Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11.681


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5.214


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.990


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/01/2022 σε όλα

  1. Ουίσκυ, τσίπουρα, μπλούζες, κάτι γίνεται, η πέτσα όμως δεν έχει φερμουάρ να την βγάλεις στην ζέστη.
    4 βαθμοί
  2. Σε κάποιες χώρες ακόμα και φτωχές, η θέρμανση θεωρείται δεδομένο έξοδο. Για κάποιο λόγο εδω αποφασίσαμε σχεδόν συλλογικά να μην βάζουμε πετρελαιο στην κεντρική θέρμανση, ένεκα κρίσης. Κατανοητό. Το θεμα είναι πως συνεχίζουμε δεκα χρόνια αργότερα ενω υπάρχει η υποδομή κεντρικής θέρμανσης, να μην ζεσταινόμαστε και ο καθένας να αγοράζει αφυγραντήρες και να καίει ρεύμα για air condition μιας και δεν προπληρώνεται αυτό. Ο καθένας για τον εαυτό του. Το συλλογικό δεν μας πάει. Τωρα έρχεται η λυπητερή με την ενεργειακή κρίση που επηρεάζει το ρεύμα και τραβαμε τα μαλλιά μας. Για μενα, πετρέλαιο (1,40 / λίτρο, με 500 ευρω έβγαλες χειμώνα) ή φυσικό αέριο (που έβαλα ιδιωτικά) είναι απαραίτητα. Θα κόψω άλλα όχι τοσο απαραίτητα (εξόδους κλπ) για να ζεσταίνομαι. Είμαι κρυόκωλος.
    4 βαθμοί
  3. Ο λόγος που δεν υπάρχουν (ακόμα) στις αγγελίες μεταχειρισμένες είναι συνδυασμός δύο παραγόντων: 1. Είναι καινούριο μοντέλο. Δεν έχουν αγοραστεί αρκετές, δεν έχουν προλάβει να δοκιμαστούν σε διάφορες συνθήκες και οι κάτοχοι δεν έχουν ακόμα καταλήξει ότι δεν τους κάνουν. 2. Είναι (πολύ) ακριβές. Στα σχεδόν 2.000 ευρώ, προφανώς και θα είναι αρκετά περιορισμένη η ποσότητα των αγορών και δευτερευόντως, ένα όργανο που το έχεις αγοράσει τόσο, δύσκολα παίρνεις την απόφαση να το πουλήσεις και μάλιστα τόσο σύντομα από την αγορά του, δεδομένου ότι είναι σα να πετάς ένα (τουλάχιστον) τρακοσάρικο από το παράθυρο.
    3 βαθμοί
  4. Δε ξέρω τι ψάχνεις, αλλά δοκίμασε να ψάξεις και στο Google. Υπάρχουν καταστήματα που δε συνεργάζονται με Skroutz ή Bestprice. Δε χάνεις να δοκιμάσεις...
    2 βαθμοί
  5. Ωραίος ήχος, το wah έκανε καλή δουλειά (Michael Schenker rulez). Υπάρχει κι ένα πολύ ωραίο ακκορντάκι εκεί προς το τέλος σαν απατηλή πτώση. Μπράβο.
    1 βαθμός
  6. Πολύ ωραίο Γιώργο. Κι εμένα συμβαίνει συχνά να μου κολλάνε riffs...αλλά σε αντίθεση με σένα δεν τα αναπτύσσω να τα κάνω κομμάτια να απαλλαγώ...και μαζεύονται, μαζεύονται και που και που μου βάζουν τη γλώσσα και με κοροϊδεύουν που δε μπορώ να τα αναπτύξω .. βάσανο!
    1 βαθμός
  7. Αν έχεις κάποιο κατάστημα του Νάκα κοντά σου επικοινώνησε μαζί τους. Ακόμα και αν δεν έχει το συγκεκριμένο ζήτα να σου φέρουν από άλλο, στο site τους βλέπω αρκετές σε απόθεμα.
    1 βαθμός
  8. Πολύ ωραίο Γιώργο! Ωραία παιξίματα και ωραίος ήχος στις κιθάρες όπως πάντα!
    1 βαθμός
  9. Αμ εδω ειναι το ωραιο...δεν "αποφασίσαμε" ουτε συλλογικα, ουτε σχεδον συλλογικα...στην περιπτωση της πολυκατοικιας που μενω, απο την πρωωωωτη πρωτη κριση, πολλοι σταματησαν να πληρωνουν κοινοχρηστα (εσφιξαν οι λώκοι), και δεν μιλαμε απλα για πετρελαιο, μιλαμε για κοινοχρηστα συνολικα. Σε αυτη την περιπτωση θες δεν θες δεν υπαρχει επιλογη εκτος και αν καποιος ειναι τοσο κυμπαρης και γαλαντόμος να πληρωνει το πετρελαιο για την αλλη μιση πολυκατοικια. Αναγκαστικα θα αναλαβεις τα της θερμανσης του διαμερισματος σου ο ιδιος (ή θα περάσεις σκληροπυρηνική εκπαιδευση ειδικών δυναμεων της Ρωσιας με βαση την Σιβηρια και θα προσπαθησεις να επιβιωσεις με ελάχιστη ή και καθολου θερμανση, οπως ο yours truly) Και μην μου πει καποιος να τους κυνηγησει, καλή τυχη... Για τα υπολοιπα συμφωνω. ΥΓ: φυσικα δεν χρωσταω τιποτα απολυτως, δεν γινεται να χρωσταω πουθενα, παντα πληρωνω την ιδια ωρα που μου ερχεται το χαρτι αλλα και παλι το αποτελεσμα ειναι το ιδιο
    1 βαθμός
  10. Ωραιότατο. Και τα πληκτρα πολυ όμορφα.
    1 βαθμός
  11. Οχι και χρηματιστήριο . Φυσικό φαινόμενο είναι η αύξηση των τιμών. Κατά τα άλλα, σε όποια εταιρία και να πάτε, πάνω κάτω τα ίδια είναι, το έψαξα το καλοκαίρι.
    1 βαθμός
  12. Κιθάρες αριστούργημα. Από τα καλύτερα παιξίματα σου.
    1 βαθμός
  13. Ωραίο. Οι κλασσικοί σου ήχοι με τα πανγλυκα καθαροβρώμικα. Αν εξαιρέσεις τα σόλα και τα βρώμικα ακόρντα έχει και το κάτιτις του από sf. Μ άρεσαν πολύ τα delay και το συνθ (σας έχει τύχει και εσάς, φαντάζομαι...)..... Συνεχώς........
    1 βαθμός
  14. Μετα το πρώτο εγκεφαλικό απο την τεράστια διαφορά στον λογαριασμό που έλαβα, διάβασα για τη ρήτρα αναπροσαρμογής και παραδέχτηκα πως χρωστάω μιας και εφαρμόστηκε η ρήτρα. Η ρήτρα αφορά τα συμβόλαια με κυμαινόμενα τιμολόγια όπου ο πάροχος εγγυάται μια διακύμανση της χονδρικής τιμής απόκτησης της ενέργειας. Αν ξεπεράσει αυτό το όριο τότε δύναται να μετακυληθεί στον καταναλωτή η αύξηση με την ενεργοποίηση της Ρήτρας Αναπροσαρμογής, σαν επιπρόσθετο κόστος. Εδώ διαβάστε αναλυτικά πως. Ολα καλά όσο τα πράγματα ήταν φυσιολογικά αλλά με την κάθετη αύξηση προμήθειας της ενέργειας οι τιμές εκτοξεύτηκαν. Οι βασικές αιτίες της παγκόσμιας αύξησης της ενέργειας είναι: Η άνοδος των τιμών πετρελαίου λογω της απότομης αύξησης της παραγωγικής δραστηριότητας μετά τη λήξη των περιοριστικών μέτρων απο την πανδημία. Η άνοδος των τιμών φυσικού αερίου λόγω των προβλημάτων ροής απο την Ρωσία. Και αυτό χρησιμοποιείται σε ποσοστο 40-50% για την παραγωγή ρεύματος. Γι αυτό προέκυψαν και τα συμβόλαια σταθερού τιμολογίου που είναι μεν ακριβότερα αλλά δεν περιμένεις εκπλήξεις. Π.χ. Στο κυμαινόμενο συμβόλαιο που διαθέτω, αγοράζω την κιλοβατώρα 6 λεπτά (με ρήτρα) ενω σε εναλλακτικό μη κυμαινόμενο, 25 λεπτά. Δεν το λες και φτηνό. Μια η άλλη σου βγαίνει περίπου με τις σημερινές τιμές με ρήτρα. Ο πάροχος μου έστειλε νέα πρόταση συμβολαίου με σταθερό τιμολόγιο με διετή δέσμευση. Δεν εχω αποφασίσει ακόμα. Λίγο πολύ όλοι το ίδιο κάνουν. Το θεμα είναι πως, όπως πάνε τα πράγματα η τιμες δεν θα μειωθούν σύντομα, μιας και η Ρωσία απ' όπου η Ευρώπη προμηθεύεται το περισσότερο φυσικό αέριο, είναι στα μαχαίρια με την Ουκρανία όπου περνούν οι αγωγοί και σήμερα - αύριο μπορεί να υπάρξει σύρραξη. Και κλάψ' τα Χαράλαμπε... ποιος ξερει που θα πάει το αέριο. Αν θες να πληροφορηθείς και να δεις ανταγωνιστικές τιμές δες εδώ.
    1 βαθμός
  15. Παιδες, πολύ κακό για το τίποτα, ειλικρινά... Ότι βολευει τον καθένα, σε ήχο και αισθηση (εκει είναι που πονάνε τα περισσοτερα modelers, όχι όλα, όχι εδώ και 10-12 χρόνια τουλάχιστον). Προσωπικά μετά απο 20 χρονια αυστηρά με λαμπάτους, το γυρισα σε modeler ακριβως επειδή πριν απο 10 χρονια βρηκα εταιρεία που με καλυπτε απολυτα τόσο σε ήχο αλλα κυρίως σε αισθηση (δεξι χερι, δυναμικες κοκ) σε σημειο που ξεφορτώθηκα τα παντα και δεν ξαναασχοληθηκα ούτε και παιζει ποτέ να γυρισω πισω. Τον καλυτερο ενισχυτη που ειχα ποτε (τον Metropoulos Super Lead με δικα μου specs και mods για να ειναι ακριβώς αυτο που θελω) τον πήρε τυπάκι που απο τότε είμαστε οι καλυτεροι φιλοι. Tube head και αναλογικος μεχρι αηδίας. Δεν τον κατηγορώ, δεν με κατηγορεί, δεν τον θεωρώ οπισθοδρομικό και κουφό, ουτε εκεινος νεοτεριστή και κουφό. Ο καθένας εχει τα δικά του standards, ο καθένας "ακουει" και "νιωθει" διαφορετικά, όλα αυτα είναι εργαλεία για την μουσικη οπότε μην χανουμε το νόημα. Αν δε κάποιος τα βρει όλα αυτα και επιπλέον του λυνονται τα χέρια απο άποψη πρακτικοτητας, οικονομικου κοκ, μαγκιά του. Τέλος, δεν ειναι ουτε ολοι οι ενισχυτές το ιδιο, ουτε όλα τα modelers το ίδιο, όπως ουτε όλοι έχουν τα ίδια αυτιά και εγκέφαλο (που κανει και το intepritation του input των αυτιών, τα αυτιά απλοι αισθητηρες ειναι στο φινάλε). YMMV, οπότε πάμε παρακάτω. ΥΓ: όχι, δεν παιζω ουτε prog ουτε metal, σπάνια έως ποτέ χρησιμοποιώ παραμορφωμένο ήχο εδω και πολλα χρονια.
    1 βαθμός
  16. Μια χαρα θα εισαι λοιπον με αυτες ,ο ηχος ετσι κι αλλιως στους μαγνητες (και πανω απο ολα στον ΕΝΙΣΧΥΤΗ) ειναι οποτε αυτοι αλλαζουν πανευκολα.
    1 βαθμός
  17. Όχι. Συγκρίνω πραγματικούς ενισχυτές ηχογραφημένους με έξοδο απ το attenuator direct στον υπολογιστή με IR καμπίνες, με τα modellers είτε με τις δικές τους είτε και με τις ίδιες IR καμπίνες που χρησιμοποιώ για τους ενισχυτές. Όλα τα ακούω απ τα studio monitors. Κανένας ήχος από την ίδια την καμπίνα του ενισχυτή. Η διαφορά στο πώς κομπρεσσάρει το modeler σε σχέση με τον ενισχυτή είναι αυτό που αλλάζει τα πάντα στο feel και στο παίξιμο και στο άκουσμα. Επίσης το πόσο "επιτρέπεται" να δώσεις πρίμα σε έναν ενισχυτή και πόσο στο modeler πριν το δεύτερο να ακουστεί χάλια. Μπορεί σε ένα video στο youtube να σε πείθει ο άλλος ότι είναι το ίδιο ακριβώς ένα Kemper ή ένα AxeFX ή ένα Neural με το αντίστοιχο μοντέλο ενισχυτή αλλά πρώτον πολλοί από αυτούς τους ήχους είναι "στρατηγικά" κομμένοι στα πρίμα και με διάφορα βάθη και delay για να μαλακώνουν ακόμη και τα πριμομεσαία και δεύτερον άλλο να βάλεις μια τον ένα και μιά τον άλλο ήχο να ακούς μέσω youtube, κι άλλο να δουλεύεις σε ένα daw με τα wav και με multiple tracks από έναν ενισχυτή ή modeler. Δε λέω μπορεί να είσαι στους Periphery ή στους Messugah και να είσαι μια χαρά, αλλά αν είσαι roots player θα αρχίσουν να σε ενοχλούν διάφορα πράγματα. Τελειώνοντας να επαναλάβω ότι δεν κράζω τα modellers. Πολλοί εδώ μέσα ορκίζονται σε καθαρούς ενισχυτές με πετάλια που απ την εμπειρία μου επίσης δεν μπορούν να σταθούν με έναν JCM800 ας πούμε στο ίδιο δωμάτιο. Είναι το ίδιο πράγμα. Ναι και οι καθαροί ενισχυτές με τα πεταλάκια τους και τα modelers απευθύνονται σε αυτούς που θέλουν να έχουν 100 διαφορετικούς ήχους κι ας μην είναι τέλειοι.
    1 βαθμός
  18. Ωραία ξεκίνησες την χρονιά, είναι πολύ καλό! Ήχος εξαιρετικός!
    1 βαθμός
  19. Τα μπάσα της σειράς έχουν ένα πολύ ουσιαστικό upd. Ενίσχυση γραφίτη στα μπράτσα, το οποίο είναι "σωτήριο". Κατά τα άλλα, είναι όπως τα λέει ο Σουπερφάνκιος: Μοντέρνα εκδοχή.
    1 βαθμός
  20. Βρίσκω απόλυτη τη θέση. Δεν έχω τίποτα εναντίον των modelers, σε κάποια projects τα χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά: Βολεύουν απίστευτα όταν θέλω heavily effected leads με harmonizers κλπ τύπου Radiohead ή ambient clean ήχους στο στυλ του Pygmalion των Slowdive. Έχω κάνει όμως και συγκρίσεις, ηχογραφώντας direct τα πρωτότυπα μοντέλα με attenuator και IRs, μιας που έχω την τύχη να έχω αρκετούς ενισχυτές και preamps. Στα δικά μου τεστ δεν υπάρχει σύγκριση. Σε κάποιους ενισχυτές, όπως οι Boogie και οι high gain Marshalls θα έχουν μια διαφορά της τάξης του 20% που θα εντοπίζεται κυρίως στο feel και στο compression. Σε πιο "δύσκολους" ενισχυτές, όπως οι Vox, Bad Cat, Matchless η απόσταση παραμένει τόσο μεγάλη που θα τολμήσω να πω ότι τα modelers των 1.000 ευρώ βρίσκονται πιο κοντά στο POD 2.0 (φασόλι) απ' ότι στο real thing. Όχι ότι ήταν κακό το φασόλι. Έχω ηχογραφήσει και με αυτό. Από κει πέρα, τα περισσότερα modelers θα έχουν ένα περιορισμένο "sweet spot" σε όλα αυτά τα μοντέλα ενισχυτών και άλλο feel. Οπότε πιθανότατα άλλο part και με άλλο ήχο θα γράψεις αν ξεκινήσεις με τον ενισχυτή μπροστά σου και άλλο με το modeler. Αυτό είναι σημαντικό. Ακόμη όμως και για να εκμεταλλευτείς το modeler στο 100% είναι σημαντική η εμπειρία με πραγματικούς ενισχυτές. Αλλιώς θα φτιάξει/επιλέξει έναν ήχο στο modeler κάποιος που έχει παίξει με το actual thing κι αλλιώς κάποιος που δεν το έχει ακούσει ποτέ από κοντά. Το POD 2.0 (για να πάρω σαν παράδειγμα κάτι φθηνό και outdated) φώναζε από χιλιόμετρα τί είναι στους περισσότερους ήχους, αλλά μπορούσε να πετύχει έναν πολύ ωραίο "τελικιασμένο" tweed, τίγκα στα μεσαία, ήχο. To ξέρω γιατί έχω πάιξει με τελικιασμένο tweed. Επίσης μια μεγάλη μερίδα κιθαριστών παίζουν πιο "roots" είδη και με 1.000 ευρώ μπορούν σήμερα να πάρουν ένα καλό μεταχειρισμένο ενισχυτή κι ένα attenuator για να τον ευχαριστιούνται παντού. Και σε 5 χρόνια, αν θέλουν και κάτι καλύτερο, τον αλλάζουν χωρίς να χάσουν τα λεφτά τους. Όλα αυτά για μένα είναι σημεία που δείχνουν ότι ακόμη υπάρχει δρόμος για να γραφτούν αττάκες του στυλ "πώς είναι δυνατόν να δίνει 1000 ευρώ για ενισχυτή". Ίσως σε 5 χρόνια που θα μπορεί κάποιος να βρεί το AxeFX IV μεταχειρισμένο στα 1.000 ευρώ να ξανακάνουμε αυτή την κουβέντα.
    1 βαθμός
  21. Μια χαρά κιθάρες είναι. Καλοφτιαγμενες ,με εξαιρετικούς μαγνήτες και παρελκόμενα. Όπως άλλωστε και όλες οι υλοποιησεις του μοντέλου " American std" που από το 1987 αποτελεί το backbone της Fender και συνέχεια του οποίου είναι και αυτή η σειρά. Αν θες αμερικανικη τελε ή στρατ στην μοντέρνα εκδοχή τους ειναι μια πολυ καλή επιλογή.
    1 βαθμός
  22. Δεν εχω αποψη για τις ΙΙ , αλλα ειχα αγορασει μεταχειρισμενη την american pro i telecaster. Ποιοτικο οργανο το διχως αλλο, αλλα δεν μπορω να πω οτι με ξετρελανε κιολας για αυτο και την εδωσα. Η δευτερη τελε που ειχα ποτε, η πρωτη ηταν μια fender limited korea birdseye maple που ειχε κοστισει το 1/3 της προ και χωρις να ειμαι ειδικος η επαγγελματιας μουσικος, με ειχε εντυπωσιασει περισσοτερο απο αισθηση στο παιξιμο και εμφανιση μεχρι και ηχο.
    1 βαθμός
  23. 1 βαθμός
  24. Τα ίδια έλεγε και κάποιος που είδα σε tribute band στο Κύτταρο. Έπαιξε με Kemper. Δυσκολευόμασταν ν' ακούσουμε χροιά νότας. Ο έτερος που έπαιζε με JCM 800 ακουγόταν ότι έπαιζε κιθάρα. Μαντέψτε ποιος μετά από λίγο πουλούσε τον εξοπλισμό του.
    1 βαθμός
  25. επίσης μια και αναφέρεστε για παιδιά. Μην κάνετε ησυχία. Το παιδί πρέπει να μάθει να ζει με θορύβους. Σε λογικά πλαίσια πάντα. Όπως πρέπει να μάθει με μουσική, με ομιλία κλπ κλπ
    1 βαθμός
  26. Hello, Ετοιμάζω ένα project μετατροπής αποθήκης σε χώρο ακρόασης/μίξης/μουσικής δημιουργίας και σκέφτηκα να μοιραστώ εδώ τη διαδικασία και την πρόοδο, σε περίπτωση που κάποιος ετοιμάζει κάτι αντίστοιχο ή έχει ένα γενικό ενδιαφέρον για τέτοιες καταστάσεις. Φυσικά, και πάνω απ΄ όλα, περιμένω να ακούσω τις σκέψεις σας, εντοπισμό λαθών, προτάσεις βελτίωσης. Ο χώρος Οι διαστάσεις του χώρου είναι ~270H x ~200W x ~300L (με τον τελικό ωφέλιμο χώρο να είναι κατά τι μικρότερος) -μια αναλογία που, ομολογουμένως, είναι εκτός optimum ratios. Στον χώρο έχει μπει ξύλινος σκελετός, σε απόσταση 20mm από τον τοίχο και 220 mm από το ταβάνι. Το πλάνο είναι να γεμίσει ο σκελετός α)στους τοίχους, με πετροβάμβακα πάχους 50mm, με αντίσταση ροής αέρα 15000Pa*s/m2 και β) στο ταβάνι με πετροβάμβακα 100mm, με αντίσταση ροής αέρα 10000Pa*s/m2. Στη συνέχεια ο πετροβάμβακας θα ντυθεί με ύφασμα. Αυτό σκέφτομαι να είναι το βασικό acoustic treatment και από ο,τι φαίνεται, αυτή η προσέγγιση, θα μου δώσει τις εξής αποκρίσεις σε τοίχους και ταβάνι, αντίστοιχα: Walls, basic treatment Ceiling, basic treatment Αν έχετε κάνει τον κόπο να διαβάσετε μέχρι εδώ, πάει να πει ότι μάλλον σας ενδιαφέρει το θέμα και επιπλέον, αντιλαμβάνεστε την “ιστορία” που λένε τα γραφήματα στα πάνω links: Μετά την βασική ακουστική επεξεργασία (η οποία, να υπενθυμίσω, δεν είναι η ιδανική αλλά το αποτέλεσμα ενός “χρυσού” συμβιβασμού σε σχέση με τις αντικειμενικές μου συνθήκες – πχ. διαστάσεις, π/υ, scope), παραμένουν κάποια ζητήματα προς επίλυση: Στάσιμα κύματα (room modes) στα ~61Hz, ~71HZ, ~95Hz και ~183Hz (N.B. αναφέρω μόνο τα axial). Επιπλέον, για κάθε μια από αυτές τις, θεμέλιες, συχνότητες συντονισμού δημιουργείται και ένα στάσιμο σε 1-2 αρμονικές τους (π.χ. τα ~61Hz θα βγάλουν συντονισμό στα ~122Hz). Άρα, αν κόψω τους θεμέλιους συντονισμούς θα κόψω και τους συντονισμούς στις αρμονικές. Θεωρητικά. :) Το πρόβλημα 1) Τοίχος μπρος-πίσω: Το πρόβλημα που προκύπτει από/στον μπρος – πίσω τοίχο είναι ένας συντονισμός στα ~61Hz (εικ.1) και ένας στα 183Hz (εικ.2), με τα τελευταία να απλώνονται παντού στον χώρο (2 σημεία μέγιστης πίεσης, σε έναν τόσο μικρό χώρο αξιολογούνται, με ασφάλεια, ως “παντού”). Εικ.1 Εικ.2 2) Τοίχος δεξιά – αριστερά: Το πρόβλημα που προκύπτει από/στον δεξιά – αριστερά τοίχο είναι ένας συντονισμός στα ~95Hz (εικ.3). Εικ.3 3) Ταβάνι: Το πρόβλημα που προκύπτει από/στο ταβάνι είναι ένας συντονισμός στα ~71Hz (εικ.4). Εικ.4 Οι λύσεις Οι λύσεις που σκέφτομαι είναι οι εξής: 1) Τοίχος μπρος – πίσω: 1α) Μπασοπαγίδα διαφραγματική στις γωνίες (κάτω) του μπροστά τοίχου, κουρδισμένη στα ~61Hz. Bass traps (limp membrane), corners of front wall, bottom half, tuned @61Hz 1β) Μπασοπαγίδα – συνηχητής, στις γωνίες (πάνω) του μπροστά τοίχου, κουρδισμένη στα ~183Hz. Bass traps (Helmholtz resonator), corners of front wall, top half, tuned @183Hz 1γ) Αξιοποίηση μιας υφιστάμενης ντουλάπας (είπαμε: αντικειμενικές συνθήκες, πραγματισμός), ανοιχτής μπρoς-πίσω, τοποθετημένης στον πίσω τοίχο, η οποία (φαίνεται ότι) θα (μπορούσε να) λειτουργήσει ως broadband absorber, με αξιοπρεπή (?) απόδοση ήδη από τα ~60Hz και ~90% απορρόφηση στα ~183Hz, που είναι η 2η προβληματική συχνότητα. Closet – back wall, broadband tunning 2) Τοίχος δεξιά – αριστερά: Μπασοπαγίδα – συνηχητής, στη μέση του κάθε τοίχου, κουρδισμένη στα ~95Hz. Bass traps (Helmholtz resonator), left – right walls, tuned @95Hz 3) Ταβάνι: Μπασοπαγίδα σλατ πάνελ, κουρδισμένη με ευρύ Q στα ~71Hz. Bass trap (slat panel), ceiling, broadly tuned @71Hz Το κόστος Πετροβάμβακας: ~€5/m2 Χ 40m2= ~€200 Ξυλεία: ~ €200 Ύφασμα: ~€3.5/m2 Χ 40m2= €140 Παρελκόμενα (βίδες, τρυπάνια, αναλώσιμα, μεμβράνες, αντικραδασμικά, λάστιχα, σφραγιστικά, κτλ.): ~€100 --------------- Σύνολο: ~€640 Πηγές – χρήσιμοι σύνδεσμοι Whealy room calculator Whealy absorbers calculator Acoustic modeling Amroc calculator https://www.acousticsinsider.com/ Για πείτε, τα σκέφτομαι ορθά, σε γενικές γραμμές, ή είμαι τελείως off?
    0 βαθμοί
  27. Καιρό έχω να ανεβάσω κομμάτι μου, έστω και παλιό.. Τον Απρίλιο του 2017 αγόρασα καινούριο λάπτοπ, μέχρι τότε είχα ένα ψόφιο, δώρο από την Cyta (την θυμάστε...; ) από μια σύνδεση που είχα κάνει. Με το παλιό μου λάπτοπ με πάνω από 7-8 tracks στο Reaper κράσαραν όλα, οπότε είχα πρόβλημα με τις εγγραφές μου. Το καινούριο όμως δεν καταλάβαινε τίποτα, σκυλί...! Έτσι λοιπόν έκατσα και έγραψα ένα κομματάκι με 20 tracks στο Daw έτσι για το γαμώτο... Το κομμάτι ανέβηκε εδώ πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2017.. Σε αυτήν την βερσιόν έγινε καινούρια μίξη - μάστερινγκ, διορθώθηκαν κάποια λαθάκια μου και έγιναν λίγες αλλαγές στα τύμπανα.
    0 βαθμοί
  28. Μου κόλλησε χθες βράδυ το ρίφ της αριστερής κιθάρας. To ανέπτυξα και έγραψα ένα κομμάτι πάνω του, ώστε να απαλλαγώ από αυτό... (σας έχει τύχει και εσάς, φαντάζομαι...)
    0 βαθμοί
  29. "Let's Rock" Music, RoxxStarZ Vocals: Chris "Roxx" Panagiotopoulos Guitars: William Sats Bass: Thanasis Kaldis Drums: Dimitris Koufos "The Drum Vader"
    0 βαθμοί
  30. Τουλάχιστον 180 κιλά στον πάγκο Απόστολε.....
    0 βαθμοί
  31. Ετυχε γτ αυτο τον καιρο προσπαθω ν αποκωδικοποιησω το superior. Επισης αυτα π σ πα ειναι αυτα π δεν μ αρεσουν κ στα δικα μου ντραμς οταν δεβ τα χω επεξεργαστει.
    0 βαθμοί
  32. Αν ειναι για τσιπουρα μεσα και εγω
    0 βαθμοί
  33. Ο καψωνας παλευεται, ένα κουβά νερό.....μια παγωμένη μπύρα. Πόσα κονιάκ να πιεις;
    0 βαθμοί
  34. 24άρη inverter έχω αλλά... 30 μέρες x 24 ώρες = 720 ώρες, βγάζω καμιά 50αριά ώρες(βαριά βαριά), τόσο δούλεψε. Το κακό ξεκινάει από το ότι είμαι παντρεμένος με κρυουλιάρα γυναίκα....
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Αστό.....μόλις περιέγραψες το δράμα της πολυκατοικίας....πολύ χαίρομαι που ξεμπέρδεψα με ολα αυτα ειλικρινά. Κατά τα άλλα , ΠΟΤΕ δεν λυπήθηκα το λεφτά για τη θέρμανση.......έχω κλάψει από το κρύο....δεν το αντέχω Με την ζεστή δεν έχω θέμα....ΔΕΝ άναψα ΠΟΤΕ air contition ούτε καν Ζαλονικη με καύσωνα. Μην σου πω μου αρέσει κιόλας και ας έχει 60 βαθμούς,. Υ.Γ. Χιονάει εκεί;
    0 βαθμοί
  37. Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας! Που τα άκουσες όλα αυτά βρε νυχτερίδα; Εγώ γιατί δεν ακούω τίποτα...;
    0 βαθμοί
  38. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι έχω και αρκετή εμπειρία απ τους ενισχυτές μου "live". Κι ότι δουλειά του "έμπειρου παραγωγού" είναι ακριβώς να "συλλάβει" τον ήχο που έχω σετάρει στον ενισχυτή μου. Κι ότι επίσης έχω δοκιμάσει και modelers με τα ίδια IRs που χρησιμοποιώ για τους ενισχυτές. Κι ότι compression μπορείς αν θες να προσθέσεις αλλά δεν μπορείς να αφαιρέσεις (κρατώντας το ίδιο gain structure) άρα το να μπορείς να πετύχεις το ίδιο γκάζι με λιγότερο compression είναι και πιο ευέλικτο και δίνει περισσότερη "ζωντάνια" στον ήχο. Κι ότι το treble response είναι κάτι μάλλον αντικειμενικό αν ας πούμε από ένα σημείο και μετά το modeller γίνεται "αφύσικο" ή "σκληρό" στα πρίμα. Αλλά ναι, όλα είναι υποκειμενικά στο τέλος της ημέρας. Τo each, his own.
    0 βαθμοί
  39. Δε διαφωνούμε κάπου, εκτός ίσως απ το τί ορίζει ο καθένας μας ως "ηχάρα" που μάλλον είναι υποκειμενικό. Έγραψα και πριν ότι όσο δεν ανοίγω τους ενισχυτές και γράφω αποκλειστικά με modeler, όλα μου φαίνονται μια χαρά. Απλά όταν θα ξεκινήσω να γράφω πιο roots πράγματα που προορίζονται για τελικές ηχογραφήσεις, θα πάω στους ενισχυτές και ναι, ακόμη ακούω διαφορά. Τώρα για να τζαμάρω ή να ανεβάσω ένα κλιπάκι εδώ, πιθανότατα να βαρεθώ να μπω στη διαδικασία πρίζες-καλώδια-ενισχυτές-attenuator-di κλπ και να το κάνω κι εγώ με modeler. Κι ευτυχώς που έχω βρει κι αυτό το signal chain με τους ενισχυτές μου να γράφονται direct δηλαδή, γιατί αν έπρεπε να κάτσω να στήσω μικρόφωνα και να σετάρω ήχο απ την αρχή κάθε φορά, μπορεί κι εγώ να χρησιμοποιούσα τα modelers πολύ περισσότερο. Και σε παλιότερα thread έχω υπερσπιστεί τα modelers και έχω κι εγώ πει ότι έχουν διανύσει μεγάλη απόσταση. Κυρίως δίνω εδώ επιχειρήματα στο γιατί το να δώσει κάποιος 1.000€ για ενισχυτή δεν μπορεί να θεωρείται άκυρο. Δεν ξέρω αν όντως "ψωνίζουμε digital". Εγώ βλέπω τα Behringer και φεύγουν σα ζεστά ψωμάκια, για να μη μιλήσω για τις 1657 εταιρείες που υπάρχουν πλέον για να φτιάχουν κουλά monosynths και modulars.
    0 βαθμοί
  40. Έχω περάσει αρκετό χρόνο με διάφορα setups, λαμπάτο με καμπίνα, λαμπάτο με loadbox (Torpedo Captor), Axe Fx και πλέον plugins. Τον καλύτερο ήχο τον είχα με λαμπάτο + loadbox, με διαφορά από όλα τα υπόλοιπα setups. Μπορούσα να ανεβάσω το Master ακριβώς εκεί που ήθελα, ενώ παράλληλα άκουγα από monitors. Εκείνη την περίοδο αυτό ήταν σωτήριο, γιατί έμενα ακόμα με τους γονείς μου και έγραφα κυρίως μετά τις 11-12 το βράδυ. Από τότε έχουν περάσει 3-4 χρόνια. Τώρα δεν ξέρω αν θα μένω στην ίδια χώρα σε 6 μήνες, οπότε έχω αποφασίσει συνειδητά να είμαι όσο πιο "ελαφρύς" γίνεται. Μία κιθάρα (tele of course), δύο 5άρια monitors, μία κάρτα ήχου και ένα μικρό midi keyboard. Όλοι μου οι ήχοι (κιθάρα-μπάσο-keys-drums) βγαίνουν από VSTs και Kontakt libraries. Είναι οι καλύτεροι μου ήχοι; Όχι, σε καμία περίπτωση. Είναι όμως πολύ πιο εύκολο να γράψω, να κάνω post production (με ό,τι καλό ή κακό φέρνει αυτό) και παράλληλα δε χρειάζεται να έχω μέσα στο χώρο μου ένα κάρο πράγματα. Ασφαλώς και δεν είναι ό,τι καλύτερο ως προς την έμπνευση, γιατί όπως και να το κάνουμε προτιμώ να πειράζω κουμπιά παρά να γράφω automations. Παρ'όλα αυτά, έχω μια ηχητική παλέτα που δε θα μπορούσα να έχω με φυσικό εξοπλισμό, εκτός αν είχα κατασταλάξει στο πού θα μείνω και είχα την οικονομική δυνατότητα για να χρηματοδοτήσω ένα ολόκληρο studio. Πού θέλω να καταλήξω; Όλες αυτές οι διαφορετικές προσεγγίσεις έχουν θετικά και αρνητικά. Επίσης περιλαμβάνουν υποχρεωτικά ένα level συμβιβασμών, ανάλογα την κατάσταση του καθενός. Το θέμα είναι να παίζουμε/γράφουμε μουσική, όχι να ψειρίζουμε τη μαϊμού. Τον παράγοντα ακρόασης του κοινού τον βγάζω εντελώς εκτός εξίσωσης, μιας και 5-10 νοματαίοι ακούνε αυτά που γράφω.
    0 βαθμοί
  41. Ας ξεκινήσω χαλαρά το 2022
    0 βαθμοί
  42. Το αποτολμησα μολις την προηγουμενη εβδομαδα, βλεποντας βιντεακια απο το youtube. Περιμενα οτι θα τα σκατωσω γιατι πρωτη φορα χρησιμοποιησα κολλητηρι και γενικα σε αυτα τα μαστορεματα δεν πιανει καθολου το χερι μου. Μιλαω μονο για αλλαγη μαγνητων και οχι για εξ αρχης καλωδιωση. Αγορασα λοιπον ενα κολλητηρι 30 w μια, μια απλη βαση και ενα καλαι συρμα χωρις μολυβδο. Το να βγαλω τους προηγουμενους μαγνητες αποδειχτηκε πανευκολο. Ακουμπησα 5 δευτερολεπτα το κολλητηρι στην ενωση τους με το ποτεντιομετρο και ξεκολλησαν, Με παιδεψε λιγο το να βαλω τα ελλατηρια στους καινουριους μαγνητες , πρεπει εκει που το χεις πατικωσει το ελλατηριο να αρχισεις αμεσως βιδωμα αλλοιως πεταγεται και βγαινει Οι νεοι μαγνητες ηταν απλοι gibson , ενα hot καλλωδιο που παει στην τρυπα του ποτεντιομετρου, και ενα τυλιγμενο με χοντρο συρμα-σκοινι που παει στην πισω επιφανεια του ποτεντιομετρου. Το χοτ στην τρυπα κολληθηκε ευκολα, πρωτα το βαζεις στην τρυπα- μην γελατε- μετα ακουμπας την μυτη στην μια ακρη της τρυπας και το κολαι στην αλλη για λιγα δευτερολεπτα και εγινε. Το κολλημα του συρματος που ειναι το δευτερο καλλωδιο στο πισω μερος του ποτ που δρα σαν γειωση, αποδειχτηκε πιο δυσκολο , καθως εκει θελεις τρια χερια, ενα να κραταει το καλλωδιο πανω στο ποτ ενα για το κολλητηρι κι ενα να βαζει το κολαι. Αν επιχειρησεις να χυσεις πρωτα κολαι και μετα να βαλεις το καλλωδιο πανω, δεν προλαβαινεις γιατι μεχρι να το κανεις, δλδ να αφησεις το κολλητηρι στη βαση και να ακουμπησεις το καλλωδιο εχει πηξει το κολαι. Η λυση που βρηκα ηταν να βαλω μια ταναλια να πατικωνει το καλωδιο πανω στο ποτ, κι εγω απο διπλα να το κολλαω. Προς μεγαλη μου εκπληξη , το πραγμα δουλεψε και οι μαγνητες παιζουν τζιτζι, εχω καμια δεκαρια κιθαρες με αντιστοιχους και καλυτερους μαγνητες, πρωτη φορα φχαρηστιθηκα τοσο πολυ με τον ηχο που εβγαλε το σετακι που εγκαταστησα οντας εντελως ασχετος μονος μου "))))
    0 βαθμοί
  43. 0 βαθμοί
  44. Δεν έχεις κανένα άδικο, και προβάλλεις πολύ ισχυρά επιχειρήματα. Θα έλεγα, όμως, ότι κάποιοι προτιμούν την απλότητα σε συνδυασμό με τη "γνησιότητα" στον ήχο. Προτιμούν να έχουν ένα tube screamer και ενα fuzzface μπροστά από έναν καλό λαμπάτο, παρά να έχουν "όλο τον κόσμο" στα πόδια τους με ένα καλό modeler, και κάνουν τα πάντα απο τα pots της κιθάρας. Και ας μη ξέρουν να βάζουν το μικρόφωνο σωστά. Οι ίδιοι θα προτιμούν να έχουν ένα πικάπ, παρά να έχουν 10.000 δίσκους σε flac στο pc, και να φτιάχνουν playlists στο jriver. Υπάρχουν και οι δύο όψεις. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
    0 βαθμοί
  45. Σου παραθέτω παρακάτω τις 7 θέσεις για τις major scales. Όπου βλέπεις κόκκινο ή πορτοκαλί είναι η ρίζα (root) ή τονικότητα για την κάθε θέση. Απαραίτητα πρέπει κάποιος να ξέρει τα roots για να μπορεί να μεταφέρει τα σχήματα στις διαφορετικές τονικότητες που απαιτεί το κάθε κομμάτι. (Γιά κάποιον που έχει τη γνώση και ξέρει τι κάνει, αυτά τα 7 σχήματα περιέχουν την A Natural Minor αλλά και τους υπόλοιπους τρόπους (modes) της major κλίμακας...) Σου προτείνω για αρχή να μάθεις μια-μια τις 7 θέσεις major από C. Στον 2ο πίνακα παραθέτω τις 5 θέσεις για την F minor pentatonic. Ισχύει ότι παραπάνω για τα roots!! Με το υλικό αυτό και σωστή κατεύθυνση με κάποιον καλό δάσκαλο, θα μείνεις απασχολημένος δημιουργικά για χρόνια!!
    0 βαθμοί
  46. Όντως. Εξαιρετικά ως ΗΧΟΣ αλλά τι να το κάνεις το ...ευηχο πετάλι όταν το...κοιτάς και χαλάει... :(
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου