Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.218


  2. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.576


  3. Στάθης Π.

    Στάθης Π.

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      858


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/07/2023 σε όλα

  1. Η προσέγγισή σου είναι εφάμιλλη όσων επιδιώκουν να χρησιμοποιούν παραδοσιακό φωτογραφικό φιλμ (και όχι ψηφιακή μηχανή) νομίζοντας ότι αυτό τους φέρνει πιο κοντά στους σημαντικούς φωτογράφους προηγούμενων δεκαετιών. Αγνοούν βέβαια ότι οι φωτογράφοι εκείνων των δεκαετιών (και γενικώς οι φωτογράφοι) ανέκαθεν χρησιμοποιούσαν ότι πιο σύγχρονο ήταν διαθέσιμο, δε νοσταλγούσαν την εποχή των ημι-παράλυτων μηχανών σοβιετικής προέλευσης προκειμένου να διαμορφώσουν την αισθητική τους. Σε ένα μικρό κύκλο (δες το διάγραμμα του manos) μπορεί τα παραπάνω να περνάνε σαν "ψαγμένη" άποψη, αλλά όλα αυτά μέχρι να πέσει κάποιος σε κάποιον που ξέρει. Εκεί, ισχύουν άλλοι κανόνες. Επίσης, με το θάρρος εκείνου που δίνει πολλά λεφτά στη μουσική, ίσως περισσότερα απ'όσα θα έπρεπε, και δεν έχει περάσει χρόνο με κακοριπαρισμένα mp3 κλπ, σε διαβεβαιώνω ότι μου είναι παγερά αδιάφορο οποιοδήποτε τεχνολογικό μέγεθος στις συζητήσεις για μουσική. Έμαθα να ακούω σε μονοφωνικό κασσετόφωνο, πικάπ βαλιτσάκι, ραδιοφωνάκια κάθε είδους, το στάνταρ οικιακό στερεοφωνικό, και διάφορα άλλα vintage εργαλεία που έπαιζαν πολύ-πολύ χειρότερα από mp3 - κανένα εμπόδιο και κανένα πρόβλημα. Γενικώς, πάντα πίστευα και πάντα θα πιστεύω ότι όσο πιο πολύ μιλά κάποιος για τεχνολογία, τόσο λιγότερο έχει σχέση με τη μουσική - σε τελευταία ανάλυση είναι όντως δύο μη-σχετιζόμενα πράγματα.
    3 βαθμοί
  2. Παντως πραγματικα, δεν ξερω καποια κυκλοφορια να εχει γιναι αποκλειστικα σε αναλογικο και αποκλειστικα σε βινυλιο. Να βγει ΚΑΙ σε βινυλιο φυσικα, και εγω το εχω κανει , διοτι πραγματι υπαρχει ζητηση για κατι τετοιο, και αν υπαρχει ζητηση για κατι πρεπει να εισαι λακαμας να μην την καλυψεις, ειτε ζητηση για βινυλια, ειτε για κασετες, ειτε για μπλουζακια Αλλα να γινει μια κυκλοφορια ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε βινυλιο, τι να πω. Ετσι μπουρδελο που εχει γινει η φαση δεν το αποκλειω να εχει γινει και αυτο ως proof of point, αλλα σοβαρη και μεγαλη κυκλοφορια να γινει ετσι αποκλειεται. Δεν ειναι μονο οτι η μεριδα του λεοντος ειναι το streaming. Ειναι και οτι απο τις "μονιμες" πωλησεις, σχεδον οι μισες ειναι downloads και CD. Δηλαδη εκτος απο το 90% που χανεις, διοτι το streaming εκει ειναι πλεον, χανεις και το μισο απο το υπολοιπο που μενει. Και ολα αυτα για να εισαι ο πιο αναλογικος των αναλογικων και ο τελευταιος των μοικανων; Μονο σαν proof of point, αν πας σε καμια εταιρια και το προτεινεις αυτο θα σε τσιμεντωσουν στα θεμελια του κτιριου.
    2 βαθμοί
  3. Δε βγαζουν νόημα αυτά που λες, τουλάχιστον δεν έχουν σχέση με τη θεματολογία του νήματος. Καλή συνέχεια
    2 βαθμοί
  4. Πάρα πολύ ωραίο! Ωραίες μελωδίες και ατμόσφαιρα. Το τρομπόνι όλα τα λεφτά. 1. Η αίσθηση που μου αφήνει είναι ενός demo/προσχέδιου όπου θα έρθουν οι κανονικοί παίχτες και θα το απογειώσουν. 2. Ίσως είμαι λίγο υπερβολικός, αλλά θα ήθελα να το ακούσω 8-10 bpm πιο πάνω. EDIT: Για να μη παρεξηγηθώ για το 1. Εννοώ, περισσότερα φυσικά όργανα αντί για vsts. Σαν να το έχει ανάγκη το κομμάτι.
    1 βαθμός
  5. Μπράβο Αλί μου. Μου αρέσει που έχεις κεφια και βγαίνουν σε αυτά που γράφεις. Συμφωνώ μαζί σου για το άλλο τρομπόνι. Αυτό σκεφτόμουν όσο το άκουγα πριν διαβάσω οτιδήποτε. Θέλει λίγο πιο bright χροιά για να ξεχωρίσει στην ορχήστρα. Και άμα ψήσεις και το φλάουτο, θα γίνει πανδαισία. Απόψης είναι αυτές όμως και όλοι έχουμε μια. Ποιον να πρωτοικανοποιήσεις... ξεκίνα με τον εαυτό σου κι εμάς μας περισσεύει.
    1 βαθμός
  6. Πάρα πολύ ωραίο!!!
    1 βαθμός
  7. Αυτο πρεπει να ειναι καποιο standard procedure που γουσταρουν οι νοιζαδες να κανουν αν τυχει και σκασει μυτη καποιος θιασωτης του αναλογικου ηχου. Ξερω γιατι το εζησα και γω απο πρωτο χερι. Αυριο θα κανω μια γυρα στην αγορα για κανένα δισκο μια και το έφερε η κουβέντα
    1 βαθμός
  8. αφτα ειναι γουσταρω πολυ τις cool μποσες νοβες, και τις σεξυ βραζιλιανες με ψηλες γοβες Σε αυτην την περιπτωση κρατας το τρομπονι, και αντι για φλαουτο βαζεις κλαρινο και εισαι κομπλε.
    1 βαθμός
  9. Σου μιλάει ρε παιδί μου .... έχει τόσα "χρώματα" αυτή η σύνθεση....!!!!
    1 βαθμός
  10. Δυστυχως δε θα βαλει πληρες sequencer. Και φυσικα πληρες sequencer θα ειναι αν εχει και audio δυνατοτητες, ετσι; Αλλα ειμαι σιγουρος οτι δε θα βαλει, ουτε καν midi πληρες sequencer δε θα βαλει. Θελει πολυ υποστηριξη το sequencer, ειναι το μερος με τα περισσοτερα παραπονα απο τους χρηστες σε καθε workstation, και γλυτωνουν ΠΟΛΥ development και support με το να βαζουν απλα κατι απλο Μακαρι να βαλει κατι λειτουργικο τουλαχιστον, κατι minimal και λειτουργικο, κατι σε βαση loop based jamming mplimpliki, ουτε αυτο το βρισκω πολυ πιθανο, αλλα μπορει. Αλλα πληρες γαλα με ολη του την κρεμα το αποκλειω, παλι στο integration με το cubase θα στηριχθουν, για πλακα την αγορασαν τη steinberg; Κατα τα αλλα ουτε στα υπολοιπα περιμενω πολλα. Τακτικη τεχνολογιας με το σταγονομετρο ακολουθει και η yamaha εδω και δεκαετιες, δε βλεπω να αλλαζει αυτο. Θα μπει η αναλογικη engine, αντε και κανα δειγμα παραπανω και μεχρι εκει. Μια βελτιωση του Montage θα ειναι, βηματικη και οχι αλματωδης. Εκει που μπορει να εχουμε θετικη εξελιξη ειναι στο interface. Ευκαιρια ειναι αν τελικα μπει η αναλογικη engine, να γινουν αλλαγες εκει, και να προσαρμοστει η φαση σε real time control της synth engine. Ετσι και αλλιως, τα δειγματα θελουν το μενου τους, και η FM ακομα περισσοτερο. Αν δωσει εμφαση η Yamaha στο να εξυπηρετει το interface την αναλογικη μηχανη, και απλα δωσει στα knobs δευτερευοντες λειτουργιες οπως παντα για τα υπολοιπα, αλλα με εμφαση στο αμεσο sound design του αναλογικου, θα εχει μεγαλη περαση πιστευω. Απο τη στιγμη που η φαση θα ειναι cubase integrated, με ενα καλο editor για FM και δειγματα, και μια εργονομικη επιφανεια για το virtual analog, σε συνδυασμο με το transport αλλα και την ενσωματωμενη καρτα ηχου, θα ειναι μια λυση που θα δελεασει πολυ κοσμο. Το interface ειναι το κλειδι, sound engines υπαρχουν.
    1 βαθμός
  11. Εγώ θα ήθελα να κοτσάρει ο,τι μηχανή σύνθεσης έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής , on steroids προφανως.Και καμια επιπλέον μηχανή έτσι για να πει οτι έχει και φρέσκια καινοτομία, ξερει αυτη την εμπιστεύομαι. Και ενα vp1 ετσι για το γαμωτο δε θα με χαλαγε. Αλλα σιγα μην το κανει, ποτε θα ξαναβγαλει synth ετσι; Μετα απο 50 χρόνια ; Οποτε τη βλεπω να ρετουσάρει το υπάρχων με αυτά που κρίνει η ίδια απαραίτητα, αντε να βάλει το καινουριο an-x ή όπως το ονομάζει που το έχει κατοχυρώσει ξανά άλλωστε. Αναμένω και εγώ με ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  12. το άκουσα. Μάλλον το ξανακουσα. Δεν θυμάμαι πότε ανέβηκε εδώ, αλλά θυμάμαι μια μέρα που με διάφορα ψαξίματα έλυσα τον γρίφο φουζιος και βρήκα την σελίδα στο soundcloud. Συνεπώς δεν έγραψα ποτέ γι αυτό, θυμάμαι απλά ότι εκείνη τη μέρα έτρεξα να μοιραστώ το εύρημα. Ας γράψω τώρα κάτι. Είναι πολύ καλό. Μου θυμίζει πολλά, αλλά όλα αυτά είναι ενσωματωμένα πολύ όμορφα.
    1 βαθμός
  13. Πέρα από τα της σύνθεσης που ως γνωστόν γαζώνεις, εγώ θα πω και για το φραζάρισμά σου γιατί τα VST ακούγονται αξιοπρεπέστατα.
    1 βαθμός
  14. Ωραία όλα (σχεδόν) αυτά βρε, αλλά παίζουν στην κατηγορία "Συνοδευτικά". Support band, καταλαβαίνεις. Λείπει η headliner act που είναι Πάντα το κρέας, και κυρίως στα κάρβουνα.
    1 βαθμός
  15. Αυτά είναι τα ωραία. Έτσι. Altogether ασούμε.
    1 βαθμός
  16. Ετουτη τη φορα πρεπει να φερομε και ογκολιθα........
    1 βαθμός
  17. Όταν μπαίνει το τρομπόνι ανοίγει ο ουρανός (σοβαρά μιλάω). Κυρ Αλή μου είναι πάρα πολύ ωραίο. Με καλή παραγωγή και καλά όργανα (αληθινά) θα κάνει θραύση στις παραλίες. Και στην κατανάλωση μπύρας βέβαια. Εγώ πάντως την άνοιξα για πάρτη σου και το ευχαριστήθηκα. Πολύ ωραίο θέμα. Πολύ ωραίο. Εύγε.
    1 βαθμός
  18. Είπαμε, είναι out of order, δεν δουλεύει δηλαδή, συν ότι είναι ξεβιδωμένο και ανοιγμένο και οι βίδες έχουν χαθεί. Δεν μπορώ λοιπόν να το χαρίσω κάπου, εξάλλου αν ήταν λειτουργικό θα το πούλαγα, δεν θα το χάριζα. Σε πιτσιρίκι δεν θα έδινα ποτέ κάποιο αναλογικό synth, θα του έδινα κάποιο digital να ανοίξει τα αυτιά του, το μυαλό του και να μην παιδεύεται με VCOs, μονοφωνίες και άλλα αστεία εν έτει 2023. Είμαι fan και χρήστης των digital synths (και του digital World γενικότερα) πριν καν γίνουν mainstream, δεν θα συμβούλευα ποτέ ένα πιτσιρίκι ή οποιονδήποτε άσχετο με τα synths να αγοράσει οποιοδήποτε analog synth, vintage ή σύγχρονο. Μία εξαίρεση θα έκανα ίσως για τα synths της Behringer και να τα πρότεινα ως αγορά (όχι όμως ως πρώτη επιλογή για την είσοδο στον κόσμο των synths), κι αυτό γιατί είναι αξιόπιστα και οι τιμές τους συμβαδίζουν απόλυτα με την τεχνολογία, τα specs και τα features που κουβαλάνε. Τα VSTs/plugins είναι τόσο διαδεδομένα όχι επειδή αποφασίσαμε κάποτε να μην σπαταλάμε πλέον "τόσους πόρους, έρευνα και ενέργεια", η γρήγορη εξέλιξη και η εξάπλωση της digital τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αναμενόμενη και τρομακτική μείωση των τιμών ήταν η αιτία. Στις αρχές των '80s ένα hard drive των...10ΜΒ κόστιζε σχεδόν $3,500, σήμερα με το ίδιο ποσό φτιάχνουμε PC-διαστημόπλοιο. Πουθενά δεν απαιτείται σήμερα η χρήση ταινίας, εκτός κι αν μιλάμε για κολλητική ταινία, οπότε το πράγμα αλλάζει. Σεβαστή η επιθυμία χρήσης της από κάποιους αναλογικόπληκτους που για τους δικούς τους ΧΨΖ λόγους (τους οποίους η ψυχιατρική επιστήμη και η πλειονότητα των κατοίκων αυτού του πλανήτη αδυνατεί να κατανοήσει) γουστάρουν να κάνουν την ζωή τους δύσκολη, αλλά ως εκεί. Γιατί? Aν τους γράψεις σε DAW λες να παρεξηγηθούν? Και ποια είναι αυτά τα είδη που χρειάζονται εγγραφή σε ταινία, και μάλιστα χοντρή? Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι με μπερδεύεις με κάποιον άλλον. Δεν ασχολούμαι με VSTs/plugins και ούτε πρόκειται να συμβεί αυτό στο μέλλον, τουλάχιστον στον τομέα synths. Είμαι hardware & digital fan(boy).
    1 βαθμός
  19. Ενταξει, summer afternoon ηταν αλλα 1) ειναι ξενερωτος τιτλος, το night είναι καλυτερο και 2ον) ειχα κλειστα πατζουρια και ενα μπλε φως, για εμενα night ητανε Η διαδικασια ηταν η γνωστη: Ακουσα το θαυμασιο κλιπακι του fusion που εβαλε στο music, πηγα να κανω ενα track με βαση το θεμα του, καταλαβα οτι αν ειναι να κανω κατι σοβαρο θα καψω και τα τελευταια εγκεφαλικα κυταρα που εχουν απομεινει, και ειπα να το ριξω στον αυτοσχεδιασμο. Ειναι στην ουσια δυο εναλλαξ αυτοσχεδιασμοι, πιανο και orchestra tutti, με λιγες πιτσιλιες απο οργανα ορχηστρας ( προσοχη να μην σας πιτσιλισουν, δεν κανει). Αυτη η εναλλαγη επετρεπε να κανω ενα στοπ αναμεσα στα μερη, και το σημαντικοτερο να ξανακουσω το πρωτο θεμα, να το θυμηθω και να ξαναγυρισω εκει. Δυστυχως η μνημη μου δε με βοηθαει, και ενω για το γουστο μου ειμαι πιο στανταρισμενος στο τι μου αρεσει και τι θελω να βγαλω απο οταν ημουν πιτσιρικας, δυστυχως καμια φορα ακουω αυτοσχεδιασμους απο τοτε και καταλαβαινω οτι δε θα μπορεσω ποτε να ξανακανω παρομοιους, γιατι τοτε θυμομουν τα παντα και πηγαινοερχομουν στα θεματα που επαιζα. Τωρα παιζω κατι και το ξεχναω σε 5 δευτερολεπτα, κριμα που τα χρυσοψαρα δεν ακουνε μουσικη, θα ειχα μεγαλο σουξε. Ιδου manosxnoizimpro3.mp3
    0 βαθμοί
  20. έχουν γραφτεί τόσες τεχνικές ανακρίβειες που πραγματικά με βγάζουν έξω από τα ρούχα μου για το πάθος της ημιμάθειας που υποστηρίζονται... το ρίχνω στο χιούμορ λοιπόν για σήμερα επειδή έχω τα γενέθλιά μου και είναι λάθος μέρα να πάθω κάνα εγκεφαλικό...
    0 βαθμοί
  21. Ε ναι ρε συ. Όσο μασάζ και να κάνεις στα σαμπλντ φυσικά όργανα, δεν ακούγονται φυσικά. Κάνει μπαμ το φυσικό, και περνάει ευκολότερα (όταν είναι μπροστά, αν πούμε να τα θάψουμε όλα πίσω οκ, το συζητάμε) Και είναι και το όργανο, και ο παίχτης. Έχω 4 τρομπόνια, όλα ακούγονται διαφορετικά. Κιθαρίστες είστε οι περισσότεροι, καταλαβαίνετε. Αλλά ότι γίνονται όλα με πολύ προγραμματισμό "ίδια" με το πραγματικό... Όχι. Δε νομίζω. Απλά η ευκολία του να συνθέτεις με το βρακί είναι απείρως μεγαλύτερη από το να κανονίσεις (με ό,τι αυτό συνεπάγεται οργανωτικά, κοστολογικά, κτπ) να γράψεις ένα ολόκληρο σχήμα λάιβ, με καλό ήχο. Το "μάζεψε κόσμο να μελετήσει, να παίξει και να ηχογραφήσει ένα κομμάτι που δεν έχει ξαναακουστεί και δεν υπάρχει και λόγος να παιχτεί εδώ που τα λέμε" το θεωρώ το πιο δύσκολο μέρος.
    0 βαθμοί
  22. Δεν το συζητώ. Πάλι καλά που υπάρχουν κι αυτά και σου δίνουν τη δυνατότητα να μπορείς να γράφεις ό,τι θες, όποτε θες. Ώστε το τρομπόνι που για μένα κλέβει την παράσταση (κι ας θες να το ξαναγράψεις) είναι φυσικό όργανο. Τι ωραίο που θα ήταν αυτό!
    0 βαθμοί
  23. Ευχαριστώ μπαμπίνο! Κοίτα, όλα αυτά που γράφω οδηγοί ειναι στην ουσία. Η κομπανία εδώ είναι 1. Λατίγκο. Vst καιρού του Νώε, latin percussion. Έχει guira, clave, bongo, congas, και πλήρες σετ τύμπανα, το μιούταρα αυτό. Πατάς το κουμπί παίζει, πατάς άλλο κουμπί παίζει κάτι άλλο. Λούπες με έξυπνα κροσφέιντ και μηχανή βασισμένη σε πάττερν. 2. BFD. Τούμπανα. Πήρα ένα γκρουβ μποσσα το πέταξα, και κάποια ρετρο φιλλ, έκοψα μερικά χτυπήματα, έβαλα μερικά χτυπήματα. Πατάς το κουμπι παίζει. 3. Pianoteq. Το έπαιξα εγώ, το έθαψα πίσω. 4. Modo bass 2. Όρθιο υποτίθεται. Το έπαιξα. 5. Φλάουτο από χάλιον. Το έπαιξα. 6. Ολκωτή σάλπιγξ. Την έπαιξα εγώ, μία κι έξω κάθε τέικ. Αν ήταν βστ θα άλλαζα τρομπόνι μόντελ, τώρα έμεινε έτσι μέχρι να ξαναπάω να το ξαναγράψω κάποια στιγμή. Ό,τι έπαιξα και δεν εξελίσσεται στο χρόνο (π.χ.σόλο) είναι κόπυ πάστε, ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΟΝΕ. Γι αυτό ακούγεται βαρετό, και γι αυτό είναι τόσο μπροστά σε ένταση ό,τι έχει κίνηση. Ιδανικά, θα έπρεπε όλα να έχουν μικρομεταβολές, και το μπάσο και το πιάνο, αλλά δε νομίζω ότι έχω την άνεση να κάνω πειστικό κόμπινγκ στο πιάνο. Τα λέω αυτά για να ενισχύσω την άποψή σου, για το πόσο δίκιο έχεις. Κακά τα ψέματα, για μένα το ιδανικό είναι, πάρτε, μελετάτε, ελάτε να πατήσουμε το κόκκινο κουμπάκι και θα τα πούμε σε ένα πεντάλεπτο να δούμε τι κάναμε. Πρακτικά όμως, χομπίστας αφού, το συνεχίζω έτσι το πράγμα, τουλάχιστον να παίρνουν σχήμα οι ιδέες.
    0 βαθμοί
  24. Ναι, αλλά αυτοί οι παλαιοί π.χ. δεν γράφανε σε αναλογικά μέσα, με αναλογικό εξοπλισμό και τον άκουγαν έξω στο mix room και έτσι γούσταραν και έλεγαν αυτό είναι και τα έβρισκαν με τον ηχολήπτη και τον παραγωγό? Άρα όλο το στάδιο ήταν αναλογικό γι αυτό ακούγεται καλύτερα. Γι αυτό πρέπει να πάμε πίσω. Μας τρέλαναν τα ψηφιακά. Πάει γρήγορα ο κόσμος και δεν τον προλαβαίνουμε και χιλιάδες ζόμπι κυκλοφορούν με τα κινητά και ακούνε μουσική από κάτι βαρέλια. Να πάμε πίσω, αυτή η ατέλεια μας έκανε να ακούμε καλύτερα και πιο ευχάριστα. Πάμε πίσω ρε παιδιά γιατί χανόμαστε στην ΑΙ Με έχει πειράξει η ζέστη και παραληρώ, μην δίνετε σημασία. Θα κατεβάσω μια μονάδα το Α/C να δροσίσει περισσότερο και θα ηρεμήσω χαχαχαχαχααχαχαχαχχαχαα Να κάνω και ένα ντους?
    0 βαθμοί
  25. Αυτά είναι παραμυθια της χαλιμας. Ελπιζω να μην τα πιστεύεις. Στα βινυλια σαν τις πρωτες εκδοσεις δεν υπαρχει. Στα αλλα μεσα δυστυχως γινονται remaster remix δε συμμαζευεται. Και την εχω κανει τη συζητηση αυτη τοσες φορες που δεν θα ξαναμπω στην διαδικασια.
    0 βαθμοί
  26. οι δίσκοι έχουν άλλη γοητεία. πρώτα πρώτα έχουν μεγαλύτερη σύνδεση με μένα από όσο τα όποια ψηφιακά. Περισσότερα χρόνια. Ιδίως χρόνια όταν ΔΕΝ υπήρχε καμιά εναλλακτική λύση. Όπως και το μαγνητόφωνο ήταν η μόνη λύση αντιγραφής και η κασέτα η μόνη λύση αντιγραφής σε φορητό μέσο. Δεύτερον είναι άλλη διαδικασία. Κάθεσαι και ακούς και δεν σηκώνεσαι. Τρίτον βλέπεις να γυρίζει, ακολουθείς το αυλάκι, ξέρεις με την εικόνα το αυλάκι τι περιέχει, γενικά η ακρόαση έχει μέθεξη. Τέταρτον μυρίζει. Όχι απλώς μυρίζει. Μυρίζει υπέροχα. Πέμπτον είναι μεγάλο, έχει εξώφυλλα χορταστικά κλπ κλπ Χάλια ήχο, το έχουμε πει, είναι μια χιλιομασημένη άνοστη τσίχλα που αναμασούν οι άσχετοι. Σε ένα απλώς decent πικαπ ο ήχος είναι ουσιαστικά ίδιος. Φίλοι που έχουν έρθει σπίτι δεν καταλαβαίνουν πότε βάζω δίσκο και πότε βάζω cd. Σε καλό πικαπ, δυσκολεύονται και οι σχετικοί.
    0 βαθμοί
  27. Όχι. Δεν πρέπει να παίρνεις δίσκους γιατί έχουν χάλια ήχο και γιατί πρέπει να σέβεσαι τα λεφτά σου. Μην τα πετάς σε βινύλια ρε συ, δώσ'τα τουλάχιστον σε κάποιο ίδρυμα, μια φτωχή οικογένεια, αγόρασε έστω κάτι πραγματικά χρήσιμο, σουβλάκια πχ, παγωτά ή τσίχλες με γευση φράουλα και χωρίς ασπαρτάμη, ή στην τελική αγόρασε μερικά CDs ακόμα. Και με ταχυδρομικά περιστέρια μια χαρά θα δούλευε το ΝΟΙΖ, αλλά μας έφαγαν βλέπεις οι μοντερνισμοί...
    0 βαθμοί
  28. κάτι λίγα γραμματάκια έμαθα
    0 βαθμοί
  29. Μήπως όμως είναι πράγματι ανώτερο το αναλογικό, η αναλογική εγγραφή και επεξεργασία? Μήπως να μην είμαστε απόλυτοι?
    0 βαθμοί
  30. Βασικά είστε όλοι οι θιασώτες του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ μεγάλοι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Αν δεν εισαστανανε θα ανταλλάσσατε μπινελικια και ειρωνίες μέσω ΕΛΤΑ** με ταχυδρόμο με ΠΟΔΗΛΑΤΟ και όχι σε ένα πΣηφιακο φόρουμ. Φλωροι,Ε Φλωροι. **Εννοείται με χειρόγραφες επιστολές με κοΝτυλοφορο σαν κιαφτονανε του Παλαμά για αυθεντικό ήχο.
    0 βαθμοί
  31. Αθηναίοι σε ουρά εν μέσω καύσωνα, σπαταλώντας τουλάχιστον 1,5 ώρα μέσα στο αμάξι για να πάνε στη Χαλκίδα να κάνουν μπάνιο: Εγώ στη Χαλκίδα και σε απόσταση μόλις 100 μέτρων απ'την κοντινότερη θάλασσα:
    0 βαθμοί
  32. Ο MG λέει ότι μπορεί να το κάνει αυτό όλη μέρα. Και ΄γω που νόμιζα ότι δεν προλαβαίνει ο άνθρωπος τα συμβόλαια για αναλογικές ηχογραφήσεις του Jack White. Αμ΄το ξέρουμε ότι μπορείς να το κάνεις όλη μέρα βρε μάστορα... τέλος πάντων, αφού είσαι ζωόφιλος, θα σου επιτρέψω τις βαρύτατες ψηφιοπροσβολές.
    0 βαθμοί
  33. Τι σου ειναι η μουσικη ομως ε; Μπορει οι υπολογιστες να αρκουν για την τεχνητη νοημοσυνη, τη μελετη του φαινομενου του θερμοκηπιου και την αποκωδικοποιηση του DNA, αλλα οταν ερθει η ωρα να βαρεσει τη ΛΑ ο Μανος ο Χι απο τα κατω πετραλωνα, ε τοτε δεν ειναι απ του δε τασκ, πανω τους κλανουνε.
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Εδω φτασαμε και στο φιλμ δεν ξερω πως. Αν και το εχω εγκαταλειψει κι αυτο εδω και 20 χρόνια θυμαμαι με νοσταλγια μερες μεσα στο απόλυτο σκοταδι να μπανιαρω χαρτια ilford σε μεγεθη εως και Α2 και μετα να καθαριζω τον χώρο. Οποτε ακουω καποιον θιασωτη αισθάνομαι μονο σεβασμο. Τα ιδια και με δισκους 45 και 33 στροφών. Ευτυχως στα μαγνητοφωνα εφτασα μεχρι τα 2 καναλια. Αλλα παντα εχουν τη γοητεία τους ασχετα αν σημερα φτιανω 100 τρακς για πρόγευμα
    0 βαθμοί
  36. Μπα...Ίσα ίσα που το "bullying" γίνεται συνήθως (και έξω απ'το ΝΟΙΖ) από μια ανθυπομειοψηφία analog freaks προς όλους τους υπόλοιπους, καθώς "αυτοί ξέρουν την μόνη αληθινή...αλήθεια!". Να σε ρωτήσω ωρέ Dim μια και σε βρήκα, πως πάει ρε συ το ΨΗΦΙΑΚΟ σου Hammond? Καλά? Πάντα καλά, πάντα καλά...
    0 βαθμοί
  37. Η καλύτερη μπάντα στον κόσμο αυτή τη στιγμή στο είδος της και με τον καλύτερο ντράμερ,πάλι στο είδος του.
    0 βαθμοί
  38. Να πας. Ριξε και καμια βουτια με την ευκαιρια, διοτι εχει πολυ ζεστη και βαραει.
    0 βαθμοί
  39. Χαχαχα όχι, αλλά Γαλλία μήτηρ πάσας κοροϊδίας!
    0 βαθμοί
  40. Καταπληκτικό. Μήπως το πραγματικό σου όνομα είναι Altonio Carlos Baroutim?
    0 βαθμοί
  41. Κοιτα, αν ειναι να αρνηθει καποιος εκτος απο τα DAW και τους digital processors ( lexicon, eventide κλπ), και το internet, το youtube, το spotify και ολα τα αλλα, για να μεινει "full analog", και να μοιραζει τη μουσικη του μονο σε βινυλια και κασετες, τι να πω, χαιρετισματα σε ολους στη σπηλια του δινω, και να πει στη γυναικα του να λουζεται με αυγα και νερο βροχης, δυναμωνει τις ριζες και θα αντεχουν τα μαλλια της οταν θα την τραβαει μετα τη ροπαλια στο κεφαλι. Στον πραγματικο κοσμο βεβαια καποια στιγμη ολα γινονται ψηφιακα, οποτε μια χαρα συγκρισεις μπορουν να γινουν. Καμια εκπληξη βεβαια για την οποια αμφισβητηση των τυφλων τεστ, γενικοτερα το λεω αυτο. Ειναι χαρακτηριστικο επιχειρημα των audiophiles, των analog die hards και ολων των παρομοιας λογικης οπαδων. Ενα θεμελιο της επιστημης, απαραιτητο για καθε ειδους πειραμα απο ψυχολογικο μεχρι φαρμακολογικο, και πιστευουν καποιοι οτι στηριζουν την αποψη τους αμφισβητωντας τη χρησιμοτητα του. Δεν ειναι επιχειρημα υπερ της αποψης καποιου τετοιου ειδους αμφισβητησεις, μαλλον το αντιθετο.
    0 βαθμοί
  42. Ω ρε φίλος, η κατάσταση σου είναι πιο σοβαρή απ'ότι αρχικά πίστευα.... Δώσε τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στον αδερφό σου.
    0 βαθμοί
  43. Έχεις μιλήσει με κάποιον ειδικό γι αυτό?
    0 βαθμοί
  44. να σου στέλνω τις σαλάτες που θα φτιάχνω να μου τις αλλάζεις με τα κοψίδια που κατεβάζεις Στρατούλη;... με τον πόνο μου παίζεις α; αλλά τι ανάγκη έχεις εσύ... και στην Φλωρεντία να σε στείλω να τιμάς τις bistecc-ες με τη σέσουλα αδυνατισμένος θα μου γυρίσεις...
    0 βαθμοί
  45. Είναι μέρος του προσκυνήματος στη Φλωρεντία η ξακουστή της μπιστέκα. Το Duomo, το Ponte Vecchio, τα παλάτια και το βραδάκι η μπριζολάρα! Μαζί κι ένα Κιάντι και την έκανες ταράτσα. Την κατάφερες μόνος σου;
    0 βαθμοί
  46. To dx7 σιγουρα δεν αναπτυχθηκε για τους λογους που αναφερεις. Ουτε τα DCOs . Ουτε τα ψηφιακα μεσα αποθήκευσης. Το οτι ο ψηφιακός κόσμος παρουσιάζει κάποια extra πλεονεκτήματα όπως αυτά που αναφέρεις, είναι κάτι που έρχεται και δένει. Τι προδιαγραφή είναι αυτή; Ο οποιοσδήποτε γράφει οπουδήποτε θέλει. Το 70 υπήρχαν συγκεκριμένα μέσα παραγωγής και υπήρχε ένα συγκεκριμένο ηχητικό αποτέλεσμα λόγω αυτού του εξοπλισμού. Τώρα υπάρχουν άλλα μέσα παραγωγής. Αν θελω να γράψω σε μέσα παραγωγής του 70, γράφω σε μέσα παραγωγής του 70 . Εαν θέλω μέσα παραγωγής μοντέρνα, με ηχητικό αποτέλεσμα δεκαετίας 70 , είμαι ελεύθερος να το κάνω και να δοκιμάσω οτι θέλω. Ένας τρόπος είναι και οι εξομοιωτές . Απλά εκεί λογικό είναι να δημιουργείται το ερώτημα κατα πόσο αυτοί οι εξομοιωτές έχουν το αποτέλεσμα που προορίζεται να έχουν . Ενδιαφερόμενος αξιολογεί , κρίνει και αποφασίζει τι είναι ιδανικό για εκείνον. Αν κρίνει πως θέλει ένα vst tape recorder αντι για πραγματικό tape recorder, ή ένα vst piano αντί για πραγματικό piano, τοτε είναι καλύτερο γι αυτόν το vst.
    0 βαθμοί
  47. Με Metheny μόνο μέχρι σχέση. Αν γουστάρει και Holdsworth ... βουρ για γάμο λέμε.
    0 βαθμοί
  48. Μπαίνει η κοπέλα μου στο σπίτι χθες, παίζει το παρακάτω: Μου λέει αμέσως, "ωραίο είναι αυτό, για δυνάμωσε". Πείτε, να τηνε παντρευτώ για όχι;
    0 βαθμοί
  49. Κομματάρα!Θα σου πώ μιά ιστορία να γελάσεις. 2004 Κάθομαι στον υπολογιστή μπροστά και βγάζω πωλήσεις στο μετρόπολις ηρακλείου(rock όροφο) που δούλευα,καλοκαίρι με μια μπύρα και τσιγάρο στο τασάκι.Σκάει ένας τύπος,ελληνας με έναν ξανθό/ασπρομάλλη τουρίστα από πίσω του,πάνε ψάχνουν τα cd,έρχονται σε εμένα και μου λέει ο τύπος που συνόδευε τον τουρίστα.Συγνώμη,να κάνω μια ερώτηση?Cd του τάδε ολλανδού κιθαρίστα έχετε?Κάνω μιά αναζήτηση,μου δείχνει ένα αλμπουμ.Πάω με το τσιγάρο στο χέρι,απο πίσω αυτοί,ψάχνω αλλά τίποτα.Μου πέφτει στάχτι κάτω,κοιτάω τον τουρίστα να με κοιτάει περίεργα,τους έχω ακούσει από πρίν να μιλάνε ολλανδικά και λέω στον ελληνα,ρε μπότες φοράει αυτός καλοκαιριάτικα,ξέρει που ήρθε? Σκύβω,ανοιγω ένα συρτάρι να δώ αν εχουμε κάνει καμιά πατάτα και δέν το εχουμε στο ράφι και όπως ψάχνω λέω πάλι στόν ελληνα,αυτός ο βαν ντε μπουργ που ψάχνουμε δέν είναι αυτός που παίζει μπάλα στο άγιαξ?Εβγαλε και δίσκο?Και μου λέει ο ελληνας σφιγμένος?Δέν ξέρω ρε φίλε,αυτός απο πίσω μου είναι.(Adrian Vandenberg) Τα καλύτερα ταμπούρα θα τα βρείς την δεκαετία του 90 πιστεύω εώς και αρχές 2000 λόγο καλύτερης παραγωγής. Το ταμπούρο των scorpions επηρέασε αρκετούς,οπως ο pryda,που απλά έκοψε το reverb και το ονόμασε pryda snare.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου