Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      6.218


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      2.233


  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.135


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/04/2023 σε όλα

  1. Κι όμως ακόμη και στς τηλεοράσεις ακόμη και στα κινητά και παντού ακόμη και σε commodities όπως τα καύσιμα υπάρχουν οι established μάρκες. Κάποιοι πχ πληρώνουν την υπεραξία ενός σήματος πρατηρίου παρόλο που τα καύσιμα απ όπου και να τα βάλουν θα προέρχονται όλα απ τα δύο διυλιστήρια της χώρας. Είναι η επιτυχία του brand που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι κάνεις μια καλύτερη για κάποιο λόγο επιλογή. Ναι ΟΚ, στα μουσικά όργανα υπάρχει το συναισθηματικό κριτήριο πολύ περισσότερο απ ότι υπάρχει στις μηχανές του γκαζόν πχ, οπότε γι αυτό και επενδύει η κάθε Fender και η κάθε Gibson στα endorsements και στις διαφημίσεις κλπ... Σχεδόν κανείς καταναλωτής σε κανένα είδος και ποτέ δεν βαζει κάτω όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για να κάνει συνεχώς την πιο value for money επιλογή. Επίσης: Όμορφο και άξιο κάτι γίνεται γιατί το βλέπουν οι άλλοι. Αν δεν το βλεπε ποτέ κανένας, αμέσως θα χαναν την αξία τους τα περισσότερα γνωστά brands, από τ' αμάξια μέχρι τις κιθάρες, μέχρι τις τσάντες της Hermes...
    4 βαθμοί
  2. Ok, κατ' αρχάς νομίζω θα το γράψω για τρίτη ή τέταρτη φορά εδώ: Η αξία ενός προϊόντος είναι υποκειμενική και καθορίζεται από τον αγοραστή. Φυσικά δεν έχει κανείς κίνητρο να πουλήσει φθηνότερα αυτό που μπορεί να πουληθεί ακριβότερα. Οι θεωρίες της αντικειμενικής αξίας, που συνέδεαν το τελικό κόστος με την αξία των υλικών, των εργαζομένων, της ενέργειας και των μηχανών ανήκουν στον Σμιθ που έζησε όμως τον 17ο αιώνα. Από εκεί προέκυψαν ο Ρικάρντο που τις ποσοτικοποίησε και ο Μάρξ που μέσω μιας απλής συνεπαγωγής κατέληξε στο ότι για να υπάρχει κέρδος όλοι οι εργοδότες πρέπει να κλέβουν τον εργάτη. Αυτές οι θεωρίες ξεπεράστηκαν όμως από τα τέλη του 19ου αιώνα γιατί δεν μπορούσαν να συμπεριλάβουν μέσα πολύ απλές έννοιες όπως την οικοιοθελή ανεργία ή τα επιδόματα ανεργίας έως και το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, δεν μπορούσε να καθοριστεί η αξία της τέχνης κλπ κλπ κλπ. Γενικά οι μόνοι νομίζω που έχουν μείνει να συζητούν με όρους labour theory είναι κάτι Νοτιοευρωπαίοι και κάτι Λατινοαμερικάνοι στα καφενεία. Άρα γιατί μια Harley Benton κοστίζει x ενώ μια made in USA Telecaster κοστίζει 10x? Γιατί στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό και έχουν και οι δύο τους δικούς τους αγοραστές, που όλοι νομίζω μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι σε κάθε περίπτωση. Αν πχ μιλάγαμε για αυτοκίνητα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με ένα Skoda και μια Mercedes: η Mercedes μπορεί να κοστίζει 10 φορές περισσότερο χωρίς να είναι 10 φορές καλύτερη στό δρόμο αλλά και τα δύο brands έχουν το δικό τους κοινό. Υ.Γ: Πάντως ακόμη και με όρους αντικειμενικής αξίας νομίζω ότι αδικούμε λίγο τα εργοστάσια του δυτικού κόσμου. Όλοι ξέρουμε πχ την Telecaster μέσω του R&D που έκανε κάποιος Αμερικάνος, μέσω του δικτύου πωλήσεων που έφτιαξε και το οποίο την πήγε στα πέρατα του κόσμου, μέσω των άπειρων endorsements σε καλλιτέχνες που μας αρέσουν...Όλα αυτά έχουν πληρωθεί και για όλα αυτά έχει παρθεί κι ένα ρίσκο που δεν το είχε ποτέ το εργοστάσιο στην Ινδονησία που αντιγράφει ένα καλούπι για να πουληθεί από ένα κατάστημα στη Γερμανία. Και στο ηθικό κομμάτι ακόμη, κανείς εδώ δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ότι του Ινδονήσιου εργάτη δεν κινδυνεύει να του πέσει η οροφή στο κεφάλι ή ότι δεν δουλεύει με όρους δουλοπάροικου για να χαιρόμαστε στη Δύση φθηνές κιθάρες. Κι άμα πιάσουμε και την οικολογία και το carbon footprint που έχει ότι παράγεται στην Ασία καίγοντας ακόμη κάρβουνο ως βασική πηγή ενέργειας....
    3 βαθμοί
  3. Καμια κιθαρα δεν αξιζει τα λεφτα της fusion. Ειναι δυο κομματια ξυλο, δυο τρεις μαγνητες και εξι χορδες. Τεχνολογια του 1950. Αν κανει η μεξικανα φεντερ χιλιαρικο, το pc που γραφουμε τα κομματια επρεπε να εχει κανα εκατομμυριο. Το PC ομως ειναι μαζικη παραγωγη και εργαλειο για τα παντα, και η κιθαρα φετιχ για εμας τους μαλακες.
    3 βαθμοί
  4. 2 βαθμοί
  5. Κινεζικο spotify δεν ξερω, ντοκιμαντερ στο νετφλιξ ομως που σου αρεσουν dim υπαρχει Σε καποια φαση, πανε στο εργοστασιο της Κινας, εκει ειναι ολα τα λεφτα. Τα ατομα εχουν εξωγηινη παραγωγικοτητα, εκει να δεις τι ωραια περνα ο εργαζομενος cosdr, στο συστημα που σου αρεσει να δεις τι ωραια που περνανε, πιο ανθρωπινα ζουν τα ρομποτ των δυτικων εργοστασιων, χωρια τα θεματα με τις ισοτιμιες των νομισματων, και την επιθετικη εξαγωγικη τους πολιτικη που κρατα ακομα χαμηλοτερα τις τιμες. Εβαλε και η Ευρωπη μπροστα τις πρεσες και εκοψε χαρτοπολεμο αβερτα για τον κορονοιο. Τα εσπασε και με τον Πουτλερ, διοτι ο βλακας αντι να κοψει ενα ακομη κομματι απο το σαλαμακι και να παρει με κατω τα χερια το ντονμπας, πηγε σα λακαμας να μπει στο Κιεβο και εχυσε την καρδαρα με το γαλα, μεχρι και ο nordstream εγινε καρβουνο. Γενικα θα περασουμε θαυμασια.
    2 βαθμοί
  6. 1 βαθμός
  7. 1995 περνάω από τον Καγμάκη και βλέπω τη 1η φωτό. Παθαίνω τη πλάκα μου (χωρίς να την παίξω). Ρωτάω πόσο; 600.000δρχ μου λέει. Τέλος πάντων πουλάω ότι είχα, δεν πήρα και τις 2 θήκες που είχε και τελικά τα βρίσκουμε στα 500. Κάνω πολλά live μ' αυτή, την έσκισα. Μετά από χρόνια έρχεται ο θείος μου και μου λέει σου έφερα μια Στραντιβάριους (jv83). Τη βλέπω την παίζω γι' αρκετο καιρό και δεν μπορούσα να δεχτώ ότι ήταν ισαξια - καλύτερη ή ότιδήποτε άλλο και την πούλησα. Μέγα σφάλμα. Κανείς δεν μπορούσε να διακρίνει ποιά ήταν κάθε φορά. https://www.fuzzfaced.net/40th-anniversary-stratocaster.html https://reverb.com/uk/item/2833577-1983-squier-jv-stratocaster-sunburst
    1 βαθμός
  8. ότι μπορεί να κάτσει όρθια μόνο σε ένα σημείο κανείς δεν το πρόσεξε ε? σαν τα κοτόπουλα στο εργοστάσιο
    1 βαθμός
  9. Εξαιρετικό τεμαχιο! Συγχαρητήρια! Πολύ δυναμικό, με χαρακτηριστικό ρυθμο και αρμονία. Από τα πρώτα δευτερολεπτα σε καθηλώνει Και πολύ καλή μιξη!
    1 βαθμός
  10. Οταν ειχε πεθανει ο Ξανθοπουλος, εξηγουσα στην ετσι οτι πιτσιρικαδες βαζαμε ταινιες του Ξανθοπουλου στην τηλεοραση, πιναμε και καμια μαλακια και λυνομασταν στο γελιο. Πραγματικα το γελιο που μας χαρισε ο μακαριτης δεν μας το ειχε χαρισει καμια κωμωδια, και να ειναι καλα εκει που ειναι ο Νικολας. Αυτη βεβαια δεν μπορουσε να καταλαβει τι της ελεγα, και εγω εψαχνα στο youtube να βρω καμμια σκηνη να της εξηγησω, αλλα που να θυμαμαι και εγω τι βλεπαμε τοτε. Και ρε φιλε επεσα και εγω σε αυτο το αποσπασμα, και το εβαλα να το δουμε μαζι, και οταν ειπε την φοβερη ατακα ριξαμε κατι γελια, μα κατι γελια, εξηγηθηκαν ολα μονομιας. Να εισαι καλα Νικολα, να εισαι καλα.
    1 βαθμός
  11. Παρακαλώ δείτε από το 1:20 μέχρι το 1:32
    1 βαθμός
  12. Και εδώ να υπενθυμίσω την ιστορία με την Fender Japan όταν ξεκίνησε και γιατί εκείνες οι πρώτες Squier δεν πάτησαν πόδι στις ΗΠΑ: Διότι (καθ' ομολογία του τότε CEO της Fender), κατασκευαστικά ήταν κλάσεις ανώτερες από τις αμερικάνικες της εποχής και αρκετά φθηνότερες. Όμως ως aftermarket value μια USA strat εκείνης της εποχής είναι πιο ψιλά, ενώ παράλληλα είναι σαφέστατα ποιο ελκυστική ως brand name σε σχέση με μια αντίστοιχη Squier των middle '80s.
    1 βαθμός
  13. αυτός βρε αλλά σας ξέρω εσάς. Βλέπετε τους μάρσαλ και τους σολτάνους και τις Ε175 και το κοριτζάκι με τα μούερ το γράφετε....
    1 βαθμός
  14. Είναι τάση. Εμάς μας ήρθε στην δουλειά τυπάς καλλιτέχνης με δίχαλο και κάτι ανάμεσα σε σώβρακο - μαγιώ - σόρτς . Μας εξήγησε πως σπάνε τα δεσμά του καθωσπρεπισμού και η άνεση του εσωτερικού ενός σπιτιού έχει εξωστρέφεια στον χώρο εργασίας. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Υποψιάζομαι οι μοντέρνοι γνωρίζουν περισσότερα. Εγώ ο μπάρμπας έχω μείνει στα μπουφάν με βάτες.
    1 βαθμός
  15. Και εκατό να το γράψεις, κόσμος πιστεύει ότι δεν γνωρίζει και θέλει να είναι αλήθεια.
    1 βαθμός
  16. Πολύ ωραία πράγματα Απλά εκ μέρους των μεγαλοπόδαρων της οικουμένης να σου πω ότι ένα pedalboard σαν το 2ο (το "απότομο") θα ήταν ζητούμενο, όχι ατσαλιά.
    1 βαθμός
  17. Εγω δε λεω οτι δεν αξιζει η συγκεκριμενη κιθαρα. Ειμαι σιγουρος οτι αξιζει παραπανω απο τη Les Paul, που σου πεφτει ΜΕΣΑ στη θηκη και σπαει. Ειναι ομως θεμα μαζικης παραγωγης. Ολα τα σπιτια εχουν κουζινα, ε πεφτει ΠΟΛΥ η τιμη στις κουζινες, μεγαλος ανταγωνισμος κλπ. Οι κιθαρες ειναι για λιγους, και ειναι και ψιλοπολυτελειας ειδος, αν δεν εχεις κουζινα θα παρεις κουζινα και οχι κιθαρα, αν και με τους κιθαριστες ολα να τα περιμενεις. Οποτε κοπανανε αβερτα.
    1 βαθμός
  18. Πρόσεξε εδώ την διαφορά. Κάποιες φορές ο κατασκευαστής θεωρεί ότι η χώρα προέλευσης, δεν είναι η χώρα κατασκευής, αλλά η χώρα έδρας της εταιρείας που αν και δεν την κατασκευάζει η ίδια, "στήνει" την κιθάρα. Άλλες φορές πάλι, αλλού κατασκευάζονται τα μέρη, αλλού συναρμολογούνται, αλλού ελέγχονται. Είναι λίγο μύλος η υπόθεση.
    1 βαθμός
  19. Ναι, γιατι αμα βγει ο x πολιτικος, θα κανει ολη μερα ποδηλατο να παραγει ρευμα για να γινει η Ελλαδα ενεργειακα αυτονομη.
    1 βαθμός
  20. Να πούμε για spotify που το ξέρουμε και καλύτερα το θέμα;
    1 βαθμός
  21. Έχω παίξει αρκετές, είχα περάσει και από το φυσικό κατάστημα του Thomann. Παίζουν από 70 έως 600 ευρώ, οπότε δεν μπορεί να γίνει γενίκευση. Η αλήθεια είναι ότι έχουν ανέβει ποιοτικά και σε χαρακτηριστικά πάρα πολύ. Π.χ. η Fusion σειρά είναι μεγάλο vfm
    1 βαθμός
  22. Τώρα αυτό είναι μεγάλη κουβέντα. Κάποια μοντέλα ανάλογα με τα specs και την τιμή τους είναι αξιοπρεπή. Σε σχέση με squier, το μπάσο για το οποίο μιλάμε, είναι ως specs πολύ ανώτερο και αρκετά φθηνότερο. Αλλά όπως σου είπα, είναι μεγάλη κουβέντα.
    1 βαθμός
  23. Είναι όντως του Τόμαν. Αναλόγως την παραγγελία ( νόμος προσφοράς και ζήτησης) και το μοντέλο, ανταγωνίζεται άλλες εταιρίες με καθιερωμένα οικονομικά μοντέλα. Μπορεί να σου έρθει από υπερόπλο έως προσάναμα σε σπηλιά. Μου έχουν τύχει και τα δυο και οι ενδιάμεσες καταστάσεις.
    1 βαθμός
  24. Τέλεια, αν όντως το αγαπάς και θέλεις να ασχοληθείς, κατ' αρχήν να το σεβαστείς και να μην το φοβάσαι. Η μίξη έχει πολύ shallow learning curve. Μπορεί να σου πάρει μέχρι και 10 χρόνια για να φτάσεις να μιξάρεις σε "επαγγελματικό" επίπεδο. Πως ακούς; Monitoring. Δωμάτιο, ηχεία, ακουστικά;
    1 βαθμός
  25. Καλησπέρααα! Τα τελευταία 5 χρόνια εργάζομαι σε ξυλεμπορικό. Καποια στιγμή είχα τη φαεινή ιδέα να φτιάξω ένα Pedalboard με υλικά από το μαγαζί που εργάζομαι, έτσι ώστε να μην έχω όλα τα πετάλια στο πάτωμα χύμα και να μη μετακινούνται τα γειτονικά κάθε φορά που χρησιμοποιώ καποιο. Η πρώτη απόπειρα που έκανα ήταν μία πολύ πρόχειρη κατασκευή η οποια όμως με εξυπηρέτησε στο ακέραιο για όσο τη χρησιμοποίησα. Το υλικό ήταν μελαμίνη 18 χιλιοστών (Melamine Faced Chipboard), τα κενά γίναν στο CNC και τα πλαϊνά πόδια κολλήθηκαν με πολύ δυνατή κυανοακρυλική κόλλα δύο συστατικών. Πάνω στην επιφάνεια προτίμησα να βάλω αντιολισθητική ταινία αντί για Velcro, για τον απλούστατο λόγο ότι κολλάει εύκολα και ξεκολλάει ακόμα πιο εύκολα.
    0 βαθμοί
  26. Δεν ξέρω...αλλά όταν τα παίρνει...γίνεται Τούρκος!
    0 βαθμοί
  27. α) Και βέβαια β) Η πρωινή του δουλειά δεν έχει σημασία. Ο άνθρωπος έχει κληρονομικό χάρισμα.
    0 βαθμοί
  28. Επειδή τρωγόμουν χρόνια πολλά, για το πως θα ήταν ένα κοντόκανο (short scale) μπάσο, αφού κιθαρίστας γαρ όταν έπιανα το Epiphone PJ μπάσο που έχω απο το 90, οι αποστάσεις των τάστων μου φαίνονταν μεγάλες, δεν άντεξα στον πειρασμό και πήρα ένα ομορφούλι Harley Benton MV-4MSB Gotoh που στις προδιαγραφές τουλάχιστον φαινόταν ταμάμ. Σώμα απο alder, μπράτσο απο... καραμελωμένο πλάτανο (sycamore maple) και ένδοξη δάφνη (laurel) ταστιέρα σε κλίμακα 30". Το hardware, κλειδιά και γέφυρα είναι της Gotoh, εγγύηση. Μαγνήτες AlNiCo 5 απο τη προσεγμένη σειρά Roswell της ΗΒ. Χρώματα παλ με ταρταρούγα pickguard, επέλεξα το Seafoam Green. Οποιαδήποτε αναφορά σε καμπινεδί θα περάσει ασχολίαστη. Έλαβα το δέμα εντός πέντε ημερών απο την DHL και το άνοιξα γεμάτος περιέργεια να δω πόσο ανταποκρινόταν σε αυτό που ήθελα να πιστεύω. Το μπάσο ήταν σχεδόν ρυθμισμένο και με μια μικρή επέμβαση στο truss rod και λίγο σπρώξιμο στα βαγονάκια της γέφυρας, έγινε ντουφέκι. Το μπράτσο είναι στενό στο γραφιτένιο nut σαν jazz bass και έχει μια πολύ ωραία αίσθηση satin που γλιστράει το χέρι, ενώ τα τάστα είναι όμορφα λιμαρισμένα και δεν εξέχουν. Το hardware είναι πρώτης διαλογής με τα κλειδιά να λειτουργούν χωρίς αντίσταση, παναλαφρα χωρίς να δημιουργούν neck dive όταν στέκεσαι και τα βαγονάκια της γέφυρας μπρούτζινα. Το πακέτο στην DHL έλεγε πως ζύγιζε 6 κιλά και μ' έζωσαν τα φίδια πως θα παραλάμβανα άγκυρα τετράχορδη αλλά τελικά το όργανο ζυγίζει μόλις 3,3 κιλά και έχει πολύ ωραία αίσθηση στο κράτημα. Το άμεσο σχόλιο των περισσοτέρων στο διαδίκτυο (και του Τέρυ) είναι πως δεν υπάρχει επιλογέας μαγνητών παρα ένα volume κι ένα tone και για τους δύο. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν πως μου περισσεύει ένα push-pull ποτενσιόμετρο 500Κ της DiMarzio με το οποίο θα μπορούσα να αντικαταστήσω το volume και να μπορώ να επιλέξω έναν απο τους μαγνήτες που θα μου αρέσει ή και τους δύο. Φυσικά αν θελω μπορώ να βαλω κι ενα τριθέσιο επιλογέα αλά Les Paul. Ακούγοντας όμως το μπάσο, είμαι τόσο ικανοποιημένος με τον ήχο του που μου είναι αδιάφορο για την ώρα. Και μόνο με το πολύ καλό tone που διαθέτει, εχω 2-3 εναλλακτικές, τονικές επιλογές. Ακούστε για να καταλάβετε και πείτε μου. Έχω χαρεί πολύ με την αγορά μου. Είναι η πρώτη που έκανα για έγχορδο χωρίς δοκιμή και έχω ενθουσιαστεί για το γεγονός πως ανταποκρίνεται στις καλές του προδιαγραφές χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.
    0 βαθμοί
  29. Δεν είπε κανείς…θα έρθει μέρα…μπορεί να έρθει νύχτα!
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Παίρνω αυτό https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324149611-jaguar-xj8 και με τα 1.200 € που περισσεύουν παίρνω Stratocaster Performer Στα λυμένα και αυτό.
    0 βαθμοί
  32. Βαλε και ενα βιντεο ρε φιλε, ολοκληρη Ghibson θα παρει, γουρουνι στο σακι θα του δωσουμε; Κοιτα κιθαρα φιλος, μαλαμα, κοψοχρονια 4 χηνες λαιμαι Ειναι και η δικια μου η Fenter διπλα, μονο 17 χιλιαδες δολλαρια.
    0 βαθμοί
  33. Αααα εντάξει Μάνο, έχεις σίγουρα ένα point. Και σίγουρα ο συγκεκριμένος τις κοπανάει γιατί θεωρεί ότι ενσωματώνουν αρκετή καινοτομία (δεν θεωρώ δηλαδή ότι η τιμή τους αντιστοιχεί στο κόστος παραγωγής τους). Τώρα βέβαια, περί ορέξεως ... Α εσύ είσαι ωραίος. Έχω μια Chibson από τις καλές, τις ακριβές, για πούλημα. Τέσσερα χιλιάρικα την δίνω κοψοχρονιά λόγω ανάγκης.
    0 βαθμοί
  34. Ε πες το κ έτσι βρε Στράτο που έλεγε και ο σχωρεμένος ο Αλέφαντος
    0 βαθμοί
  35. Κατ' αρχήν βρε Μάνο, δεν είπα ότι αξίζει τόσο, είπα ότι δεν ξέρω. Και φυσικά δεν είναι θέμα σχήματος. Ρίξε απλά μια ματιά στο προφίλ του μπράτσου, καθώς και στην πατέντα της γέφυρας (σε άλλους αρέσουν σε άλλους όχι φυσικά). Αλλά και η τελεόραση, τι είναι? Πλαστικό, κάτι πλαστικοειδή ψευτοτζάμια, και κάτι συρματάκια μέσα. Πόσο να κάνουν τα υλικά? Πάνω από 100άρικο δεν πρέπει να πουλάνε καμιά τελεόραση. Αλλά ας όψεται ο καπιταλισμός. Άντε, σαν τον cos_dr μιλάω κι εγώ. Αλλά δεν έχει χαχαχαχα από μένα. Αυτή δεν είναι Strandberg βρε Νέκκονα. Αν και δεν φαίνεται καλά, για Steinberger την κόβω.
    0 βαθμοί
  36. Χαλάνε κόσμο αυτές οι Strandberg που είναι ελαφριές. Πήρε ακόμα και ο δάσκαλος μου που έχει 4 κιθάρες διαμάντια. Δες κουπί εδώ για κιθάρα Και δε μου λέει ποια είναι και η Αννα-Μαρία...
    0 βαθμοί
  37. Και τι μουσική να μπαίνω με δαύτες; ΦιούΖΙο;
    0 βαθμοί
  38. Η αλήθεια είναι ότι ναι μεν τα ξύλα που αν είναι ΑΑΑΑΑ και οι μαγνήτες που τους έχει γίνει τύλιγμα στα μπούτια της Ybarra (σαν κουβανέζικα premium πούρα ένα πράγμα) κλπ, αλλά επί της ουσίας έχουμε πληρώσει την μούρλα μας και όχι την IMHO ρεαλιστική αξία του κούτσουρου. Πέραν του ότι μου θύμισε το "παράδοξο" που συζητούσαμε νωρίτερα- shoreline gold- μου γέννησε και μια άλλη σκέψη. Αν εμπνεύστηκαν το όνομα από τις θάλασσες της Μάλτας, μιλάμε για βούρκο
    0 βαθμοί
  39. Συγνώμη τώρα, αλλά θα τραβήξω τις κοτσίδες μου... Malta Blue;;; Που είναι το Blue, σκούρο γκρι-ασημί ή κάτι τέτοιο τες παντ είναι αυτό το χρώμα.
    0 βαθμοί
  40. Εγώ σε καταλαβαίνω Νέκκονα. Κάποιοι κατασκευαστές όμως διαφωνούν. Made in Indonesia https://www.thomann.de/gr/strandberg_boden_classic_nx_6_malta_blue.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQjw27mhBhC9ARIsAIFsETEV8tgqteYHaGKGlgiDA7l88ylMRQ8LLegDgrX534KdrJNrnn7-HzQaAvKMEALw_wcB Κι αυτή made in Indonesia είναι https://www.thomann.de/gr/strandberg_singularity_7_nx_red_blast_tt.htm
    0 βαθμοί
  41. Φυσικά, ως γνωστόν, μετά το ποπ δεν έχει στοπ. Τώρα δουλεύω πάνω στην τρίτη πεταλιέρα μου, η οποια ουσιαστικά θα είναι σαν τη δεύτερη σε βελτιωμένη έκδοση. Από αισθητικής άποψης θα είναι εκπληκτική. Θα μου πεις, τι το θες το αισθητικό, Pedalboard είναι, θα καλυφθεί με πετάλια, καλώδια, βέλκρο κλπ, δε θα φαίνεται τίποτα. Δίκιο έχεις, ωστόσο το μικρόβιο μου έχει μπει για τα καλά. Βέβαια θα είναι βελτιωμένη και από άποψη αντοχής γιατί φεύγουμε και από το MDF και πάμε σε Κόντρα Πλακέ με δρύινη επένδυση καπλαμά. Καποιες αισθητικές πινελιές (πχ οι τρύπες στη βάση) πιστεύω ότι εκτός από όμορφες, βελτιώνουν και τη χρηστικότητα της κατασκευής. Καλές φωτογραφίες ακόμα δεν έχω βγάλει, θα ανεβάσω κάνα δυο πρόχειρες που τράβηξα στο μαγαζί κάτα τη διάρκεια της επεξεργασίας.
    0 βαθμοί
  42. Μην πετάγεσαι από τώρα βρε Σπύρο. Άσε να σφαχτούμε πρώτα, να γίνει χαμός, να πέσουνε μπινελίκια. Είπαμε, θα δώσεις την λύση γύρω στην 48η σελίδα. Αλλά περιμένω με αγωνία τι θα προτείνεις.
    0 βαθμοί
  43. Βέβαια με την πάροδο του χρόνου άρχισα να σκέφτομαι μήπως να έφτιαχνα μία πιο σοβαρή και ωραία κατασκευή η οποια ουσιαστικά θα διορθώνει και όλες εκείνες τις μικροατέλειες της πρώτης. Σκέφτηκα λοιπόν αντί για μελαμίνη να χρησιμοποιήσω MDF για τον απλούστατο λόγο ότι εκτός από πιο ανθεκτικό, δεν έχει και ολες αυτές τις σκλέντζες που κάνουν τα καλώδια να φθείρονται ή να κολλάνε και να πρέπει μετά να τα τραβήξεις για να ξεκολλήσουν. Επίσης θεώρησα λογικό να αμβλύνω τις γωνίες για τον ίδιο λόγο, για να μη σκαλώνουν τα καλώδια. Επιπλέον, αποφάσισα να μεγαλώσω τα κενά και να τα κάνω να φτάνουν από άκρη σε άκρη, χωρίς να σταματάνε στο κέντρο. Τέλος, έδωσα αρκετά μεγάλη κλίση στο Pedalboard ώστε τα πετάλια να κάθονται όσο το δυνατόν πιο "όρθια". Έτσι, αφενός έχω καλύτερη οπτική επαφή, αφετέρου μπορώ να πατάω τα πετάλια τις πίσω σειράς πιο απροβλημάτιστα. Οφείλω βέβαια να παραδεχτώ ότι το παραέκανα και με το ύψος και με την κλίση της κατασκευής. Ας ανεβάσουμε και κάνα δυο φωτογραφίες να δουμε πως φαίνονται με πετάλια πάνω τους. Η πρώτη απόπειρα: Και η δεύτερη:
    0 βαθμοί
  44. Τώρα βρε dim τι ακριβώς ρωτάς? Κάνεις αντιπαραβολή τιμών σε "ανατολικές" χώρες και "δυτικές"? Δεν βλέπω κάτι νέο σ' αυτή την αντιστοιχία. Κόστη εργασίας, πρώτων υλών, ενέργειας, τεχνογνωσίας, προώθησης, εκπαίδευσης/κατάρτισης, logistics, κλπ, έχουν καμία σχέση σε "ανατολικό"/ασιατικό και "δυτικό" κόσμο? Επίσης τιμολόγηση, qc, r&d, κεφαλαιοποίηση brand name, κλπ. Εκτός και ρωτάς κάτι που δεν καταλαβαίνω.
    0 βαθμοί
  45. Εγώ πάντως δεν ανησυχώ. Μετά από 48 σελίδες, θα μπει ο @Jazzjoker και θα δώσει την λύση.
    0 βαθμοί
  46. Θα έχει πιεσόμετρα για τους θαμώνες ή να κουβαλάω το δικό μου;
    0 βαθμοί
  47. μεγειά μπος.... είχα πάρει ένα ηβ jb και γω προπερισι. Πάντως και συ βλέπω καταξοδεύτηκες. Το πετάλι που ψώνισα προχτες ακριβότερο είναι. Μάλλον έχουν ξεφύγει τα πράγματα. Ή φτήναιναν τα ξύλα ή ακρίβαιναν οι λαμαρίνες
    0 βαθμοί
  48. Κι εμένα πέρασε ένας DHL και μ' άφησε ένα κουτί. Τσίμπησα απο τη προπαγάνδα κι εγώ. Πολύς ντόρος! Είναι καλές αυτές οι Χάρλεϊ Μπέστον του Θωμά; Και γιατί είναι τσάμπα; Πήρα κι εγώ να μάθω και θα σας πω σύντομα. Πλιζ σαμπσκράιμπ εντ χιτ δε μπελ.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου