Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      10.811


  4. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.708


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/05/2023 σε όλα

  1. Γι' αυτό είπα για την σημασία του μουσικού περιβάλλοντος και της κοινότητας. Το να μοιράζεσαι τις πληροφορίες, τα σχόλια, τις φαντασιώσεις σου με άλλους που έχουν ανάλογα ενδιαφέροντα, είναι πραγματικά σχεδόν μυστικιστικό. Πώς να εναρμονίσω ρε συ αυτή την μελωδία? Έβαλα αυτή την νότα σαν 3η συγχορδίας, την άλλη σαν 5η, την άλλη σαν 6η και την άλλη σαν 9η. Ρε μλκα, γιατί δεν δοκιμάζεις να την βάλεις σαν #11η, και την άλλη σαν b9? Μα η πρώτη είναι μινόρε, και η 2η είναι maj7 δεν μου πάει. Ωραία, 1ον άλλαξέ της ποιότητα, και αν δεν θέλεις, δοκίμασε να δεις πώς μπορείς να φτιάξεις αυτό που δεν σου πάει μέσα στο context. Δοκίμασε. Να κοίτα εδώ εγώ τι έκανα. Το κάνει και ο Jarrett. Δηλαδή μου λες min#11 και maj7b9? Ω ρε φίλε, σκοτώνει λέμε, έχεις δίκιο. Και που να δεις τι κάνει ο Beirach. Ωπ, τι έκανες εκεί? Τι ακκόρντο είναι αυτό? Ένα απλό maj7 είναι. Και πώς ακούστηκε τόσο τέλειο? Έβαλα την maj7 δίπλα στην τονική και δημιουργείται διάστημα ημιτονίου που συνηχεί. EDIT: Και πας μετά για καφέ με μεγάλη παρέα, στην οποία υπάρχει κι άλλος ένας τρελός σαν κι εσένα. Πάνω στο μισάωρο λοιπόν πετάγεται ένας και σας λέει "σταματήστε ρε παιδιά μας πρήξατε με αυτές τις ντιμινουίτες, τι στο διάολο είναι αυτά τα κινέζικα?"
    2 βαθμοί
  2. Εγώ το λέω και πιο πρακτικά. Δηλαδή, αν έχεις σε έναν χώρο ζωντανό μουσικούς, που ξοδεύουνε την ώρα τους εκεί, με κάποιο επίπεδο, γίνεται άλλη φάση. Δηλαδή, στο ωδείο όπως το βίωσα εγώ, κάποιος μάθαινε πίσω από μια κλειστή πόρτα σύνθεση, κι έγραφε pppppp 32α ρε ντο σι ντο ρε ντο σι ντο ρε τέρμα θεού στο τρομπόνι, και στη δίπλα πόρτα κάποιος πάλευε να έχει ωραίο σολ μια πέμπτη κάτω. Και δεν του έλεγαν μια μέρα ούτε του ενός, ούτε του άλλου, για μπες μέσα να δεις τι γίνεται, εσύ στον έναν, κι εσύ στον άλλον, να γίνει μια ζύμωση βρε αδερφέ. Για μενα η ουσία είναι στο πιο ολιστικό. Ακούς από εδώ, ακούς από εκεί, επηρρεάζεσαι. Προσθέτεις. Χτίζεις. Αλλιώς είσαι εσύ κι η πάρτη σου, και ενίοτε κάνεις και κάποια "συζήτηση" με κάποιον άλλον.
    2 βαθμοί
  3. Όλα αυτά τα γκάτζετς εμπίπτουν στην κατηγορία "κάνε την κιθάρα να ακουστεί σαν...". Προφανώς υπάρχει κάποια έστω περιορισμένη ζήτηση για τέτοια πράγματα αλλιώς δε θα υπήρχε καθόλου προσφορά. Εγώ απλά αναρωτιέμαι, δεδομένου ότι τουλάχιστον σε συνθήκες στούντιο/ηχογράφησης τη δουλειά την κάνουν πολύ καλύτερα τα vsts, αν κάποιος που έχει αγοράσει αρκετά τέτοια μαραφέτια, τα χρησιμοποιεί παραπάνω από 3-4 φορές ή απλά καταλήγουν στο συρτάρι με τις 10-38.
    2 βαθμοί
  4. «Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος. Κάποτε συνάντησε μια γυναίκα που εργαζόταν ως οικιακή βοηθός και είχε βάλει τα κλάματα. Όταν έμαθε ότι η γυναίκα αυτή ήταν στεναχωρημένη επειδή θα έχανε το σπίτι της, της έδωσε €200,000 προκειμένου να το σώσει. Όπως και έγινε...» - Γεωργία Ηλιοπούλου, διευθύνων σύμβουλος της Lavris LTD σε συνέντευξη του 2022. Ναι, ήταν όντως ένας πολύ καλός άνθρωπος, και η παραπάνω περίπτωση δεν ήταν η μοναδική. Βοηθούσε οικονομικά κόσμο και κοσμάκη και το γνώριζαν ελάχιστοι. Το δε Ελληνικό κράτος τον αγνοούσε επιδεικτικά γιατί δεν ήταν κομματόσκυλο, το ίδιο και το ντόπιο ιδεοληπτικό καλλιτεχνικό σινάφι. Γι αυτό το όνομα και η δουλειά του δεν ακουγόταν εδώ σχεδόν ποτέ, και γι αυτό επίσης ως και οι...Εσκιμώοι παίζει να ξέρουν πολύ καλύτερα το έργο του απ'ότι οι Έλληνες. Κατάντια....
    2 βαθμοί
  5. Ευχαριστώ Βρασίδα, για τα καλά σου λόγια Όταν φτιάχνω ένα κομμάτι, και έχω τελειώσει τα βασικά ρυθμικά, σολαρω μερικές φορές πάνω του, με κιθάρα και πλήκτρα. Από τα σόλο αυτά προκύπτουν τα θέματα και οι μελωδιες, που από αυτές θα χτίσω το κομμάτι. Το ίδιο ισχύει και εδώ. Εάν θα ήθελα να παίξω ένα πιο σοβαρο, προμελετημένο, σολο θα στηριζομουν σε αυτα τα θέματα που εντοπισες, ώστε να το δομήσω καλύτερα. Ευχαριστώ George!
    1 βαθμός
  6. φοβερος ηχος. κυριως ομως ο τροπος της πενιας ειναι αποκαλυπτικος, βγαινει πολυ ανωδυνα αλλα τερμα δυναμικα Respect
    1 βαθμός
  7. Μα για καλο στο λεω. Πανω στην ιδια περιπου αρμονια κ με μια ουσιαστικη αλλαγη στις δυναμικες του κομματιου (ρηπητ το πρωτο μισο 2 φορες) εσυ το εκανες σχεδον κομματι. Για την ακριβεια με πολλα απο τα θεματα που επαιξες στο πρωτο μισο εγω θα κοιταζα να τα κανω δικο μου κομματι κ να το παω μετα οπου θελω. ΠΟλυ ωραια πραγματα εχεις παιξει
    1 βαθμός
  8. το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι πάντα να έχεις μια καλή μπάκινγκ μπάντα. μέχρι να τη βρεις αληθινή.
    1 βαθμός
  9. Εξαιρετικός ήχος και δέσιμο στο track το παίξιμο.
    1 βαθμός
  10. Μου αρέσει πολύ ο ήχος που έφτιαξες εδώ. Τώρα δεν ξέρω αν μ'αρεσει ο ήχος απο μόνος του τόσο ή το πώς κάθεται κ μέσα σ' αυτό το τρακ (ή κ τα δυό). Κ φυσικά κ το παίξιμο είναι
    1 βαθμός
  11. Υπάρχουν κάτι ορθογώνια αυτοκόλλητα για να γράφεις που μπορείς να τα βρεις σε βιβλιοπωλεία. Μπορείς να το περάσεις στο καλώδιο και να το ενώσεις με τον εαυτό του
    1 βαθμός
  12. Ξέρεις Αλή μου, είναι σαν να μοιράζεσαι ένα μυστικό, ή ένα inside joke με κάποιους ανθρώπους. Κάτι που οι άλλοι, οι έξω, δεν μπορούν να καταλάβουν. Σαν να μιλάτε άλλη γλώσσα από τους "έξω από αυτό". Και αυτό είναι που σε κάνει κομμάτι αυτής της κοινότητας, είναι σχεδόν μυστικιστικό. Τα έχω βιώσει αυτά, δεν τα λέω έτσι στον αέρα.
    1 βαθμός
  13. No. 1 παράμετρος προκοπής.
    1 βαθμός
  14. Για να λέμε και αλήθειες..., το κορίτσι ξεκινά και με γκολ από τα αποδυτήρια με τόσο ωραία φωνή...πέρα από το πιάνο.
    1 βαθμός
  15. Άσε μας εμάς, τα έχουμε περάσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Είναι όμως προκλητικά, και σε κινητοποιούν. Η συνεχής πρόκληση και το κίνητρο είναι τα πιο σημαντικά. Όταν βρίσκεσαι σε ένα τέτοιο μουσικό περιβάλλον, το μυαλό σου δουλεύει αλλιώς. Είσαι απόλυτα επικεντρωμένος σε αυτό που σου αρέσει να κάνεις, και το καλύτερο είναι ότι δεν είσαι μόνος σου, αλλά μέσα σε μια κοινότητα ανθρώπων που μοιράζονται τις ίδιες προκλήσεις και κίνητρα με σένα. Πολύ όμορφα πράγματα. Τώρα το ότι την διάλεξε η ίδια την σχολή της, δεν μου λέει και πολλά, γιατί θα μπορούσε να μην της αρέσει τελικά αυτή η εμπειρία (για τους όποιους λόγους). Αν της αρέσει .... τέλος, αυτό είναι.
    1 βαθμός
  16. Άσε τώρα, ας μην το πιάσουμε αυτό... Αν είχε "πουλήσει" κάτι συγκεκριμένο που στη χώρα μας αποθεώνει καλλιτέχνες, θα τον είχαν περί πολλού. Όμως αυτός ήταν ένας αξιοπρεπής άνθρωπος και δεν καταδέχθηκε ποτέ να μπλέξει σε αυτόν τον θλιβερό μικρόκοσμο. Και γι΄αυτό τον λόγο θα είναι παγκόσμιος μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
    1 βαθμός
  17. Μαλλον γιατι ειναι χαλια οι στιχοι συντακτικα. στην αγγλικη τους αποδοση τουλαχιστον. Καμια προφορα δεν προκειται να τους σωσει.
    1 βαθμός
  18. Προσωπικά θα προτιμούσα να επαναφέρουν το sequencer που είχαν τα Motif XF/MOXF, αν είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένα sequencer της προκοπής που να μην απευθύνεται σε...rappers και άλλους "producers" που γράφουν όλη μέρα με steps. Δεν φαντάζεσαι πόσο μου λείπει να ανοίξω το synth και απλά να αρχίσω να γράφω real time κάποιο track. Τι στο διάολο σκέφτονταν εκεί στη Yamaha όταν άφησαν απ'έξω ένα sequencer που έκανε παπάδες για δεκαετίες δεν μπορώ να καταλάβω. Φυσικά αν προσθέσουν και μια VA engine, με την προϋπόθεση να Μην πειράξουν τις άλλες δύο, θα χαροποιήσει τους πάντες. Τα Montage/MODX με ένα proper sequencer & sample/FM/VA engines θα είναι ΤΑ dream machines, και θα αγοραστούν ASAP.
    1 βαθμός
  19. Είσαι θεούλης. Ευχαριστώ!
    1 βαθμός
  20. Συγγνωμη ρε παιδια, αλλα για μεγαλη παπαρα μου φαινεται. Με το συμπαθειο.....
    1 βαθμός
  21. Σαν σήμερα το 2022 ο τεράστιος Βαγγέλης Παπαθανασίου μάς άφησε στη μιζέρια μας και την έκανε για άλλα, καλύτερα μέρη. Ένα φωτο-αφιέρωμα παρακάτω με υλικό απ'το αρχείο μου για να θυμηθούμε τον Master. 140+ φωτογραφίες, αν δείτε και καμιά διπλή σχωράτε με.
    0 βαθμοί
  22. Μου άρεσε ο ήχος, και είπα να τραβήξω ένα βιντεάκι... Παίζω με ενα distortion pedal απευθείας στο multicab, και λίγο delay.
    0 βαθμοί
  23. Καλησπέρα στην παρέα. Έψαχνα για diy pedalboard αλλά εν τέλει αγόρασα ένα της harley benton και καλά έκανα όπως πολύ είχατε προτείνει. Μια χαρά με έχει βολέψει. Πήρα επίσης και ένα organazer kit της HB το οποίο τακτοποίησα λίγο τα καλώδια πίσω και έχει γίνει καλή δουλειά. Τώρα αυτό που θέλω είναι να βάλω και ετικέτα πίσω στα καλώδια για να ξέρω που πάει το καθένα μιας και τώρα έτσι πως είναι μαζεμένα δεν φαίνεται. Δε θέλω να βάλω ταινία τύπου χαρτοταινία γιατί με τον καιρό μένει πάνω η κόλλα και είναι λίγο meh. Υπάρχει κάποια ειδική ταινία γι αυτό το πράγμα;
    0 βαθμοί
  24. Συνήθως παίζω σε ένα backing μέχρι να κάνω καμιά χοντράδα ή να βαρεθω... Εδώ το σταμάτησα ομαλά. Εάν θα έβλεπες/άκουγες fade out, ακολουθεί πάντα χοντράδα, που την κόβω... Ο λόγος που μαθαινω κιθάρα είναι για να μπορώ να σολαρω και να αυτοσχεδιαζω, και με ευχαριστεί -οσο τιποτα- να το εξασκω σε κάθε ευκαιρια. Ευχαριστώ Κώστα!
    0 βαθμοί
  25. Εχω 170 reputation εδώ και κάτι χρόνια, τι έγινε το χαλάσατε?
    0 βαθμοί
  26. Εμενα ο συνδυασμος της τελε με το B-Bender και της Danelectro μου προκαλεσε λιγο ptsd για αλλο λογο, ειχα πετυχει προσφατα σε μια δημοπρασια μια 7χορδη Danelectro με H/S/S lipstick μαγνητες και Hipshot B-bender ΣΥΝ G-Bender ΣΥΝ drop D λεβιε. Με ειχε πιασει πονοκεφαλος και μονο με τις δυνατοτητες που υπηρχαν αλλα εν τελει την αφησα να φυγει και ακομα την σκεφτομαι που και που.
    0 βαθμοί
  27. Καλα εδω δεν ψαρωνει να σκαει μυτη με την κινεζικη Squier...των $200 & την Danelectro των $100 οταν ο McPherson στην αλλη γωνια εχει 3-4 Τ.Κ. Smith (κατω απο $10.000 δεν βρισκεις) στο βιολι να μασησει?
    0 βαθμοί
  28. Οκ λεμε οι κιθαριστες για mods και πειραγματα για να στρωσουμε τον ηχο οπως τον θελουμε, και μετα ερχεται και ο Duncan και λεει "ε δε μου αρεζε πολυ το συγκεκριμενο βιολι με τα ηλεκτρικα οποτε ξηλωσα το καπακι και το εκανα ενα re-graduation απο μεσα στα γρηγορα για να το φερω στα γουστα μου". Παρεπιπτοντως δεν ηξερα καν οτι παιζει κιθαρα ο κυριος, τον ηξερα μονο στο βιολι και ενιοτε banjo με τους Goat Rodeo (Yo-Yo Ma, Chris Thile, Edward Meyer και Duncan).
    0 βαθμοί
  29. Πραγματικά πολύ συγκινητική η παράθεση αυτού του φωτογραφικού αφιερώματος. Σεβασμός, αγάπη, δεος, συγκίνηση. νοσταλγία και αμέριστη ευγνωμοσύνη για τον μεγάλο Βαγγέλη Παπαθανασίου. Θα είναι πάντα κοντά μας με το έργο του, αυτή την τεράστια πολιτιστική κληρονομιά, πρωτοπόρος, εμβληματικός, έτσι θα φωλιάζει για πάντα μέσα στις καρδιές μας. Αθάνατος
    0 βαθμοί
  30. Μακαρι η καλλιτεχνικη και πνευματικη ελιτ της χωρας, και οταν λεω ελιτ εννοω ελιτ, ποια ειναι η ελιτ της ελιτ; Αυτη. Λοιπον μακαρι να ηταν σκυλαδες, οχι μπουζουκτζιδες, δεν φτανουν για μπουζουκτζιδες, δεν ειναι αξιοι να γλυψουν τα παπουτσια ενος μπουζουκτση. Μακαρι να ηταν ιδιοκτητες σκυλαδικου 4ης κατηγοριας, που κανει εμποριο ναρκωτικων και λευκης σαρκος. Τουλαχιστον αυτος παιρνει ενα ρισκο, δεν κοπροσκυλιαζει μασαμπουκωνοντας.
    0 βαθμοί
  31. Δεν είν' άσχημο.... Μπορεί να βρει εφαρμογές σε κάποιες περιπτώσεις. https://www.pickasobow.com/?fbclid=IwAR0NZ1etF36dsU6yrtkprX9lHR6kSMqy9NyFkOHmdqfXwVVY2GZ-QKj98Hk
    0 βαθμοί
  32. Εύγε Καταρράκτη, μεγαλούργησες. Ένας πολύ καλός μου φίλος τον γνώριζε και όταν ο Τιτάνας βρισκόταν στην Ελλάδα, ενίοτε τον συναντούσε. Τον είχα πρήξει: Αν προκύψει πάρε με μαζί, και αν θα έπαιζε κάτι να βγάλω... τριγωνάκι να κάνω ένα "ντιν" για να έχω να λέω ότι έπαιξα μια νότα με τον Τιτάνα Και από τις ιστορίες που μου έχει μεταφέρει, ήταν ένας τρομερός ΑΝΘΡΩΠΟΣ- πέρα του καλλιτέχνη και του φιλόσοφου. Βέβαια, δεν μπορώ να μη θίξω ότι η Ελλάδα αυτό το τεράστιο κεφάλαιο, το σνόμπαρε ακόμα και στον θάνατο του.
    0 βαθμοί
  33. 0 βαθμοί
  34. To ξέρω. To setup γραφόταν συνήθως στο Radar από τον ίδιο και από κει πήγαινε στον ηχολήπτη του σε Pro Tools. Για το δε custom MIDI setup του χρειάζονται πολλές σελίδες ανάλυσης/συζήτησης, αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο.
    0 βαθμοί
  35. "Το μακρυ του εργαλειο τριφτηκε στη g string της, καθως η ακρη του εμπαινε μεσα στην τρυπα. Αυτη τοτε εβγαλε εναν μακροσυρτο ηχο, σαν μελωδια απο βιολι."
    0 βαθμοί
  36. Γίγαντας, απλά. Δεν τον είχα γνωρίσει και θα ήθελα. Είχα ακούσει πολλές ιστορίες από τους φίλους του και ηχολήπτες που είχαν δουλέψει μαζί του. Κάποιες δεν λέγονται, αλλά μια ενδιαφέρουσα είναι η εξής: το setup του ήταν τέτοιο που οποιαδήποτε ώρα και στιγμή πήγαινε να παίξει κάτι (π.χ. σηκωνόταν 3 το πρωί) αυτό το κάτι έπρεπε να ηχογραφείται. Ηχογραφούσε τα πάντα 24/7.
    0 βαθμοί
  37. Τσάμπα παιδεύεσαι. Αυτήν όσο και να την μουλιάσεις ... παπάρα δεν γίνεται.
    0 βαθμοί
  38. Εσείς εκεί κάτω παπάρα το λέτε αυτό....; Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα ρε πούστη μου... Παπάρα είναι αυτό...
    0 βαθμοί
  39. Αυτό παίζει να είναι αληθινό και να ζητάει ψήφο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου