Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.362


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.284


  4. Haris

    Haris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.334


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/07/2021 σε όλα

  1. Μου στοίχησαν πολύ οι 12 οκτάβες. Και όλη μέρα εχτές δηλαδή ημουν πολυ ταραγμένος. Έκανα βουτιά έβγαινα απάνω, 12 οκτάβες. Κάπνιζα τα άφιλτρα το να πίσω απ' τ' άλλο, 12 οκτάβες. Φίλαγα τη γυναίκα μου, 12 οκτάβες. Αλλά σήμερα, το είδα αλλιώς, όπως με συμβούλευσες. Και κάθισα ψύχραιμα, και λογικά πάνω απ' όλα και λέω. Στο αυτοκίνητο μου ήρθε δηλαδή η έμπνευση. Λέω. Βάνω πρώτη. Πάω με 15; Πάω. Βάνω δευτέρα; Πάω με 40; Και 15; 55. Βάνω τρίτη. Πάω με 65; Και 55; 120. Μετά τετάρτη μέχρι 80; 200. Και 5η στα 100; 300. Και μια 6η χαλαρή στα 120; 420. Εμ, έτσι ντε. Το αυτοκίνητο μου έχει 420 χιλιόμετρα την ώρα. Τώρα μάλιστα, το κατάλαβα!
    2 βαθμοί
  2. Bassically, αρχικά πρέπει να αποφασίσεις ποιο είναι το επίπεδο "ίδιου" για το οποίο μιλάμε. Από τη μία μας λες η παρτιτούρα είναι ευαγγέλιο και στείλτε τους μαέστρους για βρούβες, από την άλλη μας λες τι twin reverb τι mesa boogie, εγώ να πατάω στο ίδιο τάστο και την ίδια χορδή, ίδιο βγαίνει. Καταλαβαίνεις ότι μεταξύ των δύο υπάρχει άβυσσος; Θες να διαβάζεις ταμπλατούρες μόνο, διάβασε ταμπλατούρες. Δεν θα έρθει κανείς σπίτι να σου σβήσει το σκληρό. Σε διαβεβαιώ όμως, ότι αν θέλεις να ασχοληθείς, η παρτιτούρα προσφέρει μεθόδους αποτύπωσης για το 90% των περιπτώσεων που αφορούν εμάς τους κοινούς θνητούς. Κάτσε λίγο διάβασε τι σου λέει ο κόσμος, και μετά ψάξε παραπάνω μόνος σου. Έχε περιέργεια να μάθεις, όχι να υπερασπιστείς αυτά που ήδη ξέρεις. Α, και στείλε και κανα 200άρι σε εκεινον τον μαύρο @odis13. Τόσα πράγματα που σου έχει γράψει, είναι λες και σου έχει κάνει 10 ιδιαίτερα.
    2 βαθμοί
  3. Να ευχαριστήσω τον φίλο και εξαίρετο συμφορουμίτη/musician @gkourmoul1 που με ΓΝΩΜΟΝΑ την παρέα με καθοδήγησε μέσω βιντεοκλήσης να σετάρω το tremolo της κιθάρας μου. Είχα μια ωραία επαφή με την μηχανική του οργάνου που με έκανε να το εκτιμήσω περισσότερο παρόλο που δεν ξέρω να παίζω. Πως παίζω πλήκτρα φανταστείτε. Καμία σχέση. Έμαθα και να την κουρδίζω σύμφωνα με τις ρυθμίσεις, έμαθα και τι νότα δίνει η κάθε χορδή και μένει να καταλάβω και να ρυθμίσω το action και το intonation. Σε ευχαριστώ και μέσω του forum μας φίλε μου, με συγκίνησε το ενδιαφέρον σου και η υπομονή σου να με βοηθήσεις και φυσικά η παρέα σου είναι εξαιρετική!!!!
    1 βαθμός
  4. Δεν πειράζει. Έχασε η Βενετία βελόνι με τον γεροπαραλυμενο και κακομαθημένο covidiot. Στα τσακιδια. Δεν θα λείψει σε κανέναν και αυτος και οι υπόλοιποι βλαμμένοι που μοιράζονται την αντιδραστική ιδεολογία του την ώρα που η πανδημία σαρώνει και χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν καθημερινά. Έλεος πλέον με τον κάθε μαλακα που νομίζει ότι είναι το κέντρο του κόσμου.
    1 βαθμός
  5. Τι άλλο είναι; Γιατί το ντράμσετ υπάγεται θεωρητικά - στο 99% των περιπτώσεων, και πρακτικά - στην κατηγορία unpitched percussion. Κάθε θέση στο πεντάγραμμο αντιστοιχεί σε μία επιφάνεια του σετ αλλά όχι σε νότα (παρότι παράγει συγκεκριμένη συχνότητα αλλά σπανίως ασχολείται κάποιος μ' αυτήν). Ε καλά, δεν είναι και πυρηνική φυσική. Κάτι 'x' έχει, για να βοηθάει στο μάτι. Όχι σαν τα δύο πεντάγραμμα του πιάνου που στραβώνεσαι. Άσχετο: Περιμένω με αγωνία το θρεντ με θέμα "Η μουσική θεωρία είναι άχρηστη. Πανκ ρε μνιά!"
    1 βαθμός
  6. ΟΚ, δεν ειναι νοτες αλλα δεν ειναι ... μονο αξιες. .
    1 βαθμός
  7. Λες να μην έχω δει? Σε πεντάγραμμο γράφουνε, αλλά είναι αξίες για μέλη του σετ, εξ' ου και τα εισαγωγικά που έβαλες την λέξη "νότες". Δεν είναι φθόγγοι.
    1 βαθμός
  8. https://el.m.wikipedia.org/wiki/Μουσικά_Βραβεία_Αρίων
    1 βαθμός
  9. Και μετά θα πούμε για το πόσα ωδεία ΔΕΝ έχει τελειώσει ο ΒΒ King κλπ. Έτσι είναι, έτσι είναι.
    1 βαθμός
  10. https://classical-guitar-school.com/en/Files/1095.pdf vs https://www.songsterr.com/a/wsa/isaac-albniz-asturias-leyenda-tab-s23643t0 Προσωπικά βρίσκω το 1ο σαφώς καλύτερο σε όλα τα επίπεδα
    1 βαθμός
  11. Για τα γουστα μου ειναι ακριβως αυτο....... Καθομαι σε καλοκαιρινο υπερυψωμενο μπαρακι,εχω πιει τρια κοκταιλς χρωματιστα(οτι να 'ναι,με το χρωμα τα παραγγελνω αυτα παντα και να μην εχουν βοτκα)και ειναι η ωρα της μπυρας πια. Ακουγεται και λεω"ωραιο".Μολις μπαινουν οι "αρρωστες" κιθαρες και οι πενιες ξαναλεω "οπα,εδω ειμαστε". Κουνιουνται οι κοπελιες που σερβιρουν,παρεα και του λογου μου και γουσταρω.Ωραια πραγματα δηλ. Καπως ετσι. Μπραβο και στους δυο,ομορφιες.
    1 βαθμός
  12. Σε ταβέρνα της Μάνης ή σε ξενοδοχείο σερβίρονται αυτά; Tres κομψά θα έλεγα, πσάρια και κρέατα αλλά το κσύλο είναι και ανθυγιεινό μετά απο κάποιες χρήσεις και αν δεν αλλάζει συχνά γίνεται εστία μικροβίων. Ελπίζω να τηρούνται οι προδιαγραφές.
    1 βαθμός
  13. Όχι ρε συ. Δες το αλλιώς.
    1 βαθμός
  14. Γιατί? Υπάρχει ποτέ περίπτωση να παίξεις κάποια νότα σε κάποια χορδή ΟΛΟΙΔΙΑ? Τεσπα. Στην μουσική, υπάρχουν πέντε διαφορετικές κατηγορίες. 1. Οι μουσικοί 2. Οι ντράμερ (δεν ξέρω νότες αλλά αξίες) 3. Οι τραγουδιάρες (παιδιά σήμερα είμαι κρυωμένη, να το πάμε από ΡΕ αντί ΜΙ. Ξεκινάς ΡΕ και μπαίνει αυτή σε ΜΙ). 4. Τα arranger (το'χω προγραμματίσει, πατάω ένα κουμπί, και πίνω το ποτάκι μου την ώρα που οι άλλοι παίζουν τέσσερα λεπτά κομμάτι). 5. Οι κιθαρίστες (δεν έχει σημασία τι παίζω, αρκεί να παίζω γρήγορα. Σάμπως καταλαβαίνει κανείς τίποτα? Αφού το κοινό μου είναι κυρίως κιθαρίστες). Αυτά τα thread είναι για κιθαρίστες, και πολύ γουστάρω.
    1 βαθμός
  15. Δε μου λες, εσύ, ΠΩΣ ξέρεις ότι ονομάζεται κλειδί του ΦΑ ή κλειδί του ΣΟΛ, ή πώς ξέρεις ότι η τάδε νότα ονομάζεται Ντο, κτλ? Πώς έμαθες να μιλάς ελληνικά? Για τελευταία φορά. Είναι γνώση, όχι πίστη. Δεν πιστεύω, γνωρίζω. Κάποιος πολύ παλιά το όρισε, και κάποιος μου το δίδαξε όπως ορίστηκε. Το έμαθα, το ξέρω, το μεταφέρω προς εσένα για να το μάθεις και εσύ. Όπως δε γνωρίζει κάποιος να διαβάζει και σιγά σιγά μαθαίνει. Κόλλησες με τα tabs, αλλά ούτε και εκεί τα έχεις καλοσκευτεί. Πρώτον, τα tabs δε σου δείχνουν ποτέ νότες, αλλά θέσεις. Ξέρεις τη νότα μόνο αν δίνεται το κούρδισμα. Δεύτερον, τα tabs περιγράφουν θέσεις μόνο και μόνο για έγχορδα με ταστιέρα. Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ πώς θα γράψεις tabs σε πνευστά, κρουστά, πιάνο ή ακόμα και σε άταστη κιθάρα? Εδώ έρχεται η γραφή της μουσικής όπως τη συζητάμε (γιατί υπάρχουν και άλλα είδη που δεν έχεις ιδέα). Είναι γραμμένη έτσι ώστε να μη περιορίζεται από το όργανο. Μια παρτιτούρα μπορεί να παιχτεί από τα όλα τα ευρωπαϊκά όργανα, αλλά ακόμα και από αρκετά ανατολίτικα, αν φυσικά το κούρδισμα και το range του οργάνου το επιτρέπουν. Αυτή η νότα είναι ένα τίποτα χωρίς κλειδί και οπλισμό. Μπορεί να είναι κυριολεκτικά οποιαδήποτε. Ακόμα και βλέποντας την αξία της (όγδοο), πάλι δεν μπορούμε να πούμε πόσο διαρκεί, διότι δε γνωρίζουμε το tempo, άσε που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε να είναι κάλλιστα μέρος από τρίηχα, πεντάηχα, κτλ. Αλλά φαντάζομαι δε το σκέφτηκες καν.
    1 βαθμός
  16. Δεν ειπα γελοια τη θεση σου. Ειπα να το παρεις απο την αρχη, γιατι εχεις βασικες ελλείψεις. Και το αποδεικνύεις με την ερωτηση σου. Ολοι σου λενε οτι η παρτιτουρα σου λεει ακιρβως ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΚΤΑΒΑ θα παιξεις μια νοτα, εσυ λες για τη θεση που θα παιξεις τη νοτα. ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ θα την παιξεις ειναι αλλο θεμα. Και οχι τοσο σημαντικο, γιατι ας πουμε αν μιλαμε για κιθαρα και η νοτα ειναι στο κλειδι του σολ και στο οριτζιναλ κομματι ο κιθαριστας επαιξε τη μι που εγραψες, στη 2η χορδη στο 5ο ταστο με LP και neck και πας εσυ για να ακολουθησεις πιστα το TAB να την παιξεις με strat και bridge θα βγει μια πορδη (και οχι απο αυτες τις αντρικες τις βαρυγδουπες, αλλα απο τις φλωρικες που ειναι σαν να τριζει η οπισθεν) Θα πρεπει να την παιξεις στην 3η χορδη και στο 9 για να παρεις "παχος". Ιδια οκταβα θα την παιξεις. Βεβαια μετα αν εχουμε να κανουμε με ολοκληρες φρασεις, θα πρεπει να επιλεξουμε δαχτυλοθεσια βολικη για τις φρασεις, αλλα οχι απαραιτητα ιδια με του οριτζιναλ κιθαριστα. Μη μπερδευεις λοιπον τις οκταβες με τις θεσεις που παιζονται οι νοτες στην κιθαρα. Αλλα σου λεμε, αλλα καταλαβαινεις. Πολλα εγραψα Παμε απο την αρχη "τι είναι νότες ή φθόγγοι" κεφαλαιο 1 σελιδα 1
    1 βαθμός
  17. Παρακολουθησα με ενδιαφερον το αλλο θεμα στο οποιο ειχε συμμετοχη ο ΜπασσικαλυΓκιταριστ. Ηθελα πολυ να προσθεσω κατι αλλα απο τη στιγμη που ειχαν συνισφερει στο θεμα ατομα με πολυ περισσοτερη γνωση επι του θεματος κ αρκετα αναλυτικα (σε σημεια), ωστε να απαντησουν σε καποιες απο τις ερωτησεις του ΟΡ ή τουλαχιστον να του δειξουν προς τα που να κοιταξει για να αρχισει να καταλαβαινει τι εννοουν, αποφασισα να μην το κανω. Το ιντερνετ σε πολλες περιπτωσεις ειναι φιλος μας κ με τοσες υποδειξεις ο ΟΡ μπορει να κανει την ερευνα του για να καταλαβει καποια πραγματα απο αυτα που του ειπαν . Tο πιο σημαντικο δωρο που μπορει να δωσει ενας δασκαλος σε ενα μαθητη ειναι να τον κανει να καταλαβει πως να μαθαινει. Ο δασκαλος δινει υλικο κ κατευθυνση κ εξηγησεις αλλα η γνωση ερχεται μετα απο προσωπικη μελετη, τριβη κ κοπο. Κ η κατευθυνση δοθηκε Οσο περισσοτερο διαβαζα τοσο περισσοτερο ειχα την απορια αν ο ΟΡ ειναι τρολ η αρχαριος. Φανταζομαι ολοι αυτο σκεφτομασταν (καλα οχι ολοι μιας κ πολλοι μαλλον ειχαν καταληξει στο πρωτο) Κ καπου εδω ερχομαι σ'αυτο το θεμα. Οταν εισαι μπασσιστας κ λες η κιθαρα εχει 6 χορδες αρα 2 επι 6 = 12 οκταβες, 2 ειναι τα τινα (κ το λεω με ολη την καλη διαθεση στον ΜπασσικαλυΜπασσιστα): α) Σε καποια πραγματα μπορει να βλεπεις αποτελεσματα (κυριως τεχνικη) αλλα εχεις σοβαρες ελλειψεις στην κατανοηση του πως λειτουργει το οργανο σου. Κατα πασα πιθανοτητα η εμπειρικη σου προσεγγιση στο πως "φτιαχνουμε" μουσικη (θεωρια, αρμονια, συνθεση κλπ) εχει πιο μεγαλες τρυπες γνωσεων καθως αυτα ειναι πιο πολυπλοκα πραγματα απο την απλη σχεση 2 χορδων. Σου κανει κακο στην παρουσα φαση να συμμετεχεις σε θρεντ για μαεστρους καθως μια πληρης απαντηση θα ηθελε κ πολλες σελιδες κ δεν γινεται απο ενα φορουμ κ στην παρουσα φαση υπαρχουν πιο βασικα πραγματα που πρεπει να κατανοηθουν πριν απο αυτο. Ηδη υπαρχει πολυ υλικο να κοιταξεις απο τις απαντησεις αλλα δεν ξερω αν ειναι το καταλληλο να κανεις αυτη την στιγμη οπως ειπε λιγο πιο πανω η αλλη περιπτωση ειναι πως.... β) Μας τρολλαρεις. Αλλες φορες πιο πετιχυμενα (αλλο θρεντ) αλλες λιγοτερο (αυτο το θρεντ) ΥΓ: συγγνωμη για τον τονο μου. Εκανα edit στο αρχικο post για να θεσω την κουβεντα σε οσο πιο εποικοδομιτικη βαση γινεται
    1 βαθμός
  18. 1ον: Προφανως και η παρτιτουρα σου λεει ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο Μι πρεπει να παιξεις. Το κλειδι στην αρχη αυτο κανει - σου υποδεικνυει ακριβως ποιο Μι (ή Φα ή Σολ ή...) βρισκεται σε ποιο σημειο του πενταγραμμου. Και προφανως δεν χωραει 2 οκταβες το πενταγραμμο, read a book ξερω γω... 2ον: Οταν μιλαμε για καποιο εγχορδο οργανο οπως η κιθαρα, οπου το ιδιο Μι (ή Φα ή Σολ ή...) μπορει να βρεθει σε πολλαπλα σημεια, σε διαφορετικες χορδες τοτε υπαρχουν επιλογες. Συχνα δεν αναγραφεται καποια ενδειξη του που στην κιθαρα πρεπει να παιχτει η συγκεκριμενη νοτα, επειδη "τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται", ειναι δηλαδη πολυ ευκολο μεσω του context της παρτιτουρα να καταλαβεις ΠΟΥ ειναι λογικο να παιχτει αυτη η νοτα. Αλλα αν θελεις, ειτε επειδη θεωρεις οτι ειναι complicated το συγκεκριμενο σημειο, ειτε επειδη θελεις απο τον παικτη το συγκεκριμενο ηχοχρωμα μιας χορδης, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και μπορεις να υποδειξεις οχι μονο τη νοτα αλλα και σε ποια χορδη θα παιχτει. Συνηθως αυτο γινεται με ενα κυκλακι με ενα μικρο αριθμο διπλα στη νοτα.
    1 βαθμός
  19. Και γιατι να εμπιστευθεις την ταμπλατουρα? Ποιος σου λεει οτι αυτος που την εγραψε τεντωσε τα αυτια του? Ποιος σου λεει οτι εχει αυτια? Ξερεις ποιοι γραφουν τις ταμπλατουρες κατα 99%?
    1 βαθμός
  20. Εδώ λοιπόν διαφωνώ. Όχι για τη χρησιμότητα του μαέστρου αλλά επειδή δεν βλέπω ποια είναι η χρησιμότητα της όπερας. Αν ήταν στο χέρι μου θα απαγόρευα την όπερα παγκοσμίως γιατί τη βαριέμαι θανάσιμα (εκτός από την Κάρμεν, που είναι σέξυ). Και μιλώντας για όπερα - εντάξει αυτό είναι μιούζικαλ, το ξέρω - εδώ ο κύριος Μπερνσταϊν κοντεύει να κάνει έναν άμπαλο τενόρο ονόματι Πορσέ Καρέρα ή κάτι τέτοιο, να κλάψει. Τι, δεν χρειαζόταν ο Μπέρνσταϊν ε;
    1 βαθμός
  21. Χαιρετώ! Περνώντας στο ψητό, ήθελα μια κιθάρα που να συνδυάζει τα looks μιας telecaster και μιας jazzmaster. Να μην είναι ιδιαιτέρως offset αλλά να έχει ένα σχέδιο που να υποστηρίζει όμορφα την ύπαρξη του jaguar tremolo . Είχα δει πολλά σχέδια επί δύο χρόνια telecaster με offset tremolo αλλά δεν μου έδεναν στο μάτι οι γραμμές του τρέμολο με το jackplate της τέλε. Πετυχαίνω και τη σειρά parallel universe. Είχε πολύ ενδιαφέροντα κομμάτια. Αλλά ως επί το πλείστον έβλεπα πράγματα που τα είχα φανταστεί πολύ καλύτερα. Κατέληγα ότι είναι ευκαιρία να φτιάξω κάτι που δεν το βλέπω συχνά ή δεν το έχω δει καθόλου. Παράγγειλα μπράτσο από Έλληνα κατασκευαστή. Μαόνι , 22 ταστα, soft V, 12άρι radius. O φίλος μου Αντώνης Δρυς, που μαζί υλοποιήσαμε το project , έφτιαξε και έβαψε το σώμα που σχεδίασα, από ευρωπαϊκό ash σε έξι κομμάτια. Ξέραμε ότι σε αυτή την περίπτωση τα νερά πάνε χαμένα και θα έχει και πάρα πολλή προεργασία για solid . (Γιαυτό κι η fender επιλέγει alder στα solid). Pickguard από κόντρα πλακέ και βάψιμο που παρέχει πλαστική επικάλυψη σε κρεμ. Στα του χρώματος βρέθηκα ανάμεσα σε γκρι και mint green για να πάρω ενα πολύ ενδιαφέρον μπλε. Αρχικά είχα βρεί ένα πολύ ωραίο γκρι αλλά είπαμε να αναμίξουμε τα δυο χρώματα και βγήκε κάτι πολυ καλό τελικά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κρατήσαμε πόρο με φινίρισμα σατινέ. Τελικά δεν φαίνεται άσχημα. Γέφυρα τώρα, shaller roller tuneomatic 12 radius. Για το neck heel επέλεξα να σκαφτεί 2 χιλιοστά περιπου λιγότερο σε σχέση με τα φεντεροειδή για να έχει καλύτερη τάση από τη γέφυρα. Η αισθηση δλδ θυμίζει archtop. Tremolo all parts . Ηθελα να μεινω σχετικά οικονομικά εδώ. Μαγνήτες fender nocaster. Δεν μπορει κατι να παει λάθος. κλειδιά kluson vintage. Εδώ ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευση γιατί είχα ξαναπαρει και είχαν καλύτερο design σε εργονομία. Αυτά ως πιο κοντά μου σπάνε τα νεύρα με το να φεύγει τοσο εύκολα η χορδή. Δεν ξερω αν έκανα κατι λάθος στην παραγγελία... κόκκαλο το έφτιαξα απο το μηδέν και ήταν το πρώτο μου. Επειδή δεν έχω καποια εργαλεία όμως για filing ευχαριστώ πολύ τον Τζίμη Rock Stuff που μου το έφερε εκεί που πρέπει, καθώς έκανε και τα ηλεκτρικά και set-up. Αυτά για την ώρα...
    0 βαθμοί
  22. Εκτός αν το λέει η παρτιτούρα. Οποτε, λέω εγώ τώρα, μήπως είναι αυτής της σχολής;;;
    0 βαθμοί
  23. Από πυρηνικούς φυσικούς βρωμάει ο τρόπος. Καλούς ντράμμερ ειναι δύσκολο να βρείς.
    0 βαθμοί
  24. Νομίζω ότι ο νηματοθετης δεν ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ μπάσο για να παίξει μπάσο, ούτε κιθάρα για να παίξει κιθάρα. Περιττεύουν.
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Εδώ βλέπω καθαρά κάποιον να ΠΧΙΑΝΕΙ ένα πλήκτρο. Game over.
    0 βαθμοί
  27. Όχι, και είναι μέσα στις πρώτες επιλογές!
    0 βαθμοί
  28. Εντάξει, αλλά το όργανο που τα έχει επάνω του πιάνεται φαντάζομαι. Γι αυτό το λένε πιάνο. Γιατί το πιάνεις ασούμε.
    0 βαθμοί
  29. Μετά από μεγάλη συζήτηση με τον κουμπάρο, καταλήξαμε στο... να μιλήσω με τον γαμπρό και να αποφασίσουμε μαζί για κάτι που χρειάζεται το νέο σπίτι. Πέραν του ότι χάνεται η αξία της "έκπληξης", τουλάχιστον είναι και το βέλτιστο. Μπορεί να μου τη βιδώσει να του φτιάξω και κάτι πιο "προσωπικό" όπως προτείναν κάποιοι. Ευχαριστώ για όλες τις ιδέες και απόψεις!
    0 βαθμοί
  30. Δεν το κΣερω. Αρίωνα έχει πάρει?
    0 βαθμοί
  31. Αυτος παλι ποιος ειναι;
    0 βαθμοί
  32. Τελικά, η μουσική είναι όπως την οδήγηση. Υπάρχουν οι γραμμές και οι σημάνσεις για να καθοδηγούν, αλλά ο οδηγός καλείται να πάρει τον δικό του δρόμο, εντός των επιτρεπτών ορίων. Βέβαια, οι ομορφιές κρύβονται σε κάτι χωματόδρομους... Και ομιλώ σαν διπλωματούχος οδηγός...
    0 βαθμοί
  33. Επειδή είσαι ακόμα ΝΕΟΣ κιθαρίστας είσαι ακόμα ΚΑΙ μουσικός. Όταν παλιώσεις θα ΠΑΨΕΙΣ να είσαι και θα γίνεις και εσύ ακόμα ένας κλαπατσιμπαλιστας Παράτα τα όσο είναι ακόμα νωρίς, σε κάνα χρόνο θα μας λες ότι δεν χρειάζονται οι μαέστροι και οι παρτιτούρες. Έτσι την πάτησα και εγώ, έχω δίπλωμα ανωτέρας στο πιάνο και δεν μπορώ να διαβάσω σε παρτιτούρα ούτε το φουρελιζε από τότε που έμπλεξα με τις telecaster. Οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου.
    0 βαθμοί
  34. Αν κάνεις τέτοια διάκριση για τους κιθαρίστες και τους μουσικούς, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα σκέφτεσαι για τους ντράμερ...........
    0 βαθμοί
  35. Πέθανα κυρ Αλί μου ...
    0 βαθμοί
  36. @gmoukouΑυτό θέλει μελέτη, μετά κλιματισμού!
    0 βαθμοί
  37. Ρε σύ, η μπριζόλα εξέχει απ'την οθόνη!
    0 βαθμοί
  38. Μου έχει μαραθεί το είναι.
    0 βαθμοί
  39. Οτι πρεπει για να μη τριζει η οπισθεν.
    0 βαθμοί
  40. Ωραια, θα σου απαντησω και προσπαθησε να με ακολουθησεις, μηπως και καταλαβεις πως οι συμπληρωματικες πληροφοριες που δεν μας εδωσες εξηγουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι να παιξεις, οταν βεβαια υπαρχουν. Ας πουμε λοιπον οτι ειναι στο κλειδι του Σολ, σε standard treble cleff. Ας πουμε επισης οτι εχουμε καποιον οπλισμο που ΔΕΝ περιλαμβανει Μι υφεση (δεν μας το εχεις πει ουτε αυτο), αρα η νοτα που βλεπουμε ειναι μια Μι φυσικη. Συγκεκριμενα, ειναι η νοτα E5. Οχι η E4, οχι η E6. H Ε5 στα 659 Hz. Αν παιζαμε πιανο, θα σταματουσαμε εδω. Ξερουμε ποιο πληκτρο αντιστοιχει στην E5, το παταμε και τελος. Αλλα δε παιζουμε πιανο, παιζουμε κιθαρα και θελουμε να δουμε σε ποια χορδη και σε ποιο ταστο θα παιχτει αυτη η νοτα. Συνεχιζουμε λοιπον. Ας πουμε παλι οτι η συγκεκριμενη παρτιτουρα γραφτηκε οντως για κιθαρα. Γιατι? Γιατι οταν γραφουμε μουσικη για κιθαρα, γραφουμε τις νοτες μια οκταβα πανω απο οτι πραγματικα ακουγονται. Η κιθαρα (και το μπασο) ειναι transposing instruments και ακουγονται μια οκταβα πιο κατω απο οτι γραφονται. Αν η παρτιτουρα δλδ γραφτηκε για κιθαρα, ο συνθετης ουσιαστικα ηθελε να ακουστει η νοτα E4, και επειδη ξερει πως γραφεται η μουσικη για κιθαρα εχει γραψει E5, συμφωνα με το ισχυον συστημα. Αρα θα παιξω την "Ε5" εγω χωρις να με νοιαζει το οτι στην πραγματικοτητα θα ακουστει E4, καθως αυτο ειναι το "νορμαλ". Aν ομως πχ επαιζα με ενα βιολιστη και κοιτουσαμε την ιδια παρτιτουρα ακριβως και θελαμε να ακουστουν ΑΚΡΙΒΩΣ οι ιδιες νοτες οταν παιζουμε τοτε θα ηταν ευθυνη δικια μου, ως κιθαριστας που παιζει transposing οργανο, να παιζω μια οκταβα πανω καθε νοτα. Αλλα δεν ειναι αυτη η περιπτωση μας, παιζουμε "κανονικα" μια Ε5 που θα ακουστει ως Ε4. Παμε παρακατω. Ας πουμε τωρα οτι ειμαστε σε standard tuning. Προφανως αν ειμαστε σε αλλο tuning ολη η παρακατω συζητηση σχετικα με το ποιο ταστο παταω σε ποια χορδη για να παιξω E5 φευγει απο το παραθυρο. Αρα η νοτα που θελουμε να παιξουμε μπορει να παιχτει ως εξης: Στην 1η χορδη, παιζουμε ανοιχτη τη χορδη. Στην 2η χορδη, παιζουμε στο 5ο ταστο. Στην 3η χορδη, παιζουμε στο 9ο ταστο. Στην 4η χορδη, παιζουμε στο 14ο ταστο. Στην 5η χορδη, παιζουμε στο 19ο ταστο. Στην 6η χορδη, θα παιζαμε στο...αστο καλυτερα. Ποια απο αυτες τις θεσεις διαλεγουμε? Οποια μας λεει η παρτιτουρα. Αν ο συνθετης θελει να παιξω στην 3η χορδη στο 9ο ταστο, τοτε διπλα στη νοτα βαζει ενα κυκλακι με το νουμερο 3 μεσα, πραγμα που μου λεει οτι πρεπει να χρησιμοποιησω την 3η χορδη. Σου λεει ο συνθετης οτι θα παιξεις στην ταδε χορδη, αν σου εχει πει παιξε την χορδη τοτε υπαρχει μια και μονο μια τοποθεσια (ταστο) οπου η συγκεκριμενη χορδη μπορει να βγαλει την συγκεκριμενη νοτα. Απλο ειναι. Ας πουμε οτι ΔΕΝ εχουμε μια τετοια πληροφορια. Δεν υπαρχει καποιο νουμερο σε κυκλακι διπλα στη νοτα. Αυτο μπορει να γινει για 2 λογους. Ο ενας ειναι οτι υπαρχει contextual πληροφορια απο αλλες νοτες που με "αναγκαζει" να παιξω την νοτα σε συγκεκριμενο μερος. Αν πχ ξερω οτι μαζι με αυτη τη νοτα πρεπει να παιξω και μια νοτα στην 1η χορδη (αρα δεν μπορω να παιξω την E5 εκει) και μια νοτα στην 3η χορδη (αρα ουτε μπορω να παιξω την E5), ε η λογικη μου λεει οτι πρεπει να παιξω στην 2η, εκτος αν ειμαι τιραμολας. Ειναι βασικη ικανοτητα αυτη για οποιονδηποτε εγχορδο, το να μπορει να καταλαβει, εκ της αφαιρετικης συχνα μεθοδου, που μπορει/πρεπει να παιχτει κατι. Οταν κατι μπορει να εννοηθει, τοτε παραλειπεται για να ειναι πιο καθαρη η παρτιτουρα. Δεν χρειαζεται δηλαδη η παρτιτουρα να μου πει "παιξε στη 2η χορδη" αν ηδη μου λεει, με αλλες νοτες του κομματιου, οτι αυτη ειναι η μονη μου επιλογη. Το ιδιο μπορει να γινει οχι επειδη μου υποδεικνυουν αλλες νοτες το σε ποια θεση να παιξω, αλλα επειδη η παρτιτουρα μου λεει να παιξω πχ στην V θεση. Υπαρχει notation για το πως γραφουμε σε ποια θεση θελουμε να παιχτει κατι. Aν θελουμε να παιχτει σε συγκεκριμενη θεση, ε το γραφουμε! Ας πουμε ομως παλι οτι ΔΕΝ υπαρχει αυτη η contextual πληροφορια, οτι εχουμε απλα μια μονοφωνικη μελωδια χωρις αλλες νοτες και χωρις ενδειξεις χορδων και χωρις ενδειξεις θεσεων. Που παιζουμε? Οπου μας αρεσει, επειδη η παρτιτουρα μας εχει πει οτι μπορουμε να παιξουμε οπου μας αρεσει - αν ηθελε να παιξουμε σε συγκεκριμενη θεση, θα μας το εγραφε. Σου φαινεται περιπλοκο/δυσκολο; Ε, get good και μαθε να διαβαζεις ή παρατα το αθλημα. Απλο ειναι.
    0 βαθμοί
  41. Ευχαριστώ για τα σχόλια σου. Θέλουμε να τον προϊδεάζει, να ειναι αμηχανος στις χαλαρές σκηνές χωρίς να του πούμε τι θα γίνει. Έτσι είπε η σκηνοθέτης. Πάντως το zoo λίγο σχέση έχει με ζώα. Το έργο είναι αλληγορικο.
    0 βαθμοί
  42. Τα υπολοιπα που εγραψα για την πορδη δεν φαινεται να σε αγγιξαν.
    0 βαθμοί
  43. Είναι για το ίδιο θεατρικό που είχα γράψει και στο the zoo story track 2. Το οποίο δεν ανέβηκε ποτέ λόγω καραντίνας. Το συγκεκριμενο είναι για το άνοιγμα του έργου και μέχρι να πέσουν τα πρώτα λόγια. Δεν έχει εντονη κλιμάκωση γτ είναι στην αρχή του έργου. Είναι σχεδόν τελειωμένο. Καλή ακρόαση.
    0 βαθμοί
  44. Και κάπου εδώ μπορούμε να κλείσουμε με το ανέκδοτο για το διαγωνισμό μαέστρων που έγινε στην Αμερική. Βγαίνει ο Ρώσος μαέστρος με την 100μελη ορχήστρα του να κάνει την πρόβα του και κάποια στιγμή σταματάει την ορχήστρα χτυπώντας την μπακέτα με δύναμη πάνω στο αναλόγιο του και βάζει τις φωνές "το 3ο φλικορνο το τέταρτο δεν το έπαιξε στακάτο. Πάμε από την αρχή". Μετά ο Γερμανός με την 150μελή ορχήστρα του, ξεκινάει την πρόβα του και σταματάει και αυτός την ορχήστρα του και βάζει τις φωνές "το 4ο βιολοντσέλο στόναρε το C# και να μην ξαναγίνει αυτό". Βγαίνει και ο Έλληνας με μία τριμελή ορχήστρα μπάσοκιθαρο, ντραμς και μπουζούκι. Πριν ξεκινήσουν κάνει ο drummer ένα break να δει αν είναι κουρδισμενα τα τύμπανα και βάζει τις φωνές ο μαέστρος "ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΌ"; .
    0 βαθμοί
  45. BassicallyGuitarist, μήπως είσαι ... βασικά κιθαρίστας? Γιατί έτσι εξηγούνται αρκετά πράγματα.
    0 βαθμοί
  46. Πρωτα ηρθαν για το κλειδι του Φα, και σιωπησα - γιατι δεν ημουν πιανιστας. Μετα ηρθαν για τον μαεστρο, και σιωπησα - γιατι δεν ημουν μαεστρος. Τελος ηρθαν και για μενα, και σιωπησαν ολοι - γιατι ελειπε ο μαεστρος και χασανε ολοι το cue τους. Τι α κανς, α κατς α σκας?
    0 βαθμοί
  47. 0 βαθμοί
  48. Είναι σαν 11γραμμο Δυο πεντάγραμμα με μια κοινή γραμμή ενδιάμεσα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου