Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Νίκος Κριτσινέλης

    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      88


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.686


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.157


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47.213


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/07/2021 σε όλα

  1. Όπως αναφέρεται στην κορυφή της σελίδας Forum φίλε BassicalyGuitarist: Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας. Είμαι σίγουρος πως πρέπει να έμαθες πολλά απο αυτό το νήμα. Αν δεν έχεις βρει επιχειρήματα για ν' αλλάξεις γνώμη απο την πρώτη κιόλας σελίδα και συνεχίζεις με αφελή σχόλια, είτε τρολάρεις, είτε είσαι αρχάριος, είτε δεν έχεις πιάσει μουσικό όργανο στα χέρια σου. Το λέω τελείως φιλικά καθώς βοήθησες να γραφτούν χρήσιμα άρθρα ολόκληρα, προς απάντηση σου.
    3 βαθμοί
  2. Τα 2 videos του Bernstein που έβαλε ο odis13 είναι θησαυρός. Thanks @odis13
    2 βαθμοί
  3. Respect στους μάστορες!
    1 βαθμός
  4. Πολύ ωραίο! Μου αρέσει πολύ ο ήχος στις κιθάρες.
    1 βαθμός
  5. Η αλήθεια είναι ότι δεν με έχει προβληματίσει γιατί τα της Ελληνικής πραγματικότητας τα έχει αναλάβει η CFO του σπιτιού δηλαδή η κυρία μου που τα πληρώνει όλα ηλεκτρονικά ή με Ελληνική κάρτα και μου είπε ότι το πιάνουμε το ποσό εύκολα. Πάντως πλέον η Revolut (για εμάς) είναι εντός ΕΕ, έκανε υποκατάστημα και μεταφορά των λογαριασμών νομίζω στην Εσθονία (ή σε κάποια άλλη Βαλτική). Βέβαια. Εκτός από αυτό προσφέρει την ασφάλεια του prepaid σε κάθε περίπτωση και ειδικά αν πας σε χώρα που αν σε δουν ξένο προσπαθούν να σε κλέψουν σε κάθε συναλλαγή (Αίγυπτο, Μαρόκο κλπ). Ο άλλος στην Αίγυπτο μου είπε 200 Λίρες (20 ευρώ), του λέω ΟΚ και προσπαθούσε να χρεώσει 200 USD. Στο app είδα τι πάει να γίνει όταν μου ζήτησε αποτύπωμα για να γίνει η συναλλαγή. Τον έβριζα και γέλαγε.
    1 βαθμός
  6. OK, τα φίλτρα είναι στη μέση, πάνω από το κλαβιέ, ε?. Πάτα το "W" (πάνω αριστερά) και "γράψε ότι κίνηση θέλεις, σε οποιαδήποτε παράμετρο. Ενδεχομένως, για αρχή, στο cut off. Όταν γράψεις το automation γύρνα σε "R" (W=Write, R=Read) Πχ: Όταν ανοίξεις το automation track, μπορείς να "φέρεις" στο grid τις κινήσεις σου, ώστε να ενισχύσεις τη ρυθμική αγωγή του κομματιού.
    1 βαθμός
  7. Αλητεία το lick στο 1:32 και δένει σχετικά ΟΚ με το επόμενο μέρος, μέχρι το 2:32. Προσωπικά, ψήνομαι full για electro πράγματα που είναι “βρωμισμένα” με rock φόρμες/υφολογίες. Ίσως θα μπορούσες να κάνεις και κάποιο automation στο cut off ή/και resonance του VCF στο gated bass/pad (?) για ποικιλία/δυναμική εξέλιξη/extra agression
    1 βαθμός
  8. Μου ήρθε σήμερα δέμα από Κίνα αξίας 13,5 ευρώ. Πλήρωσα 3,24 ευρώ ΦΠΑ (24%). Τίποτα άλλο.
    1 βαθμός
  9. Νομίζω ότι όλα περνάνε τελωνείο, και για θέμα ασφαλείας δηλαδή (πχ μην εισάγεις όπλα, ναρκωτικά, κτλ). Το θέμα είναι το αν θα κάνουν τιμολόγηση. Απ'όσο ξέρω υπάρχει η μέθοδος του "δώρου", που το στέλνουν ουσιαστικά σαν δώρο αντί σαν προϊόν συναλλαγής. Ίσως τα μικρά καταστήματα να μπορούν να το κάνουν, αλλά τα μεγάλα δε νομίζω. Εμένα μου έστειλε φίλος από Αμερική (πριν χρόνια βέβαια) ένα πακέτο, με κάρτα γραφικών, και κάτι άλλα πραγματάκια, και δε πλήρωσα τίποτα. Επίσης έχω αγοράσει από Ebay πληκτρολόγιο αξίας 100+, πάλι Αμερική, και πάλι δε πλήρωσα τίποτα (πέρα του ότι το 30% της τιμής ήταν μεταφορικά). Για την ακρίβεια δεν έχω πληρώσει ποτέ τελωνείο, αλλά μπορεί να ήμουν τυχερός... Ίσως κάποιος άλλος να έχει μια πιο σίγουρη απάντηση.
    1 βαθμός
  10. Πολυ καλο ψυχεδελικο με ωραια ατμοσφαιρα.Λιγο δουλεια στη μιξη και στα ντραμς και θα γινει super
    1 βαθμός
  11. Εγώ δεν τους θέλω τους μαεστρους. Όχι γιατί πιστεύω δεν έχουν ρόλο. Για εμένα χρειάζονται. Απλά μου τη σπανε. Άμα πετύχω κανέναν θα πάω να του τραβήξω μια σπρωξιά........
    1 βαθμός
  12. https://www.powerdrumkit.com/ Πολύ decent, super-lightweight και straightforward freeware.
    1 βαθμός
  13. Πολύ καλό! Γιατί δε δοκιμάζεις να μιξάρεις το ταμπούρο (και ενδεχομένως και τη μπότα) λίγο πιο μπροστά και λίιιγο πιο ξερά? Επίσης, πότε θα ανεβάσεις και το version με τους στίχοι? : P Imho, απο τα καλύτερα που έχουν ανέβει!
    1 βαθμός
  14. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα και ωραία μείξη! Μου άρεσε που πήρες το πρώτο θέμα ως πιο σκοτεινό και το εξέλιξες σε κάτι πιο φωτεινό.
    1 βαθμός
  15. Πολύ πολύ καλό κομμάτι. Είναι ολοκληρωμένο, με σωστή διάρκεια και με καλό παιχνίδι με τις δυναμικές. Ωραίο μπάσιμο στην αρχή. Και οι κιθάρες σούπερ. Εύγε! Να ανεβάζεις συχνότερα!
    1 βαθμός
  16. Ωραιότατοι ήχοι κιθάρας, δυνατά θέματα και ωραία ατμόσφαιρα. Μου θύμισε τα instrumental των παιδιών (Διαφανα Κρινα).
    1 βαθμός
  17. Συγγνώμη! Sankyo, Miyazawa, Muramatsu = Μάρκες φλαουτων. Εκ των οποίων τα υπερθετικά σανκιούκλα, μιγιαζαβάρα και μουραματσάκλα. Λουπαδόρος = Ο κτίζων μουσικά τεμάχια αποκλειστικά με λούπες. Τα λεγόμενα beats ή beatz, ή μπιτς. Οι μπαροκ συνθέτες έγραφαν μόνο μπάσο κοντινουο, το οποίο εκτελούσε ο κοντινουίστας (harpsicord) κατά τις οδηγίες, και το δοκούν. Τέτοιος σκανδαλιστικός βαθμός ελευθερίας θα έδινε την εντύπωση ότι ο συνθέτης είναι σαν να διάλεγε... λούπες σε τουβλάκια. Κάτσε να βάλω εδώ μια τέταρτη, εδώ μισ πρώτη σε 6 κτπ κτπ. (Όλα αυτά μεταξυ σοβαρού κι αστείου εννοείται) Σταλό = Το χρήμα
    1 βαθμός
  18. Αρτιότατη παραγωγή. Εύγε.
    1 βαθμός
  19. Το πιο αστειο ξερεις ποιο ειναι? Οτι λειπουν ενα και δυο και τρια και πεντα βιολια ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ειδικα με "μεγαλα" εργα σε οχι και τοσο μεγαλους χωρους
    1 βαθμός
  20. tl;dr το βιντεο στο τελος Ειναι τεραστιος ο ρολος του μαεστρου σε μια συμφωνικη ορχηστρα, και δεν περιοριζεται μονο στο τι κανει την ωρα της παραστασης. Το τι κανει κατα τη διαρκεια της παραστασης ισως ειναι και το λιγοτερο σημαντικο δηλαδη. Η πιο ευκολη αναλογια πιστευω για καποιον που δεν γνωριζει πως λειτουργει μια συμφωνικη (και γενικα η ερμηνεια ενος "κλασσικου" εργου), ωστε να καταλαβει το ρολο (και την τεραστια σημασια) του μαεστρου ειναι ο παραλληλισμος με εναν προπονητη ομαδας ποδοσφαιρου. Προφανως και δεν ειναι στο γηπεδο να κλωτσαει τη μπαλα με τους παικτες, αλλα αμφισβητει κανενας τη σημασια του κατα τη διαρκεια του αγωνα, ποσο μαλλον κατα την διαρκη προετοιμασια/προπονηση της ομαδας? Καταρχας πρεπει να καταλαβεις το εξης τρομερα σημαντικο. Καμια παρτιτουρα ποτε δεν ειναι πληρης. Ειτε μιλαμε για μπαροκ παρτιτουρες οπου αναγραφονται συχνα μονο οι νοτες με ελαχιστους χρωματισμους, ειτε μιλαμε για μια πιο μοντερνα παρτιτουρα τιγκα στην πληροφορια, αυτη η πληροφορια παντα, μα ΠΑΝΤΑ ειναι ελλιπης. Ειναι μια πληροφορια που πρεπει να ερμηνευτει, και παντοτε υπαρχει σημαντικοτατο περιθωριο ελευθεριας ως προς το ΠΩΣ θα ερμηνευτει ακριβως. Και εκει ειναι που ξεχωριζει μια καταπληκτικη εκτελεση απο μια πολυ καλη - στην λεπτομερεια και την αρτιοτητα της επιλεγμενης ερμηνειας. Σε ενα σολιστικο περιβαλλον, η ερμηνεια αυτη ειναι ευθυνη του σολιστ. Σε μια ορχηστρα ομως, προφανως δεν γινεται ο καθενας απο τους 100+ μουσικους να ερμηνευει το πως θα παιχτει μια φραση, τις σχετικες εντασεις μεταξυ μελων και τις ρυθμικες διακυμανσεις στο τεμπο κλπ κατα το δοκουν. Εκει ειναι που εκπληρωνει ο μαεστρος εναν απο τον πιο κυριο ρολο του. Ειναι αυτος που αποφασιζει το ΠΩΣ θα παιχτει η παρτιτουρα, πως θα κυλισει το phrasing του κομματιου, ποσο πλαστο θα ειναι το τεμπο, που θα κοπει/ανεβει ταχυτητα, που θα "αναπνευσουν" οι φρασεις. Ειναι αυτος που αποφασιζει ΤΙ ακριβως σημαινει "forte" και τι "piano", ειναι αυτος που θα δωσει οδηγιες στο oboe ωστε η φραση που στην παρτιτουρα φαινεται γραμμενη ως "affetto" να ακουστει οπως ΑΥΤΟΣ νομιζει οτι πρεπει να ακουστει μια "affetto" φραση, ειναι αυτος που αποφασιζει με ποιο ακριβως ρυθμο θα επιβραδυνουν συγχρονισμενα τα 20+ βιολια εκει που η παρτιτουρα γραφει απλα "rit.". Ειναι πραγμα τρομερα πιο περιπλοκο απο το να διαβαζεις απλα ποιες νοτες θα παιχτουν για ποσο (αν αρκουσε αυτο θα ακουγαμε απλα midi plays ολη μερα). Περαν απο το μουσικα εκφραστικο κομματι, η ευθυνη αυτη επεκτεινεται και στον ηχο της ορχηστρας. Σκεψου τον μαεστρο σαν εναν real-time mixing engineer, ο οποιος με τις εντολες του ελεγχει τον ηχο της ορχηστρας, αλλαζωντας το ηχοχρωμα, τις δυναμικες και τις εντασεις των επιμερους μελων της. Kαι οι αποφασεις αυτες δεν λαμβανονται απο τον μαεστρο willi nilly οπως του καρφωσει. Η τουλαχιστον, δεν λειτουργουν ετσι οι σοβαροι μαεστροι. Οι ερμηνευτικες αποφασεις λαμβανονται με γνωμονα προφανως σε ενα βαθμο με βαση τα προσωπικα γουστα του μαεστρου, αλλα τεραστιο ρολο παιζει και η γνωση του εργου. Κανενας σοβαρος μαεστρος δεν ερμηνευει "εν κενο". Γνωριζουν πληρως και εις βαθος οχι μονο το εργο που θα παιχτει αυτο το βραδυ αλλα και τα υπολοιπα εργα του συνθετη, τη ζωη και το εργο του, τη ζωη και τα εργα των συγχρονων του, το περιβαλλον στο οποιο δημιουργηθηκε το εργο αυτο ωστε να μπορεσει να ερμηνευσει οσο το δυνατον πιο "αυθεντικα" το εργο, συμφωνα οχι μονο με το πως θα ηθελε αυτος να ακουγεται, αλλα με το πως πιστευει οτι ο συνθετης του πιστευε πως θα επρεπε να ακουγεται. Σε ολες αυτες τις αποφασεις σχετικα με το ΠΩΣ λοιπον θα παιχτει κατι, οι μουσικοι της ορχηστρας αφηνουν σχεδον καθε κριση πανω στον μαεστρο. Αυτος φερει την ευθυνη των αποφασεων αυτων, αυτος ειναι υπευθυνος για το σχηματισμο του συνολου που ειναι η εκτελεση του εργου και ως τετοιος φερει σε ενα μεγαλο βαθμο και την ευθυνη για την επιτυχια/αποτυχια των αποφασεων του. Σκεψου λοιπον ολα αυτα τωρα και καταλαβαινεις οτι η δουλεια του μαεστρου κατα τεραστιο βαθμο δεν ειναι το τι κανει επι σκηνης, αλλα οι ατελειωτες ωρες προβας οπου λειτουργει ο συνδετικος κρικος και "εγκεφαλος" για 100+ μουσικους, προσπαθωντας να τους φερει ολους ακριβως στο σημειο που πρεπει να ειναι ωστε να λειτουργησουν ως αρτιο, ενιαιο συνολο, ωστε να επιτελεσουν την δικια του ερμηνεια της παρτιτουρας. Κατα τη διαρκεια της παραστασης, προφανως και δεν χορευει απλα - καθε του κινηση ειναι μελετημενη και επικοινωνει στην ορχηστρα συγκεκριμενα πραγματα σχετικα με δυναμικες, με entry cues, με ρυθμικες μεταβολες κλπ. Οι μουσικοι προφανως δεν χρειαζονται τον μαεστρο να τους μετρα τον χρονο συνεχως σαν ανθρωπινος μετρονομος, ή να τους δινει καθε cue για το ποτε θα παιξουν τι - ειδικα αν μιλαμε για μια καλη ορχηστρα. Ο μαεστρος ειναι εκει για να βεβαιωθει οτι ολα τα εκτελεστουν ως πρεπει, για να δωσει cues σε δυσκολα σημεια οπου οντως χρειαζονται, για να δωσει time σε καποιο μελος που χαθηκε και γενικα για να δωσει τις οποιες ερμηνευτικες πινελιες θελει. Η βαρια δουλεια ομως κατα κυριο λογο εχει πεσει πριν την παρασταση, και οσο καλυτερη δουλεια εκανε πριν τοσο πιο "χαλαρος" και ισως λιγοτερο απραιτητος μπορει να ειναι και on the night. Τελος, σε περιπτωση μαλιστα που μιλαμε και για music director μια ορχηστρας και οχι απλα μαεστρο τοτε ο ρολος του επεκτεινεται και στο να αποφασιζει το ΤΙ θα παιξει η ορχηστρα (διαμορφωνει δηλαδη και το υφος και ρεπερτοριο της), αν οχι και το ΠΟΙΟΙ παιζουν στην ορχηστρα. Εν συντομια - καλυτερα απο μενα, και με παραδειγματα, θα στα πει ο τεραστιος εδω, ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ βιντεακια και τα δυο, δειτε το ολοι πραγματικα δε θα το μετανιωσετε:
    1 βαθμός
  21. Μία ιδέα που ξεκίνησε πριν 11 χρόνια και μάλλον την πήρα πολύ σοβαρά - επιτέλους ήρθε η ώρα της Metal Ανάστασης. Κάποιοι θα γελάσουν, άλλοι θα χτυπηθούν, και μάλλον θα υπάρξουν και αυτοί που θα προσβληθούν. Εγώ το απόλαυσα, γέλασα πολύ και σίγουρα χτυπήθηκα αρκετά! Έβαλα πολλή δουλειά και ελπίζω να σας αρέσει. Είναι η πρώτη μου φορά που ασχολούμαι με τέτοια παραγωγή. Δεν έχω ξαναηχογραφήσει κιθάρες ή φωνές, γι αυτό και θα ήθελα την άποψή σας! Επίσης είναι και η πρώτη φορά που τραγουδάω (ο Θεός να το κάνει) δημόσια. Βέβαια δυστυχώς όλα τα φωνητικά μπήκαν στο τέλος και δεν είχα πολύ χρόνο για κάτι καλύτερο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν: Ελένη Ραπτάκη στη φωνή, Μανόλη Μαρκάκη και Νίκο Τζουβάρα σόλο κιθάρα #2 και #3 αντίστοιχα, και Γιάννη Μαραγκουδάκη που ανέλαβε τις ηχογραφήσεις των σόλο. Bonus instrumental link: https://youtu.be/12NtJT6f9lc Θέλω πολύ να ακούσω τις απόψεις σας, ιδιαίτερα για το mixing και για το σόλο #1 που έγραψα και έπαιξα εγώ (όπως και όλες τις υπολοιπες κιθάρες)! Καλή Aνάσταση σε όποιον το γιορτάζει!
    0 βαθμοί
  22. ΕΓΩ, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ σας cos_dr, μετά από πολύχρονη απουσία (κανά δυο τρεις βδομάδες χαχαχαχαχαχαχα), παρουσιάζω: Κάθισα εχθές στο command center των πλήκτρων μου και άρχισα να παίζω κάτι θέματα και λέω, δεν γράφω τίποτα? Ξεκίνησα με κάποια σκόρπια θεματάκια στο triton, μετά τα πέρασα στο V-Synth για περαιτέρω επεξεργασία, πρόσθεσα και μερικά πράγματα και έτσι ΕΣΚΑΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!! Αφιερωμένο ιδιαίτερα στους συναγωνιστές που κάνουν διακοπές στην πόλη, είτε επειδή το επιθυμούν έτσι, είτε λόγω ανωτέρας βίας Χαλαρώστε και απολαύστε. Απολαύστε με!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις/σχόλια ευπρόσδεκτα!!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου!!!!!!!!! Y.Γ. Κάποιος να μου δωρήσει 1100 ευρώ γιατί θέλω να πάρω το YAMAHA MODX6, το χρειάζομαι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT 1 Λίγες διορθώσεις στο 2ο μέρος για να ακούγεται καθαρότερα EDIT 2 Μετά από παραίνεση των εκλεκτών ακροατών και φίλων συναγωνιστών μουσικών, έκανα μια αλλαγή στο ρυθμό. Δεν πείραξα κάτι άλλο προς το παρόν, για να το δω λίγο και βλέπουμε. Βλέπουμε χαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μια προσθήκη/παραλλαγή του ρυθμού στη γέφυρα, για καλύτερη μετάβαση και σύνδεση με το τελείωμα. EDIT 4 Και επειδή ακόμα δεν μου έδενε η αλλαγή στη γέφυρα, ήταν κάπως περίεργη, άλλαξα στο σημείο εκείνο το μοτίβο της κιθάρας και νομίζω έδεσε καλύτερα. EDIT 5 Λίγη ενίσχυση στον ρυθμό γιατί ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    0 βαθμοί
  23. Εκανα ρετροσπεκτιβα ΤζεΊμΗσ Μποντ αυτό το Σ/Κ
    0 βαθμοί
  24. ναι....ολικής (στείλε διεύθυνση να παραλάβεις δωράκι!)
    0 βαθμοί
  25. Να σας ευχαριστήσω και εγώ που μου δίδεται η ευκαιρία να κάνω καίριες παρεμβάσεις.
    0 βαθμοί
  26. Εγώ πάντως θέλω να ευχαριστήσω τον @cos_dr που με τις καίριες παρεμβάσεις του και τα σχόλιά του, φέρνει τα θέματα στις πραγματικές τους διαστάσεις. Μαέστρος είσαι!
    0 βαθμοί
  27. Για να έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε το μικρόφωνο που ευγενικά προσφέρει η ELINA IKE, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνδεθείτε και να συμπληρώσετε την φόρμα μέχρι και τις 20/7. Μετά απο κλήρωση θα αναδειχθεί ο τυχερός. Το Sontronics Podcast Pro είναι ένα δυναμικό μικρόφωνο ειδικά σχεδιασμένο για podcast, ραδιόφωνο, παιχνίδια και εφαρμογές φωνής (voiceover). Το Podcast Pro έχει ένα σφιχτά υπερκαρδιαοειδές διάγραμμα λήψης, δίνοντας εξαιρετική σαφήνεια και βάθος σε όλες τις φωνές (προφορικό λόγο ή τραγούδι), με εξαιρετική απόρριψη των πλευρικών ήχων. Με τα τρία επίπεδα εσωτερικής προστασίας και το ενσωματωμένο φίλτρο pop, το Podcast Pro προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο του εξωγενούς θορύβου και συμβάλλει στον έλεγχο των ανεπιθύμητων 'σίγμα' και 'π'. Αυτό το μικρόφωνο είναι σχεδιασμένο για τέλεια μετάδοση φωνής, είτε εκπέμπετε από ένα επαγγελματικό ραδιοφωνικό στούντιο είτε ηχογραφείτε podcasts εν κινήσει ή στο σπίτι. Με τη σύνδεση XLR, το Podcast Pro επιτρέπει να συνδέεται κατευθείαν σε κάθε μίξερ, υπολογιστή ή κονσόλα παιχνιδιών και να είστε έτοιμοι να ξεκινήσει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Διαθέσιμο σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα, το Sontronics Podcast Pro κατασκευάζεται στη Βρετανία παρέχεται με βάση στήριξης και το μικρόφωνο καλύπτεται, όπως όλα τα μικρόφωνα Sontronics, από τη μοναδική εγγύηση Lifetime Warranty της Sontronics. Είτε ηχογραφείτε για podcast, ραδιόφωνο, φωνή ή ακόμα και μουσικά όργανα, το Podcast Pro θα προσφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα κάθε φορά. Δυναμικό υπερκαρδιαοειδές μικρόφωνο Ειδικά σχεδιασμένο για podcast, broadcast, ραδιόφωνο, voiceover και gaming Αποτυπώνει εξαιρετική σαφήνεια και βάθος Η εσωτερική προστασία μειώνει το θόρυβο και το 'σίγμα' Εξοπλισμένο με ενσωματωμένο φίλτρο pop Διατίθεται σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα Καλύπτεται από εγγύηση διάρκειας ζωής Κατασκευάζεται στη Βρετανία Απόκριση συχνότητας: 50Hz - 15kHz Ευαισθησία: -50dB +/- 2dB Αντίσταση: <=600 Ohms Συνδετήρας: XLR τριών ακίδων Διαστάσεις: 180 x 82 x 60 mm Βάρος: 308g Το μικρόφωνο προσφέρει η ELINA IKE.
    0 βαθμοί
  28. Μαέστροι κουφάλες, έρχονται κρεμάλες... Από πού ή τι ώρα, δεν ξέρουμε, αλλά έρχονται.
    0 βαθμοί
  29. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι τα προβοκατόρικα posts προκαλούν ενδιαφέρουσες συζητήσεις! Για το ΤΙ' ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΜΑΕΣΤΡΟΣ προτείνω το ακόλουθο (αρκετά μεγάλο αλλά πολύ ενδιαφέρον!) βιβλίο: William Trotter - Δημήτρης Μητρόπουλος "Ο Ιεροφάντης της Μουσικής" / (σε μετάφραση στα Ελληνικά) (τα πράγματα είναι πολύ δυσκολότερα απ'όσο φανταζόμαστε..) https://www.politeianet.gr/books/9789607563293-trotter-r-william-potamos-o-ierofantis-tis-mousikis-197882
    0 βαθμοί
  30. - Το φαγκότο μαέστρο. - Εγώ δε σε 'βρισα, που θα με πεις και φαγκότο! - ...
    0 βαθμοί
  31. Και κάπου εδώ μπορούμε να κλείσουμε με το ανέκδοτο για το διαγωνισμό μαέστρων που έγινε στην Αμερική. Βγαίνει ο Ρώσος μαέστρος με την 100μελη ορχήστρα του να κάνει την πρόβα του και κάποια στιγμή σταματάει την ορχήστρα χτυπώντας την μπακέτα με δύναμη πάνω στο αναλόγιο του και βάζει τις φωνές "το 3ο φλικορνο το τέταρτο δεν το έπαιξε στακάτο. Πάμε από την αρχή". Μετά ο Γερμανός με την 150μελή ορχήστρα του, ξεκινάει την πρόβα του και σταματάει και αυτός την ορχήστρα του και βάζει τις φωνές "το 4ο βιολοντσέλο στόναρε το C# και να μην ξαναγίνει αυτό". Βγαίνει και ο Έλληνας με μία τριμελή ορχήστρα μπάσοκιθαρο, ντραμς και μπουζούκι. Πριν ξεκινήσουν κάνει ο drummer ένα break να δει αν είναι κουρδισμενα τα τύμπανα και βάζει τις φωνές ο μαέστρος "ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΌ"; .
    0 βαθμοί
  32. Μετα απο καποιες μερες αποχης λογω πιεσης χρονου καπως επεξεργαστηκα(και καλα) ενα ινστρουμενταλ κομματι που εγραψα προσφατα. Καλη ακροαση. Η φωτο ειναι απο το ιντερνετ
    0 βαθμοί
  33. Σε μια εποχή που στην Ελλάδα τα αρμονια έχουν καταργήσει τους μουσικούς, ο κόσμος δηλώνει πως οι μαέστροι είναι άχρηστες παρουσίες, που υπάρχουν για εθιμοτυπικους και διακοσμητικούς λόγους. Σε λίγο θα λέμε γιατί υπάρχει ο μουσικός αφού το κινητό παίζει λουπακια. Να εδώ ένας άχρηστος μαέστρος χορωδίας
    0 βαθμοί
  34. Ναι...ειναι μικρότερος... Αυτό το πρόλαβα και το έπαιξα πολλές φορές κάβερ στη θητεία μόλις βγήκε
    0 βαθμοί
  35. Αυτό το "Σταλό" ελπίζω να μη βγαίνει από τον Σιλβέστερ Σταλλόνε..
    0 βαθμοί
  36. Σφάλεις. Αν εσύ νομίζεις ότι ο συνθέτης αρκεί να γράψει "με δηλητηριασμένη γλυκύτητα" στην παρτιτούρα (Σκριάμπιν) και ότι το μήνυμα της εκτέλεσης μεταδόθηκε και αποσαφηνίστηκε, πάω πάσο. Αν επίσης νομίζεις ότι το τρομπόνι (έτσι λέει η παρτιτούρα, τρομπόνι, δε λέει τι τρομπόνι) για το οποίο έγραφε ο μότσαρτ στο Dies Irae είναι ίδιο ανατομικά και γεωμετρικά με το σημερινό τρομπόνι, πλανάσαι. Το ίδιο και με τα φλάουτα, για τα οποία έχει γράψει το πασίγνωστο ρε ματζόρε κοντσέρτο. Σήμερα τα όργανα είναι μπαζούκα σε σχέση με το τι υπήρχε τότε, διαταράσσοντας όλες τις ισορροπίες με τα έγχορδα, που αναγκαστικά γίνονται περισσότερα, προξενώντας έναν ηχητικό πληθωρισμό (ο οποίος κσταπολεμάται μερικώς με κούρδισμα πιο ψηλά από το 440 ή 442). Αν πάλι νομίζεις εσύ ότι επαφίεται στον μουσικό να πάρει το άλτο τρομπονάκι του (αν έχει) η κάποιο ξύλινο φλάουτο εποχής (αν έχει) και να πάει στη συναυλία και να πει ήρθα με τούτο ενώ οι άλλοι θα έχουν έρθει με τις σανκυούκλες τους, τις μιγιαζαβάρες τους και τις μουραματσάκλες τους, πάλι πλανάσαι. Όλο ευαγγελίζεσαι την παρτιτούρα, αλλά ποιά παρτιτούρα έχεις δει; Έχεις δει το πρωτότυπο με τις σουίτες για τσέλλο του μπαχ που δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα από αρθρώσεις δυναμικές τεχνικές; Γιατί δεν τα είχε σημειώσει; Ήταν κακός συνθέτης; Ήταν τσαπατσούλης; Τα κοντσέρτα του βιβάλντι, που είναι ένα πεντάγραμμο το τσέλλο κι ένα το μπάσσο κοντίνουο, του οποίου η υλοποίηση επαφίεται στον κοντινουίστα; Κι αυτός λουπαδόρος; Μπιτς έγραφε; Εγώ νομίζω ότι παραλείπονταν αυτά, ΑΚΡΙΒΩΣ για να υπάρχει ελευθερία στην εκτέλεση. Και όταν μιλάμε για σόλο, ο σολιστ είναι ο μαέστρος. Αυτός ερμηνεύει. Όταν μιλάμε για σύνολα με 100 άτομα, που πρέπει να αλλάζουν και όργανα στη μέση του κομματιού, πρέπει κάποιος άλλος να βοηθάει, που τον βλέπουν όλοι. Κι αν ήταν την εποχή του Μπετόβεν και του Λιζστ ο ίδιος ο συνθέτης που έπαιζε και διήυθυνε, αργότερα άπλωσε πολύ ο τραχανάς, και χρειαζόταν κάποιος άλλος, που να μην παίζει όργανο εκείνη την ώρα, και να ασχολείται μόνο με αυτο. Ο οποίος καλό είναι να έχει κάνει και μια αναδρομή στο πώς ήθελε να παίζονται τα κομμάτια του ο συνθέτης. Ή και όχι, μερικοί μπουχτίζουν όλο το ίδιο και το ίδιο, και αναζητούν μια νέα άποψη. Τέτοια περίπτωση είναι και του Ανσαρμέ με τον Στραβίνσκυ, που ήσαν ψιλοφίλοι, και ο Ανσαρμέ γνώριζε πολύ καλά πώς ήθελε να παίζονται τα κομμάτια του. Ο Στραβίνσκυ φυσικά και διυήθυνε τα δικά του στα γεράματα για το σταλό, αλλά το τι διήθυνε... Άστο καλύτερα. Καλύτερα μόνο να γραφε. Πάντως δεν ξέρω ρε συ @BassicallyGuitarist, ποιές παρτιτούρες έχεις στα χέρια σου τόσο τέλειες που η ερμηνεία τους είναι τόσο αυτονόητη και σύμπυκτη, ώστε κάθε απόκλιση να θεωρείται ύβρις. Πραγματικά.
    0 βαθμοί
  37. Εγώ νομίζω ότι το νήμα έχει σχεδόν πάρει "κβαντικές διαστάσεις".
    0 βαθμοί
  38. Προφανώς δεν έχω απαντήσει στο θέμα, εώς τώρα, γιατί το θέλω το μυαλό μου και με αυτά που διαβάζω κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό. Εγώ απλά θα πω ότι: 1. Όσοι από εμάς έχουν/είχαν στούντιο ξέρουν το πόσο σημαντικό είναι να μιξάρεις χωρίς αντανακλάσεις, κλπ. Πόσο πρέπει να παίρνουμε τις μίξεις μας και να τις ακούμε, μετά σε ακουστικά, στο αυτοκίνητο, κλπ. Αλλά και πόσα λάθη κάνουμε στις ηχογραφήσεις, που μετά πατάμε το Play και παθαίνουμε ένα κάτι με το πως ακούγεται η φωνή μας, η κιθάρα, κλπ. Γενικώς ΔΕ μπορείς να ακούσεις τον εαυτό σου καθαρά. Δεν είσαι αντικειμένικος και ειδικά αν έχεις τις τρομπέτες να σου φυσάνε τα αυτιά... άστα να πάνε. Ο μαέστρος, λοιπόν, ακούει αντικειμενικά το τι συμβαίνει με τα πάντα. Είναι ο ακροατής, ο μουσικος, ο δάσκαλος, ο εκτελεστής. 2. Στα παιχνίδια και γενικώς στα προγράμματα αφού το φτιάξεις ξεκινάς τα beta testing και μετά πας gold... Μα δε φτάνει να το δοκιμάσεις εσύ και η ομάδα σου; Εμμμμ... όχι, γιατί ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ. _______________________________ Ο μαέστρος δεν είναι ο τύπος με το φράκο και τι ράβδο του Harry Potter στη συναυλία. Είναι όλη η δουλειά πιο πριν και είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ. Είναι σα να νομίζεις ότι η δουλειά του συνθέτη σε μία συναυλία είναι να σηκωθεί αφού παιχτεί το έργο του και να χαιρετίσει τον κόσμο...
    0 βαθμοί
  39. Και όχι μόνο βιολιά να συμπληρώσω εδώ. Και βιόλες και κοντραμπάσα. EDIT: Ρε σεις ο σκηνοθέτης στις ταινίες τι στο καλό κάνει? Τι τον θέλουν, και γίνεται και γνωστός, και παίρνει και Όσκαρ? Ας πάρουν οι ηθοποιοί το σενάριο, να το διαβάσουν μόνοι τους να παίξουν. Εκεί τα γράφει όλα. Ο σκηνοθέτης κάνει τίποτα άλλο από το να κάθεται σ' αυτή την ειδική καρέκλα του σκηνοθέτη, και να φωνάζει cut? Τσάμπα λ7 παίρνει.
    0 βαθμοί
  40. Δηλαδή αν λείψει ένα από τα πρώτα βιολιά (είναι καμιά δεκαριά και αρκετές φορές παίζουν το ίδιο πράγμα) θα το καταλάβεις, ενώ αν παίζουν όλοι στον γάμο του καραγκιόζη δεν θα το πάρεις χαμπάρι? Ε, δεν γίνεται, κιθαρίστας πρέπει να είσαι.
    0 βαθμοί
  41. BassicallyGuitarist, μήπως είσαι ... βασικά κιθαρίστας? Γιατί έτσι εξηγούνται αρκετά πράγματα.
    0 βαθμοί
  42. 0 βαθμοί
  43. Σε ευχαριστώ πολύ Φάνη!
    0 βαθμοί
  44. 0 βαθμοί
  45. Δεν ξέρω αν είναι εφέ, αλλά ακούω false καταλήξεις στη κιθάρα (στα μέρη με τα trigger - synth). Επίσης μόνο σε μένα η εισαγωγή θύμισε το:
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου