Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      1.713


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      13.220


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Jet72

    Jet72

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      765


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/09/2019 σε όλα

  1. Διαφωνώ καθέτως. Ο Σουηδός υπήρξε επιδραστικός σε ένα μικρό μέρος του συνόλου των κιθαριστών. Ο EVH υπήρξε καθολικός και σαρωτικός σε όλο το φάσμα της συγχρονης μουσικής κουλτούρας. Μουσικούς, ακροατές, μηχανήματα. Τα μεγέθη είναι ξεκάθαρα νομίζω, αν θέλεις να τα δεις από απόσταση
    4 βαθμοί
  2. 40+ χρονια πριν.Τι να πεις.... Ετσι οπως το βλεπω και το ακουω,ακομα και σημερα να εβλεπα κιθαριστα να παιζει ετσι παλι θα "μασαγα". Τι μουσικαρα ο Εντυ. Και ο Αλεξ ομως σπουδαιος ντραμερ,με ηχο και παιξιμο. Γενικως η μπαντα σκοτωνει.
    4 βαθμοί
  3. Αυτό το βίντεο είναι μουσειακό κομμάτι.....
    3 βαθμοί
  4. Για μένα το αξιοσημείωτο με τους Van Halen είναι οτι παρότι είχαν έναν κιθαρίστα που επαναπροσδιορισε το κιθαριστικό παίξιμο, ο Eddie δεν έβαζε τον εαυτό του μπροστά από την μπάντα αλλά υπηρετούσε την μουσική, το τραγούδι. Δεν ήταν δηλαδή το τραγούδι ένα πολύπλοκο backing track για να ξεδιπλωσει το ταλέντο του ο Eddie, όπως κάνουν άλλοι τεχνικοί κιθαρίστες, αλλά "ανάλαφρο" rock and roll ξεφαντωμα για να διασκεδάζει ο κόσμος. Εδω υπάρχουν super hits των Van Halen που δεν έχουν καν Guitar Solo part...
    3 βαθμοί
  5. Μια μπαντάρα, που δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε. Το lineup είναι Gwilym Simcock - piano Mike Walker - guitar Iain Dixon - saxes Steve Rodby - bass, double bass Adam Nussbaum - drums Απολαύστε τους!
    3 βαθμοί
  6. Αν και συνθετικά έβγαιναν τίποτε αριστουργήματα τότε δεν θα είχα(με) παράπονο.
    3 βαθμοί
  7. Ένα απλό instrumental κομματάκι που έγραψα αυτές τις μέρες.
    2 βαθμοί
  8. Αν η ΑΙ που δεν ξέρω σε ποια επίπεδα έχει φτάσει γιατί δεν είμαι επιστήμονας, ως κουλουρτζής μιλάω, ακόμα βασίζεται στην κλασσική αλγοριθμική λογική, ουσιαστικά προσομοιώνει βάσει δεδομένων. Μιλάμε για σύνθεση με αντίστοιχη προσαρμογή στην εκτέλεση, με βάση τη μουσική θεωρία αλλά και την ηχητική επεξεργασία. Αυτή η μοντελοποίηση με επεξεργασία στη λογική βάσης δεδομένων και την μοντελοποίηση της δημιουργικότητας μέσω της έκφρασης για εμένα δεν θα φτάσει ΠΟΤΕ την ανθρώπινη ποιότητα αλλά και την ανθρώπινη μη προβλεψιμότητα. ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Θα μιμείται έξυπνα και αρκετά ρεαλιστικά βγάζοντας από τα υπάρχοντα δεδομένα κάτι αντίστοιχο. Δεν θα φτάσει ούτε τους κλασσικούς, ούτε τους μοντέρνους που έμειναν και καινοτόμησαν, ουτε ΚΑΝ ΕΜΕΝΑ δεν θα φτάσει. Και όποτε είναι έτοιμη η ΑΙ ας κοντραριστεί μαζί μου στα ίσια. Τώρα βέβαια στην επιστήμη ποτέ μην λες ποτέ, αλλά πιστεύω πως το απόλυτο ποθούμενο θα φτάσει με κάποιο υβριδικό τρόπο συνένωσης του ανθρώπινου εγκεφάλου με τους αλγόριθμους και τα άλλα παρελκόμενα ενός υπολογιστικού συστήματος. Τότε μάλιστα, αλλά ως τότε εγώ θα είμαι αστρόσκονη. Και κρίμα γιατί ο εγκέφαλός μου πραγματικά αξίζει να μοντελοποιηθεί. Είμαι πολύ ευφυής. Κρίμα.,
    2 βαθμοί
  9. Aντιλαμβάνομαι το μεγαλείο και το ταλέντο και του Uli και του Σουηδού, αλλά δε νομίζω ότι είναι εκεί πάνω μαζί με τον Jimi και τον Eddie. Και την επίδραση δεν την εκλαμβάνω μόνο ως προς το πώς παιζόταν η κιθάρα από μουσικούς έκτοτε, αλλά και πώς την αποτύπωναν πλέον στο μυαλό τους οι ακροατές από όλο το φάσμα. Τα πράγματα που έκαναν αυτοί οι δύο με την κιθάρα, απλά ήταν μπροστά, αρκετά μπροστά από την εποχή τους και έκτοτε άλλαξαν και τον τρόπο που παίζεται. Βάζω τον Uli στη σφαίρα επιρροής του Jimi Hendrix και τον Υνφηγοσδκοιιςwie σε αυτήν του Jimi KAI του Eddie. Eγώ πάντως, από όσους κιθαρίστες ακούω πλέον, υπάρχει περισσότερος Eddie μέσα στο παίξιμό τους, ηχητικά-τεχνικά-μουσικά, παρά οτιδήποτε άλλο. Αυτό που έκανε ο EVH στα μέσα των 70s ήταν εξωγήινο. Ακόμη και η εμφάνιση της μπάντας, είναι θαρρείς από τα τέλη των 80s.
    2 βαθμοί
  10. Την ερχόμενη Παρασκευή στην 3η μαρίνα Γλυφάδας οι μεγάλοι Blues Wire σ' ένα blues/rock πάρτυ για καλό σκοπό. Σε ρόλο support οι Sixteen Strings. Είσοδος ελεύθερη αλλά μια που συγκεντρώνουμε τρόφιμα και φάρμακα, μπορείτε να φέρετε ό,τι προαιρείσθε. To event θα ξεκινήσει κατά τις 20:30 και όσο πάει.
    2 βαθμοί
  11. Για μένα 3 ήταν οι ΡΟΚ κιθαρίστες (γιατί υπήρχαν ουκ ολίγοι τζαζ που έστελαν τον μέσο ροκά σταρ στον ψυχολόγο) που πραγματικά άλλαξαν το πως παίζεται η ροκ κιθάρα. Ο πρώτος αδικημένος λόγω μη διάρκειας στην μπαντα του. - Jon Uli Roth (1974) - EVH (1977) - Yngwie J Malmsteen (1983) το μεγαλύτερο σοκ για εμάς τους νέους τότε ήταν ο 3ος. Το πιο αξιοσημείωτο είναι οτι και οι τρεις είχαν φθάσει ΣΧΕΔΟΝ στην τεχνική κορυφή τους, σε πολύ μικρή ηλικία. Αυτο είναι φοβερό. Ο EVH έπαιζε στον 1ο δίσκο ήδη τέλεια! Το ίδιο και ο θεός Yngwie στο no parole from rock'n'roll . φοβερές μουσικές τι να λέμε.
    2 βαθμοί
  12. Καλά εντάξει, δυναμικές και έλεγχος και αηδίες. Όλα είναι στο gear. Αν κι εγώ είχα αυτό το σετ, σε αυτό το χρώμα (Ludwig Legacy Heritage Green), έτσι και καλύτερα θα έπαιζα. Αλλά αυτά τα σετ πάνε και τα παίρνουν κάτι οδοντίατροι και μετά πουλάνε μούρη.
    2 βαθμοί
  13. μα...μόνο μέσω Usb μπορεί ο υπολογιστής να αναγνωρίσει συσκευές συνδεδεμένες επάνω του. Η μόνη πληροφορία που μεταφέρει το jack είναι η ηχητική άρα πως να “σου το βρει”? Αν φυσικά καταλαβαίνω καλά το τι συμβαινει.
    2 βαθμοί
  14. Αλλού απλά!!! Όλη η μπάντα μετράει πάντως, δεν είναι μόνο ο VH "πολύ μπροστά"
    2 βαθμοί
  15. Αν και ποτέ δεν μου "έκατσαν" μουσικά οι VH, θεωρώ τον Eddie τον επιδραστικότερο κιθαρίστα της σύγχρονης rock σκηνής. Mετά τον Jimi και τον Eddie το χάος. Μετά τον Eddie η κιθάρα ως μουσική αλλά και ως όργανο, πήγε σε άλλα επίπεδα τεχνικής, έκφρασης και τεχνικών προδιαγραφών.
    2 βαθμοί
  16. Αρχές Οκτώβρη θα παίξουμε στο JazZoo, με ένα καινούργιο σχήμα, παρουσιάζοντας συνθέσεις του γκρουπ σε Jazz Funk ήχο. Οι μουσικοί είναι: Απόστολος Λεβεντόπουλος κιθάρα Κωστής Χριστοδούλου πλήκτρα Χάρης Χαραλάμπους μπάσο Δημήτρης Κλωνής τύμπανα Θα χαρούμε να σας δούμε εκεί! Ακολουθεί το event στο facebook για περαιτέρω λεπτομέρειες! https://www.facebook.com/events/2453912511596692/
    1 βαθμός
  17. Ή μήπως... Τεχνητά Ρομπότ γράφουν Γνήσια Μουσική; (πάλι Improtech 2019) Περισσότερες λεπτομέρειες στον παρακάτω σύνδεσμο: Το Συνέδριο Improtech 2019 στην Αθήνα - Τεχνητή νοημοσύνη και μουσική Ένα συνέδριο για τον ρόλο και την σημασία της τεχνητής νοημοσύνης στην μουσική του σήμερα.
    1 βαθμός
  18. Καλημέρα! Έβλεπα τις προάλλες αυτή την συνέντευξη του Γιάννη Δρόλαπα - Govan :P και κάποια στιγμή αναφέρεται οτι κυκλοφόρησε κάποιο βιβλίο του, μέθοδος κιθάρας, εκεί γύρω στα τέλη του 80 αρχές 90. Επειδή σχετική αναζήτηση στο google δεν απέδωσε καρπούς υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά μ'αυτό το βιβλίο;
    1 βαθμός
  19. Ναι άλλο αυτό. και ένας μετεωρίτης μπορεί να μας καταστρέψει. Μπορεί και η ΑΙ να μας προστατεύσει από αυτό. Όλα πιθανά είναι. Το τι θα γίνει θα το μάθουμε στη φυσική πορεία του χρόνου. Μπορεί μια μέρα μέσω της ΑΙ τελικά να βγουν ισάξια ή και καλύτερα μουσικά έργα. Εμείς όμως δημιουργήσαμε την ΑΙ και την εξελίσσουμε. Οι άνθρωποι. Όχι εγώ. Εγώ μόνο basic ήξερα να προγραμματίζω στον amstrad και λίγο cobol είχα καταλάβει. Δεν έχω ιδέα από computer engineering. Αν όσοι ασχολούνται με αυτά και τα εξελίσσουν, πιστεύουν πως η ΑΙ θα φτάσει τέτοια υψηλά επίπεδα και ανθρώπινη ποιότητα, τότε μάλλον έτσι θα γίνει.
    1 βαθμός
  20. δεν αμφισβητώ φυσικά τις τωρινές και τις μελλοντικές δυνατότητες της ΑΙ Σε όλους τους τομείς έχουν κάνει τα πράγματα πολύ ευκολότερα. Μοντέλα πρόγνωσης, πρόληψης αλλά και ακριβείς εκτελεστικές δυνατότητες. Αλλά στη μουσική και γενικά τις τέχνες ο άνθρωπος για εμένα θα έχει τον πρώτο λόγο στο αισθητικό αποτέλεσμα μιας δημιουργίας. Αυτή είναι η γνώμη μου. Και καλά θα κάνουν να μην αφήσουν πολλά πράγματα στην ΑΙ γιατί όπως έχουν πει ήδη επιστήμονες δεν μπορούμε να συλλάβουμε τις ταχύτητες συλλογής και λήψης αποφάσεων σε αυτό το επίπεδο. Το iROBOT θα γίνει μετά. Θα μας θεωρήσουν απειλή για την ίδια μας την ύπαρξη κάνοντας την αντίστοιχη αναγωγή σε ΝΑΝΟΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ και θα μας εξοντώσουν αποτελεσματικά, γρήγορα και σε πλήρη εναρμονισμό με τη φιλικότητα στο περιβάλλον. Θα μας $!$$!%@# τα ρομπότ και οι επιστήμονες και οι ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ δεν υπολογίζουν πολλές φορές συνέπειες, οι μεν με το πάθος τους για γνώση και εφαρμογή και οι δε για τη ακόρεστη και αδηφάγα δίψα τους για χρήμα και εξουσία. Εγώ ξεκίνησα στην επιστήμη να ξέρεις, πολλά υποσχόμενος, ευφυής αλλά κάποια στιγμή κατάλαβα πως είμαι ικανός να γίνω αδίστακτος στο όνομα της επιστημονικής υπεροχής και να αναλωθώ χάνοντας το αλατοπίπερο της ζωής και την ανθρωπιά μου και τα παράτησα και πηγα σε πιο προσγειωμένα πράγματα. ΕΓΙΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ λοιπόν, κοινός θνητός και ηρέμησα. Χρειαζόμαστε τους επιστήμονες αλλά φοβάμαι το να φτάσουμε να ζούμε σε έναν κόσμο που όλα θα ορίζονται από αυτούς, με διακατέχει ο φόβος της ζωής σε έναν πλανήτη με κυρίαρχο είδος τα ΡΟΜΠΟΤ και τους ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχ
    1 βαθμός
  21. Να διορθώσω κάτι. Στο βίντεο παίζει φυσικά ο Steve Swallow μπάσο.
    1 βαθμός
  22. Δοκιμασμένα που μου έχουν πει πελάτες επαγγελματίες: https://proav.roland.com/global/products/r-44/ https://eshop.bonstudio.gr/el/roland-4-ch-sd-portable-recorder-20538 https://proav.roland.com/global/products/r-88/ https://eshop.bonstudio.gr/el/roland-8ch-portable-recorder-w-smpte-code-24152
    1 βαθμός
  23. ναι... αυτό είναι σίγουρο... το κατά πόσο (και κυρίως το αν θα δημιουργηθούν οποιουδήποτε είδους προβλήματα) εξαρτάται από τις συνθήκες και τις απαιτήσεις χρήσης κάθε φορά (πχ αλλιώς είναι να ακούς απλά χαμηλά μουσική κι αλλιώς να τη χρησιμοποιείς και με δυο πυκνωτικά μικρόφωνα πάνω και ακουστικά)... αυτό που πρέπει να σου μείνει, είναι ότι μπορεί να την δοκιμάσεις και να δουλεύει σε πρώτο χρόνο "καλά", αλλά ποτέ δεν θα είσαι απόλυτα "ήσυχος"... και με αυτή που έχεις εντάξει... ήδη την έχεις (και αν την δουλεύεις με την εξωτερική της τροφοδοσία δεν σε απασχολεί το θέμα)... αλλά άμα είναι να αγοράσεις μία για να δουλέψεις "σοβαρά" κυρίως όμως με τροφοδοσία μέσω usb για λόγους φορητότητας, καλό είναι να επιλέξεις μία που να έχει επιληφθεί ο κατασκευαστής ειδικά επί του θέματος... ΥΓ. μιλάμε πάντα κατά κανόνα γιατί υπάρχουν και κάποιες που αποδεδειγμένα λειτουργούν καλά όπως πχ η Apogee Duet-2
    1 βαθμός
  24. Θα σταθω εδω. Πιστεύω οτι δεν υπάρχει ούτε τεχνητή σύνθεση ούτε ανθρώπινη. Οι "καλές" μελωδίες προυπήρχαν σαν δοσμένη κληρονομιά στις παραδοσιακές μουσικές και υπήρχαν ανεξαρτήτως συνθετών. Το σύνολο αυτων των αλληλουχιών νοτών και χρονισμών που ικανοποιεί το ανθρώπινο αυτί είναι κάτι το παλαιότερο απο το οποιοδήποτε "στιγμιότυπο" αυτού, το οποίο σήμερα το κατοχυρώνουμε σαν σύνθεση κάποιου μουσικού. Ως εκ τούτου, το μυστικό της AI δεν είναι να παίζει κλιμακούλες αλλά να εστιάσει στην μοντελοποίηση των "σταθερών", δηλ των αρχέγονων μελωδιών και χρονισμών. Η και στην γνώσση της φυσιολογίας του ανθρώπινου αυτιού και των σχετικών εγκεφαλικών νεύρων. Πράγμα εξαιρετικά δύσκολο.
    1 βαθμός
  25. Τρε φανταστίκ! Εκεί στο 1:24 που το κάνανε δεξερωτι-τζαζο-μπαχ-φούγκα τι ωραίαα στιγμή αλλά και γενικά, πέρα απο τις σολάρες, ωραία σύνθεση. Ειδικά εκείνο το ίσο που ερχόταν και έφευγε συχνά πυκνά και (απο)γείωνε λίγο τη τζαζίλα.
    1 βαθμός
  26. Πολλοί θα συνταχθούν με τις οπισθοδρομικές αντιλήψεις περί πάθους, συναισθήματος και "ψυχής" στην εκτέλεση και θα υποθέσουν ότι μια αλγοριθμική σύνθεση ποτέ δεν θα γίνει ισάξια με μια ανθρώπινη σύνθεση. Όμως δεν έχουν δίκιο. Η πολυπλοκότητα των σύγχρονων μεθόδων σύντομα θα μπορεί να αποδώσει μέχρι και την τσιγαρίλα στο χώρο ηχογράφησης. Ας κρατήσουμε κατά νου και το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπινων συνθέσεων είναι έτσι κι αλλιώς τετριμμένες και ανέμπνευστες. Το ερώτημα δεν είναι κατά πόσο ένα κομμάτι κώδικα μπορεί να συνθέσει κάτι άρτιο, δομημένο, ενδιαφέρον ή πολύπλοκο. Αυτό είναι βέβαιο. Το ερώτημα είναι κατά πόσο ένα πρόγραμμα ή μια σουίτα (και ο προγραμματιστής της) μπορούν να διεκδικήσουν μερίδιο της "αγοράς" των συνθετών, κατά πόσο μπορεί να γίνει star της μουσικής ένας αλγόριθμος με ένα μεγάλο database.
    1 βαθμός
  27. Επιδραστικότητα στους κιθαρίστες είχε πιο πολύ ο yngwie.. Απο τα πρώτα τερατάκια του Mike Varney και εκείνης της εποχής γενικότερα, οι περισσότεροι μιμούνταν το Yngwie και όχι τον Eddie. Βασικά μόνο ο Vai έμοιαζε περισσότερο με Eddie, οι υπόλοιποι (Paul Gilbert, Bouillet , Jason Becker, Marty Friedman, Vinnie Moore, MichealAngelo Batio, η λίστα είναι ατελείωτη) έπαιζαν πιο κοντά στον τρελο-σουηδό. Το tapping άρχισε να γίνεται δημοφιλές τέλη του 80 (1989+). Το no parole from rock'n'roll αν και απο μια μπάντα σαφώς κατώτερη, (πιο κυριλάτη και σαλονάτη, δηλ λιγότερο αμερικανική) των VH, είχε περισσότερη κιθαριστική επίδραση από ότι ο πρώτος VH. (κατά τι και μόνο, μην παρεξηγηθώ απο τον Θεό EVH και είμαι και προχω ηλικίας!!!, λατρεύω EVH το ίδιο!) Για μένα αυτος ο 1ος δίσκος των alcatraz είναι αριστούργημα. Και ακόμη ο ινγκι έπαιζε για την ομάδα, πριν χάσει το μέτρο στην μετέπειτα καριέρα του.
    1 βαθμός
  28. Μιλάμε για επιδραστικότητα όμως, όχι για ικανότητες ή για προσωπικές προτιμήσεις. Εγώ προσωπικά δεν ακούω ΚΑΝΕΝΑΝ από τους δυο (πιο πολύ άκουσα Yngwie στο παρελθόν), αλλά αυτή τη στιγμή συνολικά, αν πάρω τυχαία παιξίματα σε οποιοδήποτε υποείδος της rock, θα ακούσω περισσότερο VH από οτιδήποτε άλλο.
    1 βαθμός
  29. Είναι όντως σοκαριστικό, λες και έχουν γεννηθεί "έτοιμοι". Μου θυμίζει τα ταλέντα του αθλητισμού! Εκτός όμως από το ταλέντο υπάρχει και η αφοσίωση. Συνήθως μιλάμε για ανθρώπους που δεν μεγάλωσαν μαθαίνοντας ΚΑΙ μουσική αλλά πολύ απλά όλη η ζωή τους είναι η μουσική.... Τώρα για τους VH τι να πω.... είναι δύσκολο να μιλάς για κάποιον / κάποιους όταν του έχεις αδυναμία!
    1 βαθμός
  30. Τι είναι τούτος ρε σεις;
    1 βαθμός
  31. 1. δοκίμασε σε άλλη υποδοχή usb (ενδεχομένως άλλου τύπου 2 ή 3) 2. αν δεν μιλάμε για φορητό φορητό (δηλ χρήση μπαταρίας μόνο) δοκίμασε με ένα usb hub τροφοδοτούμενο (δηλαδή με δικό του τροφοδοτικό)
    1 βαθμός
  32. για το πρωτο μαλλον δεν του αρκεί η τροφοδοσια. το δευτερο δεν καταλαβα ακριβώς τι προβλημα υπαρχει
    1 βαθμός
  33. ε ναι....και γω αυτο ειπα...
    1 βαθμός
  34. I stand corrected, κάτι μπέρδεψα εκεί, ίσως να είναι το Mandela effect!
    1 βαθμός
  35. Ούτε αυτό. Δεν κάνει γι αυτό που μάλλον πήγε να κάνει. Έπρεπε να μείνει σε αυτό που έκανε που ήταν χαβαλεδιαρικο, πήρε τα βιουζ, θα έκανε συναυλίες για τα πιτσιρίκια και θα σκεφτόταν να φτιάχνει ανάλογα. Τωρα αυτό που πάει να κάνει κατ εμέ το κάνει πραγματικά κακόγουστα και δεν θα πάει κανένας να τον ξαναδεί. Αν το εκαμε καλά θα είχε κάποιο νόημα. Τωρα θα πάει πουθενά που έχουν τον Παντελίδη Θεό και θα τις μαζέψει άσχημα. Χειρότερα από όσα έπαθε ο Μπογδανος από τους αντί εξουσιαστές θα πάθει, έτσι για να θέσω ένα μέτρο σύγκρισης. Αυτες που έφαγε ο Μπογδανος φαντάζουν χάδι. Χαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  36. Εννοείται πως ναι!! Χθες μάλιστα τον άκουγα κι έβαλα κανα δύο στην άκρη για τις προσεχείς εκπομπές! Καλό θυμητικό βλέπω έχετε sir!
    1 βαθμός
  37. 1 βαθμός
  38. Μα σου είπε ο ΓΙΩΡΓΗΣ Τα Σιμφαιρωντα. αλλά εγώ πιστεύω ότι ήταν τα ΔΗΜΟΣΙΑ συμφέροντα, κάτι 35αρες χοντρές συνταξιούχες του ΟΤΕ που δεν τις άφηνε να πάνε για πΣωνια την ώρα της δουλειάς το έκαναν. ΔΕΙΑΔΩΣΤΑΙ.
    1 βαθμός
  39. Έχω την αίσθηση ότι είναι και δυο ακόμη πράγματα που προσθέτουν στο ότι μας φαίνεται πως παίζει με τις δυναμικές: Η ηχοληψία (OH, 2x room stereo, kick). Ότι έχει ΚΟΥΡΔΙΣΕΙ.
    1 βαθμός
  40. Αυτός είναι ντραμερ! Αυτός ελέγχει το πως ακούγονται τα ντραμς. Ολα είναι στο χέρι. (και πόδι) Σίγουρα η ένταση που παίζει στο βίντεο είναι στα 90db και χαμηλότερα. Οπως και σε κάθε άλλο όργανο ο μάστορας είναι αυτός που μπορεί να το παίξει ΧΑΜΗΛΑ. Δυνατά παίζουμε όλοι. Και κυρίως οι αρχάριοι. Ο απόλυτος έλεγχος είναι στο θρόισμα, τον ψίθυρο. Οχι στην κραυγή και την έκρηξη. Και γι αυτο αναδεικνύει και την ομορφιά αυτού του vintage snare.
    1 βαθμός
  41. Μου το μαμαήσατε το θέμα. - JJ (Λευκός wannabe μπλουζρόκμαν από Νέο Κόσμο)
    1 βαθμός
  42. Νομίζω πως είναι δικό σου συμπέρασμα. Το ότι το blues γεννήθηκε στον Νότο των ΗΠΑ δεν σημαίνει πως δεν εξελίχθηκε απο άλλη γενιά στο Σικάγο χωρίς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αγράμματου βαμβακοσυλλέκτη. Που σε μια εικοσαετία εξελίχθηκε στην Βρετανία σε British blues και αργότερα Texas Blues με SRV κ.α. και παράλληλα το πήρε ο Robben Ford, ο John Mayer και το πήρε ο διάολος. Αυτοί δεν είναι bluesmen δηλαδή; Τους λείπει η βαμβακοφυτία ή ο τόπος για να οριστούν; Εχει ξεπεράσει το τοπικό γεωπολιτικό στοιχείο για να το ορίζουμε παραδοσιακό, όπως τα Ηπειρώτικα. Οι μουσικοί που παίζουν πλέον ξεπερνούν κατα πολύ τις μουσικές δυνατότητες των τότε και έχουν αναπτύξει το είδος. Πρόκειται για μουσικό είδος (genre) και μόνο αν θελεις να ακούς τις ηχογραφήσεις του Robert Johnson απο βίτσιο μπορείς να λες πως εγω επιμένω να ακούω το αυθεντικό, παραδοσιακό blues απο πραγματικούς bluesmen. Περισσότερο σε δόγμα μου ακούγεται. Το ίδιο ισχύει για την παγκόσμια μουσική που λέγεται Jazz ή και Rock.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου