Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Κβαντική Διεμπλοκή

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.513


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47.066


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/01/2023 σε όλα

  1. Les paul. Οι καλύτερες και πιο ευκολόπαιχτες κιθάρες
    1 βαθμός
  2. Ειναι και δυσευρετες λογω τσιπ. Νομιζω μετα απο σχεδον 3 χρόνια ιδια τιμη ειναι ευκαιρια
    1 βαθμός
  3. Πάρε παιδι μου την audient να ξεμπερδεύεις. Μαμεικαιδερνει
    1 βαθμός
  4. Βασικά είναι εποξική ρητίνη.
    1 βαθμός
  5. αν έβγαινε και στις 23 ιντσες να δεις πόσο πιο ευκολόπαιχτη θαταν
    1 βαθμός
  6. Σκόρπιες σκέψεις. Το UAD παίζει πολύ με το σοφτ πακ, ο τόμαν έχει και κάποια έξτρα προσφορά μέχρι 31 Ιανουαρίου. Σαν κάρτα, οκ. 1 μόνο είσοδος, με αγχώνει. Συν MIDI. Συν εξωτερική τροφοδοσία, που αν τη βλέπεις... μάλλον θα τη θέλει για να νιώσει καλά. Το Ssl φαίνεται στιβαρό, έχει alp pots λέει, μίντι δεν έχει, φαίνεται χωρίς πολλά φρου φρου. Θα προτιμούσα το ssl 2+. Στα μειον ότι όλα φεύγουν από πίσω. ΚΑΙ τα ακουστικά... To audient με καλή δυναμική περιοχή, έχει και το νομπ που γίνεται κοντρολ, βγάζει και μπροστά D.I., παίρνει και ADAT in αμαλάχει. Τώρα δεν ξέρω, όλες καλές είναι. Εγώ θα πήγαινα σε κάτι βαρετό. Ή σκαρλετ 4i4, ή MOTU M2. Αλλά εγώ είμαι και παλιόγερος (στα γούστα). Μεταξύ των 3, audient. SSL θα ήθελα, αλλά με χαλάει που βγαίνουν πίσω τα ακουστικά. Α, και κάτι άλλο. Κιθάρα από πού την περνάς; Δεν έχεις μπλιμπλικοπεταλοσιμιουλάτορα;
    1 βαθμός
  7. Η πρώτη είναι η πιο όμορφη αλλά έχει μόνο μια είσοδο δεν ξέρω αν σε πειράζει. Η δεύτερη είναι η δεύτερη πιο όμορφη με δύο εισόδους. Η τρίτη μέτρια εμφανισιακά.
    1 βαθμός
  8. 1. Βασικά χρησιμοποιώ (ή τουλάχιστον προσπαθώ ακόμα) ένα σχήμα χρωμάτων και διάταξη των tracks, δηλαδή πρώτα τύμπανα, μετά μπάσο, μετά πλήκτρα, και τέλος κιθάρες. Το τουλάχιστον πάει στο ότι μετά τα πρώτα κομμάτια έχει καταστρατηγηθεί αυτή η σύνθεση των κομματιών. Μπορεί πχ ένα κομμάτι να μην έχει κιθάρες ή πλήκτρα ή να έχει 3-4 μπάσα ή και 5 tracks τύμπανα, οπότε τελικά η όποια εξοικονόμηση χρόνου πάει χαμένη καθώς πρέπει να σβήνεις tracks ή να βρίσκεις άλλους τρόπους μαρκαρίσματος. Εχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έλεγα θα φτιάξω ένα κομμάτι με 4 όργανα. Πάντως όταν βάλω σε μιά τάξη τη ζωή μου ίσως επανέλθω με άλλη σχεδίαση 2. Όταν το είχα συνήθειο 2 από κάθε από τα 4 βασικά όργανα και τα αντίστοιχα group tracks 3. Ναι. Απαραίτητα. Φτιάχνω group tracks, πλέον στην πορεία και στην τελική φάση της μίξης πριν από το μαστερ. Χωρις group δεν μπορώ να δουλέψω. 4. Όχι, τουλάχιστον όχι ακόμα στο επίπεδο που είμαι.
    1 βαθμός
  9. Δείξε μου το DAW σου να σου πω ποιός είσαι...
    1 βαθμός
  10. ένα 1/4 stereo jack σε 2 1/4 mono jacks... το στέρεο στην έξοδο των ακουστικών τα δύο μόνο είτε απ ευθείας στα μόνιτορ είτε στις line εισόδους της κάρτας σου (ανάλογα τι σεταπ θες να εξυπηρετήσεις)... τώρα αν για δικούς σου λόγους θες να χρησιμοποιήσεις mono to mono jack ρύθμισε ανάλογα και την έξοδο όπως δείχνει παρακάτω
    1 βαθμός
  11. Καλησπέρα φίλε μου. Δεν έχω καταλάβει γιατί κοιτάς για ενισχυτή, δεν θα ήθελες πρώτα να ακούσεις πως αποδίδουν τα ηχεία σου μόνα τους ή με την κάρτα ήχου και μετά αν δεν σε καλύπτει τότε να μπεις στο έξοδο του ενισχυτή; Τώρα (μετά από όλο το ψάξιμο που έκανα) το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα καλώδιο σαν αυτό που έβαλα πιο πάνω, ώστε να συνδέσεις από την έξοδο ακουστικών του module στα ηχεία σου. Αν σε αυτό θέλεις να προσθέσεις και την κάρτα ήχου ( νομίζω καλύτερα) τότε το καλώδιο από το module θα πάει στις μπροστινές εισόδους της κάρτας και από εκεί με τα καλώδια που προφανώς ήδη έχεις συνδέεις το κάθε ηχείο. Να προσθέσω κάτι ακόμα εδώ. Τελικά η κάρτα ήχου δεν χρειάζεται να συνδεθεί σε λάπτοπ. Νομίζω το έγραψε και κάποιο παιδί πιο πάνω. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πάρει ρεύμα. Εγώ έχω συνδέσει ένα πριζάκι φόρτισης κινητού και επάνω κούμπωσα το καλώδιο usb της κάρτα ήχου και παίζει άψογα. Ελπίζω να βοήθησα
    1 βαθμός
  12. Ένα γκάλοπ για το αν χρησιμοποείτε templates για εξοικονόμηση (πολύτιμου) χρόνου (αλλά και για να μη ανακαλύπτετε το τον τροχό ξανά και ξάνα) κατά το songwriting/recording/mixing. Ελπίζω οι ερωτήσεις μου να βγάζουν νόημα. Χρησιμοποιείται κάποιο template όταν ξεκινάτε να δουλεύετε ένα κομμάτι? Τι tracks έχετε στο template? Χρησιμοποιείται folders (δεν ξέρω πώς το ονομάζει το κάθε daw αυτό) για να groupάρετε tracks? Χρησιμοποιείτε διαφορετικά templates πχ. άλλο για songwriting/recording άλλο για mixing κλπ?
    0 βαθμοί
  13. Ναι αλλά μπορεί να κάνει αυτά που κάνει η τελε;
    0 βαθμοί
  14. Έτσι αρχίζει το καινούργιο μυθιστόρημα, 1984, εεεε 1038 θέλω να πω.
    0 βαθμοί
  15. Δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εγώ ακούω βήματα έξω από την πόρτα. ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΕΛΕΚΑΣΤΕΡ ΕΜΕΝΑ!!!!!!
    0 βαθμοί
  16. Με επεισες, την αγορασα πριν 10 μερες και ειμαι ενθουσιασμενος!!! Και μαλιστα απο τον Νακα, στην παλια τιμη…νομιζω εχει μια ακομη στην Κηφισια.
    0 βαθμοί
  17. Και με μια τεκιλα (μπουκαλι) , ο ηχος θα ακουγεται full range…
    0 βαθμοί
  18. https://cibum.gr/nea/apofasi-stathmos-tis-ee-enekrine-entoma-os-trofima/
    0 βαθμοί
  19. Κατάλαβα... Παιδιά χάρηκα που σας γνώρισα όλους, να είστε όλοι γεροί!
    0 βαθμοί
  20. Εχω εγκυρη πληροφορηση μεσα απο το Custom shop…απο κοκκαλα και βιομαζα αρνητων των telecaster…
    0 βαθμοί
  21. Η UAD και η Audient έχουν τα καλύτερα νούμερα στα χαρτιά και η διαφορά τους για μένα είναι στο ότι η UAD έχει onboard 1176 compressor και vintage mode preamp, ενώ η Audient έχει αναλυτικό συνοδευτικό routing software για πιο ηχοληπτικές ανάγκες. Αν θες απλότητα, την UAD. Αν θες ευελιξία την Audient.
    0 βαθμοί
  22. Έχει γεμίσει ο τόπος βίντεο, κιθάρα από πιτόγυρα, κιθάρα από ψηφοδέλτια, κιθάρα από πεταμένες αποδείξεις λιανικής, κιθάρα από κάλτσες, κιθάρα από μαγνητάκια ψυγείου, κιθάρα από κουραμπιέδες, που τα πετάει ο άλλος σε έναν κουβά εποξικής ρητίνης, και μετά δίνει σχήμα. Ε ρε φίλος, ρητίνη είναι η κιθάρα στην ουσία. Σταφιδόψωμο λέμε. Δε λέμε ψωμένιες σταφίδες. Γιατί η ζύμη το δένει όλο. Εμένα με ανησυχεί ότι κάνουνε όλοι προπόνηση για φτώχεια. Αμα βγαίνει το custom shop και μας λέει για χαρτόνια, φανταστείτε η squier από τι θα φτιάχνει. Από κόκκαλα και βιομάζα αντιφρονούντων.
    0 βαθμοί
  23. Δεν έχει σημασία, ο Γιώργος έχει δίκιο. Μπορεί να θέλεις στο μέλλον να γράψεις κι ένα ακουστικό όργανο βρε αδερφέ (με δύο μικρόφωνα). Όσον αφορά στις περισσότερες εισόδους, στο σπίτι μου είχαν έρθει κάποτες ο gvour και ο Τέρυ, και παίξαμε/τζαμάραμε ταυτόχρονα δύο κιθάρες κι ένα μπάσο. Δεν υπάρχει δηλαδή η πιθανότητα να γνωρίσεις κάποιον μουσικό και να έρθει από το σπίτι σου? Ε, εκεί δεν θα ήταν καλά να μπορείτε να παίξετε μαζί και να γράψετε κιόλας? Θα σου ξαναπώ ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής, λίγο πολύ όλα είναι πάνω κάτω ίδιας ποιότητας, μέτριας. Ειδικά οι hi-z είσοδοι/προενισχύσεις. Αν δεν καταλαβαίνεις διαφορά από το latency, αποκλείεται να καταλάβεις ηχητική διαφορά. Ίσως να είναι καλύτερα να πάρεις DI ή και preamp, και να χρησιμοποιείς την line είσοδο της κάρτας. Η ποιότητα ήχου θα είναι σίγουρα καλύτερη.
    0 βαθμοί
  24. 1. Όχι. Με τον τρόπο που δουλεύω και το ερασιτεχνικόν της υπόθεσης δεν μου χρειάζεται και ίσως και να με δυσκόλευε. 2. Η αλήθεια είναι πως η πρώτη μου απάντηση δεν είναι ακριβής, διότι τελικά μπορεί να θεωρηθεί template πως ξεκινάω με ένα project που το έχω ονομάσει A και έχει 8 audio και 8 midi κανάλια αλλά δεν έχει τίποτα άλλο ανοιχτό, ούτε σε instruments, ουτε σε effects, ούτε buses, ούτε groups κλπ. Υπό το πρίσμα αυτό ναι, χρησιμοποιώ το template που περιέγραψα. 3. Όχι 4. Όχι. Πάραυτα for the record δηλώνω πως αντιλαμβάνομαι και αναγνωρίζω τη σπουδαιότητα αυτής της δυνατότητας για κάποιον που δουλεύει σε daw είτε σε ερασιτεχνικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο.
    0 βαθμοί
  25. Ε αυτό... Μάλιστα! Ωραίος ο Ζωρζ!
    0 βαθμοί
  26. Απορρίπτω την UAD γιατί έχει ένα mic input και κάποια στιγμή είναι πιθανότατο να χρειαστείς και δεύτερο οπότε γιατί να ξαναψάχνεις. Από τις άλλες δύο δε γνωρίζω πολλά αλλά δε βλέπω το λόγο γιατί πρέπει να δώσεις +70€ για την SSL. Βέβαια αν θέλεις πραγματικό value for money, χωρίς να θυσιάζεις τίποτα πας τυφλά παρακάτω: Solved
    0 βαθμοί
  27. Ναι...ναι... Λέγε τέτοια να σε περιλάβουν οι... influencers, να έχουμε άλλα λαίμαι Ωραίο το jam
    0 βαθμοί
  28. Πω μας είχανε φάει τη ζωή. Είχα κι εγώ μια τέτοια. Οκ. Τώρα έγινες σαφέστατος. Αλλά μόνο μία είσοδο; Είσαι σίγουρος; Σε αυτή την κατηγορία δύσκολο. Κι αν δίνουν, δίνουν γιατί τις πουλάνε και σαν mobile και καλά, με κινητά και τάμπλετ και i-πάντα, οπότε αν θέλει λίγο ζουμάκι παραπάνω η υλοποίηση θα ρουφάει το αίμα της μπαταρίας. Τώρα που είναι και usb C, δεν ξέρω τι γίνεται με τις motherboard, αλλά η δική μου π.χ. έχει ένα port usb C, μονάκριβο. Σου λέει ο κατασκευαστής, δε βάζω άλλη τροφοδοσία πάνω εξωτερική, δικιά μου όλη η θύρα. Έτσι το βλέπω, δεν ξέρω αν είναι και έτσι. Κι εγώ το Fireface πάντα εξωτερική τροφοδοσία το είχα, σταθερότερο έτσι.
    0 βαθμοί
  29. ΔΕΝ ΚΑΤΕ ΒΑΙ ΝΩ! ΔΕΝ ΚΑΤΕ ΒΑΙ ΝΩ! (ούτε να ψηφίσω, βρε ουουουουουουουστ. Εξάλλου γιατί να παίζουμε με τη φλόγα; Σε αυτή τη χώρα επιβιώνουμε 3.500 χρόνια από καθαρή τύχη. Ιφ ιτ αίηντ μπρόουκ, ντόουντ φιξ ητ!)
    0 βαθμοί
  30. +1000 Εάν σκέφτεσαι να κατέβεις, οι εκλογές πλησιάζουν...βιάσου!. Διάλεξε κόμμα και εγώ (συν 7-8 ακόμα ψήφοι) μαζί σου.
    0 βαθμοί
  31. Cubase 12 έχεις λογικά απ' ό,τι κατάλαβα. Κοίταξε λίγο το hi-dpi mode στο Edit -> Preferences -> General. Αν είναι off, γύρνα το on, αν είναι on γύρνα το off. Δοκίμασε μία με 100% scaling και HiDPI mode OFF, και δες αν έστρωσε. Αν όχι, μπορεί να θέλει κάποιο update to plug-in. Α, για δοκίμασε να πατήσεις και το κουμπί QC στην κεφαλίδα του πλαγκιν, να εμφανιστούν τα ποτενσιόμετρα ελέγχου, και μετά ξανακλείστο, μήπως στρώσει έτσι.
    0 βαθμοί
  32. 1. Σπάνια. 2. Ορχήστρα για να μην κάθομαι και περνάω ένα ένα πλαγκιν και εξπρεσσιον μαπ. 3. Ναι, αλλά στο cubase ο φάκελος δεν groupάρει, μόνο εμπεριέχει τρακς για εξοικονόμηση χώρου. 4. Αν χρησιμοποιούσα templates εντατικότερα μπορεί. Στο cubase γενικά υπάρχουν και προφιλ. Οπότε αν δουλεύεις ένα πρότζεκτ και είσαι κομπλέ από θέμα σύνθεσης π.χ. και θες μετά να μιξάρεις, μπορείς να αλλάξεις το πρισετ στοιχείων ελέγχου, και στα τρακ στο παράθυρο ενορχήστρωσης π.χ. να μην έχεις monitor, rec enable και τέτοια, να έχεις bypass eq, inserts, send, read write automation κτπ.. Το ίδιο και για την κονσόλα. Θα μου πεις μπορείς να τα έχεις όλα να φαίνονται πάντα. Ναι, σύμφωνοι, αν δεν πήζει εύκολα το μάτι από την πολλή πληροφορία, ναι. Γενικά πιστεύω ότι το template πρέπει να δουλεύεται αν αναζητείται συνοχή μεταξύ πολλών πρότζεκτ. Αν κάποιος φτιάχνει μια συλλογή τραγουδιών, ένα άλμπουμ, αν έχει ένα συγκεκριμένο σχήμα που ηχογραφεί. Τότε ναι, αφού υπάρχει κοινή αφετηρία, ναι. Για κάποιον σαν κι εμένα που γράφω ό,τι μου ρθει, δεν έχω νιώσει ακόμα την ανάγκη για χρήση ενός template. Αν έχω ένα τρακ πετυχημένο σε ένα πρότζεκτ που θέλω να το βάλω και σε ένα καινούργιο ως αφετηρία, κάνω import track από το παλιό πρότζεκτ στο καινούργιο. Αυτά από εμένα.
    0 βαθμοί
  33. Αντιγράφω τον κατάλογο (folder) του τελευταίου χρονικά project που χρησιμοποιούσε την ίδια ή παραπλήσια ενορχήστρωση. Αυτό λειτουργεί πολύ καλά μέχρι στιγμής..
    0 βαθμοί
  34. το κάνω συχνά. Βασικά ποτέ δεν έκανα export το stereo out για να το κάνω μαστερ. Πάντα γίνεται με plugins με insert στο τελικό out. Αλλά συχνά φορτώνω τα αγαπημένα μου master plugins και στη διάρκεια του mix, και τα απενεργοποιώ / ενεργοποιώ κατά διαστήματα ώστε να έχω μια ιδέα που θα πάει.
    0 βαθμοί
  35. Αυτο ειναι standard practice εδω και πολυ καιρο για το 90% των παραγωγων (πολλοι μεγαλοι παραγωγοι το εκαναν απο τα 2000s ετσι κι αλλιως) ΛΑΘΟΣ δεν ειναι σιγουρα μια και ειναι απολυτως λογικο.
    0 βαθμοί
  36. Αν δεν ειιιιχα και το freeze τι θα ηηηημουν στη Γη Τον server της ΝΑSA θα θελα θα 'χα καταστραφει Με το Freeze κάναμε τέτοιου μεγέθους project χωρίς να χρειάζεται πολλά- πολλα, με κάτι επεξεργαστές που αν τους έβαζες στο μικροσκόπιο, μέσα είχαν 7-8 μικροσκοπικά χάμστερ να γυρίζουν σε τροχό. Επί του θέματος, φυσικά και έχω κλασσικά templates. Εκτός από αυτά όμως έχω και ένα άλλο χόμπι: Να φτιάχνω performance- templates, ειδικά για αυτοσχεδιασμό. Κάτι σαν τα performance presets ενός workstation, αλλά πολύ πιο τούμπανο, με ρυθμούς, αρπέτζιος, σπλιτ- layers, sequences, loopers και γενικά ότι ναναι. Το ανοίγεις, βαράς μια συγχορδία στο πλήκτρο και γίνεται της π***νας Έχω μαζέψει άπειρα τέτοια, με χαλαρώνει να τα φτιάχνω, έχω καεί από το γραμμικό sequencing και προτιμώ να φτιάχνω ήχους, να μιξάρω να βάζω εφέ και τέτοια την ώρα που απλά παίζω, για να μπω στο τριπάκι να γράφω με μετρονόμους, διορθώσεις βελονάκι κλπ για το χαβαλέ πρέπει να έχω φάει γερό κόλλημα.
    0 βαθμοί
  37. Μάζεψα την παραγωγη 2022 σε ενα αλμπουμ . Hope you enjoy it! https://superfunk12.bandcamp.com/album/in-the-deep
    0 βαθμοί
  38. Τα DAW templates είναι πολύ ωραίο θέμα. Νομίζω πως όλοι θα έπρεπε να έχουν ένα template, ακόμα και αν αυτό ήταν κάτι χαζά απλό, για παράδειγμα ένα νέο project θα έχει πάντα Tempo Track, Time Signature Track, και τουλάχιστον ένα track ανάλογα με το ποιό είναι το πρώτο πράγμα που κάνει ο καθένας. Για παράδειγμα, θες να ανοίξεις γρήγορα το DAW να ηχογραφήσεις μια ιδέα που σου 'ρθε ξαφνικά. Θα κάθεσαι να φτιάχνεις track από την αρχή; Καλύτερα να έχεις ένα σεταρισμένο, με τους κομπρέσορές σου, τον amp simulator αν χρησιμοποιείς, κτλ. Εγώ έχω ένα template που το έχω ονομάσει "Empty", που βγάζει πάντα ένα κενό instrument/midi track που έχει ακόμα και ένα άδειο "event" έτσι ώστε να μη χρειαστεί να φτιάξω εκ νέου. Μαζί με αυτό έχω Marker, Signature και Tempo Track. Έχω επίσης ένα Metal Sketch, που έχει 2 προ-φορτωμένα VST Drums και Μπάσο, καθώς και audio track για κιθάρα, με NeuralDSP amp sim, για να είμαι έτοιμος για ηχογράφηση ιδεών. Τέλος έχω ένα Metal - Routed, το οποίο έχει 2 κανάλια κιθάρας έτοιμα για Double Tracking, VST μπάσο, και το σημαντικότερο, έτοιμο Drum VST με multi-out σετάρισμα για καλύτερη μείξη. ΣΙΓΑ μην κάθομαι να τα κάνω όλα αυτά από την αρχή κάθε φορά. Πρέπει να φτιάξω και ένα de-activated ορχηστρικό σαν αυτό του Trevor Morris, αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει το χρόνο. Ξεκινάω πάντα με το Empty προς το παρόν. Μόλις πάρω νέο PC, τον άλλο μήνα μάλλον, θα κάνω ένα πιο απλό, με σεταρισμένα instrument tracks, με όνομα, χρώμα, σε φάκελο, bus-routed, αλλά όχι με προ-φορτωμένα vst. Όσον αφορά το organizing, σε μεγάλα, σοβαρά project ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην είμαι οργανωμένος. Απλά δε γίνεται. Δες ένα παράδειγμα από ένα κομμάτι που δεν έχω ανεβάσει ακόμα. Τώρα, για να πω και τη βλακεία μου, παρόλο που ξέρω ότι είναι λάθος, κάνω mixing και mastering μέσα στο ίδιο αρχείο της σύνθεσης. Είμαι γενικά πολύ αναποφάσιστος και τελειομανής, οπότε θέλω να μπορώ να κάνω αλλαγές όποτε γουστάρω, χωρίς να χρειάζεται να κάνω bounce/export ξανά και ξανά τα stems. Βέβαια, προς τα τέλη ενός τέτοιου φορτωμένου project, αρχίζει και ζορίζεται πολύ το PC οπότε πρέπει να ανοιγοκλείνω plugins, να ανεβάζω το buffer size, κτλ.
    0 βαθμοί
  39. Πάντα. Εχω διαφορα templates αναλογα με το ειδος παραγωγης που θελω να κανω (Modern,vintage,rock,hard rock,jazz,skyladikoetc.) ολα με διαφορετικα vst οργανα,Plug Ins,buses & καναλια)
    0 βαθμοί
  40. Εγω παντα. Βεβαια γραφω πολυ συγκεκριμενα πραγματα, κιθαρες συνηθως μια η δυο, με η χωρις backing track. Οποτε εχω σωσμενα συγκεκριμενα templates για καθε περιπτωση, σαν σημειο αφετηριας τουλαχιστον. Βεβαια επειδη γραφω direct συνηθως επισης, ειναι πολυ πιο στανταρτ τα πραγματα.
    0 βαθμοί
  41. 1. όχι άλλα ξέρω ότι, σε περιπτώσεις που γνωρίζω εξ αρχής τι πρέπει να γίνει, θα έπρεπε να έχω έτοιμα 4-5 βασικά. Μου έχει τύχει πολλές φορές να βάζω μπρος project που, ακριβώς επειδή δεν έχω έτοιμο template, αναγκάζομαι και ανοίγω ένα παλιότερο όπου το τροποποιώ και το κάνω save as.... μέχρι και με αυτό το τρόπο εξοικονομείς χρόνο. 3. Πάντα. Δε προχωράει το project χωρίς αυτό γιατί όταν, και θα γίνει σίγουρα, αυξάνονται τα κανάλια/automation lanes κλπ με βοηθάει πολύ να τα έχω σε φακέλους και να κάνω drop down μόνο ο,τι χειρίζομαι εκείνη τη στιγμή. Όπως εξίσου πολύ χρήσιμο είναι και το οτι μπορείς να mute/solo το φάκελο με ο,τι περιέχει. Σχετικό/άσχετο, εμένα με βοηθάει πολύ ο χρωματισμός συγκεκριμένων ομάδων οργάνων (και κανάλια και events). Πάει το μάτι κατευθείαν εκεί που χρειάζεται χωρίς να ψάχνω τους τίτλους.
    0 βαθμοί
  42. Έτσι ακριβώς. Τσαπατσούλης και όπου να 'ναι ότι να 'ναι χύμα πεταμένο. Σκέψου ότι κάθε φορά που άνοιγα κάποιο project, έψαχνα τα tracks ένα ένα, για να βρω ποιο όργανο είναι το κάθε ένα.
    0 βαθμοί
  43. Γιατί σε χαρτί το 2023 βρε παιδιά? Υπολογιστή δεν έχετε ασούμε? Όχι απλά δεν χρησιμοποιώ templates, αλλά αν δεις κάποιο project μου στο cubase, θα σου θυμίσει πίνακα αφηρημένης τέχνης.
    0 βαθμοί
  44. Εγώ πάντως γκούγκλαρα το "DAW Templates" για να μάθω τι είναι..... Έμαθα τελικά και όχι δεν χρησιμοποιώ... Τα πάντα όλα από λευκό χαρτί.
    0 βαθμοί
  45. Δεν χρησιμοποιώ τίποτα τέτοιο. Σε λευκό χαρτί βάζω τα αρχικά tracks για να αποτυπώσω την ιδέα. Βάζω τα υπόλοιπα tracks για να ολοκληρώσω την ενορχήστρωση, και παραλληλα εχω φορτώσει και ο,τι plugin χρειάζομαι σε καναλι (eq, comp, delay, reverb etc). Στα πιο πολλά εχω αποθηκεύσει κάποια preset που χρησιμοποιώ. Μετά μιξαρω και κάνω τελικές ρυθμίσεις, φορτώνω στο μάστερ eq, comp, limited, ξαναρυθμιζω εντάσεις, και μετά export. Είτε θέλω να ξεκινήσω από ένα συγκεκριμένο όργανο, είτε δεν έχω ιδέα τι θέλω να φτιαξω, template με έτοιμα κανάλια δε με βοηθα, δημιουργικά.
    0 βαθμοί
  46. Εκανα ρετροσπεκτιβα ΤζεΊμΗσ Μποντ αυτό το Σ/Κ
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου