Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.357


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Κβαντική Διεμπλοκή

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.507


  4. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      797


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/04/2023 σε όλα

  1. Πολύ καλό το τεμάχιο. Πολύ ωραίοι όλοι οι ήχοι.
    1 βαθμός
  2. Ωραίο Νίκο. Κλασικό Superfunk!
    1 βαθμός
  3. Ωραιο.Αυτο το παλιομοδήτικο αρμόνιο να μην έβαζες.
    1 βαθμός
  4. αγαπημένε μου συνγέροντα (), αν επιθυμεί μόνο το "απόλυτο ηχογραφημένο δέσιμο δύο ή περισσότερων οργάνων" σε συγκεκριμένα σημεία του timeline, γιατί να "παιδεύεται" πια να το πετύχει με παραμετροποίηση κάποιου gate και τα ενδεχόμενα artifacts του (πχ "φάγωμα" μέρους της φράσης με το attack) και να μην το κάνει πλέον με συσχετισμένες μικροεπεμβάσεις χρονικές και χειρουργικά fades απ ευθείας πάνω στις κυματομορφές των οργάνων που τον ενδιαφέρουν, ώστε να έχει "τέλεια" αποτελέσματα σύμφωνα με τις "ακριβείς" επιθυμίες του χωρίς να περιορίζεται από τις πεπερασμένες δυνατότητες του gate μηχανισμού; ρωτάω γιατί o Alex βάζει και reference το οποίο είναι ήδη πολλαπλά επεξεργασμένο και δυναμικά, γεγονός που συντελεί δραστικά στο τελικό αποτέλεσμα που επιθυμεί να αναπαράγει... πολλές φορές όταν μιλάμε για ήχο χανόμαστε εύκολα στην "μετάφραση" προσπαθώντας να περιγράψουμε το τι θέλουμε από την μία και το πως θα το πετύχουμε από την άλλη...
    1 βαθμός
  5. Καταλαβαινω οτι ειναι κατι σαν ασκηση η φαση. Προσωπικα χρησιμοποιω reference tracks, τα θεωρω χρησιμοτατο εργαλειο, αλλα ποτε δεν αποσκοπω στο να καταφερω φωτοτυπικη ομοιοτητα. ΟΚ εδω ειναι σχετικα απλη ενορχηστρωση, και εχουμε αντιστοιχα μια ολοιδια δικη σου ενορχηστρωση, και παλι ακριβως δε βγαινει, ποσο μαλλον οταν μιλαμε και για original track σε σχεση με καποιο αλλο γνωστο κομματι. Για μενα το reference track βοηθαει στο να συγκρινεις τη γενικοτερη τονικη ισορροπια, την ισορροπια μεταξυ των οργανων κλπ και να δεις αν εχεις υπερτονισει ή υποβαθμισει κατι, αλλα να εχεις το ιδιο ακριβως ηχητικο αποτελεσμα ειναι υπερβολικο ζητουμενο κατα τη γνωμη μου. Αν ειχες τα stems απο το track που στοχευεις θα ηταν ευκολοτερο να κανεις κατι τετοιο, αλλα και παλι δε θα χρησιμευε ιδιαιτερα. Αν θελεις να προσεγγισεις τον ηχο και τις ιδιαιτεροτητες του συγκεκριμενου τρακ, για να επεκτεινεις και τη δικη σου μουσικη, εγω θα πηγαινα πιο πισω απο την επεξεργασια στη μιξη, θα την εψαχνα ας πουμε με τις οκταχορδες κιθαρες.
    1 βαθμός
  6. Εγώ θα χρησιμοποιούσα side chain gating. Η χρήση noise gate αντί για compressor σημαίνει ότι το μέρος της κιθάρας θα ακούγεται αντί να συμπιέζεται με το trigger. Για παράδειγμα, κάθε φορά που παίζει το μπάσο ή η μπότα, θα ανοίγει το gate και θα ακούγεται ταυτόχρονα η κιθάρα με μεγάλη ακρίβεια. Έτσι πετυχαίνεις πολύ δεμένα παιξίματα.
    1 βαθμός
  7. Στον άλλον δώσε λίγα απο σένα. Εχεις μπόλικα
    1 βαθμός
  8. Ενα ...εαρινο Instrumental
    0 βαθμοί
  9. Κάτι διαφορετικό που μόλις τελείωσα. Πάνω στα "κρουστά" έχτισα κάποιες μελωδίες. Εντελώς αυτοσχεδιαστικό... something different.mp3
    0 βαθμοί
  10. 0 βαθμοί
  11. Μου άρεσε πολύ Γιώργο. Για πες με τι κιθάρα έπαιξες
    0 βαθμοί
  12. τα αναλογικά συστήματα ήχου έχουν εκ φύσης αρκετά μικρότερη δυναμική περιοχή από τα ψηφιακά... τώρα κατά κανόνα και οι Audio Saturation Simulators πλέον της πρόσθεσης αρμονικών συμπιέζουν και σε ένα βαθμό το σήμα όπου εφαρμόζονται (ιδιαίτερα οι tape sim)... μπορούν λοιπόν άνετα (με φειδώ στο drive όπως παραπάνω στην περίπτωση του MGs) να χρησιμοποιηθούν ως compressors έως ένα βαθμό, με μόνο "κακό" την έλλειψη επί τούτου παραμετροποίησης (που όμως έτσι κι αλλιώς σε ανάλογες καταστάσεις δεν θα λείψει ιδιαίτερα)... τα αποτελέσματα κάποιες φορές όμως είναι ιδιαίτερα ευάκουστα και αν ο στόχος επιτυγχάνεται είναι μια πρακτική που πρέπει να της αξίζει μια ευκαιρία στους πειραματισμούς μας και σε αυτόν τον ρόλο... προσωπικά είχα χρησιμοποιήσει αρκετές φορές το Kramer Master Tape "τοιουτοτρόπως"...
    0 βαθμοί
  13. Update: Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους πολύ. Έμαθα πολλά μέσα από τη συζήτηση, και επιχείρησα να κάνω ένα update με όσα μπόρεσα να εφαρμόσω. - Ξαναηχογράφησα το μπάσο όπως το είδα στα covers - Έβαλα ένα synth που άκουα να υπάρχει στο βάθος - Έκανα reamp και το μπάσο και τις κιθάρες, άλλαξα και καμπίνες. - Έβαλα glue compressor στο master, και ένα vintage tape στο ελάχιστο. - Μάλλον όλη τη μαγεία την κάνει το multiband compressor σε συνδιασμό με τα M/S EQ settings που έβαλα σε κιθάρες και άλλα. Δεν είναι τέλειο αλλά είναι αρκετά κοντά σε αυτό που θέλω να πετύχω ηχητικά για δικές μου παραγωγές. Σας ευχαριστώ όλους πολύ! Επειδή δεν μπορώ να κάνω edit το αρχικό ποστ, βάζω εδώ και τα παλιά για ευκολότερη σύγκριση Update: Chokehold_copy3.mp3 Προηγούμενο: Chokehold_copy.mp3 Reference: Chokehold- Reference cut.mp3
    0 βαθμοί
  14. Κιθάρα με τρεμολο μόνο.
    0 βαθμοί
  15. Μου έστειλαν ένα κομμάτι (ο Θεός να το κάνει...) ο Αραβανής με τον Gvour. Ό πρώτος το έγραψε, τα πάντα όλα και ο δεύτερος πρόσθεσε ένα θέμα, κάποια σόλο και κάτι άλλα περίεργα με την κιθάρα του. Το έβαλα στο Reaper, έκοψα, έραψα, άλλαξα κάποια (πολλά...) πράγματα, το συμμόρφωσα, διόρθωσα τα (πολλά...) λάθη των παραπάνω άμουσων συμφορουμιτών, πρόσθεσα ένα κανάλι με μια δικιά μου Θεϊκή φανκέ κιθάρα και ένα ακόμη με μια θεσπέσια παραμορφωμένη. Το αποτέλεσμα, εν συγκρίσει με αυτό που μου έστειλαν (κι όχι μόνο...) νομίζω ότι με δικαιώνει ως Αρχιμαέστρου, Αρχιμουσικού, Αρχιμηχανικού ήχου και εν τέλει Αρχιμιξερά-Αρχιμαστερά....τέλος πάντως ότι αρχίζει από Αρχι.... Απολαύστε υπεύθυνα χωρίς ενοχές και κανονιστικές δεσμεύσεις! Edit: Μετά από 4 χρόνια είπα να ασχοληθώ ξανά με το κομματάκι, έκανα κάποιες αλλαγές (μπάσο, τύμπανα και ειδικά σε μίξη - παραγωγή) και το ποστάρω πάλι.
    0 βαθμοί
  16. Δεν συμφωνώ. Αυτός ο περίπου Telstar ήχος ήταν σούπερ. Όπως και η μελωδική γραμμή μετά το 2.02. Νομίζω ήθελε ομως μια tough κιθάρα στο τελευταίο μέρος.
    0 βαθμοί
  17. Θυμήθηκα κάτι απο τα νιάτα μου..... Gary Moore Don Airey Jon Hiseman John Mole
    0 βαθμοί
  18. Αγαπητέ νεαρέ μου , η διαδικασία side chain gating είναι προφανώς πριν την έλευση των ψηφιακών εργαλείων και την χρησιμοποιούσαμε σε dance κομμάτια για να δένουμε την μπότα με το μπάσο. Είναι δοκιμασμένη μέθοδος με μηδενικά artifacts αν ρυθμιστεί σωστά και ευρέως διαδεδομένη. Φυσικά τώρα μπορεί να γίνει και audio quantization to the beat αλλά και υπομονετικό, χειροποίητο editing μιας - μιας νότας αλλά έτσι επειδή το έθεσε ο Alex ως πειραματιζόμενο μαμούνι, είπα να πω ότι ήξερα κι ας είν' αρχαίο.
    0 βαθμοί
  19. VocAlign, ο ηχος του παροντος. Και βεβαια παιζουν ολα αυτα ρολο που αναφερεις, και επισης ειμαι σιγουρος οτι ακομα μεγαλυτερο ρολο παιζει το μπασο. Το τι παραμορφωση και το τι σαπιλα εχουν βαλει στο μπασο, απο εκει ερχεται ο ογκος, ειμαι βεβαιος, την εχω πατησει και εγω ΟΚ δεν υπηρχαν 8χορδες οταν επαιζα καφριλικια, υπηρχε ομως αλλες καφριλες και ηταν προτυπο ογκου και μονιμη απορια πως το καταφεραν. Πολυ αργοτερα επεσαν τα stems κομματιων στα χερια μου, και διαπιστωσα σε πολλες περιπτωσεις οτι οι κιθαρες ηταν πολυ κοντα σε αυτες που κατα καιρους γραφαμε, το ΜΠΑΣΟ ομως ηταν ο πραγματικος βοθρος, εκει ηταν ο ογκος, αντε ομως να το ξεχωρισεις στο συνολο. Το θεμα ειναι οτι ο ηχος που βγαζεις δεν ειναι ασχημος, τη δουλεια σου μπορεις να την κανεις και να γραψεις κομματακια, αν αυτος ειναι ο σκοπος σου ξεκινα να γραφεις, αν παλι ο στοχος σου ειναι καθαρα τεχνικος, βρες τα stem για να τα μελετησεις διεξοδικα.
    0 βαθμοί
  20. Πολύ ωραίο Γιώργο! Μπράβο!!
    0 βαθμοί
  21. Είναι καθαρά τεχνική ήχου η διαδικασία. Όσο μετρονόμος και να είσαι, μόνο με τον παραπάνω τρόπο πετυχαίνεις το απόλυτο ηχογραφημένο δέσιμο δύο ή περισσότερων οργάνων. Παλιά μου τέχνη, κόσκινο.
    0 βαθμοί
  22. ωραιο και διαφορετικο. κινηματογραφικο. θελει εικονα και βιντεο με σκηνες διαδρασης ανθρωπινης
    0 βαθμοί
  23. Το σκεφτομαι. Το πολυ πολυ να με διωξει. Παντως προκοπη δε θα δει μαζί μου άμα με δείτε πάντως σε κανα μήνα στους focus μην παραξενευτείτε
    0 βαθμοί
  24. εμ...σιγά μην ξετρελλαθείς εσύ....
    0 βαθμοί
  25. Δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα....., αλλά σαν αυτοσχεδιαστικό, της στιγμής, για ξεκάβλωμα, για πειραματισμούς κ.τ.λ. κ.τ.λ... μια χαρά είναι.
    0 βαθμοί
  26. Ο Νίκος ακόμα ανύπαντρος είναι.... Ο Γιώργος πήγε για εμφύτευση μαλλιών..
    0 βαθμοί
  27. Μετά από 4 χρόνια είπα να ασχοληθώ ξανά με το κομματάκι, έκανα κάποιες αλλαγές (μπάσο, τύμπανα και ειδικά σε μίξη - παραγωγή) και το ποστάρω πάλι.
    0 βαθμοί
  28. κυκλοφόρησε σαν σήμερα πριν 50 χρόνια. Βέβαια ήδη οι τίτλοι τέλους μιας λαμπρής περιόδου είχαν ήδη γραφτεί.
    0 βαθμοί
  29. Ως (πρώην) die-hard fan του JMJ θα πω ότι έχεις προσεγγίσει σε μέγιστο βαθμό τον ήχο του και ΕΙΔΙΚΑ τον ήχο που έχει στο "OXYGENE 7-13" (που είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν του αρχικού OXYGENE του 1976). Ήταν σαν να άκουσα κάποιο track που είχε φτιαχτεί για το συγκεκριμένο άλμπουμ και τελικά απλά δεν μπήκε σε αυτό. Προφανώς υπάρχουν μικρές αναφορές και σε άλλα άλμπουμ, είναι κάτι σαν challenge για όποιον έχει γράψει πολλές ώρες ακρόασης Jarre. Πολύ προσεγμένο, πολύ πιστό σε λεπτομέρειες και ιδιώματα του αγαπημένου μας ηλεκτρονικού καλλιτέχνη. Με τα παραπάνω ως βάση, πέντε αστεράκια (γιατί δεν υπάρχουν έξι). Μπράβο!
    0 βαθμοί
  30. Χαιρετώ την μουσική παρέα! Παραθέτω ένα μέρος από το νέο μου album 'Out of Oxygene', όσοι πιστοί της electronica μπορείτε να προσέλθετε και να αφήσετε ένα σχόλιο, σας ευχαριστώ! Είναι το 2ο μέρος με τίτλο "Biosphere" του album που έχει concept την ιστορία του οξυγόνου (και της ζωής) στη γή, από την αρχή μέχρι το τέλος... Ελπίζω να σας αρέσει! Μπορείτε να δείτε το πλήρες άλμπουμ εδώ: https://raxxla.bandcamp.com/album/out-f-oxygene (ΥΓ μεταφέρω το post εδώ από την ενότητα Noiz Cafe προς ορθότερη ταξονόμηση)
    0 βαθμοί
  31. Διαφορετική μίξη, με κάποια αλλαγές σε ήχους. something different2.mp3
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Πολύ ξεχωριστό και όμορφο Γιώργο Μου άρεσε πολύ ο ευρηματικός τρόπος που χρησιμοποίησες τα κρουστά εφέ.
    0 βαθμοί
  34. στο 3,τώρα τελευταία για να μοιάζουν πιο ομοιογενές οι κιθάρες έβαλα μόνο ένα tape emulation(uad oxide tape recorder) η saturation plugin (Decapitator) με ελαφρές ρυθμίσεις(το drive στο 1 και cut με το eq στα 10khz) και προσωπικά το αποτέλεσμα (glue) μου άρεσε καλύτερα,μιας και αυτό το γρουπ καταλήγει στο master oπου εχω έναν multiband compressor με περίπου τις ρυθμίσεις που γράφει πάνω ο npap.Κατα την εγγραφή,ηταν όλες περασμένες απο τον bss dpr 402,οπότε δέν ξέρω την εφαρμογή σε άλλου είδους ηχογραφήσεων.Μην τα μπερδέψεις,κανε αυτό που σου λέει ο npap γιατι και εγώ πρωτη φορα το έκανα και μπορει να έκατσε απο τυχη.
    0 βαθμοί
  35. 1) θα το λεγα "σωστότερα" να περιορίσεις δυναμικά ένα φάσμα, με το τεράστιο πλεονέκτημα απέναντι σε ένα στατικό eq, την επέμβαση μόνο όταν χρειάζεται (μέσω του threshold που του έχουμε προκαθορίσει)... ουσιαστικά ένα ΜΒ είναι ένα σύνολο compressors με επιπρόσθετα κάποια χαρακτηριστικά ενός eq... βέβαια ιδανικά θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ένα Dynamic EQ με εν δυνάμει πιο transparent αποτελέσματα και χειρουργικές δυνατότητες, αλλά δεν στο πρότεινα γιατί τα καλά είναι μάλλον ακριβά και το κυριότερο χρειάζονται μια σχετικά μεγάλη εμπειρία για να μην πελαγώσεις και τα κάνεις χειρότερα από ότι πας να διορθώσεις... όχι ότι τα ΜΒ δεν θέλουν προσοχή στην χρήση αλλά πχ τα προκαθορισμένα crossfade τους ανάμεσα στις συχνοτικές περιοχές, δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα το amplitude, απαιτώντας απλά προσοχή στις υπερβολές στην συμπίεση... οπότε αν "ακούς" ικανοποιητικά δεν κάνεις εύκολα "πατατιές" ... 2) εμ και με το δίκιο σου με το "/" που εν τη ρήμη του γραπτού λόγου αμέλησα να προσθέσω... M/S tool λοιπόν ή για την πλήρη τάξη των πραγμάτων Mid/Side tool... ένα πολύ καλό και δωρεάν που έχω προτείνει και στο παρελθόν είναι το Voxengo MSED.... 3) όλα τα καλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως "glue"... είναι απλά θέμα ρύθμισης παραμέτρων για να πετύχουμε σε κάθε περίπτωση που το επιθυμούμε μια "ομογενοποίηση" διαφορετικών σημάτων... εν γένει και εδώ σε οδηγεί ο στόχος στις ιδανικές παραμέτρους, αλλά αν και μισώ (όπως ξέρουν χρόνια εδώ) τους "μπούσουλες", λογικά στο Ratio δεν θα ξεπεράσεις το 2, θα κινηθείς σε αργό Attack και μέτριο προς γρήγορο Release και το compression που θα επιδιώξεις με την ρύθμιση του Threshold θάναι 1-2db... εννοείται ότι αυτά είναι "τιμές εκκίνησης" και ότι στο τέλος με το output δεν θα ξεχάσεις να επαναφέρεις την ένταση στα πρότερα επίπεδα...
    0 βαθμοί
  36. Ευχαριστώ Άλεξ! Από το the giant piano στο kontact είναι οι ήχοι.
    0 βαθμοί
  37. Διαφορετικό σίγουρα, αλλά πολύ ωραίο. Έχω ένα kontakt sampled instrument που θα ταίριαζε απίστευτα για κάτι πιο κινηματογραφικό βέβαια. Μου ήρθαν πολλές ιδέες. Να κάνεις κι άλλα τέτοια, βγάζεις έμπνευση! Χρόνια πολλά κιολας!
    0 βαθμοί
  38. Σίγουρα κάτι διαφορετικό από αυτά που μας έχεις συνηθίσει. Το άκουγα και μου άφηνε μια περίεργη αίσθηση σαν να άκουγα κάτι από soundtrack με "οσμή" Vangelis- ξέρω ακούγεται υπερβολικό, αλλά αυτό μου ήρθε στο κεφάλι.
    0 βαθμοί
  39. Εν αρχή... Το 1935 οι Άγγλοι επιτελείς της Columbia Grammophone Company αποφάσισαν να δημιουργήσουν το πρώτο στούντιο ηχογραφήσεων στην Ελλάδα, δίπλα στο εργοστάσιο που είχαν ήδη χτίσει στη Ριζούπολη. Τεχνικό διευθυντή τοποθέτησαν τον Ευάγγελο Αρεταίο. Ήταν ο πρώτος Έλληνας μηχανικός που είχε σπουδάσει ηχοληψία στην Αγγλία, συνεπώς δικαιωματικά οι Άγγλοι του ανέθεσαν στα μέσα του 1936 την ευθύνη του έργου, μαζί με ξένους τεχνικούς που είχαν έρθει από το Λονδίνο. Το στούντιο χτίστηκε στην άκρη του οικοπέδου της Columbia και λειτούργησε έως το 1963, οπότε θεωρήθηκε πλέον παρωχημένο και ανεπαρκές. Έτσι κατασκευάστηκαν δύο καινούργια στούντιο σε ένα διπλανό οικόπεδο. Με το που τελείωσαν οι εργασίες στο πρώτο αυτό στούντιο, ο Ευάγγελος Αρεταίος τηλεφώνησε στον πατέρα του Μάκη Μάτσα. Ο ενθουσιασμός για την πρώτη ηχογράφηση... Στο τηλεφώνημα του είπε: - Μίνω επιτέλους το στούντιο είναι έτοιμο. Συνδέσαμε και τα τελευταία καλώδια της αίθουσας και του κοντρόλ, είμαστε πανέτοιμοι και ανυπομονούμε να διαπιστώσουμε το αποτέλεσμα. Θα ήθελα αν μπορείς να μας φέρεις στο στούντιο ένα συγκρότημα για να κάνουμε την πρώτη δοκιμαστική ηχογράφηση, ακόμα και σήμερα, αν γίνεται. Εκείνο το μεσημέρι, κατά σύμπτωση, στο γραφείο του Μίνου ήταν ο Ζόζεφ Κορίνθιος, πρωτοπόρος της χαβάγιας στην Ελλάδα. Η χαβάγια είναι ένα είδος κιθάρας που χρησιμοποιείται στη Χαβάη, στον Ειρηνικό. Βρισκόταν μαζί με τρεις συνεργάτες του και είχαν φέρει κάτι καινούργια τραγούδια. Μόλις έλαβε το τηλεφώνημα από τον Αρεταίο, ο Μίνως ενθουσιάστηκε και δεν μπορούσε να πιστέψει την αρχή που γινόταν. Είχε τόση περιέργεια για να πατήσει το πόδι του στο πρώτο ελληνικό στούντιο που είχε δημιουργηθεί. Άρπαξε τον Ζόζεφ και τους τρεις συνεργάτες του και χωρίς να τους ενημερώσει, τους ζήτησε να τον συνοδέψουν για μια πολύ σημαντική υπόθεση στο υπό κατασκευή στούντιο. Είπε μάλιστα στον τότε πρωτοεμφανιζόμενο τραγουδιστή Νίκο Γούναρη να έρθει να τους συναντήσει εκεί. Τους αποκάλυψε τον σκοπό της επίσκεψης τους μόλις περνούσαν την πύλη του εργοστασίου. Η έκπληξη και η χαρά που θα έκαναν ποδαρικό και θα εγκαινίαζαν το καινούργιο στούντιο ήταν πολύ μεγάλες. Μετά από μια σύντομη ξενάγηση στο στούντιο ο Ζόζεφ Κορίνθιος, οι μουσικοί του και ο Νίκος Γούναρης πήραν θέσεις μπροστά στα μικρόφωνα για να διαπιστωθεί από τον Αρεταίο και τους Άγγλους τεχνικούς η αξιοπιστία του καινούργιου επιτεύγματος. Το πρώτο τραγούδι... Το πρώτο τραγούδι ηχογραφήθηκε στο άψε-σβήσε. Όταν οι τεχνικοί άκουσαν το ηχητικό αποτέλεσμα, τα πρόσωπα τους γρήγορα φωτίστηκαν, άρχισαν τα χειροκροτήματα και οι σαμπάνιες συμπλήρωσαν το γιορτινό γεγονός. Δεν ήταν άλλο από το κλασικό και περίφημο πια "Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι" (ή αλλιώς, το "Κοκοράκι"). Η μαρτυρία αυτή προέρχεται από την αφήγηση του Μίνου. Ωστόσο, τα ιστορικά δεδομένα δεν την επιβεβαιώνουν. Σήμερα το τραγούδι αυτό εμφανίζεται και ηχογραφείται με τον Νίκο Γούναρη πολύ μεταγενέστερα, το 1939 και μάλιστα στην Columbia. Είτε λόγω της ανωριμότητας του νεαρού τότε Νίκου Γούναρη το “Κοκοράκι” ηχογραφήθηκε, αλλά δεν εκδόθηκε ποτέ σε δίσκους. Μια άλλη εκδοχή είναι ότι ηχογραφήθηκε και εκδόθηκε, αλλά ο κατάλογος και τα αρχεία όπου περιλήφθηκε χάθηκαν μαζί με χιλιάδες άλλα αρχεία της δισκογραφίας, κατά τη διάρκεια της επίταξης και των καταστροφών του εργοστασίου από τους Γερμανούς. Μετά από χρόνια φαίνεται ότι λόγω επιτυχίας του τραγουδιού, ο Νίκος Γούναρης το επανέλαβε στην καινούρια του εταιρεία, την Columbia και αυτό το μεταγενέστερο αρχείο διασώθηκε. Έτσι η δεύτερη αυτή εκτέλεση μπορεί να εμφανίζεται σήμερα ως πρώτη και μοναδική. Είναι ένα γεγονός για το οποίο δεν υπάρχει σήμερα άλλη απάντηση πέρα από την έντονη ανάμνηση του Μάκη Μάτσα, από τη διήγηση του Μίνου Μάτσα, την οποία πολλές φορές είχε επιβεβαιώσει και ο ίδιος ο συνθέτης, ο Ζόζεφ Κορίνθιος. Το 1987 το ίδιο τραγούδι ο Μάκης Μάτσας έμελλε να το ηχογραφήσει ξανά και μάλιστα όχι μόνος του. Περιλαμβάνεται στη δουλειά του Διονύση Σαββόπουλου με τίτλο “Ζήτω το ελληνικό τραγούδι”. Στην ηχογράφηση αυτή ο Μάκης Μάτσας ήταν μαζί με έναν άλλο Μίνωα, τον γιο του. ______ ΠΗΓΗ ______
    0 βαθμοί
  40. https://www.mixanitouxronou.gr/pos-einai-simera-to-istoriko-ergostasio-diskon-tis-columbia-poy-quot-apogeiose-quot-to-elliniko-tragoydi/
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου