Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.242


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.218


  4. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      12.043


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/06/2023 σε όλα

  1. Που να την βρουν την μελωδικότητα? Το σημερινό mainstream είναι τίγκα στου μη-μουσικούς, κάτι rappers δηλαδή και DJs, άπειρους DJs. Κάποτε η EDM έβγαινε από μουσικούς/πληκτράδες, τώρα στην πλειονότητα της βγαίνει από DJs, οι οποίοι συν τοις άλλοις διαθετουν Μηδέν μουσικά ακούσματα. Όσοι δεν ακούνε(με) mainstream, υπάρχουν πολλές και καλές δουλειές από αξιόλογους μουσικούς, απλά πλέον δεν ακούγονται από τα mainstream μέσα, κι αυτό κάνει κακό στα πιτσιρίκια που δεν γουστάρουν το σκουπιδαριό που τους πασάρουν, αλλά δεν έχουν και την γνώση να ψάξουν το διαφορετικό, τη στιγμή που κυριολεκτικά τα πάντα βρίσκονται μερικά κλικ μακριά τους, και σχεδόν ή και εντελώς δωρεάν.
    1 βαθμός
  2. Ίσως η απάντηση να βρίσκεται στο πόσο μπορείς να ιδρώσεις έναν ήχο, πόσο σε βάθος μπορείς να μάθεις το ένα synth που έχεις. Είναι όμως κι άλλη η εποχή. Τα 70s ήταν η απαρχή του συνθετικού ήχου στα 80s o συνθετικός ήχος ήταν η αντίδραση στο ζεστό, στο γήινο, στο χίπικο. Υπήρχε κουλτούρα ολόκληρη γύρω από τα synths. Και γύρω από την pop μουσική γενικότερα: Ψυχρός πόλεμος, συντήρηση, χιπιδες, punks, καρεκλάδες... όλα ήταν ένα έναυσμα θετικό ή αρνητικό. Είναι επίσης και άλλη ηλικία. Εμενα πχ κάποια μου αρέσουν απ' τα καινούργια pop αλλά έχω προχωρήσει και σε πιο δύσκολα είδη λόγω ηλικίας... πόσο να ακούσει κάποιος φασολάδες; Άντε να ξανακουσω καμιά παλιά αλλά σε νέες φασολάδες δεν μπορώ πλέον να επενδύσω συναισθηματικά.
    1 βαθμός
  3. Το αλλο το εχεις σκεφτει; Ενα μαμημενο DX7, κανα jupiter και κανα oberheim επαιζαν στα 80ies, και οι ΚΟΜΑΤΑΡΕΣ οι συνθετικες επεφταν βροχη, και τωρα υπαρχουν ενα δισεκατομμυριο διαφορετικα synth και ολο μαλακιες ακουμε.
    1 βαθμός
  4. Και με το omnisphere καλυμμενος εισαι.
    1 βαθμός
  5. Ωραίες οι ρέπλικες αλλά εγώ έχω τόσα VA πλέον, να, ας πούμε από το Komplete της ΝΙ που πραγματικά είναι τρομερά ρε παιδιά, ακούγονται φανταστικά και έχουν τρομερά preset για να τα χρησιμοποιήσει π.χ. ένας πιο αδαής, όπως εγώ που δεν ασχολούμαι για να βγάλω ήχο from scratch να πειράξω λίγο τα φίλτρα και τις περιβάλλουσες και να κάνω δικές μου ηχάρες. Τρομερά μιλάμε.
    1 βαθμός
  6. Δεν το έχω δει κ δε θα μπορέσω μάλλον σήμερα. Βλέπω ομως Lage, πατάω like
    1 βαθμός
  7. Η πλειοψηφία των καταναλωτών βλέπει πρώτα τιμή και μετά το προϊόν.
    1 βαθμός
  8. Εχεις δικιο μεν, αλλα επειδη οποιος καει απο χυλο φυσαει κ το γιαουρτι κι επειδη υπαρχουν πολλες επιλογες, λογικο δεν ειναι καποιος να πει ασε δε θελω να ξερω παμε κατευθειαν αλλου ?
    1 βαθμός
  9. Εγώ θα ξανα τονίσω τη σημασία της ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ. Ξεκαθαρίζουμε με τον άλλο τί θέλουμε και τί συμφωνούμε. Εγώ π.χ. αν έλεγα στον @dimsonic, πριν βγει στη σύνταξη λέμε, Έλα βρε Δημήτριε λίγο στην Κοζάνη να μου κάνεις ένα τοπογραφικόν σε ένα οικόπεδο που κληρονόμησα από τον μακαρίτη τον πατέρα μου για να το πουλήσω. Ερχόταν από Ζαλονίκη ο Δημήτριος , χωρίς να συμφωνήσουμε τίποτα, κουβαλούσε και αυτός τους θεοδόλιχους και τα λαπτόπια, καθόταν μετά μετρούσε από εδώ , μετρούσε απο εκεί....τεσπα....το έκανε το τοπογραφικόν. Και μετά αφού μου το εκτύπωνε, μου έλεγε, ορίστε κυρ Λάκη μας, θέλω αυτά τα λεφτά για τη δουλειά μου. Και μετά εγώ θα γυρνούσα και θα του έλεγα. Στάσου ρε Δημήτριε, το ότι σε κάλεσα να κάνεις τοπογραφικό στην Κοζάνη , στο οικόπεδό μου, δε σου προσόφερε και εσένα οφέλη; Δεν έκανες ταξιδάκι, και ξεκόλλησες από την καρέκλα του γραφείου; Δεν είχες την ευκαιρία να δεις τη μαγευτική Δυτική Μακεδονία; Δεν είχες αφορμή να φύγεις λίγο από τη γυναίκα σου; Για να μην αναφέρω το αν ήσουν και λίγο μπερμπάντης θα γνωρίζεις και κάνα γκομενάκι -half way- στην Βέροια. Άρα το πόσο κοστολογούμε τη συνεισφορά μας, τη δουλεία μας, την προσπάθεια μας και τι παίρνουμε ως αντιπαροχή γι ' αυτά, καλό είναι να τα συμφωνούμε ΡΗΤΑ και με ΣΑΦΗΝΕΙΑ εκ των προτέρων με τα άλλα συμβαλλόμενα με εμάς μέρη, άλλως θα βρισκόμαστε ΠΑΝΤΑ μπροστά στις περίεργες και άβολες συνθήκες που προηγουμένως εξιστορήσατε .
    1 βαθμός
  10. 2 Dimarzio hs3 και θα παίζεις Malmsteen.
    1 βαθμός
  11. Ναι και ναι Το "Ν" στους Seymour Duncan 99% σημαίνει neck. Αν δεν υπάρχει ξεχωριστός μαγνήτης στο σετ για θέση middle καλύτερα να πας με τον neck. O bridge (όταν διαφέρει απ τον neck που είναι σύνηθες αλλά δε συμβαίνει και πάντα) συνήθως είναι φτιαγμένος λίγο πιο hot και πιο μεσαίος για να αντιπαρέρχεται τη μικρότερη ταλάντωση που υπάρχει κοντά στη γέφυρα και τα αυξημένα πρίμα. H γενική αρχή είναι ότι ένας μεσαίος μαγνήτης χαμηλότερου output θα δώσει περισσότερο quack στις θέσεις 2 & 4 όταν συνδυαστεί με neck και bridge μαγνήτες υψηλότερου output. Κάποιοι που έχουν σετ στα οποία ο neck και ο middle είναι ίδιοι, απλά κατεβάζουν χαμηλά τον middle για να πετύχουν αυτό το αποτέλεσμα. Γενικά το ύψος των μαγνητών όπως και το ύψος των pole pieces στους διπλούς είναι μία ακόμη μεγάλη και σοβαρή συζήτηση, μιας και μπορεί να επηρρεάσει δραματικά το τελικό αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  12. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τί γράφεις. Είπα κάτι πολύ απλό. Όταν λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία, συμφωνούμε τα πάντα γύρω από αυτή , και φροντίζουμε να έχουμε κάθε πρόσφορο μέσον να την αποδείξουμε.
    1 βαθμός
  13. 0 βαθμοί
  14. ΜΟΥΣΙΚΗ : ΚΟΜΗΣ ,ΣΤΙΧΟΙ : ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ "Ο ΗΛΙΟΣ Ο ΗΛΙΑΤΟΡΑΣ" ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ Ο ήλιος ο ηλιάτορας ο πετροπαιχνιδιάτορας από την άκρη των ακρώ κατηφοράει στο Ταίναρο Φωτιά 'ναι το πιγούνι του χρυσάφι το πιρούνι του Ο ΗΛΙΟΣ Ε σεις στεριές και θάλασσες τ' αμπέλια κι οι χρυσές ελιές ακούτε τα χαμπέρια* μου μέσα στα μεσημέρια μου «Σ' όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ!» ΑΝΕΜΟΙ Άκου κι εμάς που μόλις εγυρίσαμε νησιά και πολιτείες που γνωρίσαμε Κρήτη και Μυτιλήνη Σάμο κι Iκαριά Νάξο και Σαντορίνη Ρόδο Κέρκυρα Σπίτια μεγάλα κι άσπρα σπίτια βουερά* πάνω στη μαύρη πέτρα πάνω στα νερά Ξάνθη Θεσσαλονίκη Βέροια Καστοριά Γιάννενα Μεσολόγγι Σπάρτη και Μυστρά Καμπαναριά και στέγες μες στη συννεφιά κι όλα μαζί μια λύπη και μιαν ομορφιά
    0 βαθμοί
  15. Έχει πάρει φόρα η Μπέριντζερ και έχει βαλθεί να τρελάνει τους fans των αναλογικών synths. Zούμε στην χρυσή εποχή των synths, αλλά ιδιαίτερα στον αναλογικό κλάδο υπάρχει υπερπροσφορά και σε τιμές ανήκουστες σε παλιότερες εποχές. Αφήνοντας απ'έξω τους "συνήθεις υπόπτους" που νομίζουν ακόμα ότι ζούμε στο 1973 και πουλάνε την πραμάτεια τους με όρους δεκαετιών '60s/'70s, οι υπόλοιπες εταιρείες, μικρές και μεγάλες, νέες και παλιότερες, προσφέρουν αναλογικά synths σε σχετικά νορμάλ τιμές έως και πολύ χαμηλές. Η Behringer κάνει το πιο ενδιαφέρον παιχνίδι, φέρνοντας ξανά στη ζωή ξεχασμένα, σπάνια και θρυλικά παλιά αναλογικά synths σε τιμές που στην εποχή τους δεν μπορούσαν να ακουστούν ούτε ως ανέκδοτο. Πρώτη φορά είδα πως μοιάζει ένα Kobol στην παρακάτω ανακοίνωση της Behringer, η οποία αρχίζει την παραγωγή του. Το συγκεκριμένο synth το είχα ακουστά μόνο από κάποιες δουλειές του J.M. Jarre. Good news λοιπόν για τους απανταχού αναλογικόκαυλους. Τι κρίμα να μην είμαι ένας από αυτούς, αλλά δεν πειράζει, θα περιμένω κάποιο digital synth της εταιρείας, που θα πάει, κάποτε θα στραφεί και προς τα εκεί. Αντιγράφω από το SYNTH ANATOMY: Behringer starts 2021 with New Year’s congratulations and with a teaser of an upcoming RSF Kobol analog Synthesizer clone. Good news for everyone waiting for RSF Kobol clone/replica from Behringer. According to the last report, the Behringer Kobol is fully developed and will soon go into production. I’m very curious about how authentic the version is. The original Kobol was a very unique synth with a very distinct sound character. Behringer says" "The Kobol synthesizer is a true legendary synthesizer, designed by the long extinct company RSF. It’s so addictive that you’ll never want to put it down. It has amazing morphing features, but also full patch memory. Get ready to rock out with the Kobol and unleash your inner musician! The Kobol is now fully developed and scheduled for production. We’re super excited." Article From March 19th, 2022: For the New Year, more precisely on January 3, 2021, Behringer posted the first teaser of their RSF Kobol replica/replica project that they are doing together with the French developer Gilles. Today they gave an update and it seems like the Kobol is pretty much done. Behringer also says Gilles is taking a closer look at the RSF Polykobol. So a clone/replica of the Polykobol is maybe in the planning stage. It would be interesting because they were very special vintage synthesizers that were very rare. Behringer: "Today we’d like to celebrate our French synthesizer engineer Gilles, who is working on amazing Kobol recreations made by the long defunct RSF company. RSF was a French company founded by Ruben and Serge Fernandez. The Kobol was their first monophonic synthesizer released in 1978 and described as the “French Minimoog”. However, fewer than 200 were made, as the company lacked the funds. The Kobol synthesizer offers many unique features such as patch sequencer, morphing VCOs with sweepable waveforms and also full memory recall. The RSF Kobol is an amazing sounding synthesizer, used by Vince Clarke, Vangelis, Jean-Michel Jarre, Depeche Mode, Peter Gabriel and Hans Zimmer. While Gilles has almost completed our Kobol recreation, he has also now started to study the Poly Kobol, one of the world’s rarest and sought-after synthesizers. We were so lucky to have received a unit. Gillles is an incredibly passionate and talented engineer, who loves to revive the legacy of French synthesizers. Were so proud of him and please send him some love."
    0 βαθμοί
  16. Όταν μου δίνουν στίχο ένα πρόβλημα δεν έχω συνήθως ... το πως θα λέγεται το μουσικό project.... Τώρα , ο τίτλος του στιχουργού καθόρισε κι άλλα πράγματα . Όμως...τι μπαλάντα να έφτιαχνα ; Μια βαρετή και "κλαίουσα" ή, κάτι άλλο ; Ανάλογα τη φύση της "απουσίας" σκέφθηκα...και διαβάζοντας το στίχο αποφάσισα να κάνω μια μπαλάντα "κυκλοθυμική¨ ας πούμε... Καλή συνέχεια ... Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ (του Γιώργου Γκανέλη) Εισαγωγή μέχρι 00:29 1η Στροφή από 00:30 Θα’ ρθουνε μέρες βιαστικές από τον πυρετό θα καις στο σπίτι μόνη έξω αέρας θα φυσά θα ονειρεύεσαι νησιά και θα νυχτώνει. 2η Στροφή από 01:16 Θα’ ρθουνε βράδια φονικά o χρόνος πάντα θα νικά τα όνειρά σου και η σιωπή στη διαπασών ένα κυνήγι μαγισσών θα ‘ναι η χαρά σου. 3η στροφή από 02:01 Θα ‘ρθουνε , άλλες εποχές κίτρινες όξινες βροχές γεμάτες λύπη κι εσύ αλλού, σε ξένη γη μια αξημέρωτη αυγή το φως θα λείπει. Επαναλήψεις ... από 03:17
    0 βαθμοί
  17. Εγώ θα περιμένω το Ηοlodeck Studio HS1 της Mg, sorry κιόλας, αλλά ξέρεις τη λατρεία μου για τη συγκεκριμένη εταιρεία...
    0 βαθμοί
  18. Σε καμια 40αριά χρόνια τα home studio μας θα είναι ολογραφικά και θα τα ζεις όπως στο holodeck του Enterprise το καταλάβαίνετε? Θα παίζεις στο live που ονειρευόσουν μέσα στη σκηνή, θα παίζεις με διάσημους καλλιτέχνες και θα το νιώθεις, θα νιώθεις τα ΦΟΤΩΝΙΑ πάνω σου να σε αγγίζουν. Μην πετάτε τα λεφτά σας. Κάντε επένδυση των κεφαλαίων σας για να πάρουν το Ηοlodeck Studio HS1 της BEHRINGER, τα παιδιά σας. χαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχα Tα εγγόνια μας μάλλον. Ξέχασα την ηλικία μου Στο noiz ξανανιώθω παιδί
    0 βαθμοί
  19. Το V-synth είναι η επιτομη των σημαντικότερων μεθόδων σύνθεσης και διαμόρφωσης ήχων και ο απόλυτος sampler. Φυσικά και δεν το αλλάζω ποτέ. Το πουλάνε μέχρι και 2 χιλιάρικα πλέον και εγω και 10 να μου έδιναν δεν το πουλούσα γιατί ήταν το όνειρο μου. Το ΚΟΒΟL δεν το έπαιρνα και να με πλήρωναν, εγω είμαι πιο του digital και του sampler όσον αφορά τα synths, η εποχή μου ήταν τα μέσα του 80. Το MODX αν έπαιζα θα το έπαιρνα είπαμε. Και ένα KRONOS δεν με χαλούσε. Τα VST είναι καταπληκτικά, κινηματογραφική, επικά, είναι άλλη φάση, τα καλύτερα μου κομμάτια τα έχω φτιάξει με VST. Δεν υπάρχει σύγκριση στο αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα για κρουστά, γισ φυσικά όργανα γενικά, για ηλεκτρικές κιθάρες κλπ. λόγω ποσότητας και ποιότητας δειγμάτων αλλά της διαχείρισης από το software. Εξαρταται και το είδος βέβαια, αλλα το hardware workstation έχει περιορισμούς που.... ακούγονται. Δεν άλλαξα κάτι, έτσι ήμουν.
    0 βαθμοί
  20. Τελικά ωρέ @cos_dr δεν μας είπες, θα το πάρεις το Kobol όταν κυκλοφορήσει ή όχι? Το MODX μήπως? Κάνα Roland ίσως? Ή έγινες κι εσύ μέρος του συστήματος και απεμπόλησες τους hardware αγώνες και τις αξίες σου, ξεπουλώντας τα πιστεύω σου για 30 αργύρια (VSTs)?
    0 βαθμοί
  21. Και εμένα δεν με νοιάζει, απλά μια σκέψη έγραψα.
    0 βαθμοί
  22. Εγώ έχω το omnispere 2, όσα VA έχει το komplete το 10, το V-Synth αλλά έχω ένα θέμα τώρα τελευταία. Δεν παίζω
    0 βαθμοί
  23. Και με τη ΣΩΣΤΗ ΜΟΝΗ κιθαρα ΑΚΣΙΑ λογου αΦτι τι φορΑ
    0 βαθμοί
  24. Αριστερά είναι ο WFMKII έχοντας μόλις σπάσει το Moog του.
    0 βαθμοί
  25. Αυτό που χρειαζόμαστε τώρα είναι μια αναβίωση του synth-punk...
    0 βαθμοί
  26. Φίλος, στο όνομα είναι όλα. Φαντάσου αύριο η Yamaha να άλλαζε όνομα σε Kliprithou, ή η Fender σε Gladioles, ή η Mercedes σε Pratrahos. Τώρα για τα τρακτέρ δεν ξέρω πραγματικά, αλλά θυμήθηκα κάτι μικρά πόστερ σε συνοικιακά συνεργεία που με πήγαινε ο πατέρας μου μικρό, που είχαν κάτι τέτοιες τσιου μάρκες και δίπλα μπουζί και γδυτές γυναίκες. Καλά, εκεί όμως υπήρχε ειδική και σοβαρή αιτία, εδώ μιλάμε με τον ψυχοπαθή που θέλει να καταστρέψει τον πλανήτη ρε.
    0 βαθμοί
  27. Δηλαδη μας λες οτι το ονομα behringer δεν κανει για τιποτα; Διοτι ως diesel μηχανηματα τα τρακτερ, δε διαθετουν μπουζι. Αλλωστε ενα τρακτερ πρεπει να ειναι αξιοπιστο και στιβαρο, που κολλαει η behringer;
    0 βαθμοί
  28. Απάντησε σ'εμενα Γιώργη. Άσ'τον αυτον
    0 βαθμοί
  29. Αχχχ μια χαρά το πήγαινες στις δυο πρώτες παραγράφους, πάτησα και το like και μετά.... Δεν αξίζει να απαξιώνεται μωρέ ένα μέλος με αυτόν τον τρόπο. Καλώς η κακώς χωρις τους λίγους πια @dimsonic κδες εδώ μέσα, τί θα βλέπαμε; Τί φάγατε σήμερα, post #565465476547654? Ότι και να ναι δηλαδή δίνονται με posts σαν τα δικά του κι αφορμές για ποιο σχετικές μουσικές συζητήσεις, είναι βαριά η έκφραση "προσωπικό ημερολόγιο", όχι για εμένα όπως σπέυδουν να μου καταλογίσουν αλλά για εκείνον που έχει στο τέλος τη σημασία. Ας του αναγνωριστεί και νομίζω ότι εκεί θα λήξουν όλα. Έχει κανεις το Social Justice Warrior σε large? Y.Γ: Κι ένα Nivea Dry 24h για τις μασχάλες.
    0 βαθμοί
  30. Μεχρι να απαντηθει το ανωτέρω επειδη ορισμενοι ξεχνούν πως ξεκινησε η ιστορια Ειπα σε καποια φαση οτι οι επισκεπτες ας δουν διαφημισεις διοτι δεν προσφερουν τιποτα εκτος απο ενα τραφικ. Αντίθετα τα μελη προσφερουν με αναρτησεις θεματα μουσικες αρθρα κριτικες κλπ. Επ αυτου δεχτηκα την επιθεση του στυλ "νομιζεις οτι εισαι αρθρογραφος"
    0 βαθμοί
  31. Το τελευταίο διάστημα δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με την αγαπημένη μου συνήθεια να γράφω . Έτσι αυτό το σκ που έκατσε λίγος ελέυθερος χρόνος πήρα ένα κομμάτι που είχα δουλέψει πιο παλιά και είχα ανεβάσει εδώ στα clips και κατάφερα του κούμπωσα κάποιους στίχους και φωνητικά... βγήκε λίγο γαμψομύτικο αλλά δεν βαριέσαι πάμε για άλλα .
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου