Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6.218


  2. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.812


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6.291


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/01/2022 σε όλα

  1. Εύγε,μελωδικότατος και ακριβής. Πολύεργαλείο ο tubemeister.
    1 βαθμός
  2. Για φαντάσου όμως να τα έχεις και τα δύο αυτά μαζί ...
    1 βαθμός
  3. Καθενας με τη "δυστυχια" του. Αλλοι ακουνε διαφορα στους μαγνητες κι αλλοι δεν ακουνε διαφορά απο την ματζορε στη μινορε.
    1 βαθμός
  4. Τελευταία φορά που έκανα ολοκληρωμένο κομμάτι αποκλειστικά με workstation, ήταν με το Korg Kronos. Ήταν και είναι άλλωστε το ΜΟΝΟ hardware workstation που μπορεί να φέρει εις πέρας κάτι τέτοιο. Είναι εμφανές πλέον ότι οι εταιρίες έχουν αποδεχθεί την "ήττα" τους. Αν εξαιρέσεις το Kronos, δεν υπάρχει άλλο πραγματικά πλήρες workstation στην αγορά. Το μόνο που κάνουν τα αντίπαλα δέη των Yamaha- Roland είναι να διαφημίζουν το integration με τα computer based DAW, έχοντας αφαιρέσει βασικά στοιχεία όπως audio multitracking, ή ακόμα και το πλήρες sequencer. Επιστρέφω λοιπόν στο Kronos, όπου έχω να πω τα εξής: Πρώτον και κύριον, για κάποιον που είναι εξίσου άνετος με hardware και software, δεν υπάρχει κάποιο πραγματικό πλεονέκτημα που να επιβάλει την αγορά ενός τέτοιου οργάνου, εκτός φυσικά από τη λογική ότι θα το κουβαλάει σε live. ΟΚ, προσωπικά θα προτιμούσα κάτι φτηνότερο και ελαφρύτερο για αυτήν τη δουλειά, αλλά αν το θέλει κάποιος και για τα live τότε ΟΚ. Αλλά όσο αφορά καθαρά την παραγωγή και ηχογράφηση, υπάρχουν μόνο μειονεκτήματα. Όχι φυσικά ότι δεν μπορείς να κάνεις δουλειά με το μηχάνημα, αλλά να: Πρώτα από όλα το inerface είναι τραγικό. Όχι τραγικό για hardware, ίσα ίσα που για hardware είναι κορυφαίο, αλλά όταν έχεις συνηθήσει την 32άρα το θηρίο, και μετά πέφτεις στις 10 ίντσες, απλά τραβάς τα μαλλιά σου. Το να γράψεις απλά τα παιξίματα δεν είναι πρόβλημα, αλλά οποιοδήποτε λεπτομερές editing γίνεται πραγματικά κινέζικο βασανιστήριο. Σε δεύτερη φάση υπάρχουν μόνο μειονεκτήματα και ηχητικά. Ας πούμε τα κρουστά του δεν έφταναν ούτε στο νυχάκι τα software, ενώ τα εφέ του παρότι σίγουρα θα κάνουν δουλειά, δεν έχουν κάποιες από τις μαγικές επιλογές που υπάρχουν σε software. Σε synth ήχους, πιάνα κλπ το μηχάνημα ήταν πολύ καλό, χωρίς όμως να ξεχωρίζει πραγματικά από το καλό software. Με λίγα λόγια για κάθε ήχο που έπαιξα υπάρχει αντίστοιχα καλό ή και καλύτερο software. Με άλλα λόγια, ένα όργανο σαν το Kronos είναι ακριβώς αυτό: Ένα όργανο. Όσο καλή εταιρία και να είναι η Korg, όταν μπορείς στο ίδιο περιβάλλον να συνδυάσεις κορυφαίο εξειδικευμένο sequencer, εφέ και όλες τις υπόλοιπες εταιρίες με τα VST που κυκλοφορούν πλέον, το ηχητικό πλεονέκτημα θα είναι στη δεύτερη περίπτωση. Φυσικά και αν θέλεις να κάνεις και "βελονάκι" με το editing, το sequencing, το automation κλπ, πάλι θέλεις μεγάλη οθόνη, και όλα τα features που έχει ένα πλήρες DAW. Άρα τι μένει; Η περίπτωση του να έχεις ένα τέτοιο μηχάνημα απλά για όργανο- πηγή ήχου, ή περίπτωση του live, ή η περίπτωση για τον Α ή Β λόγο να μη γουστάρεις ρε αδερφέ το DAW και τα PC. Αυτό είναι απολύτως σεβαστό, αλλά πλέον είναι γεγονός ότι οι πλατφόρμες που βασίζονται στους υπολογιστές έχουν ξεπεράσει σε δυνατότητες τα Hardware Workstations. Εδώ και χρόνια δηλαδή, και χρόνια πολλά (για τις γιορτές που έρχονται δηλαδή ΧΑΧΑ )
    1 βαθμός
  5. H Fender deluxe telecaster thinline είναι μια κιθάρα μεξικάνικης προέλευσης, η οποία κυκλοφόρησε από το 2016 μέχρι το 2019. Εκτός από την f-hole, ξεχωρίζει για τα μοντέρνα χαρακτηριστικά της. Έχει 12” radius ταστιέρα, locking tuners, vintage noiseless μαγνήτες και 4-way switch. Επίσης, το heel και το neck plate είναι σχεδιασμένο ώστε να παρέχει ανετότερη πρόσβαση στα χαμηλά τάστα. Ένα πραγματικό πολυεργαλείο. Ποιότητα κατασκευής Η ποιότητα κατασκευής σε ξύλα και βάψιμο είναι εφάμιλλη με την standard ΜΙΜ telecaster, και ελαφρώς καλύτερη σε σχέση με μια squier classic vibe. Εκεί που είναι ανώτερη, και κατά τη γνώμη μου δικαιολογεί τα 1000 ευρώ που κοστίζει καινούργια, είναι τα περιφερειακά της και τα μοντέρνα specs. Έχει locking tuners, 12inch radius ταστιέρα, εξαιρετική μοντέρνα γέφυρα με ατσάλινα saddles, καλούς μαγνήτες, πολύ καλά ηλεκτρικά, και γενικότερα έχει specs και σχεδιασμό που δεν συναντά κάποιος σε μια τυπική ΜΙΜ telecaster των 600-700 ευρώ. Από την μία έχει βίνταζ look και από την άλλη έχει πολύ μοντέρνα χαρακτηριστικά. Και η ποιότητα, θεωρώ, ότι είναι αισθητή παντού. Το βάψιμο είναι άψογο, δεν υπάρχουν ατέλειες πουθενά (παρά το ότι την πήρα ελαφρώς μεταχειρισμένη), τα 22 τάστα δεν έχουν κοφτερές άκρες, δεν μπαζάρει, και δίδει την αίσθηση ακριβού όργανου. Το σώμα είναι από alder και η ταστιέρα από Pau ferro. Έχει δωθεί πολλή προσοχή στην λεπτομέρεια. Playability Το μεγαλύτερο προσόν της deluxe είναι η ευχρηστία της. Ξεκινώντας από την ταστιέρα και το γεγονός ότι έχει 12inch radius, κάτι που με διευκολύνει απίστευτα στο παίξιμο. Τα narrow tall τάστα είναι, με διαφορά, τα αγαπημένα μου διότι μου δίδουν χώρο στα δάκτυλα για άνετα bends. Επιπλέον, το μανίκι είναι πιο παχύ συγκριτικά με μια squier classic vibe, αλλα συνολικά έχουν πολύ κοντινή αίσθηση, ειδικά με εκείνο της 70s custom, όπου έχει ίδιο satin finish. Αντίθετα, το μανίκι της standard MIM tele δεν θυμίζε καθόλου το μανίκι της deluxe, καθώς έχει gloss finish, medium jumbo τάστα, και αρκετά διαφορετική αίσθηση στο πιάσιμο. Ένας άλλος παράγοντας που ενισχύει την ευχρηστία της fender, είναι το πολύ χαμηλό βάρος της. Δεν την ζύγισα, αλλά δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 3 κιλά. Είναι εντυπωσιακά πιο ελαφριά σε σχέση με τις αρκετά ελαφριές squier. Έχει τόσο ελαφρύ σώμα, που έχει μια ελαφριά τάση για neck dive (φορά και βαριά locking tuners), αλλά όχι κάτι το τραγικό. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο σχεδιασμός του heel βοηθά πάρα στην πρόσβαση στα τελευταία τάστα, κάτι στο οποίο πάσχουν οι telecaster, γενικότερα. Επίσης, η θέση των χειριστηρίων είναι πολύ διαφορετική από εκείνη των κλασικών telecaster. Είναι αρκετά πιο χαμηλά, και για να ρίξεις πχ το volume pot πρέπει να τεντώσεις το χέρι τέρμα. Πολύ μεγαλύτερη διαδρομη, που θυμίζει λίγο εκείνη από μια les paul. Δεν είναι σημαντικό πρόβλημα. Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ο διακόπτης επιλογής μαγνήτων, όπου είναι δύσκολο να τον τσιμπήσει το δάκτυλο από την θέση bridge. Το πλαστικό στην κορυφή του είναι το ίδιο με μια στρατοκάστερ, και είναι τοποθετημένο σε χαμηλότερο ύψος από το volume pot. Σχεδόν το ακουμπάει, οπότε είναι δύσκολο με ένα δάκτυλο να αλλάξεις θέση. Ίσως θα ήταν καλό να το βάλω ένα πλαστικό από telecaster. Ήχος Ακουστικά, ο ήχος είναι πολύ δυνατος (διπλή ένταση σε σχέση με solid body tele) και με έντονο μπάσο. Πάλλεται έντονα όλο το σώμα κατά το παίξιμο. Ειναι κάτι που σε προδιαθέτει για το τι θα επακολουθήσει, μετά την σύνδεση σε ενισχυτή. Όντως ο ήχος είναι πολύ γεμάτος, νομίζω με μια μικρή τρύπα στα μεσαία, που ίσως φταίνε και οι μαγνήτες σε αυτό. Παρότι οι vintage noiseless (alnico 2) δεν έχουν την καλύτερη φήμη, ανάμεσα σε άλλους hum-free μαγνήτες, μου αρέσουν πάρα πολύ. Έχουν αρκετά χαμηλό output, τηρουμένων των αναλογιών, και αρκετά ισορροπημένο και καθαρό ήχο. Ο μαγνήτης στην γέφυρα έχει λίγο τσιμπημένα πρίμα, κάτι το οποίο το θεωρώ απαραίτητο για μια τελεκάστερ. Το αποτέλεσμα είναι ότι δίδουν την αίσθηση του μονού μαγνήτη, τόσο ηχητικά, όσο και στο “χέρι”, καθώς ανταποκρίνονται αρκετά στην πένα, και έχουν έντονη ατάκα. Είναι ιδανικοί για τζαζ μέχρι και hard rock. Είναι πολύ πιο κοντά σε τελεκάστερ, απ΄ότι οι samarium hum-free μαγνήτες είναι σε στρατοκάστερ. Για στουντιακή χρήση και λάιβ, όπου ο θόρυβος είναι θέμα, είναι άψογοι. Τα δύο ποτενσιομετρα ελέγχου έντασης και tone, επιδρούν ουσιαστικά στον ήχο. Όσο gain και να έχει ο ενισχυτής, με το ρίξιμο του volume ο ήχος καθαρίζει άμεσα, σε αντίθεση με τους Area hot T που έχω σε άλλη telecaster. Επίσης, η τέταρτη θέση στον 4-way διακόπτη, προσφέρει έναν έξτρα ήχο που συνδυάζει τους δύο μαγνήτες σε σειρά. Ο τόνος γίνεται παχύτερος και δίδει αίσθηση humbucker. Ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι βγάζουν αρκετό θόρυβο εάν δεν ακουμπώ με τα χέρια την γέφυρα ή τις χορδές. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε μια άλλη τέλε που έχω με hum-free μαγνήτες. Μου φαίνεται παράξενο, διότι στις υπόλοιπες τέλε με μονοπήνιους, έχω μηδέν θόρυβο όταν αφήνω χέρια. Το σημαντικό, βέβαια, είναι ότι γίνεται σχεδόν αθόρυβη όταν ακουμπώ μεταλλική επιφάνεια. Και λέω “σχεδόν” διότι η πραγματικά αθόρυβη είναι η deluxe Stratocaster που έχω στην κατοχή μου. Πάντως, παραμένει πιό αθόρυβη από αρκετές κιθάρες με humbuckers που έχω τεστάρει. Specs Body Type Semi-hollowbody Thinline Body Shape Telecaster Body Material Alder Body Finish Gloss Polyester Color 3-color Sunburst Neck Material Maple Neck Shape C profile Radius 12" Fingerboard Material Pau Ferro Fingerboard Inlay Pearloid dots Number of Frets 22, Narrow Tall Scale Length 25.5" Nut Width 1.650" Nut Material Synthetic bone Bridge/Tailpiece String-thru body with block saddles Tuners Deluxe cast/sealed locking with vintage style buttons Neck Pickup Vintage Noiseless Tele Single-coil Bridge Pickup Vintage Noiseless Tele Single-coil Controls 1 x master volume, 1 x master tone, 4-way blade pickup switch Ηχητικά Samples Παίζω με 9-42 ghr χορδές,σε έναν orange rocker 15, με μικρόφωνο Behringer B906, έχω προσθέσει λίγο delay και reverb από το DAW. Καθαρός ήχος teledlxclean.mp3 Mid gain teledlxmidgain.mp3 High gain teledlxhighgain.mp3 Επίσης, έκανα και ένα μίνι συγκριτικό με τις 10-52 χορδές που φορούσε, σε σχέση με τις 9-42 που του έβαλα στη συνέχεια. Με 10-52 inthemix1052.mp3 Με 9-42 inthemix942.mp3
    0 βαθμοί
  6. Απόψε βροχή από «πεφταστέρια» – Οι διάττοντες Τεταρτίδες στις 22.40 περίπου. Μάλιστα λίγο μετά την κορύφωση των Τεταρτιδών, το πρωί της Τρίτης 4 Ιανουαρίου, στις 08:52 ώρα Ελλάδας, η Γη θα βρεθεί στο περιήλιο της, δηλαδή στο κοντινότερο σημείο της τροχιάς της από τον Ήλιο. Οι Τεταρτίδες είναι καλύτερα ορατές στα πιο βόρεια γεωγραφικά πλάτη, ιδίως σε κατεύθυνση βορειοανατολική στον ουρανό. Εμφανίζουν στο αποκορύφωμά τους έως 50 μετέωρα την ώρα, που εισέρχονται στην ατμόσφαιρα της Γης με ταχύτητα άνω των 40 χιλιομέτρων ανά δευτερόλεπτο, ενώ έχουν αναφερθεί έως και 120 μετέωρα κάποιες χρονιές. Είναι μια βροχή διαττόντων που θεωρείται καλύτερη του μέσου όρου, αν και είναι λιγότερη γνωστή από άλλες όπως των Λεοντιδών, των Ωριωνιδών και των Διδυμίδων, καθώς τα μετέωρά της είναι πιο αχνά, αλλά συχνά φωτίζουν τον ουρανό με ασυνήθιστα γιγάντιες «ουρές». - Καθημερινή.
    0 βαθμοί
  7. Εάν ερχόταν η κορύφωση, δε θα είχαμε διάρκεια...
    0 βαθμοί
  8. Καλή Χρονιά! Είχε. Γίνει ένας διαγωνισμός με το backing track αυτό και φυσικά είχαν βγει κάτι παιχταράδες. Σήμερα λόγω καραντίνας είπα να κάνω μια προσπάθεια. Βαράτε ελεύθερα.
    0 βαθμοί
  9. Ντάξει μην αρχίσουμε να απαριθμούμε καλλιτέχναι που ξεκίνησαν χομπίστες/αυτοδίδακτοι κλπ και έφτασαν να γίνουν είδωλα.... Όλοι μας έχουμε κάτι να αφηγηθούμε Ορίστε, τέτοια ακούω απο τον γκουρού του τουάνγκ και του σλόου κούκιν' και πως να μη κοκκινίσω μετά;;; Θενξ ρε Νικ για τα καλά λόγια.
    0 βαθμοί
  10. Υπεροχος. Πρωτοπορια και ρομαντιΖμος μαζι. Δεν παιζεσαι φιλωΟυζ.
    0 βαθμοί
  11. 0 βαθμοί
  12. Καλησπέρα φίλοι, ελπίζω όλοι να είστε καλά και ασφαλείς. Τώρα που τελειώνει ο χρόνος, σκεφτόμουν πώς θα ήθελα να είμαι το 2022, μιας και δε βρίσκω νόημα στο να σκέφτομαι πώς θα είναι το ίδιο το 2022. Προς το παρόν θα το κρατήσω σε μουσικό πλαίσιο, αλλά αν στην πορεία πούμε και πράγματα για τη ζωή γενικότερα θα επανέλθω. Τα τελευταία 2 χρόνια με έχουν νικήσει ξανά κατά κράτος η τελειομανία με την αναβλητικότητά μου. Θέλω να κάνω μια σοβαρή προσπάθεια να το αλλάξω αυτό. Έχω κάτι περίεργες φοβίες ότι θα ξοδεύω χρόνο για να γράφω αηδίες και αυτό με έχει αποτρέψει από οποιαδήποτε προσπάθεια, παρά το γεγονός ότι έχω έντονη ανάγκη για έκφραση μέσω της μουσικής. Περίεργη λούπα, αλλά είναι για άλλο thread. Μέσα στο 2022 λοιπόν θα ήθελα να ξεκινήσω πάλι να γράφω, οτιδήποτε. Δε θέλω να σταθώ σε είδη, πολυπλοκότητα, τεχνική, κλπ. Θέλω απλά να μπορέσω να εκφραστώ, ακόμα κι αν είναι 4 κανάλια με stock ήχους από το DAW. Ο στόχος του 2022 λοιπόν για μένα είναι η έκφραση. Για σας;
    0 βαθμοί
  13. Αυτό συμβαίνει συνήθως διότι -σε μακροχρόνιους- τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν, και εμείς δεν αναπροσαρμόζουμε τους (υπο)στόχους και τις τακτικές μας. Νομίζω ότι αντί μακροπρόθεσμο -συγκεκριμένο-στόχο, πρέπει να βάλεις ένα -πιο γενικό- όραμα, για το πως θα ήθελες να σε "βλέπεις" σε πχ 10 έτη από τώρα. Με βάσει αυτό το όραμα που θα έχεις για τον αυτό σου, βάζε μικροπροθεσμους και μεσοπρόθεσμους στόχους, που σιγά σιγά θα σε φέρουν εκεί που θέλεις. Καλή χρονιά Άλεξ!
    0 βαθμοί
  14. Πέρσι έγραψα μόνο 4 κομμάτια, και κάνοντας αυτή τη σκέψη, απογοητεύομαι. Ήταν καλή χρονιά όμως, ιδιαίτερα συγκριτικά με το όχι πολύ μακρινό παρελθόν. Φέτος θέλω απλά να γράφω περισσότερη μουσική. Βασικά θέλω μόνο μουσική, να τα αφήσω όλα τ'άλλα, αλλά σιγά σιγά. Θέλω να το κάνω σαν τον ΣΦ ρε παιδί μου, κάθε βδομάδα και άλλο κομμάτι. Πλέον έχω ότι χρειάζομαι. Μένει μόνο να μετακομίσω όσο πιο σύντομα γίνεται, και μετά βουρ. Όποτε βάζω μεγάλους και μακροχρόνιους στόχους τείνω να αποτυγχάνω πλήρως. Αντιθέτως, οι μικροι και πιο καθημερινοί στόχοι φαίνεται να κατακτούνται πιο εύκολα, και μου δίνουν τροφή για το κάτι παραπάνω. Οπότε ας το πάω βδομάδα-βδομάδα και βλέπουμε. Εύχομαι σε όλους μια υγιή και πολύ δημιουργική χρονιά!
    0 βαθμοί
  15. Μια χαρα εισαι τοτε,μεινε οπως εισαι μην αλλαξεις τιποτα!
    0 βαθμοί
  16. Έχεις έξι δάχτυλα σε κάθε χέρι και πόδι ή έτσι μιλάμε....
    0 βαθμοί
  17. Πλέον είμαστε σε μια εποχή όπου υπολογιστής + hardware + D.A.W. + plug-in effects σου δίνουν μια τεράστια δημιουργική παλέτα. Σήμερα ολοκλήρωσα και το home studio πέραν του επαγγελματικού ( εκεί είναι 2 χρονιά ολοκληρωμένο ) Και νιώθω πλήρης από όλες τις απόψεις. Midi keyboards, midi zones, layers, arps...ο χαμός. Καλή χρονιά σε όλους. Μουσική είναι αρμονία .
    0 βαθμοί
  18. σχεδόν όλοι απο καρκίνο....
    0 βαθμοί
  19. Για το 2022 στόχος μου είναι να ακούω περισσότερη μουσική, να παρακολουθώ τις εξελίξεις στη μουσική και τη μουσική τεχνολογία και να γράψω από λίγο έως καθόλου δική μου μουσική. Και αν γράψω δεν με ενδιαφέρει να πέσω ξανά στη λούμπα της τελειομανιας. Και εγώ ψηφίζω έκφραση. Ότι βγει. Καλή πρωτοχρονιά με υγεία.
    0 βαθμοί
  20. Την υγεία μας να έχουμε, εμείς και εκείνοι που αγαπάμε. Μουσικά, θα ήθελα να 2022 να έχω τη δυνατότητα να εκφράζομαι μαζί με άλλους. Αποκτά λόγο ύπαρξης όλο αυτό που κάνω, μόνο όταν μπορώ και το μοιράζομαι. Περισσότερα jam με φίλους, κάνα λάιβ παραπάνω, και να γράφω κάνα καλό κομματάκι να χαίρονται 5-10 άτομα που το ακούν. Δεν έχω παραπάνω βλέψεις.
    0 βαθμοί
  21. Να φτιάξω ένα καινούριο pc, να πάρω μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου, και να ξεκινήσω να ξαναπαίζω (αφού πρώτα ρίξω την μελέτη της αρκούδας για να καταφέρω να ξαναμπώ στο πνεύμα). Είναι κι άλλα, αλλά δεν είναι του παρόντος thread.
    0 βαθμοί
  22. Χρονια πολλα ΝΟΙΖ! Καλες γιορτες σε ολους με ενα χριστουγεννιατικο κομματακι σε DADGAD κουρδισμα. Αν το ακουσετε σε δημοσιο χωρο, κανα καφε, εστιατοριο, κτλ, φορεστε ακουστικα, γιατι αποτι διαβαζω η μουσικη εκει ειναι πια ποινικο αδικημα..
    0 βαθμοί
  23. Ειλικρινά δεν ξέρω εάν το κομματάκι μου είναι γι αυτό το section... Ένα κιθαριστικό instrumental γραμμένο πριν 6,5 χρόνια (ανεβασμένο εδώ (με διθυραμβικές κριτικές τότε....) Απ'την άλλη βέβαια ποτέ δεν μου έκανε για κανονικό κομμάτι...Δεν έχει αυτό το κάτι! Ίσως μοιάζει με backing track, ίσως του λείπει η έμπνευση, δεν ξέρω.. Τέλος πάντων το ανέβασα γιατί έγινε καινούριο mastering (ας είναι καλά η BandLab) και διορθώθηκαν και κάποια λαθάκια του...
    0 βαθμοί
  24. Χαιρετώ τη παρέα και μπαίνω στο ψητό. Καινούριο έργο (ναί μετά απο 100 χρόνια....) Σύγχρονο κιθαριστικό έργο (σόλο κλασική κιθάρα) που έγραψα για το διαγωνισμό κλασικής κιθάρας του 8ου φεστιβάλ κλασικής κιθάρας Θεσσαλονίκης (IGFT 2021). Δεν υπήρχαν κανονισμοί πέρα απο το να είναι πρωτότυπη αδημοσίευτη σύνθεση για 6χορδη κλασική κιθάρα και να έχει χρονική διάρκεια 4-7 λεπτά. Το ηχητικό κομμάτι (που ήταν απαιτούμενο (live rec ή midi)) του έργου το επεξεργάστηκα στο Cubase μέσω του Ilya Efimov nylon guitar VST (πολύ πολύ καλό θα έλεγα, ίσως το καλύτερο που έχω πετύχει στη αγορά με αρκετά καλό ήχο, δυναμικές, αρμονικούς (artificial+natural), legato, strum κλπ) Για την παρτιτούρα δούλεψα στο freeware και πανάλαφρο Musescore 3 (με το οποίο δουλεύω πια αποκλειστικά) χωρίς να έχει τίποτα να ντραπεί μπροστά σε άλλα μεγάλα προγράμματα (όπως με όλα θέλει χρόνο να το συνηθήσεις/μάθεις). Το έργο μου έφτασε στον τελικό μαζί με άλλες 2 συνθέσεις αλλά δυστυχώς η επιτροπή επέλεξε να μην βγάλει νικητήριο έργο φέτος (χου νοουζ γουαη). Παρακάτω, για εκπαιδευτικούς σκοπούς, θα παραθέσω σύνδεσμο με το έργο μου να παίζεται απο τον διευθυντή του φεστιβάλ απλά για να δείξω πως αποδίδεται ένα σύγχρονο έργο αν δεν εκτελεστούν σωστά οι, εφόσον υπάρχουν, οδηγίες και ενδείξεις του συνθέτη (ακα πως να μην το κάνετε) Αναμένω σχόλιά σας.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου