Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47.055


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.283


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/04/2023 σε όλα

  1. Όπως σας έλεγα, μια και δεν έχω καταλήξει ακόμα με το βίντεο του Soldano, έφτιαξα ένα making of. Εδώ λοιπόν και σε HD
    1 βαθμός
  2. Μια χαρά, αλλά ποτέ δεν παίζω τέρμα γκάζι και τέρμα volume απ΄ τη κιθάρα. Ξέρεις πόσα διαφορετικά ηχοχρώματα κρύβονται εκεί;
    1 βαθμός
  3. Φανταστικά ακούγεται. Πολλές φορές είναι πολύ λεπτή η διαχωριστική γραμμή μεταξύ ενός παχύ overdrive και ενός light fuzz. Οι low output μαγνήτες δεν βοηθούν στο να γίνει αντιληπτή η διαφορά αυτή.
    1 βαθμός
  4. Νομιζω πιο χρησιμο θα ηταν αυτο το τεστ που ειχα κανει σε rode nt1a, behringer b2 pro, shure sm57, και ενα αλλο badget μικροφωνο το superlux e205 (ιδια χρηματα περιπου με το Tracer αλλ οχι τοσο καλο κατα την αποψη μου) Στην περιγραφη εχω γραψει "Πληροφοριες δειγματων - Τα πρωτα 3 δειγματα ειναι dry - Στα δευτερα εχει μπει σε καθε mic το RVOX (waves plugin). Στο SM57 εχω δωσει πιο πολυ για να ερθει στα ισα με τα πυκνωτικα. - Στα τριτα εχει μπει και λιγο EQ (κυριως low cut - στο superlux και στο sm57 εχω κοψει λιγο και καποιες μεσαιες) και λιγο reverb. Ολα ειναι wav. Προσοχη στην ενταση γιατι οταν μπαινει το rvox ανεβαινει η ενταση".
    1 βαθμός
  5. Aξιοπρεπες το tracer για home recording. Αν ας πουμε βαζω (για home) στο B2 pro 8/10 στο ΝΤ1Α 7/10, στο tracer βαζω 5/10. Για τα χρηματα του (γυρω στα 30€ μαζι με βαση και αραχνη και pop clipper) ειναι VFM. Οταν ειχα κανει μια προχειρη ηχογραφηση για ενα μαθητη μου να δει πως γραφει, (που ειχε την sigma του βιντεο και θα επαιρνε και το tracer), ηταν μια χαρα.
    1 βαθμός
  6. Αυτό τώρα πως μου ξέφυγε και δεν το έχω ακούσει ? Respect, για το είδος, του οποίου δεν είμαι και ο μεγαλύτερος φαν, είναι εξαιρετικό. Σαν να πήραν οι Steely Dan πολλά ναρκωτικά και να το έριξαν στον αυτοσχεδιασμό ένα πράγμα
    1 βαθμός
  7. μου άρεσε πολύ πάντως
    1 βαθμός
  8. Fender Rhodes με overdrive και delay
    1 βαθμός
  9. ωραιοτατο.... σαν συναισθημα μου εβγαλε ετσι μια υποβοσκουσα αγωνια, μια αμηχανια, κατι τετοιο......
    1 βαθμός
  10. Ντιμ.... αχ βρε Ντιμ.... Σου βγάζω καπέλο ρε φίλε. Ε-ξαι-ρε-τι-κό-τα-το(ς)! Το άκουσα 5 απανωτές. Ατμοσφαιράρα, ηχάρες, ιδεάρες, εκπλήξεις.... να 'χα πιο πλούσιο λεξιλόγιο να έγραφα κι άλλα.... Δεν έχω να πω τίποτα πέρα από την ανάγκη να το ακούσω με πλήρη ενορχήστρωση ζωντανών οργάνων και (ναι θα το πω) γιατί όχι να ζητήσεις από μερικούς από δω μέσα να χώσουν σολίδια (απ' όλα έχουμε εδώ μέσα, μέχρι και τρομπόνια ονόματαδελεμε) που και θα το απογειώσει (μια απογείωση να φτάσει fortissimo τη θέλει) αλλά και τη διάρκεια θα αυξήσει. Είναι κομμάτι για σολίδια και τούτια ρε παιδί μου πως να το κάνουμε?! Και πάλι μπράβο, μου έφτιαξε τη μέρα.
    1 βαθμός
  11. Δηλωνω και εγω πολυ μεγαλος φαν του mid/side recording οπως εδειξε παραπανω ο Δελτα, μου εχει αρεσει παρα πολυ στην ηχογραφηση ακουστικης. Για να το κανεις ομως θελεις 2 μικροφωνα, και το ενα (αυτο που θα χρησιμοποιηθει για το side) πρεπει να εχει figure 8 pattern. Απο εκει και περα μπορει να ειναι πυκνωτικο, ribbon, whatever. Δεν ειναι δεδομενο παντως το να εχεις figure 8 pattern ως επιλογη σε πυκνωτικο, πολλα περιοριζονται σε cardioid. Το Rode NT1 πχ δεν δουλευει σε figure 8. Για να τιμησω την νοιζικη παραδοση του να προτεινουμε αβερτα κουβερτα ο,τι να'ναι, εγω θα σου προτεινω αν σε ενδιαφερει το μελλοντικο stereo (και δη το mid/side) να εχεις υποψην το παρακατω μικροφωνο σαν 2η επιλογη, ασχετως του πιο πυκνωτικου θα παρεις ως main: https://www.thomann.de/gb/superlux_r102.htm Ειναι ενα πολυ φτηνο αλλα παρα πολυ τιμιο ribbon με Figure 8 pattern. Θα σου προσφερει ενα ηχοχρωμα αρκετα διαφορετικο απο οποιουδηποτε πυκνωτικου και θα εκτελεσει επαρκεστατα τη δουλεια του side σε mid/side setup (και γενικα σε stereo setup ειναι χρησιμο). Και δε σε νοιαζει αν το μικροφωνο που θα παρεις τωρα, καλη ωρα ενα NT1, εχει επιλογη figure 8.
    1 βαθμός
  12. Αγορίνα και λατρεία φιούζε αυτό δι εσέ και για τον κουμπάρο σου για τις υπέροχες νύχτες που γράφαμε μουσικές και πίναμε μπύρες μέχρι να λαλήσουν τα κοκόρια
    1 βαθμός
  13. Αν δεν κάνω λάθος το Behringer B2 pro, είναι "αντιγραφή" του Rode NT2-A.
    1 βαθμός
  14. Καλα ναι, εμενα περιμενουν, εδω σκοτωνονται για τον Μπαοκ και το Γαυριτς, για μπες αλλου τωρα με τις εκλογες να δεις φωτο απο πηγαδες και βιτσι να ανοιξει η καρδια σου...
    1 βαθμός
  15. 1 βαθμός
  16. ΩΡΕΜΑΝΑΜ. Πολύ δυνατά θέματα (ρυθμικώς και μοτιβικώς) αραδιάζετε κύριε dimsonic. Ακούγεται εύκολα για την πολυπλοκότητά του, που για μένα είναι ζητούμενο. Να είναι δηλαδή μια μουσική ποπ στην ουσία, προσβάσιμη από ούλον τον ντουνιά, που κάνει ταληράκια δύσκολα ακούσματα. Δεν μου έφταιγε τίποτα. Ίσως άλλο ένα τέικ την κιθάρα γιατί είναι λίγο ζεστογραμμένη. Νομίζω οτι είναι πολύ φόρα παρτίδα για τα δικά μου γούστα. (Υποθέτω ότι αυτό το σημείο είναι ένα μελωδικό μισο-tutti, και άρα θα μπορούσαν εκτός από την κιθάρα να συμμετάσχουν και τα φυσερά που υπάρχουν έτσι κι αλλιώς στο τέλος.) Τα φυσερά δεν ξέρω τι λένε από σαμπλς ή παιξιμότητα, αλλά τα σαξ κάπως τραβάνε. Δεν ξέρω αν μια γρήγορη αλλαγή σε τρομπόνια θα το έσφιγγε κι άλλο, όμως σαν σαμπλ έχουν ελπίδα για καλύτερη αττάκα. Φοβερό πάντως, φοβερό.
    1 βαθμός
  17. Εφτιαξα ενα μικρο βιντεο που περιγραφει τι χρησιμοποιω για mixing & mastering μια και αρκετοι με εχετε ρωτησει με πμ. Ελπιζω να σας καλυψει '
    0 βαθμοί
  18. Ζήλεψα τον @manosx που αποφασισε να ανεβασει ροΟΥκ κομματι και ολως τυχαιως κατα την ωρα που γρατζουνεΒα την Ρικενμπεκερ εφτιαξα αΦτο το τεμαχιον. (ΠΣΕΜΜΑΤΑ λεγω,ειχα κανονισει να ερθουν οι γειτονες και να πλακωθουμε στα τσιπουρα αλλα αρρωτσησε ο μικρος και επεσε ακυρο και κΣΕΣΠΑΣΑ την οργη μου στο daw )
    0 βαθμοί
  19. Δεν πίστευε o φίλος μου ο @dimsonic ότι θ’ ανεβάσω βίντεο με fuzz. Ιδού λοιπόν πως (κατά τη γνώμη μου) πρέπει ν’ ακούγεται το fuzz. Βέβαια οι εντάσεις είναι σπιτικές και δεν καταδεικνύουν ακριβώς το πως και το γιατί. IMG_1341.MOV
    0 βαθμοί
  20. Είπα να γράψω με 1-2 πετάλια, για να ποστάρω στο διπλανό θέμα, και να δείξω κάποιους ήχους φαζ. Τελικά, μερικά φαζ, και μετά πήραν σειρά κάποια πετάλια heavy overdrive και distortions όπου έχουν έναν χαρακτήρα fuzz. Ίσα ίσα να γίνει η σύγκριση δλδ. Το αποτέλεσμα είναι ότι στον ίδιο ενισχυτή (vox mv50), και με την ίδια κιθάρα (στρατοκάστερ), όλα τα πετάλια παρουσιάζουν μεγάλες ομοιότητες, εκτός ελαχίστων. Ξεκινώ από τα fuzz, με το vs audio fuzzytale, ένα τύπου fuzz face γερμανίου. Περίπου 90% gain και volume. fuzztale.mp3 Custom fuzz που έχω την κατοχή μου, που δεν είναι κλώνος κάποιου γνωστού πεταλιού. 60% volume, και 80% gain. cufuzz.mp3 DOD carcosa, με τέρμα gain, 40% volume. carcosa.mp3 CTC starlight, volume 50%, gain 100%. Τρανζιστοράτο, κρεμώδες, φαζ, με μοντέρνα χαρακτηριστικά. Θυμίζει λίγο RAT. starlight.mp3 Keeley dark side, μεσαία ρύθμιση, volume 60%, gain 90%. Πρόκειταi για πεταλι τύπου big muff (op amp) keeley.mp3 Dover drive clone, vol 40%, gain 80%. Δεν θεωρείται fuzz, αλλά distortion με fuzzy χαρακτήρα. dover.mp3 Jam Rattler plus, vol 60%, gain 100%. Κλώνος του proco rat. Φαζίζει αρκετά. rattler.mp3 Vs audio aftermath, vol 30%, gain 100%. Distortion πετάλι που δεν έχει σχέση με fuzz... aftermath.mp3 Friedman dirty shirley, vol 30%, gain 90%. Distortion πετάλι που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με fuzz... friedman.mp3 Όλα αυτά τα πετάλια είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, σαν αίσθηση και ήχος, όταν παίζω ζωντανά μαζί τους. Στην ηχογράφηση, όπου μένει μόνο το ηχητικό αποτέλεσμα, οι διαφορές λιγότερες (ειδικά μέσα στο μιξ).
    0 βαθμοί
  21. Και ενα μικρο βιντεο για το πως γραφω κιθαρες (μιας και πολλοι μου την ειπανε οτι δεν το συμπεριελαβα στο αλλο βινΔεο ) Εχω σταθεροτερο χερι αυτη τη φορα
    0 βαθμοί
  22. Νέες δοκιμές και πειραματισμοί Κάτι ακόμα θέλει, δεν ξέρω. Προτάσεις δεκτές. Επί τα βελτίω Είναι γεγονός. Η πρώτη αναθεώρηση είναι εδώ. Μπήκε θέμα πιάνου στο πρώτο μέρος. Οι επιρροές είναι φανερές θα έλεγα αλλά ήταν αυθόρμητες στην αρχή μετά έγιναν ηθελημένα. Μπήκε αληθινή τρομπέτα και τρομπόνι στο τελευταίο θέμα και αντικαταστάθηκε το ψεύτικο. Τα πνευστά στο τέλος επίσης τροποποιήθηκαν και προσθέθηκαν και λίγα δλ παραπάνω. Η κιθάρα χαμήλωσε σε ένταση και rev. Ακόμα θέλει κάτι, αλλά νομίζω τώρα είναι καλύτερα και λήφθηκαν υπόψη οι παρατηρήσεις. Το καινούργιο είναι στην παλιά θέση στο soundcloud. (το παλιό πρέπει να μετατραπεί σε mp3 αν χρειαστεί)
    0 βαθμοί
  23. Λαιβ με το βρακι δεν γινεται....βαλε μας ενα με πανταλονι.
    0 βαθμοί
  24. Νεστορα ασε τα fuzz τωρα και βαλε μας κανενα βιδεο απο λαιβ να κανουμε χαζη.
    0 βαθμοί
  25. Να αγιάσει ο στόμας σου Νέστορα.
    0 βαθμοί
  26. Μια χαρα τα λεει ο mpamps.
    0 βαθμοί
  27. Εγώ που είμαι λίγο (ελαφρά) στουρνάρι, αν δε μου έλεγες ότι είναι fuzz θα έλεγα ότι είναι ένα overdrive πετάλι.
    0 βαθμοί
  28. ένα καλό low-cost μικρόφωνο είναι το AT2020. γενικά όλη η σειρά AT της Audio Technica είναι καλή.
    0 βαθμοί
  29. ε μα.... δεν είναι οτι απλά μου άρεσε. Μου φάνηκε το καλύτερο που έχω ακούσει απο σενα και ήταν και του γούστου μου. Επίσης, γενικά υπάρχει μια σοβαρή εξέλιξη στα έργα σου οπότε.... γιατί να κρύψω τον ενθουσιασμό; Άσε τα βιντεάκια (χάσιμο χρόνου κατ εμε) και γράψε νέα έργα ή δώσε πάρτες για να σολαρει ο κοζμος!
    0 βαθμοί
  30. Jeff Beck Tina Turner superstrat - απο fb, κειμενο και φωτο του Robert M Knight Jeff one night brought out all his a-list guitars for me to photograph. This one stood out! He was doing a session with Tina Turner and asked her to sign his Jackson Soloist guitar and much to his surprise she pulled an ice pick out of her bag and carved her name into his guitar and added nail polish into the grooves!!
    0 βαθμοί
  31. έλα...λιγο με μέτρο τα υπερθετικά. Χαίρομαι που σου άρεσε. αυτό μου αρκεί δεν ξέρω πως θα μπορούσε να "οργανωθεί" κάτι τέτοιο Πάντως επειδή το ανασύρατε από την λήθη, έκατσα σήμερα και ασχολήθηκα λίγο με τη δομή του και ως ανταμοιβή για τα καλά σας λόγια ετοιμάζω ένα βιντεάκι ...making of... σύντομα στις οθόνες σας
    0 βαθμοί
  32. Δημήτρη, αν δεν κάνω λάθος είναι αυτή Nekkon - Mother's Song.mp3 Αν κάνω λάθος, όντως πρέπει να ψάξω στα συρτάρια μου
    0 βαθμοί
  33. Γράφω και με τελε απλά για μεγάλα ανοιχτά ακκορντα θέλω και τρέμολο οπότε συνήθως χρησιμοποιούνται οι Gretsch, για funky rhythm και βρώμικα ρυθμικά πάντα tele 1. Oχι ποτέ δεν το κάνω αυτό,ένας ενισχυτής τη φορά. Το 57αρι μεταφέρεται πιο εύκολα μεταξύ του tweed και του Marshall το Ε906 είναι μανουρα να το μετακινήσεις οπότε το αφήνω μόνιμα στον CS :) 2.Ναι και εγώ το κάνω αυτό καποιες φορες αλλά όχι σε διαφορετικα σημεία του μεγαφώνου αλλά στο ίδιο,πάντα στο σημείο που ενώνεται ο κώνος με το κέντρο, με δύο διαφορετικά μικρόφωνα παίρνεις διαφορετικές συχνότητες αλλά να σου πω Μανουρα είναι και αυτό και μέσα στο συνολικό mix δεν δίνει και τίποτα το σημαντικό. Και.... μικρός που έβαζα 3-4 μικρόφωνα στον ενισχυτή για να το παίξω .....ιστορίας. :) τελικά στο mix σχεδόν πάντα μόνο το κολλημένο στη γρύλια δυναμικό χρησιμοποιουσα
    0 βαθμοί
  34. Κουρντιζω και την τελευταια και...ειμαι ετοιμος!
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Έχει τύχει να ηχογραφήσω στο σπίτι με μικρόφωνο σε 30άρη λαμπάτο με ένταση στο 5 και την γυναίκα και τα παιδιά να κοιμούνται δίπλα. Όλα είναι θέμα καλής συννενόησης . Αλλά θα έλεγα το plugin αν πετύχεις τον ήχο που θες μια φορά είναι πιο εύκολο. Απλά κιθάρα σε κάρτα ήχου και τέλος. Ωστόσο πάντα προτιμώ τον ήχο της λαμπας στην ηχογράφηση. Μου αρέσει και ο ήχος του plugin. Αλλά τον ήχο της λάμπας τον αγαπώ. Άσε που σε μικρό δωμάτιο μετά μυρίζει τέλεια
    0 βαθμοί
  37. Εκτός του ότι είσαι θεούλης, είσαι ο απόλυτος για την ακόλουθη ατάκα: Παιδιά, αν τελειώσουν οι μπύρες, μην ανησυχείτε έχω ένα καφάσι στο πορτπαγκάζ
    0 βαθμοί
  38. Το θεματάκι που μπαίνει στο 0:38 πολύ πολύ δυνατό! Αλήθεια τι ήχος/όργανο είναι; Μου θύμησε πολύ αρμονικούς σε καθαρό ήχο κιθάρας. Γενικά, σωραιοςςςςςςς!
    0 βαθμοί
  39. Επικο το κομματι φιλε μου !!!Ευγε!!
    0 βαθμοί
  40. Αυτες ειναι παραδοσεις στην Ελλαδα, για να παραμενουμε μαχιμοι κ ετοιμοπολεμοι
    0 βαθμοί
  41. Ο αγαπημένος μου κινηματογραφικός (και όχι μόνο) μουσικοσυνθέτης. Μεγάλη απώλεια.
    0 βαθμοί
  42. ναι είναι το καινούργιο. Το παλιό είναι στο mp3 Εχουν αλλάξει παρα πολλά πράγματα, αλλά είναι φυσιολογικό για σας να ακούγεται ίδιο με μια δυο φορές που μπορεί να το ακούσατε. Θέματα προστέθηκαν, όργανα άλλαξαν, ενορχηστρώθηκαν διαφορετικά κλπ, χώρια στάθμες και τέτοια. Προφανώς η γενική του εικόνα είναι ίδια, αλλά αν τα ακούσεις δίπλα δίπλα θα το δεις. odd.mp3 το καινούργιο είναι και 2-3 db πιό κάτω σε στάθμες
    0 βαθμοί
  43. Ρε σεις, πουρκουάδες είσαστε? Τι είναι αυτά? Να το διαβάσει και κανένας εξωσχολικός να μας παρεξηγήσει ασούμε. Θα νομίζει ο άνθρωπος ότι εδώ μέσα παίζομεν μπριτζ με τσάι και κουλουράκια. Είναι μέχρι να μπουν στο κάδρο οι συντάξεις και τα πολιτικά να γίνουμε πωπός εδώ μέσα. Τα λέω καλά φίλτατοι και ευγενικοί μου κύριοι?
    0 βαθμοί
  44. Πέρασες απ'το face control τελικά....
    0 βαθμοί
  45. Για μενα είναι όσο πρέπει. Χμ. Τώρα που το ακούω σε πιο ήσυχο περιβάλλον περισσότερες φορές, προσωπικά θα άφηνα το πληκτροφόρο για τον πρώτο κύκλο, και στο 1:37 θα ενορχήστρωνα* το δοσμένο, χτίζοντας μέχρι να σκάσει στο 1:54 η κιθάρα. Προσωπικά θα προσπαθούσα για άγριο νταμπλ τάιμ σολο ή σαξ ή τρομπέτα ή φλικόρνο, που παίρνει φόρα από τη συγχορδία στο 2.53 (κάτι σαν δύο κλίμακες στη σειρά, με παύση στο πρώτο δεκατο έκτο) και το πάει μέχρι το 3.13. (ώστε να φαίνεται σαν 1ος κύκλος σόλο, 2ος κύκλος σόλο). Για κάποιο λόγο, δεν με ψήνει ο ήχος στο 3.29. Δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι πρέπει να είναι. Για τρομπέτα με σουρντίνα, έχει περίεργη δυναμική. Προσωπικά, θα σκεφτόμουν ή φλικόρνο, Ή (για να βάλω και τον άνωθεν αστερίσκο στην κουβέντα), άλτο φλάουτο. Δύσκολος ήχος να βρεθεί, δυσκολότερο να βρεθεί λάιβ, αλλά νομίζω θα ταίριαζε γάντι. Και στο πρώτο χτίσιμο, και ακριβώς πριν τα brass θα έκανε πολύ ωραίο κοντραστ. Συγγνώμη για τον καταιγισμό προσωπικών γνωμών, αλλά το κομμάτι μου έκανε κλικ και ερέθισε τη φαντασία μου.
    0 βαθμοί
  46. Με τον φίλο και αδερφό Τάκη Δαμάσχη (συνθέτη μεγάλων επιτυχιών αλλα και ευρύτερα γνωστου εδω και πολλα χρονια ώς η κινητηρια δυναμη πίσω απο τους C:Real) φτιάξαμε ένα νέο project . Το ονομάσαμε ΜΕΝΕΑ και το πρώτο single μας είναι αυτό το κομμάτι . Σύνθεση και ενορχήστρωση : Ο υποφαινόμενος Σκηνοθεσία video clip: Τάκης Δαμάσχης Τραγούδι, φωνητικά: Τάκης Δαμάσχης Μπάσο,κιθάρες,ντράμς,πλήκτρα: Ο υποφαινόμενος Παραγωγή & Μίξη: Τάκης Δαμάσχης & o υποφαινόμενος Mastering: Τάκης Δαμάσχης για τις ανάγκες του βίντεο προσήλθαν οι εξαίρετοι μουσικοί και καλοί φίλοι Μάνος Σπυριδάκης (μπάσο) και Γιάννης Καλκάνης (τύμπανα) Hope you enjoy it!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου