Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.657


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.686


  3. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      899


  4. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5.457


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/07/2021 σε όλα

  1. Συγγνώμη! Sankyo, Miyazawa, Muramatsu = Μάρκες φλαουτων. Εκ των οποίων τα υπερθετικά σανκιούκλα, μιγιαζαβάρα και μουραματσάκλα. Λουπαδόρος = Ο κτίζων μουσικά τεμάχια αποκλειστικά με λούπες. Τα λεγόμενα beats ή beatz, ή μπιτς. Οι μπαροκ συνθέτες έγραφαν μόνο μπάσο κοντινουο, το οποίο εκτελούσε ο κοντινουίστας (harpsicord) κατά τις οδηγίες, και το δοκούν. Τέτοιος σκανδαλιστικός βαθμός ελευθερίας θα έδινε την εντύπωση ότι ο συνθέτης είναι σαν να διάλεγε... λούπες σε τουβλάκια. Κάτσε να βάλω εδώ μια τέταρτη, εδώ μισ πρώτη σε 6 κτπ κτπ. (Όλα αυτά μεταξυ σοβαρού κι αστείου εννοείται) Σταλό = Το χρήμα
    1 βαθμός
  2. Όπως αναφέρεται στην κορυφή της σελίδας Forum φίλε BassicalyGuitarist: Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας. Είμαι σίγουρος πως πρέπει να έμαθες πολλά απο αυτό το νήμα. Αν δεν έχεις βρει επιχειρήματα για ν' αλλάξεις γνώμη απο την πρώτη κιόλας σελίδα και συνεχίζεις με αφελή σχόλια, είτε τρολάρεις, είτε είσαι αρχάριος, είτε δεν έχεις πιάσει μουσικό όργανο στα χέρια σου. Το λέω τελείως φιλικά καθώς βοήθησες να γραφτούν χρήσιμα άρθρα ολόκληρα, προς απάντηση σου.
    1 βαθμός
  3. Από τα καλύτερα σου για εμένα. Πολύ δυνατό. Μπράβο!!!!! Και πολύ καλός κιθαρίστας, για εμένα από τους καλύτερους που έχω ακούσει για τα γούστα μου στο παίξιμο/αυτοσχεδιασμό. Το έχω ξαναπεί νομίζω αλλά το ξαναλέω. Θα μπορούσε να έχει κι άλλη διάρκεια. Μπράβο!!! Μπράβο!!! ε, μπράβο!!!!!! Αντε φεύγω. χαχαχαχχαχαχχαχχχαχαχ
    1 βαθμός
  4. Πολυ ωραιο. Τιποτα δε με χαλασε.Θα ελεγα μαλιστα οτι μαζι με κανα δυο τελευταια σου ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα,ανεξαρτητως ειδους και υφους.
    1 βαθμός
  5. Εγώ νομίζω ότι το νήμα έχει σχεδόν πάρει "κβαντικές διαστάσεις".
    1 βαθμός
  6. είναι εξαιρετικό πραγματικά αλλά θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις. Σε ορισμένα στην αρχή σημεία δίνει την αίσθηση πως κλιπάρει. Κάποια στοιχεία για το είδος έχουν πολύ βάθος, σαν πολύ reverb. Θα μπορούσε να έχει καλύτερο groove, ενώ η ενορχήστρωση είναι πάρα πολύ καλή. Και τα παιξίματα. Αυτό το brass κλιπάρει. Λιγότερο reverb σε κάποια στοιχεία λοιπόν για ΕΜΕ πάντα θα το έκανε πολύ καλύτερο ηχητικά. Μπράβο πάντως και πάντα ευπρόσδεκτες οι συνεργασίες ΕΚΛΕΚΤΩΝ και ταλαντούχων συμφορουμιτών. (ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ)
    1 βαθμός
  7. Το πιο αστειο ξερεις ποιο ειναι? Οτι λειπουν ενα και δυο και τρια και πεντα βιολια ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ειδικα με "μεγαλα" εργα σε οχι και τοσο μεγαλους χωρους
    1 βαθμός
  8. Είναι τόσο καλά που δεν χρειάζεται καν να ακους μουσική με αυτά. Τα φοράς και γουστεΡνεις
    1 βαθμός
  9. Εξαίσιο..........ωραιο κλίμα ειδικά μέχρι το 2,30. Εμένα και η δομή μου άρεσε. Μου αρέσει το ηλεκτρονικό στοιχείο που βάζεις. Θα ήθελα να μην εξαφανίζεται κάποια στιγμή, αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο και πάλι. Μπραβο σου......
    1 βαθμός
  10. Ρε παιδιά, το τηλέφωνο μου έχει fingerprint ID (δακτυλικό αποτύπωμα) όπως τα περισσότερα της αγοράς πλέον και πέραν του ότι εξυπηρετεί πολύ γρήγορα στο ανοιγμα της συσκευής και του τραπεζικού application της Eurobank, δεν νομίζω να μπορεί κάποιος άλλος να το εκμεταλλευθεί.Αυτό είναι το σίγουρο biometric.
    1 βαθμός
  11. Και όμως υπάρχουν λόγοι, και γράφω μερικούς χωρίς να το πολυσκεφτώ: - Είναι αρκετά πιο αργό από ένα απλό pin, αν η συσκευή σου δεν είναι flagship ή έστω όχι των 100 ευρώ. - Τις περισσότερες φορές πρέπει να σηκώσεις τη συσκευή για να κάνεις την ταυτοποίηση. - Δε δουλεύει κάτω από όλες τις συνθήκες, καιρικές και πρακτικές. - Σίγουρα δημιουργείται πρόβλημα ανάλογα τη φθορά της συσκευής. - Το face-id είναι εύκολα hack-able με μάσκες και φωτογραφίες, ή ακόμα και αν κοιμάσαι μπορεί να έρθει πχ η κοπέλα σου να κάνει αγορά. Αστείο αλλά γίνονται τέτοια. - Επίσης νομίζω ότι ρειάζεται να έχεις τη συσκευή σου κλειδωμένη γενικότερα. - Δε μπορούμε να παραλείψουμε την ιδιωτικότητα, έχουν γίνει αμέτρητα leaks προσωπικών δεδομένων.
    1 βαθμός
  12. Η χθεσινή μέρα θα χαραχτεί στις μνήμες όλων των ποδοσφαιρόφιλων. Δευτέρα 28 Ιουνίου του σωτήριου έτους 2021. Δεν είδαμε (και δεν βλέπουμε πια συχνά) παιχταράδες, τεχνίτες, ντριπλαδόρους, μπούκες, ζωγραφιές στο χόρτο. Δεν βλέπουμε αμυνάρες, σεντερμπακάρες. Βλέπουμε όμως παιχνίδια που σε κρατάνε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, να μην μπορείς να πας ούτε για τσίσα. Παιχνίδια με ψυχή, με καρδιά, παιχνίδια χωρίς προγνωστικά, παιχνίδια που μπορεί να μπει (και μπαίνει) γκολ οποτεδήποτε και από το πουθενά. Γκολ απίθανα, άλλα γελοία (αυτογκόλ) και άλλα όνειρο (Πογκμπά). Τα έβλεπα και δεν τα πίστευα. Και τα δυο παιχνίδια. Και τα περίμενα "σούπες" και τα δυο. Χθες το ποδόσφαιρο πρέπει να κέρδισε νέους φίλους. Από τις 19:00 μέχρι τις 00:30 πανδαισία. Τα ουρλιαχτά μου με τα "αχχχ", τα "νάτο" και τα "κάρφωσε το", πρέπει να τα άκουγαν μέχρι και στην Αθήνα.
    1 βαθμός
  13. Ωραίο mood, articulations και χώρος! Γεμάτα μεσαία -ίσως ένα "flabby" kick, κάπως πιο έξω στη μίξη, θα γέμιζε και τα χαμηλά.
    1 βαθμός
  14. Ένα παλιό μου κοματάκι. Το έγραψα και το ανέβασα εδώ πριν 3 χρόνια. Έκανα κάποιες αλλαγές και το ξανανεβάζω... Υ.Γ. Το μόνο που θυμάμαι (που λέει και το γνωστό άσμα της Ευρυδίκης) είναι, όχι δεν μύριζε άνοιξη..., το πόσο με παίδεψαν και πόσο καιρό έκανα για να γράψω (με μολυβάκι...) τα midi των πλήκτρων...
    0 βαθμοί
  15. We don’t need to be fed by your truth. We don’t need to be real. Time has come for some stormy weather. Don’t you even think you can conceal. HeadMate are: Alex Pavlopoulos, vocals, guitars, keys. Michael Liarommatis, drums and percussion. Nikos Kritsinelis, bass, keys, guitars.
    0 βαθμοί
  16. Στην τερμα χαμηλη θεση, οι αγνωνες μου δεν μπορουν να ακουμπησουν βραχιονες. Επαιξα μια ωρα κιθαρα με ανεση. Μαλιστα, ειχα σηκωσει τον αριστερο βραχιονα για να μου κρατα το χερι (τεμπελικη σταση)...
    0 βαθμοί
  17. έλα ρε....είπαμε μπορεί να μπερδέψω κάποιον που μπορεί να κάνει τον Πάριο. Όχι και τον Νταλάρα.... Το ξέρω αυτό. Ότι είσαι εσύ δηλ... με το cubase ΌΛΑ γινονται
    0 βαθμοί
  18. Αρκετα δεν εχουμε ξεφυγει? Και γιατι βαρυ ? Εχουν και τα εμπορικα ενδιαφερον στις κιθαρες. Φουλ ηλ. και ακουστ κιθαρες (μεχρι και η εισαγωγη ειναι με αρμονικες).
    0 βαθμοί
  19. ναι καλά, έχω παίξει με πολλούς και έχω ακούσει τόσους. ΚΣΕΡΩ εγω. Δεν χρειάζεται να είμαι για να καταλάβω και να κρίνω. Είμαι ο καλύτερος. χαχαχαχχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  20. ααα δισκογραφια ελεγες? οχι, αλλα δεν παιρνω ορκο.
    0 βαθμοί
  21. Σφάλεις. Αν εσύ νομίζεις ότι ο συνθέτης αρκεί να γράψει "με δηλητηριασμένη γλυκύτητα" στην παρτιτούρα (Σκριάμπιν) και ότι το μήνυμα της εκτέλεσης μεταδόθηκε και αποσαφηνίστηκε, πάω πάσο. Αν επίσης νομίζεις ότι το τρομπόνι (έτσι λέει η παρτιτούρα, τρομπόνι, δε λέει τι τρομπόνι) για το οποίο έγραφε ο μότσαρτ στο Dies Irae είναι ίδιο ανατομικά και γεωμετρικά με το σημερινό τρομπόνι, πλανάσαι. Το ίδιο και με τα φλάουτα, για τα οποία έχει γράψει το πασίγνωστο ρε ματζόρε κοντσέρτο. Σήμερα τα όργανα είναι μπαζούκα σε σχέση με το τι υπήρχε τότε, διαταράσσοντας όλες τις ισορροπίες με τα έγχορδα, που αναγκαστικά γίνονται περισσότερα, προξενώντας έναν ηχητικό πληθωρισμό (ο οποίος κσταπολεμάται μερικώς με κούρδισμα πιο ψηλά από το 440 ή 442). Αν πάλι νομίζεις εσύ ότι επαφίεται στον μουσικό να πάρει το άλτο τρομπονάκι του (αν έχει) η κάποιο ξύλινο φλάουτο εποχής (αν έχει) και να πάει στη συναυλία και να πει ήρθα με τούτο ενώ οι άλλοι θα έχουν έρθει με τις σανκυούκλες τους, τις μιγιαζαβάρες τους και τις μουραματσάκλες τους, πάλι πλανάσαι. Όλο ευαγγελίζεσαι την παρτιτούρα, αλλά ποιά παρτιτούρα έχεις δει; Έχεις δει το πρωτότυπο με τις σουίτες για τσέλλο του μπαχ που δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα από αρθρώσεις δυναμικές τεχνικές; Γιατί δεν τα είχε σημειώσει; Ήταν κακός συνθέτης; Ήταν τσαπατσούλης; Τα κοντσέρτα του βιβάλντι, που είναι ένα πεντάγραμμο το τσέλλο κι ένα το μπάσσο κοντίνουο, του οποίου η υλοποίηση επαφίεται στον κοντινουίστα; Κι αυτός λουπαδόρος; Μπιτς έγραφε; Εγώ νομίζω ότι παραλείπονταν αυτά, ΑΚΡΙΒΩΣ για να υπάρχει ελευθερία στην εκτέλεση. Και όταν μιλάμε για σόλο, ο σολιστ είναι ο μαέστρος. Αυτός ερμηνεύει. Όταν μιλάμε για σύνολα με 100 άτομα, που πρέπει να αλλάζουν και όργανα στη μέση του κομματιού, πρέπει κάποιος άλλος να βοηθάει, που τον βλέπουν όλοι. Κι αν ήταν την εποχή του Μπετόβεν και του Λιζστ ο ίδιος ο συνθέτης που έπαιζε και διήυθυνε, αργότερα άπλωσε πολύ ο τραχανάς, και χρειαζόταν κάποιος άλλος, που να μην παίζει όργανο εκείνη την ώρα, και να ασχολείται μόνο με αυτο. Ο οποίος καλό είναι να έχει κάνει και μια αναδρομή στο πώς ήθελε να παίζονται τα κομμάτια του ο συνθέτης. Ή και όχι, μερικοί μπουχτίζουν όλο το ίδιο και το ίδιο, και αναζητούν μια νέα άποψη. Τέτοια περίπτωση είναι και του Ανσαρμέ με τον Στραβίνσκυ, που ήσαν ψιλοφίλοι, και ο Ανσαρμέ γνώριζε πολύ καλά πώς ήθελε να παίζονται τα κομμάτια του. Ο Στραβίνσκυ φυσικά και διυήθυνε τα δικά του στα γεράματα για το σταλό, αλλά το τι διήθυνε... Άστο καλύτερα. Καλύτερα μόνο να γραφε. Πάντως δεν ξέρω ρε συ @BassicallyGuitarist, ποιές παρτιτούρες έχεις στα χέρια σου τόσο τέλειες που η ερμηνεία τους είναι τόσο αυτονόητη και σύμπυκτη, ώστε κάθε απόκλιση να θεωρείται ύβρις. Πραγματικά.
    0 βαθμοί
  22. Προφανώς δεν έχω απαντήσει στο θέμα, εώς τώρα, γιατί το θέλω το μυαλό μου και με αυτά που διαβάζω κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό. Εγώ απλά θα πω ότι: 1. Όσοι από εμάς έχουν/είχαν στούντιο ξέρουν το πόσο σημαντικό είναι να μιξάρεις χωρίς αντανακλάσεις, κλπ. Πόσο πρέπει να παίρνουμε τις μίξεις μας και να τις ακούμε, μετά σε ακουστικά, στο αυτοκίνητο, κλπ. Αλλά και πόσα λάθη κάνουμε στις ηχογραφήσεις, που μετά πατάμε το Play και παθαίνουμε ένα κάτι με το πως ακούγεται η φωνή μας, η κιθάρα, κλπ. Γενικώς ΔΕ μπορείς να ακούσεις τον εαυτό σου καθαρά. Δεν είσαι αντικειμένικος και ειδικά αν έχεις τις τρομπέτες να σου φυσάνε τα αυτιά... άστα να πάνε. Ο μαέστρος, λοιπόν, ακούει αντικειμενικά το τι συμβαίνει με τα πάντα. Είναι ο ακροατής, ο μουσικος, ο δάσκαλος, ο εκτελεστής. 2. Στα παιχνίδια και γενικώς στα προγράμματα αφού το φτιάξεις ξεκινάς τα beta testing και μετά πας gold... Μα δε φτάνει να το δοκιμάσεις εσύ και η ομάδα σου; Εμμμμ... όχι, γιατί ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ. _______________________________ Ο μαέστρος δεν είναι ο τύπος με το φράκο και τι ράβδο του Harry Potter στη συναυλία. Είναι όλη η δουλειά πιο πριν και είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ. Είναι σα να νομίζεις ότι η δουλειά του συνθέτη σε μία συναυλία είναι να σηκωθεί αφού παιχτεί το έργο του και να χαιρετίσει τον κόσμο...
    0 βαθμοί
  23. Δεν τον χρειαζόσασταν. Σας είχε κάνει πλύση εγκεφάλου και σας εκμεταλλευόταν για να προβάλλεται και να παίρνει τα εύσημα πάνω στον μόχθο σας. Το σύστημα έτσι μας έχει μάθει. Να νομίζουμε πως τους έχουμε ανάγκη. Και όσοι το αμφισβητούν είναι αιρετικοί και ρίχνονται κλασσικά στην πυρά. Same old story
    0 βαθμοί
  24. Δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπαθούμε να αποδείξουμε. Ο OP πιστεύει ότι όλα τα γκρουπ, ανεξάρτητα το μέγεθος, ακόμα και αν ειναι 150 άτομα, μπορούν να συμφωνήσουν και να συγχρονιστούν σε απόλυτη μορφή σε: tempo, δυναμικές, μείξη και εντάσεις, αλλά, αλλαγές τμημάτων, αλλαγές κομματιών, και για οποιαδήποτε διάρκεια, ακόμα και ας είναι 2-3 ώρες. Φαντάζομαι πιστεύει ότι σε ένα τέτοιο χώρο, όλοι αυτοί οι μουσικοί μπορούν να κούν τέλεια ο ένας τον άλλο και να ξέρουν τι κάνει ο καθ'ένας ανά πάσα στιγμή. Ταυτόχρονα πιστεύει ότι, ανεξάρτητα το επίπεδο, δε θα υπάρχουν λάθη, επειδή ένας μουσικός που βρίσκεται σε ορχήστρα, αλλά και όλες οι υπόλοιπες συνθήκες, είναι απόλυτα τέλεια. Δε θα σπάσει καμία χορδή, δε θα χαθεί κανείς, δε θα έχει κανείς άγχος. Θα είναι όλοι τέλεια όντα σε μια ουτοπία, που εν τέλει το συγκρίνουμε με VST. Σίγουρα θα έχουν σκοτώσει και όλες τις μύγες πριν φτάσουν το stage με laser. OP, δε πιστεύω να βάζεις μετρονόμο και pre-count όταν γράφεις στο DAW σου. Δε πιστεύω να κάνεις comping! Αμαρτία μεγάλη, άχρηστο processing. One-take όλα, ξέρεις εσύ. Δε τα χρειάζεσαι εσύ αυτά. Δε μου λες, τα παιδιά που παίζουν σε μικρές συμφωνικές και μουσικά σύνολα, ούτε αυτά θέλουν μαέστρους? Όταν λέω σολφέζ, να κουνάω το χέρι μου όπως είναι το μέτρο ή και αυτό είναι άχρηστο? Όταν παίζω κιθάρα, να κουνάω το πόδι μου στο ρυθμό ή δε λέει? Οι drummers θα πρέπει να διαγράψουν το n-e-&-a? Παραγωγοί, σκηνοθέτες, σεφ, προπονητές, CEO, managers, team leaders, ή οποιοσδήποτε άλλος δίνει εντολή έμμεσα ή άμεσα, όλοι άχρηστοι που τρώνε τα λεφτά του κόσμου? Δε χρειάζονται αφού την δουλειά την εκτελεί πάντα άλλος, σωστά? Τραγικά επιχειρήματα για ένα ζήτημα που είναι αρκετά εύκολο στην κατανόηση. Εγώ προσωπικά έχω παίξει σε σύνολα, αν και μαθητικά, αλλά είμαι σίγουρος (και όλοι όσοι συμμετείχαν) ότι ο μαέστρος μας ήταν αυτός που μας έδωσε τις πρωτίες όπου συμμετείχαμε, από την καθοδήγηση στις πρόβες, μέχρι τις μικρο-ιδιαιτερότητες στο performance. Καλή συνέχεια.
    0 βαθμοί
  25. Τριχες κατσαρες... Και για να το κλείσουμε... ΜΟΥΣΙΚΟΣ ειναι ΑΥΤΟΣ κατω απο αυτο το επιπεδο εισαι ΚΛΑΠΑΤΣΙΜΠΑΛΙΣΤΑΣ.
    0 βαθμοί
  26. Περίπου 60χ60 είναι πλατος και βάθος. Και κάτι λιγότερο από 20 κιλά βάρος.
    0 βαθμοί
  27. Χτες ανακοινώθηκε ο θάνατος του Βρετανού οραματιστή ηλεκτρονικής μουσικής Peter Zinovieff, μετά από πτώση στο σπίτι του τον περασμένο μήνα. Ηταν 88 ετών. Η εταιρεία του EMS παρήγαγε τα πρώτα Βρετανικά συνθεσάιζερ στη δεκαετία του '60 και ήταν ίσως το πρώτο άτομο στον κόσμο που πειραματίστηκε με δειγματοληψία (sampling) σε υπολογιστή. Παρέμεινε μέρος της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής μέχρι το τέλος και ενεργός συνθέτης και ερμηνευτής στην ογδοηκοστή δεκαετία του. Ο Zinovieff δημιούργησε την Electronic Music Studios (EMS) το 1969 μαζι με τους David Cockerell και Tristram Cary και το γνωστό VCS3 συνθεσάιζερ. Ο Brian Eno χρησιμοποίησε το VCS3 με τους Roxy Music καθως και οι Tangerine Dream και Klaus Schulze. Αργότερα ο Jean-Michel Jarre και οι Kraftwerk το χρησιμοποίησαν επίσης και το αναφέρουν ως το βασικό στοιχείο για την δημιουργία των ήχων τους. Το βίντεο είναι απο συνέντευξη του SOS το 2016.
    0 βαθμοί
  28. Παιδιά είναι λέει τόσο καλά που μπορείς να καταλάβεις αν έχει μαέστρο η ορχήστρα (μπουου κρύο)
    0 βαθμοί
  29. Θα τα πάρω και θα αυνανιστω φορώντας τα στα αυτιά.
    0 βαθμοί
  30. Ο Νέστορας αποφάσισε να πάει φέτος στην Σουηδία φορώντας αυτή την μπλούζα.
    0 βαθμοί
  31. Δεν πας για λίγο στον καναπέ να σου περάσει?
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Ρε σεις .... δεν τυφλώνει, έχω εσωτερική πληροφόρηση. ΚΟΥΦΑΙΝΕΙ.
    0 βαθμοί
  34. Αυτο είναι μύθος. Σε διαβεβαιώ γιατι βλέπω μια χαρά.
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Φαντάζομαι και τα βασανιστήρια που είσαι διατεθειμένος να υποστείς για τον κωδικό. Δεν πρέπει να σπας εύκολα. Αυτό είναι απόλυτα κατανοητό για τις συνήθειές σου. Δεν ισχύει για εμένα όμως. Και μια που το 'φερε η κουβέντα Παρα τον ορθολογισμό σου σε υπαρξιακά θέματα και την αδιαμφισβήτητη ευρυμάθεια σου, ταυτόχρονα είσαι και ο ορισμός του ολοκληρωτισμού ρε ΣΦ. Ναι στα "καλύτερα": Βερολίνο, Telecaster, 10-38, παχιά μπράτσα, Sonar. Όχι στα άλλα γιατί... δεν μου αρέσουν εμένα. Κάποια μακρινή συγγένεια με τους Κιμ ίσως;
    0 βαθμοί
  37. το πιό απλό: σου πιάνει ο άλλος το δαχτυλάκι και το βάζει στον σένσορα. μετά έχει και κλιμάκωση αν θες
    0 βαθμοί
  38. Να σε δω πως θα κάνεις μπλουζ μπέντζ χωρίς δάχτυλο :)
    0 βαθμοί
  39. Εγώ δεν πίστεψα ποτέ πως η γη είναι σφαιρική. Μου φαίνεται πολύ λογικό να είναι επίπεδη και υπάρχουν και στοιχεία. Αλλά δεν ανοίγω τέτοιες κουβέντες γιστι θα αρχίσουν κάποιοι κλασσικά να μου κάνουν καζούρα μη σεβομενοι τη διαφορετική άποψη και θυμώνω τότε και για να μην το εκφράσω πάω και κάθομαι στον καναπέ και αυνανιζομαι μανιασμενα μέχρι να μου φύγει η ένταση.
    0 βαθμοί
  40. Θά'θελα να ακούσω την άποψη του bassicallyguitarist περί αυτού....
    0 βαθμοί
  41. Η δική μου υπόθεση είναι ότι ο bassicallyguitarist ξέρει επακριβώς την αξία του μαέστρου και ότι η ανάρτηση του είναι μια κλασική πανεπιστημιακή άσκηση debate στην οποία σου έχουν δώσει τον ρόλο να υποστηρίξεις την άποψη με την οποία διαφωνείς απολύτως - και μέχρι τώρα, παρά το περιορισμένο οπλοστάσιό του, δεν τα πάει άσχημα - βρίσκει «επιχειρήματα» από το πουθενά!! Αυτοί όμως που τα πάνε εντυπωσιακά καλά είναι οι υποστηρικτές της αντίθετης άποψης - έμαθα πολλά, που ως μη έχοντας θεωρητική μουσική παιδεία δεν ήξερα, από αυτό το νήμα Ευχαριστώ τον bassicallyguitarist και τους λοιπούς του forum που μπήκαν στον κόπο (και την ευχαρίστηση) να σχολιάσουν
    0 βαθμοί
  42. Ο Vangelis προ-kontakt εποχές, ακόμα και σήμερα δηλαδή...
    0 βαθμοί
  43. Ένα δροσερό (και …value for money σε διάρκεια) καλοκαιρινό dub μια και η ζεστή δεν επιτρέπει γρηγορότερους ρυθμούς…. Συμμετέχει ο εκλεκτός συμΦορουμιτης , φίλος και αδερφός ,κιθαροκατασκευαστής και υπερκιθαρίστας @argytar στην lead κιθάρα Στην ηχογράφηση χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά κιθάρες Argytar για ακόμα πΓιοτικοτερο ήχο!
    0 βαθμοί
  44. Ένα electrorock κομμάτι που ολοκλήρωσα σήμερα το πρωί, εν μέσω τρελής ζέστης... https://www.bandlab.com/user6893651034873170/electrosomething6-5fca9396?revId=1baee704-76d7-eb11-a7ad-0050f28013e2
    0 βαθμοί
  45. https://www.bandlab.com/user6893651034873170/mellow-dream-2a300318?revId=e995131f-16d4-eb11-a7ad-0050f28013e2 Είχα πολύ καιρό να γράψω μουσική καθώς δεν έχω και πολυ όρεξη τελευταίους μήνες. Αυτό το μπλουζ κομμάτι προέκυψε από το πουθενά, προχθές. Ειναι καθαρα αυτοσχεδιαστικο. Καλή ακρόαση.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου