες που θα πεταξουμε, στο χωμα, να τις ευθυγραμμισουμε σωστα, να παμε μετα να φερουμε τον εκσκαφεα, να περασει απο πανω 2-3 φορες, μετα να τις μαζεψουμε και τα μικρα κομματια λιγα λιγα, να παμε να τα πεταξουμε; (εκει που θα τα πεταγαμε απο την αρχη, into a Shredding Machine, ή σε φουρνο για καψιμο;). Ελαττωματικα προιοντα, και μιας τετοιας εταιριας, δεν αλλαζουν χερια ετσι, χωρις να υπαρχει επιβλεψη απο υπευθυνους του Τι θα γινουν... Σιγουρα υπαρχει ιεραρχια και ευθυνων, και λογοδοτησεων...Καπου σταματησε η μπιλια. Και αν δεν το ηξερε ο CEO, τοτε ο πιο κατω, πιο κατω, μεχρι που βρισκεται ποιος φταιει... 2. Exaggereted Τhings... Ναι, το εχουν μαλλον αυτο με την υπερβολή οι αμερικανοι... 3. Ενα αποτυχημενο προιον, το πιο λογικο ειναι, να εξαφανιστει και απο την αγορα και απο τις αποθηκες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις πολλα πολλα, "να παμε παρακατω τωρα που ηπιαμε την πορτοκαλαδα...". Αντ' αυτου, χρειαστηκε κοπο, χρονο, ανθρωπους, οδηγους, μετα να καθαρισουν, ενα πρωινο, κτλ για να γινει κατι τετοιο. "Not so time and effort efficient", που λενε και οι Αμερικανοι... 4. Απο την αλλη, "οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος" Σε ολων μας τις δουλειες, μπορει να ξερουμε και να γινονται πραγματα, που απλα δεν βγηκαν παραεξω και δεν εγινε ντορος... Εδω βεβαια, οσο μεγαλυτερη η εταιρια, τοσο μεγαλυτερος ο ντορος. 5. Συμφωνω με τους υπολοιπους, οτι, μια εταιρια τετοιου επιεπεδου που κυκλοφορει συγκεκριμενης ποιοτητας προιοντα, δεν προκειται ποτε να τα κυκλοφορησει ως Β-stock με το ιδιο λογοτυπο για ευνοητους λογους. Το κανει, ομως, βγαζοντας μια πιο οικονομικη γραμμη, πχ τις Epihpone (αν και δεν τις θεωρω τοσο κατωτερα παιχτικα οσο γενικα μπορει να νοειται), η ESP με τις LTD της, η Fender με τις Squier της κτλ. 6. Αν ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι; Ναι, φυσικα...Στεναχωρο, ξεροντας τι χρειαστηκε να γινουν και να φτιαχτουν μεχρι να φτασουν στο εκει χωμα. Αν απλα το ακουγα και δεν το εβλεπα, αν θα μου εκανε την ιδια εντυπωση; Ισως λιγοτερη...Απο την αλλη, πριν ακομα φτασει σε εμας και να δειξει το βιντεο αυτο disrespect στα ματια μας ως καταναλωτες, πρωτα απο ολα δεν δειχνει το σεβασμο που θα επρεπε στους ιδιους τους υπαλληλους τους που καναν τοσο κοπο να τις φτιαξουν. (εγω τουλαχιστον αν δουλευα στην γραμμη παραγωγης, εχοντας φαει τοσες ωρες και κοπο να την φτιαξω, το να τις πετανε κατω σαν τουβλα, ή απλα μαδερια, θα με ενοχλουσε ακομα περισσοτερο...) 7. Εμεις οι μουσικοι (τουλαχιστον), εχοντας ιδιαιτερη σχεση με το μουσικα μας οργανα, ναι, θα πουμε ενα "ρε τους μλκς, δεν την παλευουν καθολου;" Απο την αλλη, αν βλεπαμε κατω καμια 300αρια πλυντηρια να περναει απο πανω τους, μπορει και να λεγαμε "ω,τρελλη φαση!" (αγαπητε αναγνωστη, αν εφτασες μεχρι εδω κατω και καταφερες να τα διαβασες ολα αυτα, απλα Respect ) Cheers που λενε και στο America!
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. έχετε λιώσει black mirror , ρε μπαγάσες !!
    1 βαθμός
  23. Το να έχουμε και άλλες υποδοχές από τις κλασσικές βιολογικά στο σώμα μας σύντομα, είναι δεδομένο. Όμως η διεπαφή θα γίνεται wireless. Με το 6G να μεταδίδει το σήμα και τον biocontroller Bluetooth 6.1 HD ως interface εκπομπεα και ληπτη. Θα ενσωματωθεί μέσα μας ή βιομητρικη πλακέτα μπλα μπλα. Το καλό είναι πως θα ζούμε για πάντα σκαναρισμενοι μέσα σε εικονικούς κόσμους. Μα ποιος είμαι ρε παιδιά σήμερα? Ο Κωνσταντίνος Ασιμωφ? Ο Βερν? Εχει και κουφοβραση και οι τρελοί είναι σε παροξυσμό.
    1 βαθμός
  24. Η έννοια του μαγαζιού ως φυσικού χώρου με πωλητές, με απόθεμα κλπ. είναι στα τελευταία της. Όπως και άλλα πράγματα. Ιδιαίτερα τα καταναλωτικα προϊόντα θα τα τυπώνουμε σε ειδικούς εκτυπωτές. Θα υπάρχουν μοντέλα αυτων που θα τυπώνουμε, θα τα αγοράζουμε και θα έχουμε τη δυνατότητα να τα τροποποιουμε με όλες τις δικλείδες για να παραμένουν ασφαλή για τον άνθρωπο και φιλικά για το περιβάλλον και να μην καταπατωνται πατέντες. Αλλάζουν τα πράγματα και θα αλλάζουν ραγδαία. Πολλοί άνθρωποι φοβούνται γι αυτό, για απειλή των θέσεων εργασίας, των αμοιβών, την κοινωνική αποξένωση, το integration της ΑΙ με την ανθρώπινη ύπαρξη σε οικονομικό, κοινωνικό και διοικητικό πολιτικό επίπεδο, αλλά δεν θα πρέπει. Ή ένωση μας με τους άλλους ανθρώπους, με το περιβάλλον και την τεχνολογία θα είναι πιο ευρύτερη και πολυεπίπεδη από ποτέ, ασθένειες, πείνα, αδικίες θα περιοριζονται, διαδικασίες θα κωδικοποιουνται, κοινωνίες θα ομογενοποιουνται και θα συγκλίνουν απαλλαγμένες από ταμπού, ιδεοληψίες και ανταγωνισμο για εξουσία και υπέροχη και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα χαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  25. Καλά αυτό είναι σίγουρο,το κεντρικό είναι ιδιόκτητο από ότι θυμάμαι και καλό είναι να υπάρχει σαν έκθεση, ειδικά αν όντως κάνει πωλήσεις, πάντως πρόσφατα που πήγα είχε μέσα τσι Παναγίας τους οφθαλμούς.
    1 βαθμός
  26. Καλά εσένα ΠΟΛΛΑ σου περνάνε από το μυαλό με γρήγορη ανάδειξη Απο τη Μέρκελ και το ΔΝΤ που μας πήρανε τις κιθάρες και τις παραλίες μέχρι τους Ελ και το ξανθό γένος που θα μας σώσουν από τσι Γερμανοί
    1 βαθμός
  27. Δρίτσα πατριώτη για το μαρούσι λέω, στο "the mall". Και το πιο σπαστικό η trap-ού πωλήτρια, όταν την ρωτησα τι απέγινε ο Νάκας, μου λέει μετακόμισε στην Αγια Παρασκευή...... φτου... πέσαμε σε ξεφτέρι πάλι... Τεσπα, απο Νάκα έχουν κλεισει τα τελευταία χρόνια: 1) το guitar shop στο κέντρο (νομίζω χαρ Τρικούπη? ήταν ένα μαγαζί μόνο με κιθάρες) 2) Χαλάνδρι 3) The mall
    1 βαθμός
  28. Που 'σαι ρε Όθωνααααα.
    1 βαθμός
  29. Κι εγώ πάντως έπαθα ένα κατιτίς όταν το διάβασα.
    1 βαθμός
  30. Kι εδώ μι από τις αγαπημένες μου διασκευές ever
    1 βαθμός
  31. Έχω το Arturia KeyLab Essential 49 και μόνο για το software που δίνουν αξίζει τα λεφτά του. Ο πιανίστας μας από τότε που το πήρα σταμάτησε να κουβαλάει το korg του και παίζει με αυτό στις πρόβες. Η οθόνη που έχει κάνει τη ζωή πολύ εύκολη και τα πάντα είναι σεταρισμένα για το analog lab 3 το οποίο θα σε υπέρκαλύψει εάν δεν έχεις κάποιο άλλο software . Έχω και το παλιό M-Audio Keystation 61es το οποίο είναι αθάνατο και παίζει μια χαρά αλλά δεν έχει τα controls που θα ήθελα και πρέπει να έχω πάντα και ένα λάπτοπ μπροστά. Εάν δεν θα χρειαστείς οθόνη και controls πιστεύω ότι σου κάνει. Τα καλούδια της Air που δίνουν μαζί δεν είναι άσχημα αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη τα καλούδια της Arturia είναι ανώτερα.
    1 βαθμός
  32. συχνό φαινόμενο να νομίζεις ότι είσαι επαγγελματική μπάντα Εγώ ξέρω ότι εδώ και χρόνια δίνεις λεφτά να μπεις σαπορτ σε μεσαία-μεγάλη μπάντα . Ξέρω από μέλη μπαντών ( λίγα άτομα ξέρω βέβαια ) ότι πας με δικά σου λεφτά ταξίδια και νοικιάζεις και βανάκι αν χρειαστεί και ψάχνεις και που να μείνεις για να παίξεις . Και ό,τι πληρωθείς δεν μπαίνει στην τσέπη κανενός . Και εύχεσαι να σπρώξεις κανα t shirt κανα δίσκο να βγάλεις κάτι έξτρα Δεν ξέρω τι εννοούν επαγγελματική μπάντα τα παιδιά . Έχουν δίσκο και κλείνουν συναυλίες . Μια καλή αρχή είναια υτό και τίποτα παραπέρα Εγώ ξέρω τι βλέπω . Και βλέπω ότι μόνο 2 μπάντες μπορεσαν στην Ελλάδα απλά να ζήσουν λίγο πάνω απ τον μέσο όρο παίζοντας μουσική . Ο ένας έχει δώσει και την ψυχή του να το καταφέρει και ο άλλος είναι απλά τεράστιος και τυχερός παίκτης Αν ισχύει κάτι άλλο και λέω αρλούμπες χαρά μου να με διορθώσετε
    1 βαθμός
  33. Τοτε τι εννοει οταν γραφει επαγγελματικη μπαντα? Σε ολα επαγγελματικη εκτος απο τα εσοδα?
    1 βαθμός
  34. ντάξει ο χώρος του μεταλ δεν λειτουργεί έτσι . Οι μπάντες μικρού βεληνεκούς πληρώνουν απ την τσέπη τους τα πάντα .Έξοδα για τις μετακινήσεις , διαμονή , σίτιση .... Αρκετές φορές πάνε στο εξωτερικό απλά για να "ακουστεί" η μουσική τους ή οι αμοιβές είναι ελάχιστες Γι αυτό και πιστεύω ότι αυτό που ζητάνε είναι εξαιρετικά δύσκολο να το βρουν σε αγγελία . Να δουλέψει δλδ κάποιος άγνωστος για την " δόξα' που κυνηγούν οι υπόλοιποι . Συνηθίζεται , αφού γνωριμίες και φιλίες είναι συχνό φαινόμενο από τα προβάδικα μέχρι κοινά λαηβ , να εξυπηρετούν φίλοι μουσικοί σε τέτοιες δυσκολίες Αν πληρώνονται και σε προσωπικές συζητήσεις βρουν μια δίκαια αμοιβή , τότε η αγγελία δεν είναι και τόσο παράλογη . Μπορεί δλδ να χρειαστεί να πληρώσουν για τις μετακινήσεις και τη διαμονή αλλά για τα λαηβ να πληρωθούν και να τα μοιραστούν
    1 βαθμός
  35. 61 πλήκτρα είναι ένα μέγεθος που θα σε καλύψει γενικά. Μην πάρεις μικρότερο. 88 και βαρυκεντρισμένα είναι για πιάνο, και το πιάνο θέλει καλή τεχνική. Θέλεις και περισσότερα χρήματα, και μαθήματα, άστο, μην σε απασχολεί καν. Από αυτά που έβαλες θα έπαιρνα το maudio. Θα κοίταζα όμως πολύ σοβαρά αυτό: https://www.thomann.de/gb/arturia_keylab_essentials_61.htm Με ελάχιστα πάνω από το budget παίρνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ περισσότερα, pads για να βαράς κρουστά, faders και knobs που εείναι πολύ διασκεδαστικό να πειράζεις, αλλά το σημαντικότερο το Arturia Analog Lab 3 software, μιλάμε για καταπληκτικούς ήχους, η τιμή δικαιολογείται και μόνο αυτό αν έπαιρνες. Τώρα κάτι σημαντικό: Πριν κάνεις και πριν πάρεις οτιδήποτε, μπες εδώ και δοκίμασε αυτό το software: https://www.jamorigin.com/ Είναι μετατροπέας κιθάρας σε midi, συμβατός από ότι βλέπω με το garageband. Δοκίμασέ το, ειδικά τσέκαρε το latency που ανεβαίνει αν σε βολεύει, και αν σου κάνει γλιτώνεις την εκμάθηση. Λίγα πλήκτρα βέβαια κάθε μουσικός πρέπει να ξέρει, είναι εργαλείο ειδικά για τη μελέτη της θεωρίας, αλλά δες και αυτή τη λύση. Bye.
    1 βαθμός
  36. Δεν ξερουμε τι σημαινουν αυτα. Θα μπορουσε να εννοει με την "οικονομική δυνατότητα να υποστηρίξει το εγχείρημα", οτι θα μπορει πχ να απουσιασει απο τις αλλες υποχρεωσεις του (πχ αν δουλευει καπου) για να κανει το tour. Δεν καταλαβα απο τα γραφομενα οτι δεν θα υπαρχει πληρωμη. Η λεξη "επαγγελματικη" (μπαντα) υποννοει το αντιθετο. Οτι πληρωνονται. Δεν μπορει καποιος να ζηταει μουσικο που να "εκτελει εντολες" και να "πληρωνει γιαυτο". Αν προκειται για κατι τετοιο, κακο του κεφαλιου του για οποιον παει. Εκτος κι αν ζηταει ο EVH τσαμπε μπασιστα. Τεσπα οποιος παρει τηλεφωνο θα μαθει. .
    1 βαθμός
  37. Αν ήταν αυτό, ΟΚ. Αλλά δεν φαίνεται να είναι. Έχουν ξεμείνει από μπασίστα και έχουν στα κοντά κανονισμένα λάιβ. Χρειάζονται κάποιον που να τα πιάνει γρήγορα για να μπορέσουν να παίξουν. Δεν ψάχνουν χαλαρά να αντικαταστήσουν τον αποχωρήσαντα. Αυτό μπορούν να το κάνουν αφού καλύψουν τις άμεσες επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.
    1 βαθμός
  38. Μια ωραία παρέα Ελληνο-Κουβανών έχει κέφια και γράφει. Ωραίο βίντεο!
    1 βαθμός
  39. Αυτο που θα επρεπε να προβληματιζει σε τετοιες αγγελιες απο επαγγελματικες μπαντες ειναι η "ασφαλεια". Δηλαδη με προσλαμβανεις ως μουσικο στην "επιχείρηση" σου (αφου φυσικα με δοκιμασεις), εγω διαθετω χρονο να προετοιμαστω μονος μου και μετα και με τη μπαντα. Συμβολαιο θα μου κανεις? Με θελεις πχ για 10 συναυλιες, απο 1 εως 30 Οκτωβριου και 20 προβες μεσα στο Σεπτεμβριο. Καθομαι εγω περναω τα κομματια και ειμαι ετοιμος για την πρωτη προβα, ή κανουμε και καποιες προβες και μια μερα με παιρνεις τηλεφωνο να μην ξαναερθω. Με το συμβολαιο σου κανω μια ωραια μήνυση και με πληρωνεις μεχρι τελευταιο σεντ. Χωρις συμβολαιο μην τον ειδατε. Αυτος ειναι ο προβληματισμος στη συγκεκριμενη αγγελια. Αν προκειται για (ταλαντουχο) ερασιτεχνη μπασιστα και μονο που θα βρεθει σε μια (πραγματικα και εξακριβωμενα) επαγγελματικη μπαντα, ειναι αναβαθμιση. Να παει και "τσαμπα" (με ελαχιστα) στην αρχη, γιατι οχι ... και να φτιαχνει και τους καφεδες . Αν ειναι αρκετα καλος για να ρισκαρουν να τον παρουν φυσικα. Μονο καλο θα του κανει η ολη φαση. Ακομα κι αν τον "χρησιμοποιησουν" για δυο μηνες και μετα τον "πεταξουν". Αν ειναι καλος, δεν θα παει χαμενος. Προσωπικα στους μαθητες μου συνιστω, στην αρχη να παιζουν σε μπαντες, οπου οι ιδιοι θα ειναι οι πιο "αδυναμοι" μουσικοι. Θα ακουνε και δεν θα μιλανε. Μεχρι να ερθει η στιγμη που θα μιλανε αυτοι και θα ακουνε οι αλλοι. Αυτο θα το κερδισουν. Δεν χαριζεται. Μονο αν πληρωνουν γινεται.
    1 βαθμός
  40. Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος προβληματισμος απο τη συγκεκριμενη αγγελια. Η μπαντα ψαχνει μπασιστα για να καλύψει τη θεση για συγκεκριμενα λαιβ. Ειναι θεμιτο να ζηταει να παιχτουν τα κομματια οπως ακριβως παιζονταν μεχρι τωρα. Μετα απο αυτα τα λαιβ δεν διευκρινιζει τι εχει σκοπο να κανει. (αν θα κρατησει τον μπασιστα και αν θα δωσει "ελευθερια" στην συνθεση των νεων κομματιων - ειναι κατι που θα γινει συζητηση νομιζω, πριν γινει η συμφωνια) Οσο για τα απαιτουμενα (εξοπλισμος, διαθεσιμος χρονος κλπ) νομιζω πως δεν μπορει να μην ειναι απαραιτητα. Το να υπαρχει band leader και να κατευθυνει, να δινει οδηγιες ακομα και "διαταγες" και να παιρνει αποφασεις, ειναι μια "αρχαια" συνηθεια και συνηθως χωρις αυτη δεν υπαρχει επιτυχια. Ωραια η δημοκρατια αλλα στις επαγγελματικες μπαντες δεν βγαινει σε καλο. Απο την αλλη ο μπασιστας που θα δεχθει να κανει τη δουλεια θα ζητησει κι αυτος τα δικα του απαιτουμενα (χρηματα) για να διαθεσει εαυτον, εξοπλισμο και χρονο. Δεν πιστευω να παρεξηγηθει ο band leader οταν ακουσει το ποσον. Το πολυ πολυ να μη συμφωνησει. Ο καθενας ζηταει αυτο που θελει/χρειαζεται και οποιος μπορει το δινει.
    1 βαθμός
  41. Title: Little Wing Original: Jimi Hendrix Cover: Stevie Ray Vaughan (δεν μπόρεσα να βρω album version) Title: While My Guitar Gently Weeps Original: The Beatles Cover: Jeff Healey Band
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου