Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      9.373


  3. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.300


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/05/2023 σε όλα

  1. Αλήθεια τώρα? Όλο αυτό μόνο από μία κιθάρα realtime χωρίς post-production? Πάντως, ακόμα κι έτσι να μη είναι για μένα το αποτέλεσμα είναι φοβερό.
    2 βαθμοί
  2. 1) Η μουσικη και η τεχνη ειναι σημαντικοτερη απο την πολιτικη. Το λεω αυτο, με μεγαλη επιγνωση. Υπαρχουν μουσικα οργανα 45.000 ετων, και το μονο που εχει μεινει απο τις κοινοτητες που τα χρησιμοποιουσαν ειναι οι τοιχογραφιες τους. Η πολιτικη, το μεγιστο ζητημα της διοικησης της πολεως, προυποθετει μια κοινοτητα ανθρωπων, και η τεχνη δημιουργει τοσο τις κοινοτητες, με τις κοινες εμπειριες, οσο και τους ανθρωπους, με την ανυψωση απο το ζωικο επιπεδο. 2) Η δημοκρατια προυποθετει επιλογες, και η κεντροαριστερα ειναι ο ετερος πολος της κεντροδεξιας. Η Ελλαδα ειναι 30 χρονια πισω, οποτε ηρθε και εδω η ωρα να καταλαβει η κεντροαριστερα της Ελλαδας αυτο που καταλαβε πριν 30 χρονια η κεντροαριστερα της Ευρωπης και επιβιωσε: Μαρξισμοι και σοσιαλιστικη οικονομια ΠΕΘΑΝΑΝ, οσο πιο ελευθερη ειναι η οικονομια τοσο καλυτερα, το κρατος ειναι ο εποπτης και οχι ο επιχειρηματιας, ο Μαρξ απετυχε στις προβλεψεις του, ο Φριντμαν πετυχε, αυτος ειναι ο δρομος μεχρι νεωτερας, ο φιλελευθερισμος δεν ειναι μονο καλος για τα δικαιωματα του ατομου αλλα και για την οικονομια, και η βοηθεια στον αδυναμο προυποθετει ισχυρη οικονομια που με τη σειρα της προυποθετει ισχυρο ιδιωτικο τομεα. Οσο δεν το καταλαβαινει αυτο και μενει στις μαλακιες του 1981 τοσο θα καταρρεει. Ας ελπισουμε οτι το εχει καταλαβει η κεντροδεξια τουλαχιστον, γιατι ακομα και για αυτο εχω τις αμφιβολιες μου.
    2 βαθμοί
  3. Μπράβο Μάνο. Αν ξεκολλήσουμε από τον συσχετισμό των fx με τον ροκ ήχο που έχουμε στ' αυτιά μας, θα διαπιστώσουμε ότι προσφέρουν απίστευτα δημιουργική παλέτα ηχοχρωμάτων για "παιχνίδια". Παλιά περνούσα ατελείωτες ώρες έτσι.
    1 βαθμός
  4. Εάν δεν σπαταλήσεις χρόνο, τίποτα καλό δε γεννιέται. Πολύ καλό το αποτέλεσμα, και αυτό είναι το σημαντικό.
    1 βαθμός
  5. Δεν είναι κιθάρα με εφέ αυτό. Δεν το πιστεύω. Είναι combi από το Nautilus
    1 βαθμός
  6. Όμορφο! Συνθετικά, θα ήθελα μια αλλαγή ένα κάτι να σπάει την μονοτονία (νομίζω ότι η μετατροπία προς το τέλος δεν είναι αρκετή). Μπράβο.
    1 βαθμός
  7. Το ξανακουω τώρα οπότε αν θες τα ξαναλεω
    1 βαθμός
  8. Ο ήχος είναι ωραίος, αλλά ο παίχτης είναι υπέροχος! Μπράβο ρε Μπάμπη! Σε κάνα δυο σημεία ψαρωσα! Όλο το παίξιμο είναι καλό αλλά σε ο,τι παίζεις στο 0:30-0:45 κ μετά στο 0:52-1:00 το touch σου κ η λεπτομέρεια είναι απίστευτα Το άκουγα κ το ξανακουγα κ ενώ όλο μ'αρεσε εκεί μου σηκωνόταν η τριχα
    1 βαθμός
  9. Εξαιρετικός ήχος και παίξιμο. Εάν ήταν λίγο πιο δυναμικός ο ήχος (λιγότερο κομπρεσαρισμενος) θα έβαζα άριστα.
    1 βαθμός
  10. Πω πω πω, τέλεια κατάσταση. Να της δώσεις τα συγχαρητήριά μου.
    1 βαθμός
  11. Τώρα κατάφερα να το ακούσω. Για το είδος του, είναι εξαιρετικό. Έχετε κάνει πολυ μερακλήδικη δουλειά.
    1 βαθμός
  12. Ενώ εμένα η πρεσβυωπία.
    1 βαθμός
  13. Βάλε του ρε ένα σωστό "μη φεύγεις".... Με αυτό που έβαλες θα πάει στο Νότιο Πόλο ο Άνθρωπας.... Πάρε 'δω Κώστα μου, πασά μου...
    1 βαθμός
  14. Μετά από αναφορές κατά του μέλους cos_dr εκδίδεται προειδοποίηση (manual λόγω τεχνικού προβλήματος στην αυτοματοποιημένη), για περιεχόμενο που μπορεί να διαταράξει την εύρυθμο λειτουργία του forum. Κωστάκης, δύο μέρες έλειψα και άρχισες να... φιδίζεις και να ελίσσεσαι Ντροπή Κωστάκης- και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου.
    1 βαθμός
  15. Aν και συμφωνώ στα αυτονόητα (για τον υπόλοιπο πλανήτη πλην Ελλάδας) που γράφει ο Μάνος, προτείνω να φτιάξουμε ένα νέο θρεντ και να σφαχτούμε εκεί. Αν και οι κανονισμοί απ'ότι θυμάμαι δεν επιτρέπουν τα πολιτικά θρεντς, οπότε... Οπότε πίσω στο θέμα.
    1 βαθμός
  16. Μας έπιασαν οι ζέστες και αρχίσαμε τα ρολά τα μπαλκονάτα μετά μπυρός? Ωραίο το έχετε πάντως, με τα φυτά του, τις τριανταφυλλιές του, τα φαναράκια του, άψογα. Σούπερ το περιβάλλον.
    1 βαθμός
  17. Κβαντική διεμπλοκη ρε κέρατα είμαι 13χρονια εδώ μέσα κ ενώ φημίζομαι ότι είμαι καλός φυσιογνωμιστης δεν έχω καταλάβει ακόμα αν τρολαρεις ή αν τα λες σοβαρά... Μπράβο ρε μπαγάσα....
    1 βαθμός
  18. Τα μεσάνυχτα δεν ήρθαν ακόμα, αλλά δε γα@#$@ται. MidnightBluesSolo-mpamps.mp3
    0 βαθμοί
  19. Καλησπέρα σε όλους! Έχω τη χαρά να μοιραστώ μαζί σας το νέο single με τίτλο "Awake" της μπάντας μου! Κάθε σχόλιο καλοδεχούμενο!
    0 βαθμοί
  20. Εκτέλεση καινούριου κομματιού με τη χορωδία "Λύχνος". Στίχοι και μουσική δικοί μας. Εδώ παίζω κιθάρες και είμαι μια από τις εικοσικάτι φωνές. Εποικοδομητική κριτική για το μουσικό κομμάτι καλοδεχούμενη!
    0 βαθμοί
  21. Στο σημερινο επεισοδιο του "Πως να χασετε το χρονο σας", ασχολουμαστε με την κιθαρα. Για την ακριβεια οτι απομεινε απο την κιθαρα, αφου της βγαλαμε τα ματια στα εφε. Τι εννοουμε της βγαλαμε τα ματια; Οτι ακουτε, μα οτι ακουτε, ειναι μια κιθαρα που παιζει κατι παρομοιο με το nothing else matters. Ναι ολη αυτη η βαβουρα ειναι μια κιθαρα. Σκετη. Ενας ηχος οτι πρεπει, για να χανετε το χρονο σας παιζοντας μαλακιες και μενοντας στασιμοι τεχνικα. Στο επομενο επεισοδιο θα εχουμε το πως να χανετε το χρονο σας στα drums, οπου ενα χτυπημα στη μποτα τριγκαρει το "Στα Σαλωνα σφαζουν αρνια" σε hardcore rave remix. Καλη ακροαση! manosxguitar.mp3
    0 βαθμοί
  22. "Καλά εεε, έγραψα ένα κομμάτι πολύ σένιο!" "Έλα ρε πώς πάει;" "Κάτσε να το βρω να στο βάλω να το ακούσεις!" "Όχι ρε μλκ μη ψάχνεις τώρα, κάντο μου λίγο με το στόμα!" "... Λοιπόν ξεκινάει μπου μπου μπου μπου μπου μπου και μετά μπαίνει γουυυυυυ γουυυυυυ ουυυυυ, αλλά δεν καταλαβαίνεις τώρα, πρέπει να το ακούσεις." "Όχι κατάλαβα, κατάλαβα, στείλε μου μια πάρτα και το δοκιμάζουμε." Αμ δεν κατάλαβες! Ωραίος ο Μάνοοοος...
    0 βαθμοί
  23. Ναι, ειναι εντελως real time. Το μονο post που εκανα ειναι να κοψω ενα κομματι του αυτοσχεδιασμου, για να μη σας ζαλισω τα @@, να του κανω fade in fade out, και ενα ψευτοmastering με λιγο eq και limiting, τιποτα δηλαδη ουσιαστικο.
    0 βαθμοί
  24. Έχεις απόλυτο δίκιο Γιώργο. Ένα από τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου solo είναι αυτό το rollercoaster στις δυναμικές. Εδώ νομίζω ότι απέτυχα. Παιχτικά προσπάθησα να το αποδώσω αλλά το αποτέλεσμα δεν... Μιας και ο ήχος είναι από plugin, θα δοκιμάσω να τον πειράξω λίγο χωρίς να ξαναπαίξω το solo να δω αν θα βελτιωθεί. Αν θυμάμαι καλά έχει ένα compressor στην αρχή της αλυσίδας. Με κάνεις και κοκκινίζω Βασίλη. Σας ευχαριστώ πολύ όλους.
    0 βαθμοί
  25. Το ιδιο μου ειναι, τι κιθαρα τι πληκτρα, παλι παιρναει η ωρα Τεχνικα ειναι ενα χαος, παραλληλες επεξεργασιες με τριγκαρισματα sequencer, pitch shifter, πολλαπλα delays και γενικα οτι εβρισκα το εβαζα. Το καλο με τη φαση ειναι οτι ειναι real time, δηλαδη ειναι τζαμαρισμα, δεν ειναι ηχογραφηση που μετα την πειραζεις, μπορεις να παιξεις οτι θελεις real time, αλλιως πως θα χασεις τον χρονο σου αλλωστε
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Ε καιρός είναι,μετα τα 40 πρέπει κάποια στιγμή να αρχίζεις να το κάνεις. Βοηθάει πολύ στη ζωή γενικά. Ξεκινά και λίγο καθημερινο περπάτημα και πρόσεχε τι τρως και προπάντων τι πίνεις.
    0 βαθμοί
  28. Αθάνατο NOIZ. Σαν να μην έλειψα μια μέρα...
    0 βαθμοί
  29. Αν σε ένα θέμα που ανοίχτηκε για τον Vangelis (και έχουν περάσει από αυτό Χατζηδάκιδες και Θοδωράκηδες) φτάσουμε να κονταροχτυπηθούμε για τον cos_dr, ε, τότε τι να πω, επιβεβαιώνεται περίτρανα....
    0 βαθμοί
  30. Μα δεν είπα για εσένα. Εσύ με αγαπάς. Άλλος δεν με θέλει, θα φύγω. Θα φύγω για λίγο να σκεφτώ
    0 βαθμοί
  31. Θέλει να με διώξει από το forum. Δεν με θέλει. Δεν πειράζει. Ας μείνουμε στο post για τον Vangeli και να φύγω. Θα φύγω να πάω αλλού. Δεν υπάρχει και κάνα άλλο μουσικό forum ανάλογο αξιόλογο. Που να πσω Χαχαχαχα Καταρα μου αυτό το μουσικό ταλέντο που είναι. Όλο προβλήματα μου δημιουργεί. Φεύγω. Φεύγω μόνος μου.
    0 βαθμοί
  32. "Τέλη ΕΛΤΑ για τον εκτελωνισμό" είναι τα 7.5 ευρώ, "Δασμοί", "ΦΠΑ" (λογικό γιατι ήδη ειχε πληρωθει) και "Λοιπές Επιβαρύνσεις" είναι μηδέν.
    0 βαθμοί
  33. Ξέρω οτι είναι εκτός θέματος αλλά το αφήνω και αυτό εδώ γιατι προσωπικά περίμενα να πληρώσω τα κέρατα μου. Παραγγελία απο Αμερική μέσω ebay και shipping μέσω ebay, $49 αξία αντικειμένου, $12 μεταφορικά, $14.64 VAT που χρεώθηκε από το ebay, οπότε πλήρωσα στο ebay $75.64. Μόλις ήρθε ο ταχυδρόμος, πλήρωσα 7.5 ευρώ (ναι, εφτάμιση ευρώ). Περιμένω άλλο ένα δέμα από Αμερική, μέσω ebay με shipping μέσω ebay, οπότε θα ενημερώσω και για αυτό.
    0 βαθμοί
  34. Lachy Doley - vocals, Hammond C3, Minimoog Jan Bangma - bass Jackie Barnes - drums
    0 βαθμοί
  35. Όσοι δεν ξέρετε ακόμα τον τεράστιο Lachy Doley εξ Αυστραλίας, κοιτάτε να τον μάθετε. Παρακάτω ένα live δείγμα.
    0 βαθμοί
  36. Όταν με ρωτάνε για προτεινόμενα άλμπουμς του DeFrancesco αλλά και γενικά για Hammond Organ άλμπουμς, το παρακάτω live προτείνεται πάντα. Ο μεγαλύτερος Hammond player που πάτησε ποτέ το πόδι του στη Γη δίνει masterclass σεμινάρια και τρελαίνει κόσμο...
    0 βαθμοί
  37. Φίλως καλοκαίριασε, ποια ζεστασιά ... Από Χειμώνα τώρα οι ζεστασιές.
    0 βαθμοί
  38. Λείπει η ζεστασιά της λαμπας και η οργανικοτητα.Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Εδώ δοκιμάζω διαφορά dist και fuzz με κανονική προενισχυση από ενισχυτη. Πολλούς από αυτούς τους ήχους θα τους χρησιμοποιούσα. Είναι πιο ρεαλιστικοι, για τα αυτιά μου. TM18sgALL.mp3
    0 βαθμοί
  39. Όχι ρε φίλε. Το πάτησα σαν να μην υπάρχει αύριο επειδή διάβασα μεγάλος διαγωνισμός Axe fx
    0 βαθμοί
  40. Εν αρχή... Το 1935 οι Άγγλοι επιτελείς της Columbia Grammophone Company αποφάσισαν να δημιουργήσουν το πρώτο στούντιο ηχογραφήσεων στην Ελλάδα, δίπλα στο εργοστάσιο που είχαν ήδη χτίσει στη Ριζούπολη. Τεχνικό διευθυντή τοποθέτησαν τον Ευάγγελο Αρεταίο. Ήταν ο πρώτος Έλληνας μηχανικός που είχε σπουδάσει ηχοληψία στην Αγγλία, συνεπώς δικαιωματικά οι Άγγλοι του ανέθεσαν στα μέσα του 1936 την ευθύνη του έργου, μαζί με ξένους τεχνικούς που είχαν έρθει από το Λονδίνο. Το στούντιο χτίστηκε στην άκρη του οικοπέδου της Columbia και λειτούργησε έως το 1963, οπότε θεωρήθηκε πλέον παρωχημένο και ανεπαρκές. Έτσι κατασκευάστηκαν δύο καινούργια στούντιο σε ένα διπλανό οικόπεδο. Με το που τελείωσαν οι εργασίες στο πρώτο αυτό στούντιο, ο Ευάγγελος Αρεταίος τηλεφώνησε στον πατέρα του Μάκη Μάτσα. Ο ενθουσιασμός για την πρώτη ηχογράφηση... Στο τηλεφώνημα του είπε: - Μίνω επιτέλους το στούντιο είναι έτοιμο. Συνδέσαμε και τα τελευταία καλώδια της αίθουσας και του κοντρόλ, είμαστε πανέτοιμοι και ανυπομονούμε να διαπιστώσουμε το αποτέλεσμα. Θα ήθελα αν μπορείς να μας φέρεις στο στούντιο ένα συγκρότημα για να κάνουμε την πρώτη δοκιμαστική ηχογράφηση, ακόμα και σήμερα, αν γίνεται. Εκείνο το μεσημέρι, κατά σύμπτωση, στο γραφείο του Μίνου ήταν ο Ζόζεφ Κορίνθιος, πρωτοπόρος της χαβάγιας στην Ελλάδα. Η χαβάγια είναι ένα είδος κιθάρας που χρησιμοποιείται στη Χαβάη, στον Ειρηνικό. Βρισκόταν μαζί με τρεις συνεργάτες του και είχαν φέρει κάτι καινούργια τραγούδια. Μόλις έλαβε το τηλεφώνημα από τον Αρεταίο, ο Μίνως ενθουσιάστηκε και δεν μπορούσε να πιστέψει την αρχή που γινόταν. Είχε τόση περιέργεια για να πατήσει το πόδι του στο πρώτο ελληνικό στούντιο που είχε δημιουργηθεί. Άρπαξε τον Ζόζεφ και τους τρεις συνεργάτες του και χωρίς να τους ενημερώσει, τους ζήτησε να τον συνοδέψουν για μια πολύ σημαντική υπόθεση στο υπό κατασκευή στούντιο. Είπε μάλιστα στον τότε πρωτοεμφανιζόμενο τραγουδιστή Νίκο Γούναρη να έρθει να τους συναντήσει εκεί. Τους αποκάλυψε τον σκοπό της επίσκεψης τους μόλις περνούσαν την πύλη του εργοστασίου. Η έκπληξη και η χαρά που θα έκαναν ποδαρικό και θα εγκαινίαζαν το καινούργιο στούντιο ήταν πολύ μεγάλες. Μετά από μια σύντομη ξενάγηση στο στούντιο ο Ζόζεφ Κορίνθιος, οι μουσικοί του και ο Νίκος Γούναρης πήραν θέσεις μπροστά στα μικρόφωνα για να διαπιστωθεί από τον Αρεταίο και τους Άγγλους τεχνικούς η αξιοπιστία του καινούργιου επιτεύγματος. Το πρώτο τραγούδι... Το πρώτο τραγούδι ηχογραφήθηκε στο άψε-σβήσε. Όταν οι τεχνικοί άκουσαν το ηχητικό αποτέλεσμα, τα πρόσωπα τους γρήγορα φωτίστηκαν, άρχισαν τα χειροκροτήματα και οι σαμπάνιες συμπλήρωσαν το γιορτινό γεγονός. Δεν ήταν άλλο από το κλασικό και περίφημο πια "Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι" (ή αλλιώς, το "Κοκοράκι"). Η μαρτυρία αυτή προέρχεται από την αφήγηση του Μίνου. Ωστόσο, τα ιστορικά δεδομένα δεν την επιβεβαιώνουν. Σήμερα το τραγούδι αυτό εμφανίζεται και ηχογραφείται με τον Νίκο Γούναρη πολύ μεταγενέστερα, το 1939 και μάλιστα στην Columbia. Είτε λόγω της ανωριμότητας του νεαρού τότε Νίκου Γούναρη το “Κοκοράκι” ηχογραφήθηκε, αλλά δεν εκδόθηκε ποτέ σε δίσκους. Μια άλλη εκδοχή είναι ότι ηχογραφήθηκε και εκδόθηκε, αλλά ο κατάλογος και τα αρχεία όπου περιλήφθηκε χάθηκαν μαζί με χιλιάδες άλλα αρχεία της δισκογραφίας, κατά τη διάρκεια της επίταξης και των καταστροφών του εργοστασίου από τους Γερμανούς. Μετά από χρόνια φαίνεται ότι λόγω επιτυχίας του τραγουδιού, ο Νίκος Γούναρης το επανέλαβε στην καινούρια του εταιρεία, την Columbia και αυτό το μεταγενέστερο αρχείο διασώθηκε. Έτσι η δεύτερη αυτή εκτέλεση μπορεί να εμφανίζεται σήμερα ως πρώτη και μοναδική. Είναι ένα γεγονός για το οποίο δεν υπάρχει σήμερα άλλη απάντηση πέρα από την έντονη ανάμνηση του Μάκη Μάτσα, από τη διήγηση του Μίνου Μάτσα, την οποία πολλές φορές είχε επιβεβαιώσει και ο ίδιος ο συνθέτης, ο Ζόζεφ Κορίνθιος. Το 1987 το ίδιο τραγούδι ο Μάκης Μάτσας έμελλε να το ηχογραφήσει ξανά και μάλιστα όχι μόνος του. Περιλαμβάνεται στη δουλειά του Διονύση Σαββόπουλου με τίτλο “Ζήτω το ελληνικό τραγούδι”. Στην ηχογράφηση αυτή ο Μάκης Μάτσας ήταν μαζί με έναν άλλο Μίνωα, τον γιο του. ______ ΠΗΓΗ ______
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου