Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      9.405


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      13.584


  4. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      4.513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/11/2020 σε όλα

  1. ο βασικός λόγος που δεν σου "αρέσει" (φαινόμενο κοινό σε ΟΛΟΥΣ μας), είναι ότι όταν την ακούς ηχογραφημένη, τα ηχητικά κύματα φτάνουν στα τύμπανα των αυτιών σου (και τα δονούν) ταξιδεύοντας σε διάφορη χρονική φάση μέσω του αέρα (δηλαδή όπως περίπου την ακούν οι υπόλοιποι όταν τραγουδάς (ή μιλάς) μπροστά τους)... την στιγμή όμως που την εκφέρεις εσύ, την ακούς ταυτόχρονα και μέσω των άμεσων κυμάτων που δημιουργούν οι φωνητικές σου χορδές στην στοματική σου κοιλότητα και δημιουργούν δονήσεις μέσω των οστών στα τύμπανα σου ως δεύτερη πηγή... έτσι η αποκωδικοποίηση πλέον των δονήσεων σε ηχητική πληροφορία από τον εγκέφαλο είναι φυσικά διαφορετική... επειδή λοιπόν όλοι μας αντιλαμβανόμαστε παιδιόθεν την φωνή μας με τον ένα τρόπο, στην περίπτωση της ηχογραφημένης, συνήθως το ηχητικό αποτέλεσμα αρχικά μας είναι ενοχλητικό και μας ξενίζει καθώς υπολείπεται σε όγκο χαμηλά και σε απαλότητα μεσουψηλά σε σχέση με την "πλασματική" ιδέα που είχαμε σχηματίσει γι αυτήν... η ταπεινή συμβουλή μου... να ηχογραφείς όσο περισσότερο μπορείς την φωνή σου για να εξοικειωθείς με την χροιά που φτάνει στους άλλους και να την "κρίνεις" πλέον ως τρίτος ακροατής και ως τέτοιος να την φέρεις στο σημείο που επιθυμείς "απελευθερώνοντας" την, γιατί πιστεύω ότι έχεις πολλές δυνατότητες που ακόμα είναι "κρατημένες"... ΥΓ. παρεμπιπτόντως η διαφορά στην αντίληψη είναι κατά κανόνα υπεύθυνη και για τα συχνά στοναρίσματα πολλών (κυρίως των άπειρων) όταν τραγουδούν φορώντας ακουστικά... ΥΓ2 ένα κολπάκι εξάσκησης ως προς την εξοικείωση είναι να τραγουδάς κρατώντας καλυμμένο το αριστερό αυτί...
    7 βαθμοί
  2. Ρίχνω και το δικό μου, εντελώς τσαπατσούλικα, stratocaster japan-middle pickup kinman, καρφί κάρτα ήχου, αλλά: Έκανα μια άσκηση που είχα καιρό να την κάνω, ηχογράφησα παράλληλα τη φωνή για να αποφύγω να παίξω κιθαριστικά. Στην ουσία είναι ένα παιχνίδι επιβολής του μυαλού πάνω στο χέρι ή του χεριού πάνω στο μυαλό, στο τι θα παίξει. Στο τέλος που σταμάτησα τις γκαρίδες μου βγήκε κατα λάθος το lick από ένα κομμάτι που δεν θυμάμαι ποιο είναι. Reverb και compressor μόνο στο DAW. Τhanks @Jazzjoker και λοιποί, ωραία μαθηματάκια είναι αυτά τα jam. funkjam noiz.mp3
    6 βαθμοί
  3. Ένα take λίγο του ποδαριού, δεν έχω συμμετέχει στα υπόλοιπα jams και νιώθω άσχημα χαχα Κιθάρα καρφί στην κάρτα ήχου και από εκεί S-Gear 2. Πολύ ωραίο backing track! Edit: Έβαλα το διορθωμένο Sexy Solo.mp3
    5 βαθμοί
  4. 5 βαθμοί
  5. Λοιπόν δε μου ήρθε έμπνευση αλλά θα βάλω. Yamaha Revstar - Amplitube (super reverb με ελάχιστο overdrive και αρκετό compression). Είδα κι έπαθα μέχρι να φτιάξω ήχο που να ακούγεται καλά στα ακουστικά και να μην απέχει πολύ όταν τα έβγαζα. Btw συγχαρητήρια σε όσους επέλεξαν (και) το "δυσκολάκι" που είναι το δεύτερο bt. You know who you are. Προσωπικώς μου αρέσουν όλες οι συμμετοχές και όλοι φέρνουν κάτι στο τραπέζι. Πιο κοντά στα ακούσματα/γούστα μου είναι ο Τζιβούρ που έδωσε ρέστα. JJJam.mp3
    5 βαθμοί
  6. Ξέρετε τι πρέπει να κάνετε... gkourmoul1 backing track.mp3
    4 βαθμοί
  7. Όλοι εκπληκτικοί, αυτός ο Ariel Posen κάτι μου λέει ότι θα μας απασχολήσει στο μέλλον, νέο αίμα.
    4 βαθμοί
  8. Εύγε στούς παίχτες. Έστειλα @gvour στο 13033 και πάω στο φαρμακείο!
    3 βαθμοί
  9. Την επόμενη φορά καλύτερος wax in wax out wax in wax out was in wax out Μέχρι να δύσει ο ήλιος Σε ευχαριστώ
    3 βαθμοί
  10. Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσουν τέτοιου είδους συνευρέσεις υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Τι εννοώ.... Όλα τα τέρατα πάνω στην σκηνή, να παίζουν στην αρχή όλοι μαζί (και να μην καταλαβαίνεις τίποτα), και μετά ένας ένας το μέρος του, προσπαθώντας να διαφοροποιηθεί από τον άλλο, να παίξει κάτι ιδιαίτερο. Μου φαίνεται σαν ένας λανθάνων ψευτοδιαγωνισμός τεράτων για το κοινό, και με έχει χάσει από ακροατή. Όμως .... ,,,, δεν παραγνωρίζω το ότι είναι δύσκολο αυτό που προσπαθούν να κάνουν, και συνάμα ένα πολύ χρήσιμο μάθημα, για το πώς μπορεί κάποιος να αναπτύξει κάτι σε σύντομο χρόνο, που ... - να έχει νόημα - να έχει ιδιαιτερότητα - να είναι ωραίο - να τον εκφράζει - να έχει αρχή - μέση - τέλος (μια ιστορία δηλαδή) - να ταιριάζει με τα συμφραζόμενα (τα πριν και τα μετά) - κλπ Ναι έχει ενδιαφέρον το πώς όλοι αυτοί οι τέρατοι το αντιμετώπισαν αυτό, πολύ ενδιαφέρον. Όλοι είναι τέρατοι, γνωστό αυτό. Εμένα πιο πολύ κλικ μου έκανε ο Andy Wood, όχι για τα φοβερά chops του (εντάξει και για αυτά), αλλά για το φανταστικό χτίσιμο της ιστορίας του, που δεν άφησε κανέναν να αναρωτιέται για το οτιδήποτε. Έπαιξε εισαγωγάρα, θεματάρα, αναπτυξάρα, και κλεισιματάρα. Και μάλλον το πήρε πιο πατριωτικά από τους υπόλοιπους. Μετά ο Lettieri βέβαια, που είχε και το πιο δύσκολο έργο κατά την γνώμη μου, γιατί μετά τον Wood είναι πολύ δύσκολος ο ρόλος του. Άλλοι πιο συμβατικά κι άλλοι λίγο πιο πιπεράτα, έκαναν την δουλειά μια χαρά. Ο πιτσιρικάς με το slide ήταν πολύ καλός κι αυτός. Πάρα πολύ καλός. Είναι στο χέρι του μια ακόμα καλύτερη συνέχεια, το έχει το πακέτο πάντως. Εν ολίγοις αυτές είναι οι απόψεις μου, και σ' ευχαριστώ πολύ Κώστα για την δυνατότητα που μου έδωσες να τις εκφράσω μέσω αυτού του βίντεο.
    3 βαθμοί
  11. Ωπ! Τι γίνεται εδώ? Νέο ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ WORKSTATION από τη φίλη μας την KORG? https://www.korg.com/us/products/synthesizers/nautilus/ Τέσσερα ανεξάρτητα arpeggiators? Πλούσιο software. Πληθώρα μηχανών σύνθεσης. Smooth transition σε οποιοδήποτε mode? Sampling, resampling. Αυτά με μια πρώτη ματιά είδα και έκανα και μια ακρόαση. Ενδιαφέρον. Θα το μελετήσω εκτενέστερα. Καλώς μας ήρθε. Τα hardware workstations επιμένουν για την πρώτη θέση στον ήλιο. Δεν ψοφάνε. Είναι σαν τους κομμουνιστές. Πόσο κάνει? Λεφτά υπάρχουν. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    2 βαθμοί
  12. ναι...εγώ είμαι πάλι, δύσκολα θα γλυτώσετε .... Όπως λέει και ο τίτλος εδώ είναι η νέα και (αναγκαστικά) μεγαλύτερη έκδοση του βίντεο που παρουσίασα πρόσφατα σχετικά με τη σύνθεση και την ηχογράφηση του Spaces. Το βίντεο φτιάχτηκε με "σενάριο" και βαρύ editing, για να έχει καλύτερη ροή, να μπούν οι σκέψεις σε μια σειρά και να τονιστούν αυτά που πρέπει να τονιστούν. Όποιος έχει όρεξη και υπομονή μπορεί να ρίξει ένα αυτί. Θα το εκτιμούσα.
    2 βαθμοί
  13. ωραίος. Δεν μου λες φίλε. Π$#@$%δας καμία από αυτές ή μόνο παίζετε το βιολί?
    2 βαθμοί
  14. ως audio interface πόσα κανάλια δίνει ως ανεξάρτητο output? Πόσα tracks ξεχωριστά μπορείς να γράψεις ταυτόχρονα στο sonar? Αυτό δεν καταλαβαίνω. Και στον audio sequencer πόσα δέχεται ταυτόχρονα σε real time εγγραφή? Άσε το βρήκα. 2input/2output ταυτόχρονα σαν audio interface εσωτερικά. Γιατί δεν το κάνουν 16/16 να τελειώνουμε? Τόσο δύσκολο ή ακριβό είναι? Άμα ήταν έτσι 2300 ήταν καλά. Ε, διαφορές με το kronos εκτός κατασκευής δεν είναι ουσιαστικές. Λείπει το karma, κάποια controls, κάποια μενού και μικρότερη επεκτασιμότητα, δεν παίρνει εξτρά σκληρό από ότι κατάλαβα κυρίως. Εμένα μου αρέσει πάντως.
    2 βαθμοί
  15. Κατ' αρχήν, συγκράτησε το νεανικό σου σφρίγος. Θα πρότεινα να απευθυνθείς στον μίστερ Μιγιάγκι. Αν ακολουθήσεις κατά γράμμα αυτά που λέει θα σε βοηθήσουν πολύ στο μέλλον. Πχ αυτό το "breathe in, breathe out", θα σε κάνει να εστιαστείς περισσότερο στον ρυθμό, και λιγότερο στις νότες των φράσεων. Πριν ξεκινήσεις να παίζεις κάνε ακριβώς αυτό (breathe in, breathe out) ακούγοντας το κομμάτι, αναπνέοντας με τον ρυθμό πάνω στον οποίο πρόκειται να παίξεις, αρκετές φορές. Όταν αναπνέεις πάνω του πια, τότε άρχισε να παίζεις ρυθμικά πάνω στην αναπνοή σου. Και μετά παίξε ότι θέλεις, μια χαρά θα είναι, τις νότες τις έχεις.
    2 βαθμοί
  16. @BillTrantos Είσαι sexy beast, αυτό είσαι! Ωραίος!
    2 βαθμοί
  17. Μια ώρα με τα πόδια δηλαδής. Κι άμα έχει και κίνηση .... φτάνεις γρηγορότερα.
    2 βαθμοί
  18. επειδή μπορεί να μην ήμουν αρκετά σαφής (δεν είναι και το κλου μου η σαφήνεια) ως προς το σημείο προσοχής που ήθελα να σου επισημάνω, να επανατοποθετηθώ διευκρινιστικά... με αυτό εννοούσα να ηχογραφείς όχι για να πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα τεχνικά αυτά καθ αυτά, αλλά για να χρησιμοποιείς το ηχογραφημένο υλικό ως reference της διαφοράς που προανέφερα... σίγουρα σε μια φωνή η "σωστή" ηχογράφηση (το ποια είναι αυτή βέβαια θέλει μεγάλη κουβέντα και δεν είναι του παρόντος) είναι μία παράμετρος... σημαντική μεν αλλά μία και πάντα έπεται (και ποιος στο λέει αυτό)... όλα ξεκινούν από την φυσική εκφραστική ικανότητα (που εσύ αναμφισβήτητα έχεις και) που πρέπει πρώτα να αξιοποιήσει κάποιος τεχνικά το δυνατόν περισσότερο πριν (ντάξει ενίοτε και παράλληλα) προσπαθήσει να την αποτυπώσει (ή εκθέσει) σωστά... είναι δύο διαφορετικές καταστάσεις ως προς την προσέγγιση τους κι εγώ (με αφορμή το σχόλιο σου) απλά εστίασα σε αυτή που για μένα πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη βάση... γιατί?... γιατί είναι και η εγγενής "βάση" για όλα τα υπόλοιπα... με πιο απλά (γαλλικά) λόγια: χ%στην την ηχογράφηση και την ηλεκτρονική τεχνική βελτίωση της (ως προτεραιότητα προς το παρόν στην δημιουργική καθημερινότητα σου) και δώσε χώρο και χρόνο στην βελτίωση της τεχνικής της φυσικής έκφρασης... της απόλυτης πηγής δηλαδής... μια και σου αρέσει η κλασική ροκ (όπως και εμένα) ψάξε τις τεχνικά κακές ηχογραφήσεις ενός μεγάλου τραγουδιστή (όποιου θες) των 70ς... θα βρεις πολλές... αλλά νομίζω ότι καμία από αυτές (π.χ. επειδή έχει λιγότερο όγκο ή ξύνουν τα συριστικά ή έχει κακό reverb ή...) δεν θα καταστεί ικανή να σε κάνει να αλλάξεις γνώμη για την καλλιτεχνική εκφραστική ικανότητά του... απλά θα απολάμβανες κατά τι περισσότερο το performance του δια μέσου μιας "υπεραξίας" που θα πρόσδιδε η αρτιότερη τεχνική στήριξη αν ενδεχομένως υπήρχε... ΥΓ. ελπίζω να έγινα τώρα πιο κατανοητός ως προς την θέση και την πρόθεση μου και να μην με παρεξήγησες για την επιμονή μου... αν ναι σόρυ...
    2 βαθμοί
  19. Ρε συ Νίκο, καμιά φορά αυτά που γράφεις με αφήνουν μακάκα! Ευχαριστώ για την γνώση και την εμπειρία που μοιράζεσαι.
    2 βαθμοί
  20. Το έγραψα στις αρχές της προηγούμενης καραντίνας, τότε που δεν ξέραμε τι μας ξημερώνει (καλά όχι πως ξέρουμε τώρα...). ΑΝΑΚΩΧΗ (Verse 1) Απόψε απαντάς απόψε εγώ ρωτώ πες μου για την κλωστή που ενώνει εμάς τους δυο. Μιας χώρας βουητό που έγινε σιωπή Ο ήλιος φωτεινός μα η άνοιξη μουντή. (Chorus) Θεέ μου Ανακωχή μαραίνεται η φωνή σε γλάστρα το κορμί και ο τοίχος φυλακή. Θεέ μου Ανακωχή άσε να φανεί αχτίδα φωτεινή της καρδιάς η Κυριακή. Θεέ μου Ανακωχή. (Verse 2) Απόψε εσύ και εγώ γουλιά απ΄ την αυγή η ζάλη απ΄ το ποτό θα φύγει το πρωί. Στα χέρια Σου ζωή στο βήμα Σου εμείς κι ο ήλιος φωτεινός την Άνοιξη θα βρει. (Chorus) Θεέ μου Ανακωχή μαραίνεται η φωνή σε γλάστρα το κορμί και ο τοίχος φυλακή. Θεέ μου Ανακωχή άσε να φανεί αχτίδα φωτεινή της καρδιάς η Κυριακή. Θεέ μου Ανακωχή
    1 βαθμός
  21. είμαι σίγουρος ότι σήκωνε κι άλλη λεπτομέρεια ! Το μήνυμα ελήφθη. Κάποια στιγμή ίσως φτιάξω και το τρίτο....
    1 βαθμός
  22. Μου άρεσε πολύ! Εξηγείς με αρκετή λεπτομέρια τι κάνεις και γιατί. Προσωπικά τέτοιου είδους video ψάχνω στο Youtube. Μέχρι τώρα δεν είχα βρει Έλληνα να κάνει τέτοια ανάλυση. Ανυπομονώ για τα επόμενα!
    1 βαθμός
  23. Ίσως αν πέσει η τιμή φανεί δελεαστικό Κώστα, βάζω +300 κ παίρνω Kronos II του κουτιού 2,666 έχει καινούργιο https://www.thomann.de/gr/korg_kronos_61.htm επιμένω η τιμή αυτή είναι πολύ υψηλή γι αυτά που προσφέρει συν ότι δεν υπάρχει aftertouch.... επίσης η τιμή που δίνουν αυτή τη στιγμή 2,299 είναι με προκράτηση δηλ πλερώ τώρα και το παίρνεις σε 3 μήνες καλό Φλεβάρη δηλ (In stock within 12-15 weeks) https://www.thomann.de/gr/korg_nautilus_61.htm, άνετα βρίσκεις Kronos II μεταχ αυτή τη στιγμή. Επίσης παίζει ρόλο για τι χρήση το θες εμένα δεν με ενδιαφέρει το studio τόσο πολύ δουλεύω πιο πολύ live οπότε παίζουν άλλα πράγματα ρόλο όπως καλό keybed, aftertouch, ήχοι, δυνατότητες κτλ πάντως σίγουρα είναι κουκλί το άτιμο....
    1 βαθμός
  24. 1 βαθμός
  25. Να συμπληρώσω ότι αν πχ το κομμάτι είναι 250 ή 300 bpm, δεν είναι ανάγκη να πάθεις υπεροξυγόνωση από τις αναπνοές. Προφανώς διαιρείς τα bpm όσο χρειάζεται και αναπνέεις μέσα στα πλαίσια.
    1 βαθμός
  26. Απόλυτα σεβαστή η άποψη ... ... είμουν νέος τότε, χεχεχε ... (τώρα βέβαια μπορεί να κάνω και χειρότερα ! ) /Πέτροc
    1 βαθμός
  27. Ορίστε και το δικό μου, "Θα έρθει ο καιρός που θα είναι σαν να παίζετε κιθάρα μα δεν θα παίζετε κιθάρα" (Ρητό - πρόβλεψη μοναχού ο οποίος επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του) RobTwoChord.mp3
    1 βαθμός
  28. Ωραίο,έχει πλάκα και ωραία παιξίματα. Ο Lattieri είναι κάπως σοφιστικέ για το συγκεκριμένο context και θέλει άλλου τύπου rhythm section.
    1 βαθμός
  29. mmmm, και audio interface 16in/16out. Γλυτώνεις την εξωτερική κάρτα ήχου, το σετάρεις με το sonar π,χ,και καθάρισες για πάντα. Α ρε yamaha, τους έδειξες τον δρόμο ε, 2300 το 61 Εντάξει. Εκ πρώτης όψεως και ακροάσεως το αξίζει νομίζω. Πολύ καλό. Λειτουργικό, άμεσο, η χαρά του πληκτροσυνθέτη-παραγωγού.
    1 βαθμός
  30. Είναι πολύ καλό Γιώργο. Τις παρατηρήσεις περί φωνής στις είπαν και οι παραπάνω. Προσωπικά θα το ήθελα και σε λίγο πιο αργό τέμπο καθότι μέρος της τελετουργίας του συγκεκριμένου κομματιού είναι και η ταχύτητά του imo. Με λίγο παραπάνω προσοχή στις ψηλές και στρώσιμο του φαλσέτο θα είσαι άψογος.
    1 βαθμός
  31. Τούμπανο! Και ο ηχος καλος.
    1 βαθμός
  32. Δεν θα μπορουσα να σε παρεξηγησω, Νικο. Οσα λες ειναι απολυτως σωστα. Πρωτα φτιαχνω την εκφραστικοτητα/ερμηνεια/τεχνικη μου, και μετα ασχολουμαι με ολα τα τεχνικα. Ησουν εξ'αρχης κατανοητος.
    1 βαθμός
  33. Ευχαριστω για την αναλυση. Προκειται για φαινομενο που αγνοουσα, και οντως εχει λογικη βαση. Πολυ ευστοχος. Πρεπει να μαθω να ηχογραφω πιο σωστα, και να μιξαρω καλυτερα τη φωνη. Μου εχει τυχει καμποσες φορες, τελευταιο ετος που ασχολουμαι, να μου πετυχαινει η ηχογραφηση (ενταση input, θεση μικροφωνου κλπ), διευκολυνοντας με ως προς την επεξεργασια φωνης. Στην περιπτωση αυτη μου αρεσει η φωνη μου, διοτι εχει σωμα και δεν εχει αυτες τις ενοχλητικες μεσαιες συχνοτητες. Συνηθως, βεβαια, δεν το πετυχαινω. Σιγουρα η εξασκηση και η επαναληψη θα βοηθησει. Ισως πρεπει επιστρεψω στο sm57 και να αφησω λιγο στην ακρη το ταπεινο tracer pro για τις ηχογραφησεις φωνης. Το τελευταιο διδει καπως πριματο ηχο, χωρις σωμα, σε σχεση με τον πιο γεματο ηχο του shure, το οποιο υπολειπεται λιγο σε υψηλες συχνοτητες.
    1 βαθμός
  34. Το ατακκαταβουλοβα* *καταλαβα στα ρωσικα
    1 βαθμός
  35. μας βλέπω για ντουέτο. Μπράβο πάντως φίλε, για εμένα έχεις βελτιωθεί πολύ και στην ηχογράφηση και στην κιθάρα. Αυτό μετράει, η προσπάθεια και η βελτίωση.
    1 βαθμός
  36. Μάλιστα. Κι άμα ασούμε σκάσει έλεγχος, θα πεις ... Κυρ αστυνόμε μου, εγώ βγήκα με το ποδήλατο, αλλά επειδής ασούμε έβγαλα και το γεράκι βόλτα, έβγαλα το χέρι έχω από το παράθυρο του αυτοκινήτου .... Όχι μόνο γλιτώνεις το πρόστιμο, αλλά εξασφαλίζεις δωρεάν στέγη και τροφή για κάμποσο καιρό στο Δρομοκαΐτειο. Είναι ωραία εκεί, έχει πράσινο, ησυχία, και θα μπορείς να βγάζεις και το γεράκι βόλτα όποτε θέλεις.
    1 βαθμός
  37. Πήρα την απόφαση ν' ανεβάσω μια απόπειρα διασκευής που είχαμε κάνει με το παλιό μου γκρουπ στο παραπάνω κομμάτι, εξ' αιτίας της insane διασκευής του @nEwBiE. Του είπα ότι ορισμένα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολο να τα "πειράξεις" γιατι ... ε! δεν υπάρχει γιατί. Τώρα αν καταφέραμε να είμαστε στο κλίμα, δεν ξέρω. Πάντως προσπαθήσαμε και ειδικά ο @Costas Siachamis.
    1 βαθμός
  38. Βρε γαμώτο καλά τραγουδάς, αλλά έτσι όπως έχεις κάνει το κομμάτι δεν αναγνωρίζεται. Δηλ. είναι έτσι όπως το είπες, insane cover. Sorry δεν μ' άρεσε. υ.γ. Θα μου επιτρέψεις ν' ανεβάσω αλλού μια διασκευή που είχαμε κάνει με το παλιό μου γκρουπ που δεν είναι τόσο insane.
    1 βαθμός
  39. Τα νεύρα μας ρε φίλος, παίζουμε μια φορά κι εμείς και λέμε πάλι καλά που δεν μπήκε ο gvour και τσούπ. Μου άρεσε πολύ φίλε, μελωδικό, τεχνικό και ρυθμικό, με φαντασία. Ήθελα κι άλλο.
    1 βαθμός
  40. Eκανα μια προσπαθεια,βαρεσα κατι ψιλα. Αν και απο καποια παιξιματα που ακουσα,μου εφυγε ο τακος,μαλλον να σιωπησω ηπρεπε. Ωραιο μπακιν,πολυ του γουστου μου Σπυρε. JJ.mp3
    1 βαθμός
  41. Τα έχουμε ξαναγράψει αλλά ο SRV (και άλλοι φυσικά) ξεκίνησε να ψάχνεται με τα θηριώδη gauges γιατί το δεξί του χέρι κατεδάφιζε, ειδικά στα ρυθμικά παιξίματα. Άλλο που εμείς μετά φάγαμε το παραμύθι ότι για να έχεις fat blues tone πρέπει να παίζεις με συρματόσχοινα.
    1 βαθμός
  42. Κι ένα κλιπάκι από μένα. Υπερσλόπυ παίξιμο, το πρωί το έγραψα με τον καφέ, 3η προσπάθεια μια κι έξω. Am spesial Strat, Fender Mustang 1 αντί κάρτας ήχου, Guitar rig, Reaper. Joker 2.mp3
    1 βαθμός
  43. πρωτη φορα που παιζω με μπαντα! κιθαρα tele, daw adobe audition cc, od amplitube 4. θα ανεβασω κιαλλο. NT Nick Tricker.mp3
    1 βαθμός
  44. Είδα μια κοπέλα στο δρόμο και της λέω, έλα λίγο σε παρακαλώ. χαχαχαχαχαχαχαχα Πάρτε να χετε. edit λιγο η ενταση της τελευταίας lead κιθαρας. jazzjoker cos_dr x.mp3
    1 βαθμός
  45. Πρώτη φορά σε αυτοσχεδιασμό οποιουδήποτε τύπου. Τι κερδίζω? - Solar A1.7 LTD - Archetype Nolly JokerJam#2.mp3
    1 βαθμός
  46. Ειπα να παρω κι εγω για πρωτη φορα συμμετοχη στα δρωμενα του νοιζ αφου εχω ξαναπιασει την κιθαρα (squier simon neil με cs 69's) μου κανα μηνα τωρα μετα απο 1,5 χρονο αποχης .Καρφι στην καρτα ηχου και preset στο guitar rig nozi.mp3
    1 βαθμός
  47. Χαιρετώ και εγώ με την σειρά μου. Φόρτωσα το Keyscape στο Ableton με ένα grand piano preset και ιδού τα αποτελέσματα. Την πρώτη φορά που δοκίμασα να παίξω,προσπάθησα να το κάνω τζαζ αλλά δεν πέτυχα ούτε νότα,οπότε ακολούθησα μια πιο συγκρατημένη προσέγγιση. Το στόρυ μπορεί να έχει δίαφορες ερμηνείες αλλά το ξεκίνησα σαν μια ιστορία αγάπης. Το πρώτο μέρος είναι το ανέμελο,τα πρώτα βήματα,στο δεύτερο οι αγώνες/αγωνίες και κλείνω με την ικανοποίηση για την ευτυχή εξέλιξη των πραγμάτων και την συντροφικότητα. aravanisnoiz.mp3
    1 βαθμός
  48. Αν εννοείς την πΓιοτητα των ανθρώπων σίγουρα. O κομμουνισμός και η σοβιετική κατοχή όμως τους κατέστρεψε και κοινωνικά και οικονομικά. Όμως ακριβώς επειδή έχουν υψηλή ποιότητα, ήθος και λογική ως λαός και με ΣΚΛΗΡΗ προσπάθεια κατάφεραν μέσα σε μια εικοσαετία να κάνουν πραγματικό οικονομικό θαύμα.
    1 βαθμός
  49. Θα μενεις μονος στην εξοχη φανταζομαι.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου