Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      47.140


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      13.577


  3. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.790


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.685


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/06/2020 σε όλα

  1. Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο. Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα και οδήγησε στην οστρακοποίηση τους θιγόμενους, με όλα τα αρνητικά που προσδίδει το φαινόμενο, και πλέον παίζει εκ του ασφαλούς - όπως αμέτρητες φορές για αμέτρητα ζητήματα, ενισχύοντας έναν ταξικό στην ουσία πόλεμο και περιμένοντας την αναπόφευκτη φθορά των "εχθρών" ενώ ταυτόχρονα καλλιεργεί το μάνα της ιδιωτικοποίησης και των απανταχού φιλελλήνων επενδυτών. Καμμία ισορροπία, καμμία ειλικρίνεια, καμμία ουσιαστική διαβούλευση.
    5 βαθμοί
  2. Είναι προφανές πως το κάθε θέμα - πρόβλημα αντιμετωπίζεται μέσα απο το ιδεολογικό πρίσμα του κάθε συμπατριώτη μας. Ο ορθολογισμός δεν είναι το δυνατό μας σημείο αλλά η συναισθηματική νοημοσύνη. Κατανοητό σε μικρές ηλικίες όπου ο ρομαντισμός και η φαντασία ξεπερνά την γνώση. Ο άνθρωπος όμως μεγαλώνει και hopefully η γνώση αντικαθιστά τις δεξαμενές της φαντασίας με πείρα και γνώση. Κι εκεί πρέπει να είναι έτοιμος να αναθεωρήσει τα θέσφατα που του προσφέρθηκαν όταν ήταν έφηβος και πίστευε κι ακολουθούσε. Προσωπικά μιλάω πρώτα φυσικά. Αν δεν τό'χετε καταλάβει ακόμα πάντως (για να επανέλθω στο θέμα) ο τίτλος είναι καθαρό hoax - fake news απο το site που "ενημερώνονται" οι εκπαιδευτικοί και αφορά αναδημοσίευση άρθρου τους απο το 2013 με προφανείς σκοπούς την σύγχυση της κοινής γνώμης. Η παραπληροφόρηση όμως μένει και το "είπε, διάβασα στο ιντερνέ" κλπ δίνει και παίρνει. Κανονικά και αφου έχει βρεθεί η πηγή πρέπει να τιμωρείται με σοβαρό πρόστιμο απο τον εισαγγελέα, για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Αλλά τι δουλεύει σωστά στην τήρηση των νόμων για να δουλέψει και εδώ.
    4 βαθμοί
  3. hello! Έχω να γράψω εδώ χρόνια ! Είναι λάθος να μετράμε τα καλλιτεχνικά μαθήματα βάση αποδοτικότητας του εκάστοτε τμήματος/τάξης/εκπαιδευτικού κτλ. Οι τέχνες για τα παιδιά (αλλά και τους μεγάλους) είναι μια μορφή ''υπνοπαιδείας'' την ώρα που είμαστε ξύπνιοι. Ναι ο τρόπος διδασκαλίας χωλαίνει αλλά αυτό δεν είναι λογος κατάργησης, είναι λόγος βελτίωσης!!! Δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να επισκεφτούν ένα μουσείο, μία έκθεση ή να ακούσουν καλή (και σωστά παρουσιασμένη) μουσική οποιουδήποτε είδους. Οτιδήποτε προσφέρεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι καλό και ευπρόσδεκτο. Εικαστικός είμαι (ξέχασα να ξανασυστηθώ) και έχω την αίσθηση οτι τους μαθαίνω καταδύσεις αλλά σε μπανιέρα. Την ίδια αίσθηση μάλλον θα έχει και κάποιος μουσικός . Παρόλα αυτά χτές αποφάσισα να αλλάξω χορδές και να κάνω set up σε μια παλιά παροπλισμένη κλασσική κιθάρα του σχολείου ενώπιον της δευτέρας δημοτικού . Καλά περάσαμε, μάθαμε και τα μέρη της κιθάρας τη ζωγραφίσαμε(όσοι ήθελαν) και έπαιζα και την πέππα το γουρουνάκι κάμποση ώρα!!! Θανκ γιου!
    4 βαθμοί
  4. Παρακολούθησα μια συνέντευξη του εν λόγω κύριου Ο τύπος ξεκίνησε πριν 30 και βάλε χρόνια να δουλεύει στην Fender, εκ των οποίων η πρώτη του ''δουλειά'' εκεί ήταν να μαζεύει τα ρινίσματα από το πάτωμα, όπως δηλώνει στο βίντεο. Και κατέληξε να ανεβαίνει ένα ένα τα σκαλιά της τεχνογνωσίας στην κατασκευή οργάνων μέχρι να φτάσει στο custom shop. 30 χρόνια εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας μέσα στην ίδια εταιρεία, σίγουρα αποτελούν μεγάλο κεφάλαιο του έμψυχου δυναμικού της. Ωστόσο, αποφάσισαν εκεί στην φέντερ να τα πετάξουν στα σκουπίδια όλα αυτά τα χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης, για ένα κάφρικο (και όχι ρατσιστικό, το ανέλυσα το γιατί δεν είναι ρατσιστικό παραπάνω) ποστ του εν λόγω ατόμου. Επίσης στο βίντεο λέει και τα μεγάλα ονόματα με τα οποία ήρθε σε άμεση προσωπική επαφή για να συζητήσουν για τα signature μοντέλα τους κτλ. Σόρρυ αλλά εγώ στο βίντεο δεν βλέπω κανένα τέρας που καταβροχθίζει παιδάκια στην Αφρική, ούτε μέλος της Κου Κλουξ Κλαν. Βλέπω ένα (μάλλον συμπαθητικό τύπο που θα μου άρεσε να κάνω μια κιθαρο-συζήτηση και να μου πει τις απαιτήσεις διάσημων κιθαριστών) μεγάλο κεφάλαιο της εταιρείας να πετιέται στα σκουπίδια λόγω του πολιτικο-ορθού νεοφασισμού. Για μια καφρίλα στο χαζό-φου μπου, λες και είναι το κονγκρέσσο. Λογικά, αυτός που έφτιαξε το εν λόγω κάφρικο meme πρέπει να βρίσκεται στην ηλεκτρική καρέκλα τώρα, και όσοι το αναδημοσίευσαν να έχουν χάσει την δουλειά τους. Το θέμα θα μπορούσε να λήξει με μια απλή συγνώμη εκ μέρους του και αυτό είναι όλο. Όλα τα άλλα είναι γελοιότητες και ακρότητες του νέου φασισμού που ζούμε. Ο φασισμός αυτός απλώνεται σαν γάγγραινα παντού ακόμα και στις τέχνες (βλ. την αφαίρεση του ''Όσα παίρνει ο άνεμος'' από συνδρομητικό κανάλι, γιατί θεωρήθηκε ''ρατσιστικό'' μετά τα γεγονότα στην Αμερική) και συνέπειά του είναι να βλέπουμε γελοιότητες όπως αυτό ή τον βανδαλισμό αγαλμάτων όπως του Τζέφρεσσον επειδή είχε σκλάβους, αλλά και κωμικοτραγικές καταστάσεις διαφόρων SJWs που λέγανε να γκρεμιστούν οι πυραμίδες γιατί τις έχτισαν σκλάβοι και είναι καταπιεστικό σύμβολο κτλ
    3 βαθμοί
  5. Εμ,αν ήταν εύκολο θα το κάναμε όλοι
    3 βαθμοί
  6. Ακριβώς αν και οφείλω να ομολογήσω ότι ζηλεύω τους ανθρώπους που βλέπουν τον κόσμο, σε μεγάλο ποσοστό, έτσι. Η καλή προαίρεση που αναφέρει κι ο Ηλίας πιο πάνω, μπορεί να είναι κοινό χαρακτηριστικό το πολύ 3-4 ανθρώπων. Από εκεί και πάνω δεν είναι δυνατό να υπάρξει κοινό όραμα με όρους ωφέλειας του συνόλου. Δεν πιστεύω εν ολίγοις ότι υπάρχουν καλές και κακές κυβερνήσεις (ή καλύτερες και χειρότερες). Υπάρχουν σύνολα ανθρώπων που υπό την πρόφαση της κοινής ιδεολογίας (το ότι πρόκειται περί πρόφασης αποδείχτηκε και πολύ πρόσφατα), προωθούν τα συμφέροντα εκείνων που θα παίξουν ρόλο στην παράταση της παραμονής τους στην εξουσία. Αν θα μπορούσα να κάνω μια κριτική στο πολιτικό δυναμικό της χώρας, θα ήταν με όρους εμπειρίας, γνώσης και ικανότητας και όχι ηθικού αναστήματος γιατί το τελευταίο, ατομικά, θα το βρεις παντού. Συλλογικά δε λειτουργεί πουθενά κι ας θέλουμε να πιστεύουμε το αντίθετο. Τι γίνεται όμως σε χώρες που συχνά αναφέρουμε ως παραδείγματα (ευρωπαϊκός βοράς - Σκανδιναβία) όπου το σύστημα φαίνεται να λειτουργεί; Νομίζω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις κυριαρχούν δύο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στους λαούς και στις εξουσίες: 1. Οι λαοί είναι πειθήνιοι και έχουν εμπιστοσύνη στο σύστημα (αλληλένδετα). 2. Η εξουσία έχει συνειδητοποιήσει ότι το κοινό όφελος αυξάνει την παραγωγικότητα. Τίποτ' άλλο. Ακόμα και σε κοινωνικό επίπεδο, ο πολίτης που είναι εν γένει ευχαριστημένος με το περιβάλλον του, είναι αποδοτικότερος εργάτης. Αυτό φυσικά για τον δυτικό κόσμο γιατί στην πλειοψηφία χωρών του υπόλοιπου κόσμου λειτουργούν καλύτερα, προς το παρόν τουλάχιστον, άλλα μοντέλα. Οι διαφορές σε σχέση με εμάς είναι προφανείς. Όσον αφορά το πρώτο, είμαστε παραδοσιακά εναντίον του συστήματος και ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να αντιταχθούμε με ένταση ακόμη και με αφορμή φήμες ή απλά ψέματα. Φυσικά και το ίδιο το σύστημα κάνει ό,τι μπορεί για να τρέφει την αμφισβήτησή μας (είπαμε αλληλένδετα). Όσον αφορά το δεύτερο, θεωρώ ότι είμαστε ακόμα στην αρχή. Έχουμε αρχίσει να το καταλαβαίνουμε αλλά δεν κάνουμε τίποτα ουσιαστικό ακόμα για να το εφαρμόσουμε.
    3 βαθμοί
  7. Ηλία μου, δεν ξέρω "τι" με θεωρείς και ποιους θεωρείς "ομοίους'' μου... ελπίζω μόνο (επειδή με αφορά η κρίση σου) να μη με τοποθετείς από την πλευρά των οποιοδήποτε "αντιπάλων" (σεβαστών ή μη)... όχι τίποτ' άλλο αλλά κάτι τέτοιο θα σημαίνει ότι δεν προβάλλω σωστά τις (προ)θέσεις μου γραπτώς... ίσως κάποια "διαφορά" να προσομοιάζει (πια) στην σχέση μας με το blues... το αγαπάμε παιδιόθεν και οι δύο, αλλά μεγαλώνοντας εσύ ως παίκτης-πατέρας έχεις αποκτήσει απριόρι "συγχωρητικούς" δεσμούς αίματος μαζί του, σε αντίθεση με μένα που σαν απλός ακροατής-πατριός διατηρώ μια πιο "αυστηρή" συγγένεια εξ’ αγχιστείας και δεν του συγχωρώ τα πάντα... γιατί, συνεχίζοντας στο μονοπάτι των παραβολών, δεν νομίζω ότι απεχθάνεσαι το "σύστημα" (και τους εκάστοτε μηχανισμούς εξουσίας που χρησιμοποιεί) περισσότερο από εμένα... ίσως θυμικά να "πονάς" λιγότερο <<ελπίζοντας πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός>> αυτοί που <<Μέχρι τότε, θα μιλάς και θα γελάς... ανθρώποι που σε ζεσταίνουν, άτομα, κύτταρα>>... ενώ εγώ?... το ξύλο που μου έριξε-χνει το σύστημα μπορεί να με πόνεσε-άει, αλλά δεν μου άφησε πραγματικές πληγές... όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στεκόμουν απέναντί του ΞΕΡΟΝΤΑΣ με τι έχω να κάνω και τι να περιμένω από αυτό... γιατί δεν μου "κρύφτηκε" ποτέ... δυστυχώς τα δικά μου "σημάδια" είναι φίλια και έχουν το σχήμα της αριβίστικης υποκρισίας των κατά καιρούς "ιδεολογικών συντρόφων"... και κάθε φορά που η "ιδέα" αποκωδικοποιούσε τον "ξύλινο" λόγο της περιγραφής της σε ρεαλιστικές συμπεριφορές που όριζε η ανθρώπινη φύση, έμενα όλο και πιο μόνος και πιο μακρυά από την ελπίδα <<πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός>> ενεργώντας για το συλλογικό καλό που κοινά ευαγγελιζόμασταν και όχι μόνο για την πάρτι τους... έτσι παρότι (μην τα μηδενίσω κι όλα) έχω δίπλα μου κάποιες σημαντικές παρουσίες ξεκινώντας από τον άνθρωπό μου, αυτοί δεν παύουν να αποτελούν την φωτεινή εξαίρεση που δεν μου αρκεί πια ως άλλοθι για να αμφισβητώ αλαζονικά με τον ελιτίστικα ακτιβιστικό ενθουσιασμό μου, ρήσεις όπως το “Το της πόλεως όλης ήθος ομοιούται τοις άρχουσιν” του Ισοκράτη... δεν μου αρέσει πια που κάθε παρέα διαλέγει αιτία στο αιτιατό της διαστρεβλώνοντας αλά καρτ την πραγματικότητα βιάζοντας αυτονόητα... με κουράζει που πάντα οι "άλλοι" μου φταίνε τόσο πιο πολύ, τόσο όσο βολεύει τον γ@μημ$νο ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ώστε να βγάζει στο ηθικό κλαρί ως πόντια πουτ@ν@ την ελαστική μου συνείδηση... παντού στα πάντα... μου είναι πλέον τόσο καθαρό το ότι δεν υπάρχει (βολικά) απόλυτο κακό ή καλό αλλά μια κρίσιμη συνισταμένη μάζα ανάμεσά τους, που κάνει την μπάλα του πινγκ πονγκ στο κοινωνικό παιχνίδι, καθορίζοντας το γέρμα της ισορροπίας διαχρονικά πάντα προς το πρώτο μια και αυτό εξυπηρετεί καλύτερα το ατομικό συμφέρον εις βάρος του συλλογικού στο πλείστον των περιπτώσεων... έτσι το δικό μου πιστεύω με την (βιωματική) σειρά του, ταυτίζει την "σωστή φορά" αυτής της μπάλας με την "σφαίρα της ουτοπίας" που εσύ αντιστοίχισες στον "εύφορο αντίλογο" που εγώ θα επιθυμούσα... η "οστρακοποίηση" των ενίοτε θιγόμενων από το "σύστημα" ως ανακλαστική αντίδραση φυσικά και με βρίσκει εν πολλοίς σύμφωνο ως διαπίστωση... ως λύση σε δεύτερο χρόνο όμως?... πόσο πιο ευάλωτος απέναντι από αυτό μπορεί κάποιος να σταθεί μη βλέποντας κλεισμένος στο καβούκι του... μη ακούγοντας... μη προετοιμασμένος στην τελική για την σφυριά που μπορεί να φάει οποιαδήποτε στιγμή και θα τον κομματιάσει ανυπεράσπιστο... τώρα θα μου πεις -όπα ρε μεγάλε πολύ μπλα μπλα κι από τηγανίτα?... εσύ τι κάνεις τελικά... ε τι να σου πω.. κοινότυπα πράγματα... Καζαντζάκεια... γυρνώντας στην ουσία της εφηβείας μου χωρίς ανάγκη όμως ινστρούχτορα και των διάφορων αρτηριοσκληρωτικών τσιτάτων που στοίχειωναν χρόνια την κρίση μου... απλά βοηθώ ΑΜΕΣΑ όπου μπορώ, όπως μπορώ, όποιον μπορώ, βοηθώντας βέβαια κυρίως τον εαυτό μου να αλλάξει δανεικές συμπεριφορές μια και το θυμικό επιτόκιο τους αποδείχθηκε ηθικά ληστρικό και ο πραγματικός χαρακτήρας δεν συγχωρεί... σου ξεπουλάει την "κόκκινη" συνείδηση πιο άπονα κι από συστημική τράπεζα... ΥΓ. σόρυ Ηλία για την προσωπική αναφορά... είναι σχηματικός ο διάλογος... όπως και με τον Δημήτρη παραπάνω μια αφορμή από τα γραφόμενά σας πήρα για να εκφράσω κάποιες απόψεις και σας ευχαριστώ... ΥΓ2. παρεμπιπτόντως και ειδικά για το θέμα που έθεσε αρχικά ο Μανώλης, διάβασα πριν λίγο αυτό... αν όντως ισχύει ε έχει καταντήσει αηδία η ευκολία που μπορείς να "χειροτονείς ερήμην ελέφαντες" στο διαδίκτυο... https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/06/17/fake-news-art-lessons-banned-from-secondary-education/
    3 βαθμοί
  8. Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται. Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά την ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο. Ωστόσο, ως δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις για τους δημόσιους λειτουργούς. Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz. φιλικά
    3 βαθμοί
  9. Εχεις παθει ζημια και εχεις χαλασει και εμας.... stratocaster τις λεμε... να και ο δικος μου ερωτας ....
    2 βαθμοί
  10. Δες και το post του Jazzjoker λίγο παραπάνω: μια απερίσκεπτη παπαριά που πριν 15 - 20 χρόνια θα περνούσε στο καθόλου ή στα ψιλά, σήμερα αντιμετωπίζεται σαν κατάλυση του Συντάγματος. Αν ο δημόσιος λόγος έχει καταντήσει να λαμβάνει χώρα σε ένα τέτοιο σχιζοφρενικό πλαίσιο, ας μην περιμένουμε πως όλη αυτή η πίεση θα αφήσει ανεπηρέαστο τον εργοδότη κάποιου ελαφρόμυαλου που δεν αφιέρωσε 30'' για να φτιάξει ένα burner account και να ξεδίνει χωρίς να φέρνει εαυτόν και συνεργάτες σε δύσκολη θέση.
    2 βαθμοί
  11. Η πληροφορική παραμένει. Αυτό τουλάχιστον βλέπω στον πίνακα που αναρτήθηκε στο ποστ του ΕΖ. Τα θρησκευτικά δυστυχώς παραμένουν και αυτά (δεν ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ δηλ.ποτε το σχολείο να είναι κατηχητικο για να ΑΡΧΙΣΕΙ να γίνεται τώρα). Μη ξεχνάς άλλωστε ότι ΟΛΕΣ (και όταν λέμε όλες εννοούμε όλες) ΓΟΝΑΤΙΣΑΝ μπροστά στο παπαδαριο.... γιατί ινε πολι ι πσιφι Άρι....(μια και εκτός από τους γνωστούς βλαμμενους και συντηρητικούς δεξιούς,είμαστε η μοναδική χώρα στον πλανήτη με.... αριστερούς/κομμουνιστες/σοσιαλιστές/"προοδευτικούς", όπως θες πες τους, ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ψηφοφόρους, τέτοια τρικυμία εν κρανιω υπάρχει στην κοινωνία.. ) Κατά τα άλλα το πρόγραμμα σπουδών παραμένει το ιδιο απαρχαιωμένο και το ίδιο άχρηστο με αυτό που μας δίδασκαν το 1972 που πρωτοπήγα σχολείο και το 1982 που μας μοίραζε ο Αντρέας το πράσινο βιβλιαράκι του ΚΑΝΤΆΦΙ στο λύκειο...και είμαι σίγουρος το 1992,το 2002,το 2012 και μελλοντικά το 2022... Καλά βέβαια η τωρινή υπουργός Παιδείας φαίνεται ότι έτρωγε πολύ κΣυλο ως σπασίκλας παιδί γιατί μόνο ένα άτομο με τρομερά πΣυχολογικα τραύματα μΠουλινγκ θα επανέφερε την ΔΙΑΓΩΓΗ ,αν είμαστε με τα καλά μας δηλαδή,στα σχολεία... Δεν υπάρχει ελπίς...
    2 βαθμοί
  12. Εν ολίγοις, μαζί με τα καλλιτεχνικά που καταργούνται στην Α' Λυκείου και στη Γ´ το ελευθερο και γραμμικο σχεδιο που ηταν επιλογης μαθήματα, καταργούνται και όλα τα αντίστοιχα επιλογής, γεωλογία, πληροφορική, ευρωπαϊκός πολιτισμός κ.λπ. Με τις υγείες μας Το λύκειο μετατρέπεται σε ένα σουρεάλ υβρίδιο φροντιστηρίου και κατηχητικού... Δείτε κι αυτό ρε παιδιά... είναι τροφή για σκέψη
    2 βαθμοί
  13. Και τελικά ειναι hoax το hoax. Για τα καλλιτεχνικα εθεσα το ερώτημα στα σοσιαλ και δεχτηκα επικρίσεις. Ομολογώ δεν το επικοινωνησα σωστά, ίσως ήμουν και εριστικός, ορμώμενος από την προσωπική εμπειρία/πικρία γι' αυτά που αποκόμισα από το μάθημα των καλλιτεχνικών στα 12 χρόνια φοίτησής μου στο σχολείο: Τίποτα. Κάποιοι ένιωσαν αδικημένοι για το σύνολο της προσφερόμενης παιδείας στα καλλιτεχνικά. Κάποιοι συμφώνησαν στο αυτονόητο, ότι το σύστημα χωλαίνει. Στους περισσότερους βγηκε ένα συναισθηματικό συνδικαλιστικό αντανακλαστικό (μειώνεται η τεχνη στο σχολείο), την ώρα που εγώ θέλω στην ουσία περισσότερη και ποιοτικότερη απο την ήδη υπάρχουσα-μεσα σε ένα συνολικά αναθεωρημενο πλαισιο για την παιδεία. Εν τέλει βλεπουμε το δέντρο (ώρες καλλιτεχνικών) και δεν βλέπουμε ότι ειναι καμμένο, μαζί με το δάσος πισω του που λεγεται παιδεία.
    2 βαθμοί
  14. Αυτό είναι το ΒΑΣΙΚΟ πρόβλημα της χώρας. Από την στιγμή που η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ απλά δεν λειτουργεί ή στην καλύτερη περίπτωση αν λειτουργήσει αυτό γίνεται με τεράστια καθυστέρηση είναι αδύνατον να υπάρχει κανονική λειτουργία του κράτους και κανονική συμπεριφορά των πολιτών του.
    2 βαθμοί
  15. Τα ΙΔΙΑ θα παίξουμε πάντως. Θα παίξω πρώτα εγώ αυτά που παίζω και μετά θα τα παίξει και ο Νέστορας. Μετά ο Νέστορας θα παίξει αυτά που παίζει και εγώ θα παίξω αυτά που παιζΩ.
    2 βαθμοί
  16. Και πες ότι τα καταργούν. Ποιο το κέρδος, άμεσο ή έμμεσο; Με τι θα αντικαταστήσουν αυτές τις ώρες; Θα βάλουν πιο πολλά μαθηματικά; Γιατι; Επειδή τα μαθηματικά διδάσκονται τόσο καλύτερα από τα καλλιτεχνικά; Ωραίες είναι οι αλλαγές αλλα χρειάζεται πλάνο και όραμα. Όραμα δε βλέπω. Τσάμπα το Harvard και το Brown, από τα οποία έχουν παρελάσει ολοι οι γόνοι των δυο οικογενειών που κυβερνούν εδω και 40 χρονια.
    2 βαθμοί
  17. Τελευταία έχω διαπιστώσει πως συμφωνώ σε αρκετά μαζί σου, η εσύ μαλάκωσες με τα χρόνια η εγώ συμβιβάζομαι με τη φύση του θηρίου μέσα μου. Πέρα απο πλάκα, σαφώς και δεν θα λυθεί το πρόβλημα της χώρας στο ΝΟΙΖ, γι αυτό επιγραμματικά να πω οτι πάγια πεποίθηση μου είναι πως το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι. Όσους κακοφορμισμένους κρίκους και να κόψεις απο πάνω σου έχοντας την ψευδαίσθηση πως βελτιώνεις την εικόνα, αργά η γρήγορα η μόλυνση εξαπλώνεται εκ νέου, αν δεν κοπεί ψηλά στο καθαρό μέρος της η αλυσίδα, στο τέλος θα πνιγείς. Μπορεί να είναι βολικό για μένα να θεωριτικολογώ εκ του ασφαλούς και να μην μπαίνω στο κάδρο των προβλημάτων και των καθημερινών αγώνων για βελτίωση βήμα βήμα, όμως, τόσο ξέρω, τόσο λέω. Φτωχός μπλουζίστας είμαι κι έμαθα απο τη μουσική που αγαπάω να μιλάω με γρίφους και παραβολές. Στο μυαλό μου, πάντα ο αντίπαλος είναι το κράτος και η κεφαλή του, οι κυβερνήσεις. Αν και όταν δω κάποια με καλές προθέσεις, θα την στηρίξω και θα φέρω την ευθύνη των επιλογών μου. Μέχρι τότε, θα μιλάω και θα γελάω με ανθρώπους που με ζεσταίνουν, άτομα, κύτταρα, ελπίζοντας πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός.
    2 βαθμοί
  18. Ναι εγώ κάνω έναν καταμερισμό των ευθυνών ανάλογα με το επίπεδο εξουσίας, γνώσης κλπ. Αυτό καθορίζει και το επίπεδο ευθύνης ακόμα και στη δικαιοσύνη και μάλιστα θα πρέπει από αυτά να εξαρτάται και το μέγεθος της τιμωρίας και λέω "θα" γιατί είναι ξεκάθαρο πως στην Κολομβία του βαλκανικού Νότου εεεεεεε στην Ελλάδα συγνώμη, δεν είναι όλοι ίσοι απέναντι του νόμου. Το σύστημα έχει πρόσωπο αλλά πολλοί που πήγαν να τα βάλουν ευσυνείδητα, πατριωτικά με τις διαμορφωμένες πολιτικοεπιχειρηματικοσυμφεροντολογικές κλίκες είχαν συνέπειες. Μπούλινγκ, υποβιβασμό, ακόμα και ΘΑΝΑΤΟ γιατί δεν πρόλαβαν να καταθέσουν, τους σκότωναν για να προστατεύσουν ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ. Αυτό ήθελα να επισημάνω. Το σύστημα αναγκάζει και άλλους να το ακολουθήσουν είτε από ανάγκη, φόβο, ηθική παράδοση λόγω του αλλεπάλληλου ψυχοκοινωνικού βιασμού και των συνεπειών στην πραγματική οικονομία και έτσι υπάρχει μια τάση να αποδίδεται συνενοχή συλλογικά και οριζόντια, ενώ τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ούτε καν θεσμικά. Το σύστημα είμαστε όλοι μας συνεπώς, αλλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ευθύνες. Και κατά τη γνώμη μου όποιος πολιτικός πει πως φταίει και ο λαός γιατί ο λαός ψηφίζει και αυτός είναι υπεύθυνος, δεν είναι καλός πολιτικός αλλά ούτε και καλός ηγέτης. Γι αυτό πρέπει να γίνω εγώ μια μέρα ο ηγέτης αυτής της χώρας. Γιατί πέραν της εν γένει καταλληλότητάς μου, της εμπειρίας μου και άλλων σπουδαίων προσόντων, το σημαντικότερο είναι πως είμαι δίκαιος αλλά και ακούω. Καταλαβαίνω τον λαό. Και τον ΑΓΑΠΑΩ. Άρα ότι και να καταφέρω να με ψηφίσετε, μπορώ να σας υποσχεθώ ένα πράγμα και αυτό είναι δέσμευση. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΩ! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  19. Ιδιώτης vs δημόσιος ντιμπέιτ, νοτ όλ δε τάιμ πλιζ. Βέρι μπόρινγκ εντ άι εμ σνόρινγκ. Πλιζ στοπ. Θενκ γιου.
    2 βαθμοί
  20. Όσο είναι πάνω ο Ερντογαν, έχουμε τη στήριξη των Ισραηλινών. Αλλα αν ο Ερντογαν πέσει και μπουν Κεμαλιατες πάνω, μπορεί να τα γυρίσουν. Αυτά και τα καλλιτεχνικά δεν ηθελαν ποτέ να τα διδάξουν στα σχολεία, για να γίνονται άβουλοι καταναλωτές τα παιδιά μας, ερμαια του Fortnite και του Master Chef. Σκλάβοι των πολυεθνικών. Χωρίς σταθερή εργασία αύριο . Χωρίς σύνταξη για αξιοπρεπή γηρατειά μεθαύριο. Και πως θα πληρωθούν τα ιδιωτικά καλλιτεχνικά, όταν ο λαός δεν θα έχει καθόλου λεφτά? Θα περιμένουν τουρίστες μαθητές το καλοκαίρι και αυτοί, όπως οι ξενοδόχοι?
    2 βαθμοί
  21. Εχω γεννηθεί στις ΗΠΑ και έχω ζήσει εκεί κατά το μεγαλύτερο κομμάτι της δεκαετιας του 80 ,την τελευταια φορα που πηγα απλα ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ως χώρα......παρά την ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ τάξη και ασφάλεια σε μεγάλες πόλεις (η ΝΥ ας πουμε ειναι πλεον νηπιαγωγείο σε σχεση με τα 80s οπου φοβόσουν να βγείς εξω μετα την δύση του ηλιου σε καποιες περιοχες) υπάρχει μια τρομερη ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ...αταξία στους ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που δεν συνάδει με την ΚΑΜΜΙΑ με αυτο που ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ η Αμερική τόσο λόγω της ιστορίας της και της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ της στην ανθρωποτητα στα πεδία του πολιτισμού ,της δημοκρατίας αλλά και της οικονομίας και παραγωγής, όσο και στα περισσότερα ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ της.... Και ΦΟΒΟΣ.....ΠΟΛΥΣ ΦΟΒΟΣ σε ολα τα μηκη και πλατη (και γεωγραφικα και κοινωνικα) Νομιζω ότι οι δίδυμοι πύργοι υπήρξαν ο καταλύτης για την εγκαθίδρυση ενός ανάλγητου και αστυνομικού κράτους και για εναν ,ανευ προηγουμένου ΤΑΞΙΚΟ διαχωρισμο ο οποιος προφανως αφορά και τις μειονότητες (οχι πως δεν υπηρχε και πριν φυσικα αλλα τωρα η κατασταση έχει ξεφυγει)....τα οποια σε συνδιασμο με την GUN CRAZY κουλτουρα των περισσότερων Αμερικανών και τον ΨΥΧΟΠΑΘΗ που κυβερνα (και παρασύρει στην ψυχοπαθεια τεραστια κομματια του πληθυσμου που τον θεωρουν κάτι σαν τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΗΣΤΟ) έχει κανει την κατασταση εκρηκτική... Ενδεικτικά αναφέρω πως στα σχεδόν 10 χρόνια που ζούσα στις ΗΠΑ είχα ..."επαφη" με την αστυνομια 5-6 φορες (τις 2 γιατι ΜΕ ΛΗΣΤΕΨΑΝ και τις υπολοιπες γιατι οδηγούσα (και παρκαρα) σαν...Ελληνας την τελευταια φορα που πηγα με σταματησαν στον δρομο (στο Μανχαταν) 5 φορες σε 2 εβδομαδες! (ειμαι σκουρος....)
    2 βαθμοί
  22. Παιδιά εγώ διαφωνώ με έντονες αντιδράσεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα εδώ δεν είναι ούτε ο ρατσισμός, ούτε ο Cruz κατ' εμέ. Είναι ότι όλοι έχουν πλέον ένα δημόσιο βήμα, στο οποίο είναι απολύτως οκ (και σχεδόν ζητούμενο) να ανεβάσει ο καθένας μας την πνευματική του κλανιά και να τη θαυμάσουν χιλιάδες. Και αυτό συμβαίνει με τέτοια ένταση και συχνότητα, που ο κόσμος έχει εθιστεί στην ηλιθιότητα. Το παράδοξο είναι το εξής όμως: Το ίδιο το μέσο που σε πείθει ότι η κάθε άθλια ανοησία που σου περνάει απ' το μυαλό χρήζει δημοσιοποίησης, θα σε καταδικάσει υπό συνθήκες και ξαφνικά θα σε πάρει στα σοβαρά για την παραπάνω κλανιά που πέταξες μέσα σ' ένα περιβάλλον απόλυτης μη σοβαρότητας και γελοιότητας. Πού καταλήγω: Το ότι συνηθίζουμε την ανοησία και το ότι αρχίζουμε και να την αναζητούμε, το θεωρώ πιο επικίνδυνο από το νόημα της ανοησίας καθεαυτό. Δηλαδή στο παραπάνω σαχλό meme, δε βλέπω έναν ρατσιστή, συντηρητικό, δεξιό, φασίστα κλπ. αλλά έναν άνθρωπο που σε ώριμη ηλικία απέτυχε παταγωδώς να διαχωρίσει το πραγματικά σοβαρό από το ξεκούδουνο χάχανο. Αυτό, θεωρώ ότι είναι η επιτομή της "στραβής" ροπής στην ανθρώπινη φύση.
    2 βαθμοί
  23. Γειά στην παρέα! Ένα κομμάτι του μεγάλου Shawn Lane για ηλιοβασιλέματα και καθαρή ζωή.
    1 βαθμός
  24. Eγω πάντως σήμερα πήρα μια ακόμα telecaster για να μην λΑιτε δηλαδή ότι είμαι φανατικός .. Δεν φταίω εγώ ο @Spyros Delta φταίει που ανέβασε εκείνη την βιντεαρα με την δική του και ζΟΥλεψα....
    1 βαθμός
  25. Πωωω ναι δε το θυμόμουν αυτό!Εντάξει ο κόσμος δεν έχει γούστο . . .Πάντως το no madonna με λίγο πιο χέβυ κιθάρες δε θα ήταν κακό
    1 βαθμός
  26. Αντί του No Madonna ο κόσμος είχε ψηφίσει το Γεια σου Μαρία του Σαρμπέλ για να πάει Γιουροβίζιον.Ο θεέ μου το θυμάμαι και συγχιζομαι
    1 βαθμός
  27. Ισχύει,ο Δάντης έχει κομματάρες!Εννοούσα όποια τονικότητα από αυτά που έχω φτιάξει ήδη,όπου μου ναι πολύ εύκολο να τα μετατονίσω μιας και τα περρισότερα είναι με vst!Εάν φτιάξω κανένα Δάντη θα σου στείλω σίγουρα.To no madonna είναι για πολύ χώσιμο!!! τώρα που το σκέφτομαι!
    1 βαθμός
  28. Βάλε κανένα του Χρήστου Δάντη στο κανάλι σου μιας και είναι ο αγαπημενος μου.Είδα έχεις ήδη βάλει το παλιό μου παλτό. Προτεινω να βάλεις το Χιόνι από τον δίσκο εκτός τροχιάς και το Εσύ δεν ξέρεις να αγαπάς από τον δίσκο Μην πεις ποτέ η οποίο θες εσύ ο Δάντης έχει πολλές τραγουδαρες.Απο τονικότητα δεν ξέρω να σου πω άστα όπως είναι γιατί έτσι τα τραγουδάω οσο με παίρνει βέβαια γιατί ο Δάντης τα λέει ψηλά.
    1 βαθμός
  29. αν υπάρχει μια σταθερά στο ανθρώπινο μικροσύμπαν,από την αρχή της μικρής μας ύπαρξης, αυτή είναι η τέχνη: από τις σπηλαιογραφίες μέχρι τον μοντερνισμό, από τα έπη μέχρι τη σύγχρονη λογοτεχνία και ποίηση, από το πρώτο σφύριγμα μέχρι τη free jazz και τη σύγχρονη κλασσική, κ.ο.κ. Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να βγάλει τους ανθρώπους από την πλάνη αυτό είναι η τέχνη και όχι το δόγμα.Το πρώτο κεφάλαιο των λατινικών που διδάχτηκα ...τότε...μιλούσε για τον ποιητή Οράτιο, ο οποίος "...εξορίστηκε τελικά σε μακρινή χώρα του Πόντου" (in terra pontica exulat) (sic) αλλά δεν τον πείραξε και πολύ.....η τελευταία πρόταση του κεφαλαίου πήγαινε ως εξής: Musa poetae unica amica est....γιατί ο άνθρωπος είναι ποιητής και παιχνιδιάρικο κουτάβι (εκτός των άλλων) και αληθινοί φίλοι και σύντροφοί του είναι η τέχνη και η φαντασία όχι το δόγμα και ο νεοφιλελευθερισμός.
    1 βαθμός
  30. Ευχαριστώ πολύ!Εάν χρειάζεστε κάποιο σε όποια τονικότητα θέλετε πείτε μου να σας το στείλω free!Θα χαρώ να δω cover σας απο καραόκε δικό μου!
    1 βαθμός
  31. Πολυ καλο μπραβο.Βλεπω και το καναλι στο YouTube εχει πολυ ωραια Καραοκε να εξασκουμε τη φωνη μας
    1 βαθμός
  32. Αναρωτιέμαι γιατί συζητάμε αυτό το θέμα και τι εξυπηρετεί, μιας και αυτό εξαρτάται απο ποια σκοπιά το προσεγγίζει ο καθένας. Σαν πολίτης μήπως που βλέπει ότι θα πάψουν να βγαίνουν σωρηδόν τα μουσικά ταλέντα που έβγαιναν απο την μουσική εκπαίδευση που λάμβαναν στα γενικά λύκεια; Σαν μουσικός που νοιάζεται για την διδασκαλία της τέχνης του στην γενική εκπαίδευση; Μα δεν αφορά την μουσική έτσι κι αλλιώς. Δεν υπήρχε το μάθημα για να σταματήσει. Ηταν παραπληροφόρηση. Απο πλευράς συντεχνιακής, ας πουμε ενος μουσικού εκπαιδευτικού που χάνει κάτι; Ισχύει το παραπάνω. Απο την πλευρά του "διανοούμενου" παρατηρητή που ζει και αναπνέει τις τέχνες ή απο κάποια κομματική - συνδικαλιστική πλευρά που θέλει να δημιουργήσει θέμα για να συζητιέται σε όσα περισσότερα μέσα γίνεται; Και τελικά που είναι ο Χναράκης που το ξεκίνησε και απο ποια σκοπιά ρωτούσε; Το θέμα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗ και επίσης αν αφορά γενικότερα τις τέχνες είναι αμφισβητήσιμο αν λάβει κανείς υπ' όψη τις εμπειρίες που έσπευσαν να μεταφέρουν στην κουβέντα οι περισσότεροι μας. Είναι ένα επίκαιρο συντεχνιακό θέμα νομίζω και σαν τέτοιο παράγει αυτή την διχαστική ατμόσφαιρα που είναι πολύ της μόδας και πατάει φαρδιά - πλατιά πάνω στους κανόνες του Noiz.
    1 βαθμός
  33. Μετα τις βελτιώσεις άρχισαν να μου αρέσουν κι οι στίχοι...
    1 βαθμός
  34. Εγραψα ,σχεδον, τα ιδια πραγματα πανω στο κομματι που ανεβασα στον διαγωνισμο ,μια φορα με tele & μια φορα με strat. πΓια σας αρεσεει πΟΙοτερο? Η σειρα των θέσεων των μαγνητωνΕ ειναι και στις δυο περιπτωσεις V1 :double stops (neck+bridge clean) V2 (επαναληψη V1):single notes lead (neck clean ) & double stops (neck clean) Μ-8: twang (bridge clean) V2: double stops + single note lead (bridge + mojo mojo od gain 2 o'clock all other at noon) M-8: twang (bridge + mojo mojo od gain 2 o'clock all other at noon) CH: single note lead part 1 (bridge + mojo mojo od gain 2 o'clock all other at noon & neck) + single note lead part 2 (mojo mojo od gain 2 o'clock all other at noon) Ενισχυτης : Marshall 1974x (volume at "2") Effects : εκτός από το od ,ένα Ibanez Echo Shifter Delay για να φυγει η ξεραϊλα.... Κιθαρες : 2004 Fender Tele 8502 , Argytar strat με Fender Pure vintage 65 pickups (base plate on bridge pup) & 7 sounds mod (για αυτο και παιζουν ο n+b μαζι) Χορδες GHS BOOMERS 010-038 (στα τελευταία τους ,πρεπει να εχουν 14 ωρες παιξιματος...) Πενα : Dunlop Primetone 0,73 Mic: Senheisser e906 Pre Amp: TL Audio PA1 Sound Card: Audient Υ.Γ.(τα ρυθμικα ειναι ολα γραμμενα με την...strat...) Το παιξιμο ειναι μαυρα χάλια αλλά το προχωρημένο της ωρας,ηλικίας και ΚΟΥΡΑΣΗΣ ..δεν επετρεψε καλύτερες επιδοσεις tele dub.mp3 strat dub.mp3
    1 βαθμός
  35. 1 βαθμός
  36. Τι πρίζα, πολύπριζο είναι ...
    1 βαθμός
  37. Δεν θυμάμαι τώρα, αλλά σκέφτομαι να αρχίσω να το κάνω εγώ μπας και ξεκινήσει ένα αυθεντικό λαϊκό κίνημα που θα φέρει την αλλαγή. Αλλά άμα μια στο εκατομμύριο έχει απήχηση, θα αντιμετωπίσω προβοκάτσιες, θα στείλουν τα συμφέροντα μπράβους και θα με τσακίσουν και τα συστημικά μέσα ενημέρωση θα αρχίσουν να με λοιδωρούν. Αν δεν πτοηθώ και συνεχίσω θα αρχίσουν να ψάχνουν στο παρελθόν μου για να βρουν κάτι να με διαβάλουν, θα προσπαθήσουν να με εξαντλήσουν οικονομικά πιέζοντας τον εργοδότη μου, απειλώντας τον νοικάρη μου, θα μου κάψουν το αυτοκίνητο, θα μου απειλήσουν το παιδί. Και φοβάμαι για αυτά που δεν μπορώ να σκεφτώ πως μπορεί να μου κάνουν. Και αν κατέβω από το βάθρο και δείρω τους μπράβους, γιατί είμαι τούμπανο, αυτοί θα πουν πως επιτέθηκε και έδειρε αθώους περαστικούς, θα με βγάλουν τρελό. Let's face it! Δεν θέλουν να δώσουν. Όχι έτσι. Και στις περικοπές με την μέθοδο του triage προχωράνε και προτεραιότητα έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα. Και όλα με γνώμονα την ψηφοθηρία. όσο περισσότερους ψήφους έχει ένας κλάδος τόσο περισσότερες ελπίδες έχει να πεθάνει τελευταίος. Δεν γίνεται το καταλαβαίνεις? χαχαααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Δεν μπορείς να τα βάλεις μαζί τους. Θα σε λιώσουν. Μόνο να τους ακολουθήσεις μπορείς και να σκύβεις το κεφάλι, να κοιτάς την πάρτη σου. Λαός? Ισχυρός? Παράγοντας υπολογίσιμος στις εξελίξεις? Μα τι λέει ο άνθρωπος? Που ζει? Τι παίρνει? Δεν είμαστε καλά.
    1 βαθμός
  38. εγώ πάντως συμπαθάτε με αλλά ποτέ δεν θα δω αριστεία αν η καλή εκπαίδευση των νέων στις τέχνες και τα γράμματα εξαρτάται περισσότερο από το πορτοφόλι. Δεν θα δω ποτέ αριστεία αν συνεχιστεί αυτή η ας το πούμε χαϊδευτικά νεοφιλελεύθερη θεώρηση. Δεν πάμε πουθενά, ούτε θα ξεχρεώσουμε, ούτε θα βελτιωθούμε και οι περισσότεροι νέοι θα είναι φτωχαδάκια και οι γυναίκες θα κοιτάνε τους πλούσιους και θα ρίχνουν όχι βιτριόλι, χειροβομβίδες για να επιβιώσουν, σαν τη Ρουμανία του Τσαουσέσκου θα γίνουμε. Θα συμβάλλουμε στην πολιτιστική φτώχεια άμα βγάζουμε από την δωρεάν παιδεία τις τέχνες και έτσι όπως πάμε θα δούμε την ακραία φτώχεια να χτικιάζει και μεγάλο μέρος του πληθυσμού να υποφέρει. Ακραία φτώχεια έρχεται. Αυτές οι "εκπτώσεις" είναι απλά άλλο ένα σημάδι σε ένα ντετερμινιστικό γεγονός, γιατί έτσι εξελίσσεται και έτσι καταλήγει ΚΑΙ ο νεοκαπιταλισμός. Γι αυτό κάνω έκκληση σε όσους θέλουν να βοηθήσουν από την ΕΕ με πακέτα, μην τα δώσετε μέσω των ΤΡΑΠΕΖΩΝ γιατί το έχουμε δει το έργο. ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΛΑΟ. ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΑΤΟΚΑ στα ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ και τις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ και αυξήστε του ΜΙΣΘΟΥΣ, ενισχύστε την σταθερή εργασία. Και κούρεμα 80% σε κάθε είδους χρέους, ο ΦΠΑ στο 8%, ενισχύστε τους ελέγχους, κάντε γρήγορες τις διαδικασίες απόδοσης ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, κόψτε τα ρουσφέτια και θα ανακάμψουμε θεαματικά μετά και να διασφαλίσετε αδέρφια Ευρωπαίοι και τα χρήματά σας αλλά και την κατανάλωση των προϊόντων σας. Χρειαζόμαστε ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
    1 βαθμός
  39. Είσαι σίγουρος ότι το "σύστημα" έθρεψε την αντιπαλότητα ή η καθημερινότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσιών (για τα οποία χρυσοπληρωνουν) την οποία εδώ και δεκαετίες ζουν και "απολαμβάνουν" οι Έλληνες πολίτες όταν έρχονται σε επαφή με τους κρατικούς υπαλλήλους ?(συνειδητά τους λέω "κρατικούς" γιατί ελάχιστοι είναι πραγματικά "δημόσιοι" ) Γιατί μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται από μόνα τους ,ή μάλλον λόγω των άμεσα εμπλεκόμενων ατόμων, χωρίς να υπάρχει κανένα απρόσωπο σύστημα που να τα καθοδηγεί. Προσωπικά και με την φωτεινή εξαίρεση των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , αλλά σε πολύ συγκεκριμένο σχολείο που πάει το παιδί μου γιατί στο... διπλανό ακριβώς γίνεται το σώσε, ζήτημα είναι να έχω εξυπηρετηθεί σωστά δέκα φορές από τις εκατοντάδες που έχω έρθει σε επαφή με κρατικό υπαλληλο ενώ το επίπεδο των υπηρεσιών που απολαμβάνω ,σε σχέση με αυτά που πληρώνω (καταβάλω το 50% του ετήσιου εισοδήματος μου σε φόρους περίπου) είναι εξαιρετικά χαμηλό. Όταν δε ζει κάποιος σε μια χώρα στην οποία ο κρατικός τομέας χρεωκοπησε πριν 10 χρόνια και όχι μόνο κατέστρεψε τον ιδιωτικό τομέα αλλά του φόρτωσε και ΟΛΟ το βάρος της ανεργίας, φτώχιας και οικονομικής καταστροφής μένοντας ο ίδιος ουσιαστικά αλώβητος, ίδιος και απαράλλαχτος χωρίς να πληρώσει καμμιά απόλυτως συνέπεια των... πράξεων του είναι λίγο δύσκολο να μιλάς για ... εξωτερικό σύστημα που προσδοκά την... ιδιωτικοποίηση...των πάντων. Έχεις απόλυτο δίκιο όταν μιλάς για διχασμό και αντιπαλότητα, εννοείται ότι υπάρχει, αλλά ο διχασμός συνήθως πηγάζει από την κατάφορη ΑΔΙΚΙΑ και εκμετάλλευση που ένα από τα δύο...διχαζομενα μέρη υποβάλλεται . Είναι μια φυσική αντίδραση στην καθημερινή προσβολή και καταρακωση της αξιοπρέπειας του και της ίδιας του της ζωής τελικά.
    1 βαθμός
  40. Εγώ είμαι υπερ της δημόσιας παιδείας. Δημόσια και δωρεάν και πρόσβαση για ΟΛΟΥΣ. Στη δημόσια παιδεία οφείλεται κατά μεγαλύτερο ποσοστό η πρόοδός μας και η διάκριση των επιστημόνων μας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, παρ όλη την υποχρηματοδότηση, την κάκιστη υποστήριξη των υποδομών και την απαξίωση των εκπαιδευτικών. Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.
    1 βαθμός
  41. Αυτά που τίθενται δεν είναι τέτοιου είδους debate. Είναι σατιρα εγχώριων γεγονότων. Όπου δουλεύει καλά ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει και το δημόσιο στον πλανήτη και οι προκλήσεις έχουν κοινές συνέπειες. Δεν γίνεται να δουλεύει το ένα και να μην δουλεύει το άλλο. Αυτό καλλιεργηθηκε εδώ για να υπάρχει το διαιροβασιλευτικο κοινοβουλευτικοϊδιωτικοκρατικοδίαιτο νεποτιστικο καθεστώς. Εδώ με αριστερά πέρασαν ευκολότερα τα λαοκρονα μνημόνια. Είναι ανάποδα τα πράγματα εδώ. Εδώ είναι ενας μεγάλος περίπατος που οι τεσσερις λωρίδες μιας κυκλοφοριακης αρτηρίας γίνονται ξαφνικά ποδηλατοδρομος και οδηγούν όλα μαζί στο κυκλοφοριακό έμφραγμα για να δώσουμε χρήμα στους δικούς μας εργολαβους και να ξεχρεωσουμε ψηφοθηρικα γραμμάτια. Και αυτό γίνεται υπερκομματικα. Οποίος γίνει κυβέρνηση τα ίδια κάνει. Και θα κυβερνανε τα παιδιά μας των σημερινών πολιτικών τα παιδιά.
    1 βαθμός
  42. Εσκεμμένα δεν αναφέρθηκα πιο συγκεκριμένα σε θέματα picking, υπάρχει χώρος ώστε ο καθένας να προσεγγίσει τα επί μέρους με τις τεχνικές που του ταιριάζουν, ειδικά αν ψαχτεί με διαφορετικές δαχτυλοθεσίες. Κι εγώ, πριν μερικά χρόνια θα έπαιζα κάποια από αυτά τα fragments διαφορετικά. Τώρα, ναι, αν χρησιμοποιούσα πένα θα υπήρχε πολύ hybrid. Το πρόβλημα μου με το hybrid είναι πως ποτέ δεν ασχολήθηκα να γυμνάσω το μικρό δαχτυλάκι. Θυμάμαι, στο ένα μάθημα που έκανα με τον Garsed, όταν μου έδειχνε ασκήσεις κι εγώ σκεφτόμουνα...no fuckin way, θα βρω άλλο τρόπο...χε χε Έτσι, πολλές φορές έμενα από δάχτυλα και αναγκαζόμουν να κάνω sweep μαζί με hybrid κλπ. Στην πορεία, και σε συνδυασμό με το ότι άρχισα να ακούω έναν πιο legato ήχο, αναρωτήθηκα...ποιος ο λόγος να έχω την πένα και να παίζω με hybrid και legato?...κι έτσι άφησα την πένα-σταδιακά. Κάνω συντήρηση, φυσικά, αλλά όταν παίζω κανονικά, 99% είναι δάχτυλα. Γενικά, αποφάσισα κάποια στιγμή πως θα αφήνω το υλικό να υποδείξει την τεχνική- και όχι το αντίστροφο, πράγμα που οφείλω στον μέντορα και φίλο Fuze. Κι επειδή μου αρέσουν τα intervalic πράγματα, το κάνω με τον τρόπο που μου έρχεται πιο εύκολα. Σίγουρα θα αναγνωρίζεις πολλά από τα δομικά στοιχεία-Diorio κλπ. Το όλο concept είναι ακριβώς αυτό που λες. Παίρνει ο καθένας ό,τι θέλει και το αναπτύσσει/ενσωματώνει όπως και όπου θέλει. Εγώ τα μελετάω και όπως είναι γιατί είναι καλή γυμναστική. Τα αισθήματα, όπως γνωρίζεις, είναι αμοιβαία.
    1 βαθμός
  43. Ή κάποιος εδω μέσα parkinson ! Μια παγωμένη τελε για μένα παρακαλώ!
    1 βαθμός
  44. Pathetic, sorry. Και εντελώς άσχετο, προπαγανδιστικό και προωθητικό, ρατσιστικών απόψεων, βίντεο. Λυπάμαι πραγματικά. Κρίμα που έδωσα και κλικ...
    1 βαθμός
  45. Φώτη κι εσύ πασόκ; Παρεμπιπτόντως το ΠΑΣΟΚ είναι το καλύτερο κομμα του κόσμου. Το διάβασα στο διαδίκτυο και αφού ρούφηξα αυτή τη γνώση, σας τη μεταλαμπαδευω.
    1 βαθμός
  46. Γεια χαρά! Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια σειρά από βίντεο που έφτιαξα σχετικά με την ιστορία και την εξέλιξη των Μπλουζ (και γενικά της Αφροαμερικάνικης μουσικής) μέσα στους αιώνες. Έχω δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην περίοδο πριν την γέννηση των Μπλουζ (16ος-19ος αιώνας) και στον τρόπο που διαφορετικές μουσικές παραδόσεις αλληλεπίδρασαν και εξελίχθηκαν εν μέσω των κοινωνικο-οικονομικών εξελίξεων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Βέβαια πολλά επεισόδια αφορούν στη γέννηση και εξέλιξη της Μπλουζ μουσικής καθώς και στις εμβληματικότερες μορφές της, ξεκινώντας από το Proto-Blues στυλ που αναπτύχθηκε στον Αμερικάνικο Νότο, μέχρι τα “ηλεκτρικά” Μπλουζ του Σικάγο που έδωσαν ζωή σε νέα είδη μουσικής και στις δυο πλευρές του ωκεανού. Ελπίζω να βρείτε κάτι χρήσιμο σε αυτή την εργασία! Πάνος Χαραλαμπίδης Σε αυτό το πρώτο επεισόδιο τη σειράς “Η Ιστορία και Εξέλιξη των Μπλουζ”, θα εστιάσουμε στη ζωή και τις μουσικές παραδόσεις κατά τους πρώτους δυο αιώνες της αποίκησης του Νέου Κόσμου. Θα δούμε τον ρόλο που έπαιξαν τα “Work Songs” και τα “Field Hollers” τη περίοδο της σκλαβιάς, και πως αυτές οι μουσικές εκφράσεις βοήθησαν να κρατηθούν κάποιες Αφρικάνικες παραδόσεις ζωντανές. Υ.Γ. Αγγλικοί και ελληνικοί υπότιτλοι είναι διαθέσιμοι
    1 βαθμός
  47. Καλα το πας, συνεχα το. Παρε καμια καρτα ηχου και γραφε ηχο κανονικα, γιατι ετσι χανει.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου