Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kosthrash

    kosthrash

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      159


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10.990


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6.218


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/05/2023 σε όλα

  1. Συνήθως όσοι παίζουν με ελαφρύ picking hand σεταρουν το action όσο πιο χαμηλά γίνεται, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με αυτούς που χτυπάνε δυνατά (ψηλότερο action από το συνηθισμένο) ... Οπότε ούτε αυτούς θα βολεύει η κιθάρα σου, ούτε φυσικά εσένα (που την επιστρέφουν... ξεκουρδιστη)
    2 βαθμοί
  2. Να σου πω κατι διαφορετικο? Μη τη δινεις σε καποιον που δε ξερεις οτι εχει παρομοιο παιξιμο μ'εσενα. Υπαρχουν παιχτες με τοσο βαρυ δεξι κ τοσο ιδρωμα σε αριστερο που σιχενεσαι να πιασεις την κιθαρα μετα Αν ο αλλος δε το ξερει αυτο για το παιξιμο του τι να πω. Αν το ξερει θα το καταλαβει.
    2 βαθμοί
  3. Πάμε να θυμηθούμε λίγο το "Μother of all synths" (κατά MusicTech) Yamaha Montage και τις δύο φτηνότερες παραλλαγές του, MODX & MODX+. Παρακάτω δύο links στα reviews των Montage και MODX στο SOS, το πρώτο απ'τον Απρίλιο του 2017 και το δεύτερο απ'τον Ιανουάριο του 2019. Θα μπορούσα να βάλω μόνο το ένα από τα δύο reviews, μια και οι διαφορές μεταξύ του Montage και των MODX/MODX+ αφορούν κατά 99% το hardware μέρος, ουσιαστικά δηλαδή πρόκειται για το ίδιο synth. Η Yamaha ακολουθεί αυτή την τακτική από τότε που κυκλοφόρησε η Motif σειρά, κυκλοφορεί δηλαδή το flagship μοντέλo, το Motif XS πχ, και μετά από λίγο κυκλοφορεί μια πιο φτηνή έκδοση του σε rack (Motif-Rack XS) ή σε keyboard (ΜΟΧ). Tα καλά νέα για τους πελάτες της Yamaha είναι ότι με πολύ λιγότερα χρήματα αγοράζουν το ίδιο synth, κάνοντας όμως κάποιες hardware "υποχωρήσεις" οι οποίες για άλλους είναι αμελητέες και για άλλους σημαντικές. Η ουσία είναι ότι τελικά στο τέλος όλοι αποκτούν την ίδια synth τεχνολογία και δυνατότητες, όποια version και να αγοράσουν. Αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει με τις περισσότερες εταιρείες του χώρου. Για παράδειγμα, το Roland Fantom 6, το flagship της Roland αυτή τη στιγμή, δεν μοιράζεται την ίδια sound engine(s) με το φτηνότερο Fantom-06, οι διαφορές τους είναι και software και hardware. Όσοι αγοράζουν το φτηνότερο μοντέλο πιστεύοντας ότι αποκτούν ένα light Fantom 6, κακώς το πιστεύουν. Το MODX αποσύρθηκε από την αγορά λίγο πριν το τέλος του 2022 και αντικαταστάθηκε από το MODX+. Οι διαφορές του MODX και του plus μοντέλου είναι για γέλια, και δεν δικαιολογούν καθόλου την μεγάλη αύξηση της τιμής στο plus μοντέλο. Οι διαφορές τους πάντως για όσους αναρωτιούνται είναι οι ακόλουθες: MODX vs MODX+: • 64-voice polyphony for the FM engine vs 128-voice • 1GB user memory vs 1,75GB • plastic pitch & mod. wheels vs rubber wheels • grey end caps vs black end caps Η Yamaha δεν φημίζεται για "αρπαχτές", αλλά στην περίπτωση του MODX+ το τερμάτισε. Όπως και να'χει το "νέο" MODX+ θερίζει, οπότε είναι μια highly recommended αγορά για όλους, πλην τους κατόχους του πρώτου MODX, οι οποίοι δεν υπάρχει περίπτωση να ψηθούν να πουλήσουν το synth τους και να σκάσουν τα (πολλά) έξτρα λεφτά για το plus μοντέλο. Σημειώστε ότι τα παρακάτω reviews αναφέρονται στις δυνατότητες των τότε firmware που είχαν τα synths, έκτοτε έχουν γίνει αρκετές αναβαθμίσεις και προσθήκες νέων δυνατοτήτων, γι αυτό και δεν θα δείτε κάποια αναφορά σε features που προστέθηκαν στις νεότερες firmware versions, το Smart Morph πχ. Φτιάξτε καφεδάκι ή βάλτε ποτάκι και αρχίστε απ'το review του Montage. Montage: https://shorturl.at/dsvMZ MODX: https://shorturl.at/izCQ6
    1 βαθμός
  4. Πολύ καλοί ήχοι, όντως. Αλλά δεν ακούω κάτι που δεν μπορεί να γίνει και με κάποιο hardware synth/workstation, υπάρχουν άπειρες sound libraries για όλα τα γούστα και είδη. Το παρακάτω όμως δύσκολα θα το βρεις. @cos_dr, αφιερωμένο!
    1 βαθμός
  5. Επισης, με τελεκαστερ δεν κανεις ποτε φαλτσα. Και καθε τραγουδι που γραφεις σε τελεκαστερ μπαινει στα charts. Και οταν παιζεις με τελεκαστερ, τα παιδια παιζουν χαρουμενα στους δρομους, η φυση ηρεμει, το λιονταρι καθεται ανταμα με το ελαφι, μελι και γαλα ρεουν στους ποταμους, και η ευτυχια πλημμυριζει στα στηθια των ανθρωπωνε. Να τα λαιμαι ολα φοιλως
    1 βαθμός
  6. RIP Για μενα η Turner ηταν αυτο το τραγουδι:
    1 βαθμός
  7. Μάλλον μετράς τα drawbars λάθος, στον ήχο που σου αρέσει τα 2 πρώτα (τα καφέ, αριστερά) δεν παίζουν και άρα λείπουν οι δύο πιο μπάσες νότες (τονική και 5η). Απλά κλείσε τα αντίστοιχα στο manual που θες.
    1 βαθμός
  8. Ζορίστηκα λίγο να το προλάβω πριν φύγει ο Μάης ... Παραθέτω στίχους και χρόνους μέσα στη μουσική : ΜΑΗΣ (του Γιώργου Γκανέλη) Εισαγωγή μέχρι 00:33 1η στροφή από 00:34 Όλα γυαλίζουνε στου Μάη τον καθρέφτη χάνομαι μέσα σε αρώματα παρθένα βλέπω το σούρουπο σιγά- σιγά να πέφτει τ’ αστέρια φόρεσαν ολόχρυση καδένα. 2η στροφή από 01:09 Παίρνω τους δρόμους κι ανταμώνω το φεγγάρι τώρα τα χρώματα με πιάνουν απ’ το χέρι ένα κορίτσι μ’ ένα κάτασπρο ταγάρι εξαϋλώνεται και γίνεται αγέρι. 3η στροφή από 01:40 (Ρεφρέν) Πόλεις αιχμάλωτες στης άνοιξης τα δώρα νύχτες σπαρμένες με πολύχρωμα λουλούδια ξέχνα τη μοίρα σου και πιάσου απ’ το τώρα άκου του σύμπαντος τα βραδινά πρελούδια. Γέφυρα :από 02:16 μέχρι 02:44 4η στροφή από 02:44 Κόκκινα χείλη και μαλλιά ανεμισμένα έρωτες παίζουνε κρυφτό στις παραλίες όλα τα πάρκα καμαρώνουν ανθισμένα αύριο αρχίζουνε οι πρώτες συναυλίες. 5η στροφή από 03:18 Ρίχνω το βλέμμα μου στα πέρατα του κόσμου φωτογραφίζομαι αγκαλιά με τους πλανήτες κρατώ τον άνεμο κι ένα κλαδάκι δυόσμου συνομιλώ με τ’ ουρανού τους ερημίτες. Επανάληψη Ρεφρέν από 03:50 Καλή συνέχεια....... (Τροπ. 1 : Αλλαγή ενός lead ήχου - πρόσθεση pads - mastering ξανά) (Τροπ. 2 : "Εκταφή" Drums... και αλλαγή ήχου στο μπάσο)
    0 βαθμοί
  9. Εξαιρετικος! Να τον καλεσουμε στην εκπομπη,
    0 βαθμοί
  10. Kανω αυτο το θεμα, με αφορμη τη μερα των synthesizers που ηταν προχθες, αλλα βασικα για να δωσω πασα στον waterfall που γουσταρει FM. Η πρωτη επαφη μου με τα πληκτρα, ηταν στο αναλογικο οργανο του θειου μου. Ηλικια δε θυμαμαι, μπορειτε ομως να βγαλετε ενα συμπερασμα, απο το οτι προφανως το volume control το ειδα για γκαζι, και ο θειος μου ειπε να βγαλω το ποδι μου απο εκει γιατι θα με δαγκωσει το σκυλακι, ναι ακομα το θυμαμαι, και ακομα φοβαμαι τα control pedals, α ρε θειε, εσυ με εκανες πρεζακια. Μεγαλωνοντας το εριξα στα metal, και ηθελα κιθαρες και μπαντες, τα πληκτρα ηταν καλα, αλλα ειχα μεινει αυτη τη φαση περιπου, με τα οργανα τα τοτε. Τα οργανα αυτα ειχαν διαφορους ηχους, με κατι κουμπια σα διακοπτες για το φως του μπανιου, και οι ηχοι εγραφαν πανω ας πουμε "φλαουτο", αλλα ηθελε πολυ, ΠΟΛΥ φαντασια για να το νομιζεις αυτο το πραγμα για φλαουτο. Σε τρυφερη ηλικια λοιπον, εκει στο δευτερο μισο της δεκαετιας του 80, αφου ειχα αρχισει να γρατζουναω και την κιθαρα, εμπλεξα με 2-3 εξισου ασχετους με μενα και το βαλαμε στοχο να κανουμε ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ. Αφου βρεθηκαμε 2-3 φορες στο σπιτι και ρημαδοβγαλαμε κατι μαλακιες, κλεισαμε προβαδικο να παμε να παιξουμε. Απο την τραγικοτητα του παιξιματος μας δε θυμαμαι και τιποτα. Αλλο πραγμα μου εμεινε χαραγμενο απο εκεινη τη μερα. Στη μια ακρη του χωρου, συνδεδεμενο σε δικο του ενισχυτη, ηταν το περιφημο DX7! Θα μου πειτε, και πως θυμασαι οτι ηταν DX7; Ρε παιδια, μα το θεο, αυτα τα πρασινα κουμπακια επαφης, που τα αγγιζεις απαλα και αλλαζει ο ηχος, δεν ξεχνιουνται με τιποτα, σαν εξωγηινα μου φαινονταν. Αλλα το πιο κουφο ηταν αλλο: Βλεπω την οθονη, και γραφει "sitar". Και παταω τα πληκτρα, ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΙΤΑΡ, ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛΑΚΑΣ, ειχα συνηθησει τα μπαουλα τα τοτε, που εγραφαν πιανο και εβγαινε κλανια, και ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛΑΚΑΣ, λεω δε γινεται αυτο, ΟΥΑΟΥ! Πολλες φορες λεμε για την 10ετια του 80 και τα αναλογικα στυλ jupiter, αλλα κακα τα ψεματα, το πραγματικο workhorse της 10ετιας του 80 ηταν το DX7. Ας βαλω εδω το turning point της tina ( RIP), και η κλασσικη FM Harmonica Τα sample based ηταν ηδη καθ οδων, και θα τραβουσαν την προσοχη μου στη συνεχεια, ειμαι τυχερος ομως που πηρα μυρωδια το τι επανασταση ηταν πραγματικα το DX7, εστω και σε "νηπιακη" μου φαση. Ενα επαναστατικο μηχανημα, που ακομα, σε hardware η σε software μορφη δινει πονο, και μια μεθοδος συνθεσης που ακομα υπαρχει και στα τελευταια workstation. Περιμενουμε το waterfall να χωσει πραγμα.
    0 βαθμοί
  11. για εμένα πάντως είναι κουραστικό αυτό που κάνουν τώρα. Εγώ ήθελα deep ανάλυση, deep παρουσίαση και το αντίστοιχο demo ΤΟΥΣ να το υποστηρίζει. Όχι γελάκια και ουάου. Να ήταν για τέτοια εργαλεία ευλαβική παρουσίαση, σαν ντοκιμαντέρ. Έτσι θα έλεγα τα ευτελίζουν για τις δυνατότητές τους και καταντούν ανυπόφορα κουραστικοί. Έτσι πρέπει να γίνεται η παρουσίαση. Να ένα λαμπρό υπόδειγμα νέου ταλαντούχου και γνώστη που κάνει τη δουλειά που πρέπει και ακόμα και εγώ ο απαιτητικός τον ακούω με δέος και με κάνει να θέλω να ξεπεράσω τον ήδη αξεπέραστο εαυτό μου πάνω σε αυτό το όργανο.
    0 βαθμοί
  12. To θέμα είναι ενδιαφέρον και περιμένω την εξέλιξη με αγωνία αλλά δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε αυτή τη συγκινητική σειρά με τον Θεοχάρη και το θέμα της υπόθεσης Κομνηνού που με είχε συγκλονίσει τότε ακόμα περισσότερο και από αυτή του Σταυροφόρου. Πραγματικά αυτή η σειρά ήταν βγαλμένη από τη ζωή και μας θυμίζει άλλες εποχές που θα παίρναμε τότε ένα ΥΑΜΑΗΑ ΜΟΝΤΑGE για να σπάσουμε τη μονοτονία ενός χειμερινού Σαββατοκύριακου και με τα ρέστα ψωνίζαμε για ένα μήνα από το σουπερ μάρκετ. Είχα αγωνία τότε για το πως θα χειριζόταν το θέμα ο σύζυγός της, αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως που τελικά έκανε το σωστό μην υπολογίζοντας το πολιτικό κόστος. Άλλες εποχές, άλλα ήθη αχχχχχ.... χαχαχαχαχαχαχα Συνεχίστε...........
    0 βαθμοί
  13. Ετσι ειναι, αλλωστε το virus ειναι το προτυπο για αυτες τις φασεις, απλα το εχουν πια αγγιξει τα software.
    0 βαθμοί
  14. Τα καλυτερα ΙΜΗΟ demo απο εταιρια παντως τα εχω δει απο αυτο το soft synth, ακου ηχο που βγαζει το μπ**ρδελο Και ενα για τους παππουδες
    0 βαθμοί
  15. Θα τους συντρίψουμε. Μπορούμε εξάλλου να τους φλομώσουμε στην ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ αν δεν τα καταφέρουμε χαχαχαχαχχαχαχαχαχ
    0 βαθμοί
  16. Δύσκολο απ'οτι βλέπω. Η κιθαριστική λαίλαπα τα έχει σαρώσει όλα. Είμαστε πλέον μια ανθυπομειονότητα, ζούμε ανάμεσα τους. Όσο για την ενασχόληση σου(μου) με τα synths, είχα κάνει κι εγώ το break μου και είχα αφιερωθεί στην άλλη μεγάλη μου αγάπη, το Hammond. Τα synths έτσι κι αλλιώς τα'χουμε φάει στη μάπα δεκαετίες τώρα, προσωπικά απ'τα μέσα των '80s, οπότε δεν έχω παράπονο ή ιδιαίτερα απωθημένα. Το Hammond όμως ήταν απωθημένο, οπότε ασχολήθηκα αρκετά τα τελευταία χρόνια, βοήθησε σ'αυτό και η μπάντα με το συγκεκριμένο ρεπερτόριο, οπότε... Αφού το χόρτασα λοιπόν κι αυτό, και χωρίς να το ξεχνάω/παρατάω, πάμε πίσω στα basics με τα synths. Νέο setup και όρεξη, και ότι προκύψει. Θα χαρώ να δω νέο αίμα στο φόρουμ και να βοηθήσω όσο και όπου μπορώ.
    0 βαθμοί
  17. για τα demos στο youtube και όσα είναι στα site των εταιρειών θα επιμείνω και μια μικρή βόλτα με έπεισε, μέχρι εκεί αναφέρομαι. Είναι ξεκάθαρο πως τα έχω παρατήσει και το δηλώνω, ούτε παίζω, ούτε παρακολουθώ την αγορά πολύ αλλά το θυμάμαι το φαινόμενο αυτό και το είχα κατακρίνει και σε παλαιότερο ποστ που έλειπες. Στο σημείο όμως αυτό ήθελα να αναφέρω κάτι ήθελα. Δεν είχα καταλάβει από το πρώτο nickname ποιος είσαι φίλε και αδελφέ καταρράχτη, το κατάλαβα μετά από ένα πόστ του Terry και φυσικά όταν το άλλαξες. Νιώθω την ανάγκη, οφείλω θα έλεγα να σου πως πως είναι ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ που επέστρεψες στο forum. Το γιατί, πως, πότε έφυγες ούτε το θυμάμαι, ούτε έχει σημασία. Σημασία έχει πως κατά τη γνώμη μου και νομίζω πως είναι γενικά αποδεκτό, ήσουν ένα από τα πολυτιμότερα μέλη του forum και η απουσία σου ήταν αισθητή και σαν φίλος αλλά και δυστυχώς πολύ καθοριστική για τον σχεδόν θάνατο της αγαπημένης μου λόγω "ειδικότητας" κατηγορίας των πλήκτρων-πιάνων-synths αλλά και των computers Είναι λοιπόν πολύ ευχάριστο, θεάρεστο θα έλεγα που επέστρεψες, ελπίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αφοσίωση στην κατηγορία, κάτι που πιστεύω και θέλω να ελπίζω πως θα επηρεάσει και άλλους φίλους που έφυγαν ή δεν είναι ενεργοί να συμμετάσχουν περισσότερο, είναι σίγουρο πως η παρουσία σου αποτελεί ήδη ένα νέο κίνητρο και για εμένα να ενεργοποιηθώ περισσότερο, γιατί πάνω από όλα, η παρέα είναι που παρακινεί για ενασχόληση, τουλάχιστο σε εμένα δουλεύει. Αν και δεν έχω χρόνο αυτό τον καιρό πολύ για τη μουσική, ούτε παίζω, ούτε φτιάχνω μουσική, δεν έχω και τη διάθεση γιατί κουράζομαι και περισσότερο μιας και η σύνθεση που με απασχολούσε και με απασχολεί περισσότερο θέλει και περισσότερο χρόνο και υπομονή που δεν διαθέτω μπλα μπλα όμως ΜΠΡΑΒΟ που ΞΑΝΑΡΘΕΣ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ και είναι ευκαιρία να κάνουμε τις κατηγορίες του φόρουμ που μας ενδιαφέρουν μεγάλες πάλι, όπως παλιά που ήταν και οι μεγαλύτερες και έτσι να τους φάμε τους κιθαρίστες, να τους υπενθυμίσουμε πως είμαστε ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΙΔΟΣ, ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΜΕ, θα ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΟΥΜΕ τη ΔΟΞΑ και το ΕΝΙΑΦΕΡΟΝ του ΚΟΙΝΟΥ και μπλα μπλα χαχαχαχαχαχαχαχαχχααχχχαα Αυτά είχα να πω με αγάπη και εκτίμηση., συνεχίζουμε. χααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχ
    0 βαθμοί
  18. Έχει διάφορα ρε, τσεκαρε στην παρακάτω σελίδα. Εχει μικρά demos από διάφορους ήχους. Μάλλον φτιαγμένα από το Thomman είναι. Το όργανο να σκεφτείς έχει ένα μικρό demo για κάθε performance, πατάς το κουμπί Audition και παίρνεις μια ιδέα του ήχου. Και μιλάμε για κοντά 2,500 performances. Ούτε εγώ δεν τα έχω ακούσει όλα. Τι demos να σου φτιάξουν με τέτοια μηχανήματα ρε συ? Είναι αδύνατον να καλύψουν τα πάντα, δεν είναι...Mg που με 30" demo με το cutoff του φίλτρου καλύπτουν το 85% των δυνατοτήτων του. https://www.thomann.de/gr/yamaha_modx7_550550.htm
    0 βαθμοί
  19. Το σνίτσελ και το κιθαρόνι όσο το χτυπάς απλώνει.
    0 βαθμοί
  20. Ορίστε ωρέ Cos, πάρε μια ολοκληρωμένη δουλειά παρακάτω με μόνο το MODX7(μου). MODX -> κονσόλα -> ηχογράφηση μέσω USB στο PC -> Τέλος. Οτιδήποτε ακούς είναι από το MODX, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των εφέ.
    0 βαθμοί
  21. Ούτε αυτή ξεκουρδΑει. Εδώ δεν ξεκουρδισες τη strat που είναι η πιο gay κιθάρα που έχω (9αρες και action χεβιμεταλα που μόλις έχει κσασει το Μάλι,έχει σεταρει το σπασουαρ και σενιαρει το καλτσονι ενώ αν το τρέμολο της ήταν πΓιο floating θα ιπΤατο) Και ας βαράς σαν τον Κάσιους τον κΛαιει
    0 βαθμοί
  22. 0 βαθμοί
  23. Την άλλη φορά θα παίξω με τη Gretch. Μ’ αυτή έπαθα πλάκα.
    0 βαθμοί
  24. Και όμως φιλωΟυζ όταν έπαιξες με την tele μου που αντί να έχει action τρεις ΠΟΝΤΟΙ και βαρΓιε χορδΑι όπως οι δικές σου, έχει 010-038 και action ' πΓιο χαμηλά δεν πάει γιατί θα πΓιασουμε εξοκινοβουλεφτικα ποσοστα" και κοπανωντας τηνΑ ωσάν εκοπανησε ο Κούλης τον AL6 ενώ εγώ τη χαΔεβω απαλά και με στοργή....ΔΕΝ ΞΕΚΟΥΡΔΑΗΣΕ... δυστυχώς ΔΕΝ έβγαλα φωτό.. Το ΛΕΕΙ ο ΆΝΘΡΩΠας...δεν το λεΓει; Η δικιά μου φοράει intonated saddles. Δεν χάνει πουθενά,πΓιανο ινε. Γατάκι,ε γατάκι.
    0 βαθμοί
  25. Το γενικα στο συγκεκριμένο θέμα είναι αόριστο. Κ η απάντηση μου φυσικά κ κολλάει σε μια γενική τέτοια ερώτηση. Αφού... παθεις δίνεις την κιθάρα μόνο σε άτομα με light ή μετριο touch. Στους άλλους ευγενικές εξηγήσεις. Αν τώρα η κιθάρα τα παθαίνει αυτά στο δικό σου παίξιμο, οι λύσεις είναι nut, κατάλληλο gauge χορδών -σεταπ, κλπ Έτσι όπως τα είπες στο τελευταίο μήνυμα είναι διαφορετικα απ'ότι φαινόταν στο προηγούμενο. Στο παληκάρι λοιπόν εξηγήσεις κ αν δεν νιώθει... Κόψιμο. Ή βάλε 13αρες κ σεταπ SRV στην παρτκαστερ που θα ναι εκεί μόνο γι'αυτον (κ τους guest) να βάλουν όλοι μυαλο κ να μην έχεις προβλημα Παρόλα αυτά το να πρέπει εσύ εκεί να έχεις μια παρτκαστερ όπως λες για εξυπηρέτηση των guest μου ακούγεται λίγο... σούπερ εξυπηρετικό για όλους εκτός από εσένα. Οπότε (ένταξει όχι 13αρες) αλλά πιο χοντρό σετ χορδών απ'ότι στις δικές σου κ τέρμα πίσω το τρέμολο (με 5 ελατήρια) είναι μαστ λύση ώστε να μην καταλαβαίνει τιποτα
    0 βαθμοί
  26. Super λέμεεεεε.... !!
    0 βαθμοί
  27. @vrasidas27 οι σχέσεις μου με τον μαγαζάτορα είναι πολύ καλές και πίστεψέ με τον έχουμε βάλει στην διαδικασία να βάλει το χέρι στην τσέπη για ντραμς, ηχεία μπάντας κτλ για το μαγαζί του και όντως το έκανε, είναι easy going τύπος (απλά δεν σκαμπάζει πολύ από αυτά). Αν τον πάρω τώρα τηλ. και του ζητήσω να πάρει και κιθάρα για τους τυχόν guests θα το κάνει. Απλά δεν βρίσκω τον λόγο μιας και αυτό συμβαίνει λίγες φορές τον χρόνο με τον συγεκριμένο τύπο που ούτε με αυτόν έχω κάποιο προσωπικό πρόβλημα απλά δεν μου αρέσει το πως φέρεται σε ξένο όργανο. Απλά πήγα με καλό όργανο ενώ ήξερα ότι θα είναι και αυτός στο κοινό, έπαθα και έμαθα και όπως λες και εσύ καλά να πάθω. Αυτό εννοώ με το pr. Όχι να ''γλύψω'' κάποιον. Απλά να μην δώσω έκταση στο θέμα χωρίς να χρειάζεται. Οι partcaster εννοείται ότι είναι σούπερ, απλά δεν θα ''κλάψω'' σε περίπτωση ''ατυχήματος''... απλά θα αλλάξω τα ξύλα και τα parts θα τα βάλω σε άλλα... Το θεμα πάντως δεν το άνοιξα για τον εν λόγω τύπο και για το εν λόγω μαγαζί, αλλά γενικά. Είναι και αυτος βέβαια ένας από αυτούς που είχα κατα νου όταν έγραφα το αρχικό post. Βέβαια ο τύπος είναι παικταράς μεγάλος. Αλλά είναι από αυτούς που ''βαράει'' το όργανο για να βγάλει ήχο, έχει ωραίο ''επιθετικό'' παίξιμο
    0 βαθμοί
  28. ξεχασα να αναφλερω ότι δεν εχω τρέμολο αρμ στις κιθάρες Έχω Τελε φυσικά (baja) αλλά δεν την πολυχρησιμοποιώ σε λάιβ (κάνει λίγο θόρυβο και το ρεύμα εκεί που παίζω συνήθως είναι μάπα), σίγουρα από τις πιο σταθερές κιθάρες μου σε κούρδισμα, βράχος. Πίστεψέ με έχω βιώσει άσχημες καταστάσεις που δεν θέλω να τις αναφέρω εδώ. Αυτά που αναφέρεις περί ιδρώτα κτλ είναι το λιγότερο. Πολλοί δεν δείχνουν σεβασμό στο όργανο άλλου. Επειδή είναι παικταράδες και ανθυποδιάσημοι, νομίζουν ότι θα βγάλουν όλο το κιθαριστικό άχτι τους πάνω στην κιθάρα σου και σου κάνουν και χάρη κιόλας. Βέβαια για να μην χαλάσω τις σχέσεις με το μαγαζί και για λόγους PR η λύση είναι απλή... partcaster που την εχεις του πεταματού και την δίνεις χωρίς να σε νοιάζει και πολύ. καταλήγω και εγώ ότι εκεί είναι το πρόβλημα τελικά.
    0 βαθμοί
  29. Γιατί δεν γίνεται να ξεκουρδίσει κάτι που είναι ξεκούρδιστο.
    0 βαθμοί
  30. H strat θελει υπομονη Και η tele κυνηγι Η Gibson καλοπεραση Και η superstrat φτιασιδι
    0 βαθμοί
  31. Προσπαθουσαν οι Αμερκανοι για χρόνια ξοδεύοντας πακτωλό εκατομμυρίων να φτιάξουν ένα στυλό που να γράφει κ στο διάστημα, κ πάνε στον ISS κ τι να δουν? Οι Ρώσοι γράφανε με τελεκαστερ! (AVRI '521010) Δ. Λαμπόπουλος 2004 (ο καιρός γαρ εγγύς δύο)
    0 βαθμοί
  32. Μήπως ξέρεις πότε αρχίζει η εποχή του κυνηγιού για τελεκάστερ? Εκτός κι αν είναι προστατευόμενο είδος.
    0 βαθμοί
  33. Θα ξεκουραστει !!Πολυχρονη ασθενεια την ταλαιπωρουσε.Πιθανως γνωριζετε οτι καποιοι ανθρωποι με αστειρευτη ενεργεια σαν της TERNER βασανιζονται διπλα οταν η ασθενεια που τους βρισκει στα γεραματα τους καθηλωνει σε κλειστοχωρο,πανω σε ενα κρεββατι κλπ.Το σιγουρο ειναι οτι θα την θυμομαστε παντα πανω στην σκηνκ να ξεχειλιζει απο λαμψη ,σεχ απηλ,ενεργεια και blues χροια φωνης.Ηταν η γιαγια της rock /blues σκηνης και οχι μονο. Γεια χαρα ΤΙΝΑ!!!! Τιμης Ενεκεν.
    0 βαθμοί
  34. Οταν την παιζουν λεει ο ανθρωπος, οχι οταν τη γ@μ@ν€
    0 βαθμοί
  35. Αξέχαστη συναυλία. Έβγαζε τρομερή ενέργεια πάνω στη σκηνή. One of a kind.
    0 βαθμοί
  36. επισης το Lovepedal Purple Plexi εκανε πολυ καλη δουλεια,με μεγαλυτερο ευρος gain
    0 βαθμοί
  37. Πιστεύω ότι ο τρόπος παιξίματος επηρεάζει ως ένα σημειο. Δύο γερά bends να κάνει κάποιος φέρνει το σεταπ σου και την ικανότητα της κιθάρας να μην ξεκουρδιζει, στα ορια των. Εάν εσύ παίζεις μαλακά και δεν κάνεις bends, και την έχεις σεταρει με αυτές τις προδιαγραφές, ενώ ο άλλος κάνει dive bombs και βαράει ασυστολα, τότε ειναι λογικό να ξεκουρδιζει.
    0 βαθμοί
  38. Τα κλειδιά,αν έχεις περάσει σωστά τις χορδές φυσικά,δεν παίζουν κανένα ρόλο (δεν κατασκευάζονται πλέον κλειδιά που να είναι τόσο "κακά" ώστε να ξεκουρδιζεται η κιθάρα). Το 99% των προβλημάτων κουρδίσματος ξεκινάν από το nut. Από εκεί και πέρα αν ο άλλος σκάβει την κιθάρα και η κιθάρα έχει ελαφριές χορδές ότι και να κάνεις θα ξεκουρδιζεται ειδικά αν ο... εκσκαφέας κάνει και βαρβαρα σηκωματα και η κιθάρα έχει floating tremolo. Επίσης όλες οι χορδές είναι ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ,και σίγουρα όχι για live, αν έχουν παιχτεί για παραπάνω από 4-6 ΩΡΕΣ οπότε μπορεί και να έχεις πολύ παλιές χορδές. Αν δε παιξεις live , ιδρώσεις,έχει ζέστη κτλ. φυσικά ακόμα και μετά από μια ώρα ,άντε δύο βαριά βαριά οι χορδές είναι για τα σκουπίδια....
    0 βαθμοί
  39. Σίγουρα τα καλά locking tuners βοηθάνε, αν και δεν είναι μόνο αυτό. Μπορεί να είναι το nut, το bridge, ίσως και οι χορδές αν είναι παλιές - ή ένας συνδιασμός αυτών. Προφανώς όσο "σκάβεις" την κιθάρα με την πένα και τα δάχτυλα, τόσο μεγαλύτερο tension ασκείς στις χορδές και γενικότερα στο όργανο, οπότε λογικό είναι να ξεκουρδίζει.
    0 βαθμοί
  40. Επισης ειχε γραψει και αυτο οταν ηταν 12 ετων και το ''θυμηθηκε ''οταν γραψανε το πρωτο album τους.Το δε σολο ηρθε τυχαια απο τον Keith(μια κι'εξω )και το κρατησαν !!
    0 βαθμοί
  41. Να ακούσουμε μια κομματάρα που συνέθεσε ο μεγάλος Greg Lake για τους ELP.
    0 βαθμοί
  42. 0 βαθμοί
  43. Ποιο ιντονέϊσο βρε φίλως ... Κόλπο είναι. Κουρδάς μια χορδή καναδύο τόνους ψηλότερα ή χαμηλότερα. Όποτε παίζεις εκεί, θα ακουστεί σφάλτσο ασούμε. Εξωτερικό σφάλτσο για να πάει στο γάμα η μπάλα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου